Online

Pašreiz BMWPower skatās 235 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
Schutzstaffel
09. Jan 2011, 22:41 #761

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Gan jau ka kluudies.
Offline
kro
12. Jan 2011, 15:51 #762

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta

Smoļenskas avārijas video rekonstrukcija.
http://newsru.com/russia/12jan2011/mak.html#rec
Offline
Schutzstaffel
12. Jan 2011, 17:34 #763

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Vai bļā... Es jau nu neko negribu te teikt, bet jā.. Apstiprinas visi manis minetie iemesli par katastrofas celoniem, ko mineju paris dienas pec katastrofas. Ne jau esmu baigais gaisregis, bet diemzel apstiprinas cilveku un situacijas ideoootisms. Kartejo reizi... Viss ir noticis tiesi taa kaa jau mineejaam pirms nepilna gada. Un shame on poljaki ka vini vel atklaujas kko es atvainojos dirst par to ka vainigi ir atc. Skumji un bezgaligi glupi.
Offline
Exclusivity
12. Jan 2011, 17:36 #764

Kopš: 22. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 4437

Braucu ar: Ducati Panigale, Track- Kawa &1Horse Power & Xxxx


09 Jan 2011, 22:25:07 tomick rakstīja:

06 Jan 2011, 11:13:24 Exclusivity rakstīja:
Varbūt kādu saista
[URL=http://www.radikal.ru]
[/URL]

Links


Gribētos, bet laikam jau par vecu.


+ 1 Schutzstaffel rakstītajam- gan jau kļūdies...
Offline
Schutzstaffel
12. Jan 2011, 18:39 #765

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

1. GPWS ignore
2. VS ignore
3. Nepareizs QFE mm settings
4. MDA ignore
5. Approach ātrums stipri par lielu
6. Radio altimetra readings, barometric reading ignore
7. FMC programming ignore

ātrumā pārskrēju pāri, gan jau tur vēl ir..

Galu galā iepisa viņi zemē zem lidlauka augstuma virs jūras līmeņa , ZEM(!). Viņi ne tikai ar pārlieku lielu VS samazināja augstumu, bet pati zeme iepisa viņos, tā kā viņi tuvojās lidlaukam itkā kalnā ja skatas uz reljefu.

:edit: Patiesībskaot gandrīz vai neticami, ka tas ir tā arī bijis. Nav skaidrs uz ko viņi cerēja? Moš te kādam ir kādi komentāri?

[ Šo ziņu laboja Schutzstaffel, 12 Jan 2011, 18:42:54 ]

Offline
Whazaaa
12. Jan 2011, 18:42 #766

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

Jap, kā tur bij, lidmašīnas avārijai bij nepieciešami vismaz vairāki iemesli, šeit to ir gana.

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
Schutzstaffel
12. Jan 2011, 18:43 #767

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Parasti vajag vismaz trīs.
Offline
Schutzstaffel
12. Jan 2011, 18:51 #768

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Šovakar būs kārtīgi jāizstudē tas saucamais doklads. Ir jau paradoksāli tas viss, bet kā jau tajā video arī teica, pasaulē katru gadu notiek vairāki Controlled Fight Into Terrain... Un nav iemesla arī krieviem neticēt šoeiz. Kautvai tā iemesla dēļ, ka par konkrēto avārijas vietu un tās augstumu virs jūras līmeņa attiecībā pret skrejceļu sadirst nav iespējams. Ar to vienu faktu jau pietiek principā..
Offline
briinums
12. Jan 2011, 21:54 #769

Kopš: 23. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2503

Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem

un kaa ar versiju, ka tas viss ir izdomaats un ka crash bija sagatavots? taa infa kas nonaak presee un publikaa var buut pavisam cita

-----------------
latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86
Offline
Schutzstaffel
12. Jan 2011, 22:19 #770

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Nu, šajā gadījumā, kā jau minēju, vieta, kur notika crash (un to var redzēt arī no satelīta), ir zemāk nekā skrejceļš. OK, pat ja mēs uzreiz iedomājāmies ka krievi nosauca nepareizu altimetra settingu, izmeklēšanas procesā sadirsa par rādījumiem uz atrastajiem pulksteņiem utt.. Bet fakts, ka viņi ir nogāzušies zemāk par skrejceļu tomēr norāda uz cilvēcisko faktoru + fakts, ka pie tās redzamības viņi bija zemāk par 100m, kas tur tajā lidostā bija MDA (Minimum Descend Altitude). OK, pat ja tiešām tika sadirsts par atmosfēras spiedienu, pēc kura noregulē altimetru, jebkurš normāls pilots neturpinās nosēšanos ar vertikālo ātrumu 1300 feet/min kad redzamība ir pilnīgā sūdā, pat neredzot nevienu vizuālu orientieri. Ok pat ja tas ir sadirsts par vertikālo ātrumu, tas viss tomēr nemaina lietas būtību.
Offline
Automaniaks
12. Jan 2011, 22:24 #771

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2515

Braucu ar: W168

kas taa bija pasnaavnieku misija?
neticu, ka kaads speciaali ignoreetu tik daudz briidinaajuma signaalus un taadaa aatrumaa nestos zemee
Offline
MMS
12. Jan 2011, 22:32 #772

Kopš: 04. Dec 2002

Ziņojumi: 3141

Braucu ar: e91


12 Jan 2011, 18:39:09 Schutzstaffel rakstīja:
1. GPWS ignore
2. VS ignore
3. Nepareizs QFE mm settings
4. MDA ignore
5. Approach ātrums stipri par lielu
6. Radio altimetra readings, barometric reading ignore
7. FMC programming ignore

ātrumā pārskrēju pāri, gan jau tur vēl ir..

Galu galā iepisa viņi zemē zem lidlauka augstuma virs jūras līmeņa , ZEM(!). Viņi ne tikai ar pārlieku lielu VS samazināja augstumu, bet pati zeme iepisa viņos, tā kā viņi tuvojās lidlaukam itkā kalnā ja skatas uz reljefu.

:edit: Patiesībskaot gandrīz vai neticami, ka tas ir tā arī bijis. Nav skaidrs uz ko viņi cerēja? Moš te kādam ir kādi komentāri?


Ir tads fenomens, ja uz Tevi izdara spiedienu (psihalogjisku) tad mēdz aptumsoties prats - izskatas, ka kas tads ir noticis ar polju lidotajiem
Offline
Schutzstaffel
12. Jan 2011, 22:35 #773

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


12 Jan 2011, 22:24:11 Automaniaks rakstīja:
kas taa bija pasnaavnieku misija?
neticu, ka kaads speciaali ignoreetu tik daudz briidinaajuma signaalus un taadaa aatrumaa nestos zemee


Nav jau gluži arī tā, ka tie brīdinājumi un rādītāji visi kliedz par nesaistītām problēmām utt. GPWS signals būs tad ja būs vertikālais ātrums pa leilu pie attiecīgā augstuma, vertikālais ātrums pa lielu protams bus tad ja vini ir sapratusi, ka ir virs glide slope idealas trajektorijas utt.. Vnk es domāju ir tā kā jau teicu sen atpakaļ - nepareizs altimeter rādījums ņemot vērā ka kreivijā ir pavisam cita sistēma un vēl tas ka gāja zem MDA.
Offline
Schutzstaffel
12. Jan 2011, 22:38 #774

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Nu tur vienam no viņiem uz konkrētā G/K tipa esot bijušas tikai 28 stundas, pēdējais lidojums ar Tu 154 pirms 2,5 mēneši.. īstais, kurš jāsēdina pie ragiem tādai delegācijai, lai nosēstos militārā lidlaikā sūdīgā laikā.
Offline
MMS
12. Jan 2011, 22:40 #775

Kopš: 04. Dec 2002

Ziņojumi: 3141

Braucu ar: e91


06 Jan 2011, 11:13:24 Exclusivity rakstīja:
Varbūt kādu saista
[URL=http://www.radikal.ru]
[/URL]

Links


Pieteicos!!!
Offline
Schutzstaffel
12. Jan 2011, 22:43 #776

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

15 eiro + Type rating + 1,5 gadi Rīga/Miami - garantēts darbs = Laimes spēle Bet nu.. Ja to naudu un laiku var upurēt, tad tas ir krietni vairāk nekā parasts PPL ko var dabūt pa aptuveni 10 oiro
Offline
MMS
12. Jan 2011, 22:47 #777

Kopš: 04. Dec 2002

Ziņojumi: 3141

Braucu ar: e91


12 Jan 2011, 22:43:37 Schutzstaffel rakstīja:
15 eiro + Type rating + 1,5 gadi Rīga/Miami - garantēts darbs = Laimes spēle Bet nu.. Ja to naudu un laiku var upurēt, tad tas ir krietni vairāk nekā parasts PPL ko var dabūt pa aptuveni 10 oiro


Ja, nebus viegls laiks ...
Offline
Schutzstaffel
12. Jan 2011, 22:47 #778

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


12 Jan 2011, 22:47:02 MMS rakstīja:

12 Jan 2011, 22:43:37 Schutzstaffel rakstīja:
15 eiro + Type rating + 1,5 gadi Rīga/Miami - garantēts darbs = Laimes spēle Bet nu.. Ja to naudu un laiku var upurēt, tad tas ir krietni vairāk nekā parasts PPL ko var dabūt pa aptuveni 10 oiro


Ja, nebus viegls laiks ...


Kas vainas laikam? zaebis lidināties
Offline
MMS
12. Jan 2011, 22:49 #779

Kopš: 04. Dec 2002

Ziņojumi: 3141

Braucu ar: e91


12 Jan 2011, 22:47:46 Schutzstaffel rakstīja:

12 Jan 2011, 22:47:02 MMS rakstīja:

12 Jan 2011, 22:43:37 Schutzstaffel rakstīja:
15 eiro + Type rating + 1,5 gadi Rīga/Miami - garantēts darbs = Laimes spēle Bet nu.. Ja to naudu un laiku var upurēt, tad tas ir krietni vairāk nekā parasts PPL ko var dabūt pa aptuveni 10 oiro


Ja, nebus viegls laiks ...


Kas vainas laikam? zaebis lidināties


Domaju, ka laiks lidz lidošanai nebūs viegls
Offline
MMS
12. Jan 2011, 22:49 #780

Kopš: 04. Dec 2002

Ziņojumi: 3141

Braucu ar: e91


12 Jan 2011, 22:47:46 Schutzstaffel rakstīja:

12 Jan 2011, 22:47:02 MMS rakstīja:

12 Jan 2011, 22:43:37 Schutzstaffel rakstīja:
15 eiro + Type rating + 1,5 gadi Rīga/Miami - garantēts darbs = Laimes spēle Bet nu.. Ja to naudu un laiku var upurēt, tad tas ir krietni vairāk nekā parasts PPL ko var dabūt pa aptuveni 10 oiro


Ja, nebus viegls laiks ...


Kas vainas laikam? zaebis lidināties


Domaju, ka laiks lidz lidošanai nebūs viegls
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo