Online
Pašreiz BMWPower skatās 235 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)
Autors | Ziņojums |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Gan jau ka kluudies. | Offline | | |
kro | | Kopš: 17. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3508
Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta
| Smoļenskas avārijas video rekonstrukcija.
http://newsru.com/russia/12jan2011/mak.html#rec | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Vai bļā... Es jau nu neko negribu te teikt, bet jā.. Apstiprinas visi manis minetie iemesli par katastrofas celoniem, ko mineju paris dienas pec katastrofas. Ne jau esmu baigais gaisregis, bet diemzel apstiprinas cilveku un situacijas ideoootisms. Kartejo reizi... Viss ir noticis tiesi taa kaa jau mineejaam pirms nepilna gada. Un shame on poljaki ka vini vel atklaujas kko es atvainojos dirst par to ka vainigi ir atc. Skumji un bezgaligi glupi. | Offline | | |
Exclusivity | | Kopš: 22. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 4437
Braucu ar: Ducati Panigale, Track- Kawa &1Horse Power & Xxxx
|
09 Jan 2011, 22:25:07 tomick rakstīja:
06 Jan 2011, 11:13:24 Exclusivity rakstīja:
Varbūt kādu saista
[URL=http://www.radikal.ru][/URL]
Links
Gribētos, bet laikam jau par vecu.
+ 1 Schutzstaffel rakstītajam- gan jau kļūdies... | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| 1. GPWS ignore
2. VS ignore
3. Nepareizs QFE mm settings
4. MDA ignore
5. Approach ātrums stipri par lielu
6. Radio altimetra readings, barometric reading ignore
7. FMC programming ignore
ātrumā pārskrēju pāri, gan jau tur vēl ir..
Galu galā iepisa viņi zemē zem lidlauka augstuma virs jūras līmeņa , ZEM(!). Viņi ne tikai ar pārlieku lielu VS samazināja augstumu, bet pati zeme iepisa viņos, tā kā viņi tuvojās lidlaukam itkā kalnā ja skatas uz reljefu.
:edit: Patiesībskaot gandrīz vai neticami, ka tas ir tā arī bijis. Nav skaidrs uz ko viņi cerēja? Moš te kādam ir kādi komentāri?[ Šo ziņu laboja Schutzstaffel, 12 Jan 2011, 18:42:54 ] | Offline | | |
Whazaaa | | Kopš: 24. Jun 2004
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 71589
Braucu ar: metro
| Jap, kā tur bij, lidmašīnas avārijai bij nepieciešami vismaz vairāki iemesli, šeit to ir gana.
----------------- Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first. | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Parasti vajag vismaz trīs. | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Šovakar būs kārtīgi jāizstudē tas saucamais doklads. Ir jau paradoksāli tas viss, bet kā jau tajā video arī teica, pasaulē katru gadu notiek vairāki Controlled Fight Into Terrain... Un nav iemesla arī krieviem neticēt šoeiz. Kautvai tā iemesla dēļ, ka par konkrēto avārijas vietu un tās augstumu virs jūras līmeņa attiecībā pret skrejceļu sadirst nav iespējams. Ar to vienu faktu jau pietiek principā.. | Offline | | |
|
briinums | | Kopš: 23. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2503
Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem
| un kaa ar versiju, ka tas viss ir izdomaats un ka crash bija sagatavots? taa infa kas nonaak presee un publikaa var buut pavisam cita
----------------- latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86 | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Nu, šajā gadījumā, kā jau minēju, vieta, kur notika crash (un to var redzēt arī no satelīta), ir zemāk nekā skrejceļš. OK, pat ja mēs uzreiz iedomājāmies ka krievi nosauca nepareizu altimetra settingu, izmeklēšanas procesā sadirsa par rādījumiem uz atrastajiem pulksteņiem utt.. Bet fakts, ka viņi ir nogāzušies zemāk par skrejceļu tomēr norāda uz cilvēcisko faktoru + fakts, ka pie tās redzamības viņi bija zemāk par 100m, kas tur tajā lidostā bija MDA (Minimum Descend Altitude). OK, pat ja tiešām tika sadirsts par atmosfēras spiedienu, pēc kura noregulē altimetru, jebkurš normāls pilots neturpinās nosēšanos ar vertikālo ātrumu 1300 feet/min kad redzamība ir pilnīgā sūdā, pat neredzot nevienu vizuālu orientieri. Ok pat ja tas ir sadirsts par vertikālo ātrumu, tas viss tomēr nemaina lietas būtību. | Offline | | |
Automaniaks | | Kopš: 19. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2515
Braucu ar: W168
| kas taa bija pasnaavnieku misija?
neticu, ka kaads speciaali ignoreetu tik daudz briidinaajuma signaalus un taadaa aatrumaa nestos zemee | Offline | | |
MMS | | Kopš: 04. Dec 2002
Ziņojumi: 3141
Braucu ar: e91
|
12 Jan 2011, 18:39:09 Schutzstaffel rakstīja:
1. GPWS ignore
2. VS ignore
3. Nepareizs QFE mm settings
4. MDA ignore
5. Approach ātrums stipri par lielu
6. Radio altimetra readings, barometric reading ignore
7. FMC programming ignore
ātrumā pārskrēju pāri, gan jau tur vēl ir..
Galu galā iepisa viņi zemē zem lidlauka augstuma virs jūras līmeņa , ZEM(!). Viņi ne tikai ar pārlieku lielu VS samazināja augstumu, bet pati zeme iepisa viņos, tā kā viņi tuvojās lidlaukam itkā kalnā ja skatas uz reljefu.
:edit: Patiesībskaot gandrīz vai neticami, ka tas ir tā arī bijis. Nav skaidrs uz ko viņi cerēja? Moš te kādam ir kādi komentāri?
Ir tads fenomens, ja uz Tevi izdara spiedienu (psihalogjisku) tad mēdz aptumsoties prats - izskatas, ka kas tads ir noticis ar polju lidotajiem | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
12 Jan 2011, 22:24:11 Automaniaks rakstīja:
kas taa bija pasnaavnieku misija?
neticu, ka kaads speciaali ignoreetu tik daudz briidinaajuma signaalus un taadaa aatrumaa nestos zemee
Nav jau gluži arī tā, ka tie brīdinājumi un rādītāji visi kliedz par nesaistītām problēmām utt. GPWS signals būs tad ja būs vertikālais ātrums pa leilu pie attiecīgā augstuma, vertikālais ātrums pa lielu protams bus tad ja vini ir sapratusi, ka ir virs glide slope idealas trajektorijas utt.. Vnk es domāju ir tā kā jau teicu sen atpakaļ - nepareizs altimeter rādījums ņemot vērā ka kreivijā ir pavisam cita sistēma un vēl tas ka gāja zem MDA. | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Nu tur vienam no viņiem uz konkrētā G/K tipa esot bijušas tikai 28 stundas, pēdējais lidojums ar Tu 154 pirms 2,5 mēneši.. īstais, kurš jāsēdina pie ragiem tādai delegācijai, lai nosēstos militārā lidlaikā sūdīgā laikā. | Offline | | |
MMS | | Kopš: 04. Dec 2002
Ziņojumi: 3141
Braucu ar: e91
|
06 Jan 2011, 11:13:24 Exclusivity rakstīja:
Varbūt kādu saista
[URL=http://www.radikal.ru][/URL]
Links
Pieteicos!!! | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| 15 eiro + Type rating + 1,5 gadi Rīga/Miami - garantēts darbs = Laimes spēle Bet nu.. Ja to naudu un laiku var upurēt, tad tas ir krietni vairāk nekā parasts PPL ko var dabūt pa aptuveni 10 oiro | Offline | | |
|
MMS | | Kopš: 04. Dec 2002
Ziņojumi: 3141
Braucu ar: e91
|
12 Jan 2011, 22:43:37 Schutzstaffel rakstīja:
15 eiro + Type rating + 1,5 gadi Rīga/Miami - garantēts darbs = Laimes spēle Bet nu.. Ja to naudu un laiku var upurēt, tad tas ir krietni vairāk nekā parasts PPL ko var dabūt pa aptuveni 10 oiro
Ja, nebus viegls laiks ... | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
12 Jan 2011, 22:47:02 MMS rakstīja:
12 Jan 2011, 22:43:37 Schutzstaffel rakstīja:
15 eiro + Type rating + 1,5 gadi Rīga/Miami - garantēts darbs = Laimes spēle Bet nu.. Ja to naudu un laiku var upurēt, tad tas ir krietni vairāk nekā parasts PPL ko var dabūt pa aptuveni 10 oiro
Ja, nebus viegls laiks ...
Kas vainas laikam? zaebis lidināties | Offline | | |
MMS | | Kopš: 04. Dec 2002
Ziņojumi: 3141
Braucu ar: e91
|
12 Jan 2011, 22:47:46 Schutzstaffel rakstīja:
12 Jan 2011, 22:47:02 MMS rakstīja:
12 Jan 2011, 22:43:37 Schutzstaffel rakstīja:
15 eiro + Type rating + 1,5 gadi Rīga/Miami - garantēts darbs = Laimes spēle Bet nu.. Ja to naudu un laiku var upurēt, tad tas ir krietni vairāk nekā parasts PPL ko var dabūt pa aptuveni 10 oiro
Ja, nebus viegls laiks ...
Kas vainas laikam? zaebis lidināties
Domaju, ka laiks lidz lidošanai nebūs viegls
| Offline | | |
MMS | | Kopš: 04. Dec 2002
Ziņojumi: 3141
Braucu ar: e91
|
12 Jan 2011, 22:47:46 Schutzstaffel rakstīja:
12 Jan 2011, 22:47:02 MMS rakstīja:
12 Jan 2011, 22:43:37 Schutzstaffel rakstīja:
15 eiro + Type rating + 1,5 gadi Rīga/Miami - garantēts darbs = Laimes spēle Bet nu.. Ja to naudu un laiku var upurēt, tad tas ir krietni vairāk nekā parasts PPL ko var dabūt pa aptuveni 10 oiro
Ja, nebus viegls laiks ...
Kas vainas laikam? zaebis lidināties
Domaju, ka laiks lidz lidošanai nebūs viegls
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|