Autors | Ziņojums |
martins_usars | 10. Apr 2024, 23:10 |
#7581
|
|
Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| vaita mūsdienu auto nav elektriskais eļļas sūknis, kurš turpina dzenāt gan pie startstop, gan pēc izslēgšanas, lai turbīna ilgāk dzīvo? Tas izklausās pēc deviņdesmito gadu problēmām |
Offline | |
|
Mizx | 10. Apr 2024, 23:20 |
#7582
|
|
Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6203
Braucu ar:
|
10 Apr 2024, 23:10:58 @martins_usars rakstīja:
vaita mūsdienu auto nav elektriskais eļļas sūknis, kurš turpina dzenāt gan pie startstop, gan pēc izslēgšanas, lai turbīna ilgāk dzīvo? Tas izklausās pēc deviņdesmito gadu problēmām
Dažiem arī auto tik skaļš un grabošs, ka ir milzīga atšķirība motors darbojas vai nedarbojas. Man šķiet, ka tie auto ir no 80-tiem, nu varbūt kāds lētāks no 90-tiem, kam bija tik liela atšķirība. |
Offline | |
|
kkas | 11. Apr 2024, 04:07 |
#7583
|
|
Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: Alfu
|
10 Apr 2024, 23:10:58 @martins_usars rakstīja:
vaita mūsdienu auto nav elektriskais eļļas sūknis, kurš turpina dzenāt gan pie startstop, gan pēc izslēgšanas, lai turbīna ilgāk dzīvo? Tas izklausās pēc deviņdesmito gadu problēmām
Tomātkārbām ir. Tās start stop sistēmas ir daudz gudrāk uztaisītas kā te visi eļļas bada un starteru mirēji pīkst. Ir Ntie scenāriji kad viņa nestrādā, lai nebūtu eļļas bads un tamlīdzīgi. Ecu rēķina līdzi ntos parametrus, galīgi nav tipa apstājos un motors izslēdzas. |
Offline | |
|
subaru | 11. Apr 2024, 08:33 |
#7584
|
|
Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10285
Braucu ar: rokām uz stūres
|
11 Apr 2024, 04:07:04 @kkas rakstīja:
10 Apr 2024, 23:10:58 @martins_usars rakstīja:
vaita mūsdienu auto nav elektriskais eļļas sūknis, kurš turpina dzenāt gan pie startstop, gan pēc izslēgšanas, lai turbīna ilgāk dzīvo? Tas izklausās pēc deviņdesmito gadu problēmām
Tomātkārbām ir. Tās start stop sistēmas ir daudz gudrāk uztaisītas kā te visi eļļas bada un starteru mirēji pīkst. Ir Ntie scenāriji kad viņa nestrādā, lai nebūtu eļļas bads un tamlīdzīgi. Ecu rēķina līdzi ntos parametrus, galīgi nav tipa apstājos un motors izslēdzas.
kāds vēl eļļas bads.
motors nerūc, eļļas sūknis negriežas un eļļu nekačā. Nav jau bads. Vnk eļļa notek atpakaļ karterī un šķiļot atkal iet relatīvi pa sauso, kamēr sūknis uzceļ augšā eļļu. |
Offline | |
|
martins_usars | 11. Apr 2024, 08:38 |
#7585
|
|
Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| tu jau runā kā par sporta mašīnu bez kartera ar eļļas tvērēju, kad jāliek 4.5bar eļļas spiediens uz līkumiem, lai kloķene nav pa sauso eļļas cirkulācija notiek, spiediens nokrīt uz atmosfēras spiedienu un eļļo to, kas netiek eļļots ar augstspiedienu |
Offline | |
|
Agritis | 11. Apr 2024, 08:45 |
#7586
|
|
Kopš: 25. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2092
Braucu ar: Astra ST
| Ir lietošanā golf7 ar s/s. Sākumā uzvedās jocīgi, kautkā bezjēdzīgos brīžos slāpēja nost, bet tad garantijas laikā dēļ kautkādas problēmas dīleris upgreidoja softu, un tagad gan s/s strādā forši, gan arī tas eco režīms vairs nav tik dīvains kā bija sākumā
Ja runā par ACC, tad īsais rezumējums ir "man patīk". Izskatās, ka viena daļa vadītāju, kam ir visi šitie pribambasi (stūrēšanu ieskaitot) sastrēgumos pie stūres lasa grāmatu, un pa priekšējo logu vispār ārā neskatās. |
Offline | |
|
EmWe | 12. Apr 2024, 10:29 |
#7587
|
|
Kopš: 02. Dec 2003
Ziņojumi: 1446
Braucu ar:
| Runājot par “veco cilvēku” auto Volvo V90 , nu jau esmu ieripinājies otrajā desmitā pēc 100K km. Tikko nomainīta zobsiksna, ko iesaka darīt pie 120K km un jauni priekšējie bremžu diski ar klučiem (aizmugurējos diskus ar klučiem nomainīju pagājušā gadā, jo ACC palīdz tos nolietot ātrāk). Pārējā ritošajā savos 4,5 gados nav mainīts ne kas, ņemot vērā Rīgas ielas un vasaras 21” diskus. Savukārt, kas attiecas uz start/stop, tas ir atslēgts individuālajos braukšanas uzstādījumos. Feina lieta ir Pilot Assist , kas lieti noder kruīzējot garos gabalos. Tas ir ACC papildināts ar sturēšanas palīgu (bez 5 minūtēm autopilots ) [ Šo ziņu laboja EmWe, 12 Apr 2024, 10:36:26 ] |
Offline | |
|
bepino | 19. Jun 2024, 22:52 |
#7588
|
|
Kopš: 01. Nov 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2204
Braucu ar: Radziņu
| Gribētu dzirdēt atsauksmes par Cupra Formentor lādejamo hibrīdu. Varbūt kādam ir lietošanā un var nokomentēt vai ir jēga no hibrīda? |
Offline | |
|
|
pelu_junkurs | 19. Jun 2024, 23:41 |
#7589
|
|
Kopš: 27. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2340
Braucu ar: žurx
| Vadoties pēc iepriekšējā posta, varbūt kādam ir kāds noderīgs komentārs/padoms par F15 40e vai Cayenne S E-Hybrid? Aparāti pēc gadiem veci, bet nobraukumi, salīdzinot ar dīzeļiem pat zem 100 atrodami (pret 300 dīzeļiem). Gribas jaudu ar mazu UVTN
Izmantošanas veids ikdienā pārsvarā īsi posmi, pa weekendiem izbraucieni. [ Šo ziņu laboja pelu_junkurs, 19 Jun 2024, 23:43:06 ] |
Offline | |
|
Horacijs_Keins | 20. Jun 2024, 07:01 |
#7590
|
|
Kopš: 14. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2474
Braucu ar:
|
19 Jun 2024, 22:52:15 @bepino rakstīja:
Gribētu dzirdēt atsauksmes par Cupra Formentor lādejamo hibrīdu. Varbūt kādam ir lietošanā un var nokomentēt vai ir jēga no hibrīda?
Kamēr auto ir ar garantiju gan jau viss būs kārtībā. Pati garantijas esamība negarantē Autobrava spēju kaut ko salabot. |
Offline | |
|
DusmigsZirgs | 20. Jun 2024, 12:49 |
#7591
|
|
Kopš: 05. Oct 2020
Ziņojumi: 187
Braucu ar:
| Pašam lietošanā VW plug ins. Pieļauju, ka Cupra ir ar to pašu tehnoloģiju. No plusiem - DSG, klima pirms braukšanas, uzsākšana.
Mīnusi, pagaidām es tik vienu varu izcelt, tas ka tā pati DSG uzsākot piegrab. Gadiem sens defekts ko VW nerisinās, laikam saucas komforta defekts un viss. Vnk uz elektro to dzird daudz vairāk kā ar iekšdedzi.
Lietoju pārsvarā GTE mode, vidējais patēriņš varētu būt ap 8l.
Minētais pielietojums, ikdienā mazie gabali pa piepilsētu un ja mājās var uzlādēt tad var pat kaut ko ietaupīt. Pats gan to neesmu baigi praktizējis, bet ar vienu uzlādi man izbraukāt darbu un kādu veikalu pa Rīgu pietiek. Viena uzlāde mājās ap 2 eiro.
Nedomāju, ka tur kaut kas slikts var būt ar to cupra. Vecs motors un veca kārba savienota ar elektro. Pārbaudītas vērtības. |
Offline | |
|
cipargalva | 20. Jun 2024, 22:05 |
#7592
|
|
Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
| Kā tas ir uzsākot piegrab? |
Offline | |
|
DusmigsZirgs | 20. Jun 2024, 22:49 |
#7593
|
|
Kopš: 05. Oct 2020
Ziņojumi: 187
Braucu ar:
|
20 Jun 2024, 22:05:35 @cipargalva rakstīja:
Kā tas ir uzsākot piegrab?
Mierīgi uzsākot uz īsu mirkli ir graboša skaņa no kārbas. |
Offline | |
|
abyss | 21. Jun 2024, 07:39 |
#7594
|
|
Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8249
Braucu ar: e39 523
| Nevarētu būt, ka dīleris grib ietaupīt uz spararatu? Nekam tur nav jāgrab, kārbai jābūt absolūti klusai. Ja vēl garantija tomēr ieteiktu pacīnīties |
Offline | |
|
karro | 21. Jun 2024, 07:52 |
#7595
|
|
Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4613
Braucu ar: studentu variantu
| Pēcgarantijas VAG, tā pati problēma, + serviss zina, ka es pārāk nežņaudzos uz remontiem, un ar visu to: "zināma problēma, tā ir, tas norm, liecies mierā." |
Offline | |
|
Deivid | 21. Jun 2024, 08:04 |
#7596
|
|
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Drausmas. Tas tomēr ir VAGs un nemaksā kapeikas bet problēmas vairāk kā francūžiem. Uz ko pasaule iet
8tniece aisin kārba peugeot/citroen/opel kas te man rados vizinās darbojas kā pulkstenis. |
Offline | |
|
|
smudo | 21. Jun 2024, 09:02 |
#7597
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
21 Jun 2024, 08:04:00 @Deivid rakstīja:
Drausmas. Tas tomēr ir VAGs un nemaksā kapeikas bet problēmas vairāk kā francūžiem. Uz ko pasaule iet
8tniece aisin kārba peugeot/citroen/opel kas te man rados vizinās darbojas kā pulkstenis.
Ta DSG ari darbojas ka pulkstenis un viss OK - par so grabesanu man kolege 2016. Gada jaunam B8 vel sudzejas dilerim ICE parasti var dzirdet ar atvertiem logiem, ja ieklausas, ipasi kad skana atbalsojas no blakus ekam. Audi S-tonic laikam par so gan nav dzirdets |
Offline | |
|
kkas | 21. Jun 2024, 09:03 |
#7598
|
|
Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: Alfu
| tas normāli, man viena paziņa, nopirka jaunu škodu un pēc tā paša scenārija randomā uzgrab. dīleris tip atkārtot nevar, visu pārbaudījis, lai staigā. cilvēks izbesījies, jo pirka jaunu auto, lai nav ar visādām kuiņām jāņemās un jāklausās graboņas. tip maksā līzingu un sajūta kā savā vecajā auto
|
Offline | |
|
karro | 21. Jun 2024, 09:07 |
#7599
|
|
Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4613
Braucu ar: studentu variantu
|
21 Jun 2024, 09:02:38 @smudo rakstīja:
Ta DSG ari darbojas ka pulkstenis un viss OK - par so grabesanu man kolege 2016. Gada jaunam B8 vel sudzejas dilerim ICE parasti var dzirdet ar atvertiem logiem, ja ieklausas, ipasi kad skana atbalsojas no blakus ekam. Audi S-tonic laikam par so gan nav dzirdets
precīzi tas pats scenārijs - logus vaļā, braucam dikti lēnām, vēlams, pa nelīdzenu virsmu, lai transmisijā būtu neliela "spēle" - gotovs
Ar logiem ciet nedzird, normāli braucot - arī nē. |
Offline | |
|
Kidd | 21. Jun 2024, 09:16 |
#7600
|
|
Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8240
Braucu ar: 400Zs
|
21 Jun 2024, 09:03:29 @kkas rakstīja:
tas normāli, man viena paziņa, nopirka jaunu škodu un pēc tā paša scenārija randomā uzgrab. dīleris tip atkārtot nevar, visu pārbaudījis, lai staigā. cilvēks izbesījies, jo pirka jaunu auto, lai nav ar visādām kuiņām jāņemās un jāklausās graboņas. tip maksā līzingu un sajūta kā savā vecajā auto
jauns xc90 no salona - kaut kas gaudo aizmugurē pie 90 kmh. 14 reizes servisā jau pabijis pāris mēnešu laikā |
Offline | |
|