Online
Pašreiz BMWPower skatās 107 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
uldens1 | 12. May 2021, 13:16 |
#7561
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16216
Braucu ar:
| ko var ņemties ar to riepu vecumu,ne tuvu tas nav tik kritisks ka te mēģina pārgudrīši pasniegt,pat ražotājs saka ka normāli ir 5+5,tā ka mūsu satiksmē nekas traks nenotiks ja riepai būs pat 11 gadi | Offline | | |
Locis | 12. May 2021, 13:25 |
#7562
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11229
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Reāli ir bijis ka pat 13 gada Yokohama uz tikko nopirkta auto vnk nejega spole ar ne motoru uz sausa asfalta, mm bija, bet nebija arī tik lumiga svamme, lai varetu norakstīt uz to, ka ziemene silta laikā netur uz asfalta . Uzmetot aci, mazas plaisinas arī parādījušās, uzreiz mainiju nost,protams ar jaunajām riepām tāda spolēsana nebija. | Offline | | |
oswald | 12. May 2021, 14:24 |
#7563
|
| Kopš: 12. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1802
Braucu ar: banderomobīli 4x4
| Man uz suveidīgā AT tipa rupjas m+s. Man viss apmierina, dubļos labi, sniegā labi. Pirktas 16.gadā ar 16.gada dotu. Balansetas tik pie uzlikšanas un 2x kad diskus pārkrāsoju. Ap 75k būs līdz ziemai
5 gados nobraukts .mazāk braucu dēļ kovida vasārā uz copi biežāk..gan uztīšu vēl . ..yz ziemu likšu ko līdzīgu jaunu jo nederēs vairs dēļ mm kā ziemenes.tas ka skaļas mani neuztrauc. | Offline | | |
Deivid | 12. May 2021, 16:08 |
#7564
|
| Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
12 May 2021, 13:16:35 @uldens1 rakstīja:
ko var ņemties ar to riepu vecumu,ne tuvu tas nav tik kritisks ka te mēģina pārgudrīši pasniegt,pat ražotājs saka ka normāli ir 5+5,tā ka mūsu satiksmē nekas traks nenotiks ja riepai būs pat 11 gadi
Jautājums kā viņa ir glabāta tos 11 gadus.
Ar ilgi stāvējušām riepām problēmas ir bijušas līdzīgas ka citiem. Parasti cietas un skaļas
Nevadāmam gimenes minivenam katru sezonu uzmetu jaunas ziemas brendu riepas pec atsauksmem un vasaras parasti izvelk 2 sezonas.
Ziemsitim kaut kādu mīkstu ķīnu kas labi turas bet nodilst pa sezonu
///M labāko ko var priekšā, un vislabāk degošo aizmugurē.
Viss ļoti atkarigs ka brauc. 20k pilseta ar N startiem vai 20k šosejas. Ja ģimenē visiem smagas kājas un auto ar gana lielu griezi, tad nodeldēt riepas uz velkosas ass lidz magiskajiem 4mm var pa sezonu, a talak jau ta riepa uz robezas. Mainot tikai vienu asi, it ipasi ziemenem, var dabut jocigus efektus
A to naudas tēmu ar apvainojumiem varētu slēgt. Pirmkart vina ir bezjedziga, otkart es Kasparu mazliet pazīstu un zinu aisberga daļu viņa projektiem. Neticu ka vins nevar atlauties nopirkt 2 riepas | Offline | | |
RS7 | 12. May 2021, 19:52 |
#7565
|
| Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
|
12 May 2021, 16:08:10 @Deivid rakstīja:
A to naudas tēmu ar apvainojumiem varētu slēgt. Pirmkart vina ir bezjedziga, otkart es Kasparu mazliet pazīstu un zinu aisberga daļu viņa projektiem. Neticu ka vins nevar atlauties nopirkt 2 riepas
tev jāpala cītīgāk, bomāri esam mēs, viņš ir uvaižaimij gospodin
tāpēc te uzpeldēja dot un csdd 2 tēma | Offline | | |
Deivid | 12. May 2021, 21:35 |
#7566
|
| Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Daudz sarakstīts, bet apvainojumi lido abos virzienos.
Man vēl pirms Kaspara viens docents paskaidroja ka moderniem dzinejiem sarežģītākā daļa ir aiz dzinēja - izplūdē.
Līdz ar to jau pirms ~4 gadiem pielēmu ka neskatisos uz auto kuri manuprat ir nokalpojusi savu lifetime. Respektīvi vecāki par ~5 gadiem un virs 100k. Lifetime es uztveru 200-250k, pec tam, ar iznemumiem, sakas auto restauracija ja gribas lai visi mezgli strada ka no rupnicas.
Attiecīgi mana izvēle tika ievērojami samazināta.
Ja auto ir tā vērts - kapec ne, bet nestastiet man ka kads noperk 535d pa 6k un ir gatavs tur 6k ieladet uz sitiena. Tā vieta seko dazadu mezglu vienkarsosona / amputacija. Nu 99% auto nav lieku detalu. Es neteiktu uzreiz "bomārs" bet drizak apmaldijies pilsonis. Noperc atbilstosu auto un necenties reinkarnet nobrauktu premium. Ar modernu dīzeli tas stāsts pavisam bedīgs, ar benzīnu kapeiku vienkāršāk. Pēc visa aprakstītā esmu pilnīgi drošs ka negribu N53. N54/55 /B58 vai S sērijas dzinēji pec visa ieguta info mani uzrunā vairāk. | Offline | | |
radiaators | 12. May 2021, 23:30 |
#7567
|
| Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
| Kasīt tad Tu šodien biji tas uz Liepājas šosejas ap 17:30 starp Blīdeni un Bikstiem ar e60 un vnz DM-101, kuru sataurēju ? | Offline | | |
cipargalva | 13. May 2021, 09:33 |
#7568
|
| Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6623
Braucu ar: quattro
| Tu visus bembē aptaurē vienalga pazīstams vai ne? Līdzīgi kā autobusi savā starpā sveicinās. | Offline | | |
|
radiaators | 13. May 2021, 09:44 |
#7569
|
| Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
13 May 2021, 09:41:20 @DM-101 rakstīja:
12 May 2021, 23:30:25 @radiaators rakstīja:
Kasīt tad Tu šodien biji tas uz Liepājas šosejas ap 17:30 starp Blīdeni un Bikstiem ar e60 un vnz DM-101, kuru sataurēju ?
hvz. ja es klausos muuziku [un paarsvaraa klausos], es taureeshanu nedzirdu..
Nu bet brauci pa Liepājeni vakar ? [ Šo ziņu laboja radiaators, 13 May 2021, 09:44:37 ] | Offline | | |
radiaators | 13. May 2021, 10:07 |
#7570
|
| Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
13 May 2021, 09:57:29 @DM-101 rakstīja:
13 May 2021, 09:44:19 @radiaators rakstīja:
13 May 2021, 09:41:20 @DM-101 rakstīja:
12 May 2021, 23:30:25 @radiaators rakstīja:
Kasīt tad Tu šodien biji tas uz Liepājas šosejas ap 17:30 starp Blīdeni un Bikstiem ar e60 un vnz DM-101, kuru sataurēju ?
hvz. ja es klausos muuziku [un paarsvaraa klausos], es taureeshanu nedzirdu..
Nu bet brauci pa Liepājeni vakar ?
nevaru ne apstiprinaat, ne noliegt to
LV saeimas deputāta cienīga atbilde | Offline | | |
radiaators | 13. May 2021, 11:23 |
#7571
|
| Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
13 May 2021, 11:15:58 @DM-101 rakstīja:
13 May 2021, 11:10:34 @radiaators rakstīja:
13 May 2021, 10:10:58 @shirminieks rakstīja:
12 May 2021, 23:19:01 @radiaators rakstīja:
Pa lielam šis video var kalpot kā bieds visiem headupiņu, softcloseiņu un m-paciņu mīļotājiem, kurus neinteresē nekas cits kā tikai aprīkojums un lai tas auto pēc iespējas krutāk izskatītos un tad to visu nopirkt kredītā zajebis vnk ! Es nopirku auto nemeklējot viskrutāko aprīkojumu, pus gada laikā ieguldīju 3k saremontējot visu par ko šajā video runā un rullēju bēdu nezinādams ! Bet mani jau te izņirdza ka tā nevarot būt un es redziet esmu lohs, kad runāju par tādiem cipariem, šeit mehs pateica visu to pašu tikai nenosaucot ciparus !
Neviens Tevi neizņirdza par apkopēm un remontiem, kurus veici vai to izmaksām - Tevi izņirdz(-a) par:
1. Plika F11 pozicionēšanu kā apzinātu izvēli un 'gudru' pirkumu, nevis finansiālos apsvērumos (nevēlēšanās'/nespēju maksāt vairāk naudas par labāk aprīkotu eksemplāru) balstītu lēmumu;
2. Centienus veiktos remontdarbus skaitīt pie auto vērtības: "Nopirku pa 11kE, ieliku 3kE - kāpēc neviens negrib no manis tagad pa 14kE nopirkt?";
3. Apgalvojumiem, ka esi nopircis F11 teicamā stāvoklī lai gan uzreiz pēc iegādes biji spiests ieguldīt 3kEUR visādu kasjaku novēršanā;
4. Finansiāla analfabēta viedokli, ka "ja mans F11 nav kredītā/līzingā, tad es (mans F11) esmu labāks par tiem, kam auto ir kredītā/līzingā";
5. Apgalvojumiem, ka "visiem F11 pēc pirkšanas vajag ielikt 3kEUR, tas nekas, ka pārdevējs saka, ka ir veikti darbi", kam seko apgalvojums, ka "manam F11 viss ir izdarīts, #SēdiesUnBrauc, 3kEUR nav jāiegulda".
Ja Tu šādi vari uzrakstīt, tad 1.kārt daļa no maniem postiem par šo tēmu Tev ir gājusi secen, kā lielai daļai šīs tēmas gurinieku...un 2.kārt tas labi izgaismo powera spēju pašiem izfantazēt un pasniegt pilnīgi aplamu viedokli kāda jūzera vietā izlasot daļu no viņa postiem vai tos sagtozot !
Atbildu pa punktiem:
1. Man EZauto piedāvāja labi nopakotus F11 kuri bija pa 1k-1,5k euro dārgāki un kuriem bija vidēji par 40k km lielāki nobraukumi nekā tam auto kuru es nopirku no viena powerista. Man svarīgi bija, lai ir ādas salons ar apsildi priekšējiem benķiem, lielā navigācija un ksenons un mazāks nobraukums, un VISS ! Tāpēc tā bija apzināta izvēle ņemt sliktāj nopakotu, lai tos 1,5k euro ieliktu apkopēs/remontos, nomarķētu auto un nopirktu kasko !
2. Šis ir mega labs jautājums ! Kāpēc man būtu jāpārdod savs auto par tādu pašu cenu par kādu tādu pašu auto kā mans tirgo perekups, kurš nav veicis nevienu no tiem remontiem. 12k par auto kurā ieguldīti 3k un vienlaikus 12k par auto kurā nrkas nav ieguldīts vai labākajā gadījumā eļļa nomainīta ? Var jau te gudri dirst, ka pircēju tas neinteresē, bet ja tas pircējs būs to lamatu nopircis kredītā un tad nonāks servisā, kur viņam paziņos par remonta apjomiem un izmaksām, tad ģīmis momentāli būs garš !
3.Uzreiz pēc iegādes ieliku 450euro - iztīriju kolektoru, samainīju eļļas filtra korpusa blīvi, samainīju eļļas, filtrus, reduktora bukses. Manā skatījumā tas NAV nekas traks un ir normāli lietotam auto, tāpēc savu auto uzskatu par labu pirkumu. Tālāk pusgada laikā samainīt ķēdi pie 187k km, vārstu vāku, kurš nedaudz punķojās, visas celiņsiksnas ar ruļļiem bija mana personīgā iniciatīva, to izdarīt jau profilaktiski to varēja vēl nedarīt un braukt līdz 250k km kā darītu lielākā daļa poweristu...
4. Nekad neesmu teicis, ka esmu labāks par tiem, kas auto pērk kredītā, bet tas ka Latvijā cilvēkiem ir mode lekt augstāk par savu dirsu un ņemt kredītos max nopakotas behas, kuras viņi nespēj pat uzturēt nemaz nerunājot par nopirkšanu par paša sapelnīto/iekrāto naudu, tad tas ir idiotisms !!! Paši par to spriežat Kaspicha topikā, kas notiek, kad cilvēks nopērk auto kredītā un tad, ka nevar nomaksāt remontus tad sāk ravēt laukā egr, dpf utt. Vēl kaut kas jāpaskaidro šeit ?!
5. Lielākajai daļai to lietoto auto pēc iegādes samērā īsā laikā ir jāveic daži vai pat vairāki no tiem remontiem par kuriem šeit esmu rakstījis, par kuriem stāsta mehs CP17 vakardien ieliktajā video un mans mehs, kurš katru dienu skrūvē tos auto un ir atskatījies neskaitāmus tādus variantus. P.S. pēc manis manam meham bija klients, kurš uzreiz pēc manis nopirka labi nopakotu f11 535d ar xdrive un startā pēc iegādes bija nepieciešami remonti uz 1,5k euro un tādi varianti ir dafigā, ksd pārdevējs saka viss tip top a, kad sāk to auto padziļināti pētīt, tad tur lien ārā defekti viens pēc otra !
hmm. vai varu jautaat logjiku peec mazaaka nobraukuma [it iipashi - ja runa ir par 40kkm deltu]?
Loģika iespējams jums šķitīs muļķiga, bet manā uztverē tie 40k km dod savu pienesumu agregātu nolietojumā un tā pati ķēdes maiņa pēc nobraukuma tiem EZauto piedāvātajiem eksemplāriem bija tuvāk un ķēdes maiņas izmaksas kā zinam 1k euro, tur tad arī tā 40k km deltas loģika. Lai gan es savam auto nomainīju to ķēdi kad pēc iegādes biju nobraucis 14k km un kopējais nobraukums bija 187k km nesagaidot 250k km nobraukumu...[ Šo ziņu laboja radiaators, 13 May 2021, 11:24:37 ] | Offline | | |
mrc | 13. May 2021, 11:37 |
#7572
|
| Kopš: 04. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1220
Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti
|
13 May 2021, 11:35:15 @DM-101 rakstīja:
13 May 2021, 11:30:05 @sys9291 rakstīja:
Nu Loti reti kurš pārdevējs saka, ka auto ir defekti, ka tas nopietni jāremontē. Pārdevēja (šeit domāta profesionāla tirdzniecība) uzdevums ir pārdot - a kas notiek pēc tam īsti vairs nav svarīgi ir jau pārdots un jātirgo nākošais...
un buusim reaali - nevienam nevajg labu auto.
Iedomaajies, kas notiks, ja piedaavaasi taadu F11 par 5K daargaak kaa citus?
Kaapeec par 5K daargaak?
Jauna kjeede;
jauns OEM DPF;
kaarbai - pilna apkope, mainiiti demferi, kaada sprausla, tiiriits kolektors, mainiits EGR, utjpr.
Tak visi iereeks. Tieshi taa, kaa par radiatora ideju arii iereeca - sak, tas, ka veici daargus remontus, neko nenoziimee
Pēc šitās loģikas miskastes cenai pēc izbraukšanas no salona ir tikai jāiet uz augšu | Offline | | |
amons | 13. May 2021, 11:40 |
#7573
|
| Kopš: 14. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 845
Braucu ar: 325
|
13 May 2021, 11:35:15 @DM-101 rakstīja:
13 May 2021, 11:30:05 @sys9291 rakstīja:
Nu Loti reti kurš pārdevējs saka, ka auto ir defekti, ka tas nopietni jāremontē. Pārdevēja (šeit domāta profesionāla tirdzniecība) uzdevums ir pārdot - a kas notiek pēc tam īsti vairs nav svarīgi ir jau pārdots un jātirgo nākošais...
un buusim reaali - nevienam nevajg labu auto.
Iedomaajies, kas notiks, ja piedaavaasi taadu F11 par 5K daargaak kaa citus?
Kaapeec par 5K daargaak?
Jauna kjeede;
jauns OEM DPF;
kaarbai - pilna apkope, mainiiti demferi, kaada sprausla, tiiriits kolektors, mainiits EGR, utjpr.
Tak visi iereeks. Tieshi taa, kaa par radiatora ideju arii iereeca - sak, tas, ka veici dārgus remontus, neko nenozīmē
Vēl jau otra lieta, tā kā auto tirgoņiem jau startā īsit ticēt nevar, tad kur ir garantija ka tas uzskaitītais 5k sadārdzinājums ir reāls un patiess. Ok, kaut ko var viegli pārbaudīt, kaut ko nav tik viegli pārbaudīt, bet vienalga, izvēlētā detaļu kvalitāte utt... Tāpēc manuprāt drošāk ir pašam tos 5k ieguldīt pēc tam remontā un tad ir skaidrība, kad, kādas detaļas ir mainītas, nevis ticēt ka tiešām ir veikta kārbas apkope utt...
Tas tāpat kā pērkot autiņus, liela daļa tirgoņi dievojas ka zobsiksna tikko mainīta. Kurš tam tic? | Offline | | |
sys9291 | 13. May 2021, 11:45 |
#7574
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
13 May 2021, 11:40:58 @amons rakstīja:
13 May 2021, 11:35:15 @DM-101 rakstīja:
13 May 2021, 11:30:05 @sys9291 rakstīja:
Nu Loti reti kurš pārdevējs saka, ka auto ir defekti, ka tas nopietni jāremontē. Pārdevēja (šeit domāta profesionāla tirdzniecība) uzdevums ir pārdot - a kas notiek pēc tam īsti vairs nav svarīgi ir jau pārdots un jātirgo nākošais...
un buusim reaali - nevienam nevajg labu auto.
Iedomaajies, kas notiks, ja piedaavaasi taadu F11 par 5K daargaak kaa citus?
Kaapeec par 5K daargaak?
Jauna kjeede;
jauns OEM DPF;
kaarbai - pilna apkope, mainiiti demferi, kaada sprausla, tiiriits kolektors, mainiits EGR, utjpr.
Tak visi iereeks. Tieshi taa, kaa par radiatora ideju arii iereeca - sak, tas, ka veici dārgus remontus, neko nenozīmē
Vēl jau otra lieta, tā kā auto tirgoņiem jau startā īsit ticēt nevar, tad kur ir garantija ka tas uzskaitītais 5k sadārdzinājums ir reāls un patiess. Ok, kaut ko var viegli pārbaudīt, kaut ko nav tik viegli pārbaudīt, bet vienalga, izvēlētā detaļu kvalitāte utt... Tāpēc manuprāt drošāk ir pašam tos 5k ieguldīt pēc tam remontā un tad ir skaidrība, kad, kādas detaļas ir mainītas, nevis ticēt ka tiešām ir veikta kārbas apkope utt...
Tas tāpat kā pērkot autiņus, liela daļa tirgoņi dievojas ka zobsiksna tikko mainīta. Kurš tam tic?
Ja dīlera servisa izdruka par remontu līdz - tad tic... bet vai piemaksās starpibu - tas ir diskutabls jautājums - visdrīzāk nē... | Offline | | |
cipargalva | 13. May 2021, 11:51 |
#7575
|
| Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6623
Braucu ar: quattro
| Bet 99% jau nav nekādu dīlera izdruku. Labākajā gadījumā ir sazīmēti kaut kādi čeki par rezerves daļām un feikas bildes no darbu procesa. Turka aizpildīta servisa grāmata neskaitās. | Offline | | |
AigarsV | 13. May 2021, 12:04 |
#7576
|
| Kopš: 26. May 2003
Ziņojumi: 477
Braucu ar:
| Man pirms daudziem gadiem bija interesanta pieredze mēģinot notirgot interesantu auto DE. Tajā brīdī konkrētajam auto sāka parādīties info, ka varētu būt jāmaina ķēde pie ap 100kkm, bet nu tas info nebija īpaši plaši pieejams. Pirmais VISU potenciālo pircēju jautājums - vai ķēde ir mainīta... Nebija - tālak nekas netika izskatīts, kaut arī cena bija salīdzinoši OK.
Protams, nevar secināt no viena gadījuma, bet domāju, ka vairums DE vietējā tirgus pircēju ir diezgan pragmatiski, ir checklist, kurām detaļām pie kura nobraukuma ir jābūt nomainītām, nav remontētas/nomainītas/maiņa nepierādāma - next. Retorisks jautājums, kur tie auto neatbilstoši vidējam pircēju checklistam nonāk tālāk...[ Šo ziņu laboja AigarsV, 13 May 2021, 12:05:34 ] | Offline | | |
|
Laurens | 13. May 2021, 12:43 |
#7577
|
| Kopš: 26. Mar 2006
Ziņojumi: 381
Braucu ar: TRoc-R un ar V8
| Šitā īsta aprites ekonomika! Un līdzko parādās mēģinājumi ierobežot tos miskastu importus, sākas vājprāta klaigāšana, ka daudzbērnu ģimenēm un vispār lv būšot kirdik. | Offline | | |
radiaators | 13. May 2021, 13:10 |
#7578
|
| Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
| @Kaspich man gan ir būvnieka izglītība un nav baigo tehnisko zināšanu auto jomā, tik vien kā pieredze un praktiska izpratne par personiskajiem auto un no tā ko esmu sapratis pakomunicējot ar mehiem, bet tas par tām motorstundām attiecībā uz autombīļa agregātiem un to pašu ķēdi izklausās pat diezgan logiski, par to tā nebiju aizdomājies, jo parasti jau motorstundas pierasts uzskaitīt traktortehnikai, ceļamkrāniem, ekskavatoriem utt.
Vienīgi problēma jau tajā, ka vieglajam auto lielāko tiesu ir grūti vai pareizāk būtu teikt neiespējami noteikt to vēsturi, cik tās motorstundas un kādā režīmā pilsēta/ārpus pilsētas tas auto ir lietots... | Offline | | |
Mberg | 14. May 2021, 12:17 |
#7579
|
| Kopš: 05. Jun 2007
Ziņojumi: 21465
Braucu ar: B5254T un M57D30
|
07 May 2021, 13:36:48 @DM-101 rakstīja:
07 May 2021, 13:25:53 @Mberg rakstīja:
Vai nebija tā, ka daži lielākie tankkuģi atmosfērā izmet tik pat daudz kaitīgo izmešu kā viss pasaules vieglo automobīļu autoparks?
Pašam šķiet, ka diez vai, bet fakts ir tas, ka lielākie piesārņotāji ir komerctransports - kuģi, lidmašīnas, vilciens, kravas automašīnas. Trešajā pasaulē visiem pie kājas Euro 6 u.t.t.
Tas, ka Rīgā, sastrēgumā, nav forši, ja priekšējais auto smird ir skaidrs. Tā nu ir sagadījies, ka mūsu, ap 2 000 000 cilvēku valstī, vairāk kā puse drūzmējas ap vienu pilsētu un rada sev un citiem problēmas.
Šķiet, ka cepiens par šo ir vairāk populisms. Protams, smird un nav forši, bet galvenokārt būtu jāturpina ceļš uz attīstību, tad tie, kas filtrus izņem, jo grib vairāk jaudas, vnk. paliks nemanāmi, jo tie, kas to dara ekonomejot, vnk. varēs atļauties tā nedarīt ..
Tīri filosofiski!
cieniijamais DJ atskanjotaaju lauzeej. Luudzu, palasi. Meegjini ko iedolbiit savaa galvinjaa:
speciaali Mberg
Paldies par info! Starp citu, ir iespējams komunicēt arī bez uzbraucieniem. | Offline | | |
Rhs1992 | 15. May 2021, 00:02 |
#7580
|
| Kopš: 09. Apr 2016
Ziņojumi: 652
Braucu ar: W211 E350
| Vai tad ķēde nav jāmaina tad, kad sāk izdalīt liekas skaņas, nevis pēc noteikta nobraukuma? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|