Online
Pašreiz BMWPower skatās 28 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF
Autors | Ziņojums |
wanksta | | Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7446
Braucu ar: muti
| 25% Normāla pielaide | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5023
Braucu ar: cieņu
| Godīgi sakot silda sirdi, ka beidzot šie kastrētie dīzeļi, kuri smird pie katra luksofora pāris gadu laikā tiks noņemti no trases vai būs spiest savest kārtībā savus auto | Offline | | |
Elviss | | Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22382
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| nesapratu video jēgu, ķipa viņš baigais guru, tulīt visus izlaidīs, bet beigās CSDD parāda 4x vairāk?!
Varbūt tas viņa štrunts nav nokalibrēts?
-----------------
RT Translations | Offline | | |
Amphiney | | Kopš: 04. Apr 2014
Ziņojumi: 1051
Braucu ar: F11
|
24 Jan 2025, 09:55:46 @Mikels rakstīja:
Godīgi sakot silda sirdi, ka beidzot šie kastrētie dīzeļi, kuri smird pie katra luksofora pāris gadu laikā tiks noņemti no trases vai būs spiest savest kārtībā savus auto
ir jau teikts, bet tur jau tā bēda, ka smird jau tieši 2007-2013 gadu dīzeļi, kam rūpnīcā uzstādīts un paredzēts dpf, taču uz ielas nu jau retajam viņš tur ir. tos nepārbaudīs un brauks tālāk. šos ar varēja mērīt | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3741
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
24 Jan 2025, 10:02:46 @Elviss rakstīja:
nesapratu video jēgu, ķipa viņš baigais guru, tulīt visus izlaidīs, bet beigās CSDD parāda 4x vairāk?!
Varbūt tas viņa štrunts nav nokalibrēts?
Video neskatījos, bet pieņemu, ka CSDD ar Kriņa/Levita režimu veic genocīdu pret tautu, veicot daļinu mērijumus ar neprecīzām iekārtām un rezultātā neļaujot iziet TA auto, kuriem DPF nemaz nav | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5023
Braucu ar: cieņu
|
24 Jan 2025, 10:02:46 @Elviss rakstīja:
nesapratu video jēgu, ķipa viņš baigais guru, tulīt visus izlaidīs, bet beigās CSDD parāda 4x vairāk?!
Varbūt tas viņa štrunts nav nokalibrēts?
Kaut kur bija info, ka ir divu veidu iekārtas, kas mēra cietās daļiņas pēc dažādiem principiem. Tā, kura ir CSDD rīcībā ir krietni vien precīzāka, bet attiecīgi arī dārgāka, iespējams, tas varētu būt faktors, kas ietekmē dažādos rezultātus. | Offline | | |
Amphiney | | Kopš: 04. Apr 2014
Ziņojumi: 1051
Braucu ar: F11
|
24 Jan 2025, 10:24:49 @Mikels rakstīja:
24 Jan 2025, 10:02:46 @Elviss rakstīja:
nesapratu video jēgu, ķipa viņš baigais guru, tulīt visus izlaidīs, bet beigās CSDD parāda 4x vairāk?!
Varbūt tas viņa štrunts nav nokalibrēts?
Kaut kur bija info, ka ir divu veidu iekārtas, kas mēra cietās daļiņas pēc dažādiem principiem. Tā, kura ir CSDD rīcībā ir krietni vien precīzāka, bet attiecīgi arī dārgāka, iespējams, tas varētu būt faktors, kas ietekmē dažādos rezultātus.
+88 | Offline | | |
Elviss | | Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22382
Braucu ar: VAZ 2101 80'
|
24 Jan 2025, 10:24:49 @Mikels rakstīja:
24 Jan 2025, 10:02:46 @Elviss rakstīja:
nesapratu video jēgu, ķipa viņš baigais guru, tulīt visus izlaidīs, bet beigās CSDD parāda 4x vairāk?!
Varbūt tas viņa štrunts nav nokalibrēts?
Kaut kur bija info, ka ir divu veidu iekārtas, kas mēra cietās daļiņas pēc dažādiem principiem. Tā, kura ir CSDD rīcībā ir krietni vien precīzāka, bet attiecīgi arī dārgāka, iespējams, tas varētu būt faktors, kas ietekmē dažādos rezultātus.
Nu es no video saprotu, ka pagaidām vienīgais variants ir piemontēt to DPF uz skates laiku, jo viņam apčakarēt tomēr nesanāca, kā sākumā varēja likties.
-----------------
RT Translations | Offline | | |
|
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3741
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
24 Jan 2025, 09:55:46 @Mikels rakstīja:
Godīgi sakot silda sirdi, ka beidzot šie kastrētie dīzeļi, kuri smird pie katra luksofora pāris gadu laikā tiks noņemti no trases vai būs spiest savest kārtībā savus auto
Smird ne jau dēl DPF neesamības, bet tādēļ, ka kopā ar DPFu likvidēts arī katalizators + tiem auto vēl galīgā pakaļā degvielas sistēma un citas lietas, kas noved pie nepareiza degvielas maisījuma un tā sadegšanas, kas rada to milzīgo smaku.
Man arī nav skaidrs, kādēļ uz pre 2013. gada auto neattiecina šo pārbaudi, jo tiem arī jābūt ar kvēpu filtriem. Gan jau tādēļ. ka lielai daļai no tiem remonts izmaksātu pusi to auto vērtības, kas izsauktu plašu neapmierinātību to auto īpašniekos un cer, ka ar laiku tie pazudīs paši no ielām. Lai gan reāli tā dīzeļu paaudze var braukt arī miljonu, ja veic apkopes - tur tikai rūsa viņus var noņemt no trases.[ Šo ziņu laboja smudo, 24 Jan 2025, 10:33:08 ] | Offline | | |
Amphiney | | Kopš: 04. Apr 2014
Ziņojumi: 1051
Braucu ar: F11
|
24 Jan 2025, 09:50:58 @Briize rakstīja:
24 Jan 2025, 09:37:35 @smudo rakstīja:
Lai jau cilvēks ņemās- izskatās, ka viņam tur daudz sekotāju, kas viņu uzskatas par Robinu Hudu vai mesiju, kas tauto no sliktās varas glābs, kas viņiem neļauj pašiem sevi un citus indēt
Pirmie rezultāti auto ar neizgrieztiem filtriem, pat ja lieli km, ir ļoti cerīgi, kas nozīmē, ka nākotnē droši var domāt par sliekšņa samazināšanu uz pusi, lai šādi pašdarbnieki nedod liekas cerības kādam bez filtra tomēr to TA kaut kā izmocīt.
Vakar gāju savam G30 skati, pie nobraukuma 195k km un cietās daļiņas bija 144000/cm3 un jā, apskati iedeva uz 2 gadiem !
P.S. maksimālais pieļaujamais cieto daļiņu skaits dīzeļa izplūdes gazēs esot 1000000/cm3 +25% kļūdas iespējamība, līdz ar to maksimums tās daļiņas var būt 1250000/cm3 tā TA čalis izskaidroja.
baigi daudz, rekur tepat vīri gāja ar VAgiem un vairāk km un reizes 10 mazāk.
varbūt tam G30 arī 300k km+? | Offline | | |
RaL | | Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3721
Braucu ar: kruīzu
|
24 Jan 2025, 10:21:47 @Amphiney rakstīja:
24 Jan 2025, 09:55:46 @Mikels rakstīja:
Godīgi sakot silda sirdi, ka beidzot šie kastrētie dīzeļi, kuri smird pie katra luksofora pāris gadu laikā tiks noņemti no trases vai būs spiest savest kārtībā savus auto
ir jau teikts, bet tur jau tā bēda, ka smird jau tieši 2007-2013 gadu dīzeļi, kam rūpnīcā uzstādīts un paredzēts dpf, taču uz ielas nu jau retajam viņš tur ir. tos nepārbaudīs un brauks tālāk. šos ar varēja mērīt
gribētos jau ātrāk, bet nu arī šo skaits pakāpeniski samazināsies dēļ vecuma/avārijām utt. Šai vecuma grupai rezultātus gan jau varēs sākt redzēt pēc gadiem 5. Ja vēl ņem vērā visus ražotos pēc 2013, kam mēra daļiņas un rezultātiem jāatbilst nākmgad/aiznākamo gad (ja uz 2 gadiem skate), tad uzlabojumus vajadzētu varēt izjust pēc 2 -3 gadiem[ Šo ziņu laboja RaL, 24 Jan 2025, 10:33:06 ] | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5023
Braucu ar: cieņu
|
24 Jan 2025, 10:30:36 @RaL rakstīja:
24 Jan 2025, 10:21:47 @Amphiney rakstīja:
24 Jan 2025, 09:55:46 @Mikels rakstīja:
Godīgi sakot silda sirdi, ka beidzot šie kastrētie dīzeļi, kuri smird pie katra luksofora pāris gadu laikā tiks noņemti no trases vai būs spiest savest kārtībā savus auto
ir jau teikts, bet tur jau tā bēda, ka smird jau tieši 2007-2013 gadu dīzeļi, kam rūpnīcā uzstādīts un paredzēts dpf, taču uz ielas nu jau retajam viņš tur ir. tos nepārbaudīs un brauks tālāk. šos ar varēja mērīt
gribētos jau ātrāk, bet nu arī šo skaits pakāpeniski samazināsies dēļ vecuma/avārijām utt. Šai vecuma grupai rezultātus gan jau varēs sākt redzēt pēc gadiem 5. Ja vēl ņem vērā visus ražotos pēc 2013, kam mēra daļiņas un rezultātiem jāatbilst nākmgad/aiznākamo gad (ja uz 2 gadiem skate), tad uzlabojumus vajadzētu varēt izjust pēc 2 -3 gadiem
Es neizslēdzu iespēju, ka CSDD kārtīgi praksē notestēs šo sistēmu un nākamajos gados varētu arī ieviest šīs prasības attiecībā uz vecākiem auto, it īpaši, ja kāds aizies publiski ar šādu iniciatīvu. Man būtu grūti iedomāties CSDD/SM pretargumentus, kāpēc nemerīt šādiem auto cietās daļiņas, ja tām no rūpnīcas jabūt aprīkotiem ar šiem filtriem. Tas, ka īpašnieki nevar atļauties savest savus auto kārtībā nav arguments, tad ļaujam arī braukt ar nodilušām riepām, cauriem sliekšņiem utt.[ Šo ziņu laboja Mikels, 24 Jan 2025, 10:42:07 ] | Offline | | |
Elviss | | Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22382
Braucu ar: VAZ 2101 80'
|
24 Jan 2025, 10:39:03 @Elna rakstīja:
24 Jan 2025, 10:30:13 @smudo rakstīja:
24 Jan 2025, 09:55:46 @Mikels rakstīja:
Godīgi sakot silda sirdi, ka beidzot šie kastrētie dīzeļi, kuri smird pie katra luksofora pāris gadu laikā tiks noņemti no trases vai būs spiest savest kārtībā savus auto
Smird ne jau dēl DPF neesamības, bet tādēļ, ka kopā ar DPFu likvidēts arī katalizators + tiem auto vēl galīgā pakaļā degvielas sistēma un citas lietas, kas noved pie nepareiza degvielas maisījuma un tā sadegšanas, kas rada to milzīgo smaku.
Man arī nav skaidrs, kādēļ uz pre 2013. gada auto neattiecina šo pārbaudi, jo tiem arī jābūt ar kvēpu filtriem. Gan jau tādēļ. ka lielai daļai no tiem remonts izmaksātu pusi to auto vērtības, kas izsauktu plašu neapmierinātību to auto īpašniekos un cer, ka ar laiku tie pazudīs paši no ielām. Lai gan reāli tā dīzeļu paaudze var braukt arī miljonu, ja veic apkopes - tur tikai rūsa viņus var noņemt no trases.
kaapeec neattiecas paarbaude?
elementaari.
kameer citaas valstiis [pat leishos] saprata, ka MP indee plaushas un jau sen strikti bija nolemts, ka MP kontrolees, pie mums visi izlikaas, ka mums plaushas ir ar muuzha garantiju.
Atieciigi, sheit saveda simtus tuukstoshu nopistenju, kam vien vareeja, izraveeja tos DPF.
Un tagad iedomaajamies - gada laikaa 300.000 mashiinaam jaauzstaada DPF.
a. neviens pat sarazhot nespeej;
b. no aprites/budzeta uz eksportu aiziet kaadi 100mil EUR, piedevaam, skarbi lielaakaa dalja - iisterminja risinaajums, jo tiek likti ''analogi'';
c. veel kaadi 100mil aizpeld par sprauslam, u.c. suudiem;
d. servisi - straadaa 24/7, pilniigaa melnajaa;
e. nenormaali zelj/plaukst kreisie kantori, kas uz skati liek kaut kaadus pagaidu DPF;
f. kapeikpishi no visiem regjioniem pulceejas pie saJmes, lai sistu logus ar akmenjiem, jo vinjiem neljauj cieniijami apspraagt.
Mees visi kopaa izveeleejaamies saindeet savas un savu beernu plaushas.
Un par teemu - nav nekas traks.
Peedeejos paardesmit gados smeekjeetaaju skaits ir nokrities NTAAS reizes.
Tajaa pat laikaa - plaushu veezis [gan relatiivi pret citiem veezha veidiem, gan absoluutajos ciparos] tikai kaapj. Nez gan, kaapeec.
Nu par smēķēšanu neesmu tik pārliecināts. Ja klasisko tabaku smēķē mazāk, tad tos elektro sūdus velk krietni vairāk. Un tas vēl lielāks štrunts.
Bet nu par kvēpiem tas skaidrs, ka viņi ir daudz un nekur nepazūd.
-----------------
RT Translations | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6446
Braucu ar:
|
24 Jan 2025, 10:39:30 @Mikels rakstīja:
24 Jan 2025, 10:30:36 @RaL rakstīja:
24 Jan 2025, 10:21:47 @Amphiney rakstīja:
24 Jan 2025, 09:55:46 @Mikels rakstīja:
Godīgi sakot silda sirdi, ka beidzot šie kastrētie dīzeļi, kuri smird pie katra luksofora pāris gadu laikā tiks noņemti no trases vai būs spiest savest kārtībā savus auto
ir jau teikts, bet tur jau tā bēda, ka smird jau tieši 2007-2013 gadu dīzeļi, kam rūpnīcā uzstādīts un paredzēts dpf, taču uz ielas nu jau retajam viņš tur ir. tos nepārbaudīs un brauks tālāk. šos ar varēja mērīt
gribētos jau ātrāk, bet nu arī šo skaits pakāpeniski samazināsies dēļ vecuma/avārijām utt. Šai vecuma grupai rezultātus gan jau varēs sākt redzēt pēc gadiem 5. Ja vēl ņem vērā visus ražotos pēc 2013, kam mēra daļiņas un rezultātiem jāatbilst nākmgad/aiznākamo gad (ja uz 2 gadiem skate), tad uzlabojumus vajadzētu varēt izjust pēc 2 -3 gadiem
Es neizslēdzu iespēju, ka CSDD kārtīgi praksē notestēs šo sistēmu un nākamajos gados varētu arī ieviest šīs prasības attiecībā uz vecākiem auto, it īpaši, ja kāds aizies publiski ar šādu iniciatīvu. Man būtu grūti iedomāties CSDD/SM pretargumentus, kāpēc nemerīt šādiem auto cietās daļiņas, ja tām no rūpnīcas jabūt aprīkotiem ar šiem filtriem. Tas, ka īpašnieki nevar atļauties savest savus auto kārtībā nav arguments, tad ļaujam arī braukt ar nodilušām riepām, cauriem sliekšņiem utt.
Tiem citiem jau tūlīt būs VS statuss, kamēr noteikumus ieviesīs, uzliks pārejas termiņu utt.. Tā ka daļai dīzeļu vilciens jau ir aizbraucis. Cīnīties vajadzēja iepriekš, tagad jau par vēlu ieviest noteikumus 2007. gada auto. | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 721
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
24 Jan 2025, 10:28:40 @Elna rakstīja:
24 Jan 2025, 09:50:58 @Briize rakstīja:
24 Jan 2025, 09:37:35 @smudo rakstīja:
Lai jau cilvēks ņemās- izskatās, ka viņam tur daudz sekotāju, kas viņu uzskatas par Robinu Hudu vai mesiju, kas tauto no sliktās varas glābs, kas viņiem neļauj pašiem sevi un citus indēt
Pirmie rezultāti auto ar neizgrieztiem filtriem, pat ja lieli km, ir ļoti cerīgi, kas nozīmē, ka nākotnē droši var domāt par sliekšņa samazināšanu uz pusi, lai šādi pašdarbnieki nedod liekas cerības kādam bez filtra tomēr to TA kaut kā izmocīt.
Vakar gāju savam G30 skati, pie nobraukuma 195k km un cietās daļiņas bija 144000/cm3 un jā, apskati iedeva uz 2 gadiem !
P.S. maksimālais pieļaujamais cieto daļiņu skaits dīzeļa izplūdes gazēs esot 1000000/cm3 +25% kļūdas iespējamība, līdz ar to maksimums tās daļiņas var būt 1250000/cm3 tā TA čalis izskaidroja.
apsveicu ar skati, bet tev ir jaasaprot, ka tas DPF ir beidzies!
Normaalaas valstiis [gandriiz visur, iznjemot LV], kritiskais slieksnis ir 250K daljinju/cm3.
144K noziimee - normaalaa keisaa/valstii tas jau ir gambling: iziesi/neiziesi [ibo, MP apjoms ir mainiigs, atkariibaa no gaisa t; mitruma, dzineeja t, braukshanas veestures tajaa dienaa, DPF piesaarnjojuma un veel 117 nianseem]. Un naakosho skati jau garanteeti nedabuutu.
Sheit - tev ir divi gadi, kameer braukt un paardot. Jebkuraa gadiijumaa - luuk, piemeers: G seerija, zem 200kkm, DPF = beidzes.
Sapratu tavu domu, bet mani tas maz uztrauc,ja tas auto pēc 2 gadiem būs vēl pie manis, tad uz to laiku ar maniem nobraukumiem tam auto būs jau 260k km un ja neiekļausies tajā normā 1250000/cm3 tad uzlikšu jaunu egr vārstu, egr sistēmas atgāzu dzesētāju, iztīrīsu ieplūdes kolektoru un ja vajadzēs tad arī jaunu DPF filtru un viss būs skaisti ! [ Šo ziņu laboja Briize, 24 Jan 2025, 11:04:11 ] | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9483
Braucu ar: Alfu
|
24 Jan 2025, 10:29:34 @Elviss rakstīja:
24 Jan 2025, 10:24:49 @Mikels rakstīja:
24 Jan 2025, 10:02:46 @Elviss rakstīja:
nesapratu video jēgu, ķipa viņš baigais guru, tulīt visus izlaidīs, bet beigās CSDD parāda 4x vairāk?!
Varbūt tas viņa štrunts nav nokalibrēts?
Kaut kur bija info, ka ir divu veidu iekārtas, kas mēra cietās daļiņas pēc dažādiem principiem. Tā, kura ir CSDD rīcībā ir krietni vien precīzāka, bet attiecīgi arī dārgāka, iespējams, tas varētu būt faktors, kas ietekmē dažādos rezultātus.
Nu es no video saprotu, ka pagaidām vienīgais variants ir piemontēt to DPF uz skates laiku, jo viņam apčakarēt tomēr nesanāca, kā sākumā varēja likties.
Jā, gadu viņš tirsa un rādija/mērija, ka sačipos brīvgaitu, ielies mydiesel vai piedevu un daļiņas būs zem miljona.
CSDD iekārta laikam vidēji par 250 00 daļiņām vairāk rādija kā viņa cita brenda sertificētā iekārta. | Offline | | |
|
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 721
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
24 Jan 2025, 10:30:24 @Amphiney rakstīja:
24 Jan 2025, 09:50:58 @Briize rakstīja:
24 Jan 2025, 09:37:35 @smudo rakstīja:
Lai jau cilvēks ņemās- izskatās, ka viņam tur daudz sekotāju, kas viņu uzskatas par Robinu Hudu vai mesiju, kas tauto no sliktās varas glābs, kas viņiem neļauj pašiem sevi un citus indēt
Pirmie rezultāti auto ar neizgrieztiem filtriem, pat ja lieli km, ir ļoti cerīgi, kas nozīmē, ka nākotnē droši var domāt par sliekšņa samazināšanu uz pusi, lai šādi pašdarbnieki nedod liekas cerības kādam bez filtra tomēr to TA kaut kā izmocīt.
Vakar gāju savam G30 skati, pie nobraukuma 195k km un cietās daļiņas bija 144000/cm3 un jā, apskati iedeva uz 2 gadiem !
P.S. maksimālais pieļaujamais cieto daļiņu skaits dīzeļa izplūdes gazēs esot 1000000/cm3 +25% kļūdas iespējamība, līdz ar to maksimums tās daļiņas var būt 1250000/cm3 tā TA čalis izskaidroja.
baigi daudz, rekur tepat vīri gāja ar VAgiem un vairāk km un reizes 10 mazāk.
varbūt tam G30 arī 300k km+?
Man jau laikam nav jēga šeit rakstīt, ka to auto no visiem galiem esmu pārbaudījis attiecībā uz nobraukumu un tas ir oriģināls, tāpat te powers savās labākajās tradīcijas bļaus, ja tītenis ar 500k km noskrējienu... [ Šo ziņu laboja Briize, 24 Jan 2025, 11:12:41 ] | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5023
Braucu ar: cieņu
| Tiem, kas jautā kāpēc CSDD un Mk noteikumi nosaka, ka mēra auto tikai no 2013.gada.
Eiropas komisija ir izstrādājusi vadlīnijas un metodoloģiju par daļiņu skaita mērīšanu ar kompresijaizdedzes motoriem aprīkotu transportlīdzekļu periodiskās tehniskās apskates vajadzībām.
No Vadlīnijām:
"Tā kā šo vadlīniju piemērojamība nav pārbaudīta transportlīdzekļiem, kas aprīkoti ar dzirksteļaizdedzes motoriem, vadlīniju darbības joma būtu jāattiecina tikai uz transportlīdzekļiem, kas aprīkoti ar kompresijaizdedzes motoriem un kam tipa apstiprinājumā ir noteikta cieto daļiņu skaita robeža. Tie ir mazas noslodzes, ar dīzeļdegvielu darbināmi transportlīdzekļi, kas pirmo reizi reģistrēti, sākot ar 2013. gada 1. janvāri (Euro 5b un jaunāki) (3), un lielas noslodzes, ar dīzeļdegvielu darbināmi transportlīdzekļi, kas pirmo reizi reģistrēti, sākot ar 2014. gada 1. janvāri (Euro VI un jaunāki)".[ Šo ziņu laboja Mikels, 24 Jan 2025, 11:15:57 ] | Offline | | |
Frostijs | | Kopš: 05. Oct 2016
No: Ventspils
Ziņojumi: 626
Braucu ar: Z1000sx
| Ja tiešām tik traki ir ar tām indīgām gāzēm, tad ko darīt knapi no salona izbraukušiem Renault, citroen un citu tādu segmentu autiņiem, kuri ar 20k nevar apskati iziet?
CSDD inspektors veicot pārbaudi teica, ka ducis ar šādiem autiņiem palika ar ierakstu apskatē.. | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 721
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
24 Jan 2025, 11:08:15 @Elna rakstīja:
24 Jan 2025, 11:03:43 @Briize rakstīja:
24 Jan 2025, 10:28:40 @Elna rakstīja:
24 Jan 2025, 09:50:58 @Briize rakstīja:
24 Jan 2025, 09:37:35 @smudo rakstīja:
Lai jau cilvēks ņemās- izskatās, ka viņam tur daudz sekotāju, kas viņu uzskatas par Robinu Hudu vai mesiju, kas tauto no sliktās varas glābs, kas viņiem neļauj pašiem sevi un citus indēt
Pirmie rezultāti auto ar neizgrieztiem filtriem, pat ja lieli km, ir ļoti cerīgi, kas nozīmē, ka nākotnē droši var domāt par sliekšņa samazināšanu uz pusi, lai šādi pašdarbnieki nedod liekas cerības kādam bez filtra tomēr to TA kaut kā izmocīt.
Vakar gāju savam G30 skati, pie nobraukuma 195k km un cietās daļiņas bija 144000/cm3 un jā, apskati iedeva uz 2 gadiem !
P.S. maksimālais pieļaujamais cieto daļiņu skaits dīzeļa izplūdes gazēs esot 1000000/cm3 +25% kļūdas iespējamība, līdz ar to maksimums tās daļiņas var būt 1250000/cm3 tā TA čalis izskaidroja.
apsveicu ar skati, bet tev ir jaasaprot, ka tas DPF ir beidzies!
Normaalaas valstiis [gandriiz visur, iznjemot LV], kritiskais slieksnis ir 250K daljinju/cm3.
144K noziimee - normaalaa keisaa/valstii tas jau ir gambling: iziesi/neiziesi [ibo, MP apjoms ir mainiigs, atkariibaa no gaisa t; mitruma, dzineeja t, braukshanas veestures tajaa dienaa, DPF piesaarnjojuma un veel 117 nianseem]. Un naakosho skati jau garanteeti nedabuutu.
Sheit - tev ir divi gadi, kameer braukt un paardot. Jebkuraa gadiijumaa - luuk, piemeers: G seerija, zem 200kkm, DPF = beidzes.
Sapratu tavu domu, bet mani tas maz uztrauc,ja tas auto pēc 2 gadiem būs vēl pie manis, tad uz to laiku ar maniem nobraukumiem tam auto būs jau 260k km un ja neiekļausies tajā normā 1250000/cm3 tad uzlikšu jaunu egr vārstu, egr sistēmas atgāzu dzesētāju, iztīrīsu ieplūdes kolektoru un ja vajadzēs tad arī jaunu DPF filtru un viss būs skaisti !
tieshaam?
klau, tu tachu neesi 17gadnieks, ne? Cik atceros, gana logjiskaa vecumaa/domaajosh.
Tu taa arii neesi sapratis, ka ar shaadu MP/DPF tu indee savas, savu siichu, sievas plaushas? Katru reizi, kad iesleedz to sportisko diizeli.
Tieshaam to ir tik sarezgjiiti aptvert? Tieshaam joprojaam arguments ir taa TA uzliime?
Goda vaards, lasot shaadus postus, man top skaidrs - dumjaakajiem ir jaapspraagst. Taa ir dabiskaa izlase. Tas suudiigaakais - arii tie, kas teemu saprot, tiek indeeti. Bet, lauvas devu tomeer sanjem pashi smirdeklju iipasnieki, tas priecee.
Kaspich tas tu ? Ja jā, varam satikties atrādīšu auto izplūdes galus, varēsi nostāties blakus un paostīt vai tur nāk kaut kas slikts laukā vai nē ?!
Es pat adblue aktīvo bāku jaunu oriģinālo uzliku pirms gada, a čoms tikko savam 2018.g 5serijas GT ar mazāku nobraukumu izprogrammēja ārā... Man nevajag piesieties es visu ļoti labi saprotu un auto vienmēr uzturu tehniski labā stāvoklī un tā kā to oriģināli paredzējis ražotājs. Mans auto ne tuvu nav tik kaitīgs kā jau liela daļa efkas ar melniem skursteņiem nemaz nerunājot par visādiem e46, e60, e70 kūpošiem šrotiem, tieciet no sākuma galā ar tiem un tad variet bočkas kaķīt manā virzienā... [ Šo ziņu laboja Briize, 24 Jan 2025, 11:20:12 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|