Online

Pašreiz BMWPower skatās 182 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: E46 īpašnieku topiks II

AutorsZiņojums
labaiss
14. Dec 2012, 22:16 #7401

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2790

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


14 Dec 2012, 13:49:34 8008 rakstīja:
Veel jautaajums,2000.g 320d,kaadam shis modelis vispaar uzsilst normaali? Egr termostats mainiits,el.sildiitaajs straadaa,papildus suuknis arii.Silto gaisu jau puush zilajaa zonaa,bet uzsilst maita liidz 90 graadiem peec 30 min braucot pa pilseetu.Nav vnk ar ko saliidzinaat.

Hā zē, man tas pats. Termostatu esmu samainijis. Bet ar to visu uz šosejas baigi dzesē.
Offline
RaL
14. Dec 2012, 22:39 #7402

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3571

Braucu ar: kruīzu

man uz 330d arī nebija siltuma, samainīju abus termostatus, viss bija ok.

moš sūdīgs kāds no termostatiem? vai ventilators strādā kad nevajag?

edit. sākumā saminīju vienu, tāpat nebija siltuma, pēc tam mainīju arī otru tad gan uzreiz viss kārtībā

laikam oriģinālie abi pirms gada viens maksāja 25ls, otrs 33ls, it kā ar atlaidi

[ Šo ziņu laboja raivis88, 14 Dec 2012, 22:42:45 ]

Offline
Marks
16. Dec 2012, 14:20 #7403

Kopš: 01. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 37

Braucu ar: 330d

Varbūt kāds no Jums zinošajiem ir saskāries...

Auto 330d 2004.gads. Pagājušā pirmdienā vnk atteicās pielekt. Ar treli uz servisu prom. Servisā iztīrīja degvielas sistēmu, bāku un jaunu degvielas filtru uzlika. Pēc kā turpmākās divas dienas auto lec un darbojas bez problēmām. Vakar no rīta un arī šorīt knapi varu pielaist. Tas ir - kādas četras reizes pielec un pēc pus sekundes uzreiz noslāpst. Piektajā reizē pielec un rīstoties sāk darboties. Kad motors uzsilis atkal lec un rūc bez problēmām. Bāka pilna līdz lūpai.

Pieminēšu vēl, ka pirms degvielas sistēmas tīrīšanas ļoti skaļi dūca sūknis iedartbinot. Pēc iztīrīšnas vairs nedūc un pat nevar dzirdēt.

Vai pie vainas varētu būt sūknis?
Paldies jau iepriekš!
Offline
exlibris
16. Dec 2012, 16:12 #7404

Kopš: 13. Aug 2007

Ziņojumi: 512

Braucu ar: e91

Problēma ar sajūga pedāli, izspiežot līdz galam tas nedaudz vibrē, uzgāzējot vibrē vairāk.

Kas vrētu būt par vainu?
Offline
Laoshi
16. Dec 2012, 16:33 #7405

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


16 Dec 2012, 16:12:30 exlibris rakstīja:
Problēma ar sajūga pedāli, izspiežot līdz galam tas nedaudz vibrē, uzgāzējot vibrē vairāk.

Kas vrētu būt par vainu?


Lai kāds izspiež/atlaiž sajūgu un gāzē, Tu paskaties zem kaps, vai motors kratās. Varbūt spilveni jāmaina

Ā, nu spararats arī var būt

[ Šo ziņu laboja Laoshi, 16 Dec 2012, 16:39:15 ]

Offline
exlibris
16. Dec 2012, 17:01 #7406

Kopš: 13. Aug 2007

Ziņojumi: 512

Braucu ar: e91

nē, spilvenus jau esmu mainījis.
Offline
AF
16. Dec 2012, 17:07 #7407

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


16 Dec 2012, 16:12:30 exlibris rakstīja:
Problēma ar sajūga pedāli, izspiežot līdz galam tas nedaudz vibrē, uzgāzējot vibrē vairāk.

Kas vrētu būt par vainu?
spara rats! Ļoti liela iespēja!
Offline
Kalnz
16. Dec 2012, 17:07 #7408

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:


16 Dec 2012, 17:01:56 exlibris rakstīja:
nē, spilvenus jau esmu mainījis.


80% ka spararats
Offline
exlibris
16. Dec 2012, 17:16 #7409

Kopš: 13. Aug 2007

Ziņojumi: 512

Braucu ar: e91

~ 400Ls
Offline
Mikels
16. Dec 2012, 18:16 #7410

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu


16 Dec 2012, 17:16:35 exlibris rakstīja:
~ 400Ls
380 Ls , bet lietotu grūti labu atrast, bija spara rats noklājies, paņēmu lietotu- 4. mēneši un atkal sajūga pedālis vibrē, uz pavasari noteikti ņemšu jaunu + manā gadījumā vēl sajūga disks būs noteikti jāmaina un kurvis arī iespējams-jākrāj nauda

[ Šo ziņu laboja Mikels, 16 Dec 2012, 18:18:29 ]

Offline
exlibris
16. Dec 2012, 18:27 #7411

Kopš: 13. Aug 2007

Ziņojumi: 512

Braucu ar: e91

Tad sanāk, ka ar viņu var vēl braukt?

Es atradu pa 260 LUK ražojumu, tikai jāgaida 20 dienas
Offline
oskars11
16. Dec 2012, 18:29 #7412

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3116

Braucu ar: bbrent.lv


16 Dec 2012, 14:20:43 Marks rakstīja:
Varbūt kāds no Jums zinošajiem ir saskāries...

Auto 330d 2004.gads. Pagājušā pirmdienā vnk atteicās pielekt. Ar treli uz servisu prom. Servisā iztīrīja degvielas sistēmu, bāku un jaunu degvielas filtru uzlika. Pēc kā turpmākās divas dienas auto lec un darbojas bez problēmām. Vakar no rīta un arī šorīt knapi varu pielaist. Tas ir - kādas četras reizes pielec un pēc pus sekundes uzreiz noslāpst. Piektajā reizē pielec un rīstoties sāk darboties. Kad motors uzsilis atkal lec un rūc bez problēmām. Bāka pilna līdz lūpai.

Pieminēšu vēl, ka pirms degvielas sistēmas tīrīšanas ļoti skaļi dūca sūknis iedartbinot. Pēc iztīrīšnas vairs nedūc un pat nevar dzirdēt.

Vai pie vainas varētu būt sūknis?
Paldies jau iepriekš!
magjistralais drosh vien apklusis-noklajies, tadel vinju nedzirdi. tik klusi vinji nav lai nedzirdetu, paskaties motortelpaa uz degvielas kanaliem, vai tiek dzenata saljarka kad iesledz aizdedzi.
Offline
Mikels
16. Dec 2012, 18:36 #7413

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu


16 Dec 2012, 18:27:55 exlibris rakstīja:
Tad sanāk, ka ar viņu var vēl braukt?

Es atradu pa 260 LUK ražojumu, tikai jāgaida 20 dienas

Es nezinu cik tas ir labi vai slikti, bet braukt var,domāju, ka nekas slikts nevar notikt,iepriekš braukāju kādus 3. mēnešus (kāds zinošāks šajā jomā gan varētu pakomentēt, ja kļūdos,) man gan tagad ļoti minimāli vibrē un ne katru reizi izspiežot sajūgu,vienkārši ar laiku vibrācijas paliks lielākas.
Nu ir iespēja vēl likt vienmasnieku, kas ir krietni lētāks variants un aizmirst par spara rata problēmu uz visiem laikiem

[ Šo ziņu laboja Mikels, 16 Dec 2012, 18:37:45 ]

Offline
Marks
17. Dec 2012, 10:19 #7414

Kopš: 01. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 37

Braucu ar: 330d


16 Dec 2012, 18:29:25 oskars11 rakstīja:

16 Dec 2012, 14:20:43 Marks rakstīja:
Varbūt kāds no Jums zinošajiem ir saskāries...

Auto 330d 2004.gads. Pagājušā pirmdienā vnk atteicās pielekt. Ar treli uz servisu prom. Servisā iztīrīja degvielas sistēmu, bāku un jaunu degvielas filtru uzlika. Pēc kā turpmākās divas dienas auto lec un darbojas bez problēmām. Vakar no rīta un arī šorīt knapi varu pielaist. Tas ir - kādas četras reizes pielec un pēc pus sekundes uzreiz noslāpst. Piektajā reizē pielec un rīstoties sāk darboties. Kad motors uzsilis atkal lec un rūc bez problēmām. Bāka pilna līdz lūpai.

Pieminēšu vēl, ka pirms degvielas sistēmas tīrīšanas ļoti skaļi dūca sūknis iedartbinot. Pēc iztīrīšnas vairs nedūc un pat nevar dzirdēt.

Vai pie vainas varētu būt sūknis?
Paldies jau iepriekš!
magjistralais drosh vien apklusis-noklajies, tadel vinju nedzirdi. tik klusi vinji nav lai nedzirdetu, paskaties motortelpaa uz degvielas kanaliem, vai tiek dzenata saljarka kad iesledz aizdedzi.


Bet, ja maģistrālais būtu noklājies, vai tad vispār varētu pielaist? problēmas ir tikai pēc nakts, šorīt ar septīto reizi pieleca. Hvz, sveces varbūt
Offline
walder
17. Dec 2012, 10:55 #7415

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8562

Braucu ar: 7 seat MPV


16 Dec 2012, 16:12:30 exlibris rakstīja:
Problēma ar sajūga pedāli, izspiežot līdz galam tas nedaudz vibrē, uzgāzējot vibrē vairāk.

Kas vrētu būt par vainu?

Tev pats sajūga pedālis kratās vai kā
Ja atlaižot pedāli pašās beigās mazliet nokratās, tad parasti jau sajūga disks/kurvis vai iezpiedējgultnis pisec.
Offline
hrjaz
17. Dec 2012, 12:10 #7416

Kopš: 11. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 698

Braucu ar: kuģi pa bruģi

Kā ir jābūt ar klimu? Kad uzlieku lai pūš uz vējstiklu, visu laiku iet max režīmā. Ja griežu manuāli nost, pārlec uz auto režīmu.
Nevajadzētu tak būt tā, ko?
Offline
RaL
17. Dec 2012, 12:13 #7417

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3571

Braucu ar: kruīzu


17 Dec 2012, 12:10:18 hrjaz rakstīja:
Kā ir jābūt ar klimu? Kad uzlieku lai pūš uz vējstiklu, visu laiku iet max režīmā. Ja griežu manuāli nost, pārlec uz auto režīmu.
Nevajadzētu tak būt tā, ko?


tā jābūt

uz priekšas logu tā poga domāta, atkausēšanai, attiecīgi pūš tik uz max
Offline
hrjaz
17. Dec 2012, 12:48 #7418

Kopš: 11. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 698

Braucu ar: kuģi pa bruģi

paldies!
Offline
RaL
17. Dec 2012, 14:38 #7419

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3571

Braucu ar: kruīzu


17 Dec 2012, 14:19:32 M3R rakstīja:
nospiež lai pūš uz loga un ventilatoru pagriež mazāk-vairāk man vismaz tā darbojas




ō. toč

speciāli skrēju ārā pārbaudīt

jā, laikam nebiju tā manījis, jo vienu reizi samazinot ventilatora ātrumu, pūš ļoti mazāk un it kā pa citiem kanāliem nepūš, vai ļoti minimāli...

bet nu tāpat neredzu iemeslu, tādu sistēmu izmantot atkausē, atsviedrē logu ar lielo plūsmu un tad spied "auto", lai uztur siltumu normālu un pūš, kur vajag tik temperatūru regulē siltāk/aukstāk. viss

[ Šo ziņu laboja raivis88, 17 Dec 2012, 14:39:37 ]

Offline
exlibris
17. Dec 2012, 20:50 #7420

Kopš: 13. Aug 2007

Ziņojumi: 512

Braucu ar: e91

Sajūga pedālis kratās, kad ir nospiests līdz grīdai, nav tā ka stipri.

Tiesa, kad mašīna vēl nav uzsilusi, viņa nedaudz nokratās sākot braukt.


17 Dec 2012, 10:55:12 walder rakstīja:

16 Dec 2012, 16:12:30 exlibris rakstīja:
Problēma ar sajūga pedāli, izspiežot līdz galam tas nedaudz vibrē, uzgāzējot vibrē vairāk.

Kas vrētu būt par vainu?

Tev pats sajūga pedālis kratās vai kā
Ja atlaižot pedāli pašās beigās mazliet nokratās, tad parasti jau sajūga disks/kurvis vai iezpiedējgultnis pisec.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo