Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 216 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
vadjiksBMW
14. Feb 2021, 18:08 #7461

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Viss slikti, katras pozīcijas remonts, kad pienāk laiks, nostājas uz vairākiem k eur, ja maina uz jaunām oe daļām, tāpēc jau tipiskie BēMēWisti to visu amputē un maina uz parastās piekares daļām, ideālā variantā vēl lietotām
Tā kopumā tas viss iztur diezgan ilgi, kaut vai uz E60 līdz pusmio pa lielam iztur dinamic reikas un stabilizatori, bet uz to laiku tie auto jau ir stipri kritušies vērtībā, ka neviens tur naudu likt vairs negrib un tirgo uz apli.
:kaspich_dusmās_vārās_ka_nabagi_pērk_drotus_ko_nevar_atļauties_uzturēt:

[ Šo ziņu laboja vadjiksBMW, 14 Feb 2021, 18:10:54 ]

Offline
Locis
14. Feb 2021, 18:38 #7462

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11221

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Nu jā, ja žēl naudu tērēt priekš auto, jāpērk bez tām fīčām.
Offline
maicins
14. Feb 2021, 21:04 #7463

Kopš: 19. Apr 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 123

Braucu ar: e39

Ejot TA dīzelim ir 'Dūmainības koeficents (m-1)'.
Citiem viņs ir piem. 0.26, redzēju arī 2.25.
Jautājums- par ko liecina šis koeficents?
Līdz šim bijuši tikai benzīnieki, tāpēc nav bijusi saskarsme ar šiem rādījumiem.
Meklēju busiņi un gribu zināt, cik liela vērība jāpievērš šim rādījumam.
Offline
vadjiksBMW
14. Feb 2021, 21:12 #7464

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Liecina par auto kopējo nofistības pakāpi, ja knapi ir ticis cauri skatei vienmēr pastāv variants, ka motors ir jau savu nobraucis, nav dpf vai tas izgriezts, vai arī ticis ilgstoši sēņots un pirms skates nav ticis dzenāts augstākos apgriezienos, lai izdirstos un ir bez dpf vai tas izgriezts.
Max TA pieļaujamā robeža atšķiras pēc gadiem, veciem auto līdz kaut kādam 2008. gadam ir 3.00, pēc tam laikam bija 1.5 vai pat mazāk

[ Šo ziņu laboja vadjiksBMW, 14 Feb 2021, 21:15:15 ]

Offline
maicins
14. Feb 2021, 21:44 #7465

Kopš: 19. Apr 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 123

Braucu ar: e39

Paldies!
Šinī brīdī skatos 08 gada Traficu ar 2.25 koef skati ejot, tāpēc tāds jautājums.
Tikpat labi nevar būt eļļa turbīnā? Jeb nav variants?
Offline
vadjiksBMW
14. Feb 2021, 21:57 #7466

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Būt, protams var, bet no manas pieredzes ar dazādiem šrotiskiem dīzeļauto, tad eļļas patēriņš pat 2-3 litri uz 100km nav bijis traucēklis iziet dūmainības pārbaudi, jo no eļļas gluži kvēpi neveļas, bet no gaisa/degvielas neriktīga maisījuma
Offline
maicins
14. Feb 2021, 22:03 #7467

Kopš: 19. Apr 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 123

Braucu ar: e39


14 Feb 2021, 21:57:58 @vadjiksBMW rakstīja:
Būt, protams var, bet no manas pieredzes ar dazādiem šrotiskiem dīzeļauto, tad eļļas patēriņš pat 2-3 litri uz 100km nav bijis traucēklis iziet dūmainības pārbaudi, jo no eļļas gluži kvēpi neveļas, bet no gaisa/degvielas neriktīga maisījuma

Skaidrs.
Tad laikam, redzot 2.25, labāk jāturas pa gabalu.
Offline
vadjiksBMW
14. Feb 2021, 22:07 #7468

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Naivi, protams, paļauties uz veiksmi, bet nu tikpat labi, ja uz skati brauc tāds sēņot mīlošs vadītājs un neizgāzējot pirms tam var mierīgi gadīties tāds rādījums, bet nu tāda gada mašīnai būtu jābūt jau ar DPF no rūpnīcas, bet ja reiz tāda dūmainība tas ir izgriezts, ja reiz izgriezts visdrīzāk ar to bija problēmas un ja reiz izgrieza, problēmu nav vēlējušies risināt, attiecīgi, jā, es izvairītos, ja vien cena nav ļoti laba
Offline
cietaisrieksts
15. Feb 2021, 10:59 #7469

Kopš: 05. Aug 2015

Ziņojumi: 229

Braucu ar:

Kādu salona ventilatoru iesakat likt e60?
Mahle, NRF, Nissens jeb vispār kādu citu?

Offline
niknaizzz
15. Feb 2021, 11:13 #7470

Kopš: 22. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3

Braucu ar: e36

Sveiki.

M43B18 dzinējs pirms diviem gadiem mainīts termostats pirms gada motoram izpūta galvas blīvi kā rezultātā slipēta galva mainīta galvas blīve, ūdens sūknis un pie reizes ķēde ar spriegotājiem.(jo bija gandrīz jau sabiruši)
Tagad aukstajā laika pečka nepūš silto gaisu ja parslēdz rezīmu kad gaisu ņem no salona tad itkā viss ok sāk silst bet ja pārslēdz atpakaļ atkal remdens vai pat auksts. Motoram temperatūra uzkāpj samērā normāli, bet turās nedaudz virs 90 grādiem (pieņemot ka vidus ir 90 tad aptuveni 95/ 9. Pabraucot kadas 40 min atvēru kapotu pataustīju trubas viena silta no termostata auksta. Māšīna pastāvēja pagalmā kādas 20 min pārbaudīju vēļreiz un abas bija vienādi siltas aukstā truba bija uzsilusi.
Jautājums vai termostatats neiet uz beigām jo iepriekš ar to arī sākās visas motora nedienas?
Vai arī motors neuzkarst tik ļoti lai atvērtos termostats?

[ Šo ziņu laboja niknaizzz, 15 Feb 2021, 12:40:17 ]

Offline
VVRECK
15. Feb 2021, 11:25 #7471

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


14 Feb 2021, 22:07:50 @vadjiksBMW rakstīja:
Naivi, protams, paļauties uz veiksmi, bet nu tikpat labi, ja uz skati brauc tāds sēņot mīlošs vadītājs un neizgāzējot pirms tam var mierīgi gadīties tāds rādījums, bet nu tāda gada mašīnai būtu jābūt jau ar DPF no rūpnīcas, bet ja reiz tāda dūmainība tas ir izgriezts, ja reiz izgriezts visdrīzāk ar to bija problēmas un ja reiz izgrieza, problēmu nav vēlējušies risināt, attiecīgi, jā, es izvairītos, ja vien cena nav ļoti laba


Nu reāli cik daudzi liek jaunu DPF'u tā griešanas vietā?
Offline
sys9291
15. Feb 2021, 12:33 #7472

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


15 Feb 2021, 11:13:38 @niknaizzz rakstīja:
Sveiki.

M43B18 dzinējs pirms diviem gadiem mainīts termostats pirms gada motoram izpūta galvas blīvi kā rezultātā slipēta galva mainīta galvas blīve, ūdens sūknis un pie reizes ķēde ar spriegotājiem.(jo bija gandrīz jau sabiruši)
Tagad aukstajā laika pečka nepūš silto gaisu ja parslēdz rezīmu kad gaisu ņem no salona tad itkā viss ok sāk silst bet ja pārslēdz atpakaļ atkal remdens vai pat auksts. Motoram temperatūra uzkāpj samērā normāli, bet turās nedaudz virs 90 grādiem (pieņemot ka vidus ir 90 tad aptuveni 95/9. Pabraucot kadas 40 min atvēru kapotu pataustīju trubas viena silta no termostata auksta. Māšīna pastāvēja pagalmā kādas 20 min pārbaudīju vēļreiz un abas bija vienādi siltas aukstā truba bija uzsilusi.
Jautājums vai termostatats neiet uz beigām jo iepriekš ar to arī sākās visas motora nedienas?
Vai arī motors neuzkarst tik ļoti lai atvērtos termostats?

nu a ja tā loģiski padomā - ārā auksts, motoram 90 grādi, kapēc trubai no radiatora jābūt karstai?
par siltumu salonā runājot - samazini gaisa plūsmu un tas kļūs karsts, pie lielām gaisa plūsmām pečka nepaspēj viņu uzsildīt... bet ja gaisu ņem no salona - tad viņš jau ieplūstot pečkā ir siltāks...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 15 Feb 2021, 12:34:57 ]

Offline
desadesa
15. Feb 2021, 14:59 #7473

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

Benzīnu vēl jāmāk kārtīgi atgaisot...
Offline
vadjiksBMW
15. Feb 2021, 17:02 #7474

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


15 Feb 2021, 11:25:45 @V_Riks rakstīja:

14 Feb 2021, 22:07:50 @vadjiksBMW rakstīja:
Naivi, protams, paļauties uz veiksmi, bet nu tikpat labi, ja uz skati brauc tāds sēņot mīlošs vadītājs un neizgāzējot pirms tam var mierīgi gadīties tāds rādījums, bet nu tāda gada mašīnai būtu jābūt jau ar DPF no rūpnīcas, bet ja reiz tāda dūmainība tas ir izgriezts, ja reiz izgriezts visdrīzāk ar to bija problēmas un ja reiz izgrieza, problēmu nav vēlējušies risināt, attiecīgi, jā, es izvairītos, ja vien cena nav ļoti laba


Nu reāli cik daudzi liek jaunu DPF'u tā griešanas vietā?



Es nesaku, ka jāliek jaunu, skaidrs, ka LV tas ir absolūti niecīgs % cilvēku, kas ieliek, bet imho pirms visu griezt un pataisīt to auto par kūpošu lūzni der pameklēt vainu, ja iespējams to novērst, tad skatoties jau ko un kā darīt ar dpf, jo tupa izgriežot defekti nepazudīs un ja tas dīzelis kūp tik nikni, tas nozīmē, ka tur vnk kaut kas nav labi, jo pat ar izgrieztu DPF vēsi ir jāar salīst zem 0.50 dūmainībai, nevis 2.40, kas ir jau kārtīgs kvēpu mākonis.

[ Šo ziņu laboja vadjiksBMW, 15 Feb 2021, 17:03:24 ]

Offline
VVRECK
15. Feb 2021, 17:59 #7475

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


15 Feb 2021, 17:02:04 @vadjiksBMW rakstīja:

15 Feb 2021, 11:25:45 @V_Riks rakstīja:

14 Feb 2021, 22:07:50 @vadjiksBMW rakstīja:
Naivi, protams, paļauties uz veiksmi, bet nu tikpat labi, ja uz skati brauc tāds sēņot mīlošs vadītājs un neizgāzējot pirms tam var mierīgi gadīties tāds rādījums, bet nu tāda gada mašīnai būtu jābūt jau ar DPF no rūpnīcas, bet ja reiz tāda dūmainība tas ir izgriezts, ja reiz izgriezts visdrīzāk ar to bija problēmas un ja reiz izgrieza, problēmu nav vēlējušies risināt, attiecīgi, jā, es izvairītos, ja vien cena nav ļoti laba


Nu reāli cik daudzi liek jaunu DPF'u tā griešanas vietā?



Es nesaku, ka jāliek jaunu, skaidrs, ka LV tas ir absolūti niecīgs % cilvēku, kas ieliek, bet imho pirms visu griezt un pataisīt to auto par kūpošu lūzni der pameklēt vainu, ja iespējams to novērst, tad skatoties jau ko un kā darīt ar dpf, jo tupa izgriežot defekti nepazudīs un ja tas dīzelis kūp tik nikni, tas nozīmē, ka tur vnk kaut kas nav labi, jo pat ar izgrieztu DPF vēsi ir jāar salīst zem 0.50 dūmainībai, nevis 2.40, kas ir jau kārtīgs kvēpu mākonis.


Es par to pašu. Manam ir 365k noskrējiens, pilnīgi jūtu ka DPF's drīz pieteiksies, tiek braukti mazi gabali
Offline
Digital
15. Feb 2021, 18:02 #7476

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

Ar DPF tagad ir dažādi varianti, analogi, tīrīšana, un tas viss nav tik dārgi. Ja viņš nav fiziski iznīcināts, es mēģinātu tīrīt.
Offline
uldens1
15. Feb 2021, 18:41 #7477

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16181

Braucu ar:


15 Feb 2021, 18:02:01 @Digital rakstīja:
Ar DPF tagad ir dažādi varianti, analogi, tīrīšana, un tas viss nav tik dārgi. Ja viņš nav fiziski iznīcināts, es mēģinātu tīrīt.
bet kā ar tiem analogiem ir,viņi reāli vismaz 100k noiet??
Offline
Digital
15. Feb 2021, 19:38 #7478

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


15 Feb 2021, 18:41:39 @uldens1 rakstīja:

15 Feb 2021, 18:02:01 @Digital rakstīja:
Ar DPF tagad ir dažādi varianti, analogi, tīrīšana, un tas viss nav tik dārgi. Ja viņš nav fiziski iznīcināts, es mēģinātu tīrīt.
bet kā ar tiem analogiem ir,viņi reāli vismaz 100k noiet??


Pašreiz ir dažāda pieredze no tiem kas uzlikuši. Svarīgi ir startā saprast iemeslu, kapēc nobeidzās.
Pats ar analogu esmu jau ~30k nobraucis, nekas neliecina ka ietu uz galu.( speidienu labi, reģenerejas regulari).
Offline
Locis
15. Feb 2021, 20:29 #7479

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11221

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


15 Feb 2021, 10:59:34 @cietaisrieksts rakstīja:
Kādu salona ventilatoru iesakat likt e60?
Mahle, NRF, Nissens jeb vispār kādu citu?



Tie visi ok ražotāji.
Offline
Martinsse
15. Feb 2021, 20:35 #7480

Kopš: 13. Jun 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 2444

Braucu ar: Turbo Cosworth

E46 330d 135kw, met kļūdu par Glow Device.

Kas darīts:
1) Izzvanīti barošanas vadi relejam (resnais + un sarkanbaltais mazais + vads, abos pienāk 12v)
2) Izzvanīti resnie vadi no kvēlsveču releja līdz kvēlsvecēm
3) Kvēlsveces pārbaudītas arī pie esošajiem vadiem/auto, viss strādā
4) Samainītas kvēlsveces (NGK) (vecās pārbaudītas, visas ejošas, vienā plaisa, bet tā arī strādājoša)
5) Samainīts kvēlsveču relejs uz citu lietotu
6) Visbeidzot iekš INPA pie activate menu manuāli ieslēdzot releju, atkal, viss strādā. Noņēmu pat relejam korpusu, lai vizuāli pārliecinātos, ka viss savienojas.

Anyway, tāpat iemet kļūdu par Glow Device. Kur rakt tālāk?
Un vai brīdī, kad iemet kļūdu kvēlsveču sistēma turpina strādāt vai uzreiz noraujās stopkrāns tam pasākumam, līdz nodzēš kļūdu?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo