Autors | Ziņojums |
Ryan | 19. Oct 2012, 18:49 |
#7501
|
|
Kopš: 09. Feb 2006
Ziņojumi: 491
Braucu ar: pilnpiedziņu bez abs, el.logiem, el. spoguļiem, kondicionieri utt.
| pirmo biju skatīties pirms kāda gada. Sakrāsots pašvaki, kaut kas metināts, kaut kur pūsts grubulis, diez gan šķībs + auto kustējās uz priekšu kā neturbo. Tas pielika visam punktu [ Šo ziņu laboja Ryan, 19 Oct 2012, 18:51:23 ] |
Offline | |
|
martinsg | 19. Oct 2012, 19:10 |
#7502
|
|
Kopš: 21. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1307
Braucu ar: prieku
| Paldies!
Sarkanajam jau tur pilniigi siikumi, gribeeju zinaat vai nav "auto ar veesturi" un zemuudens akmenjeim
Tad par sudraba skaidrs, skatiit nav jeegas. |
Offline | |
|
dainiiz | 19. Oct 2012, 19:32 |
#7503
|
|
Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
19 Oct 2012, 19:10:23 martinsg rakstīja:
Paldies!
Sarkanajam jau tur pilniigi siikumi, gribeeju zinaat vai nav "auto ar veesturi" un zemuudens akmenjeim
Tad par sudraba skaidrs, skatiit nav jeegas.
s
snikeru persooniigi zinu, ar autoo braukts praatiigi- cik nu praatiigi ar imprezu var braukt,
gonkas redzeejis iisti nav. Liekas ka normaals aparats.
tirgo jau seeen kur tas laiks. |
Offline | |
|
Alduks | 21. Oct 2012, 16:17 |
#7504
|
|
Kopš: 15. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 170
Braucu ar:
| Sezonas pēdējā rallija video no mums!
Smuks rallijs ar traku cīņu un emocijām!!
Skatamies jau labāk HD!!
Spied "Play", lai skatītos video!
[ Šo ziņu laboja Alduks, 21 Oct 2012, 16:18:12 ] |
Offline | |
|
us | 21. Oct 2012, 20:20 |
#7505
|
|
Kopš: 17. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 5181
Braucu ar: Pilnpievada automobīli
| Auto: 1996. gada Subaru Impreza ar ej20g dzinēju
Problēma: Silts dzinējs apgriezienu diapazonā no 4500rpm - 6500rpm raustās, bet aukstu dzinēju var izgriezt pilnu tahometru un ne uz brīdi nenoraustās. Raustīšanas laikā ātrums nepieaug un reizēm spļauj uguni ar melniem dūmiem. Ja raustišanās laikā lēnām laiž vaļā gāzes pedāli, tad ātrums pieaug un raustīšanās sāk mazināties.
Kas nomainīts un pārbaudīts:
- Šobrīd vadības blokā kļūdu nav
- Turbo spiediens slodzē 0.8, 0.9 bar
- Uz vietas turbo spiedienu var sagāzēt līdz 0.7bar
- Ir likti degvielas sūķņi no citiem Subaru (gt, wrx, sti), bet bez izmaiņam.
- Nomainīts detonācijas un kaut kāds temperatūras devējs par kuriem savulaik bija kļūdas
- Ieliktas pilnīgi jaunas spoles
- Ieliktas pilnīgi jaunas sveces
- Testa nolūkos likti gaisa mērītāji no citiem Subaru, bet bez izmaiņām
- Turbīnas akutātors staigā brīvi
Ir kādas idejas kāpēc raustās? Savādi ir tas, ka auksts dzinējs strādā bez problēmām. Vai aukstam dzinējam tiek dots iekšā treknāks maisījums un problēma tomēr varētu būt degvielas padevē?[ Šo ziņu laboja us, 21 Oct 2012, 20:21:16 ] |
Offline | |
|
krastins | 21. Oct 2012, 20:38 |
#7506
|
|
Kopš: 20. Sep 2010
No: Saldus
Ziņojumi: 44
Braucu ar:
| man 96 gada stienim bija lidziga problema,izradijas spolu vaina
[ Šo ziņu laboja krastins, 21 Oct 2012, 20:44:42 ] |
Offline | |
|
GintsK | 21. Oct 2012, 21:09 |
#7507
|
|
Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
| Sveces kaut kā nav minētas.
Motors bez svečvadiem?
Aizdedzes sistēmā caursišana mīl notikt tieši pie uzsiluša motora pie max cilindra uzpildījuma. Tad dzirkstelei ir visgrūtākie apstākļi pārlekt svecē. Ja tā spēj atrast vieglāku ceļu, tad cilindrs vai pat cilindri izlaiž taktis. Vieglāks ceļš, piemēram, mēdz būt sveces izolatora virsma zem pīpītes... |
Offline | |
|
dainiiz | 21. Oct 2012, 21:27 |
#7508
|
|
Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
21 Oct 2012, 20:20:22 us rakstīja:
Auto: 1996. gada Subaru Impreza ar ej20g dzinēju
Problēma: Silts dzinējs apgriezienu diapazonā no 4500rpm - 6500rpm raustās, bet aukstu dzinēju var izgriezt pilnu tahometru un ne uz brīdi nenoraustās. Raustīšanas laikā ātrums nepieaug un reizēm spļauj uguni ar melniem dūmiem. Ja raustišanās laikā lēnām laiž vaļā gāzes pedāli, tad ātrums pieaug un raustīšanās sāk mazināties.
Kas nomainīts un pārbaudīts:
- Šobrīd vadības blokā kļūdu nav
- Turbo spiediens slodzē 0.8, 0.9 bar
- Uz vietas turbo spiedienu var sagāzēt līdz 0.7bar
- Ir likti degvielas sūķņi no citiem Subaru (gt, wrx, sti), bet bez izmaiņam.
- Nomainīts detonācijas un kaut kāds temperatūras devējs par kuriem savulaik bija kļūdas
- Ieliktas pilnīgi jaunas spoles
- Ieliktas pilnīgi jaunas sveces
- Testa nolūkos likti gaisa mērītāji no citiem Subaru, bet bez izmaiņām
- Turbīnas akutātors staigā brīvi
Ir kādas idejas kāpēc raustās? Savādi ir tas, ka auksts dzinējs strādā bez problēmām. Vai aukstam dzinējam tiek dots iekšā treknāks maisījums un problēma tomēr varētu būt degvielas padevē?
kas notiek ar paaspiediena vaarstu? nevar buut ka vinss tev nogluchii kaadaa miklii un sleedz nost degvielu,
var meeginaat salaist pa taisno trubas lai puust pilnu buustu, taadejaadi varees paarbaudiit. |
Offline | |
|
|
us | 21. Oct 2012, 23:11 |
#7509
|
|
Kopš: 17. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 5181
Braucu ar: Pilnpievada automobīli
| GintsK, sveces jaunas, pirms nedēļas nomainītas un motors ir bez svečvadiem.
dainiiz, tāda lieta nav skatīta, būs jāpārbauda. |
Offline | |
|
tralla33 | 21. Oct 2012, 23:29 |
#7510
|
|
Kopš: 14. Dec 2007
No: Smiltene
Ziņojumi: 161
Braucu ar: 4x4, FWD, RWD
| US
šāda problēma man bija 97 gada GT imprezai, bet man bija ar svečvadiem- auto raustījās, sita melnus dūmus ar uguni: nomainīju sveces, svečvadus, indukcijas spoli, gaisa meritāju, spiediena regulatoru, zondi, devējus ap motoru, Lieta bija tāda, ka 2 cilindriem svecei dzirkstele bija, bet maza!!! Problēmu atrada- zem priekšējā kreisā spārna vadu buntē atrada vados iemeties zaļais. |
Offline | |
|
jaks | 21. Oct 2012, 23:46 |
#7511
|
|
Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
|
21 Oct 2012, 23:29:49 tralla33 rakstīja:
US
šāda problēma man bija 97 gada GT imprezai, bet man bija ar svečvadiem- auto raustījās, sita melnus dūmus ar uguni: nomainīju sveces, svečvadus, indukcijas spoli, gaisa meritāju, spiediena regulatoru, zondi, devējus ap motoru, Lieta bija tāda, ka 2 cilindriem svecei dzirkstele bija, bet maza!!! Problēmu atrada- zem priekšējā kreisā spārna vadu buntē atrada vados iemeties zaļais.
bobix arī šis gļuks zem spārna bij iemeties |
Offline | |
|
bobix | 22. Oct 2012, 10:03 |
#7512
|
|
Kopš: 27. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2166
Braucu ar: stulbaru un jebalution
| un ne man vienam. tas ir subaru factory fail, jo kautkādu iemeslu pēc viņi aizmirsuši vadu buntī ielikt 2 sprauslu vadus un tie ir ārpus visas bunts gofras pietīti ar lentu un laika gaitā pārrīvējas. Esmu šo novērojis vismaz 4 edm GT imprezām 1996.,1997.g. Un simptomi bija līdzīgi, tikai nekonkrētos brīžos siltam motoram.
dainiz versija arī ir visai ticama tieši šitajiem vecajiem motoriem ar līkajām turbīnām, jo ir lielāka eļļas noplūde turbīnai un attiecīgi visas trubiņas pilnas ar eļļu, kas saiet wastegate solenoīdā un MAPā. Solenoīdu var izjaukt un izmazgāt ar brake cleaner, MAP nejaucas, bet var mēģināt pamazgāt. |
Offline | |
|
us | 22. Oct 2012, 12:04 |
#7513
|
|
Kopš: 17. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 5181
Braucu ar: Pilnpievada automobīli
| Liels paldies par atbildēm
Pameklēsim vainu vados un wastegate solenoīdā, MAPs savulaik ir tīrīts.
Ja nē, tad jādzen būbārs pie bobix
P.S. Tas subārs līdz ar motora uzsilšanu paliek tāds kā "aizmidzis". Sliktāk reaģē uz gāzes pedāli un nav tāds asums kā aukstam.[ Šo ziņu laboja us, 22 Oct 2012, 12:05:48 ] |
Offline | |
|
abit | 23. Oct 2012, 10:58 |
#7514
|
|
Kopš: 27. Jul 2010
No: Madona
Ziņojumi: 388
Braucu ar: Chevy, jē30 un Fūl Saspenšan
| kādam varbūt ir aizķēries Sparco corsa sēdeklis, var bez homo utt
PM. |
Offline | |
|
jaks | 23. Oct 2012, 16:53 |
#7515
|
|
Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
|
21 Oct 2012, 16:17:07 Alduks rakstīja:
Sezonas pēdējā rallija video no mums!
Smuks rallijs ar traku cīņu un emocijām!!
Skatamies jau labāk HD!!
Paldies, video |
Offline | |
|
JZ | 23. Oct 2012, 17:23 |
#7516
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
22 Oct 2012, 12:04:52 us rakstīja:
Liels paldies par atbildēm
Pameklēsim vainu vados un wastegate solenoīdā, MAPs savulaik ir tīrīts.
Ja nē, tad jādzen būbārs pie bobix
P.S. Tas subārs līdz ar motora uzsilšanu paliek tāds kā "aizmidzis". Sliktāk reaģē uz gāzes pedāli un nav tāds asums kā aukstam.
ja vēl trūkst idejas, var pārbaudīt temperatūras devēju(s) uz motora, izskrūvējam, sildam ūdeni uz plīts, termometrs, testeris, salīdzinam ar līkni grāmatā, nu, un, protams, vadi
un vēl, cik ilgi laika ziņā, pēc pilnīgi auksta motora piedarbināšanas tas defekts parādās? minūte, divas, piecas, desmit? |
Offline | |
|
|
us | 25. Oct 2012, 10:38 |
#7517
|
|
Kopš: 17. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 5181
Braucu ar: Pilnpievada automobīli
| Šeit ir kāds, kas tirgo Bilstein amortizātorus un varētu kaut ko piedāvāt priekš rAudi quattro ar dalītajām stoikām? |
Offline | |
|
DoubleD | 25. Oct 2012, 10:54 |
#7518
|
|
Kopš: 01. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 50162
Braucu ar: HH-325
|
25 Oct 2012, 10:38:02 us rakstīja:
Šeit ir kāds, kas tirgo Bilstein amortizātorus un varētu kaut ko piedāvāt priekš rAudi quattro ar dalītajām stoikām?
man stāv plauktā s2 - B6 bilsteini
----------------- раз пошла такая пьянка ... |
Offline | |
|
jaks | 25. Oct 2012, 11:43 |
#7519
|
|
Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
| Talsi 2013 nav LAF plānotajā kalendārā |
Offline | |
|
us | 25. Oct 2012, 12:39 |
#7520
|
|
Kopš: 17. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 5181
Braucu ar: Pilnpievada automobīli
| Baumo, ka nebūšot Talsi 2013 |
Offline | |
|