Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 206 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Fandulis
09. Apr 2024, 21:17 #7561

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13371

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Tas nav tikai bmw, bet nu ok.

Nekad nebija ghost braking santikam, škodai un vēl pāris jaunajiem autiņiem ir pilnīga pakaļa. Biju paņēmis pabraukāt teslu, nu psc.
Škodai tas bija standarts pilsētā, sevišķi, salto varēja uzmest.
Offline
Araajz
09. Apr 2024, 21:28 #7562

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39

Vecums nenāk viens - vecūkšņiem jāmāca kruīzu lietot
Ps. Loga tīrītājiem ir automātiska funkcija un nav kloķis jārausta
Nesen viens pipars domāja, ka jaunai mašīnai jau salūzis, jo neko neslēdz, bet slotiņas tīra, rimbuli ļurina turp šurp, bet ātrums nemainās - izrādās piles daudzumu regulē
Offline
subaru
09. Apr 2024, 21:30 #7563

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres


09 Apr 2024, 18:50:55 @Samsasi rakstīja:

09 Apr 2024, 16:09:16 @subaru rakstīja:

09 Apr 2024, 12:26:20 @Samsasi rakstīja:
nu pastāstiet, kā tas start/stop jūs tik ļoti besī, ka nebesī katru reizi viņu atslēgt? to sistēmu ļoti ekselenti var vadīt ar bremzes pedāli....tb gribi - dzinējs noslāpst, negribi - nenoslāpst.

Ja ir skaidrs plāns to auto samērā ātri pārdot, tad jau start-stop sekas pats neremontēsi vai nejutīsi.

Ja plāna nav - tb nezini cik ilgi brauksi ar to auto, tad jārēķinās, ka nāksies agrāk akumulatoru mainīt, ģeneratora/startera (atkarīgs no uzbūves) remonti.

Man, par laimi, dacijai pieslēdzoties caur obdII, varēja atslēgt start-stop.
muļķības.


Nu un tehniski arī motoram veidojas lielāks izdilums. Ka motors nerūc, tā eļļa tek karterī. Atkal pie starta eļļas daudzums eļļojamajās vietās ir samazināts. Nav gluži cold start, bet tomēr dilst vairāk.

Šis gan būtu aktuāli tiem, kas grasās braukt visu mūžu ar to auto ... bet nu arī kaut kādas izdiluma saistītas problēmas parādīsies ātrāk, ja būs start-stop

Tb. motoram ir labāk, ja viņš, pie luksofora stāvot, tukšgaitā tarkšķ, nevis ja katru reizi tiek glušīts un piedarbināts.
Offline
Fandulis
09. Apr 2024, 21:40 #7564

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13371

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Man vienreiz Kaškajs noslāpa krustojumā ar to eko sistēmu stop/start, spiedu pedāli, tas sūds nebrauc. Iedegās zaļais, es spiežu pedāli grīdā, klusums uz brīdi, visi aizmugurē sāk pīpināt.
Kaškajam pohuj, viņš atpūšas

Tajā brīdī sapratu, ka jaunie nissan ir hņa un tas eko arī.
Offline
bum_bumz
09. Apr 2024, 21:47 #7565

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6746

Braucu ar: E34


09 Apr 2024, 21:28:09 @Araajz rakstīja:
Vecums nenāk viens - vecūkšņiem jāmāca kruīzu lietot

Huju, mēs atmetīsim kedas, vadot auto, nevis auto vadīs mūs
P.S. Manam ar laikam kruīzs ir, nemāku lietot. Kā jūs tur sakat 'mešalka' būs vienmēr, kamēr ražo iekšdedzi
Offline
smudo
09. Apr 2024, 21:52 #7566

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


09 Apr 2024, 19:16:24 @Deivid rakstīja:

09 Apr 2024, 19:05:19 @smudo rakstīja:
jo nedaudz tomēr juta vibrāciju startēšanas brīdī,


Par šo sīkāk.

Jo pēc 30k vienīgais kam varu piekasīties 1.6T dzinējam ir tā mazā vibrācija pirmās sekundes kura ziemā vispār nebija. Atnāca atpakaļ līdz ar pavasara temp. "Normāls" cilvēks pat nejustu


Manuprat, 2,0d ar parasto (ne mild hibrid) starteri novibres nedaudz piestartejot jebkura gadijuma. Tur ar dzineju viss OK bija, jo silta laika & siltam dzinejam tas 4cil diesel nebija ipasi jutams. Tev ar to benzinu cita situacija.
Offline
versatile
09. Apr 2024, 21:54 #7567

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1166

Braucu ar:


09 Apr 2024, 20:15:41 @martins_usars rakstīja:
Alfas ACC ļauj regulēt attālumu līdz priekšējam auto ar gāzes pedāli. Ar piespiestu gāzi auto brauks uz priekšu un ignorēs ACC distanci. Atmetot bremzēs un nostabilizēs ātrumu. Tā var apdzīt arī ieskrienoties savā joslā un nav nekas jāslēdz ārā. Galu galā kolīdz pieskaries bremzei, visi kruīzi atslēdzās, tas pats ir ar ACC. Ja čujs saka, ka priekšā briest huiņa, ar kāju biš uzsit pa bremzi, un liec pēdu atpakaļ uz gāzes, lai brauktu manuāli. Ja filigrāni iemācās pārslēgt/atslēgt asistentus, tad ir pat ļoti baudāmi.


Volvo (MY22) un VW tas pats. Ja vajag kādam likt saprast, ka nevajag pie atļautā 90 gar radaru braukt uz 80, var ar gāzi pieripot tuvāk. Vw vēl pabrīdinās, ka par tuvu esi. Atlaid pedāli un ātrums atgriežas kā vajag. Apdzenot nekas nav jāatslēdz. Tagad brīnos, kā varēju kaut tikai līdz Liepājai braukt bez kruīza - tak labā kāja beigās piekūst, nekustīgi gāzi spiest
Offline
968-jk
09. Apr 2024, 22:14 #7568

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13614

Braucu ar: 30niekiem


09 Apr 2024, 17:26:53 @Deivid rakstīja:

09 Apr 2024, 15:04:08 @abyss rakstīja:
Hmm, kāpēc sūds? Vairumam cilvēku vajadzētu aizliegt bez viņa braukt. Smuki ietur distanci un ātrumu nemaina no 90-110 ik pa 20 sek, jo gāzes pedālis ir pārāk sarežģīts koncepts.


Vairumam vajadzētu mācīties braukt, nevis paļauties uz sistēmu kura nevajadzīgi agresīvi ietur distanci. Neesmu vēl braucis ar auto kurš to bremzēšanu un distances ieturēšanu veiktu kaut kā pludeni. Sūda saraustīta braukšana, bet pamatā jau tomēr tas ka vajadzētu pašam skatīties kas notiek uz ceļa, nevis paļauties ka to dara tava vietā. Manā prātā sistēma ir vai nu pilnībā autonoma, vai nav vispār. Tad kurš beigās vada to auto un uzņemas atbildību?

Esmu jocīgs un kruīzu ikdienā nelietoju, man tad par garlaicīgu braukt, lai to dara kāds cits, bet tās retās reizes kad lietoju, patīk ka uz tukša ceļa redzu ka tuvojos lēnāk braucošam un viss kas jāizdara ir viegli jāpagriež stūre lai viņu apdzītu, bet figu, tas dranķis jau ir sācis nevajadzīgi strauji bremzēt, kad esmu pilnība pametis joslu, atkal dot grīdā. Nu i nah


2019.gada Tiguan adaptīvais bremzē ļoti patīkami/plūdeni nevis saraustīti.
Par start/stop akumulatoru, ģeneratoru jukšanu ir tieši tik pat ticami kā stāsts par Godmani un dāņu cukuru.
Tiguan vienīgā pozitīvā lieta ir ACC darbība. Citādi katru reizi iekāpjot no Trafic'a ir besīgs viņa lēnīgums. Logu slotiņas noreaģē kaut kādu laiku pēc slēdža nospiešanas, piemēram.

[ Šo ziņu laboja 968-jk, 09 Apr 2024, 22:16:08 ]

Offline
Samsasi
09. Apr 2024, 22:28 #7569

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4572

Braucu ar:


09 Apr 2024, 21:30:49 @subaru rakstīja:

09 Apr 2024, 18:50:55 @Samsasi rakstīja:

09 Apr 2024, 16:09:16 @subaru rakstīja:

09 Apr 2024, 12:26:20 @Samsasi rakstīja:
nu pastāstiet, kā tas start/stop jūs tik ļoti besī, ka nebesī katru reizi viņu atslēgt? to sistēmu ļoti ekselenti var vadīt ar bremzes pedāli....tb gribi - dzinējs noslāpst, negribi - nenoslāpst.

Ja ir skaidrs plāns to auto samērā ātri pārdot, tad jau start-stop sekas pats neremontēsi vai nejutīsi.

Ja plāna nav - tb nezini cik ilgi brauksi ar to auto, tad jārēķinās, ka nāksies agrāk akumulatoru mainīt, ģeneratora/startera (atkarīgs no uzbūves) remonti.

Man, par laimi, dacijai pieslēdzoties caur obdII, varēja atslēgt start-stop.
muļķības.


Nu un tehniski arī motoram veidojas lielāks izdilums. Ka motors nerūc, tā eļļa tek karterī. Atkal pie starta eļļas daudzums eļļojamajās vietās ir samazināts. Nav gluži cold start, bet tomēr dilst vairāk.

Šis gan būtu aktuāli tiem, kas grasās braukt visu mūžu ar to auto ... bet nu arī kaut kādas izdiluma saistītas problēmas parādīsies ātrāk, ja būs start-stop

Tb. motoram ir labāk, ja viņš, pie luksofora stāvot, tukšgaitā tarkšķ, nevis ja katru reizi tiek glušīts un piedarbināts.


tehniski visdrošāk ir nebrauikt, nekas nedilst.
Offline
Gestus
10. Apr 2024, 12:00 #7570

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1172

Braucu ar: Paseratti

Uz a6 ar adaptīvais kruīzs strādā ļoti labi, plūdeni bremzē, ja protams, nav ČP un kāds izlido priekšā, net tā jau laicīgi parādās indikators, ka ir piefiksēts priekšā braucošais un plūdeni bremzē. Arī ja vajag var iespiest gāzi grīdā un ACC neatslēdzas un pēc apdzīšanas pats agriežas iepriekšējā ātrumā, bez liekām raustīšanām, plūdeni bremzē, līdz sasniedz vajadzīgo ātrumu, protams, ja esi pielīdis pa tuvu, tad sāk mirgrot sarkans idikators par distanci.

Vienīgais mīnuss, ir 2 joslu šosejas, ik pa laikam notupī uz blakus joslu un sāk nepamatoti bremzēt, bet tas nav katru reizi, hvz , kādi apstākļi sakrīt, ka sāk bremzēt tukšā joslā.
Offline
m8archa
10. Apr 2024, 12:28 #7571

Kopš: 28. Dec 2009

Ziņojumi: 1086

Braucu ar: Zirdzinnu

8. Golfam arī darbojas tīri labi tas acc, arī tālas ok pats aptumšo pretējo mašīnu, bet uz mociem gan reizēm notizlojas.

Bet start stop viņam ir debiloids, noslāpē jau pirms mašīna apstājusies, vienmēr slēdzu ārā, citādi vēl kāda sekunde aizture, piemēram, kad palaid gājēju.
Offline
kkas
10. Apr 2024, 12:38 #7572

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu

vai tiešām kādam auto start-stop izslēdz auto atkarībā cik stipri piespiests pedālis un ātrums 0? Cik esmu braucis, ja ātrums 0, tad viss. Vari spiest cik stipri/vāji gribi. Tās reizes kad tipa liekās ka pedālis nav piespiests stipri, ātrums vnk nav bijis 0 pēc abs, lai gan panelī tipa 0. man liekas ka ražotāji gribot tā nevar uztaisīt, tieši tāpat kā memory pogu nevar, jo izmešu sertifikācija, tad neskaitīsies.
Offline
968-jk
10. Apr 2024, 12:42 #7573

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13614

Braucu ar: 30niekiem


10 Apr 2024, 12:28:26 @m8archa rakstīja:
8. Golfam arī darbojas tīri labi tas acc, arī tālas ok pats aptumšo pretējo mašīnu, bet uz mociem gan reizēm notizlojas.

Bet start stop viņam ir debiloids, noslāpē jau pirms mašīna apstājusies, vienmēr slēdzu ārā, citādi vēl kāda sekunde aizture, piemēram, kad palaid gājēju.


Starp citi, arī lampas Tiguanam ir lēnas un besīgas, salīdzinot ar Traficu vai Insigniu.
Offline
DusmigsZirgs
10. Apr 2024, 12:50 #7574

Kopš: 05. Oct 2020

Ziņojumi: 187

Braucu ar:


10 Apr 2024, 12:00:46 @Gestus rakstīja:
Vienīgais mīnuss, ir 2 joslu šosejas, ik pa laikam notupī uz blakus joslu un sāk nepamatoti bremzēt, bet tas nav katru reizi, hvz , kādi apstākļi sakrīt, ka sāk bremzēt tukšā joslā.


Pieļauju, ka visai vag grupai tā ir. Ja pa labo pusi eij garām viņš ar acc to nedara ja nepalīdzi ar gāzes pedāli pats. Dzenot pa kreiso pusi tā nav nekad bijis.
Offline
Arsm3ns
10. Apr 2024, 12:54 #7575

Kopš: 27. Oct 2023

Ziņojumi: 880

Braucu ar:


10 Apr 2024, 12:38:36 @kkas rakstīja:
vai tiešām kādam auto start-stop izslēdz auto atkarībā cik stipri piespiests pedālis un ātrums 0? Cik esmu braucis, ja ātrums 0, tad viss. Vari spiest cik stipri/vāji gribi. Tās reizes kad tipa liekās ka pedālis nav piespiests stipri, ātrums vnk nav bijis 0 pēc abs, lai gan panelī tipa 0. man liekas ka ražotāji gribot tā nevar uztaisīt, tieši tāpat kā memory pogu nevar, jo izmešu sertifikācija, tad neskaitīsies.
toyota, ja viegli turi uz bremzi, neslēdz ārā dzinēju, ja nobrien līdz galam- noslāpst.
Offline
Samsasi
10. Apr 2024, 19:14 #7576

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4572

Braucu ar:


10 Apr 2024, 12:38:36 @kkas rakstīja:
vai tiešām kādam auto start-stop izslēdz auto atkarībā cik stipri piespiests pedālis un ātrums 0? Cik esmu braucis, ja ātrums 0, tad viss. Vari spiest cik stipri/vāji gribi. Tās reizes kad tipa liekās ka pedālis nav piespiests stipri, ātrums vnk nav bijis 0 pēc abs, lai gan panelī tipa 0. man liekas ka ražotāji gribot tā nevar uztaisīt, tieši tāpat kā memory pogu nevar, jo izmešu sertifikācija, tad neskaitīsies.


Jā. Vag un kojotam tā arī ir. Viegli nospied - nenoslapst, iedzen grīdā - noslāpst. Vag tāpat.
Offline
MrBadman
10. Apr 2024, 21:33 #7577

Kopš: 12. Apr 2019

No: Ikšķile

Ziņojumi: 417

Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu

Turpinot tēmu par start/stop sistēmu. Kādreiz, iepriekšējā darbā, ex kolēģis saņēma jaunu octavia, tā priecājās par start/stop, ka pēc garantijas beigām starteris un zobvainags spararatam pateica čau. Cik pašam ir bijusi pieredze, tad uz VAG strādā puslīdz Ok, bet pamēģiniet kādam pordam, tur vispār nav loģikas. Ziemā piešķil, aizbrauc ar aukstu lamatu līdz pirmajam krustojumam - start stop nostrādā aukstam motoram. Tālāk jau atslēdz manuāli. MB strādā līdzīgi VAG, bet tur displejā spīd ECO, tad arī atslēdz un miers. Nezinu kā benCīna turbo modeļiem, pēc atvilkšanas pa lielceļu un apstāšanās. Ja noslāpē, tad turbīnai "garš"mūžs paredzams.
Offline
Indo
10. Apr 2024, 22:06 #7578

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5142

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati

Autohold

Start/Stop

Un punkts.
Offline
subaru
10. Apr 2024, 22:17 #7579

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres

un vēl pret start/stop - sīkais, kad mašīnā aizmieg (forši ja paguļ, kad kaut kur ir jābrauc), tad mostas, kad atbrauc un noglušī motoru ... būtu nelāgi, ja pamostos pie pirmā krustojuma vai sastrēguma
Offline
Indo
10. Apr 2024, 22:53 #7580

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5142

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


10 Apr 2024, 22:17:58 @subaru rakstīja:
un vēl pret start/stop - sīkais, kad mašīnā aizmieg (forši ja paguļ, kad kaut kur ir jābrauc), tad mostas, kad atbrauc un noglušī motoru ... būtu nelāgi, ja pamostos pie pirmā krustojuma vai sastrēguma


Suns (liels/pieaudzis) uzvedās tāpat. Klusums -jākāp ārā. K-9 squad
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo