Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 83 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
lapsins
05. Nov 2012, 22:49 #7441

Kopš: 17. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 900

Braucu ar: subaru

noteikti sstulbs jautājums.
manam m42b18 izbeidzās tukšgaitas regulators. Man garāžā mētājās no m50b20 un m50b25. Kāds no tiem varētu derēt?

-----------------
http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=8220
Offline
Dzvile
05. Nov 2012, 23:07 #7442

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


05 Nov 2012, 22:45:24 Sovis rakstīja:


Jā, met tieši tās pat kļūdas ārā, kas bija pirms maiņas!

Nus,es gan jau arī pārbaudītu štekerus/vadus kas ar tām zondēm saistīts.
Tas pie norunas,ka patiešām esi viņas jaunas ielicis un tās kas viņam paredzētas,nevis lētākās no ebay.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
Dzvile
05. Nov 2012, 23:08 #7443

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


05 Nov 2012, 22:49:14 lapsins rakstīja:
noteikti sstulbs jautājums.
manam m42b18 izbeidzās tukšgaitas regulators. Man garāžā mētājās no m50b20 un m50b25. Kāds no tiem varētu derēt?

Nē.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
bumberalis
05. Nov 2012, 23:18 #7444

Kopš: 24. Aug 2006

Ziņojumi: 53

Braucu ar: E39


05 Nov 2012, 22:30:48 Driver rakstīja:

05 Nov 2012, 22:19:45 bumberalis rakstīja:

05 Nov 2012, 22:09:45 Dzvile rakstīja:

05 Nov 2012, 22:05:41 bumberalis rakstīja:

Tā, kas tas par LCM ?, jo jūtu, ka laikam jau būs tas, nju pašvaki man ar to elektrību , bet nu tagad mans BMW atgādina kkādu 90" Ford Brobe - priekšā dzalteni gabarīti , bezmaz vai jāliek fotka pie lauku tjuninga

LCM ir Light Control Module,kas atbild par to visu.
Bet Tev tur vienkārši lampiņas izdegušas,tapēc arī tāds gļuks,kas nav gļuks bet tā tam jābūt.

Liels paldies lietotājam Dzvile un sorry par vienu jautājumu 2 tēmās (spečukiem un e39), bet esu tapis apgaismotāks

diezvai abas puses gabariti reize izdegushi, bet gadities jau var visadi...
un tas ir normali, ka auto taa dara


Nju jau man ir skaidrs, vienkārši, pēc atsitiena pret dzīvnieku vārdā STIRNA, man primāri bija salabot sasisto radiatoru, muftu, pārrauto pastiprinātāja cauruli utt., par to, ka pēc sitiena varēja savibrēt un (atsākot auto lietošanu pēc remonta) sadegt abas pagrieziena lampiņas, nepadomāju - galvenais, ka lampas un bleķi necieta un labi, ka e39 priekšējā bamperī ir tie amartizatori.....
Offline
seeingman
06. Nov 2012, 00:31 #7445

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes


05 Nov 2012, 22:45:24 Sovis rakstīja:

05 Nov 2012, 21:37:36 Dzvile rakstīja:

05 Nov 2012, 21:30:49 Sovis rakstīja:
Tātad, ar šo problēmu, jau mokos, kādu laiku!
No rītiem reizēm slikti pielec, liekas, ka nav jaudas līdz galam un auksts motors nevienmērīgi strādā un raustās! Kad iesilst līdz 70-90 grādi, tad beidz tik traki raustīties, bet tik un tā dzird un jūt, ka nav mierīgs motors!
Motors kļūdas met uz lambda zondēm 1 un 2 before kat un utt...
Kas darīts lietas labā:
1. Nomainīju visas sveces - nepalīdzēja;
2. Nomainīju degvielas sūkni, jo mira nost arī - nepalīdzēja;
3. Samainīju ar draugu Gaisa masas mērītāju - draugam iet, kā gājis, man nekas nemainījās;
4. Samainīju abas zondes pirms katalizatora - nekas nemainījās...

Ko, darīt? Any idea?...
Vēl domā ir no drauga pārmest sveču spoles visas un skatīties, kas mainās!

Kas vēl pa vainu varbūt, jo sāk idejas beigties!
Servisā ar neko lādzīgu nevar pateikt...tikai, to, ko es jau esmu izdarījis visi iesaka! :@:@



Kompresiju pārbaudi cilindros,pie auksta dzinēja.

Vai uzliekot jaunas zondes joprojām kļūdu met āra?

p.s. Dīvainā servisā esi bijis.


Jā, met tieši tās pat kļūdas ārā, kas bija pirms maiņas!

moš turpini mainīt visu pēc kārtas? būtu aizbraucis pie cilvēkiem, kas ar diagnostikas aprīkojumu nerīkojas kā omīte ar datoru, tad auto ietu arī zondes nemainot.
BTW, ja esi izdarijis tā, kā es domāju - uzlicis kkādas aftermarket zondes, nevis jaunas OEM siemens, tad vari ņemt nost, atdot bezpajumtniekam kādam un likt atpakaļ vecās.
A tu nebiji tas čalis par kuru es te ar vienu diskutēju, ka zondēs nav vaina?
EDIT:

28 Oct 2012, 16:59:08 Sovis rakstīja:
Kāds skaitās normāls Lambda zondes sprieguma mērījums tukšgaitā pie 700 apgriezieniem???
INPA version 1.05. rāda abām lambda zondēm, kas ir pirms katalizatora 0,03 spriegumu!???

Uz zondēm arī kompis met kļūdu! Labprāt, iegādātos, pa simbolisku naudu abas lambda zondes, kuras stāv pirms katalizatora! Nomainīšu un skatīšos, vai, kas uzlabosies auto gaitā! Jaunas, negribās likt, ja nezinu, vai tās ir 100% noklājušās!


28 Oct 2012, 17:24:30 seeingman rakstīja:
maini, maini un visu pēc kārtas, dodu 80%, ka zondēs nav vaina



edit2: btw silti iesaku nomainīt servisu, a to tavs pašreizējas ir galīgi nekompetents, vairāk sapisīsi auto un vairāk naudas izmetīsi nekā sataisīsi.

[ Šo ziņu laboja seeingman, 06 Nov 2012, 00:39:07 ]

Offline
Gintons
06. Nov 2012, 02:30 #7446

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 786

Braucu ar: bmw individual

Intrese kas pa problemu pedeja laikā ir lieta tāda ka braucot spidometrs krietni atpaliek no patiesā atruma ja es braucu piemeram uz 50 tad spidometra rada bišķi pāri 20km.h
Offline
defekc
06. Nov 2012, 02:58 #7447

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14461

Braucu ar: BMW

hmm, jaa diivaini. bembim parasti jaabuut otraadi. mashina paarvietojas ar 60kmh, bet ritenji griezhaas ar 100kmh sorry
Offline
dust
06. Nov 2012, 07:14 #7448

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6535

Braucu ar: DD2


05 Nov 2012, 21:30:49 Sovis rakstīja:

Ko, darīt? Any idea?...
Vēl domā ir no drauga pārmest sveču spoles visas un skatīties, kas mainās!

Kas vēl pa vainu varbūt, jo sāk idejas beigties!
Servisā ar neko lādzīgu nevar pateikt...tikai, to, ko es jau esmu izdarījis visi iesaka! :@:@




Šī diagnostika ar izslēgšanas metodi ir laba un derīga, ja visu laiku neprasa daļas ar varbūtēju defektu mainīt pret jaunām! Var samainīt visus devējus, zondes un spoles, bet tas masas vadu no virsbūves uz motoru nepievilks

Varbūt sāc ar profesionālu diagnostiku. Ja nezini kur, vaicā pm, norādīšu.

-----------------

Offline
Gintons
06. Nov 2012, 07:27 #7449

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 786

Braucu ar: bmw individual


06 Nov 2012, 02:58:52 defekc rakstīja:
hmm, jaa diivaini. bembim parasti jaabuut otraadi. mashina paarvietojas ar 60kmh, bet ritenji griezhaas ar 100kmh sorry

Buutu labak pateicis kapec ta un ko dariit lietas labaa ne jpkojies no pasa riita jau pa bmw
Offline
AF
06. Nov 2012, 09:03 #7450

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


05 Nov 2012, 20:47:40 7788 rakstīja:

05 Nov 2012, 20:04:55 fondrahtenbergs rakstīja:

05 Nov 2012, 17:15:51 Gintons rakstīja:
sveicinati biedri,intrese lieta un ar ko jasak skatities,lieta tada ka auto kad ir silts ir biški ilgak japastarte neka aukstu,auksts lec ideali,silts bišķīt japazaģē..
auto ir 96g e39 525td
augstspiediena sūknim nāk pastardiena klāt!
Tas ir kā āmen baznīcā!
Veciem tds tas pat ir normāli, restaurācija izmaksās kkur ap 300-350ls

patāsti ko tad tur restaurē
nezinu kā sauc pašas detaļas, bet maina blīvgredzenus plundžerim, vai pašu plundžeru, un tur vēl ir čupiņa ar visvisādām blīvem u.t.t
Offline
LostTouch
06. Nov 2012, 15:03 #7451

Kopš: 03. Jul 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 450

Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu

Sveiki! Problema ar E34 tds! Nelādē aķi kā nākas! kompis rāda, ka dod iekšā tikkai 11 ar komatu! Nomainiju oglītes nekas nemainās!Un noņemot rūcošam klemmi auto noslāpst! Kas varetu but pie vainas? Aķis? Ģenerātors?

Paldies!
Offline
BeumeeN
06. Nov 2012, 15:39 #7452

Kopš: 07. Nov 2007

Ziņojumi: 711

Braucu ar:


Vai uz šādiem x5 diskiem (aizmugurējiem 10x19) var uzmaukt 255/50/19 tā lai neizskatās pēc (pārāk šauras)

[ Šo ziņu laboja BeumeeN, 06 Nov 2012, 15:40:10 ]

Offline
Gintons
06. Nov 2012, 18:07 #7453

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 786

Braucu ar: bmw individual


06 Nov 2012, 09:03:37 fondrahtenbergs rakstīja:

05 Nov 2012, 20:47:40 7788 rakstīja:

05 Nov 2012, 20:04:55 fondrahtenbergs rakstīja:

05 Nov 2012, 17:15:51 Gintons rakstīja:
sveicinati biedri,intrese lieta un ar ko jasak skatities,lieta tada ka auto kad ir silts ir biški ilgak japastarte neka aukstu,auksts lec ideali,silts bišķīt japazaģē..
auto ir 96g e39 525td
augstspiediena sūknim nāk pastardiena klāt!
Tas ir kā āmen baznīcā!
Veciem tds tas pat ir normāli, restaurācija izmaksās kkur ap 300-350ls

patāsti ko tad tur restaurē
nezinu kā sauc pašas detaļas, bet maina blīvgredzenus plundžerim, vai pašu plundžeru, un tur vēl ir čupiņa ar visvisādām blīvem u.t.t

nu cik man ir teikts,tad ja augspiediena suknis iet uz galu,tad restauracija vnk restaure augspiediena sukni un tas izmaxajot 40ls.lietots uz 120ls viss suknis..nu kka ta..kur 300-500ls sanak hvz
Offline
vadims
06. Nov 2012, 18:19 #7454

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu



nu cik man ir teikts,tad ja augspiediena suknis iet uz galu,tad restauracija vnk restaure augspiediena sukni un tas izmaxajot 40ls.lietots uz 120ls viss suknis..nu kka ta..kur 300-500ls sanak hvz

Pa tādu naudu visi vecie dīzeļi brauktu "svecītē"
man cipari zināmie ir 150-250ls.
Plunžeris vien maksā 120ls. + blīvjumi + darbiniekam alga =
ā. tak vēl jānomazgā viss ultraskaņas vannā
Offline
Cmon
06. Nov 2012, 18:55 #7455

Kopš: 17. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 122

Braucu ar: e36 e61

Kāds varbūt var izstāstīt kā pareizi pieslēgt subvūferi šādam resīveram... ?

subvūfers.

[ Šo ziņu laboja Cmon, 06 Nov 2012, 19:07:05 ]

Offline
IngusSeflers
06. Nov 2012, 19:25 #7456

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


06 Nov 2012, 18:55:12 Cmon rakstīja:
Kāds varbūt var izstāstīt kā pareizi pieslēgt subvūferi šādam resīveram... ?

subvūfers.


OUT un IN, citas gudrības tur nav...
Offline
LostTouch
06. Nov 2012, 20:13 #7457

Kopš: 03. Jul 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 450

Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu


06 Nov 2012, 18:19:41 vadims rakstīja:


nu cik man ir teikts,tad ja augspiediena suknis iet uz galu,tad restauracija vnk restaure augspiediena sukni un tas izmaxajot 40ls.lietots uz 120ls viss suknis..nu kka ta..kur 300-500ls sanak hvz

Pa tādu naudu visi vecie dīzeļi brauktu "svecītē"
man cipari zināmie ir 150-250ls.
Plunžeris vien maksā 120ls. + blīvjumi + darbiniekam alga =
ā. tak vēl jānomazgā viss ultraskaņas vannā


Nu pa 120Ls tie būs ķinieshu plunžeri nevis orginalie!
Offline
Gintons
06. Nov 2012, 20:17 #7458

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 786

Braucu ar: bmw individual


06 Nov 2012, 15:03:11 LostTouch rakstīja:
Sveiki! Problema ar E34 tds! Nelādē aķi kā nākas! kompis rāda, ka dod iekšā tikkai 11 ar komatu! Nomainiju oglītes nekas nemainās!Un noņemot rūcošam klemmi auto noslāpst! Kas varetu but pie vainas? Aķis? Ģenerātors?

Paldies!

generators nevar pietiekami sarazot elektribu
Offline
janisar330
06. Nov 2012, 22:27 #7459

Kopš: 22. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 472

Braucu ar: e46 330D


06 Nov 2012, 18:55:12 Cmon rakstīja:
Kāds varbūt var izstāstīt kā pareizi pieslēgt subvūferi šādam resīveram... ?

subvūfers.


tev ir radiotehnikas subis, man liekas man taads pats
. Es savienoju subim vienu IN kopā ar out. Un tad vienu vadu pie subim IN pievieno pie resiivera SUB Out
ja vajag varu bildee pieziimeet klaat bultinjas. suuti PM
Offline
janisar330
06. Nov 2012, 22:31 #7460

Kopš: 22. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 472

Braucu ar: e46 330D

E46 kulise galīgi nojāta, ātrumklokijs ljurkājās kaa traks.
Kas jāmaina? Vai ir arī kādi remkomplkekti nopērkami? un moš kāds zin cik tur būs izmaksas.

kuras detaljas man vajag?
URLS
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo