Online
Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Dienas snapshot 23
Autors | Ziņojums |
Sancix | | Kopš: 03. May 2008
Ziņojumi: 6914
Braucu ar: to kas pa rokai
| 3.2. 2 Vējstikla vadītāja puses noteiktajā laukumā bojājums lielāks par prasībās noteikto.
----------------- Viss par un ap kārdāniem. PM
| Offline | | |
ezis_ | | Kopš: 13. May 2017
Ziņojumi: 1243
Braucu ar: T@C- R6 un citiem
|
16 Jan 2024, 20:30:45 @Sancix rakstīja:
3.2. 2 Vējstikla vadītāja puses noteiktajā laukumā bojājums lielāks par prasībās noteikto.
Galvanais ir turet auto ,riskejot ar dzivibu ja tas auto apveļas tad to veceni smuki pierule pie zemes, jo nav pat kur isti pamukt mala | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| bildē izskatās vecis. Kas tur īsti noticis? Pacēlājam tikai viena puse aizgājusi uz augšu?
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
crime | | Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8514
Braucu ar: m635csi
| tur drīzāk viena puse uz leju nokritusi ir jābūt izcilam jampampinjam, ja cel mašīnu un redzi, ka viena puse neceljas, bet tik un tā turpini | Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13610
Braucu ar: 30niekiem
|
16 Jan 2024, 21:24:20 @crime rakstīja:
tur drīzāk viena puse uz leju nokritusi ir jābūt izcilam jampampinjam, ja cel mašīnu un redzi, ka viena puse neceljas, bet tik un tā turpini
Tā kā csdd visus lohus atlaida, tad jā, pacēlājs ir nokritis. | Offline | | |
Ksneps | | Kopš: 02. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1395
Braucu ar:
| Tā jābūt. Tas ir džips. | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
| pārbauda, vai apreizi rāda leņķi. nezinājāt ?
| Online | | |
kaprons | | Kopš: 20. Jan 2018
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 5248
Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...
| Tieši tā, apvidnieka tests, no 2024 visiem apvidniekiem obligāts | Offline | | |
|
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Vakar downgreidojos uz E46 330iX un aizbraucu uz Brīvkalniem.
Ļoti daudz iespaidu pēc pirmā brauciena. Pa pilsētu un sniegu ļoti forši tas gen 1 xDrive strādā -sajūtas gandrž kā RWD auto, bet ar labu paātrinājumu slidenos apstākļos. Atšķiribā no pērējiem, šis vēl ir pastāvīgi (mehāniski) sajūgts 38%/62% attiecībā caur reduktoru. Ja ko jaucu, kāds zinošāks var pielabot. Pa šoseju, protams, ka sajūta, ka tas M54B30 neiet, bet tas ir objektīvi, jo 300Nm un 230zs tikai. Pa ledus trasi ar ielas radžu riepām nevienā brīdi jaudas netrūkā - tur gan arī ar 150zs gan jau būtu gana.
Lielāka leņķa un īsus līkumu ļoti forši slīpēt, pat šādā OE set-upā, bet galos, ātros un lēzenos vēl nemāku - rokas par līku. Ar AWD auto, lai turētu sānslīdē, ja ir lēzenāks līkums, tad jādod vairāk gāze un auto visu laiku paātrinās, līdz ātrums kļūst par lielu un tad piestūrējot vai atmetoties seko pārmetiens, kas jāsaķer. Vēl domāšu, vai vēlāk varbūt pārbūvēt uz RWD, vai paturēt xDrive.
Ja tā padomā, tad pre-LCI E46 modelis ražo laikam no 1998. gada un šim konkrētajam auto jau 23 gadi | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4936
Braucu ar: cieņu
| Tas e46 ir automāts, vai tur jau kaut kas ir pārbūvēts [ Šo ziņu laboja Mikels, 18 Jan 2024, 11:01:28 ] | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
18 Jan 2024, 11:00:50 @Mikels rakstīja:
Tas e46 ir automāts, vai tur jau kaut kas ir pārbūvēts
Automāts - nav liela izvēle nesapuvišiem E46 M54B30 Kad braucu skatīt, domāju, ka tas ir manuālis, jo automātu nemaz neapsvēru, bet ziemas trasei tas pārāk netraucē, jo tur tāpat visu laiku slēdzies starp 2 robiem max. Stūru ledus trasē vispār ieliec manuāli 3. robā un brauc tā visu apli. Sākumā domāju, ka automātam manuālajā režimā likšu vienā robā, bet beigās arī sporta auto režīms nekādi netraucēja - mugura katra brauciena beigās tāpat bija slapja. Ispējams, ka pārbūvēšu ar laiku uz manuāli, bet pirms tam jāizdomā, vai atstāt xDrive, jo tur kārbas atšķiras. Vasarai ir divi citu hobijauto ar manuāliem. | Offline | | |
karro | | Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4611
Braucu ar: studentu variantu
| Es vienādiņ esmu domājis, kas tur notiek, ja šādam xdrive automātam "norauj roceni", un kā vispār eggsdraivs jūtas šādā situācijā pat ar manuāli un izspiestu sajūgu. Aizmugurējie riteņi stāv, priekšējie turpina griezties, ko tur reduktors, automāta gadījumā liekas, ka tur visam jāuzsprāgst vispār , bet nu nav tak tā. Kā tas ir atrisināts? | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
18 Jan 2024, 12:23:27 @karro rakstīja:
Es vienādiņ esmu domājis, kas tur notiek, ja šādam xdrive automātam "norauj roceni", un kā vispār eggsdraivs jūtas šādā situācijā pat ar manuāli un izspiestu sajūgu. Aizmugurējie riteņi stāv, priekšējie turpina griezties, ko tur reduktors, automāta gadījumā liekas, ka tur visam jāuzsprāgst vispār , bet nu nav tak tā. Kā tas ir atrisināts?
Parastai OEM rocenei nav izderdžu aputrēt "motoru" ja tiek dota gāze, attiecīgi tiek nozilināti rocenes loki...
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
18 Jan 2024, 12:23:27 @karro rakstīja:
Es vienādiņ esmu domājis, kas tur notiek, ja šādam xdrive automātam "norauj roceni", un kā vispār eggsdraivs jūtas šādā situācijā pat ar manuāli un izspiestu sajūgu. Aizmugurējie riteņi stāv, priekšējie turpina griezties, ko tur reduktors, automāta gadījumā liekas, ka tur visam jāuzsprāgst vispār , bet nu nav tak tā. Kā tas ir atrisināts?
Vakar roceni prasījās tikai vienā atpakaļejošā līkumā kur bija tīrs ledus apakšā - to noraujot uz 1-2 sekundēm samet pakaļu tāpat kā jebkuram citam auto [ Šo ziņu laboja smudo, 18 Jan 2024, 12:32:19 ] | Offline | | |
Asch | | Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4289
Braucu ar:
| Man savulaik bija 330xd, rokas bija baigi jataisno. Paterins 14 litri pilseta bija nedaudz par traku
Sedinata piekare laika toreiz piebeidza garo prieksejo pusasi, kuru vel normala cena nevareja dabut.
Auto aizgaja tads ka bija, bet emocijas ir palikusas | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
18 Jan 2024, 13:00:00 @Asch rakstīja:
Man savulaik bija 330xd, rokas bija baigi jataisno. Paterins 14 litri pilseta bija nedaudz par traku
Sedinata piekare laika toreiz piebeidza garo prieksejo pusasi, kuru vel normala cena nevareja dabut.
Auto aizgaja tads ka bija, bet emocijas ir palikusas
Standartā e46 Xdrive ir nedaudz augstāka piekare, ja nemaldos + skatījos, ka apakšā ir panna, bet nu plastmasas - ja pa nelīdzenām trasēm brauc, tad labāk no alumīnija uzmetināt, pie reizes radiatorus pasargājot. Vakar Rīga -> Brīvkalni - 3 sesijas + starplaikos dzinējs netika noslāpēts nevienā brīdī -> Rīga ap 17l vidējais sanāca.
330D un 330i kā Winterbeater "trūkums" ir lielās bremzes (325mm un 320mm), līdz ar to jāpērk 17" radžu riepas 205/50 vai 205/55 izmērā (lai augstāks profils). Ja vēlies Michelin, kas ir best, tad komplekts 750-850 EUR. Ja kaut ko no vidus plaukta, tad 500 - 600 EUR. Un protams, ka tās riepas ilgi netura pa trasēm vizinoties. [ Šo ziņu laboja smudo, 18 Jan 2024, 13:17:52 ] | Offline | | |
|
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
18 Jan 2024, 13:00:00 @Asch rakstīja:
Man savulaik bija 330xd, rokas bija baigi jataisno. Paterins 14 litri pilseta bija nedaudz par traku
Sedinata piekare laika toreiz piebeidza garo prieksejo pusasi, kuru vel normala cena nevareja dabut.
Auto aizgaja tads ka bija, bet emocijas ir palikusas
Tad diez vai gribi zināt cik tērē "i" dziesmā, bet priekam sava cena
Man nevienam e46 rocene nav strādājusi tik labi lai to varētu vērtīgi izmantot izklaidēm, bet taisīta ir visiem | Offline | | |
crime | | Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8514
Braucu ar: m635csi
|
18 Jan 2024, 13:16:12 @smudo rakstīja:
18 Jan 2024, 13:00:00 @Asch rakstīja:
Man savulaik bija 330xd, rokas bija baigi jataisno. Paterins 14 litri pilseta bija nedaudz par traku
Sedinata piekare laika toreiz piebeidza garo prieksejo pusasi, kuru vel normala cena nevareja dabut.
Auto aizgaja tads ka bija, bet emocijas ir palikusas
Standartā e46 Xdrive ir nedaudz augstāka piekare, ja nemaldos + skatījos, ka apakšā ir panna, bet nu plastmasas - ja pa nelīdzenām trasēm brauc, tad labāk no alumīnija uzmetināt, pie reizes radiatorus pasargājot. Vakar Rīga -> Brīvkalni - 3 sesijas + starplaikos dzinējs netika noslāpēts nevienā brīdī -> Rīga ap 17l vidējais sanāca.
330D un 330i kā Winterbeater "trūkums" ir lielās bremzes (325mm un 320mm), līdz ar to jāpērk 17" radžu riepas 205/50 vai 205/55 izmērā (lai augstāks profils). Ja vēlies Michelin, kas ir best, tad komplekts 750-850 EUR. Ja kaut ko no vidus plaukta, tad 500 - 600 EUR. Un protams, ka tās riepas ilgi netura pa trasēm vizinoties.
bija kkādi 16ieki, kas derēja, nepretendēju uz galīgu taisnību, bet bija[ Šo ziņu laboja crime, 18 Jan 2024, 13:21:04 ] | Offline | | |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Laikam style 134 no E60 R16 | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Paldies, uz nākamo sezonu būs tie R16 jāpameklē.
Skatos, ka tiem Style 134 ET20 vs ET47, kas ir OE 17" diskiem - jāpārauda, vai spārnu arkas nesāks traucēt, jo pie vienādaiem platumiem, tas nozīmē 27mm izbīdījumu uz āru. Jāparakājas forumos - noteikti ka tur būs info, kādi ir ET/disku/riepu limiti E46 virsbūvei.
SSā neviena pilna komplekta style 134 pašreiz nav Ir komplekts no 3 gabaliem, bet maza varbūtība, ka kāds vienu disku atsevišķi tirgos [ Šo ziņu laboja smudo, 18 Jan 2024, 13:55:32 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, Mberg, PERFS, RVR, Staris, SteelRat, VLD, linda, maxell, mrc, noisex, smudo
|