Online

Pašreiz BMWPower skatās 83 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
AF
05. Nov 2012, 20:11 #7421

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


05 Nov 2012, 20:05:10 dawchiks rakstīja:

05 Nov 2012, 20:00:04 Dzvile rakstīja:

05 Nov 2012, 19:58:36 dawchiks rakstīja:
e39 540 galvas blīves maiņa+galvas slīpēšana = 100 LS par darbu.

Cena ir OK?

Tas ir pārāk lēti.


nu ta jau viss OK. Taisu pie paziņas, kurš taisa kad brīvs laiks.
nu piemet vēl kādu dešuku, lai arī uztaisā ar vēl lielāku entuziasmu
Offline
R_BERGS
05. Nov 2012, 20:29 #7422

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16505

Braucu ar:

Sveiki puikas!
Ko labu vai sliktu varat pastāstīt par 2004.gada e46 1.8 automātu ar 85 000 km nobraukumu? Uz ko būtu jāpievērš pastirprināta uzmanība, izņemot to ka tas ir 1.8


-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline
7788
05. Nov 2012, 20:47 #7423

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


05 Nov 2012, 20:04:55 fondrahtenbergs rakstīja:

05 Nov 2012, 17:15:51 Gintons rakstīja:
sveicinati biedri,intrese lieta un ar ko jasak skatities,lieta tada ka auto kad ir silts ir biški ilgak japastarte neka aukstu,auksts lec ideali,silts bišķīt japazaģē..
auto ir 96g e39 525td
augstspiediena sūknim nāk pastardiena klāt!
Tas ir kā āmen baznīcā!
Veciem tds tas pat ir normāli, restaurācija izmaksās kkur ap 300-350ls

patāsti ko tad tur restaurē
Offline
Puxxx
05. Nov 2012, 20:48 #7424

Kopš: 01. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4203

Braucu ar: 840i, e61 LCI, 740d, 328is, 344TT, M3 Sport Evolution - e30: M5 e39 ; GANG BANG bus 5.7l


05 Nov 2012, 19:39:24 Aigarz rakstīja:
Varbūt kāds zin no kura gada sākās 2.7TDI motori Audi A4 modelim?

BPP motors naaca no 01.2006-06.2008
BSG no 11.2005-03.2008

-----------------
Happy Drift Friends

RJ Motorsports - Auto remonts - nebūs pa kapeikām, bet sataisīsim pa rubli!
Offline
bumberalis
05. Nov 2012, 21:26 #7425

Kopš: 24. Aug 2006

Ziņojumi: 53

Braucu ar: E39

Vai kāds var kko ieteikt, kur jāmeklē. Auto E39 523 1999 gads. Agrāk ar gaismām nav bijis problēmu, šovakar pa tumsu, atbraucot pie garage un izslēdzot tuvos, konstatēju, ka priekšā nedeg neviens no abiem gabarītiem (lampiņām, jo pimsfeislifts), bet to vietā uz "puskvēli" deg abi oranzie pagriezieni. Ja ieslēdz tuvos, tad oranzie vairs nedeg, bet nedeg arī gabarīti tālo lampās kā tam vajadzētu būt. Avareika un pagriezieni un citas gaismas ir Ok, drošinātāji arī, ja ieslēdz pagriezienu uz kādu pusi, pie ieslēgtiem tikai gabarītiem, tad pretējās puses pagrieziens deg uz 1/5 kā gabarīts, bet ieslēgtais strādā bez probzām. Lampinjas baudīt nebija laika, jo braucu prom ar citu auto. Nu i jautājums - varbūt tā ir fīča, ka deg oranzie uz 1/2 pagriezienos ja abas gabaritenes pagalam, vai kkur citur jāmeklē - kā jau teicu, pašus gabarītus, vai izdegušas lampiņas, neskatījos, jo nebija laika
Offline
Sovis
05. Nov 2012, 21:30 #7426

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 647

Braucu ar: AA-3555

Tātad, ar šo problēmu, jau mokos, kādu laiku!
No rītiem reizēm slikti pielec, liekas, ka nav jaudas līdz galam un auksts motors nevienmērīgi strādā un raustās! Kad iesilst līdz 70-90 grādi, tad beidz tik traki raustīties, bet tik un tā dzird un jūt, ka nav mierīgs motors!
Motors kļūdas met uz lambda zondēm 1 un 2 before kat un utt...
Kas darīts lietas labā:
1. Nomainīju visas sveces - nepalīdzēja;
2. Nomainīju degvielas sūkni, jo mira nost arī - nepalīdzēja;
3. Samainīju ar draugu Gaisa masas mērītāju - draugam iet, kā gājis, man nekas nemainījās;
4. Samainīju abas zondes pirms katalizatora - nekas nemainījās...

Ko, darīt? Any idea?...
Vēl domā ir no drauga pārmest sveču spoles visas un skatīties, kas mainās!

Kas vēl pa vainu varbūt, jo sāk idejas beigties!
Servisā ar neko lādzīgu nevar pateikt...tikai, to, ko es jau esmu izdarījis visi iesaka! :@:@

[ Šo ziņu laboja Sovis, 05 Nov 2012, 21:31:03 ]

Offline
Dzvile
05. Nov 2012, 21:33 #7427

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


05 Nov 2012, 21:26:33 bumberalis rakstīja:
Vai kāds var kko ieteikt, kur jāmeklē. Auto E39 523 1999 gads. Agrāk ar gaismām nav bijis problēmu, šovakar pa tumsu, atbraucot pie garage un izslēdzot tuvos, konstatēju, ka priekšā nedeg neviens no abiem gabarītiem (lampiņām, jo pimsfeislifts), bet to vietā uz "puskvēli" deg abi oranzie pagriezieni. Ja ieslēdz tuvos, tad oranzie vairs nedeg, bet nedeg arī gabarīti tālo lampās kā tam vajadzētu būt. Avareika un pagriezieni un citas gaismas ir Ok, drošinātāji arī, ja ieslēdz pagriezienu uz kādu pusi, pie ieslēgtiem tikai gabarītiem, tad pretējās puses pagrieziens deg uz 1/5 kā gabarīts, bet ieslēgtais strādā bez probzām. Lampinjas baudīt nebija laika, jo braucu prom ar citu auto. Nu i jautājums - varbūt tā ir fīča, ka deg oranzie uz 1/2 pagriezienos ja abas gabaritenes pagalam, vai kkur citur jāmeklē - kā jau teicu, pašus gabarītus, vai izdegušas lampiņas, neskatījos, jo nebija laika

Nomaini izdegušās lampeles.Ja veselas,tad mani LCM.

[ Šo ziņu laboja Dzvile, 05 Nov 2012, 21:34:13 ]



-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
karlsonss
05. Nov 2012, 21:36 #7428

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

nez spoks uz nakti sleedz motopower.lvv aaraa jeb manai ip ir bans?
Offline
Dzvile
05. Nov 2012, 21:37 #7429

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


05 Nov 2012, 21:30:49 Sovis rakstīja:
Tātad, ar šo problēmu, jau mokos, kādu laiku!
No rītiem reizēm slikti pielec, liekas, ka nav jaudas līdz galam un auksts motors nevienmērīgi strādā un raustās! Kad iesilst līdz 70-90 grādi, tad beidz tik traki raustīties, bet tik un tā dzird un jūt, ka nav mierīgs motors!
Motors kļūdas met uz lambda zondēm 1 un 2 before kat un utt...
Kas darīts lietas labā:
1. Nomainīju visas sveces - nepalīdzēja;
2. Nomainīju degvielas sūkni, jo mira nost arī - nepalīdzēja;
3. Samainīju ar draugu Gaisa masas mērītāju - draugam iet, kā gājis, man nekas nemainījās;
4. Samainīju abas zondes pirms katalizatora - nekas nemainījās...

Ko, darīt? Any idea?...
Vēl domā ir no drauga pārmest sveču spoles visas un skatīties, kas mainās!

Kas vēl pa vainu varbūt, jo sāk idejas beigties!
Servisā ar neko lādzīgu nevar pateikt...tikai, to, ko es jau esmu izdarījis visi iesaka! :@:@



Kompresiju pārbaudi cilindros,pie auksta dzinēja.

Vai uzliekot jaunas zondes joprojām kļūdu met āra?

p.s. Dīvainā servisā esi bijis.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
zzips
05. Nov 2012, 21:41 #7430

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28219

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

Jaskatas ari vai nesuc kaut kur gaisu...

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
t3r0ri5t5
05. Nov 2012, 21:43 #7431

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 157

Braucu ar: 747

klau specuki, kadam e.csdd.lv pie csn radas sods/i? (protams ja tads ir un nav atmaksats)
Offline
Dzvile
05. Nov 2012, 21:46 #7432

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


05 Nov 2012, 21:41:57 zzips rakstīja:
Jaskatas ari vai nesuc kaut kur gaisu...

Tas nemainītu auksts-silts dzinējs.
Mani kafijas biezumi izzīlēja ,ka kādā no stobriem gredzeni iet uz beigām.


-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
bumberalis
05. Nov 2012, 22:05 #7433

Kopš: 24. Aug 2006

Ziņojumi: 53

Braucu ar: E39



Nomaini izdegušās lampeles.Ja veselas,tad mani LCM.


Tā, kas tas par LCM ?, jo jūtu, ka laikam jau būs tas, nju pašvaki man ar to elektrību , bet nu tagad mans BMW atgādina kkādu 90" Ford Brobe - priekšā dzalteni gabarīti , bezmaz vai jāliek fotka pie lauku tjuninga
Offline
agaFU
05. Nov 2012, 22:08 #7434

Kopš: 21. May 2006

No: Madona

Ziņojumi: 1766

Braucu ar: E91 turrboo

LCM LIGHT CONTROL MODULE - iisaak sakot $$$$$$$

[ Šo ziņu laboja agaFU, 05 Nov 2012, 22:09:47 ]

Offline
Dzvile
05. Nov 2012, 22:09 #7435

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


05 Nov 2012, 22:05:41 bumberalis rakstīja:

Tā, kas tas par LCM ?, jo jūtu, ka laikam jau būs tas, nju pašvaki man ar to elektrību , bet nu tagad mans BMW atgādina kkādu 90" Ford Brobe - priekšā dzalteni gabarīti , bezmaz vai jāliek fotka pie lauku tjuninga

LCM ir Light Control Module,kas atbild par to visu.
Bet Tev tur vienkārši lampiņas izdegušas,tapēc arī tāds gļuks,kas nav gļuks bet tā tam jābūt.

[ Šo ziņu laboja Dzvile, 05 Nov 2012, 22:10:17 ]



-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
bumberalis
05. Nov 2012, 22:19 #7436

Kopš: 24. Aug 2006

Ziņojumi: 53

Braucu ar: E39


05 Nov 2012, 22:09:45 Dzvile rakstīja:

05 Nov 2012, 22:05:41 bumberalis rakstīja:

Tā, kas tas par LCM ?, jo jūtu, ka laikam jau būs tas, nju pašvaki man ar to elektrību , bet nu tagad mans BMW atgādina kkādu 90" Ford Brobe - priekšā dzalteni gabarīti , bezmaz vai jāliek fotka pie lauku tjuninga

LCM ir Light Control Module,kas atbild par to visu.
Bet Tev tur vienkārši lampiņas izdegušas,tapēc arī tāds gļuks,kas nav gļuks bet tā tam jābūt.

Liels paldies lietotājam Dzvile un sorry par vienu jautājumu 2 tēmās (spečukiem un e39), bet esu tapis apgaismotāks
Offline
Driver
05. Nov 2012, 22:29 #7437

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


05 Nov 2012, 21:30:49 Sovis rakstīja:
Tātad, ar šo problēmu, jau mokos, kādu laiku!
No rītiem reizēm slikti pielec, liekas, ka nav jaudas līdz galam un auksts motors nevienmērīgi strādā un raustās! Kad iesilst līdz 70-90 grādi, tad beidz tik traki raustīties, bet tik un tā dzird un jūt, ka nav mierīgs motors!
Motors kļūdas met uz lambda zondēm 1 un 2 before kat un utt...
Kas darīts lietas labā:
1. Nomainīju visas sveces - nepalīdzēja;
2. Nomainīju degvielas sūkni, jo mira nost arī - nepalīdzēja;
3. Samainīju ar draugu Gaisa masas mērītāju - draugam iet, kā gājis, man nekas nemainījās;
4. Samainīju abas zondes pirms katalizatora - nekas nemainījās...

Ko, darīt? Any idea?...
Vēl domā ir no drauga pārmest sveču spoles visas un skatīties, kas mainās!

Kas vēl pa vainu varbūt, jo sāk idejas beigties!
Servisā ar neko lādzīgu nevar pateikt...tikai, to, ko es jau esmu izdarījis visi iesaka! :@:@



nebus kaa ar sadalenes deveju!?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
05. Nov 2012, 22:30 #7438

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


05 Nov 2012, 22:19:45 bumberalis rakstīja:

05 Nov 2012, 22:09:45 Dzvile rakstīja:

05 Nov 2012, 22:05:41 bumberalis rakstīja:

Tā, kas tas par LCM ?, jo jūtu, ka laikam jau būs tas, nju pašvaki man ar to elektrību , bet nu tagad mans BMW atgādina kkādu 90" Ford Brobe - priekšā dzalteni gabarīti , bezmaz vai jāliek fotka pie lauku tjuninga

LCM ir Light Control Module,kas atbild par to visu.
Bet Tev tur vienkārši lampiņas izdegušas,tapēc arī tāds gļuks,kas nav gļuks bet tā tam jābūt.

Liels paldies lietotājam Dzvile un sorry par vienu jautājumu 2 tēmās (spečukiem un e39), bet esu tapis apgaismotāks

diezvai abas puses gabariti reize izdegushi, bet gadities jau var visadi...
un tas ir normali, ka auto taa dara


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
DOPING
05. Nov 2012, 22:33 #7439

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5407

Braucu ar: BMW


05 Nov 2012, 21:36:45 karlsonss rakstīja:
nez spoks uz nakti sleedz motopower.lvv aaraa jeb manai ip ir bans?

motopower šancē

-----------------
Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
Offline
Sovis
05. Nov 2012, 22:45 #7440

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 647

Braucu ar: AA-3555


05 Nov 2012, 21:37:36 Dzvile rakstīja:

05 Nov 2012, 21:30:49 Sovis rakstīja:
Tātad, ar šo problēmu, jau mokos, kādu laiku!
No rītiem reizēm slikti pielec, liekas, ka nav jaudas līdz galam un auksts motors nevienmērīgi strādā un raustās! Kad iesilst līdz 70-90 grādi, tad beidz tik traki raustīties, bet tik un tā dzird un jūt, ka nav mierīgs motors!
Motors kļūdas met uz lambda zondēm 1 un 2 before kat un utt...
Kas darīts lietas labā:
1. Nomainīju visas sveces - nepalīdzēja;
2. Nomainīju degvielas sūkni, jo mira nost arī - nepalīdzēja;
3. Samainīju ar draugu Gaisa masas mērītāju - draugam iet, kā gājis, man nekas nemainījās;
4. Samainīju abas zondes pirms katalizatora - nekas nemainījās...

Ko, darīt? Any idea?...
Vēl domā ir no drauga pārmest sveču spoles visas un skatīties, kas mainās!

Kas vēl pa vainu varbūt, jo sāk idejas beigties!
Servisā ar neko lādzīgu nevar pateikt...tikai, to, ko es jau esmu izdarījis visi iesaka! :@:@



Kompresiju pārbaudi cilindros,pie auksta dzinēja.

Vai uzliekot jaunas zondes joprojām kļūdu met āra?

p.s. Dīvainā servisā esi bijis.


Jā, met tieši tās pat kļūdas ārā, kas bija pirms maiņas!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo