Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 177 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
martins_usars
17. Mar 2024, 14:26 #7441

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Toyotai vēl ir labs variators. Pirmais robs nav variators, bet zobrati. Uzsāk forši, bet berot grīdā ir max rpm. FWD RAV4 ir diezgan bezjēdzīgs, priekšpiedziņas vācieši vadīsies krietni baudāmāk.
Offline
Lafter
17. Mar 2024, 14:27 #7442

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


17 Mar 2024, 14:26:19 @martins_usars rakstīja:
Toyotai vēl ir labs variators. Pirmais robs nav variators, bet zobrati. Uzsāk forši, bet berot grīdā ir max rpm. FWD RAV4 ir diezgan bezjēdzīgs, priekšpiedziņas vācieši vadīsies krietni baudāmāk.
Tās ir šausmas. Es pat nevēlos zināt, kāds ir sūdīgākais variators. Bet braukt var. Tik tā fokera skaņa ieperot bet man personīgi pret neko citu pretenziju nav.
Un vēl dažreiz sajūta, kad kàrba nesaprot kurā robā turēt. Sevišķi lēkā starp otro un trešo robu pilsētā. Dzīvo savu dzīvo var teikt. Un tas kopīgs 3jiem auto dažādu gadu. 2021,22,23. Tā, kā viena auto vaina tā nevarētu būt.

[ Šo ziņu laboja Lafter, 17 Mar 2024, 14:32:28 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
martins_usars
17. Mar 2024, 14:40 #7443

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Ja brauc pa reljefu, apgriezieni peldēs pat nemainīgā ātrumā. AWD noēd griezi, kuras tam motoram bez hibrīda pie apakšas vispār nav.
Offline
Fandulis
17. Mar 2024, 14:52 #7444

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13371

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Un ko vari teikt par multimediju? Debīlākais kas ir izdomāts, stūre pilna ar pogām. Ekrāns no 90tajiem, pirmais elektroauto ir misene, izņemot piekari un gaismas.
Santafe ir daudz labāks par to rav4, nevajag tik sāpīgi uztvert savu kļūdu, tik toks arī ir 90% telefonu lietotājiem.

Arī bija maiņas auto, avensis un kaškais, tagad alerģija, nekad.

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 17 Mar 2024, 14:55:35 ]

Offline
Samsasi
17. Mar 2024, 14:55 #7445

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4572

Braucu ar:

Kas tev tur variatoram var lēkāt? Man personīgi ergonomikas ziņā japāņi ne visai, visa tā debilā multimediju padarīšana no 1999. gada, jocīgais pogu izvietojums, nu tas. Bet pierasts var. Bridī, kad galvenais ir auto uzticamība, tad to visu var pieciest. 2.5 hibrīds jau iet normāli un nav tas motorollera efekts.
Par Ķoņu viedoklis nav, bet nedomāju ka viņi var uztaisīt kautko eiropietis saprotamu un pieņemamu.

Santafē pēc 5 gadiem vari izmest miskastē, atškiriba no tojotas.

Bet nu es saprotu, cilvēks, kurš ar e61 braucis, tam viss pārējais būs sūds.

[ Šo ziņu laboja Samsasi, 17 Mar 2024, 14:57:20 ]

Offline
Fandulis
17. Mar 2024, 14:58 #7446

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13371

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Es jau arī nesaku, ka kona ir ūber auto, konkrētais ir galvu augstāks par to sūda rav un cenas ziņā arī, cena ir svarīga.
Aprīkojums utt.

Nevis, kas ir braucis ar e61, bet braucis ar jaunu e60, bik ir starpība?

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 17 Mar 2024, 15:00:28 ]

Offline
Lafter
17. Mar 2024, 15:00 #7447

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


17 Mar 2024, 14:52:10 @Fandulis rakstīja:
Un ko vari teikt par multimediju? Debīlākais kas ir izdomāts, stūre pilna ar pogām. Ekrāns no 90tajiem, pirmais elektroauto ir misene, izņemot piekari un gaismas.
Santafe ir daudz labāks par to rav4, nevajag tik sāpīgi uztvert savu kļūdu, tik toks arī ir 90% telefonu lietotājiem.

Arī bija maiņas auto, avensis un kaškais, tagad alerģija, nekad.

Pēdējam tas tizlais ekrāns ir upgreidots. Pirms tam bija gļukains samērā un nebija vērsts pret vadītāju. Pag gada auto jau viss ok ar to bija. Nu pārējais na ļubiķeļa kā saka. Nu tajās pogās var sapisties. Jāatzīst


-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Fandulis
17. Mar 2024, 15:02 #7448

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13371

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Paņem fana pēc pabrauc ar bz4x, mēmākais sūds, pa to cenu. Vienīgais kas no Tojotas man patika bija Prius un GR Avensis. Tikai cena nepatika Priusam Gr bija laba cena, bet kamēr braukājām pa saloniem jau bija nopirkts.

Jūs taču saprotiet, ka tas ir tikai mans viedoklis un mani nevajag pārliecināt? Es tikai no pirmā posta lietotājam liku saprast, ka tojota ir eposs, kuram nav jātic, autobravai ir poher uz klientiem un par reno es neko neteicu, jo nezinu.

Pārējais ir tojotas droņītāju problēmas.

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 17 Mar 2024, 15:10:40 ]

Offline
martins_usars
17. Mar 2024, 15:16 #7449

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Autobravai klients ir svarīgs tikai līdz pirkuma brīdim Pēc tam jau viss ir vienalga un daudz tukšu solījumu. Krāso gan labi
Offline
shirminieks
17. Mar 2024, 15:31 #7450

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81

Par Toyota 100% piekrītu Fandulim - uzticams, bet neaprakstāmi garlaicīgs un depresīvs auto; cik ir sanācis braukt, infotainment ir arhaisks, visu salonu klāj depresīva pelēka plastmasa, un dzinējs/kārba uz papīra šķiet dinamisks, bet braucot ir pretīgs.

Toyota ir kā auto ekvivalents ēdienkartei, kas sastāv no ūdenī vārītas auzu pārslu putras, griķiem, un vārītas vistas bez nevienad pašas garšvielas
Offline
sliir
17. Mar 2024, 16:43 #7451

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 831

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Man labāk patīk pilsētā Toyotas hibrīds variators+emotors nekā DSG

Jaunais Prius laikam ir plug-in hibrīds. Būtu pavisam feini. Problēma tikai ka Toyotas maksā kosmosu.
Offline
martins_usars
17. Mar 2024, 16:52 #7452

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Toyotas cenu ir grūti attaisnot, jo sanāk, ka cena godam kantes rīvē Nav LEDu, jaunāko kameru, iebūvētu tiktok life stream kameru un sporta apdares. Bet auto ir uzticams un neprasīs neko vairāk par standarta apkopēm, kā arī cena turās gana augsta. Manā pieredzē ilgtermiņā toyota atmaksājas.
Offline
Fandulis
17. Mar 2024, 17:34 #7453

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13371

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Beidz stāstīt pasakas, ilgtermiņā neviena tojota, neviens cits širpotrebs neatmaksājas. Pieci gadi visām misenēm standarts. Kàpēc man piecus gadus sevi mierināt un braukt ar garlaicīgu overpriced sūdu? Apkopes vienādas, kasko vienāds. Tojota huiņa

Un ko nozīmē “atmaksājas” ja tev ir garantija?

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 17 Mar 2024, 17:38:30 ]

Offline
martins_usars
17. Mar 2024, 17:39 #7454

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Ja plāno braukt 5 gadus vai esi oplīzinga dandālis, tad jēgas nekādas. Pērc hjundaju ar N-paku, tas ir gandrīz kā BMW ar M paku
Offline
Fandulis
17. Mar 2024, 17:47 #7455

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13371

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Tu vienkārši nejēdz izlasīt vai uztvert, bet tas ir daudziem šajā desmitgadē. Kona N ir daudz reiz labāka par sūda Rav4, lētāka un vērtība viņai kritīsies mazāk. Nav jēgas man stāstīt cik labs ir rav4, tas ir pilnīgākais sūds, tas, ka jūs nespējat pieņemt šo faktu, tā vairs nav mana problēma
Offline
Samsasi
17. Mar 2024, 18:05 #7456

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4572

Braucu ar:

imho tie abi auto ir diezgan līdzīgi savā garlaicīgumā. cik tur ir cenas starpība plauktā?
nu un par to cenas kritumu hundajam es domāju, ka tu sadirsi
Offline
sliir
17. Mar 2024, 18:19 #7457

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 831

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

imho tie abi auto ir diezgan līdzīgi savā garlaicīgumā.


Kona N ir "karstā" versija. Protams ka būs daudz aizraujošāka par parastu RAV4. Bet tas ir neadekvāts salīdzinājums, pat ja cenas ir līdzīgas. Būtu jāsalīdzina pret kaut kādu RAV4 Gazoo Racing, kurš neeksistē, vismaz šobrīd.
Offline
Fandulis
17. Mar 2024, 18:29 #7458

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13371

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Protams, ka neadekvāts, jo rav4 maksā ap 37tk, kuru Latvijā nevar nopirkt, jāmaksā par riepām, diskiem, paklājiem, kotur vēl, visa tā herņa sadārdzina par ~5k to mēslu.

To kuru iepostēju, kritums 10k€, riepas bonusā un paklājiņi, nerēķinot jaudu, salonu, fun, garantiju utt.

Nemēģinu atrunāt no tojotas, pērciet to herņu. Ilglaicīgi atmaksāsies

Respektīvi 27k€ hjundais 16k nobraukums vs ~40tk€ rav4 nulle

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 17 Mar 2024, 18:35:37 ]

Offline
jancuksz
17. Mar 2024, 19:12 #7459

Kopš: 09. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1687

Braucu ar: ziemas miskasti visu gadu


17 Mar 2024, 15:31:29 @shirminieks rakstīja:
Par Toyota 100% piekrītu Fandulim - uzticams, bet neaprakstāmi garlaicīgs un depresīvs auto; cik ir sanācis braukt, infotainment ir arhaisks, visu salonu klāj depresīva pelēka plastmasa, un dzinējs/kārba uz papīra šķiet dinamisks, bet braucot ir pretīgs.

Toyota ir kā auto ekvivalents ēdienkartei, kas sastāv no ūdenī vārītas auzu pārslu putras, griķiem, un vārītas vistas bez nevienad pašas garšvielas


šī posta skrīnšotu man pat atsūtīja, nevaru nepiekrist
atļaušos arī ielinkot savu palagu, kas gan ir par korollu, bet liela daļa atbilst arī citiem tajatas modeļiem:
https://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=2...art=7320#6387194

ok rav4 ir klusāks, ietilpīgāks un pēc infotainment + digitālo mērinstrumentu apdeita vairs nav ar paleolīta laikmeta tehnoloģijām. bet par savu naudu es tiešām nesaprotu kā kāds var izvēlēties toyota. vācu auto ir vispār citā dimensijā un matrixā. nu, vismaz kam interesē braukšanas process kaut kādā kapacitātē. drīzumā būs tas gods un prieks baudīt corolla cross, došu ziņu
Offline
pelu_junkurs
17. Mar 2024, 19:52 #7460

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2340

Braucu ar: žurx


17 Mar 2024, 14:01:18 @martins_usars rakstīja:
Ir brīdis likt švirlaku pie malas, ja Kona šķiet uber auto pret RAV4 Pastiprināta grādīgo lietošana noved pie delīrija, kad Hjundajs rādās kā baigais limuzīns


Es pat par ne Huidai, bet Kona tas reāli pēc manas atmiņas ir mūsdienu invalīdu auto ar automātu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo