Online

Pašreiz BMWPower skatās 205 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
Deivid
30. Sep 2023, 12:14 #7401

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


30 Sep 2023, 12:01:51 @michals1 rakstīja:
5 gadus vecai lamatai,pēc mūsu standartiem vajadzētu būt vismaz 5 eļļas maiņām,neskatoties uz to,ka nobraukums 40k.


Bingo. Un tagad atrodi šos vienradžus. Vairumam tur pirmā maiņa būs pie 30-40k neskatoties ne uz ko.

Teikt - nopērc nenobrauktu un adekvāti koptu premium auto ir viens, atrast dabā tādu ir pavisam kas cits.
Offline
michals1
30. Sep 2023, 12:22 #7402

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2015

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!

Labi, paraudzīsimies savādāk.
5 gadus veca lamata, nobraukums 40k., 2x mainīta eļļa.
Tu pērc sev, lai nezinātu raizes, plāno braukt3-4 gadus. Kas pa šiem gadiem var notikt?
Ķēdes, šāles, motors noklapēs? Kas vēl? No kā būtu jābaidas?
Pa šo laiku nobrauksi vēl60-80k./km
Tālāk atdosi autiņu prom,un nākamais pircējs arī nebūs iegrābies.

[ Šo ziņu laboja michals1, 30 Sep 2023, 12:25:18 ]

Offline
Mikels
30. Sep 2023, 12:54 #7403

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4828

Braucu ar: cieņu


29 Sep 2023, 23:00:02 @cipargalva rakstīja:

29 Sep 2023, 22:16:55 @sliir rakstīja:
Normālam 3L 6 cilindru dīzelim būtu jāiet vismaz 3x tik daudz, bez pārjaukšanas. Citādi pazūd jēga no tāda dzinēja, ja dzīvo tik ilgi kā 1.6 benzīns.

Tās ir tavas gaidas un pagātnes nostaļģija, taču tagadnes situacija zīmējas savādāka. Ar ražotāja noteikto apkopju intervālu auto savu mūžu noiet. Kāpēc neiet pāri pusmiljonam? Nu tāpēc, ka mūžs jau cauri Tu taču arī diez vai novilksi līdz 150 gadiem, lai kā arī sevi koptu.
Konsensuss šeit ir, ka N57 ir mēsli, bet tai pat laikā milzīga sabiedrības daļa turpina tos pirkt un priecāties, jo ef bembijs ir pašlaik sasniedzamais pačota līmenis un dīzelītis ir ekonomisks.
Nebūtu pieprasījuma, nebūtu piedāvājuma. Mēs esam traktoristu tauta, un katrs mācās tikai no savām kļūdām.
Āmen
Offline
Deivid
30. Sep 2023, 13:33 #7404

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Āmen
Offline
smudo
30. Sep 2023, 16:28 #7405

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3595

Braucu ar: 944T & Cayman & 330iX


30 Sep 2023, 12:14:14 @Deivid rakstīja:

30 Sep 2023, 12:01:51 @michals1 rakstīja:
5 gadus vecai lamatai,pēc mūsu standartiem vajadzētu būt vismaz 5 eļļas maiņām,neskatoties uz to,ka nobraukums 40k.


Bingo. Un tagad atrodi šos vienradžus. Vairumam tur pirmā maiņa būs pie 30-40k neskatoties ne uz ko.

Teikt - nopērc nenobrauktu un adekvāti koptu premium auto ir viens, atrast dabā tādu ir pavisam kas cits.



Uz 5 gadi pie 40k km butu jabut 2am ellas mainam, pie 2 un 4 gadu sasniegsanas, neatkarigi no nobraukuma, tatad aptuveni pie 17 un 34k km.

Ja nopietni, tad katrs jau megina atrast veidu, ka mazak izterest perkot gan jaunu, gan lietotu auto. Kad tirgoju pavasari savu C7 Ar 65k km un 6 gadi, kam ellas mainas bija veiktas ik pec 8-9k km un divsajugu karbai pie 37k km un nesen bija veikta liela 60k km apkope pie dilera, cenu biju ielicis par 3-5k eur lielaku, ka tadi pasi tikko vacijas ar 180-250k km paneli, bet pirceju rinda nestaveja. Beigas pirmais zvans bija pec 2-3 nedelam un tas ari nopirka (500 eur nometu no cenas).

P.S. Savam G05 ar B57 ari aizdzinu pie dilera uz ellas mainu pie 6k km. Pienemejs brinijas, ko es daru, jo noskanejot atslegu, radija, ka lidz ellas mainai vel 27k km.

[ Šo ziņu laboja smudo, 30 Sep 2023, 16:31:41 ]

Offline
Deivid
30. Sep 2023, 17:13 #7406

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

5 gadi un 40k... Liela varbūtība ka visu laiku pa pilsētu dzīts/stāvējis sastrēgumos. Pie tādiem apstākļiem manuprāt pareizāk būtu reizi gadā mainīt, bet nu tas tāpat ir ļoti rets gadījums.

P.s kad tirgosi savu G, atmet man PM, es tādus attieksmi pret tehniku saprotu un novērtēju pēc 2 gadiem varētu būt aktuāli
Offline
sys9291
30. Sep 2023, 19:43 #7407

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5198

Braucu ar: F20 R1200RT


30 Sep 2023, 16:28:13 @smudo rakstīja:

30 Sep 2023, 12:14:14 @Deivid rakstīja:

30 Sep 2023, 12:01:51 @michals1 rakstīja:
5 gadus vecai lamatai,pēc mūsu standartiem vajadzētu būt vismaz 5 eļļas maiņām,neskatoties uz to,ka nobraukums 40k.


Bingo. Un tagad atrodi šos vienradžus. Vairumam tur pirmā maiņa būs pie 30-40k neskatoties ne uz ko.

Teikt - nopērc nenobrauktu un adekvāti koptu premium auto ir viens, atrast dabā tādu ir pavisam kas cits.



Uz 5 gadi pie 40k km butu jabut 2am ellas mainam, pie 2 un 4 gadu sasniegsanas, neatkarigi no nobraukuma, tatad aptuveni pie 17 un 34k km.

Ja nopietni, tad katrs jau megina atrast veidu, ka mazak izterest perkot gan jaunu, gan lietotu auto. Kad tirgoju pavasari savu C7 Ar 65k km un 6 gadi, kam ellas mainas bija veiktas ik pec 8-9k km un divsajugu karbai pie 37k km un nesen bija veikta liela 60k km apkope pie dilera, cenu biju ielicis par 3-5k eur lielaku, ka tadi pasi tikko vacijas ar 180-250k km paneli, bet pirceju rinda nestaveja. Beigas pirmais zvans bija pec 2-3 nedelam un tas ari nopirka (500 eur nometu no cenas).

P.S. Savam G05 ar B57 ari aizdzinu pie dilera uz ellas mainu pie 6k km. Pienemejs brinijas, ko es daru, jo noskanejot atslegu, radija, ka lidz ellas mainai vel 27k km.

saskāros ar analoģisku situāciju... Tagad eļļu mainu pats ar ierakstu auto vēsturē...
Offline
martins_usars
30. Sep 2023, 19:43 #7408

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

BMW apkopes vai nu 30kkm vai 2 gadi. Tiesa sistēma ir gana gudra un saīsina atlikušo intervālu braucot pa korķiem. Nevar gluži nobraukt 30 tūkstošus dračījoties pa korķiem
Offline
Elviss
30. Sep 2023, 19:46 #7409

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21904

Braucu ar: VAZ 2101 80'


30 Sep 2023, 10:09:30 @Deivid rakstīja:

30 Sep 2023, 08:55:45 @Elviss rakstīja:
Ir arī, kas par mašīnām rūpējās. Zinu vienu F11, kas vēl ilgi ripos


Daži fanātiķi kuri tos nopērk jaunus un tikai sev vien izprotamu iemeslu dēļ uztur kārtībā priekš nākamā saimnieka vai aiz ticības ka tā vienkārši jādara. Citādi, 30k eļļas maiņa kaut vai pa 5 gadiem, bet nu pirms iekāpšanas auto noteikti jānokrata smiltis no botām un tad jau viss gerai

Baidos ka tu savu arī nopirki kad jau viss par vēlu, tikai paveicās ka tā ir nākamā lietotāja problēma

Ar 120k moskrejienu viss par vēlu? Uz manējo fizika nestrādāja, bet veiksme? Atdevu ar 260 laikam. Nopisas jau beigas daudz kas, bet visu pēc fen šui sataisīju, nākamajam viss būs Ok.

-----------------
[URL=http://rttulkojumi.lv]
[/URL]
Offline
Aurius
01. Oct 2023, 11:12 #7410

Kopš: 12. Jun 2023

Ziņojumi: 135

Braucu ar:


Pa 7k varu tevi no viņa atbrīvot un tad uzreiz pa taisno uz servisu, motors uz galda, jaunas ķēdes, jaunas šāles, jaunu eļļas sūkni, jaunu vārstu vāku, jaunu egr vārstu, jaunu atgāzu dzesēšanas siltummaini, jaunu demferi, ieplūdes kolektora tīrīšana, aizmugurēja reduktora bukses ar drošvien aprautas, jauna eļļa karbā ar filtru kopā tas auto nostāsies uz 11k pie nosacījuma, ja turbīna eļļu nedzen un intercooleris nav nopunķojies ā un vēl kas ar kvēpu filtru ar nav zināms, tad tur visi 13-14k uz to auto var saskriet


Sapņi man kailie sapņi, no sērijas ja man būtu lieka štuka
Offline
Deivid
01. Oct 2023, 12:35 #7411

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


30 Sep 2023, 19:46:06 @Elviss rakstīja:
Ar 120k moskrejienu viss par vēlu? Uz manējo fizika nestrādāja, bet veiksme? Atdevu ar 260 laikam. Nopisas jau beigas daudz kas, bet visu pēc fen šui sataisīju, nākamajam viss būs Ok.


Es tikai aicinu domāt ka modernam auto nobraukums neko daudz nepasaka. Tur izplūde ir sarežģītāka kā visa PSRS autobūve Nav runa par fiziku, ir runa par nezināmo lietošanu/apkopi iepriekšējā saimnieka rokās un pie tik komplicētas mašinērijas veiksme noteikti spēlē lielu lomu, tas tev nav trolejbuss vai Tesla.

Benzīnam tas ir kapeiku vienkāršāk, lai arī tiešā iesmidze nav nekāda pastaiga parkā, bet nu dīzelim ir ļoti svarīgi apstākļi kādos lietots. Km ko rāda panelī tik tiešām nav svarīgākie
Offline
Briize
01. Oct 2023, 13:06 #7412

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


01 Oct 2023, 11:12:29 @Aurius rakstīja:

Pa 7k varu tevi no viņa atbrīvot un tad uzreiz pa taisno uz servisu, motors uz galda, jaunas ķēdes, jaunas šāles, jaunu eļļas sūkni, jaunu vārstu vāku, jaunu egr vārstu, jaunu atgāzu dzesēšanas siltummaini, jaunu demferi, ieplūdes kolektora tīrīšana, aizmugurēja reduktora bukses ar drošvien aprautas, jauna eļļa karbā ar filtru kopā tas auto nostāsies uz 11k pie nosacījuma, ja turbīna eļļu nedzen un intercooleris nav nopunķojies ā un vēl kas ar kvēpu filtru ar nav zināms, tad tur visi 13-14k uz to auto var saskriet


Sapņi man kailie sapņi, no sērijas ja man būtu lieka štuka

Tev kaut reizi ir bijis ilgstošā lietošanā auto ar n57 dīzeldzinēju ?
Man ir bijuši divi, grāmatu esmu lasījis un ar otro n57 kam vēl klāt bija ADblue gramatu atlasījos lidz vēmienam, tā ka labi zinu, ko rakstu un tie vecie, nobrauktie n57 dīzeļdzineju auto, kyriem nekas no manis minetā nav darīts tieši 7-8k verti arī ir. Ja nezini, neraksti muļkības !
Offline
crime
01. Oct 2023, 16:22 #7413

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8475

Braucu ar: m635csi

gadu bija f30 330d, nekādu problēmu. tagad gadu f15 3.0d, nulle problēmu. abiem noskrējiens ap 150tk km. jūs sapērkat nojātas miskastes, ar notītiem 200k km, un tad sākas, bmw sūds, n57 sūds, utt.
Offline
Aurius
01. Oct 2023, 17:35 #7414

Kopš: 12. Jun 2023

Ziņojumi: 135

Braucu ar:


01 Oct 2023, 13:06:25 @Briize rakstīja:

01 Oct 2023, 11:12:29 @Aurius rakstīja:

Pa 7k varu tevi no viņa atbrīvot un tad uzreiz pa taisno uz servisu, motors uz galda, jaunas ķēdes, jaunas šāles, jaunu eļļas sūkni, jaunu vārstu vāku, jaunu egr vārstu, jaunu atgāzu dzesēšanas siltummaini, jaunu demferi, ieplūdes kolektora tīrīšana, aizmugurēja reduktora bukses ar drošvien aprautas, jauna eļļa karbā ar filtru kopā tas auto nostāsies uz 11k pie nosacījuma, ja turbīna eļļu nedzen un intercooleris nav nopunķojies ā un vēl kas ar kvēpu filtru ar nav zināms, tad tur visi 13-14k uz to auto var saskriet


Sapņi man kailie sapņi, no sērijas ja man būtu lieka štuka

Tev kaut reizi ir bijis ilgstošā lietošanā auto ar n57 dīzeldzinēju ?
Man ir bijuši divi, grāmatu esmu lasījis un ar otro n57 kam vēl klāt bija ADblue gramatu atlasījos lidz vēmienam, tā ka labi zinu, ko rakstu un tie vecie, nobrauktie n57 dīzeļdzineju auto, kyriem nekas no manis minetā nav darīts tieši 7-8k verti arī ir. Ja nezini, neraksti muļkības !

Ak ta Ta tu saki! Cik tad 60/61 ir vērti un cik e90/91, par vecākiem es nemaz negribu jautat.
Offline
Deivid
01. Oct 2023, 18:01 #7415

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Vecāki par tevis nosauktajiem ir dinozauri. To arī daudzi nesaprot

Kas no viņa saraksta nebūtu jādara nobrauktiem E60/E90 ? Nenobrauktu pa šiem gadiem jau principā nevar būt
Offline
HiJaCKeR
01. Oct 2023, 18:08 #7416

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4625

Braucu ar: BMW E90 330i

gribi braukt ar BMW, maksā. ja nē, brauc ar reni neviens nespiež pirkt BMW
Offline
Briize
01. Oct 2023, 18:30 #7417

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


01 Oct 2023, 17:35:15 @Aurius rakstīja:

01 Oct 2023, 13:06:25 @Briize rakstīja:

01 Oct 2023, 11:12:29 @Aurius rakstīja:

Pa 7k varu tevi no viņa atbrīvot un tad uzreiz pa taisno uz servisu, motors uz galda, jaunas ķēdes, jaunas šāles, jaunu eļļas sūkni, jaunu vārstu vāku, jaunu egr vārstu, jaunu atgāzu dzesēšanas siltummaini, jaunu demferi, ieplūdes kolektora tīrīšana, aizmugurēja reduktora bukses ar drošvien aprautas, jauna eļļa karbā ar filtru kopā tas auto nostāsies uz 11k pie nosacījuma, ja turbīna eļļu nedzen un intercooleris nav nopunķojies ā un vēl kas ar kvēpu filtru ar nav zināms, tad tur visi 13-14k uz to auto var saskriet


Sapņi man kailie sapņi, no sērijas ja man būtu lieka štuka

Tev kaut reizi ir bijis ilgstošā lietošanā auto ar n57 dīzeldzinēju ?
Man ir bijuši divi, grāmatu esmu lasījis un ar otro n57 kam vēl klāt bija ADblue gramatu atlasījos lidz vēmienam, tā ka labi zinu, ko rakstu un tie vecie, nobrauktie n57 dīzeļdzineju auto, kyriem nekas no manis minetā nav darīts tieši 7-8k verti arī ir. Ja nezini, neraksti muļkības !

Ak ta Ta tu saki! Cik tad 60/61 ir vērti un cik e90/91, par vecākiem es nemaz negribu jautat.

Labi koptu 2004 g e60 525d tā ka spīd un laistās un 19collu diskiem 2019.g pārdevu pa 3900euro, ka tagad redzu ka tās vecās miskastes ar ādas salona paliekām tirgo pa 5000-6000euro nojātas līdz klinķim, tad rēka rauj par tiem fantastiem-skazočņikiem
Te jau vakar rakstīja šajā vai paralēlā topikā, ka auto ar pilnība izkastrētu ekoloģiju un kaut kādu krūmu čiperu čipsiem pasniedz kā labi koptu man kā reixi skatot sludinājumus šonedēļ vienam gribējās uzzanit pa sludinājumu kura šādi teksti un pajautāt vai viņam viss ar galvu kārtībā...? Ģerevņa ! Man arī piedāvāja, pat centās pierunāt f15 "izprogrammēt" adblue sistēmu, bet es nopirku to grjobano NOX sensoru pa 614euro un nomainīju, kopā ar darbu un visas auto programmatūras update, lai varētu uztaisīt testbloku adblue sistēmai sanāca 830euro un tā sistēma beigās darbojā nevainojami !

[ Šo ziņu laboja Briize, 01 Oct 2023, 18:31:54 ]

Offline
Elviss
01. Oct 2023, 19:24 #7418

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21904

Braucu ar: VAZ 2101 80'


01 Oct 2023, 12:35:21 @Deivid rakstīja:

30 Sep 2023, 19:46:06 @Elviss rakstīja:
Ar 120k moskrejienu viss par vēlu? Uz manējo fizika nestrādāja, bet veiksme? Atdevu ar 260 laikam. Nopisas jau beigas daudz kas, bet visu pēc fen šui sataisīju, nākamajam viss būs Ok.


Es tikai aicinu domāt ka modernam auto nobraukums neko daudz nepasaka. Tur izplūde ir sarežģītāka kā visa PSRS autobūve Nav runa par fiziku, ir runa par nezināmo lietošanu/apkopi iepriekšējā saimnieka rokās un pie tik komplicētas mašinērijas veiksme noteikti spēlē lielu lomu, tas tev nav trolejbuss vai Tesla.

Benzīnam tas ir kapeiku vienkāršāk, lai arī tiešā iesmidze nav nekāda pastaiga parkā, bet nu dīzelim ir ļoti svarīgi apstākļi kādos lietots. Km ko rāda panelī tik tiešām nav svarīgākie

Labāk auto ar sudainām apkopēm ar 50k noskrejienu, nekā 250k, ne?
Tie liekie eļļas intervāli jau ir + - Ok, ja ir maz darba stundas UB braukti lieli attālumi, kas DE tomēr ir

-----------------
[URL=http://rttulkojumi.lv]
[/URL]
Offline
protams
01. Oct 2023, 23:05 #7419

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5572

Braucu ar: null ziiben

Resp. par tēmu, izslēdziet start\stopu vispār un pilsētā brauciet sport režīmā un ies jums šāles ilgi un dikti ar visu N57

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Briize
02. Oct 2023, 07:34 #7420

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


01 Oct 2023, 23:35:57 @Amphiney rakstīja:
N57 190kw nupat puņķojošu vārstu vāku apvienoju ar ķēžu maiņu, nobraukts 327k km. Šālēm nekas. Braucam tālāk.
[url=https://ibb.co/mNsH8M9]
[/url]

Visas šāles izskatījās sādi ? Ja jā tad super ! Bet te jau ir tas stāsts par to, ka tā ir reāla loterija un ir salīdzinoši liels tas n57 dīzeļdzinēju procents, kuram nav viss šitik skaisti...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo