Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 206 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF kvēpu filtrs

AutorsZiņojums
Mikuzz
05. Jan 2021, 22:47 #761

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli

Vecām kastēm visām problēmas ar dpf, parasti dēļ citām problēmam
Pačekošu kā uzvedīsies,jo pēdējā reģenerācija bija notikusi diezgan sen.
Offline
Modrs
21. Jan 2021, 20:13 #762

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Mani pāris centi šai tēmā:

darbā Volvo L120H frontālais iekrāvējs. 2017. gada
apkopes katras 500mh
šobrīd 8200mh, vidēji uz katru motorstundu patēriņš ap 15..22l
Pie 8500mh paredzēts kvēpu filtra elementa swaps. maksā aptuveni 700+ jevro. Vecais tiek dots apmaiņā. Šobrīd traktoram nav absolūti nekādu simptomu par pilnu kvēpinieku. Ja es pareizi no swecona saprotu, tad pretī tiks ielikts cits, iztīrīts, un kurš kalpos nākamās ~ 8000mh
Tātad, ja tik tiešām tiek likts nevis jauns, bet iztīrīts (kuram vismaz 160t sadedzinātas dīzeļdegvielas izdzītas cauri), tad tas tik apstiprina to, ka kvēpinieka poras ir iespējams iztīrīt gan no sodrējiem, gan no pelniem un tas nav vienreizējs!!!

kāds no komerctransporta sfēras arī var pakomentēt šo? Cik zinu, tur arī elements ir smuki nomaināms.

ak jā, jautājums, kas tad ir tās mikrodaļiņas - nesadegusī degviela, vai šo kvēpu sadegšanas pelni?

[ Šo ziņu laboja Modrs, 21 Jan 2021, 20:16:21 ]

Offline
Kaross
21. Jan 2021, 21:50 #763

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Komerctransportam ir pilnīgi citas uzbūves DPF. Tas pirmkārt nerada tādu pretspiedienu, ir daudz caurlaidīgāks un pēc manas loģikas arī filtrē sliktāk. To, protams, ir daudz vieglāk iztīrīt.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Locis
21. Jan 2021, 23:21 #764

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Tas attiecās arī uz busiem un pickup truck?
Offline
Owen
22. Jan 2021, 10:43 #765

Kopš: 21. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 471

Braucu ar: X5 4.0D

Piemēram, ko es nezināju, tad ja drosele nestrādājot pareizi var arī nenotikt reģenerācija....
Offline
Staris
22. Jan 2021, 10:50 #766

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Ir diezgan daudz iemeslu kāpēc DPF reģenerācija var nenotikt lietotājam par to neko nezinot. Uzzinās tad, kad būs paziņojums par pārāk lielu spiedienu un tas prasīs papildus iejaukšanos.
Offline
sys9291
22. Jan 2021, 11:21 #767

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Jan 2021, 10:43:45 @Owen rakstīja:
Piemēram, ko es nezināju, tad ja drosele nestrādājot pareizi var arī nenotikt reģenerācija....

nu tad aizdomājies līdz tam, ka bez droseles un EGR viņa nevar notikt pēc definīcijas... jo droseles galvenais uzdevums ir tieši reģenerācijas nodrošināšana
Offline
Kristaps5s
22. Jan 2021, 11:43 #768

Kopš: 06. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar:

Kā izpaužas no ārpuses(pie stūres) reģenerācija? Kā var saprast notiek viņa vai nē?

Deg, nedeg kāda lampiņa panelī.?

Vai turbo darbojas tajā brīdī, Vai dzinējs tajā brīdī strādā normālā vai avārijas režīmā.?

Vai kādiem dūmiem, smakām jābūt.?


Cik ilgi notiek?

Saprotu , ka dažādiem modeļiem un markām un tas var atšķirties, bet interesē galveni principi.

Offline
sys9291
22. Jan 2021, 11:52 #769

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Jan 2021, 11:43:43 @Kristaps5s rakstīja:
Kā izpaužas no ārpuses(pie stūres) reģenerācija? Kā var saprast notiek viņa vai nē?

Deg, nedeg kāda lampiņa panelī.?

Vai turbo darbojas tajā brīdī, Vai dzinējs tajā brīdī strādā normālā vai avārijas režīmā.?

Vai kādiem dūmiem, smakām jābūt.?


Cik ilgi notiek?

Saprotu , ka dažādiem modeļiem un markām un tas var atšķirties, bet interesē galveni principi.



uz BMW praktiski nekā - paliek nedaudz dibjāka dzinēja skaņa, nedaudz mainās reakcija uz gāzes pedāli. Dūmu nav - smakas nav, lampiņas panelī nedeg...
Offline
Locis
22. Jan 2021, 11:58 #770

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Kā var turbo nedarboties?
Offline
ATB
22. Jan 2021, 12:09 #771

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


22 Jan 2021, 11:58:42 @Locis rakstīja:
Kā var turbo nedarboties?


Normāls jautājums, ja neesi tehnisks cilvēks nemaz
Offline
ATB
22. Jan 2021, 12:09 #772

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


22 Jan 2021, 11:58:42 @Locis rakstīja:
Kā var turbo nedarboties?


Normāls jautājums, ja neesi tehnisks cilvēks nemaz
Offline
Locis
22. Jan 2021, 12:30 #773

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Es atceros,kā viens stāstīja,ka viņam ir sport režims,kurā ieslēdz turbīnu.
Offline
Kristaps5s
22. Jan 2021, 12:40 #774

Kopš: 06. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar:


22 Jan 2021, 12:09:20 @ATB rakstīja:

22 Jan 2021, 11:58:42 @Locis rakstīja:
Kā var turbo nedarboties?


Normāls jautājums, ja neesi tehnisks cilvēks nemaz


Tad var braukt uz 3500-4000 rpm Turbo pūš filtrā un paraleli motors ir iesledzis reģenerāciju?

[ Šo ziņu laboja Kristaps5s, 22 Jan 2021, 12:41:54 ]

Offline
sys9291
22. Jan 2021, 12:45 #775

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Jan 2021, 12:40:34 @Kristaps5s rakstīja:

22 Jan 2021, 12:09:20 @ATB rakstīja:

22 Jan 2021, 11:58:42 @Locis rakstīja:
Kā var turbo nedarboties?


Normāls jautājums, ja neesi tehnisks cilvēks nemaz


Tad var braukt uz 3500-4000 rpm Turbo pūš filtrā un paraleli motors ir iesledzis reģenerāciju?

nu kapēc varot dzinēju? var braukt arī ar 1500rpm - tikai BMW gadījumā atrāk par 50 km/h...
Vispār jau optimālie ir 2200rpm priekš reģenerācijas... un reģenerācijas laikā turbo parasti nepūš (un drosele pat uztaisa retinājumu ieplūdē - tapēc arī brauc vienmērīgi - uzdodot gāzi reģenerācija uz iekrējiena brīdi tiek apturēta...
Offline
Kristaps5s
22. Jan 2021, 12:53 #776

Kopš: 06. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar:


22 Jan 2021, 12:45:39 @sys9291 rakstīja:

22 Jan 2021, 12:40:34 @Kristaps5s rakstīja:

22 Jan 2021, 12:09:20 @ATB rakstīja:

22 Jan 2021, 11:58:42 @Locis rakstīja:
Kā var turbo nedarboties?


Normāls jautājums, ja neesi tehnisks cilvēks nemaz


Tad var braukt uz 3500-4000 rpm Turbo pūš filtrā un paraleli motors ir iesledzis reģenerāciju?

nu kapēc varot dzinēju? var braukt arī ar 1500rpm - tikai BMW gadījumā atrāk par 50 km/h...
Vispār jau optimālie ir 2200rpm priekš reģenerācijas... un reģenerācijas laikā turbo parasti nepūš (un drosele pat uztaisa retinājumu ieplūdē - tapēc arī brauc vienmērīgi - uzdodot gāzi reģenerācija uz iekrējiena brīdi tiek apturēta...


paliek skaidrāks paldies.
Offline
Edgars86
22. Jan 2021, 13:27 #777

Kopš: 18. Mar 2008

Ziņojumi: 128

Braucu ar: limited performance



Nezinu kā ir ar BMW obd fīčām, man airim pielikta maza kastīte pie obd, var dpf statusu redzēt panelī + vēl visādas fīčas ko no kompja var nolasīt, bet nerāda defaultā
Offline
Ruudis
22. Jan 2021, 20:32 #778

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak

Man uz n47 dzirdama dobjāka skaņa, jūtams asāks gāzes pedālis un kārba slēdzas vēlāk, kā parasti. Dūmu nav, lampiņu nav. Noslapējot dzirdama izplūdes tinkščoņa tikko pēc procesa
Offline
protams
22. Jan 2021, 21:11 #779

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5649

Braucu ar: null ziiben


22 Jan 2021, 20:32:39 @Ruudis rakstīja:
Man uz n47 dzirdama dobjāka skaņa, jūtams asāks gāzes pedālis un kārba slēdzas vēlāk, kā parasti. Dūmu nav, lampiņu nav. Noslapējot dzirdama izplūdes tinkščoņa tikko pēc procesa

+1, atverot durvis stāvošam specifiska smaka..tagad n57 nekas no visa minētā tikai smaku var sajust

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Digital
22. Jan 2021, 21:16 #780

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

Cik esu savam m57 testejis, tad tikai diagnostikā redz ka process notiek. Un jaa pec procesa beigām specifiska smaka un karsta izplūde.
Citiem dedzinot kà kuram.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo