Online
Pašreiz BMWPower skatās 206 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF kvēpu filtrs
Autors | Ziņojums |
Mikuzz | | Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
| Vecām kastēm visām problēmas ar dpf, parasti dēļ citām problēmam
Pačekošu kā uzvedīsies,jo pēdējā reģenerācija bija notikusi diezgan sen. | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| Mani pāris centi šai tēmā:
darbā Volvo L120H frontālais iekrāvējs. 2017. gada
apkopes katras 500mh
šobrīd 8200mh, vidēji uz katru motorstundu patēriņš ap 15..22l
Pie 8500mh paredzēts kvēpu filtra elementa swaps. maksā aptuveni 700+ jevro. Vecais tiek dots apmaiņā. Šobrīd traktoram nav absolūti nekādu simptomu par pilnu kvēpinieku. Ja es pareizi no swecona saprotu, tad pretī tiks ielikts cits, iztīrīts, un kurš kalpos nākamās ~ 8000mh
Tātad, ja tik tiešām tiek likts nevis jauns, bet iztīrīts (kuram vismaz 160t sadedzinātas dīzeļdegvielas izdzītas cauri), tad tas tik apstiprina to, ka kvēpinieka poras ir iespējams iztīrīt gan no sodrējiem, gan no pelniem un tas nav vienreizējs!!!
kāds no komerctransporta sfēras arī var pakomentēt šo? Cik zinu, tur arī elements ir smuki nomaināms.
ak jā, jautājums, kas tad ir tās mikrodaļiņas - nesadegusī degviela, vai šo kvēpu sadegšanas pelni?[ Šo ziņu laboja Modrs, 21 Jan 2021, 20:16:21 ] | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Komerctransportam ir pilnīgi citas uzbūves DPF. Tas pirmkārt nerada tādu pretspiedienu, ir daudz caurlaidīgāks un pēc manas loģikas arī filtrē sliktāk. To, protams, ir daudz vieglāk iztīrīt.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11224
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Tas attiecās arī uz busiem un pickup truck? | Offline | | |
Owen | | Kopš: 21. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 471
Braucu ar: X5 4.0D
| Piemēram, ko es nezināju, tad ja drosele nestrādājot pareizi var arī nenotikt reģenerācija.... | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Ir diezgan daudz iemeslu kāpēc DPF reģenerācija var nenotikt lietotājam par to neko nezinot. Uzzinās tad, kad būs paziņojums par pārāk lielu spiedienu un tas prasīs papildus iejaukšanos. | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
22 Jan 2021, 10:43:45 @Owen rakstīja:
Piemēram, ko es nezināju, tad ja drosele nestrādājot pareizi var arī nenotikt reģenerācija....
nu tad aizdomājies līdz tam, ka bez droseles un EGR viņa nevar notikt pēc definīcijas... jo droseles galvenais uzdevums ir tieši reģenerācijas nodrošināšana | Offline | | |
Kristaps5s | | Kopš: 06. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 93
Braucu ar:
| Kā izpaužas no ārpuses(pie stūres) reģenerācija? Kā var saprast notiek viņa vai nē?
Deg, nedeg kāda lampiņa panelī.?
Vai turbo darbojas tajā brīdī, Vai dzinējs tajā brīdī strādā normālā vai avārijas režīmā.?
Vai kādiem dūmiem, smakām jābūt.?
Cik ilgi notiek?
Saprotu , ka dažādiem modeļiem un markām un tas var atšķirties, bet interesē galveni principi.
| Offline | | |
|
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
22 Jan 2021, 11:43:43 @Kristaps5s rakstīja:
Kā izpaužas no ārpuses(pie stūres) reģenerācija? Kā var saprast notiek viņa vai nē?
Deg, nedeg kāda lampiņa panelī.?
Vai turbo darbojas tajā brīdī, Vai dzinējs tajā brīdī strādā normālā vai avārijas režīmā.?
Vai kādiem dūmiem, smakām jābūt.?
Cik ilgi notiek?
Saprotu , ka dažādiem modeļiem un markām un tas var atšķirties, bet interesē galveni principi.
uz BMW praktiski nekā - paliek nedaudz dibjāka dzinēja skaņa, nedaudz mainās reakcija uz gāzes pedāli. Dūmu nav - smakas nav, lampiņas panelī nedeg... | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11224
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Kā var turbo nedarboties? | Offline | | |
ATB | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
|
22 Jan 2021, 11:58:42 @Locis rakstīja:
Kā var turbo nedarboties?
Normāls jautājums, ja neesi tehnisks cilvēks nemaz | Offline | | |
ATB | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
|
22 Jan 2021, 11:58:42 @Locis rakstīja:
Kā var turbo nedarboties?
Normāls jautājums, ja neesi tehnisks cilvēks nemaz | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11224
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Es atceros,kā viens stāstīja,ka viņam ir sport režims,kurā ieslēdz turbīnu. | Offline | | |
Kristaps5s | | Kopš: 06. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 93
Braucu ar:
|
22 Jan 2021, 12:09:20 @ATB rakstīja:
22 Jan 2021, 11:58:42 @Locis rakstīja:
Kā var turbo nedarboties?
Normāls jautājums, ja neesi tehnisks cilvēks nemaz
Tad var braukt uz 3500-4000 rpm Turbo pūš filtrā un paraleli motors ir iesledzis reģenerāciju? [ Šo ziņu laboja Kristaps5s, 22 Jan 2021, 12:41:54 ] | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
22 Jan 2021, 12:40:34 @Kristaps5s rakstīja:
22 Jan 2021, 12:09:20 @ATB rakstīja:
22 Jan 2021, 11:58:42 @Locis rakstīja:
Kā var turbo nedarboties?
Normāls jautājums, ja neesi tehnisks cilvēks nemaz
Tad var braukt uz 3500-4000 rpm Turbo pūš filtrā un paraleli motors ir iesledzis reģenerāciju?
nu kapēc varot dzinēju? var braukt arī ar 1500rpm - tikai BMW gadījumā atrāk par 50 km/h...
Vispār jau optimālie ir 2200rpm priekš reģenerācijas... un reģenerācijas laikā turbo parasti nepūš (un drosele pat uztaisa retinājumu ieplūdē - tapēc arī brauc vienmērīgi - uzdodot gāzi reģenerācija uz iekrējiena brīdi tiek apturēta... | Offline | | |
Kristaps5s | | Kopš: 06. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 93
Braucu ar:
|
22 Jan 2021, 12:45:39 @sys9291 rakstīja:
22 Jan 2021, 12:40:34 @Kristaps5s rakstīja:
22 Jan 2021, 12:09:20 @ATB rakstīja:
22 Jan 2021, 11:58:42 @Locis rakstīja:
Kā var turbo nedarboties?
Normāls jautājums, ja neesi tehnisks cilvēks nemaz
Tad var braukt uz 3500-4000 rpm Turbo pūš filtrā un paraleli motors ir iesledzis reģenerāciju?
nu kapēc varot dzinēju? var braukt arī ar 1500rpm - tikai BMW gadījumā atrāk par 50 km/h...
Vispār jau optimālie ir 2200rpm priekš reģenerācijas... un reģenerācijas laikā turbo parasti nepūš (un drosele pat uztaisa retinājumu ieplūdē - tapēc arī brauc vienmērīgi - uzdodot gāzi reģenerācija uz iekrējiena brīdi tiek apturēta...
paliek skaidrāks paldies. | Offline | | |
|
Edgars86 | | Kopš: 18. Mar 2008
Ziņojumi: 128
Braucu ar: limited performance
|
Nezinu kā ir ar BMW obd fīčām, man airim pielikta maza kastīte pie obd, var dpf statusu redzēt panelī + vēl visādas fīčas ko no kompja var nolasīt, bet nerāda defaultā | Offline | | |
Ruudis | | Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
| Man uz n47 dzirdama dobjāka skaņa, jūtams asāks gāzes pedālis un kārba slēdzas vēlāk, kā parasti. Dūmu nav, lampiņu nav. Noslapējot dzirdama izplūdes tinkščoņa tikko pēc procesa | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5649
Braucu ar: null ziiben
|
22 Jan 2021, 20:32:39 @Ruudis rakstīja:
Man uz n47 dzirdama dobjāka skaņa, jūtams asāks gāzes pedālis un kārba slēdzas vēlāk, kā parasti. Dūmu nav, lampiņu nav. Noslapējot dzirdama izplūdes tinkščoņa tikko pēc procesa
+1, atverot durvis stāvošam specifiska smaka..tagad n57 nekas no visa minētā tikai smaku var sajust
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
| Cik esu savam m57 testejis, tad tikai diagnostikā redz ka process notiek. Un jaa pec procesa beigām specifiska smaka un karsta izplūde.
Citiem dedzinot kà kuram. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|