Autors | Ziņojums |
mrc | 06. Apr 2024, 14:56 |
#7501
|
|
Kopš: 04. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1220
Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti
|
26 Mar 2024, 12:50:55 @subaru rakstīja:
Nu bļe .... tad jau labāk foresteri pirkt ... tam arī būs tāds patēriņš, bet bez kaut kādiem e-power vipendroniem ... a maksā tikpat
Patēriņš ziemā ir krietni lielāks, jo ar motoru silda salonu, pat ja bača ir pilna
Tagad nokrities par litru- diviem
Bet ekAnomijas brīnumus gaidīt no viņa toch nevajag. Tās sistēmas lielākais pluss imo ir tas, ka viņš brauc un paātrinās kā EV |
Offline | |
|
AAE | 08. Apr 2024, 08:23 |
#7502
|
|
Kopš: 01. Jul 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2343
Braucu ar: pirkstu pa rasējumu
|
05 Apr 2024, 19:04:24 @Fandulis rakstīja:
Tā ir ar lielo ekrānu?
Jā, man gļuki ar lielo ekrānu. Bet sadzīvojami. |
Offline | |
|
AAE | 08. Apr 2024, 08:24 |
#7503
|
|
Kopš: 01. Jul 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2343
Braucu ar: pirkstu pa rasējumu
|
05 Apr 2024, 21:29:46 @jurrus rakstīja:
05 Apr 2024, 15:20:35 @AAE rakstīja:
Vienīgās galvassāpēs - reizēm gļuko multimēdija. Pēc update labāk ir, bet pavisam labi nav. No Carplay pārslēdzot uz jebkuru citu sadaļu (Radio/Car/Settings - vienalga) un pēc tam pārslēdzot atpakaļ uz Carplay ekrāns uzkaras. Multimēdijas sistēmas restarts palīdz, bet kaitinoši.
Nomainot tel. uz Android šis pazudīs.
Paldies par padomu, bet šis nebūs risinājums. |
Offline | |
|
martins_usars | 08. Apr 2024, 09:08 |
#7504
|
|
Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| Iekš 2018 G31 iPhone 12 Pro pēc jaunākā iOS update vairs negrib pats slēgties bezvadu CarPlay. Jāizslēdz un jāieslēdz telefons, tad aiziet. Sievas iPhone 14 Pro viss strādā kā vajag. Maucība, bet planned obsolence laikos nav pārsteidzoši NBT integrācijas pacelšana kaut ko dod vai tas ir hardware līmeņa fail? |
Offline | |
|
cipargalva | 08. Apr 2024, 09:41 |
#7505
|
|
Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
| Paklau, ne par tēmu, bet vai tev bija tas eklērā samīcītais, no Bravo pirktais ge bembijs? |
Offline | |
|
martins_usars | 08. Apr 2024, 09:47 |
#7506
|
|
Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| Jā, propellerā satīts |
Offline | |
|
BE23 | 08. Apr 2024, 10:36 |
#7507
|
|
Kopš: 10. Sep 2013
Ziņojumi: 112
Braucu ar: tiguan un bmw
|
05 Apr 2024, 21:31:42 @josi rakstīja:
Tiguan 2.0TDI 4Motion MY2020 pie 50k nācās samainīt aizmugurējos bremžu diskus, pie 60k kondionētāja sistēmas remonts un uzpilde (garantija), pie 75k priekšējās bukses (garantija). Ar elektroniku gan nulle problēmu, tik vien kā digitālajā panelī softu atjaunināja pie 30k, jo resetojās borta datora dati.
Man ir MY21 Tiguans FWD, nobraukums tagad ap 45k, ar skatos, ka aizmugurējie bremžu diski jau ir metami.. vairak mani kārtējo reizi fascinē Mollers, jo tikko biju uz apkopi 1,5m atpakaļ un ne vārda par to..
Multimēdijs bieži čakarējās un jātaisa force restart turot on/off pogu, bet nu nekas kritisks
Drīz auto būs jāmaina un skatos uz SuperB ar 1.5TSI, gan jau ir te aprunāts, bet varbūt kāds var īsi iemest raskladu.[ Šo ziņu laboja BE23, 08 Apr 2024, 10:36:49 ] |
Offline | |
|
martins_usars | 08. Apr 2024, 10:57 |
#7508
|
|
Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| Ne Juke, ne Xtrail dīleri neinteresēja mana auto bremžu disku stāvoklis, kamēr bremzējot nesāka degties bremžu šķidruma brīdinājuma lampa panelī Bremžu diski ir dārgi un servisa pieņēmēji nevēlas būt tie, kuri pasniedz sliktas ziņas. Pirmais dīleris, kurš izteica komentārus par bremzēm, bija Autohalle Alfai uz 27kkm paziņojot, ka kluči un diski nobraukti |
Offline | |
|
|
protams | 08. Apr 2024, 10:59 |
#7509
|
|
Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5647
Braucu ar: null ziiben
| Izskatās, ka vagam tās aizmugures bremzes daudziem pastiprināti dilst.
Runāju ar dīleri, izrādās jāizslēdz lietus auto sensors kompī. Auto braucot domā, ka līst lietus un pa mazliet piebremzē žāvējot bremzes
Pašam te vienam škodiaqam nav pat 9kkm un čirkst aizmgure..
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! |
Offline | |
|
versatile | 08. Apr 2024, 11:05 |
#7510
|
|
Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1166
Braucu ar:
| Veho at laipni paziņo, ka aizmugurē bremzēm vairs tikai 50% atlikums, laiks mainīt. |
Offline | |
|
cipargalva | 08. Apr 2024, 11:07 |
#7511
|
|
Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
| Nu hz, nevienam no maniem abiem vag krāmiem nav problēmu ar pastiprinātu pakaļējo vai priekšējo bremžu dilšanu. Kolēģim gan Golf 7 jau pie 45k km bija pakaļā jāmaina. No dīlera dzirdēju versiju, ka pie tā vainojams autoholds Visticamāk viņi paši neko skaidri nezin, un bremzes tomēr skaitās dilstošā detaļa, līdz ar to - PN.
[ Šo ziņu laboja cipargalva, 08 Apr 2024, 11:07:48 ] |
Offline | |
|
Fandulis | 08. Apr 2024, 11:13 |
#7512
|
|
Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13371
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Superbam sit cauri piekare, citādi mēmi ērts.
Start/stop fnkciju visu laiku slēdzu ārā. Besīja.[ Šo ziņu laboja Fandulis, 08 Apr 2024, 11:20:11 ] |
Offline | |
|
cmax | 08. Apr 2024, 11:17 |
#7513
|
|
Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1071
Braucu ar:
|
08 Apr 2024, 10:59:08 @protams rakstīja:
Izskatās, ka vagam tās aizmugures bremzes daudziem pastiprināti dilst.
Runāju ar dīleri, izrādās jāizslēdz lietus auto sensors kompī. Auto braucot domā, ka līst lietus un pa mazliet piebremzē žāvējot bremzes
Pašam te vienam škodiaqam nav pat 9kkm un čirkst aizmgure..
Man arī liekas ka te būs saistība ar elektro roceni, tomēr kluči tiek piespiesti krietni biežāk kā klasiskas rocenes gadījumā, kluča perimetrs sāk rūsēt krietni ātrāk kā "plika" virsma. Ja vēl čubina pa pilsētu tad diski visu laiku slapji un attiecīgi straujāk norūsē. |
Offline | |
|
smudo | 08. Apr 2024, 11:19 |
#7514
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
08 Apr 2024, 11:07:23 @cipargalva rakstīja:
Nu hz, nevienam no maniem abiem vag krāmiem nav problēmu ar pastiprinātu pakaļējo vai priekšējo bremžu dilšanu. Kolēģim gan Golf 7 jau pie 45k km bija pakaļā jāmaina. No dīlera dzirdēju versiju, ka pie tā vainojams autoholds Visticamāk viņi paši neko skaidri nezin, un bremzes tomēr skaitās dilstošā detaļa, līdz ar to - PN.
Kā autoholds var pastiprināti deldēt bremzes, ja pietura auto uz vietas stāvot un atlaižas, sākot braukt - kāds ir tehnisks pamatojums šādai teorijai? Nobraucu 0-65k km Audi A6 C7 FL - autoholds vienmēr tika lietos - ērti kopā ar S-trocic - uz pārdošanas brīdi bija OE diski un kluči - pakaļā vēl kādi 10k km klučiem solīja un priekšā vēl veirāk. |
Offline | |
|
Fandulis | 08. Apr 2024, 11:22 |
#7515
|
|
Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13371
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Vispār ja tā padomā, tad jā, tas hold varētu arī ietekmēt, jo pietika nomazgāt un pastāvēja dienu, tā trina diskus. |
Offline | |
|
cipargalva | 08. Apr 2024, 11:26 |
#7516
|
|
Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
|
08 Apr 2024, 11:19:42 @smudo rakstīja:
Kā autoholds var pastiprināti deldēt bremzes, ja pietura auto uz vietas stāvot un atlaižas, sākot braukt - kāds ir tehnisks pamatojums šādai teorijai?
Esi kādreiz sastapis kādu dīlera servisa pārstāvi, kurš spētu ģenerēt kādu pienācīgu tehnisko pamatojumu?
Viņi nereti uzvedas kā politiķi.[ Šo ziņu laboja cipargalva, 08 Apr 2024, 11:30:01 ] |
Offline | |
|
|
smudo | 08. Apr 2024, 11:28 |
#7517
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Bet kopumā bremžu nodilumu visvairāk ietekmē braukšanas apstākļi un nevienmēr tos var salīdzināt savā starpā starp dažādiem vadītājiem. Man vienam no auto kluču komplekts iet apktuveni 1000-2000km. Katra trases diena ar trīs sesijām, kas ir ap 100km BSK rezultējas kluču nodilumā ap 1-1,5mm. Bremžu diski šādā režīmā spēj izturēt vismaz 3-4 kluču maiņas. Lai nebūtu off topiks, hobijauto nobraukums ir zem 100k km |
Offline | |
|
kkas | 08. Apr 2024, 11:28 |
#7518
|
|
Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: Alfu
| Bremzes/diski vispār ir dilstoša detaļa, kuru dilšanu ietekmē x faktori. Kkādā vērtējumā par izturību vispār nevajag ņemt vērā cik ātri izbeidzas.
Aizmugurējie diski/kluči dilst ātrāk, ja mauc daudz kruīzā/adaptīvajā. Komforta pēc piebremzē ar aizmuguri.
Tāpat arī par bremžu disku maiņu, viens dīleris saka mainit tiklīdz izdilums pēc grāmatas, vai knapi minimums. Uz aci vēl pat tādam kante īsti nebūs iedilusi un vispār uz aci izskatīsies pārāk labi priekš maiņas. Citi maciņam draudzīgāki kā ikdienā, ieteiks kad jau kārtīgi sadiluši uz aci. |
Offline | |
|
smudo | 08. Apr 2024, 11:30 |
#7519
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
08 Apr 2024, 11:26:32 @cipargalva rakstīja:
08 Apr 2024, 11:19:42 @smudo rakstīja:
Kā autoholds var pastiprināti deldēt bremzes, ja pietura auto uz vietas stāvot un atlaižas, sākot braukt - kāds ir tehnisks pamatojums šādai teorijai?
Esi kādreiz sastapis kādu dīlera servisa pārstāvi, kurš spētu ģenerēt kādu pienācīgu tehnisko pamatojumu?
Viņi nereti uzvedas kā politiķi.
Tā ir, ka viņi pamatā pelna ar eļļas un filtru maiņām un citām standarta apkopēm, kā ar virsbūves darbiem, tādēļ viņiem darba specifika neliek pārāk iedziļināties citos jautāumos. Padziļināti iedziļinās gan jau tikai kādās tipiskās slimībās konkrētiem modeļiem, kas ir garantijas gadījumi - uz bremzēm tas laikam neattiecas. |
Offline | |
|
cipargalva | 08. Apr 2024, 11:31 |
#7520
|
|
Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
| Izdilums pēc grāmatas nu gan iet roku rokā ar redzamu kanti. |
Offline | |
|