Online

Pašreiz BMWPower skatās 213 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
smudo
08. Apr 2024, 11:34 #7521

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Parasti jau disku ražotājs ir noteicis bremžu diskiem minimālos pieļaujamos disku biezumus, kad tas ir jāmaina - to pats ar bīdmēru var viegli samērīt, ja vēlas būt informēts par disku stāvokli. Bremžu klučiem ir nodiluma sensori - tur pat nekas nav jāmēra. Kad tie iedegas (ap 3mm), easy vēl vienu track day BSK var nomaukt

Uz ielas tie var būt arī 10k+ km, ja pamatā pa mierīgā tempā pa šoseju braukā.

[ Šo ziņu laboja smudo, 08 Apr 2024, 11:35:22 ]

Offline
Fandulis
08. Apr 2024, 11:34 #7522

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13371

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Cik pabraukāju pa saloniem, principā, visiem pirmā apkope, sākot no 250€.

Ne nu skaidrs, ja autiņš jau nost no garantijas. Tad līdz lampiņai var braukt

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 08 Apr 2024, 11:36:23 ]

Offline
martins_usars
08. Apr 2024, 11:35 #7523

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T


08 Apr 2024, 11:28:53 @kkas rakstīja:
Bremzes/diski vispār ir dilstoša detaļa, kuru dilšanu ietekmē x faktori. Kkādā vērtējumā par izturību vispār nevajag ņemt vērā cik ātri izbeidzas.
Aizmugurējie diski/kluči dilst ātrāk, ja mauc daudz kruīzā/adaptīvajā. Komforta pēc piebremzē ar aizmuguri.
Tāpat arī par bremžu disku maiņu, viens dīleris saka mainit tiklīdz izdilums pēc grāmatas, vai knapi minimums. Uz aci vēl pat tādam kante īsti nebūs iedilusi un vispār uz aci izskatīsies pārāk labi priekš maiņas. Citi maciņam draudzīgāki kā ikdienā, ieteiks kad jau kārtīgi sadiluši uz aci.

Hmm, šis arī varētu izskaidrot kāpēc G31 pa 30kkm OEM pakaļējie diski tik traki nodiluši. Visu šo laiku lietoju autohold un pēc sajūtām auto lieto tieši pakaļējās bremzes. Xdrive bija otrs variants, jo domāju BMW lieto bremzes, lai dirsu piebremzētu un vairāk griezes novirzītu priekšējam tiltam.
Offline
proTEST
08. Apr 2024, 11:54 #7524

Kopš: 23. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2550

Braucu ar: 9 x 99


08 Apr 2024, 11:35:46 @martins_usars rakstīja:
Hmm, šis arī varētu izskaidrot kāpēc G31 pa 30kkm OEM pakaļējie diski tik traki nodiluši. Visu šo laiku lietoju autohold un pēc sajūtām auto lieto tieši pakaļējās bremzes. Xdrive bija otrs variants, jo domāju BMW lieto bremzes, lai dirsu piebremzētu un vairāk griezes novirzītu priekšējam tiltam.

2018. gada G30
Nobraukums 126k km
Aizmugurējie bremžu diski un kluči OEM
Nezinu kā sencītis to ir mācējis
Tiesa pie 80k mainīja priekšu, jo sāka vibrēt, lai gan nebija vēl sasniega maiņas nodiluma pakāpe
Offline
Mixzzz
08. Apr 2024, 13:48 #7525

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


08 Apr 2024, 11:13:12 @Fandulis rakstīja:
Superbam sit cauri piekare, citādi mēmi ērts.

Start/stop fnkciju visu laiku slēdzu ārā. Besīja.
Par šo es ar esmu dzirdējis, bet tas attiecas tikai uz standarta piekari itkā. šprotlainam neesot tā problēma pēc dzirdētā.
Offline
mrc
08. Apr 2024, 14:10 #7526

Kopš: 04. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1220

Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti


06 Apr 2024, 14:56:05 @mrc rakstīja:

26 Mar 2024, 12:50:55 @subaru rakstīja:
Nu bļe .... tad jau labāk foresteri pirkt ... tam arī būs tāds patēriņš, bet bez kaut kādiem e-power vipendroniem ... a maksā tikpat


Patēriņš ziemā ir krietni lielāks, jo ar motoru silda salonu, pat ja bača ir pilna
Tagad nokrities par litru- diviem
Bet ekAnomijas brīnumus gaidīt no viņa toch nevajag. Tās sistēmas lielākais pluss imo ir tas, ka viņš brauc un paātrinās kā EV


Bet nu pa cik tagad, 12k laikam? pagaidām vispār tādu tehnisku problēmu nulle.
Tas rokturu keyless šad tad ziemā/mitrumā nogļukoja

pa retam carplay uzkaras (bet atiet pēc tam, kad auto ir drusku pastāvējis - kādas 10 min) -bet tas tiešām reti
tas arī viss
nekas baigi aizraujošs nav, bet brauc tiešām normāli (manējais ir bez design pack, uz baloniem - nekāda vaina)
baigā offroad neesmu dzinis, jo negribas safist krāsu, bet pēc FWD starpība ir jūtama
Nu jā un tie mazie dubļusargam līdzīgie priekšmeti kuri ir pirms pakaļējiem ratiem VISPĀR netur grants ceļus, nu jau abi ir veiksmīgi noskaldīti pavisam, jo ir no cietas plastmasas. Tā neko, lej penconu un brauc.
Offline
abyss
08. Apr 2024, 17:03 #7527

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8249

Braucu ar: e39 523


08 Apr 2024, 13:48:52 @Mixzzz rakstīja:

08 Apr 2024, 11:13:12 @Fandulis rakstīja:
Superbam sit cauri piekare, citādi mēmi ērts.

Start/stop fnkciju visu laiku slēdzu ārā. Besīja.
Par šo es ar esmu dzirdējis, bet tas attiecas tikai uz standarta piekari itkā. šprotlainam neesot tā problēma pēc dzirdētā.


Standarta piekari patiešām var izsist cauri. Bet teikt, ka tas ir regulāri, hz.
Offline
daticho
08. Apr 2024, 17:54 #7528

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


08 Apr 2024, 11:13:12 @Fandulis rakstīja:
Superbam sit cauri piekare, citādi mēmi ērts.

Start/stop fnkciju visu laiku slēdzu ārā. Besīja.


Aizvakar pardevu savu sportline 190zs 4x4, mēmi kapitals transports, ietilpigs, dinamisks ērts bet jā, hadeni sit cauri. Likas ka amisi beigti bet viniem vini vnk tadi ir.
Rīt parkapsu uz Kodiaq 20’ VRS dizeli 177kw, skiet bus tas ko vajag.
Offline
juriz
08. Apr 2024, 18:47 #7529

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2314

Braucu ar: būzu

Pasātiem arī pirms kādiem 5 gadiem sita cauri, tieši aizmugurē, nezinu kā tagad. Gan jau viena platforam un tml.
Offline
Murphy
08. Apr 2024, 19:59 #7530

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport


08 Apr 2024, 11:35:46 @martins_usars rakstīja:

08 Apr 2024, 11:28:53 @kkas rakstīja:
Bremzes/diski vispār ir dilstoša detaļa, kuru dilšanu ietekmē x faktori. Kkādā vērtējumā par izturību vispār nevajag ņemt vērā cik ātri izbeidzas.
Aizmugurējie diski/kluči dilst ātrāk, ja mauc daudz kruīzā/adaptīvajā. Komforta pēc piebremzē ar aizmuguri.
Tāpat arī par bremžu disku maiņu, viens dīleris saka mainit tiklīdz izdilums pēc grāmatas, vai knapi minimums. Uz aci vēl pat tādam kante īsti nebūs iedilusi un vispār uz aci izskatīsies pārāk labi priekš maiņas. Citi maciņam draudzīgāki kā ikdienā, ieteiks kad jau kārtīgi sadiluši uz aci.

Hmm, šis arī varētu izskaidrot kāpēc G31 pa 30kkm OEM pakaļējie diski tik traki nodiluši. Visu šo laiku lietoju autohold un pēc sajūtām auto lieto tieši pakaļējās bremzes. Xdrive bija otrs variants, jo domāju BMW lieto bremzes, lai dirsu piebremzētu un vairāk griezes novirzītu priekšējam tiltam.

Es savam b8 mainīju škiet pie kādi 80k visus četrus. Ja atmiņa neviļ tad tieši priekša bija nodilusi nevis aizmugure. Autohold un adaptīvo lietoju visu laiku
Offline
aep_det
09. Apr 2024, 10:15 #7531

Kopš: 12. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2193

Braucu ar: Grand Scenic, X5

Auto garantija vēl 2 gadi un nobraukums tikai ap 50 000 - ir ieplaisājusi, noteikti jau, ka mākslīgā, āda šofera krēslam. Tieši kreisajā sānu atbalstā.

Auto netiek lietots ikdienā, ka visu laiku iekšā, ārā.

Varbūt kādā no apkopēm vai stiklu mainot, bet to jau vairs nepierādīsi.

Pats neesmu resns.

Ko dīleris tādā situācijā? Attiecas uz garantiju?
Offline
subaru
09. Apr 2024, 10:35 #7532

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres


08 Apr 2024, 14:10:16 @mrc rakstīja:

06 Apr 2024, 14:56:05 @mrc rakstīja:

26 Mar 2024, 12:50:55 @subaru rakstīja:
Nu bļe .... tad jau labāk foresteri pirkt ... tam arī būs tāds patēriņš, bet bez kaut kādiem e-power vipendroniem ... a maksā tikpat


Patēriņš ziemā ir krietni lielāks, jo ar motoru silda salonu, pat ja bača ir pilna
Tagad nokrities par litru- diviem
Bet ekAnomijas brīnumus gaidīt no viņa toch nevajag. Tās sistēmas lielākais pluss imo ir tas, ka viņš brauc un paātrinās kā EV


Bet nu pa cik tagad, 12k laikam? pagaidām vispār tādu tehnisku problēmu nulle.
Tas rokturu keyless šad tad ziemā/mitrumā nogļukoja

pa retam carplay uzkaras (bet atiet pēc tam, kad auto ir drusku pastāvējis - kādas 10 min) -bet tas tiešām reti
tas arī viss
nekas baigi aizraujošs nav, bet brauc tiešām normāli (manējais ir bez design pack, uz baloniem - nekāda vaina)
baigā offroad neesmu dzinis, jo negribas safist krāsu, bet pēc FWD starpība ir jūtama
Nu jā un tie mazie dubļusargam līdzīgie priekšmeti kuri ir pirms pakaļējiem ratiem VISPĀR netur grants ceļus, nu jau abi ir veiksmīgi noskaldīti pavisam, jo ir no cietas plastmasas. Tā neko, lej penconu un brauc.



njā ... ja vēl kaut kādos bezceļos norauj tās plastmasas ..
dzinēja aizsargpanna jau tāpat plastmasas, ja?

Offline
AV
09. Apr 2024, 12:05 #7533

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500


08 Apr 2024, 11:13:12 @Fandulis rakstīja:
Superbam sit cauri piekare, citādi mēmi ērts.

Start/stop fnkciju visu laiku slēdzu ārā. Besīja.

VAGiem, kuriem ir fiziska start/stop izslegsanas poga, var iespraust pogai aizmugure kede pa vidu ŠOS aliexpress nedargos vadinus, kas automatiski izsledz start/stop tava vieta (imite pogas nospiesanu) - vislabāk izterētie 19 eur
Man uz '23 kodiaqa sis lieliski strādā.

[ Šo ziņu laboja AV, 09 Apr 2024, 12:10:19 ]

Offline
Deivid
09. Apr 2024, 12:17 #7534

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

To es saprotu

Vēl varētu izdomāt ka izslēgt joslu asistentu. Man ieteica kameru aizlīmēt
Offline
Samsasi
09. Apr 2024, 12:26 #7535

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4572

Braucu ar:

nu pastāstiet, kā tas start/stop jūs tik ļoti besī, ka nebesī katru reizi viņu atslēgt? to sistēmu ļoti ekselenti var vadīt ar bremzes pedāli....tb gribi - dzinējs noslāpst, negribi - nenoslāpst.
Offline
endurists
09. Apr 2024, 12:28 #7536

Kopš: 21. Apr 2009

Ziņojumi: 362

Braucu ar: Husaberg FE501 13' KTM Adventure LC4, BMW 120d


09 Apr 2024, 12:17:21 @Deivid rakstīja:
To es saprotu

Vēl varētu izdomāt ka izslēgt joslu asistentu. Man ieteica kameru aizlīmēt


Bratiņa sievasmātes Škoda izdomāja, dēļ joslu asistenta, uz ceļa ar nepabeigtiem līniju marķējumiem, ar 90km/h iegriezt autobusa pieturā. Labi ka noreaģēja un izdevās savākt auto!
Offline
martins_usars
09. Apr 2024, 12:56 #7537

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T


09 Apr 2024, 12:26:20 @Samsasi rakstīja:
nu pastāstiet, kā tas start/stop jūs tik ļoti besī, ka nebesī katru reizi viņu atslēgt? to sistēmu ļoti ekselenti var vadīt ar bremzes pedāli....tb gribi - dzinējs noslāpst, negribi - nenoslāpst.

BMW slāpst vēl gaitā esot, kad bremzē līdz 0. Motors izslēdzas pirms auto ir apstājies. Tas nav MHEV
Offline
AV
09. Apr 2024, 14:06 #7538

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500


09 Apr 2024, 12:26:20 @Samsasi rakstīja:
nu pastāstiet, kā tas start/stop jūs tik ļoti besī, ka nebesī katru reizi viņu atslēgt? to sistēmu ļoti ekselenti var vadīt ar bremzes pedāli....tb gribi - dzinējs noslāpst, negribi - nenoslāpst.

2 aspekti:
1) nepatīk tā dzinēja noslāpšanas sajūta - ipasi dizeliem, jo vairak 'nokrata' auto. Mazajiem benziniem tik loti netraucē. Sievas Teslā pavisam netraucē
2) Reizem, leni ripinoties pie 'dodiet celu' krustojuma, tas noslapst tiesi taja bridi, kas dodu virsu gazi, lai strauji paspetu izbraukt pirms galvena cela auto - noslapsana taja bridi var but reali bistama.

[ Šo ziņu laboja AV, 09 Apr 2024, 14:07:41 ]

Offline
Bender
09. Apr 2024, 14:12 #7539

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91


09 Apr 2024, 14:06:01 @AV rakstīja:

09 Apr 2024, 12:26:20 @Samsasi rakstīja:
nu pastāstiet, kā tas start/stop jūs tik ļoti besī, ka nebesī katru reizi viņu atslēgt? to sistēmu ļoti ekselenti var vadīt ar bremzes pedāli....tb gribi - dzinējs noslāpst, negribi - nenoslāpst.

2 aspekti:
1) nepatīk tā dzinēja noslāpšanas sajūta - ipasi dizeliem, jo vairak 'nokrata' auto. Mazajiem benziniem tik loti netraucē. Sievas Teslā pavisam netraucē
2) Reizem, leni ripinoties pie 'dodiet celu' krustojuma, tas noslapst tiesi taja bridi, kas dodu virsu gazi, lai strauji paspetu izbraukt pirms galvena cela auto - noslapsana taja bridi var but reali bistama.

Ko tu tizlam padarīsi, ja nemāk kāju regulēt
Offline
Deivid
09. Apr 2024, 14:21 #7540

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Automašīnai nav jāslēdz laukā dzinējs, pašai jāstūrē un vēl virkne lietas kura tās neprot darīt. Tai skaitā adaptīvais kruīzs ir sūds. Pietiek jau ka neviens automāts normāli nestrādā
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo