Online

Pašreiz BMWPower skatās 68 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
Briize
11. Oct 2023, 09:03 #7521

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


11 Oct 2023, 08:19:29 @V_Riks rakstīja:

10 Oct 2023, 21:05:43 @kipismpower rakstīja:
Sveiki, objekts f11 ar 2,0d un 8hp kārbu. Nepatīk aukstas kārbas darbība pirmajās 5 minūtēs- slēdzas tā robusti, reizēm ar tā kā grūdieniem. Kad kārba uzsilusi-viss ok. Pat nevar just pārslēgšanos.
Tauta padalās ar info, kā strādā jūsu kārbas. Vnk nevaru saprast vai tas normāli, vai ir kāds defekts?


Mehatronika pārlasīšana var lidzēt!

Pa lēto !
Interesanti, ka tās ZF 8hp kārbas skaitās ļoti uzticamas un ilgtspējīgas, bet pēdējā laikā samērā daudz informācijas parādās, ka daudziem tās ir jārestaurē un arī youtube nejauši izleca viģiks, kur čalis stāstija tieši par šīm atstotniecēm kārbām, ka pie nobraukuma 250-300k km jau pastāv ļoti liela varbūtība, ka tai kārbai būs jātaisa rebuilds.

[ Šo ziņu laboja Briize, 11 Oct 2023, 09:03:24 ]

Offline
daddy
11. Oct 2023, 10:06 #7522

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 441

Braucu ar: F11.e34


11 Oct 2023, 08:55:49 @Tune-L rakstīja:

10 Oct 2023, 17:49:34 @daddy rakstīja:

10 Oct 2023, 17:35:54 @Tune-L rakstīja:
Jāmaina viss rokturis un nepērc ķīniešu sūdus, tie fiziski pat neder!
Tikai oriģinālos.

ķīniešu rokturis ir ok, tikai jāsamaina led gaisma un roktura ārējā daļa no vecā roktura, lai izskatās kā oem. Gadu jau lietoju un viss ir labi ar viņu.


Kādam arī ķēve ir līgava.

Tev, kā kamieļu šoferu aizstāvim, tā arī ir.
Offline
Briize
14. Oct 2023, 21:04 #7523

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)

Šodien uzzināju interesantu faktu - pirmajiem M57 dzinējiem motora bloka svars bija aptuveni 60kg vēlāk ap 2007-2008g jau ap 40kg, savukārt N57 dzinējiem motora bloka svars 38kg
Protams noteikti uz šo kadam būs pretarguments, ka pirmajiem M57 dzinējiem bija čuguna bloks un tālakam šo dzinēju modifikācijām, kā arī N57 tipa dzinējiem alumīnijs.
Un vēl viens interesants fakts - N57 50D dzinējiem esot pastiprināti motora bloki un kaltā kloķene līdz, kā arī daudz mazāk gadījumu ar aprautām šālēm...
Likās, ka būtu jābut otrādi
Offline
Elviss
14. Oct 2023, 21:26 #7524

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21913

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Nezinu, kas tur pastiprināts, bet tie 50d bloki pēc laika ir izmetami. Varbūt jaunākiem modeļiem kaut kas mainījies.

-----------------
[URL=http://rttulkojumi.lv]
[/URL]
Offline
Deivid
14. Oct 2023, 21:38 #7525

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Biju pārliecināts ka pirmie 3 nosaka bloka tipu un mainās viss cits, nu respektīvi visi N63 vai S63 ir vienādi. Tas pats ar M57. Mainās tikai viss pārējais Droši vien S dzinēju gadījumā tā arī ir ka bloki vienādi, bet citiem tad sanāk ka tur viens M57 ir par trešdaļu vieglāks kā otrs M57 bloks , interesanti

[ Šo ziņu laboja Deivid, 14 Oct 2023, 21:39:42 ]

Offline
sliir
15. Oct 2023, 02:22 #7526

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 803

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

pirmajiem M57 dzinējiem bija čuguna bloks un tālakam šo dzinēju modifikācijām, kā arī N57 tipa dzinējiem alumīnijs.


Tā ir. Bet tas alumīnija M57 Mk II tik un tā nav dzirdēts ka feilotu N57 līmenī.
Offline
defekc
15. Oct 2023, 17:02 #7527

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14457

Braucu ar: BMW


14 Oct 2023, 21:04:25 @Briize rakstīja:
Šodien uzzināju interesantu faktu - pirmajiem M57 dzinējiem motora bloka svars bija aptuveni 60kg vēlāk ap 2007-2008g jau ap 40kg, savukārt N57 dzinējiem motora bloka svars 38kg
Protams noteikti uz šo kadam būs pretarguments, ka pirmajiem M57 dzinējiem bija čuguna bloks un tālakam šo dzinēju modifikācijām, kā arī N57 tipa dzinējiem alumīnijs.
Un vēl viens interesants fakts - N57 50D dzinējiem esot pastiprināti motora bloki un kaltā kloķene līdz, kā arī daudz mazāk gadījumu ar aprautām šālēm...
Likās, ka būtu jābut otrādi


https://www.youtube.com/watch?v=f5tyIdw4RAg

šo skatījies?
Offline
Briize
15. Oct 2023, 17:14 #7528

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


15 Oct 2023, 17:02:52 @defekc rakstīja:

14 Oct 2023, 21:04:25 @Briize rakstīja:
Šodien uzzināju interesantu faktu - pirmajiem M57 dzinējiem motora bloka svars bija aptuveni 60kg vēlāk ap 2007-2008g jau ap 40kg, savukārt N57 dzinējiem motora bloka svars 38kg
Protams noteikti uz šo kadam būs pretarguments, ka pirmajiem M57 dzinējiem bija čuguna bloks un tālakam šo dzinēju modifikācijām, kā arī N57 tipa dzinējiem alumīnijs.
Un vēl viens interesants fakts - N57 50D dzinējiem esot pastiprināti motora bloki un kaltā kloķene līdz, kā arī daudz mazāk gadījumu ar aprautām šālēm...
Likās, ka būtu jābut otrādi


https://www.youtube.com/watch?v=f5tyIdw4RAg

šo skatījies?

Yesss ser !
Offline
Briize
15. Oct 2023, 17:15 #7529

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


15 Oct 2023, 02:22:14 @sliir rakstīja:
pirmajiem M57 dzinējiem bija čuguna bloks un tālakam šo dzinēju modifikācijām, kā arī N57 tipa dzinējiem alumīnijs.


Tā ir. Bet tas alumīnija M57 Mk II tik un tā nav dzirdēts ka feilotu N57 līmenī.

Jā nav gan, neskatoties uz to ka pēdejās paaudzes M57 dzinēji bija arī ar divām turbīnām un 286zs un pietiekami nopietnu griezes momentu...

[ Šo ziņu laboja Briize, 15 Oct 2023, 17:16:03 ]

Offline
RSAWorkshop
15. Oct 2023, 17:21 #7530

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6856

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


15 Oct 2023, 02:22:14 @sliir rakstīja:
pirmajiem M57 dzinējiem bija čuguna bloks un tālakam šo dzinēju modifikācijām, kā arī N57 tipa dzinējiem alumīnijs.


Tā ir. Bet tas alumīnija M57 Mk II tik un tā nav dzirdēts ka feilotu N57 līmenī.

Arī tas pats N57 nemaz tik bieži (procentuāli) nost nejūk, tikai par viņiem ir skaļāka bļaušana jo remonts dārgāks un nemētājas pilni šroti ar motoriem un diametrēli pretērja situācija ir dzirdēta ar dažādiem M57 ar alumīnija bloku, kuriem sāk grabēt šāles. Nobrauktu dīzeļu karaļvalstī nav nekāds brīnums, ka tāds info ir dzirdams daudz

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Kaross
15. Oct 2023, 18:14 #7531

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4351

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


14 Oct 2023, 21:26:43 @Elviss rakstīja:
Nezinu, kas tur pastiprināts, bet tie 50d bloki pēc laika ir izmetami. Varbūt jaunākiem modeļiem kaut kas mainījies.


M50D pilnīgi viss ir savs. Bloks, kloķene u.t.t. un jā, tas bloks ir pastiprināts. Taisīts citā rūpnīcā, ne kopā ar pārējiem N57. Kloķvārpstas pievilkšanas spēks pat ir daudz lielāks.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Briize
15. Oct 2023, 18:26 #7532

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


15 Oct 2023, 18:14:34 @Kaross rakstīja:

14 Oct 2023, 21:26:43 @Elviss rakstīja:
Nezinu, kas tur pastiprināts, bet tie 50d bloki pēc laika ir izmetami. Varbūt jaunākiem modeļiem kaut kas mainījies.


M50D pilnīgi viss ir savs. Bloks, kloķene u.t.t. un jā, tas bloks ir pastiprināts. Taisīts citā rūpnīcā, ne kopā ar pārējiem N57. Kloķvārpstas pievilkšanas spēks pat ir daudz lielāks.

Cik M50D ir bijuši pie tevis ar aprautām šālēm ?
Tā prasu,jo man patīk f10/f11 dizains, bet ir strjoms pirkt dēļ tām šālēm, moš M50D ir variants ?

[ Šo ziņu laboja Briize, 15 Oct 2023, 18:26:37 ]

Offline
SnapOn
15. Oct 2023, 18:46 #7533

Kopš: 09. May 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 360

Braucu ar: M5


14 Oct 2023, 21:38:58 @Deivid rakstīja:
Biju pārliecināts ka pirmie 3 nosaka bloka tipu un mainās viss cits, nu respektīvi visi N63 vai S63 ir vienādi. Tas pats ar M57. Mainās tikai viss pārējais Droši vien S dzinēju gadījumā tā arī ir ka bloki vienādi, bet citiem tad sanāk ka tur viens M57 ir par trešdaļu vieglāks kā otrs M57 bloks , interesanti

N63 un s63 bloki ir lidzigi ,bet nav vienadi.
Offline
Aeroerix7
19. Oct 2023, 20:14 #7534

Kopš: 19. Oct 2023

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Sveiki, kādas ir iespējas F10 ar mazo ekrānu nomainīt uz lielo ekrānu, vēlams ar car play funkciju? Cik tas izmaksātu?
Offline
Deivid
19. Oct 2023, 22:35 #7535

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Tas skaidrs, vienkarsi nezinaju ka zem viena koda varetu but dazadi N63 bloki un dazadi S63 bloki. Vismaz pamats vienads.
Offline
pelu_junkurs
20. Oct 2023, 00:42 #7536

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2330

Braucu ar: žurx


15 Oct 2023, 18:26:20 @Briize rakstīja:

15 Oct 2023, 18:14:34 @Kaross rakstīja:

14 Oct 2023, 21:26:43 @Elviss rakstīja:
Nezinu, kas tur pastiprināts, bet tie 50d bloki pēc laika ir izmetami. Varbūt jaunākiem modeļiem kaut kas mainījies.


M50D pilnīgi viss ir savs. Bloks, kloķene u.t.t. un jā, tas bloks ir pastiprināts. Taisīts citā rūpnīcā, ne kopā ar pārējiem N57. Kloķvārpstas pievilkšanas spēks pat ir daudz lielāks.

Cik M50D ir bijuši pie tevis ar aprautām šālēm ?
Tā prasu,jo man patīk f10/f11 dizains, bet ir strjoms pirkt dēļ tām šālēm, moš M50D ir variants ?


Inšeipā visas riepas jau noglāstīji?
Offline
Briize
20. Oct 2023, 07:15 #7537

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


20 Oct 2023, 00:42:47 @pelu_junkurs rakstīja:

15 Oct 2023, 18:26:20 @Briize rakstīja:

15 Oct 2023, 18:14:34 @Kaross rakstīja:

14 Oct 2023, 21:26:43 @Elviss rakstīja:
Nezinu, kas tur pastiprināts, bet tie 50d bloki pēc laika ir izmetami. Varbūt jaunākiem modeļiem kaut kas mainījies.


M50D pilnīgi viss ir savs. Bloks, kloķene u.t.t. un jā, tas bloks ir pastiprināts. Taisīts citā rūpnīcā, ne kopā ar pārējiem N57. Kloķvārpstas pievilkšanas spēks pat ir daudz lielāks.

Cik M50D ir bijuši pie tevis ar aprautām šālēm ?
Tā prasu,jo man patīk f10/f11 dizains, bet ir strjoms pirkt dēļ tām šālēm, moš M50D ir variants ?


Inšeipā visas riepas jau noglāstīji?

Kāds sakars šai tēmai ar Inchcape - tur joprojām tirgo jaunus f10 ar M50D ?
Offline
Ugo
23. Oct 2023, 22:04 #7538

Kopš: 11. Jun 2011

Ziņojumi: 73

Braucu ar: S1000RR un 535 M-paku

Vai tiešām BMW dīleri ir tik lēmēti? Saņēmu atsaukumu par EGR un stūres airbagu jūnijā, pieteicu telefoniski, klusums. Zinu, ka bija atsaukumi daudziem. Kā ir veicies ar termiņiem?
Offline
pelu_junkurs
23. Oct 2023, 22:27 #7539

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2330

Braucu ar: žurx


23 Oct 2023, 22:04:49 @Ugo rakstīja:
Vai tiešām BMW dīleri ir tik lēmēti? Saņēmu atsaukumu par EGR un stūres airbagu jūnijā, pieteicu telefoniski, klusums. Zinu, ka bija atsaukumi daudziem. Kā ir veicies ar termiņiem?


Atnāca paziņojums jūnijā, pēc Līgo uzzvanīju, tiku augusta beigās (pirmais piedāvātais datums).
Offline
Ugo
23. Oct 2023, 22:32 #7540

Kopš: 11. Jun 2011

Ziņojumi: 73

Braucu ar: S1000RR un 535 M-paku


23 Oct 2023, 22:27:38 @pelu_junkurs rakstīja:

23 Oct 2023, 22:04:49 @Ugo rakstīja:
Vai tiešām BMW dīleri ir tik lēmēti? Saņēmu atsaukumu par EGR un stūres airbagu jūnijā, pieteicu telefoniski, klusums. Zinu, ka bija atsaukumi daudziem. Kā ir veicies ar termiņiem?


Atnāca paziņojums jūnijā, pēc Līgo uzzvanīju, tiku augusta beigās (pirmais piedāvātais datums).

Arī bija pēc Līgo mans zvans... Darbinieki...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo