Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 73 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Evo, Quattro, Audi...

AutorsZiņojums
Ryan
19. Oct 2012, 18:49 #7501

Kopš: 09. Feb 2006

Ziņojumi: 491

Braucu ar: pilnpiedziņu bez abs, el.logiem, el. spoguļiem, kondicionieri utt.

pirmo biju skatīties pirms kāda gada. Sakrāsots pašvaki, kaut kas metināts, kaut kur pūsts grubulis, diez gan šķībs + auto kustējās uz priekšu kā neturbo. Tas pielika visam punktu

[ Šo ziņu laboja Ryan, 19 Oct 2012, 18:51:23 ]

Offline
martinsg
19. Oct 2012, 19:10 #7502

Kopš: 21. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1307

Braucu ar: prieku

Paldies!

Sarkanajam jau tur pilniigi siikumi, gribeeju zinaat vai nav "auto ar veesturi" un zemuudens akmenjeim

Tad par sudraba skaidrs, skatiit nav jeegas.
Offline
dainiiz
19. Oct 2012, 19:32 #7503

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


19 Oct 2012, 19:10:23 martinsg rakstīja:
Paldies!

Sarkanajam jau tur pilniigi siikumi, gribeeju zinaat vai nav "auto ar veesturi" un zemuudens akmenjeim

Tad par sudraba skaidrs, skatiit nav jeegas.

s
snikeru persooniigi zinu, ar autoo braukts praatiigi- cik nu praatiigi ar imprezu var braukt,

gonkas redzeejis iisti nav. Liekas ka normaals aparats.

tirgo jau seeen kur tas laiks.
Offline
Alduks
21. Oct 2012, 16:17 #7504

Kopš: 15. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 170

Braucu ar:

Sezonas pēdējā rallija video no mums!
Smuks rallijs ar traku cīņu un emocijām!!
Skatamies jau labāk HD!!
Spied "Play", lai skatītos video!

[ Šo ziņu laboja Alduks, 21 Oct 2012, 16:18:12 ]

Offline
us
21. Oct 2012, 20:20 #7505

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Auto: 1996. gada Subaru Impreza ar ej20g dzinēju
Problēma: Silts dzinējs apgriezienu diapazonā no 4500rpm - 6500rpm raustās, bet aukstu dzinēju var izgriezt pilnu tahometru un ne uz brīdi nenoraustās. Raustīšanas laikā ātrums nepieaug un reizēm spļauj uguni ar melniem dūmiem. Ja raustišanās laikā lēnām laiž vaļā gāzes pedāli, tad ātrums pieaug un raustīšanās sāk mazināties.

Kas nomainīts un pārbaudīts:
- Šobrīd vadības blokā kļūdu nav
- Turbo spiediens slodzē 0.8, 0.9 bar
- Uz vietas turbo spiedienu var sagāzēt līdz 0.7bar
- Ir likti degvielas sūķņi no citiem Subaru (gt, wrx, sti), bet bez izmaiņam.
- Nomainīts detonācijas un kaut kāds temperatūras devējs par kuriem savulaik bija kļūdas
- Ieliktas pilnīgi jaunas spoles
- Ieliktas pilnīgi jaunas sveces
- Testa nolūkos likti gaisa mērītāji no citiem Subaru, bet bez izmaiņām
- Turbīnas akutātors staigā brīvi

Ir kādas idejas kāpēc raustās? Savādi ir tas, ka auksts dzinējs strādā bez problēmām. Vai aukstam dzinējam tiek dots iekšā treknāks maisījums un problēma tomēr varētu būt degvielas padevē?

[ Šo ziņu laboja us, 21 Oct 2012, 20:21:16 ]

Offline
krastins
21. Oct 2012, 20:38 #7506

Kopš: 20. Sep 2010

No: Saldus

Ziņojumi: 44

Braucu ar:

man 96 gada stienim bija lidziga problema,izradijas spolu vaina

[ Šo ziņu laboja krastins, 21 Oct 2012, 20:44:42 ]

Offline
GintsK
21. Oct 2012, 21:09 #7507

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:

Sveces kaut kā nav minētas.
Motors bez svečvadiem?

Aizdedzes sistēmā caursišana mīl notikt tieši pie uzsiluša motora pie max cilindra uzpildījuma. Tad dzirkstelei ir visgrūtākie apstākļi pārlekt svecē. Ja tā spēj atrast vieglāku ceļu, tad cilindrs vai pat cilindri izlaiž taktis. Vieglāks ceļš, piemēram, mēdz būt sveces izolatora virsma zem pīpītes...
Offline
dainiiz
21. Oct 2012, 21:27 #7508

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


21 Oct 2012, 20:20:22 us rakstīja:
Auto: 1996. gada Subaru Impreza ar ej20g dzinēju
Problēma: Silts dzinējs apgriezienu diapazonā no 4500rpm - 6500rpm raustās, bet aukstu dzinēju var izgriezt pilnu tahometru un ne uz brīdi nenoraustās. Raustīšanas laikā ātrums nepieaug un reizēm spļauj uguni ar melniem dūmiem. Ja raustišanās laikā lēnām laiž vaļā gāzes pedāli, tad ātrums pieaug un raustīšanās sāk mazināties.

Kas nomainīts un pārbaudīts:
- Šobrīd vadības blokā kļūdu nav
- Turbo spiediens slodzē 0.8, 0.9 bar
- Uz vietas turbo spiedienu var sagāzēt līdz 0.7bar
- Ir likti degvielas sūķņi no citiem Subaru (gt, wrx, sti), bet bez izmaiņam.
- Nomainīts detonācijas un kaut kāds temperatūras devējs par kuriem savulaik bija kļūdas
- Ieliktas pilnīgi jaunas spoles
- Ieliktas pilnīgi jaunas sveces
- Testa nolūkos likti gaisa mērītāji no citiem Subaru, bet bez izmaiņām
- Turbīnas akutātors staigā brīvi

Ir kādas idejas kāpēc raustās? Savādi ir tas, ka auksts dzinējs strādā bez problēmām. Vai aukstam dzinējam tiek dots iekšā treknāks maisījums un problēma tomēr varētu būt degvielas padevē?


kas notiek ar paaspiediena vaarstu? nevar buut ka vinss tev nogluchii kaadaa miklii un sleedz nost degvielu,

var meeginaat salaist pa taisno trubas lai puust pilnu buustu, taadejaadi varees paarbaudiit.
Offline
us
21. Oct 2012, 23:11 #7509

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

GintsK, sveces jaunas, pirms nedēļas nomainītas un motors ir bez svečvadiem.

dainiiz, tāda lieta nav skatīta, būs jāpārbauda.
Offline
tralla33
21. Oct 2012, 23:29 #7510

Kopš: 14. Dec 2007

No: Smiltene

Ziņojumi: 161

Braucu ar: 4x4, FWD, RWD

US

šāda problēma man bija 97 gada GT imprezai, bet man bija ar svečvadiem- auto raustījās, sita melnus dūmus ar uguni: nomainīju sveces, svečvadus, indukcijas spoli, gaisa meritāju, spiediena regulatoru, zondi, devējus ap motoru, Lieta bija tāda, ka 2 cilindriem svecei dzirkstele bija, bet maza!!! Problēmu atrada- zem priekšējā kreisā spārna vadu buntē atrada vados iemeties zaļais.
Offline
jaks
21. Oct 2012, 23:46 #7511

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:


21 Oct 2012, 23:29:49 tralla33 rakstīja:
US

šāda problēma man bija 97 gada GT imprezai, bet man bija ar svečvadiem- auto raustījās, sita melnus dūmus ar uguni: nomainīju sveces, svečvadus, indukcijas spoli, gaisa meritāju, spiediena regulatoru, zondi, devējus ap motoru, Lieta bija tāda, ka 2 cilindriem svecei dzirkstele bija, bet maza!!! Problēmu atrada- zem priekšējā kreisā spārna vadu buntē atrada vados iemeties zaļais.

bobix arī šis gļuks zem spārna bij iemeties
Offline
bobix
22. Oct 2012, 10:03 #7512

Kopš: 27. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2166

Braucu ar: stulbaru un jebalution

un ne man vienam. tas ir subaru factory fail, jo kautkādu iemeslu pēc viņi aizmirsuši vadu buntī ielikt 2 sprauslu vadus un tie ir ārpus visas bunts gofras pietīti ar lentu un laika gaitā pārrīvējas. Esmu šo novērojis vismaz 4 edm GT imprezām 1996.,1997.g. Un simptomi bija līdzīgi, tikai nekonkrētos brīžos siltam motoram.

dainiz versija arī ir visai ticama tieši šitajiem vecajiem motoriem ar līkajām turbīnām, jo ir lielāka eļļas noplūde turbīnai un attiecīgi visas trubiņas pilnas ar eļļu, kas saiet wastegate solenoīdā un MAPā. Solenoīdu var izjaukt un izmazgāt ar brake cleaner, MAP nejaucas, bet var mēģināt pamazgāt.
Offline
us
22. Oct 2012, 12:04 #7513

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Liels paldies par atbildēm

Pameklēsim vainu vados un wastegate solenoīdā, MAPs savulaik ir tīrīts.

Ja nē, tad jādzen būbārs pie bobix

P.S. Tas subārs līdz ar motora uzsilšanu paliek tāds kā "aizmidzis". Sliktāk reaģē uz gāzes pedāli un nav tāds asums kā aukstam.

[ Šo ziņu laboja us, 22 Oct 2012, 12:05:48 ]

Offline
abit
23. Oct 2012, 10:58 #7514

Kopš: 27. Jul 2010

No: Madona

Ziņojumi: 388

Braucu ar: Chevy, jē30 un Fūl Saspenšan

kādam varbūt ir aizķēries Sparco corsa sēdeklis, var bez homo utt

PM.
Offline
jaks
23. Oct 2012, 16:53 #7515

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:


21 Oct 2012, 16:17:07 Alduks rakstīja:
Sezonas pēdējā rallija video no mums!
Smuks rallijs ar traku cīņu un emocijām!!
Skatamies jau labāk HD!!


Paldies, video
Offline
JZ
23. Oct 2012, 17:23 #7516

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


22 Oct 2012, 12:04:52 us rakstīja:
Liels paldies par atbildēm

Pameklēsim vainu vados un wastegate solenoīdā, MAPs savulaik ir tīrīts.

Ja nē, tad jādzen būbārs pie bobix

P.S. Tas subārs līdz ar motora uzsilšanu paliek tāds kā "aizmidzis". Sliktāk reaģē uz gāzes pedāli un nav tāds asums kā aukstam.


ja vēl trūkst idejas, var pārbaudīt temperatūras devēju(s) uz motora, izskrūvējam, sildam ūdeni uz plīts, termometrs, testeris, salīdzinam ar līkni grāmatā, nu, un, protams, vadi

un vēl, cik ilgi laika ziņā, pēc pilnīgi auksta motora piedarbināšanas tas defekts parādās? minūte, divas, piecas, desmit?
Offline
us
25. Oct 2012, 10:38 #7517

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Šeit ir kāds, kas tirgo Bilstein amortizātorus un varētu kaut ko piedāvāt priekš rAudi quattro ar dalītajām stoikām?
Offline
DoubleD
25. Oct 2012, 10:54 #7518

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325


25 Oct 2012, 10:38:02 us rakstīja:
Šeit ir kāds, kas tirgo Bilstein amortizātorus un varētu kaut ko piedāvāt priekš rAudi quattro ar dalītajām stoikām?

man stāv plauktā s2 - B6 bilsteini

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
jaks
25. Oct 2012, 11:43 #7519

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

Talsi 2013 nav LAF plānotajā kalendārā
Offline
us
25. Oct 2012, 12:39 #7520

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Baumo, ka nebūšot Talsi 2013
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, noisex