Online

Pašreiz BMWPower skatās 171 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
smudo
09. Apr 2024, 14:37 #7541

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


09 Apr 2024, 12:28:19 @endurists rakstīja:

09 Apr 2024, 12:17:21 @Deivid rakstīja:
To es saprotu

Vēl varētu izdomāt ka izslēgt joslu asistentu. Man ieteica kameru aizlīmēt


Bratiņa sievasmātes Škoda izdomāja, dēļ joslu asistenta, uz ceļa ar nepabeigtiem līniju marķējumiem, ar 90km/h iegriezt autobusa pieturā. Labi ka noreaģēja un izdevās savākt auto!


2022 B8 Passats ik pa laikam megina izraut sturi no rokam vietas, kur joslas maina virzienu (piemeram Ranka Rambja nobrauktuve uz Vansu tiltu pie Filozofu namiem) Kaitinosi, bet nekas bistams, ja sturi ar abam rokam tura.
Offline
abyss
09. Apr 2024, 15:04 #7542

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8249

Braucu ar: e39 523


09 Apr 2024, 14:21:26 @Deivid rakstīja:
Automašīnai nav jāslēdz laukā dzinējs, pašai jāstūrē un vēl virkne lietas kura tās neprot darīt. Tai skaitā adaptīvais kruīzs ir sūds. Pietiek jau ka neviens automāts normāli nestrādā


Hmm, kāpēc sūds? Vairumam cilvēku vajadzētu aizliegt bez viņa braukt. Smuki ietur distanci un ātrumu nemaina no 90-110 ik pa 20 sek, jo gāzes pedālis ir pārāk sarežģīts koncepts.

Lane assist vienīgā funkcina, lai kāds aizmidzis Tev neieliek purnā.

Start stop gan sūds

[ Šo ziņu laboja abyss, 09 Apr 2024, 15:04:27 ]

Offline
subaru
09. Apr 2024, 16:09 #7543

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres


09 Apr 2024, 12:26:20 @Samsasi rakstīja:
nu pastāstiet, kā tas start/stop jūs tik ļoti besī, ka nebesī katru reizi viņu atslēgt? to sistēmu ļoti ekselenti var vadīt ar bremzes pedāli....tb gribi - dzinējs noslāpst, negribi - nenoslāpst.

Ja ir skaidrs plāns to auto samērā ātri pārdot, tad jau start-stop sekas pats neremontēsi vai nejutīsi.

Ja plāna nav - tb nezini cik ilgi brauksi ar to auto, tad jārēķinās, ka nāksies agrāk akumulatoru mainīt, ģeneratora/startera (atkarīgs no uzbūves) remonti.

Man, par laimi, dacijai pieslēdzoties caur obdII, varēja atslēgt start-stop.

[ Šo ziņu laboja subaru, 09 Apr 2024, 16:09:56 ]

Offline
RaL
09. Apr 2024, 16:27 #7544

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3571

Braucu ar: kruīzu


09 Apr 2024, 16:09:16 @subaru rakstīja:

09 Apr 2024, 12:26:20 @Samsasi rakstīja:
nu pastāstiet, kā tas start/stop jūs tik ļoti besī, ka nebesī katru reizi viņu atslēgt? to sistēmu ļoti ekselenti var vadīt ar bremzes pedāli....tb gribi - dzinējs noslāpst, negribi - nenoslāpst.

Ja ir skaidrs plāns to auto samērā ātri pārdot, tad jau start-stop sekas pats neremontēsi vai nejutīsi.

Ja plāna nav - tb nezini cik ilgi brauksi ar to auto, tad jārēķinās, ka nāksies agrāk akumulatoru mainīt, ģeneratora/startera (atkarīgs no uzbūves) remonti.

Man, par laimi, dacijai pieslēdzoties caur obdII, varēja atslēgt start-stop.


Nu varbūt, ja ļoti daudz brauc...
Uz audi nomainīju rūpnīcas akumulatoru pie 10 gadiem/160kkm. Manuprāt, pilnīgi normāls laiks, lai to darītu.

Skodai tūliņ 7 gadi, 83k km. Oriģinālais akis, pagaidām neizrāda interesi uz nomaiņu.

Nevienam no abiem auto nekas saistīts ar star-stop nav labots, ka arī pa lielam nekad nav speciāli slēgti ārā

P.s. abi pamatā pilsētā lietoti auto.

[ Šo ziņu laboja RaL, 09 Apr 2024, 16:29:41 ]

Offline
jurrus
09. Apr 2024, 16:28 #7545

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000

Nissan Leaf '23, 24K nobraukums. Pr.gultnis finito- jāgaida līdz 1.mēn, kamēr nomainīs pa garantiju. Lielisks serviss.
Offline
Mizx
09. Apr 2024, 17:09 #7546

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


09 Apr 2024, 16:27:43 @RaL rakstīja:

09 Apr 2024, 16:09:16 @subaru rakstīja:

09 Apr 2024, 12:26:20 @Samsasi rakstīja:
nu pastāstiet, kā tas start/stop jūs tik ļoti besī, ka nebesī katru reizi viņu atslēgt? to sistēmu ļoti ekselenti var vadīt ar bremzes pedāli....tb gribi - dzinējs noslāpst, negribi - nenoslāpst.

Ja ir skaidrs plāns to auto samērā ātri pārdot, tad jau start-stop sekas pats neremontēsi vai nejutīsi.

Ja plāna nav - tb nezini cik ilgi brauksi ar to auto, tad jārēķinās, ka nāksies agrāk akumulatoru mainīt, ģeneratora/startera (atkarīgs no uzbūves) remonti.

Man, par laimi, dacijai pieslēdzoties caur obdII, varēja atslēgt start-stop.


Nu varbūt, ja ļoti daudz brauc...
Uz audi nomainīju rūpnīcas akumulatoru pie 10 gadiem/160kkm. Manuprāt, pilnīgi normāls laiks, lai to darītu.

Skodai tūliņ 7 gadi, 83k km. Oriģinālais akis, pagaidām neizrāda interesi uz nomaiņu.

Nevienam no abiem auto nekas saistīts ar star-stop nav labots, ka arī pa lielam nekad nav speciāli slēgti ārā

P.s. abi pamatā pilsētā lietoti auto.
Tieši tas pats stāsts — nekas no tā Start-Stop ātrāk nebojājas. Tam tomēr cits akumulators, cita visa šī sistēma, kas paredzēta ieslēgties un izslēgties miljons reižu dienā. Vienīgais ir tiešām jāiemācās kā to sistēmu praksē lietot "ar kāju".
Offline
Deivid
09. Apr 2024, 17:26 #7547

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


09 Apr 2024, 15:04:08 @abyss rakstīja:
Hmm, kāpēc sūds? Vairumam cilvēku vajadzētu aizliegt bez viņa braukt. Smuki ietur distanci un ātrumu nemaina no 90-110 ik pa 20 sek, jo gāzes pedālis ir pārāk sarežģīts koncepts.


Vairumam vajadzētu mācīties braukt, nevis paļauties uz sistēmu kura nevajadzīgi agresīvi ietur distanci. Neesmu vēl braucis ar auto kurš to bremzēšanu un distances ieturēšanu veiktu kaut kā pludeni. Sūda saraustīta braukšana, bet pamatā jau tomēr tas ka vajadzētu pašam skatīties kas notiek uz ceļa, nevis paļauties ka to dara tava vietā. Manā prātā sistēma ir vai nu pilnībā autonoma, vai nav vispār. Tad kurš beigās vada to auto un uzņemas atbildību?

Esmu jocīgs un kruīzu ikdienā nelietoju, man tad par garlaicīgu braukt, lai to dara kāds cits, bet tās retās reizes kad lietoju, patīk ka uz tukša ceļa redzu ka tuvojos lēnāk braucošam un viss kas jāizdara ir viegli jāpagriež stūre lai viņu apdzītu, bet figu, tas dranķis jau ir sācis nevajadzīgi strauji bremzēt, kad esmu pilnība pametis joslu, atkal dot grīdā. Nu i nah
Offline
Fandulis
09. Apr 2024, 17:33 #7548

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13371

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


09 Apr 2024, 14:12:03 @Bender rakstīja:

09 Apr 2024, 14:06:01 @AV rakstīja:

09 Apr 2024, 12:26:20 @Samsasi rakstīja:
nu pastāstiet, kā tas start/stop jūs tik ļoti besī, ka nebesī katru reizi viņu atslēgt? to sistēmu ļoti ekselenti var vadīt ar bremzes pedāli....tb gribi - dzinējs noslāpst, negribi - nenoslāpst.

2 aspekti:
1) nepatīk tā dzinēja noslāpšanas sajūta - ipasi dizeliem, jo vairak 'nokrata' auto. Mazajiem benziniem tik loti netraucē. Sievas Teslā pavisam netraucē
2) Reizem, leni ripinoties pie 'dodiet celu' krustojuma, tas noslapst tiesi taja bridi, kas dodu virsu gazi, lai strauji paspetu izbraukt pirms galvena cela auto - noslapsana taja bridi var but reali bistama.

Ko tu tizlam padarīsi, ja nemāk kāju regulēt


Priekškam pisināt ar kāju pedāli, ja var atslēgt? Besī vai nebesī, bet viena no nevajadzīgākām funkcijām.
Offline
martins_usars
09. Apr 2024, 18:27 #7549

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T


09 Apr 2024, 17:09:32 @Mizx rakstīja:

09 Apr 2024, 16:27:43 @RaL rakstīja:

09 Apr 2024, 16:09:16 @subaru rakstīja:

09 Apr 2024, 12:26:20 @Samsasi rakstīja:
nu pastāstiet, kā tas start/stop jūs tik ļoti besī, ka nebesī katru reizi viņu atslēgt? to sistēmu ļoti ekselenti var vadīt ar bremzes pedāli....tb gribi - dzinējs noslāpst, negribi - nenoslāpst.

Ja ir skaidrs plāns to auto samērā ātri pārdot, tad jau start-stop sekas pats neremontēsi vai nejutīsi.

Ja plāna nav - tb nezini cik ilgi brauksi ar to auto, tad jārēķinās, ka nāksies agrāk akumulatoru mainīt, ģeneratora/startera (atkarīgs no uzbūves) remonti.

Man, par laimi, dacijai pieslēdzoties caur obdII, varēja atslēgt start-stop.


Nu varbūt, ja ļoti daudz brauc...
Uz audi nomainīju rūpnīcas akumulatoru pie 10 gadiem/160kkm. Manuprāt, pilnīgi normāls laiks, lai to darītu.

Skodai tūliņ 7 gadi, 83k km. Oriģinālais akis, pagaidām neizrāda interesi uz nomaiņu.

Nevienam no abiem auto nekas saistīts ar star-stop nav labots, ka arī pa lielam nekad nav speciāli slēgti ārā

P.s. abi pamatā pilsētā lietoti auto.
Tieši tas pats stāsts — nekas no tā Start-Stop ātrāk nebojājas. Tam tomēr cits akumulators, cita visa šī sistēma, kas paredzēta ieslēgties un izslēgties miljons reižu dienā. Vienīgais ir tiešām jāiemācās kā to sistēmu praksē lietot "ar kāju".

Mersim to punktu jūt labi, tā pat kā Toyota BMW jābūt ar balerīnas precizitāti, lai nenostrādātu startstops. G30/1 aux baterija ir papildaprīkojums. Atrodas priekšā pasažiera pusē, kur spārns ar logu satiekās. Nejaukt ar MHEV 48V bateriju. Tā ir litija baterija, kura hvz kādā ekstru kombinācijā palīdz.
Offline
Samsasi
09. Apr 2024, 18:50 #7550

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4572

Braucu ar:


09 Apr 2024, 16:09:16 @subaru rakstīja:

09 Apr 2024, 12:26:20 @Samsasi rakstīja:
nu pastāstiet, kā tas start/stop jūs tik ļoti besī, ka nebesī katru reizi viņu atslēgt? to sistēmu ļoti ekselenti var vadīt ar bremzes pedāli....tb gribi - dzinējs noslāpst, negribi - nenoslāpst.

Ja ir skaidrs plāns to auto samērā ātri pārdot, tad jau start-stop sekas pats neremontēsi vai nejutīsi.

Ja plāna nav - tb nezini cik ilgi brauksi ar to auto, tad jārēķinās, ka nāksies agrāk akumulatoru mainīt, ģeneratora/startera (atkarīgs no uzbūves) remonti.

Man, par laimi, dacijai pieslēdzoties caur obdII, varēja atslēgt start-stop.
muļķības.
Offline
smudo
09. Apr 2024, 19:05 #7551

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

A6 C7 FL ar 2,0d start&stop slēdzu arā parasti , jo nedaudz tomēr juta vibrāciju startēšanas brīdī, bet nekādas aiztures nebija. G05 B57 mild hibrid ar 8kW "starteri" neko neslēdzu ārā (slāpēja arī braucot līdz 160kmh noteiktos apstākļos), jo nejuta īpaši ne startēšanu, ne pašu dzinēju dzirdēja/juta, izņemot ziemā, tikko pēc starta, kamēr auksts. B8 Passat 2022 2,0d start-stop ir traģisks, jo uzsākot braukt ir jūtama aizture, bet tāpat to mēdzu lietot, jo tas dzinējs tukšagaitā, īpaši vēsā laikā tik traki vibrē, ka labāk pieciešu to aizturi, nekā klausos to dzinēju
Offline
Deivid
09. Apr 2024, 19:16 #7552

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


09 Apr 2024, 19:05:19 @smudo rakstīja:
jo nedaudz tomēr juta vibrāciju startēšanas brīdī,


Par šo sīkāk.

Jo pēc 30k vienīgais kam varu piekasīties 1.6T dzinējam ir tā mazā vibrācija pirmās sekundes kura ziemā vispār nebija. Atnāca atpakaļ līdz ar pavasara temp. "Normāls" cilvēks pat nejustu
Offline
abyss
09. Apr 2024, 19:25 #7553

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8249

Braucu ar: e39 523


09 Apr 2024, 17:26:53 @Deivid rakstīja:

09 Apr 2024, 15:04:08 @abyss rakstīja:
Hmm, kāpēc sūds? Vairumam cilvēku vajadzētu aizliegt bez viņa braukt. Smuki ietur distanci un ātrumu nemaina no 90-110 ik pa 20 sek, jo gāzes pedālis ir pārāk sarežģīts koncepts.


Vairumam vajadzētu mācīties braukt, nevis paļauties uz sistēmu kura nevajadzīgi agresīvi ietur distanci. Neesmu vēl braucis ar auto kurš to bremzēšanu un distances ieturēšanu veiktu kaut kā pludeni. Sūda saraustīta braukšana, bet pamatā jau tomēr tas ka vajadzētu pašam skatīties kas notiek uz ceļa, nevis paļauties ka to dara tava vietā. Manā prātā sistēma ir vai nu pilnībā autonoma, vai nav vispār. Tad kurš beigās vada to auto un uzņemas atbildību?

Esmu jocīgs un kruīzu ikdienā nelietoju, man tad par garlaicīgu braukt, lai to dara kāds cits, bet tās retās reizes kad lietoju, patīk ka uz tukša ceļa redzu ka tuvojos lēnāk braucošam un viss kas jāizdara ir viegli jāpagriež stūre lai viņu apdzītu, bet figu, tas dranķis jau ir sācis nevajadzīgi strauji bremzēt, kad esmu pilnība pametis joslu, atkal dot grīdā. Nu i nah


Nez, man škodai liekas ļoti plūdeni. Piemēram zinu, ka līdz Siguldai visus apdzīt nepaspēšu. Pat nesāku. Ja priekšā braucošis tupī tad jau, protams, apdzenu. Manuprāt, ja viena josla katrā virzienā un prāts nenesas uz apdzīšanu ir ļoti ok.

Starpcitu, ja Tev patīk dinamiski braukt Tev arī būtu jāsludina cik adaptīvais labs kaut vai distsnces dēļ ko ietur .

Kur 4 joslas tur gan es nemāku lietot to sūdu.
Offline
kkas
09. Apr 2024, 19:52 #7554

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu

Neesmu vēl braucis ar auto kurš to bremzēšanu un distances ieturēšanu veiktu kaut kā pludeni.


Jāliek distance lielāka. Ja ir 5 vienības, 3, 4 vai 5 ļoti palīdz. 1 un 2 ļoti konservatīvs, inženieri labāk straujāk nobremzēs. Kkādām jaunajām škodām pat vēl opcijas klāt, kur vēl sastrēgumā arī stop n go var uzregulēt.

Ja besī, ka adaptīvais agri bremzē pie priekšā braucošā, atslēdz uz parasto kruīzu.

es vispār vairs nespēju auto iedomāties bez adaptīvā, īpaši sastrēgumos un posmos kur nav iespējams apdzīt. ieliec un mierīgi brauc. vēl paliek priekšā vienmēr vieta kādam apdzinējam.

Offline
Deivid
09. Apr 2024, 20:11 #7555

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Priekš kam bremzēt ja var nemainīt neko? Vadamies no situācijas uz ceļa. To arī adaptīvais nesaprot, bet vadītājs uz tukša daudzu joslu ceļa gan spēj izanalizēt.

Vai tad ir opcija adaptīvais un ne-adaptīvais kruizs? Es kaut ka biju dzirdējis ka vai nu vai nu. Neizslēdzu ka kaut ko neprotu. Man tomēr ikdiena variē starp 90gadu tehnoloģiju auto un šo desmitgadi

Pie tam manam vecūsksnim kopš pārbūves no SMG uz Manual kruizs neiet, bet es to pamaniju pēc 2 gadiem un cik gadi šobrīd pagājuši pat nezinu, laikam 5

[ Šo ziņu laboja Deivid, 09 Apr 2024, 20:12:49 ]

Offline
martins_usars
09. Apr 2024, 20:15 #7556

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Alfas ACC ļauj regulēt attālumu līdz priekšējam auto ar gāzes pedāli. Ar piespiestu gāzi auto brauks uz priekšu un ignorēs ACC distanci. Atmetot bremzēs un nostabilizēs ātrumu. Tā var apdzīt arī ieskrienoties savā joslā un nav nekas jāslēdz ārā. Galu galā kolīdz pieskaries bremzei, visi kruīzi atslēdzās, tas pats ir ar ACC. Ja čujs saka, ka priekšā briest huiņa, ar kāju biš uzsit pa bremzi, un liec pēdu atpakaļ uz gāzes, lai brauktu manuāli. Ja filigrāni iemācās pārslēgt/atslēgt asistentus, tad ir pat ļoti baudāmi.
Offline
Deivid
09. Apr 2024, 20:18 #7557

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


09 Apr 2024, 20:15:41 @martins_usars rakstīja:
Alfas ACC ļauj regulēt attālumu līdz priekšējam auto ar gāzes pedāli. Ar piespiestu gāzi auto brauks uz priekšu un ignorēs ACC distanci. Atmetot bremzēs un nostabilizēs ātrumu. Tā var apdzīt arī ieskrienoties savā joslā un nav nekas jāslēdz ārā. Galu galā kolīdz pieskaries bremzei, visi kruīzi atslēdzās, tas pats ir ar ACC. Ja čujs saka, ka priekšā briest huiņa, ar kāju biš uzsit pa bremzi, un liec pēdu atpakaļ uz gāzes, lai brauktu manuāli. Ja filigrāni iemācās pārslēgt/atslēgt asistentus, tad ir pat ļoti baudāmi.


un kas notiek atmetoties? uzreiz nevajadzigi strauja bremzesana

EDIT. Parlasiju, izklausās labi

[ Šo ziņu laboja Deivid, 09 Apr 2024, 20:26:33 ]

Offline
martins_usars
09. Apr 2024, 20:31 #7558

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Ja atmet par strauju vai par daudz, tad jā. Ir maza pedāļa kustības amplitūda, kurā auto bremzē ar motoru bez ACC iejaukšanās. Man pagāja laiks, kamēr es piešāvos to darīt

Alfai ir pat huiņas indikators. Kopā ACC ir 4 gradācijas distancei. Kolīdz ir auto ACC redzamībā, apmēram ~5 nosacīto distances "kubu" attālumā, panelī parādās auto silueta ikona virs ACC līnijām. Tas ir labs brīdis uzsist pa bremzi un paripināties, jo ACC vēl neiejaucas. Ja ceļš tīrs, piedod gāzi, apdzen un atlaid gāzi, auto pats atkarībā no izvēlētā braukšanas režīma atgriezīsies iestatītajā ātrumā.

[ Šo ziņu laboja martins_usars, 09 Apr 2024, 20:34:54 ]

Offline
kkas
09. Apr 2024, 20:37 #7559

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu


09 Apr 2024, 20:15:41 @martins_usars rakstīja:
Alfas ACC ļauj regulēt attālumu līdz priekšējam auto ar gāzes pedāli. Ar piespiestu gāzi auto brauks uz priekšu un ignorēs ACC distanci. Atmetot bremzēs un nostabilizēs ātrumu. Tā var apdzīt arī ieskrienoties savā joslā un nav nekas jāslēdz ārā. Galu galā kolīdz pieskaries bremzei, visi kruīzi atslēdzās, tas pats ir ar ACC. Ja čujs saka, ka priekšā briest huiņa, ar kāju biš uzsit pa bremzi, un liec pēdu atpakaļ uz gāzes, lai brauktu manuāli. Ja filigrāni iemācās pārslēgt/atslēgt asistentus, tad ir pat ļoti baudāmi.


Arī variants, bet nu Volvo viņš daudz tā ar gāzi izpausties neļauj un parasti apdzīšanas momenta beigās nopīkstās paziņojot ka ir off un novērš uzmanību. + aktuālajai auto paaudzei viņi tik konservatīvi drošu ir uztaisījuši, ka ja tev limits ir 100, apdzen teiksim uz 130 un kā palaid gāzi vaļā nobremzē tevi līdz 100. Iepriekšējai paaudzei ļāva principā ripināties līdz limitam.
Offline
martins_usars
09. Apr 2024, 20:41 #7560

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Volvo tad ir visdrošākais kruīzs no visiem AR un BMW kruīzs izslēdzas tikai ar bremzi vai off pogu. Var iedot čībā, izgriezt līdz galam, atmesties un kruīzs paliks darbojošs.

Line assist Alfai brēc brēkšanas pēc, labi, ka var izslēgt un paliek atmiņā izslēgts. Tā bija ekstra, kuru lietoju apmēram 150m līdz pirmajai sadalošajai joslai. BMW stāv ieslēgts, jo netraucē. Vibrē stūre, ja neparādi pagriezienu vai brauc nost no ceļa. Pilsētā pat taisot hujakš manevrus motivē lietot pagriezienus un būt atbildīgam pimpim satiksmē.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo