Autors | Ziņojums |
Briize | 11. Oct 2023, 09:03 |
#7521
|
|
Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
11 Oct 2023, 08:19:29 @V_Riks rakstīja:
10 Oct 2023, 21:05:43 @kipismpower rakstīja:
Sveiki, objekts f11 ar 2,0d un 8hp kārbu. Nepatīk aukstas kārbas darbība pirmajās 5 minūtēs- slēdzas tā robusti, reizēm ar tā kā grūdieniem. Kad kārba uzsilusi-viss ok. Pat nevar just pārslēgšanos.
Tauta padalās ar info, kā strādā jūsu kārbas. Vnk nevaru saprast vai tas normāli, vai ir kāds defekts?
Mehatronika pārlasīšana var lidzēt!
Pa lēto !
Interesanti, ka tās ZF 8hp kārbas skaitās ļoti uzticamas un ilgtspējīgas, bet pēdējā laikā samērā daudz informācijas parādās, ka daudziem tās ir jārestaurē un arī youtube nejauši izleca viģiks, kur čalis stāstija tieši par šīm atstotniecēm kārbām, ka pie nobraukuma 250-300k km jau pastāv ļoti liela varbūtība, ka tai kārbai būs jātaisa rebuilds.[ Šo ziņu laboja Briize, 11 Oct 2023, 09:03:24 ] |
Offline | |
|
daddy | 11. Oct 2023, 10:06 |
#7522
|
|
Kopš: 24. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 441
Braucu ar: F11.e34
|
11 Oct 2023, 08:55:49 @Tune-L rakstīja:
10 Oct 2023, 17:49:34 @daddy rakstīja:
10 Oct 2023, 17:35:54 @Tune-L rakstīja:
Jāmaina viss rokturis un nepērc ķīniešu sūdus, tie fiziski pat neder!
Tikai oriģinālos.
ķīniešu rokturis ir ok, tikai jāsamaina led gaisma un roktura ārējā daļa no vecā roktura, lai izskatās kā oem. Gadu jau lietoju un viss ir labi ar viņu.
Kādam arī ķēve ir līgava.
Tev, kā kamieļu šoferu aizstāvim, tā arī ir. |
Offline | |
|
Briize | 14. Oct 2023, 21:04 |
#7523
|
|
Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
| Šodien uzzināju interesantu faktu - pirmajiem M57 dzinējiem motora bloka svars bija aptuveni 60kg vēlāk ap 2007-2008g jau ap 40kg, savukārt N57 dzinējiem motora bloka svars 38kg
Protams noteikti uz šo kadam būs pretarguments, ka pirmajiem M57 dzinējiem bija čuguna bloks un tālakam šo dzinēju modifikācijām, kā arī N57 tipa dzinējiem alumīnijs.
Un vēl viens interesants fakts - N57 50D dzinējiem esot pastiprināti motora bloki un kaltā kloķene līdz, kā arī daudz mazāk gadījumu ar aprautām šālēm...
Likās, ka būtu jābut otrādi |
Offline | |
|
Elviss | 14. Oct 2023, 21:26 |
#7524
|
|
Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22139
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| Nezinu, kas tur pastiprināts, bet tie 50d bloki pēc laika ir izmetami. Varbūt jaunākiem modeļiem kaut kas mainījies.
-----------------
RT Translations |
Offline | |
|
Deivid | 14. Oct 2023, 21:38 |
#7525
|
|
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Biju pārliecināts ka pirmie 3 nosaka bloka tipu un mainās viss cits, nu respektīvi visi N63 vai S63 ir vienādi. Tas pats ar M57. Mainās tikai viss pārējais Droši vien S dzinēju gadījumā tā arī ir ka bloki vienādi, bet citiem tad sanāk ka tur viens M57 ir par trešdaļu vieglāks kā otrs M57 bloks , interesanti [ Šo ziņu laboja Deivid, 14 Oct 2023, 21:39:42 ] |
Offline | |
|
sliir | 15. Oct 2023, 02:22 |
#7526
|
|
Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 836
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| pirmajiem M57 dzinējiem bija čuguna bloks un tālakam šo dzinēju modifikācijām, kā arī N57 tipa dzinējiem alumīnijs.
Tā ir. Bet tas alumīnija M57 Mk II tik un tā nav dzirdēts ka feilotu N57 līmenī. |
Offline | |
|
defekc | 15. Oct 2023, 17:02 |
#7527
|
|
Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14461
Braucu ar: BMW
|
14 Oct 2023, 21:04:25 @Briize rakstīja:
Šodien uzzināju interesantu faktu - pirmajiem M57 dzinējiem motora bloka svars bija aptuveni 60kg vēlāk ap 2007-2008g jau ap 40kg, savukārt N57 dzinējiem motora bloka svars 38kg
Protams noteikti uz šo kadam būs pretarguments, ka pirmajiem M57 dzinējiem bija čuguna bloks un tālakam šo dzinēju modifikācijām, kā arī N57 tipa dzinējiem alumīnijs.
Un vēl viens interesants fakts - N57 50D dzinējiem esot pastiprināti motora bloki un kaltā kloķene līdz, kā arī daudz mazāk gadījumu ar aprautām šālēm...
Likās, ka būtu jābut otrādi
https://www.youtube.com/watch?v=f5tyIdw4RAg
šo skatījies? |
Offline | |
|
Briize | 15. Oct 2023, 17:14 |
#7528
|
|
Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
15 Oct 2023, 17:02:52 @defekc rakstīja:
14 Oct 2023, 21:04:25 @Briize rakstīja:
Šodien uzzināju interesantu faktu - pirmajiem M57 dzinējiem motora bloka svars bija aptuveni 60kg vēlāk ap 2007-2008g jau ap 40kg, savukārt N57 dzinējiem motora bloka svars 38kg
Protams noteikti uz šo kadam būs pretarguments, ka pirmajiem M57 dzinējiem bija čuguna bloks un tālakam šo dzinēju modifikācijām, kā arī N57 tipa dzinējiem alumīnijs.
Un vēl viens interesants fakts - N57 50D dzinējiem esot pastiprināti motora bloki un kaltā kloķene līdz, kā arī daudz mazāk gadījumu ar aprautām šālēm...
Likās, ka būtu jābut otrādi
https://www.youtube.com/watch?v=f5tyIdw4RAg
šo skatījies?
Yesss ser ! |
Offline | |
|
|
Briize | 15. Oct 2023, 17:15 |
#7529
|
|
Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
15 Oct 2023, 02:22:14 @sliir rakstīja:
pirmajiem M57 dzinējiem bija čuguna bloks un tālakam šo dzinēju modifikācijām, kā arī N57 tipa dzinējiem alumīnijs.
Tā ir. Bet tas alumīnija M57 Mk II tik un tā nav dzirdēts ka feilotu N57 līmenī.
Jā nav gan, neskatoties uz to ka pēdejās paaudzes M57 dzinēji bija arī ar divām turbīnām un 286zs un pietiekami nopietnu griezes momentu...[ Šo ziņu laboja Briize, 15 Oct 2023, 17:16:03 ] |
Offline | |
|
RSAWorkshop | 15. Oct 2023, 17:21 |
#7530
|
|
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7082
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
15 Oct 2023, 02:22:14 @sliir rakstīja:
pirmajiem M57 dzinējiem bija čuguna bloks un tālakam šo dzinēju modifikācijām, kā arī N57 tipa dzinējiem alumīnijs.
Tā ir. Bet tas alumīnija M57 Mk II tik un tā nav dzirdēts ka feilotu N57 līmenī.
Arī tas pats N57 nemaz tik bieži (procentuāli) nost nejūk, tikai par viņiem ir skaļāka bļaušana jo remonts dārgāks un nemētājas pilni šroti ar motoriem un diametrēli pretērja situācija ir dzirdēta ar dažādiem M57 ar alumīnija bloku, kuriem sāk grabēt šāles. Nobrauktu dīzeļu karaļvalstī nav nekāds brīnums, ka tāds info ir dzirdams daudz
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
Kaross | 15. Oct 2023, 18:14 |
#7531
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4368
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
14 Oct 2023, 21:26:43 @Elviss rakstīja:
Nezinu, kas tur pastiprināts, bet tie 50d bloki pēc laika ir izmetami. Varbūt jaunākiem modeļiem kaut kas mainījies.
M50D pilnīgi viss ir savs. Bloks, kloķene u.t.t. un jā, tas bloks ir pastiprināts. Taisīts citā rūpnīcā, ne kopā ar pārējiem N57. Kloķvārpstas pievilkšanas spēks pat ir daudz lielāks.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
Briize | 15. Oct 2023, 18:26 |
#7532
|
|
Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
15 Oct 2023, 18:14:34 @Kaross rakstīja:
14 Oct 2023, 21:26:43 @Elviss rakstīja:
Nezinu, kas tur pastiprināts, bet tie 50d bloki pēc laika ir izmetami. Varbūt jaunākiem modeļiem kaut kas mainījies.
M50D pilnīgi viss ir savs. Bloks, kloķene u.t.t. un jā, tas bloks ir pastiprināts. Taisīts citā rūpnīcā, ne kopā ar pārējiem N57. Kloķvārpstas pievilkšanas spēks pat ir daudz lielāks.
Cik M50D ir bijuši pie tevis ar aprautām šālēm ?
Tā prasu,jo man patīk f10/f11 dizains, bet ir strjoms pirkt dēļ tām šālēm, moš M50D ir variants ? [ Šo ziņu laboja Briize, 15 Oct 2023, 18:26:37 ] |
Offline | |
|
SnapOn | 15. Oct 2023, 18:46 |
#7533
|
|
Kopš: 09. May 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 363
Braucu ar: M5
|
14 Oct 2023, 21:38:58 @Deivid rakstīja:
Biju pārliecināts ka pirmie 3 nosaka bloka tipu un mainās viss cits, nu respektīvi visi N63 vai S63 ir vienādi. Tas pats ar M57. Mainās tikai viss pārējais Droši vien S dzinēju gadījumā tā arī ir ka bloki vienādi, bet citiem tad sanāk ka tur viens M57 ir par trešdaļu vieglāks kā otrs M57 bloks , interesanti
N63 un s63 bloki ir lidzigi ,bet nav vienadi. |
Offline | |
|
Aeroerix7 | 19. Oct 2023, 20:14 |
#7534
|
|
Kopš: 19. Oct 2023
Ziņojumi: 1
Braucu ar:
| Sveiki, kādas ir iespējas F10 ar mazo ekrānu nomainīt uz lielo ekrānu, vēlams ar car play funkciju? Cik tas izmaksātu? |
Offline | |
|
Deivid | 19. Oct 2023, 22:35 |
#7535
|
|
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Tas skaidrs, vienkarsi nezinaju ka zem viena koda varetu but dazadi N63 bloki un dazadi S63 bloki. Vismaz pamats vienads. |
Offline | |
|
pelu_junkurs | 20. Oct 2023, 00:42 |
#7536
|
|
Kopš: 27. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2341
Braucu ar: žurx
|
15 Oct 2023, 18:26:20 @Briize rakstīja:
15 Oct 2023, 18:14:34 @Kaross rakstīja:
14 Oct 2023, 21:26:43 @Elviss rakstīja:
Nezinu, kas tur pastiprināts, bet tie 50d bloki pēc laika ir izmetami. Varbūt jaunākiem modeļiem kaut kas mainījies.
M50D pilnīgi viss ir savs. Bloks, kloķene u.t.t. un jā, tas bloks ir pastiprināts. Taisīts citā rūpnīcā, ne kopā ar pārējiem N57. Kloķvārpstas pievilkšanas spēks pat ir daudz lielāks.
Cik M50D ir bijuši pie tevis ar aprautām šālēm ?
Tā prasu,jo man patīk f10/f11 dizains, bet ir strjoms pirkt dēļ tām šālēm, moš M50D ir variants ?
Inšeipā visas riepas jau noglāstīji? |
Offline | |
|
|
Briize | 20. Oct 2023, 07:15 |
#7537
|
|
Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
20 Oct 2023, 00:42:47 @pelu_junkurs rakstīja:
15 Oct 2023, 18:26:20 @Briize rakstīja:
15 Oct 2023, 18:14:34 @Kaross rakstīja:
14 Oct 2023, 21:26:43 @Elviss rakstīja:
Nezinu, kas tur pastiprināts, bet tie 50d bloki pēc laika ir izmetami. Varbūt jaunākiem modeļiem kaut kas mainījies.
M50D pilnīgi viss ir savs. Bloks, kloķene u.t.t. un jā, tas bloks ir pastiprināts. Taisīts citā rūpnīcā, ne kopā ar pārējiem N57. Kloķvārpstas pievilkšanas spēks pat ir daudz lielāks.
Cik M50D ir bijuši pie tevis ar aprautām šālēm ?
Tā prasu,jo man patīk f10/f11 dizains, bet ir strjoms pirkt dēļ tām šālēm, moš M50D ir variants ?
Inšeipā visas riepas jau noglāstīji?
Kāds sakars šai tēmai ar Inchcape - tur joprojām tirgo jaunus f10 ar M50D ? |
Offline | |
|
Ugo | 23. Oct 2023, 22:04 |
#7538
|
|
Kopš: 11. Jun 2011
Ziņojumi: 73
Braucu ar: S1000RR un 535 M-paku
| Vai tiešām BMW dīleri ir tik lēmēti? Saņēmu atsaukumu par EGR un stūres airbagu jūnijā, pieteicu telefoniski, klusums. Zinu, ka bija atsaukumi daudziem. Kā ir veicies ar termiņiem? |
Offline | |
|
pelu_junkurs | 23. Oct 2023, 22:27 |
#7539
|
|
Kopš: 27. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2341
Braucu ar: žurx
|
23 Oct 2023, 22:04:49 @Ugo rakstīja:
Vai tiešām BMW dīleri ir tik lēmēti? Saņēmu atsaukumu par EGR un stūres airbagu jūnijā, pieteicu telefoniski, klusums. Zinu, ka bija atsaukumi daudziem. Kā ir veicies ar termiņiem?
Atnāca paziņojums jūnijā, pēc Līgo uzzvanīju, tiku augusta beigās (pirmais piedāvātais datums). |
Offline | |
|
Ugo | 23. Oct 2023, 22:32 |
#7540
|
|
Kopš: 11. Jun 2011
Ziņojumi: 73
Braucu ar: S1000RR un 535 M-paku
|
23 Oct 2023, 22:27:38 @pelu_junkurs rakstīja:
23 Oct 2023, 22:04:49 @Ugo rakstīja:
Vai tiešām BMW dīleri ir tik lēmēti? Saņēmu atsaukumu par EGR un stūres airbagu jūnijā, pieteicu telefoniski, klusums. Zinu, ka bija atsaukumi daudziem. Kā ir veicies ar termiņiem?
Atnāca paziņojums jūnijā, pēc Līgo uzzvanīju, tiku augusta beigās (pirmais piedāvātais datums).
Arī bija pēc Līgo mans zvans... Darbinieki... |
Offline | |
|