Online
Pašreiz BMWPower skatās 68 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
sergis15 | 11. Nov 2012, 10:29 |
#7541
|
| Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12025
Braucu ar: pikapu
|
10 Nov 2012, 23:19:16 acha rakstīja:
Kā izpaužas mašīnas gaitā beigts spararats?
man vibrēja pie uzsākšanas, bija jāpaslīdina sajūgs, lai tā nevibrētu!
un bremzējot ar ātrumiem arī raustījās, tā kā kad savērpti bremžu diski bremzējot!
tāds gadījums bija man!
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
Huliits | 11. Nov 2012, 10:43 |
#7542
|
| Kopš: 10. Jul 2008
Ziņojumi: 436
Braucu ar: e30
|
09 Nov 2012, 09:21:55 maker rakstīja:
08 Nov 2012, 19:35:45 Huliits rakstīja:
Vajag specialistu palidzibu.
Neiet tahometrs,melnais ilkts no bardocoka un pec tam uzreiz no spidometra,tapat neiet.
10 un 22 drosinatajs parbaudits un tapat nekas
Panelis ejos,parbaudits uz cit e30.
Vai pasam spidometram ir kadi atseviski plusi vai minusi kas pienak?
Kur varetu vaina slepties,ludzu palidzat
Ja jau liki pie cita e30 un stradaja, tad jamekle pravodka vaina. Rokas janem vecais labais pacans testeris.
Pie kuras pravotkas skatities,jo no motora pravotkas ir pa taisno aizvilkts uz tahometru,un ta pat neiet | Offline | | |
seeingman | 11. Nov 2012, 11:40 |
#7543
|
| Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
|
11 Nov 2012, 09:53:37 otomars rakstīja:
11 Nov 2012, 00:27:14 seeingman rakstīja:
10 Nov 2012, 21:46:12 Dzvile rakstīja:
10 Nov 2012, 19:34:11 otomars rakstīja:
cik ir max pieljaujama galvas m50b25 nosliipeeshana un vai obligaati vajag sliipeet,ja tiek nonjemta lai vaarstus piesliipeet,saljnjikus nomainiit. Galva ir sliipeeta,virsuu ar markjieri 0,23 uzrakstiits..
Tev nav vajadzības viņu slīpēt.
Ir viņiem blīve ar +0.30,tas viss cik zinu.
kā tu zini, ka nav vajadzības slīpēt? nvarbūt no galvas blīves gropes iespiedušās...
vārstus "slīpēt" kā to dara servisā ar pulējamo pastu un kociņu tolka nav, to darīt jēga ir, ja vadīklas, sēžas un pats vārsts ir ļoti labā stāvoklī.
vārstus restaurēt maksā 2ls par vārstu, vārstau notīra no uzdeguma un tam pilnība atjauno 45* virsmu(gribu redzēt kā šitie servisa kociņu dračitāji man parādīs kā viņi izpulēs vārstu kam iedegušas poras )
Tālāk sēžas atjauno ar griezni, atjaunojot visus 3 leņķus, maksā 5ls par sēžu.
ja vadīklas ir izdilušas un vārstam ir palielināta kustība uz sāniem, tad no visa augstāk minētā nav jēgas, ja nemaina vadīklas, savādāk vārsts ļogoties uz sāniem izdauzīs sēžu un pats sevi ovālu vai kā savadāk sapistu. vadīklu maiņa atkarībā no pašu vadīklu izmaksām.
nu nobeeri cennjikus vadiiklu mainjas cena nemainaas no vadiiklu cenas
pamata jautaajums principaa ir taads :
kaads ir galvas augstums ,pieljaujamais.
p.s galva netiek seedinaata
jo zemāk sēdini galvu(vairāk slīpē nost) jo vairāk palielinās kompresijas pakāpe, tāpēc liek biezāku blīvi(remontizmēra) lai tā nenotiktu.
ja ir biezākā iespējamā blīve, un dikti vajag slīpēt, tad vēl var atļauties nedaudz pacelt kompresijas pakāpi (nav ieteicams taisīt vairāk par 11:1) to, cik var slīpēt nost, biezākās blīves gadījumā, lai nepārsniegtu pieļaujamo kompresiju ir jārēķina no cilindra tilpumu attiecības BDC : TDC, ja tomēr vēl vajag slīpēt tad jāvirpo virzuļi zemāki/jāliek citi/jāliek īsāki klaņi | Offline | | |
Vecais | 11. Nov 2012, 12:01 |
#7544
|
| Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
| Kautkur iekš darba PC ir KP(Kompresijas Pakāpes) aprēķina tabula
Ja ir vajadzība PM..
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
| Offline | | |
e36318 | 11. Nov 2012, 12:19 |
#7545
|
| Kopš: 21. Mar 2012
Ziņojumi: 77
Braucu ar:
| Sveiki, kas varetu but par problemu 92'gada e36 325
Vakar braucu, iesledzu pagriezinraditaju un pekshnji visa elektronika kas par gaismaam atbild nochakareejaas.. avarijas gaismu vietaa mirgo gabariiti un deg pagriezieni utt.
Sodien pielaidu iesleedzu gaismas un atkal tas pats, deg viss iznjemot to ko vaig | Offline | | |
aivis328 | 11. Nov 2012, 12:24 |
#7546
|
| Kopš: 28. Jan 2007
Ziņojumi: 344
Braucu ar:
|
11 Nov 2012, 12:19:01 e36318 rakstīja:
Sveiki, kas varetu but par problemu 92'gada e36 325
Vakar braucu, iesledzu pagriezinraditaju un pekshnji visa elektronika kas par gaismaam atbild nochakareejaas.. avarijas gaismu vietaa mirgo gabariiti un deg pagriezieni utt.
Sodien pielaidu iesleedzu gaismas un atkal tas pats, deg viss iznjemot to ko vaig
udens vai mitrums ticis pie vadiem | Offline | | |
e36318 | 11. Nov 2012, 13:08 |
#7547
|
| Kopš: 21. Mar 2012
Ziņojumi: 77
Braucu ar:
| paldies, ko iesaki dariit? ar feenu visus vadus sildiit? | Offline | | |
Remjanis | 11. Nov 2012, 14:36 |
#7548
|
| Kopš: 31. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 605
Braucu ar: Darba fordu
|
09 Nov 2012, 11:18:40 janchikz rakstīja:
Black Bug imobilaizeram var pats mainīt bateriju? Nekas nenokodēsies?
Nezinu kā ir,ja sēdi mašīnā (tobiš BB strādā),bet ārpus tās esmu mainījis dažādiem auto reizes desmit un nekādu problēmu. | Offline | | |
|
Driver | 11. Nov 2012, 15:40 |
#7549
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
11 Nov 2012, 09:40:40 rolands444 rakstīja:
E36....Kas ir tas, kas dod signālu vdo, ka jāver vaļā otra lūka? Izjaucu to aparātu(VDO),kas virina to otro lūku: 1-kārtām visas iekšas kā jaunas, nekas neliecina, ka kādreiz būtu darbojies(visi zobrat jauni) 2-kārtām motoriņš nestrādāja, jo nebija kārtīgi salodēts (kontakti bija vaļā) 3-kārtām salodējot motoriņa kontaktus pie mikrashēmas, tas giezas nepareizajā virzienā, jo trosīte viņam jāvelk iekšā nevis ārā. Dabūju, lai viss darbotos un pareizā virzienā, bet nesaprotu, kas magnētam iedod impūlsu, lai tas saslēdz kontaktus? Kaut kas saistīts ar apgriezieniem, gaisa masas mērītāju vai ar šprici? Tagad sanāk, ka braucu ar pusmotoru, jo nav otra lūka.
kads sakars jumta luukai ar pusmotoru?
Parlasiju 3x un tapat nesapratu kas tev tur ir un ko remonte
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Gintons | 11. Nov 2012, 16:19 |
#7550
|
| Kopš: 02. Oct 2011
No: Saldus
Ziņojumi: 786
Braucu ar: bmw individual
| ludzu palidzat!
lieta tada ,ka tas jau sakas vakar vakara piedarbinu auto viss okei aizbraucu lidz centram stavam čilojam,vis ok,auksts paliek iekapju auto,darbinu klat,bet nevar..iegriezu atslegu ka jau e39 nopikst un tad griezu talak un vispar nekadas pazimes klusums starteris negriez.vairas reizes pagriezu pagriezu taka bez dzivibas pazimem,un tad peksni iegriezas starteris un auto ruc,nesen ari masina visu nakti nostavejusies,darbinu klat tiesi tas pats.ka vienkarsi nekadas dzivibas pazimes un tad pielec..kas pa vainu? man jau liekas ka startera vaina ta nav.. | Offline | | |
agaFU | 11. Nov 2012, 16:22 |
#7551
|
| Kopš: 21. May 2006
No: Madona
Ziņojumi: 1766
Braucu ar: E91 turrboo
| moz kontaktgrupa. naakosreiz, kad nelec, pacel atsleegu nedaudz uz augsu starteejot | Offline | | |
ziema | 11. Nov 2012, 17:51 |
#7552
|
| Kopš: 17. Mar 2008
No: Limbaži
Ziņojumi: 1987
Braucu ar: golf,voyager,passerati
| Ir kads kas te nodarbojas ar plastmasas logu izgatavosanu,pardosanu? | Offline | | |
Dzvile
| 11. Nov 2012, 18:01 |
#7553
|
| Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
11 Nov 2012, 00:27:14 seeingman rakstīja:
10 Nov 2012, 21:46:12 Dzvile rakstīja:
10 Nov 2012, 19:34:11 otomars rakstīja:
cik ir max pieljaujama galvas m50b25 nosliipeeshana un vai obligaati vajag sliipeet,ja tiek nonjemta lai vaarstus piesliipeet,saljnjikus nomainiit. Galva ir sliipeeta,virsuu ar markjieri 0,23 uzrakstiits..
Tev nav vajadzības viņu slīpēt.
Ir viņiem blīve ar +0.30,tas viss cik zinu.
blá blá blá blá blá
Tu gan esi dívains putns. Jautájums bija cik noprotu vai galva jáslípé,tapéc ka grib salnikus salikt un várstus pieslípét(ko tápat vélms darít,ja maina salnikus).
Par ko Tu pie visiem svétajiem márutkiem runá?
----------------- "The quieter you become the more you can hear." | Offline | | |
ATB | 11. Nov 2012, 18:21 |
#7554
|
| Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
|
10 Nov 2012, 16:21:09 sonx33 rakstīja:
neatceraties ka skaitijas pec csdd teorijas, kads bija vidējais ātrums kada alkahols izdalas no organisma, nebija 0,15 promiles stunda?
Bija, bija | Offline | | |
Driver | 11. Nov 2012, 18:39 |
#7555
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
11 Nov 2012, 18:01:10 Dzvile rakstīja:
11 Nov 2012, 00:27:14 seeingman rakstīja:
10 Nov 2012, 21:46:12 Dzvile rakstīja:
10 Nov 2012, 19:34:11 otomars rakstīja:
cik ir max pieljaujama galvas m50b25 nosliipeeshana un vai obligaati vajag sliipeet,ja tiek nonjemta lai vaarstus piesliipeet,saljnjikus nomainiit. Galva ir sliipeeta,virsuu ar markjieri 0,23 uzrakstiits..
Tev nav vajadzības viņu slīpēt.
Ir viņiem blīve ar +0.30,tas viss cik zinu.
blá blá blá blá blá
Tu gan esi dívains putns. Jautájums bija cik noprotu vai galva jáslípé,tapéc ka grib salnikus salikt un várstus pieslípét(ko tápat vélms darít,ja maina salnikus).
Par ko Tu pie visiem svétajiem márutkiem runá?
kaa tiko galva ir nost, taa viennozimigi ir jaslipe, kautvai lai notiritu/izlidzinatu virsmu.
nemaz nerunajor, ja galva ir kaut nedaudz sametusies...
cita lieta vai tas sastada 0.05mm vai 5mm [ Šo ziņu laboja Driver, 11 Nov 2012, 18:40:03 ]
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
seeingman | 11. Nov 2012, 19:36 |
#7556
|
| Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
| Kad Dzvile iemācīsies lasīt, tad sapratīs par kādiem "mārrutkiem" es runāju.
Nu, vēlams jau var būt, pie saļņiku maiņas pieslīpēt vārstus, bet vai no tā ir baigais tolks?
P.S. ar 5mm savērptu galvu var ar slīpēšanas priekiem nemaz neaizrauties
| Offline | | |
|
otomars | 11. Nov 2012, 19:46 |
#7557
|
| Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
| ir salikti 2.gab m20 bez sliipeeshana,m50 sliipeeju,vienkaarshi izjaucu ejoshu dzineeju lai vareetu paarlasiit un ieraudziiju ka 0.23 jau nosliipeejushi | Offline | | |
Dzvile
| 11. Nov 2012, 20:01 |
#7558
|
| Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
11 Nov 2012, 19:36:36 seeingman rakstīja:
Kad Dzvile iemācīsies lasīt, tad sapratīs par kādiem "mārrutkiem" es runāju.
Nu, vēlams jau var būt, pie saļņiku maiņas pieslīpēt vārstus, bet vai no tā ir baigais tolks?
P.S. ar 5mm savērptu galvu var ar slīpēšanas priekiem nemaz neaizrauties
Jā Tev taisnība,tik Tu pārāk sarežģīti priekš veca slima cilvēka sarakstīji.
Ar to slīpēšanu ir kā ir,pārāk bieži ir gadījies,ka pie saļņiku maiņas nenoslīpē un mazliet kādā stobrā kompresija pazūd,tapēc parasti mazliet pieslīpeju gan.
----------------- "The quieter you become the more you can hear." | Offline | | |
Ri | 12. Nov 2012, 00:03 |
#7559
|
| Kopš: 08. Sep 2009
No: Preiļi
Ziņojumi: 1077
Braucu ar: acajno un miatu
| e36 kompakta elkoņbalsts ar konsoli un visu pārējo derēs e36 touringam? | Offline | | |
Gintons | 12. Nov 2012, 01:11 |
#7560
|
| Kopš: 02. Oct 2011
No: Saldus
Ziņojumi: 786
Braucu ar: bmw individual
|
11 Nov 2012, 16:19:24 Gintons rakstīja:
ludzu palidzat!
lieta tada ,ka tas jau sakas vakar vakara piedarbinu auto viss okei aizbraucu lidz centram stavam čilojam,vis ok,auksts paliek iekapju auto,darbinu klat,bet nevar..iegriezu atslegu ka jau e39 nopikst un tad griezu talak un vispar nekadas pazimes klusums starteris negriez.vairas reizes pagriezu pagriezu taka bez dzivibas pazimem,un tad peksni iegriezas starteris un auto ruc,nesen ari masina visu nakti nostavejusies,darbinu klat tiesi tas pats.ka vienkarsi nekadas dzivibas pazimes un tad pielec..kas pa vainu? man jau liekas ka startera vaina ta nav..
Uppp | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|