Online

Pašreiz BMWPower skatās 191 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
mrc
06. Apr 2024, 14:56 #7501

Kopš: 04. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1220

Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti


26 Mar 2024, 12:50:55 @subaru rakstīja:
Nu bļe .... tad jau labāk foresteri pirkt ... tam arī būs tāds patēriņš, bet bez kaut kādiem e-power vipendroniem ... a maksā tikpat


Patēriņš ziemā ir krietni lielāks, jo ar motoru silda salonu, pat ja bača ir pilna
Tagad nokrities par litru- diviem
Bet ekAnomijas brīnumus gaidīt no viņa toch nevajag. Tās sistēmas lielākais pluss imo ir tas, ka viņš brauc un paātrinās kā EV
Offline
AAE
08. Apr 2024, 08:23 #7502

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2343

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu


05 Apr 2024, 19:04:24 @Fandulis rakstīja:
Tā ir ar lielo ekrānu?


Jā, man gļuki ar lielo ekrānu. Bet sadzīvojami.
Offline
AAE
08. Apr 2024, 08:24 #7503

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2343

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu


05 Apr 2024, 21:29:46 @jurrus rakstīja:

05 Apr 2024, 15:20:35 @AAE rakstīja:
Vienīgās galvassāpēs - reizēm gļuko multimēdija. Pēc update labāk ir, bet pavisam labi nav. No Carplay pārslēdzot uz jebkuru citu sadaļu (Radio/Car/Settings - vienalga) un pēc tam pārslēdzot atpakaļ uz Carplay ekrāns uzkaras. Multimēdijas sistēmas restarts palīdz, bet kaitinoši.

Nomainot tel. uz Android šis pazudīs.

Paldies par padomu, bet šis nebūs risinājums.
Offline
martins_usars
08. Apr 2024, 09:08 #7504

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Iekš 2018 G31 iPhone 12 Pro pēc jaunākā iOS update vairs negrib pats slēgties bezvadu CarPlay. Jāizslēdz un jāieslēdz telefons, tad aiziet. Sievas iPhone 14 Pro viss strādā kā vajag. Maucība, bet planned obsolence laikos nav pārsteidzoši NBT integrācijas pacelšana kaut ko dod vai tas ir hardware līmeņa fail?
Offline
cipargalva
08. Apr 2024, 09:41 #7505

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Paklau, ne par tēmu, bet vai tev bija tas eklērā samīcītais, no Bravo pirktais ge bembijs?
Offline
martins_usars
08. Apr 2024, 09:47 #7506

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Jā, propellerā satīts
Offline
BE23
08. Apr 2024, 10:36 #7507

Kopš: 10. Sep 2013

Ziņojumi: 112

Braucu ar: tiguan un bmw


05 Apr 2024, 21:31:42 @josi rakstīja:
Tiguan 2.0TDI 4Motion MY2020 pie 50k nācās samainīt aizmugurējos bremžu diskus, pie 60k kondionētāja sistēmas remonts un uzpilde (garantija), pie 75k priekšējās bukses (garantija). Ar elektroniku gan nulle problēmu, tik vien kā digitālajā panelī softu atjaunināja pie 30k, jo resetojās borta datora dati.


Man ir MY21 Tiguans FWD, nobraukums tagad ap 45k, ar skatos, ka aizmugurējie bremžu diski jau ir metami.. vairak mani kārtējo reizi fascinē Mollers, jo tikko biju uz apkopi 1,5m atpakaļ un ne vārda par to..
Multimēdijs bieži čakarējās un jātaisa force restart turot on/off pogu, bet nu nekas kritisks
Drīz auto būs jāmaina un skatos uz SuperB ar 1.5TSI, gan jau ir te aprunāts, bet varbūt kāds var īsi iemest raskladu.

[ Šo ziņu laboja BE23, 08 Apr 2024, 10:36:49 ]

Offline
martins_usars
08. Apr 2024, 10:57 #7508

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Ne Juke, ne Xtrail dīleri neinteresēja mana auto bremžu disku stāvoklis, kamēr bremzējot nesāka degties bremžu šķidruma brīdinājuma lampa panelī Bremžu diski ir dārgi un servisa pieņēmēji nevēlas būt tie, kuri pasniedz sliktas ziņas. Pirmais dīleris, kurš izteica komentārus par bremzēm, bija Autohalle Alfai uz 27kkm paziņojot, ka kluči un diski nobraukti
Offline
protams
08. Apr 2024, 10:59 #7509

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben

Izskatās, ka vagam tās aizmugures bremzes daudziem pastiprināti dilst.
Runāju ar dīleri, izrādās jāizslēdz lietus auto sensors kompī. Auto braucot domā, ka līst lietus un pa mazliet piebremzē žāvējot bremzes
Pašam te vienam škodiaqam nav pat 9kkm un čirkst aizmgure..

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
versatile
08. Apr 2024, 11:05 #7510

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1166

Braucu ar:

Veho at laipni paziņo, ka aizmugurē bremzēm vairs tikai 50% atlikums, laiks mainīt.
Offline
cipargalva
08. Apr 2024, 11:07 #7511

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Nu hz, nevienam no maniem abiem vag krāmiem nav problēmu ar pastiprinātu pakaļējo vai priekšējo bremžu dilšanu. Kolēģim gan Golf 7 jau pie 45k km bija pakaļā jāmaina. No dīlera dzirdēju versiju, ka pie tā vainojams autoholds Visticamāk viņi paši neko skaidri nezin, un bremzes tomēr skaitās dilstošā detaļa, līdz ar to - PN.

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 08 Apr 2024, 11:07:48 ]

Offline
Fandulis
08. Apr 2024, 11:13 #7512

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13371

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Superbam sit cauri piekare, citādi mēmi ērts.

Start/stop fnkciju visu laiku slēdzu ārā. Besīja.

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 08 Apr 2024, 11:20:11 ]

Offline
cmax
08. Apr 2024, 11:17 #7513

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1071

Braucu ar:


08 Apr 2024, 10:59:08 @protams rakstīja:
Izskatās, ka vagam tās aizmugures bremzes daudziem pastiprināti dilst.
Runāju ar dīleri, izrādās jāizslēdz lietus auto sensors kompī. Auto braucot domā, ka līst lietus un pa mazliet piebremzē žāvējot bremzes
Pašam te vienam škodiaqam nav pat 9kkm un čirkst aizmgure..

Man arī liekas ka te būs saistība ar elektro roceni, tomēr kluči tiek piespiesti krietni biežāk kā klasiskas rocenes gadījumā, kluča perimetrs sāk rūsēt krietni ātrāk kā "plika" virsma. Ja vēl čubina pa pilsētu tad diski visu laiku slapji un attiecīgi straujāk norūsē.
Offline
smudo
08. Apr 2024, 11:19 #7514

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


08 Apr 2024, 11:07:23 @cipargalva rakstīja:
Nu hz, nevienam no maniem abiem vag krāmiem nav problēmu ar pastiprinātu pakaļējo vai priekšējo bremžu dilšanu. Kolēģim gan Golf 7 jau pie 45k km bija pakaļā jāmaina. No dīlera dzirdēju versiju, ka pie tā vainojams autoholds Visticamāk viņi paši neko skaidri nezin, un bremzes tomēr skaitās dilstošā detaļa, līdz ar to - PN.



Kā autoholds var pastiprināti deldēt bremzes, ja pietura auto uz vietas stāvot un atlaižas, sākot braukt - kāds ir tehnisks pamatojums šādai teorijai? Nobraucu 0-65k km Audi A6 C7 FL - autoholds vienmēr tika lietos - ērti kopā ar S-trocic - uz pārdošanas brīdi bija OE diski un kluči - pakaļā vēl kādi 10k km klučiem solīja un priekšā vēl veirāk.
Offline
Fandulis
08. Apr 2024, 11:22 #7515

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13371

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Vispār ja tā padomā, tad jā, tas hold varētu arī ietekmēt, jo pietika nomazgāt un pastāvēja dienu, tā trina diskus.
Offline
cipargalva
08. Apr 2024, 11:26 #7516

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro


08 Apr 2024, 11:19:42 @smudo rakstīja:
Kā autoholds var pastiprināti deldēt bremzes, ja pietura auto uz vietas stāvot un atlaižas, sākot braukt - kāds ir tehnisks pamatojums šādai teorijai?

Esi kādreiz sastapis kādu dīlera servisa pārstāvi, kurš spētu ģenerēt kādu pienācīgu tehnisko pamatojumu?
Viņi nereti uzvedas kā politiķi.

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 08 Apr 2024, 11:30:01 ]

Offline
smudo
08. Apr 2024, 11:28 #7517

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Bet kopumā bremžu nodilumu visvairāk ietekmē braukšanas apstākļi un nevienmēr tos var salīdzināt savā starpā starp dažādiem vadītājiem. Man vienam no auto kluču komplekts iet apktuveni 1000-2000km. Katra trases diena ar trīs sesijām, kas ir ap 100km BSK rezultējas kluču nodilumā ap 1-1,5mm. Bremžu diski šādā režīmā spēj izturēt vismaz 3-4 kluču maiņas. Lai nebūtu off topiks, hobijauto nobraukums ir zem 100k km
Offline
kkas
08. Apr 2024, 11:28 #7518

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu

Bremzes/diski vispār ir dilstoša detaļa, kuru dilšanu ietekmē x faktori. Kkādā vērtējumā par izturību vispār nevajag ņemt vērā cik ātri izbeidzas.
Aizmugurējie diski/kluči dilst ātrāk, ja mauc daudz kruīzā/adaptīvajā. Komforta pēc piebremzē ar aizmuguri.
Tāpat arī par bremžu disku maiņu, viens dīleris saka mainit tiklīdz izdilums pēc grāmatas, vai knapi minimums. Uz aci vēl pat tādam kante īsti nebūs iedilusi un vispār uz aci izskatīsies pārāk labi priekš maiņas. Citi maciņam draudzīgāki kā ikdienā, ieteiks kad jau kārtīgi sadiluši uz aci.
Offline
smudo
08. Apr 2024, 11:30 #7519

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


08 Apr 2024, 11:26:32 @cipargalva rakstīja:

08 Apr 2024, 11:19:42 @smudo rakstīja:
Kā autoholds var pastiprināti deldēt bremzes, ja pietura auto uz vietas stāvot un atlaižas, sākot braukt - kāds ir tehnisks pamatojums šādai teorijai?

Esi kādreiz sastapis kādu dīlera servisa pārstāvi, kurš spētu ģenerēt kādu pienācīgu tehnisko pamatojumu?
Viņi nereti uzvedas kā politiķi.


Tā ir, ka viņi pamatā pelna ar eļļas un filtru maiņām un citām standarta apkopēm, kā ar virsbūves darbiem, tādēļ viņiem darba specifika neliek pārāk iedziļināties citos jautāumos. Padziļināti iedziļinās gan jau tikai kādās tipiskās slimībās konkrētiem modeļiem, kas ir garantijas gadījumi - uz bremzēm tas laikam neattiecas.
Offline
cipargalva
08. Apr 2024, 11:31 #7520

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Izdilums pēc grāmatas nu gan iet roku rokā ar redzamu kanti.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo