Online

Pašreiz BMWPower skatās 85 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
sliir
04. Oct 2023, 19:54 #7481

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 803

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Tak tev iedeva skatuvi, dod vaļā


Ko tieši gribi zināt?
Offline
Deivid
04. Oct 2023, 20:00 #7482

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


04 Oct 2023, 19:54:54 @sliir rakstīja:
Tak tev iedeva skatuvi, dod vaļā


Ko tieši gribi zināt?



04 Oct 2023, 19:43:05 @sliir rakstīja:
Deleto tikai mezglus kuriem nav nekādas produktīvas funkcijas vai pat ir traucējoša un sabotējoša funkcija - respektīvi tādus kaitīgus sūdus kā EGR vai DPF.


Ja spēj, tad pa punktiem un bez liekas diršanas. Pastāsti kā darbojas mezgls, kas nav labi un kā tas ietekmē auto un apkārtējos.
Offline
RSAWorkshop
04. Oct 2023, 20:03 #7483

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6856

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


04 Oct 2023, 20:00:14 @Deivid rakstīja:

04 Oct 2023, 19:54:54 @sliir rakstīja:
Tak tev iedeva skatuvi, dod vaļā


Ko tieši gribi zināt?



04 Oct 2023, 19:43:05 @sliir rakstīja:
Deleto tikai mezglus kuriem nav nekādas produktīvas funkcijas vai pat ir traucējoša un sabotējoša funkcija - respektīvi tādus kaitīgus sūdus kā EGR vai DPF.


Ja spēj, tad pa punktiem un bez liekas diršanas. Pastāsti kā darbojas mezgls, kas nav labi un kā tas ietekmē auto un apkārtējos.

EGR ir baigais mēsls jo samazina temperatūru degkamerā

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
sliir
04. Oct 2023, 20:17 #7484

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 803

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Piedirš ieplūdes kolektoru. Ko tev tā samazinātā temperatūra dod, ja neskaita nedaudz pasliktinātu degvielas ekonomiju?

DPF vispār ir kaut kāds šizofrēnisks izgudrojums tur pat runāt nav vērts. Apsveicu visus kas viņus ir izgriezuši/noslēpuši. Ceru ka ar skatēm nākotnē arī varēs atrast risinājumus.
Offline
abyss
04. Oct 2023, 20:19 #7485

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8138

Braucu ar: e39 523


04 Oct 2023, 20:17:14 @sliir rakstīja:
Piedirš ieplūdes kolektoru. Ko tev tā samazinātā temperatūra dod, ja neskaita nedaudz pasliktinātu degvielas ekonomiju?

DPF vispār ir kaut kāds šizofrēnisks izgudrojums tur pat runāt nav vērts. Apsveicu visus kas viņus ir izgriezuši/noslēpuši. Ceru ka ar skatēm nākotnē arī varēs atrast risinājumus.


Ir stulbs, vēl stulbāks un tad vidējais powerists
Offline
Staris
04. Oct 2023, 20:19 #7486

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Klau, kāpēc benzīna dzinējiem te lika to nox emulatoru vai kā tur vinu? Kāpēc netiek risināts ar OEM daļu nomaiņu, ja kaut kas ir bojāts?
Tur tiek kaut kas apčakarēts izplūdes sistēmā vai vienkārši emulators ir lētāks nekā jauns oem sensors?

Offline
Sancix
04. Oct 2023, 20:22 #7487

Kopš: 03. May 2008

Ziņojumi: 6890

Braucu ar: to kas pa rokai

The NeverEnding Story

-----------------
Viss par un ap kārdāniem. PM
Offline
Deivid
04. Oct 2023, 20:22 #7488

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


04 Oct 2023, 20:19:56 @Staris rakstīja:
Klau, kāpēc benzīna dzinējiem te lika to nox emulatoru vai kā tur vinu? Kāpēc netiek risināts ar OEM daļu nomaiņu, ja kaut kas ir bojāts?
Tur tiek kaut kas apčakarēts izplūdes sistēmā vai vienkārši emulators ir lētāks nekā jauns oem sensors?


Stari, nemēģini sevi mierināt par sava dīzeļa izgrieztu DPFu pieminot vienu unikālu N53 dzinēju.

[ Šo ziņu laboja Deivid, 04 Oct 2023, 20:23:14 ]

Offline
Staris
04. Oct 2023, 20:24 #7489

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


04 Oct 2023, 20:22:42 @Deivid rakstīja:

04 Oct 2023, 20:19:56 @Staris rakstīja:
Klau, kāpēc benzīna dzinējiem te lika to nox emulatoru vai kā tur vinu? Kāpēc netiek risināts ar OEM daļu nomaiņu, ja kaut kas ir bojāts?
Tur tiek kaut kas apčakarēts izplūdes sistēmā vai vienkārši emulators ir lētāks nekā jauns oem sensors?


Stari, nemēģini sevi mierināt par sava dīzeļa izgrieztu DPFu pieminot vienu unikālu N53 dzinēju.

Joprojām aizvainojums par to, ka kāds nepiekrita tavai publisko pasākumu problēmai? Kāpēc te spamu tagad taisi
Offline
Deivid
04. Oct 2023, 20:27 #7490

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Man nav aizvainojuma, sen jau esmu to pieņēmis. Kāds spams. Gaidu atbildi par @sliir teikto, ja nu kāds sāka spamot, tad tas tomēr esi Tu
Offline
Staris
04. Oct 2023, 20:34 #7491

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

F10/f11 nav šādi dzinēji? Sajaucu topikus?
Ja jā, tad atvainojos. Ja nē, tad lasi savu spamu ar sliiru un sagaidišu kompetentāku cilvēku atbildi
Offline
Deivid
04. Oct 2023, 20:45 #7492

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Pārpratu tavu postu par ko tiešām atvainojos.

Man likās ka tu piedalies aktualajā diskusijā ar @sliir par "liekajām" detaļām un mēģini šo N53 likt kā atbildi dīzeļiem

Saprotu Kaspara aka Kaspicha interesi par tik komplicētu dzinēju un viņa risinājumu, bet personīgi mani neuzrunā neuzticama tehnika. To arī pierāda fakts ka N53 nav tieša pēcteča. Es noteikti izvēlētos Kaspara viedoklī mīzeja taktiku un ņemtu N52 vai vislabāk N55

[ Šo ziņu laboja Deivid, 04 Oct 2023, 20:46:25 ]

Offline
Amphiney
04. Oct 2023, 20:46 #7493

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 1015

Braucu ar: F11

Vai nu jauni, vai vienkārši neizglītoti,vīri, kas nāk no izplūdes auto bez dpf. Skumji. Un esam, tur kur esam.
Lai vai kāds bija biedrs Kaspars, par Dpf neesamību viņš jau ilgi teica kā ir.
Tas pats,kas ar cīgām, kāpēc citiem būtu jāosta jūsu draza, īpaši cilvēkiem, kas vēl nevar dzīvē pieņemt lēmumu Bet nu laikam nepareizā auditorija,ko tur skaidrot.
Offline
sliir
04. Oct 2023, 20:59 #7494

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 803

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Ir kaut kādi pētījumi par gaisa piesārņojuma izmaiņām pilsētās pirms/pēc DPF un vispār kāds no viņa ir efekts?

Tās kvēpu daļiņas tak nokrīt zemē un gaisā neturās. Galvenā "siltumnīcas gāze" CO2 benzīnam tāpat būs vairāk kā dīzelim bez vai ar EGR un DPF.

Tie paši 90to gadu TDI ar tiešo iesmidzi jau bija daudz tīrāki nekā vecie dīzeļi un kvēpoja tikai tad ja sirsnīgi spieda gāzi grīdā un/vai bija nepareiza degvielas/gaisa proporcija.

Vai tiešām tāds DPF un AdBlue bija vajadzīgs?
Offline
Jonjis
04. Oct 2023, 21:02 #7495

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1465

Braucu ar:


04 Oct 2023, 19:52:16 @sliir rakstīja:

Nerunā par lietām par kurām neko nejēdz.




-----------------
BMW CCC,CIC,NBT,Evo remonts
Custom FSC (arī MGU), CarPlay.
ID4>ID5/6 hw+sw
Offline
Deivid
04. Oct 2023, 21:04 #7496

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


04 Oct 2023, 21:02:49 @Jonjis rakstīja:

04 Oct 2023, 19:52:16 @sliir rakstīja:

Nerunā par lietām par kurām neko nejēdz.





Paldies ka aiztaupīji man laiku. Vairākas reizes mēģināju drukāt, bet beigās sapratu ka mēģinu mācīt zivij kāpt kokā. Jāatmetās
Offline
sliir
04. Oct 2023, 21:08 #7497

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 803

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Deivid, tev vajadzēja atmesties jau pašā startā nevis rakstīt mūļķības kad cilvēks prasa kā atslēgt EGR.
Offline
RSAWorkshop
04. Oct 2023, 21:10 #7498

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6856

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


04 Oct 2023, 20:17:14 @sliir rakstīja:
Piedirš ieplūdes kolektoru. Ko tev tā samazinātā temperatūra dod, ja neskaita nedaudz pasliktinātu degvielas ekonomiju?

DPF vispār ir kaut kāds šizofrēnisks izgudrojums tur pat runāt nav vērts. Apsveicu visus kas viņus ir izgriezuši/noslēpuši. Ceru ka ar skatēm nākotnē arī varēs atrast risinājumus.

Un kā tad piedirš? Tas nelielais sauso kvēpu slānis dikti traucē dzīvot? A man samazinātā temperatūra dod nepārkarsētus vārstus, vārstu sēžas, sprauslu smidzinātājus, mazāku termālo slodzi cilindra čaulām, mazāku eļļas nolietojumu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
michals1
04. Oct 2023, 21:14 #7499

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2015

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!

F10/F11 ir teicama lamata,kas ir,tas ir.
Vienīgais nosacījums-ja nekas nav ravēts,čipots,uzlabots un visādi citādi neatgriezeniski sapists.
Ja viss tiek darīts kā ražotājs paredzējis,savu paradzēto darba mūžu tā kalpos uzticīgi.
Viss kas gaidāms pēc tam-tā ir lotereja un vienkārši hobijs.
Patiesībā viss ir tik vienkārši.

Un vēl,DE visi autiņi kuru nobraukums pārsniedz 140k./km otreizējā tirgū paredzēti exportam vai komercmērķiem.
Secinājumus izdarat paši
Offline
sliir
04. Oct 2023, 21:44 #7500

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 803

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

A man samazinātā temperatūra dod nepārkarsētus vārstus, vārstu sēžas, sprauslu smidzinātājus, mazāku termālo slodzi cilindra čaulām, mazāku eļļas nolietojumu


Tā ir fantazēšāna. Tikpat labi es varu izfantazēt ka no aizdirstā kolektora iekritīs cilindros abrazīvs ogleklis un motoram kapi.

Realitāte ir tāda ka no EGR ir acīmredzams kaitējums un nekāds ieguvums.

Un viņa izravēšāna - atbalstāma ideja.

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo