Online

Pašreiz BMWPower skatās 198 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
vadims
24. Jan 2011, 13:14 #7441

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu


24 Jan 2011, 12:55:11 white_Angel rakstīja:
baigā problēma...

šodien ar pretkorozijas līdzekli pūtu arkas(aizmugurē) un mašīna ir tā nosēdināta ka rati skaras arkās ka ir par daudz svars, galīgi nepatīk tas

ko izdarīt lai pakaļu paceltu pa 3cm max 4cm

ir sēdinātās atsperes(izmērus nezinu) un orģinālie amortizatori.
Tak uzliec oem atsperes
Offline
DOPING
24. Jan 2011, 13:28 #7442

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5407

Braucu ar: BMW


24 Jan 2011, 12:27:21 Redliner rakstīja:

24 Jan 2011, 12:26:09 zZveers rakstīja:

24 Jan 2011, 12:06:40 Redliner rakstīja:
Kur palika tas topiks, par to srakamno E36 kabri kam BTA čakarējēa jumta remonta jautājumu ? Kur var iečekot pretenzijas pret BTA ?
viss priekšā jāsaka.



Nu to es sen jau sameklēju, topiks laikam dzēsts.

Jā, topiks dzēsts, tas bija usera Amphytamin auto

-----------------
Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
Offline
Driver
24. Jan 2011, 13:30 #7443

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


24 Jan 2011, 11:31:55 chill rakstīja:
Standart signalizāciju uzstādam pa 40 - 45 ls
Motora bloķēšana arī ir signalizācijai.

cena ar visu signalizaciju!? Viss uz skrutkam, zem pirma plastmasa un reizem konflikte ar oem auto elektroniku

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
spritzmashinebanned
24. Jan 2011, 13:40 #7444

Kopš: 11. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1892

Braucu ar: peni pa vagiinaam

Pumai noteikti pat nav imobilaizera, vis ka escortam, taka nekas tev tur necakares mozgu. Noperc leto sidzeni un uzliec. Shema parasti nak lidzi. Tada siga 25 ls maksa.
Offline
Driver
24. Jan 2011, 14:07 #7445

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


24 Jan 2011, 13:40:14 spritzmashine rakstīja:
Pumai noteikti pat nav imobilaizera, vis ka escortam, taka nekas tev tur necakares mozgu. Noperc leto sidzeni un uzliec. Shema parasti nak lidzi. Tada siga 25 ls maksa.

kautkadam 4cil motoram shales ari maksas lidz 50Ls, tik kapec neviens vinjas nemaina pats? bet maksa stipri savadaku ciparu pie meistara par remontu.

p.s. pumai jabut imo

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Ch
24. Jan 2011, 14:39 #7446

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4338

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d

beigta vārstu vāka blīve var kkā tā ietekmēt motora darbību, ka auto vairs "neiet" un rijas ciet + sūdīgāk lec (jāpazāģē kādas 2-3 sekundes)? Tukšgaita itkā puslīdz ok, nestaigā un ir normas robežās, BET kad vairākas reizes paspaida gāzi tā, lai abaroti uzkāpj līdz kkur 1200, visa mašīna notrīc. Jeb tas nav saistīts ar vārstu vāka blīvi?
Auto kkādu mēnesi stāvēja nekustināts. Ja tas kko maina - 330i e46

[ Šo ziņu laboja Ch, 24 Jan 2011, 14:40:11 ]

Offline
KLAVINS
24. Jan 2011, 15:00 #7447

Kopš: 29. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1676

Braucu ar: E46 Kupeju

atvainojos ka neizmantojus mekleteju jo darba nav laika
intrese sekojosa lieta cik mm sedinajums ir pielaujams (ir normali) prieks standarta amortizatoriem , principa vai 40mm sedinajums ir vel norma prieks orginalajiem amortizatoriem aizmugure ?
Offline
Driver
24. Jan 2011, 15:02 #7448

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


24 Jan 2011, 14:39:35 Ch rakstīja:
beigta vārstu vāka blīve var kkā tā ietekmēt motora darbību, ka auto vairs "neiet" un rijas ciet + sūdīgāk lec (jāpazāģē kādas 2-3 sekundes)? Tukšgaita itkā puslīdz ok, nestaigā un ir normas robežās, BET kad vairākas reizes paspaida gāzi tā, lai abaroti uzkāpj līdz kkur 1200, visa mašīna notrīc. Jeb tas nav saistīts ar vārstu vāka blīvi?
Auto kkādu mēnesi stāvēja nekustināts. Ja tas kko maina - 330i e46

ja spoeles aizlietas ar elju, tad vel jaa.
bet ja tikai sulo, tad nee.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
spritzmashinebanned
24. Jan 2011, 15:25 #7449

Kopš: 11. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1892

Braucu ar: peni pa vagiinaam

to Driver. nezinu kads sakars signalizacijai ar shalu mainisanu, bet to leto signalizaciju lai durvis var uz pulti aizvert nav problemu vienkarsiem un vecakiem auto pasam uzstadit. tadas signalizacijas var nopirkt interneta veikalos argus.lv vai elfa.lv tadu lidzigu signalizaciju uzstadiju motorollerim. ari tad ja masinai nav cntralas atslegas, iespejams nopirkt universalos centralo atslegu motorinus par aptuveni 5 lati gabalaa.
Offline
Driver
24. Jan 2011, 15:34 #7450

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


24 Jan 2011, 15:25:23 spritzmashine rakstīja:
to Driver. nezinu kads sakars signalizacijai ar shalu mainisanu, bet to leto signalizaciju lai durvis var uz pulti aizvert nav problemu vienkarsiem un vecakiem auto pasam uzstadit. tadas signalizacijas var nopirkt interneta veikalos argus.lv vai elfa.lv tadu lidzigu signalizaciju uzstadiju motorollerim. ari tad ja masinai nav cntralas atslegas, iespejams nopirkt universalos centralo atslegu motorinus par aptuveni 5 lati gabalaa.

var ...visu var
var ari likt motorinjus durvis tiem auto, kuriem to darit nemaz nevajag, kaa tas biezi ir izdarits.

man tak po, bet uzskatu, ka tikai pilnigs ziids visu dara pats ko vien var izdarit, nevis pa to laiku nopelna naudu ar savu (kvalitativu) darbu, lai samaksatu kadam citam.

pazistu vienu, kas teica, ka vinjam bija principa jautajums - vienu sudu piekare uz ielas, uz domkrata mainija pats, nopisas un atskaldija rokas, 7stundas pagaja, bet principiali to darija, lai servisa nebutu 15ls jamaksa

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
janchikz
24. Jan 2011, 15:43 #7451

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


05 Aug 2010, 20:45:56 Creators rakstīja:
Vajag user Šuvējs tel. nr. Tepat vai PM
Paldies
+ arii vajag steidzami
Offline
zzips
24. Jan 2011, 15:44 #7452

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28219

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

28833971 Suvejs

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
janchikz
24. Jan 2011, 15:45 #7453

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


24 Jan 2011, 15:44:44 zzips rakstīja:
28833971 Suvejs
Offline
Juanito
24. Jan 2011, 15:58 #7454

Kopš: 08. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1278

Braucu ar: benzīnu


21 Jan 2011, 15:48:39 Juanito rakstīja:
E39 touring uz priekšējo stiklu nenāk mazgātāja šķidrums, uz aizmugurējo nāk.
Sparuslas uz kapota nav aizsērējušas.

Kas varētu būt par vainu?
Iepūšot ar kompresoru trubiņā kas no motora telpas aiziet uz bačoku nevar uztaisīt vēl sliktāk?
Offline
Bandiic
24. Jan 2011, 16:14 #7455

Kopš: 09. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: F11 530i Touring

Varbūt patizls jautājums, bet kautkā sāka interesēt vai benzīnbākā iekšā tiešām tie vadiņi takai tā spraužās ar mazajiem plakanajiem bleķa štekerīšiem un nekādu savienojuma izolāciju neliek....viņš tur uz īso neiet....
Offline
zzips
24. Jan 2011, 16:16 #7456

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28219

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

Neliek, cik esmu jaucis arā degvielas sūkņus vienmēr ir bez izolācijas, bet ar labu kontaktu

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
Bandiic
24. Jan 2011, 16:23 #7457

Kopš: 09. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: F11 530i Touring


24 Jan 2011, 16:16:43 zzips rakstīja:
Neliek, cik esmu jaucis arā degvielas sūkņus vienmēr ir bez izolācijas, bet ar labu kontaktu

Nu skaidrs...nedaudz pārsteidza šodien redzētais....bet tāpat fišku nesaprotu

[ Šo ziņu laboja Bandiic, 24 Jan 2011, 17:03:11 ]

Offline
white_Angel
24. Jan 2011, 17:28 #7458

Kopš: 10. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 392

Braucu ar: V12

baigā problēma...

šodien ar pretkorozijas līdzekli pūtu arkas(aizmugurē) un mašīna ir tā nosēdināta ka rati skaras arkās ka ir par daudz svars, galīgi nepatīk tas

ko izdarīt lai pakaļu paceltu pa 3cm max 4cm

ir sēdinātās atsperes(izmērus nezinu) un orģinālie amortizatori.

nemainot atsperes..

radošāku risinājumu lūdzu

aizmirsu piebilst ka arkas ir velcētas un apakšā ir 5 sērijas BBS diski
Offline
Kathy
24. Jan 2011, 17:33 #7459

Kopš: 03. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 723

Braucu ar: gāzi

pāris lapas atpakaļ vērsos šeit ar jautājumiem par airbag lampiņas spējo parādīšanos, un aizvakar arī sakarā ar salona kondicioniera/gaisa plūsmas/bla bla bla nomiršanu

šodien ievedu servisā uz diagnostikas un iespējamo problēmas cēloņu ierosinātāju atmaskošanu
galu galā- uzelpoju mierīgi-ezis šoreiz nebija pie vainas- tik vien kā drošinātājs viens bija nomiris, kas tad arī biju šo visu pēkšņo un spējo problēmu autors.

tagad vēršos pie jums ar informatīva rakstura jautājumu- drošinātājs- pats no sevis nomirst, vai tur ir kādi apstākļi, kas to ietekmē utt. vārdsakot- apskaidrojiet mani
Offline
Ch
24. Jan 2011, 17:34 #7460

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4338

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d

Sūdīgi valcētas, ja joprojām skarās.
Pacelt uz augšu vari tikai mainot atsperes vai izmetot liekos smagumus..

Varianti:
-maini atsperes uz augstākām
-valcē pa jaunam
-liec šaurākas riepas
-nevadā līdzi resnas meitenes

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo