Online

Pašreiz BMWPower skatās 267 viesi un 27 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: E46 īpašnieku topiks II

AutorsZiņojums
Asch
17. Dec 2012, 21:41 #7421

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4291

Braucu ar:


16 Dec 2012, 18:16:38 Mikels rakstīja:

16 Dec 2012, 17:16:35 exlibris rakstīja:
~ 400Ls
380 Ls , bet lietotu grūti labu atrast, bija spara rats noklājies, paņēmu lietotu- 4. mēneši un atkal sajūga pedālis vibrē, uz pavasari noteikti ņemšu jaunu + manā gadījumā vēl sajūga disks būs noteikti jāmaina un kurvis arī iespējams-jākrāj nauda

vot sho postu vajadzetu saglabat tam gadijumam, kad kads ar putam uz lupam skaidro, ka nah to s automatus, ja nobirst, tad jaterejas, a ar mehanisko viss zashebis
labi, tasta humoram. Interese sekojosha lieta- ixiem, priekshejas pusasis stav zem lenka,lidz ar to sanak ta ka neliela lauziena, respektivi sanak, ka reduktora flancha centrs ir zemak neka rumbas centrs. Ta ir ok? it ka nestav nekadas sedinatas atsperes ir kadam pieredze, varbut kads var palist apaksha un uzmest aci?
Online
Soraats_69
18. Dec 2012, 00:13 #7422

Kopš: 01. Nov 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 126

Braucu ar: E61


14 Dec 2012, 19:42:20 raivis88 rakstīja:

14 Dec 2012, 19:37:25 Soraats_69 rakstīja:
Sveiki!
Meklēju kādu kurš varētu man palīdzēt!
Lieta tāda, ka manam E46 atslēdzot DSC panelī neiedegās neviena lampiņa, ne trijstūris, ne izsaukuma zīme dzeltenā! Varbūt kāds ir šeit kurš var nomainīt nedegošās diodes?


tās lampiņas neiedegas arī pagriežot aizdedzi?
pats dsc strādā, tas ir, var viņu atslēgt, paturot pogu un tad neiejaucas mašīnas darbībā?


Jā neiedegas arī pagriežot aizdedzi, bet paturot atslēdzas viss un var darīties kā vien grib!
Offline
Soraats_69
18. Dec 2012, 00:15 #7423

Kopš: 01. Nov 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 126

Braucu ar: E61


14 Dec 2012, 19:44:29 aupinsh rakstīja:

14 Dec 2012, 19:37:25 Soraats_69 rakstīja:
Sveiki!
Meklēju kādu kurš varētu man palīdzēt!
Lieta tāda, ka manam E46 atslēdzot DSC panelī neiedegās neviena lampiņa, ne trijstūris, ne izsaukuma zīme dzeltenā! Varbūt kāds ir šeit kurš var nomainīt nedegošās diodes?

Izņem spīdo un nomaini, nekā sarežģīta!


Biju jau izņēmis, bet neizskatījās ka viņas var vnk nomainīt...
Offline
Modjo
18. Dec 2012, 00:40 #7424

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Labs jautājums. Būs jāpapēta uz mana Xa. Parasti tava aprakstītā lieta pie liela motora beidzas ar aprautu pusassi. Varbūt jau no rūpnīcas tā ir. Japaskatās

17 Dec 2012, 21:41:42 Asch rakstīja:

16 Dec 2012, 18:16:38 Mikels rakstīja:

16 Dec 2012, 17:16:35 exlibris rakstīja:
~ 400Ls
380 Ls , bet lietotu grūti labu atrast, bija spara rats noklājies, paņēmu lietotu- 4. mēneši un atkal sajūga pedālis vibrē, uz pavasari noteikti ņemšu jaunu + manā gadījumā vēl sajūga disks būs noteikti jāmaina un kurvis arī iespējams-jākrāj nauda

vot sho postu vajadzetu saglabat tam gadijumam, kad kads ar putam uz lupam skaidro, ka nah to s automatus, ja nobirst, tad jaterejas, a ar mehanisko viss zashebis
labi, tasta humoram. Interese sekojosha lieta- ixiem, priekshejas pusasis stav zem lenka,lidz ar to sanak ta ka neliela lauziena, respektivi sanak, ka reduktora flancha centrs ir zemak neka rumbas centrs. Ta ir ok? it ka nestav nekadas sedinatas atsperes ir kadam pieredze, varbut kads var palist apaksha un uzmest aci?
Offline
oskars11
18. Dec 2012, 01:08 #7425

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3116

Braucu ar: bbrent.lv


18 Dec 2012, 00:40:24 Modjo rakstīja:
Labs jautājums. Būs jāpapēta uz mana Xa. Parasti tava aprakstītā lieta pie liela motora beidzas ar aprautu pusassi. Varbūt jau no rūpnīcas tā ir. Japaskatās

17 Dec 2012, 21:41:42 Asch rakstīja:

16 Dec 2012, 18:16:38 Mikels rakstīja:

16 Dec 2012, 17:16:35 exlibris rakstīja:
~ 400Ls
380 Ls , bet lietotu grūti labu atrast, bija spara rats noklājies, paņēmu lietotu- 4. mēneši un atkal sajūga pedālis vibrē, uz pavasari noteikti ņemšu jaunu + manā gadījumā vēl sajūga disks būs noteikti jāmaina un kurvis arī iespējams-jākrāj nauda

vot sho postu vajadzetu saglabat tam gadijumam, kad kads ar putam uz lupam skaidro, ka nah to s automatus, ja nobirst, tad jaterejas, a ar mehanisko viss zashebis
labi, tasta humoram. Interese sekojosha lieta- ixiem, priekshejas pusasis stav zem lenka,lidz ar to sanak ta ka neliela lauziena, respektivi sanak, ka reduktora flancha centrs ir zemak neka rumbas centrs. Ta ir ok? it ka nestav nekadas sedinatas atsperes ir kadam pieredze, varbut kads var palist apaksha un uzmest aci?

kaadelj rumba nevareetu atrasties zemaak par reduktora flanci? tadelj tak ir pusas ar mironjgalvam, un somajams kad inzhenieri ir izrekhinajushi pielaujamo lenki. tak braucot pa bezcelju, mainas augstumi.
Offline
Modjo
18. Dec 2012, 08:16 #7426

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Lasi uzmanīgāk. Te ir otradi. Reduktors zemāk par rumbu, t.i pusasis pie riteņa ir augstāk. Uztaisi sev tā ar lauzienu uz sportiņa, un visu laiku nesapratīsi kapēc pusasis aprauj. Gadījumā, ja ar lauzienu ir no rūpnīcas, tad tas ir uztaisīts pret fiziku. Ideālākā slodzes un jaudas izturība ir uz taisnu līniju. Priekšā pusass arī lido pie izgrieztas stūres t.i zem lauziena
Offline
Asch
18. Dec 2012, 09:25 #7427

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4291

Braucu ar:


18 Dec 2012, 08:16:26 Modjo rakstīja:
Lasi uzmanīgāk. Te ir otradi. Reduktors zemāk par rumbu, t.i pusasis pie riteņa ir augstāk. Uztaisi sev tā ar lauzienu uz sportiņa, un visu laiku nesapratīsi kapēc pusasis aprauj. Gadījumā, ja ar lauzienu ir no rūpnīcas, tad tas ir uztaisīts pret fiziku. Ideālākā slodzes un jaudas izturība ir uz taisnu līniju. Priekšā pusass arī lido pie izgrieztas stūres t.i zem lauziena

jap, tieshi tas man isti neliek mieru mosh vari uzmest aci, ka tev vinas ir novietotas. nesen tik iegadajos auto, bija beigts iekshejais puteklusargs, tagad nomainiju, bet vins noleca nost pec dienas. tagad uzliku pa jaunam un novilku kartigi hamutu, redzes, ka bus. ja atkal leks nost, tad jasak domat.
vispar laikam jasak veidot atsevisku ixu topiku
Online
FIB
18. Dec 2012, 14:46 #7428

Kopš: 08. Sep 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 905

Braucu ar: Touringu un kabrio

Vienmasas spararata upgreids e46

Links
Offline
marcis74
18. Dec 2012, 16:09 #7429

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1037

Braucu ar: 320g, 330i, S1000XR, S1000RR, KAYO 190, RS 50


18 Dec 2012, 09:25:22 Asch rakstīja:

18 Dec 2012, 08:16:26 Modjo rakstīja:
Lasi uzmanīgāk. Te ir otradi. Reduktors zemāk par rumbu, t.i pusasis pie riteņa ir augstāk. Uztaisi sev tā ar lauzienu uz sportiņa, un visu laiku nesapratīsi kapēc pusasis aprauj. Gadījumā, ja ar lauzienu ir no rūpnīcas, tad tas ir uztaisīts pret fiziku. Ideālākā slodzes un jaudas izturība ir uz taisnu līniju. Priekšā pusass arī lido pie izgrieztas stūres t.i zem lauziena

jap, tieshi tas man isti neliek mieru mosh vari uzmest aci, ka tev vinas ir novietotas. nesen tik iegadajos auto, bija beigts iekshejais puteklusargs, tagad nomainiju, bet vins noleca nost pec dienas. tagad uzliku pa jaunam un novilku kartigi hamutu, redzes, ka bus. ja atkal leks nost, tad jasak domat.
vispar laikam jasak veidot atsevisku ixu topiku



Ar orig. atsperēm reduktora flanča centram un rumbas centram vajadzētu būt +/- vienā augstumā. Tas, lai pusasij gājiens būtu vienāds. Skaties, vai Tev nav kāda atspere nolauzta.
Offline
Asch
18. Dec 2012, 16:12 #7430

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4291

Braucu ar:


18 Dec 2012, 16:09:21 marcis74 rakstīja:

18 Dec 2012, 09:25:22 Asch rakstīja:

18 Dec 2012, 08:16:26 Modjo rakstīja:
Lasi uzmanīgāk. Te ir otradi. Reduktors zemāk par rumbu, t.i pusasis pie riteņa ir augstāk. Uztaisi sev tā ar lauzienu uz sportiņa, un visu laiku nesapratīsi kapēc pusasis aprauj. Gadījumā, ja ar lauzienu ir no rūpnīcas, tad tas ir uztaisīts pret fiziku. Ideālākā slodzes un jaudas izturība ir uz taisnu līniju. Priekšā pusass arī lido pie izgrieztas stūres t.i zem lauziena

jap, tieshi tas man isti neliek mieru mosh vari uzmest aci, ka tev vinas ir novietotas. nesen tik iegadajos auto, bija beigts iekshejais puteklusargs, tagad nomainiju, bet vins noleca nost pec dienas. tagad uzliku pa jaunam un novilku kartigi hamutu, redzes, ka bus. ja atkal leks nost, tad jasak domat.
vispar laikam jasak veidot atsevisku ixu topiku



Ar orig. atsperēm reduktora flanča centram un rumbas centram vajadzētu būt +/- vienā augstumā. Tas, lai pusasij gājiens būtu vienāds. Skaties, vai Tev nav kāda atspere nolauzta.

kur tu to nemi? ir kkur, kur var paskatities info?
Online
Leons
19. Dec 2012, 20:52 #7431

Kopš: 30. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 174

Braucu ar: Dīzeli


19 Dec 2012, 20:41:26 m58 rakstīja:
E46 330d krītas temperatūra stāvot!braucot viss ir labi kā apstājos stāvu kādas 10min nokrītas temperatūra līdz 70grādiem!lielais termostats jauns oem maza man nemaz nav!
Kādam ir kas līdzīgs varbūt zin kur meklēt problēmu?



Dizelis silst tikkai braucot. man ir tiesi tapat braucot viss ok bet kas staav ,miinus graados tad temp. nokriitas
Offline
martinssh
19. Dec 2012, 21:03 #7432

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:


19 Dec 2012, 20:52:10 Leons rakstīja:

19 Dec 2012, 20:41:26 m58 rakstīja:
E46 330d krītas temperatūra stāvot!braucot viss ir labi kā apstājos stāvu kādas 10min nokrītas temperatūra līdz 70grādiem!lielais termostats jauns oem maza man nemaz nav!
Kādam ir kas līdzīgs varbūt zin kur meklēt problēmu?



Dizelis silst tikkai braucot. man ir tiesi tapat braucot viss ok bet kas staav ,miinus graados tad temp. nokriitas
3,0 d silst shinii laika ideaali un bez probleemaam sac ar termostatu !! un pec kaa tu spried ka 70 graadi tev motoram??
75 graadu temperatuuraa dachiks jau rada pa vidu ja gribi redzeet cik patiesiibaa tev ir graadu tad ieej e 46 odometra sleptajas funkcijaas atblokjee 19.. peec tam 7.0 ar distances zdeshanas pogu un bus digitaalais termometrs motora temperatuurai
Offline
artE46
20. Dec 2012, 15:53 #7433

Kopš: 03. May 2011

No: Baldone

Ziņojumi: 449

Braucu ar: E46

http://www.sal-e.net/node/147

http://e46.lv/forum/viewthread.php?thread_id=274

[ Šo ziņu laboja artE46, 20 Dec 2012, 15:58:28 ]

Offline
Soraats_69
20. Dec 2012, 21:24 #7434

Kopš: 01. Nov 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 126

Braucu ar: E61


19 Dec 2012, 21:03:00 martinssh rakstīja:

19 Dec 2012, 20:52:10 Leons rakstīja:

19 Dec 2012, 20:41:26 m58 rakstīja:
E46 330d krītas temperatūra stāvot!braucot viss ir labi kā apstājos stāvu kādas 10min nokrītas temperatūra līdz 70grādiem!lielais termostats jauns oem maza man nemaz nav!
Kādam ir kas līdzīgs varbūt zin kur meklēt problēmu?



Dizelis silst tikkai braucot. man ir tiesi tapat braucot viss ok bet kas staav ,miinus graados tad temp. nokriitas
3,0 d silst shinii laika ideaali un bez probleemaam sac ar termostatu !! un pec kaa tu spried ka 70 graadi tev motoram??
75 graadu temperatuuraa dachiks jau rada pa vidu ja gribi redzeet cik patiesiibaa tev ir graadu tad ieej e 46 odometra sleptajas funkcijaas atblokjee 19.. peec tam 7.0 ar distances zdeshanas pogu un bus digitaalais termometrs motora temperatuurai

Man arī ir 3.0d... Nav nekādu problēmu! Uzsilts ātri un stāvot uz vietas temperatūra nekrītas, kā ir pa vidu, tāarī stāv!
Offline
defekc
21. Dec 2012, 14:00 #7435

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14460

Braucu ar: BMW

sakaraa ar upgrade un to ka pasaule neuzspraaga, gribu tikt valjaa no liekajiem kraamiem

e46 facelift coupe bi-xenon lukturi OEM AL ar rizho pagriezienu. gerai sostavis, stiprinajumi nav aplauzti. pareizās stūres variants. bloku nav. 250ls



e46 coupe prefacelift (facelift M3?) bi-xenon lukturu iekšas. noderees kaadam ķūnerim ar taisnām rokām, kam apriebies, kā izskatās reaali tupie halogen reflektori. pareizās stūres variants. bi-xenon fishka straadaa. 50ls.



vel ir prefacelift coupe melnās restes. matētas, nesapistas, nu bezmaz kā jaunas. 20ls

[ Šo ziņu laboja defekc, 21 Dec 2012, 14:21:48 ]

Offline
BrshM
23. Dec 2012, 10:15 #7436

Kopš: 19. Oct 2006

No: Ogre

Ziņojumi: 133

Braucu ar: Kājām


23 Dec 2012, 10:08:31 m58 rakstīja:
Kur e46 330d 2002g atrodas klvēlsveču relejs?


Cik zinu tad zem haubes ... vadītāja pusē tai kastē melnajā iekšā!
Offline
Wicked
23. Dec 2012, 10:58 #7437

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3

Zem ieplūdes kolektora

[ Šo ziņu laboja Wicked, 23 Dec 2012, 11:01:35 ]



-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
soulfreak
23. Dec 2012, 15:32 #7438

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6606

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

Nu tak turbīna čau-kakau varēji nofilmēt kā tas pasākums notiekas

Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
soulfreak
23. Dec 2012, 15:50 #7439

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6606

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

Zvani Marihuanam, viņš palīdzēs Tev šajā jautājumā :tolmets:
Offline
soulfreak
23. Dec 2012, 16:08 #7440

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6606

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

Tad Tu pavisam nopietni gribi atdot savu auto uz izjaukšanu?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo