Online

Pašreiz BMWPower skatās 224 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
martins_usars
10. Apr 2024, 23:10 #7581

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

vaita mūsdienu auto nav elektriskais eļļas sūknis, kurš turpina dzenāt gan pie startstop, gan pēc izslēgšanas, lai turbīna ilgāk dzīvo? Tas izklausās pēc deviņdesmito gadu problēmām
Offline
Mizx
10. Apr 2024, 23:20 #7582

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


10 Apr 2024, 23:10:58 @martins_usars rakstīja:
vaita mūsdienu auto nav elektriskais eļļas sūknis, kurš turpina dzenāt gan pie startstop, gan pēc izslēgšanas, lai turbīna ilgāk dzīvo? Tas izklausās pēc deviņdesmito gadu problēmām
Dažiem arī auto tik skaļš un grabošs, ka ir milzīga atšķirība motors darbojas vai nedarbojas. Man šķiet, ka tie auto ir no 80-tiem, nu varbūt kāds lētāks no 90-tiem, kam bija tik liela atšķirība.
Offline
kkas
11. Apr 2024, 04:07 #7583

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu


10 Apr 2024, 23:10:58 @martins_usars rakstīja:
vaita mūsdienu auto nav elektriskais eļļas sūknis, kurš turpina dzenāt gan pie startstop, gan pēc izslēgšanas, lai turbīna ilgāk dzīvo? Tas izklausās pēc deviņdesmito gadu problēmām


Tomātkārbām ir. Tās start stop sistēmas ir daudz gudrāk uztaisītas kā te visi eļļas bada un starteru mirēji pīkst. Ir Ntie scenāriji kad viņa nestrādā, lai nebūtu eļļas bads un tamlīdzīgi. Ecu rēķina līdzi ntos parametrus, galīgi nav tipa apstājos un motors izslēdzas.
Offline
subaru
11. Apr 2024, 08:33 #7584

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres


11 Apr 2024, 04:07:04 @kkas rakstīja:

10 Apr 2024, 23:10:58 @martins_usars rakstīja:
vaita mūsdienu auto nav elektriskais eļļas sūknis, kurš turpina dzenāt gan pie startstop, gan pēc izslēgšanas, lai turbīna ilgāk dzīvo? Tas izklausās pēc deviņdesmito gadu problēmām


Tomātkārbām ir. Tās start stop sistēmas ir daudz gudrāk uztaisītas kā te visi eļļas bada un starteru mirēji pīkst. Ir Ntie scenāriji kad viņa nestrādā, lai nebūtu eļļas bads un tamlīdzīgi. Ecu rēķina līdzi ntos parametrus, galīgi nav tipa apstājos un motors izslēdzas.

kāds vēl eļļas bads.
motors nerūc, eļļas sūknis negriežas un eļļu nekačā. Nav jau bads. Vnk eļļa notek atpakaļ karterī un šķiļot atkal iet relatīvi pa sauso, kamēr sūknis uzceļ augšā eļļu.
Offline
martins_usars
11. Apr 2024, 08:38 #7585

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

tu jau runā kā par sporta mašīnu bez kartera ar eļļas tvērēju, kad jāliek 4.5bar eļļas spiediens uz līkumiem, lai kloķene nav pa sauso eļļas cirkulācija notiek, spiediens nokrīt uz atmosfēras spiedienu un eļļo to, kas netiek eļļots ar augstspiedienu
Offline
Agritis
11. Apr 2024, 08:45 #7586

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2092

Braucu ar: Astra ST

Ir lietošanā golf7 ar s/s. Sākumā uzvedās jocīgi, kautkā bezjēdzīgos brīžos slāpēja nost, bet tad garantijas laikā dēļ kautkādas problēmas dīleris upgreidoja softu, un tagad gan s/s strādā forši, gan arī tas eco režīms vairs nav tik dīvains kā bija sākumā

Ja runā par ACC, tad īsais rezumējums ir "man patīk". Izskatās, ka viena daļa vadītāju, kam ir visi šitie pribambasi (stūrēšanu ieskaitot) sastrēgumos pie stūres lasa grāmatu, un pa priekšējo logu vispār ārā neskatās.
Offline
EmWe
12. Apr 2024, 10:29 #7587

Kopš: 02. Dec 2003

Ziņojumi: 1446

Braucu ar:

Runājot par “veco cilvēku” auto Volvo V90 , nu jau esmu ieripinājies otrajā desmitā pēc 100K km. Tikko nomainīta zobsiksna, ko iesaka darīt pie 120K km un jauni priekšējie bremžu diski ar klučiem (aizmugurējos diskus ar klučiem nomainīju pagājušā gadā, jo ACC palīdz tos nolietot ātrāk). Pārējā ritošajā savos 4,5 gados nav mainīts ne kas, ņemot vērā Rīgas ielas un vasaras 21” diskus. Savukārt, kas attiecas uz start/stop, tas ir atslēgts individuālajos braukšanas uzstādījumos. Feina lieta ir Pilot Assist , kas lieti noder kruīzējot garos gabalos. Tas ir ACC papildināts ar sturēšanas palīgu (bez 5 minūtēm autopilots )

[ Šo ziņu laboja EmWe, 12 Apr 2024, 10:36:26 ]

Offline
bepino
19. Jun 2024, 22:52 #7588

Kopš: 01. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2204

Braucu ar: Radziņu

Gribētu dzirdēt atsauksmes par Cupra Formentor lādejamo hibrīdu. Varbūt kādam ir lietošanā un var nokomentēt vai ir jēga no hibrīda?
Offline
pelu_junkurs
19. Jun 2024, 23:41 #7589

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2340

Braucu ar: žurx

Vadoties pēc iepriekšējā posta, varbūt kādam ir kāds noderīgs komentārs/padoms par F15 40e vai Cayenne S E-Hybrid? Aparāti pēc gadiem veci, bet nobraukumi, salīdzinot ar dīzeļiem pat zem 100 atrodami (pret 300 dīzeļiem). Gribas jaudu ar mazu UVTN
Izmantošanas veids ikdienā pārsvarā īsi posmi, pa weekendiem izbraucieni.

[ Šo ziņu laboja pelu_junkurs, 19 Jun 2024, 23:43:06 ]

Offline
Horacijs_Keins
20. Jun 2024, 07:01 #7590

Kopš: 14. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2474

Braucu ar:


19 Jun 2024, 22:52:15 @bepino rakstīja:
Gribētu dzirdēt atsauksmes par Cupra Formentor lādejamo hibrīdu. Varbūt kādam ir lietošanā un var nokomentēt vai ir jēga no hibrīda?

Kamēr auto ir ar garantiju gan jau viss būs kārtībā. Pati garantijas esamība negarantē Autobrava spēju kaut ko salabot.
Offline
DusmigsZirgs
20. Jun 2024, 12:49 #7591

Kopš: 05. Oct 2020

Ziņojumi: 187

Braucu ar:

Pašam lietošanā VW plug ins. Pieļauju, ka Cupra ir ar to pašu tehnoloģiju. No plusiem - DSG, klima pirms braukšanas, uzsākšana.
Mīnusi, pagaidām es tik vienu varu izcelt, tas ka tā pati DSG uzsākot piegrab. Gadiem sens defekts ko VW nerisinās, laikam saucas komforta defekts un viss. Vnk uz elektro to dzird daudz vairāk kā ar iekšdedzi.
Lietoju pārsvarā GTE mode, vidējais patēriņš varētu būt ap 8l.
Minētais pielietojums, ikdienā mazie gabali pa piepilsētu un ja mājās var uzlādēt tad var pat kaut ko ietaupīt. Pats gan to neesmu baigi praktizējis, bet ar vienu uzlādi man izbraukāt darbu un kādu veikalu pa Rīgu pietiek. Viena uzlāde mājās ap 2 eiro.
Nedomāju, ka tur kaut kas slikts var būt ar to cupra. Vecs motors un veca kārba savienota ar elektro. Pārbaudītas vērtības.
Offline
cipargalva
20. Jun 2024, 22:05 #7592

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Kā tas ir uzsākot piegrab?
Offline
DusmigsZirgs
20. Jun 2024, 22:49 #7593

Kopš: 05. Oct 2020

Ziņojumi: 187

Braucu ar:


20 Jun 2024, 22:05:35 @cipargalva rakstīja:
Kā tas ir uzsākot piegrab?


Mierīgi uzsākot uz īsu mirkli ir graboša skaņa no kārbas.
Offline
abyss
21. Jun 2024, 07:39 #7594

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8249

Braucu ar: e39 523

Nevarētu būt, ka dīleris grib ietaupīt uz spararatu? Nekam tur nav jāgrab, kārbai jābūt absolūti klusai. Ja vēl garantija tomēr ieteiktu pacīnīties
Offline
karro
21. Jun 2024, 07:52 #7595

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4613

Braucu ar: studentu variantu

Pēcgarantijas VAG, tā pati problēma, + serviss zina, ka es pārāk nežņaudzos uz remontiem, un ar visu to: "zināma problēma, tā ir, tas norm, liecies mierā."
Offline
Deivid
21. Jun 2024, 08:04 #7596

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Drausmas. Tas tomēr ir VAGs un nemaksā kapeikas bet problēmas vairāk kā francūžiem. Uz ko pasaule iet

8tniece aisin kārba peugeot/citroen/opel kas te man rados vizinās darbojas kā pulkstenis.
Offline
smudo
21. Jun 2024, 09:02 #7597

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


21 Jun 2024, 08:04:00 @Deivid rakstīja:
Drausmas. Tas tomēr ir VAGs un nemaksā kapeikas bet problēmas vairāk kā francūžiem. Uz ko pasaule iet

8tniece aisin kārba peugeot/citroen/opel kas te man rados vizinās darbojas kā pulkstenis.


Ta DSG ari darbojas ka pulkstenis un viss OK - par so grabesanu man kolege 2016. Gada jaunam B8 vel sudzejas dilerim ICE parasti var dzirdet ar atvertiem logiem, ja ieklausas, ipasi kad skana atbalsojas no blakus ekam. Audi S-tonic laikam par so gan nav dzirdets
Offline
kkas
21. Jun 2024, 09:03 #7598

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu

tas normāli, man viena paziņa, nopirka jaunu škodu un pēc tā paša scenārija randomā uzgrab. dīleris tip atkārtot nevar, visu pārbaudījis, lai staigā. cilvēks izbesījies, jo pirka jaunu auto, lai nav ar visādām kuiņām jāņemās un jāklausās graboņas. tip maksā līzingu un sajūta kā savā vecajā auto
Offline
karro
21. Jun 2024, 09:07 #7599

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4613

Braucu ar: studentu variantu


21 Jun 2024, 09:02:38 @smudo rakstīja:

Ta DSG ari darbojas ka pulkstenis un viss OK - par so grabesanu man kolege 2016. Gada jaunam B8 vel sudzejas dilerim ICE parasti var dzirdet ar atvertiem logiem, ja ieklausas, ipasi kad skana atbalsojas no blakus ekam. Audi S-tonic laikam par so gan nav dzirdets


precīzi tas pats scenārijs - logus vaļā, braucam dikti lēnām, vēlams, pa nelīdzenu virsmu, lai transmisijā būtu neliela "spēle" - gotovs

Ar logiem ciet nedzird, normāli braucot - arī nē.
Offline
Kidd
21. Jun 2024, 09:16 #7600

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8240

Braucu ar: 400Zs


21 Jun 2024, 09:03:29 @kkas rakstīja:
tas normāli, man viena paziņa, nopirka jaunu škodu un pēc tā paša scenārija randomā uzgrab. dīleris tip atkārtot nevar, visu pārbaudījis, lai staigā. cilvēks izbesījies, jo pirka jaunu auto, lai nav ar visādām kuiņām jāņemās un jāklausās graboņas. tip maksā līzingu un sajūta kā savā vecajā auto



jauns xc90 no salona - kaut kas gaudo aizmugurē pie 90 kmh. 14 reizes servisā jau pabijis pāris mēnešu laikā
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo