Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 68 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
sergis15
11. Nov 2012, 10:29 #7541

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12025

Braucu ar: pikapu


10 Nov 2012, 23:19:16 acha rakstīja:
Kā izpaužas mašīnas gaitā beigts spararats?



man vibrēja pie uzsākšanas, bija jāpaslīdina sajūgs, lai tā nevibrētu!
un bremzējot ar ātrumiem arī raustījās, tā kā kad savērpti bremžu diski bremzējot!
tāds gadījums bija man!

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Huliits
11. Nov 2012, 10:43 #7542

Kopš: 10. Jul 2008

Ziņojumi: 436

Braucu ar: e30


09 Nov 2012, 09:21:55 maker rakstīja:

08 Nov 2012, 19:35:45 Huliits rakstīja:
Vajag specialistu palidzibu.
Neiet tahometrs,melnais ilkts no bardocoka un pec tam uzreiz no spidometra,tapat neiet.
10 un 22 drosinatajs parbaudits un tapat nekas
Panelis ejos,parbaudits uz cit e30.
Vai pasam spidometram ir kadi atseviski plusi vai minusi kas pienak?
Kur varetu vaina slepties,ludzu palidzat

Ja jau liki pie cita e30 un stradaja, tad jamekle pravodka vaina. Rokas janem vecais labais pacans testeris.
Pie kuras pravotkas skatities,jo no motora pravotkas ir pa taisno aizvilkts uz tahometru,un ta pat neiet
Offline
seeingman
11. Nov 2012, 11:40 #7543

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes


11 Nov 2012, 09:53:37 otomars rakstīja:

11 Nov 2012, 00:27:14 seeingman rakstīja:

10 Nov 2012, 21:46:12 Dzvile rakstīja:

10 Nov 2012, 19:34:11 otomars rakstīja:
cik ir max pieljaujama galvas m50b25 nosliipeeshana un vai obligaati vajag sliipeet,ja tiek nonjemta lai vaarstus piesliipeet,saljnjikus nomainiit. Galva ir sliipeeta,virsuu ar markjieri 0,23 uzrakstiits..

Tev nav vajadzības viņu slīpēt.
Ir viņiem blīve ar +0.30,tas viss cik zinu.

kā tu zini, ka nav vajadzības slīpēt? nvarbūt no galvas blīves gropes iespiedušās...
vārstus "slīpēt" kā to dara servisā ar pulējamo pastu un kociņu tolka nav, to darīt jēga ir, ja vadīklas, sēžas un pats vārsts ir ļoti labā stāvoklī.
vārstus restaurēt maksā 2ls par vārstu, vārstau notīra no uzdeguma un tam pilnība atjauno 45* virsmu(gribu redzēt kā šitie servisa kociņu dračitāji man parādīs kā viņi izpulēs vārstu kam iedegušas poras )
Tālāk sēžas atjauno ar griezni, atjaunojot visus 3 leņķus, maksā 5ls par sēžu.
ja vadīklas ir izdilušas un vārstam ir palielināta kustība uz sāniem, tad no visa augstāk minētā nav jēgas, ja nemaina vadīklas, savādāk vārsts ļogoties uz sāniem izdauzīs sēžu un pats sevi ovālu vai kā savadāk sapistu. vadīklu maiņa atkarībā no pašu vadīklu izmaksām.

nu nobeeri cennjikus vadiiklu mainjas cena nemainaas no vadiiklu cenas

pamata jautaajums principaa ir taads :
kaads ir galvas augstums ,pieljaujamais.

p.s galva netiek seedinaata



jo zemāk sēdini galvu(vairāk slīpē nost) jo vairāk palielinās kompresijas pakāpe, tāpēc liek biezāku blīvi(remontizmēra) lai tā nenotiktu.
ja ir biezākā iespējamā blīve, un dikti vajag slīpēt, tad vēl var atļauties nedaudz pacelt kompresijas pakāpi (nav ieteicams taisīt vairāk par 11:1) to, cik var slīpēt nost, biezākās blīves gadījumā, lai nepārsniegtu pieļaujamo kompresiju ir jārēķina no cilindra tilpumu attiecības BDC : TDC, ja tomēr vēl vajag slīpēt tad jāvirpo virzuļi zemāki/jāliek citi/jāliek īsāki klaņi
Offline
Vecais
11. Nov 2012, 12:01 #7544

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

Kautkur iekš darba PC ir KP(Kompresijas Pakāpes) aprēķina tabula


Ja ir vajadzība PM..



-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
e36318
11. Nov 2012, 12:19 #7545

Kopš: 21. Mar 2012

Ziņojumi: 77

Braucu ar:

Sveiki, kas varetu but par problemu 92'gada e36 325
Vakar braucu, iesledzu pagriezinraditaju un pekshnji visa elektronika kas par gaismaam atbild nochakareejaas.. avarijas gaismu vietaa mirgo gabariiti un deg pagriezieni utt.

Sodien pielaidu iesleedzu gaismas un atkal tas pats, deg viss iznjemot to ko vaig
Offline
aivis328
11. Nov 2012, 12:24 #7546

Kopš: 28. Jan 2007

Ziņojumi: 344

Braucu ar:


11 Nov 2012, 12:19:01 e36318 rakstīja:
Sveiki, kas varetu but par problemu 92'gada e36 325
Vakar braucu, iesledzu pagriezinraditaju un pekshnji visa elektronika kas par gaismaam atbild nochakareejaas.. avarijas gaismu vietaa mirgo gabariiti un deg pagriezieni utt.

Sodien pielaidu iesleedzu gaismas un atkal tas pats, deg viss iznjemot to ko vaig

udens vai mitrums ticis pie vadiem
Offline
e36318
11. Nov 2012, 13:08 #7547

Kopš: 21. Mar 2012

Ziņojumi: 77

Braucu ar:

paldies, ko iesaki dariit? ar feenu visus vadus sildiit?
Offline
Remjanis
11. Nov 2012, 14:36 #7548

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 605

Braucu ar: Darba fordu


09 Nov 2012, 11:18:40 janchikz rakstīja:
Black Bug imobilaizeram var pats mainīt bateriju? Nekas nenokodēsies?


Nezinu kā ir,ja sēdi mašīnā (tobiš BB strādā),bet ārpus tās esmu mainījis dažādiem auto reizes desmit un nekādu problēmu.
Offline
Driver
11. Nov 2012, 15:40 #7549

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


11 Nov 2012, 09:40:40 rolands444 rakstīja:
E36....Kas ir tas, kas dod signālu vdo, ka jāver vaļā otra lūka? Izjaucu to aparātu(VDO),kas virina to otro lūku: 1-kārtām visas iekšas kā jaunas, nekas neliecina, ka kādreiz būtu darbojies(visi zobrat jauni) 2-kārtām motoriņš nestrādāja, jo nebija kārtīgi salodēts (kontakti bija vaļā) 3-kārtām salodējot motoriņa kontaktus pie mikrashēmas, tas giezas nepareizajā virzienā, jo trosīte viņam jāvelk iekšā nevis ārā. Dabūju, lai viss darbotos un pareizā virzienā, bet nesaprotu, kas magnētam iedod impūlsu, lai tas saslēdz kontaktus? Kaut kas saistīts ar apgriezieniem, gaisa masas mērītāju vai ar šprici? Tagad sanāk, ka braucu ar pusmotoru, jo nav otra lūka.

kads sakars jumta luukai ar pusmotoru?
Parlasiju 3x un tapat nesapratu kas tev tur ir un ko remonte

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Gintons
11. Nov 2012, 16:19 #7550

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 786

Braucu ar: bmw individual

ludzu palidzat!
lieta tada ,ka tas jau sakas vakar vakara piedarbinu auto viss okei aizbraucu lidz centram stavam čilojam,vis ok,auksts paliek iekapju auto,darbinu klat,bet nevar..iegriezu atslegu ka jau e39 nopikst un tad griezu talak un vispar nekadas pazimes klusums starteris negriez.vairas reizes pagriezu pagriezu taka bez dzivibas pazimem,un tad peksni iegriezas starteris un auto ruc,nesen ari masina visu nakti nostavejusies,darbinu klat tiesi tas pats.ka vienkarsi nekadas dzivibas pazimes un tad pielec..kas pa vainu? man jau liekas ka startera vaina ta nav..
Offline
agaFU
11. Nov 2012, 16:22 #7551

Kopš: 21. May 2006

No: Madona

Ziņojumi: 1766

Braucu ar: E91 turrboo

moz kontaktgrupa. naakosreiz, kad nelec, pacel atsleegu nedaudz uz augsu starteejot
Offline
ziema
11. Nov 2012, 17:51 #7552

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati

Ir kads kas te nodarbojas ar plastmasas logu izgatavosanu,pardosanu?
Offline
Dzvile
11. Nov 2012, 18:01 #7553

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


11 Nov 2012, 00:27:14 seeingman rakstīja:

10 Nov 2012, 21:46:12 Dzvile rakstīja:

10 Nov 2012, 19:34:11 otomars rakstīja:
cik ir max pieljaujama galvas m50b25 nosliipeeshana un vai obligaati vajag sliipeet,ja tiek nonjemta lai vaarstus piesliipeet,saljnjikus nomainiit. Galva ir sliipeeta,virsuu ar markjieri 0,23 uzrakstiits..

Tev nav vajadzības viņu slīpēt.
Ir viņiem blīve ar +0.30,tas viss cik zinu.

blá blá blá blá blá

Tu gan esi dívains putns. Jautájums bija cik noprotu vai galva jáslípé,tapéc ka grib salnikus salikt un várstus pieslípét(ko tápat vélms darít,ja maina salnikus).
Par ko Tu pie visiem svétajiem márutkiem runá?


-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
ATB
11. Nov 2012, 18:21 #7554

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


10 Nov 2012, 16:21:09 sonx33 rakstīja:
neatceraties ka skaitijas pec csdd teorijas, kads bija vidējais ātrums kada alkahols izdalas no organisma, nebija 0,15 promiles stunda?


Bija, bija
Offline
Driver
11. Nov 2012, 18:39 #7555

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


11 Nov 2012, 18:01:10 Dzvile rakstīja:

11 Nov 2012, 00:27:14 seeingman rakstīja:

10 Nov 2012, 21:46:12 Dzvile rakstīja:

10 Nov 2012, 19:34:11 otomars rakstīja:
cik ir max pieljaujama galvas m50b25 nosliipeeshana un vai obligaati vajag sliipeet,ja tiek nonjemta lai vaarstus piesliipeet,saljnjikus nomainiit. Galva ir sliipeeta,virsuu ar markjieri 0,23 uzrakstiits..

Tev nav vajadzības viņu slīpēt.
Ir viņiem blīve ar +0.30,tas viss cik zinu.

blá blá blá blá blá

Tu gan esi dívains putns. Jautájums bija cik noprotu vai galva jáslípé,tapéc ka grib salnikus salikt un várstus pieslípét(ko tápat vélms darít,ja maina salnikus).
Par ko Tu pie visiem svétajiem márutkiem runá?


kaa tiko galva ir nost, taa viennozimigi ir jaslipe, kautvai lai notiritu/izlidzinatu virsmu.
nemaz nerunajor, ja galva ir kaut nedaudz sametusies...
cita lieta vai tas sastada 0.05mm vai 5mm

[ Šo ziņu laboja Driver, 11 Nov 2012, 18:40:03 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
seeingman
11. Nov 2012, 19:36 #7556

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes

Kad Dzvile iemācīsies lasīt, tad sapratīs par kādiem "mārrutkiem" es runāju.
Nu, vēlams jau var būt, pie saļņiku maiņas pieslīpēt vārstus, bet vai no tā ir baigais tolks?
P.S. ar 5mm savērptu galvu var ar slīpēšanas priekiem nemaz neaizrauties
Offline
otomars
11. Nov 2012, 19:46 #7557

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

ir salikti 2.gab m20 bez sliipeeshana,m50 sliipeeju,vienkaarshi izjaucu ejoshu dzineeju lai vareetu paarlasiit un ieraudziiju ka 0.23 jau nosliipeejushi
Offline
Dzvile
11. Nov 2012, 20:01 #7558

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


11 Nov 2012, 19:36:36 seeingman rakstīja:
Kad Dzvile iemācīsies lasīt, tad sapratīs par kādiem "mārrutkiem" es runāju.
Nu, vēlams jau var būt, pie saļņiku maiņas pieslīpēt vārstus, bet vai no tā ir baigais tolks?
P.S. ar 5mm savērptu galvu var ar slīpēšanas priekiem nemaz neaizrauties


Jā Tev taisnība,tik Tu pārāk sarežģīti priekš veca slima cilvēka sarakstīji.
Ar to slīpēšanu ir kā ir,pārāk bieži ir gadījies,ka pie saļņiku maiņas nenoslīpē un mazliet kādā stobrā kompresija pazūd,tapēc parasti mazliet pieslīpeju gan.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
Ri
12. Nov 2012, 00:03 #7559

Kopš: 08. Sep 2009

No: Preiļi

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: acajno un miatu

e36 kompakta elkoņbalsts ar konsoli un visu pārējo derēs e36 touringam?
Offline
Gintons
12. Nov 2012, 01:11 #7560

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 786

Braucu ar: bmw individual


11 Nov 2012, 16:19:24 Gintons rakstīja:
ludzu palidzat!
lieta tada ,ka tas jau sakas vakar vakara piedarbinu auto viss okei aizbraucu lidz centram stavam čilojam,vis ok,auksts paliek iekapju auto,darbinu klat,bet nevar..iegriezu atslegu ka jau e39 nopikst un tad griezu talak un vispar nekadas pazimes klusums starteris negriez.vairas reizes pagriezu pagriezu taka bez dzivibas pazimem,un tad peksni iegriezas starteris un auto ruc,nesen ari masina visu nakti nostavejusies,darbinu klat tiesi tas pats.ka vienkarsi nekadas dzivibas pazimes un tad pielec..kas pa vainu? man jau liekas ka startera vaina ta nav..


Uppp
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo