Online

Pašreiz BMWPower skatās 234 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF kvēpu filtrs

AutorsZiņojums
streetking
16. Nov 2020, 21:16 #741

Kopš: 06. Nov 2017

Ziņojumi: 203

Braucu ar:


Aiziet
Offline
osk
16. Nov 2020, 21:25 #742

Kopš: 29. Nov 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1342

Braucu ar: E61

Ko powers saka par šo DPF tīrīšanu - Links

ir te apspriests vai kāds notestējis
Offline
amons
16. Nov 2020, 22:38 #743

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 845

Braucu ar: 325


16 Nov 2020, 21:25:37 @osk rakstīja:
Ko powers saka par šo DPF tīrīšanu - Links

ir te apspriests vai kāds notestējis

Kad dēļ beigta termostata bija apstājušās reģenerācijas un pēc tam ar piespiedu reģenerācijām nevarēja dabūt vaļā filtru, tad es aizvedu uz šo kantori http://www.dpfcleaninggroup.lv/
Pec tīrīšanas pretspiediens normāls, ka arī servisā tika reģistrēta filtra tīrīšana/nomaiņa. Itkā atstāja iespaidu, ka zin ko dara.
Offline
Janis_Janis
28. Dec 2020, 15:18 #744

Kopš: 15. Nov 2018

Ziņojumi: 163

Braucu ar:

Sveiki.

Nepieciešama konsultācija..
E61 FL DPF neveic reģenerācijas, arī piespiedu ar Rheingoldu nevar veikt.
Izmet kļūdu "004020 DDE-Datchik temperaturi OG pered mikrofiltrom, signal"
Mērījumi ir sekojoši -
1)Exhaust-gas temperature before particulate filter: tukšgaitā 39 C, braucot ap 107 C.
2)Exhaust-gas temperature before cat.:140 C tukšgaitā un 169 C braucot.
Ja pareizi saprotu, lai ieslēgtos reģenerācija, temperatūrai pirms katalizatora jāsasniedz 234 C.
Pretspiediens ir liels..tukšgaitā 50, braucot 130 mbar.

Vai varētu būt vaina kādā no devējiem?
Offline
RR04
28. Dec 2020, 15:24 #745

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41

gan jau jāmaina dpf
Offline
Digital
28. Dec 2020, 16:48 #746

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


28 Dec 2020, 15:18:02 @Janis_Janis rakstīja:
Sveiki.

Nepieciešama konsultācija..
E61 FL DPF neveic reģenerācijas, arī piespiedu ar Rheingoldu nevar veikt.
Izmet kļūdu "004020 DDE-Datchik temperaturi OG pered mikrofiltrom, signal"
Mērījumi ir sekojoši -
1)Exhaust-gas temperature before particulate filter: tukšgaitā 39 C, braucot ap 107 C.
2)Exhaust-gas temperature before cat.:140 C tukšgaitā un 169 C braucot.
Ja pareizi saprotu, lai ieslēgtos reģenerācija, temperatūrai pirms katalizatora jāsasniedz 234 C.
Pretspiediens ir liels..tukšgaitā 50, braucot 130 mbar.

Vai varētu būt vaina kādā no devējiem?

Tā kļūda gan diezgan skaidri norāda virzienu. Arī pēc taviem cipariem izskatās ka tas devējs dod nekorektus mērījumus.
Pēc interneta diagnostikas sāktu ar tā devēja nomaiņu!
Offline
Kaross
28. Dec 2020, 18:59 #747

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Tukšgaitā spiediens 5x par lielu. Gaitā tas cipars neko neizsaka, jo nav normāls mērījums. Čunčinot pa pilsētu neskaitās.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Modrs
28. Dec 2020, 20:34 #748

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Neesmu spečuks, bet temperatūras dačiks rāda smagi par zemu temperatūru. un dēļ tā ir aizaudzis dpfs. Galvenais, negriez viņu ārā
Offline
Janis_Janis
28. Dec 2020, 20:51 #749

Kopš: 15. Nov 2018

Ziņojumi: 163

Braucu ar:

griezt nav vēlēšanās.
2x ir veikta piespiedu tīrīšana pie viena no foruma biedriem. Tad kādu laiciņu ir gājis. No pēdējās tīrīšanas ap 20k tika noripoti un aizgāja kļūdas režīmā.
Kaross - tie mērījumi braucienā ir veikti uz 80km/h.
Pretspiediena devējs ir kaut kā saistīts ar šiem temp devējiem?

[ Šo ziņu laboja Janis_Janis, 28 Dec 2020, 21:14:38 ]

Offline
Locis
28. Dec 2020, 21:20 #750

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Jāmēra ir kārtigi atvelkot, piemēram no tiem 80 kmh paatrinoties līdz 140kmh,ieraudzisi pavisam citus ciparus.
Offline
kkas
28. Dec 2020, 21:22 #751

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu

Es varbūt kko nesaprotu , nav nācies saskarties, bet ja tev skaidri un gaiši rāda, ka kkas nav ar t devēju, kapēc tu nemeklē un nerisini to kļūdu? Imho dēļ tās arī nekas tev nekad neģenerēsies.
Offline
Janis_Janis
28. Dec 2020, 21:26 #752

Kopš: 15. Nov 2018

Ziņojumi: 163

Braucu ar:

Tāpēc, ka palasot ārzemju forumos - ar tādu kļūdu, ne vienmēr cilvēkam ir izdevies atrisināt problēmu nomainot šo devēju.


28 Dec 2020, 21:22:00 @kkas rakstīja:
Es varbūt kko nesaprotu , nav nācies saskarties, bet ja tev skaidri un gaiši rāda, ka kkas nav ar t devēju, kapēc tu nemeklē un nerisini to kļūdu? Imho dēļ tās arī nekas tev nekad neģenerēsies.

[ Šo ziņu laboja Janis_Janis, 28 Dec 2020, 21:26:27 ]

Offline
Kaross
28. Dec 2020, 23:41 #753

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


28 Dec 2020, 20:51:58 @Janis_Janis rakstīja:
griezt nav vēlēšanās.
2x ir veikta piespiedu tīrīšana pie viena no foruma biedriem. Tad kādu laiciņu ir gājis. No pēdējās tīrīšanas ap 20k tika noripoti un aizgāja kļūdas režīmā.
Kaross - tie mērījumi braucienā ir veikti uz 80km/h.
Pretspiediena devējs ir kaut kā saistīts ar šiem temp devējiem?


Kaut vai pie 200km/h ja brauc kā sieviete satiksmē, tad mērījums ir bezjēdzīgs.
Ir tāds termins angliski - load. Ātrums nekādā veidā neizsaka pie kāda load/slodzes tas filtrs ir mērīts. Elementāra fizika.
Pirmkārt vajag normāli pārbaudīt to DPF un otrkārt tikt galā ar temperatūras sensora kļūdu.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 28 Dec 2020, 23:43:02 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
28. Dec 2020, 23:51 #754

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

https://datazap.me/u/kaross/log-1606139438?log=...2-4&solo=1-2

Te vari apskatīties kā jāizskatās normālam log failam ar 3šo ātrumu. Pedālis grīdā. Tikai un vienīgi.

Tādiem procesiem vislabāk izmantot TestO, jo ISTA salīdzinot ar šo ir pamatskolnieku līmenī.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Mikuzz
05. Jan 2021, 20:57 #755

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli

Kā esat risinājuši problēmu,kad ilgi nav notikusi reģenerācija un pārpildīts filtrs,met ārā 480A un 481A kļūdas?
Viss izdevās,bet kādi ir ašākie varianti?
Offline
Staris
05. Jan 2021, 21:48 #756

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Kas tieši izdevās? Piespiest reģenerēties?
Vai ir skaidrs kāpēc nereģenerējās? Dzinēja temperatūra ir atbilstoša?
Offline
Mikuzz
05. Jan 2021, 21:54 #757

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli

Jā,izdevās palaist piespiedu reģenerāciju.
Temp.ir ok,nezinu vēsturi, kādēļ aizauga, bet bija aktīva kļūda par ātruma signālu, to sarisināju.
Offline
Kaross
05. Jan 2021, 22:12 #758

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Viena no tām ir DPF intervāla kļūda un no viņas var tikt vaļā tikai "uzstādot" jaunu filtru.
Tas, ka vienreiz izdevās palaist piespiedu reģenerāciju nenozīmē, ka filtrs ir labs. Otra kļūda ir par to, ka kvēpu daudzums filtrā ir liels un vadības bloks par to ziņo. Sākumā vajag kaut kādus vismaz parametrus no filtra, lai saprastu ko ar viņu darīt.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Angelz
05. Jan 2021, 22:24 #759

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


05 Jan 2021, 22:12:14 @Kaross rakstīja:
Viena no tām ir DPF intervāla kļūda un no viņas var tikt vaļā tikai "uzstādot" jaunu filtru.
Tas, ka vienreiz izdevās palaist piespiedu reģenerāciju nenozīmē, ka filtrs ir labs. Otra kļūda ir par to, ka kvēpu daudzums filtrā ir liels un vadības bloks par to ziņo. Sākumā vajag kaut kādus vismaz parametrus no filtra, lai saprastu ko ar viņu darīt.


Runājot par E sērijas DPF kļūdām tad 480A = palielināts pretspiediens DPF un 481A = maksimāls pretspiediens ārpus pieļautā DPF, kas galīgi nav DPF intervāla kļūda.

Pie abām kļūdām logos filtra reģenerācija nenotiks.

Par 480 var uzzināt tikai diag softa logos, 481 jau būs msg panelī.


28 Dec 2020, 20:51:58 @Janis_Janis rakstīja:

Pretspiediena devējs ir kaut kā saistīts ar šiem temp devējiem?


Pretspiediena devējs bieži vien ir viens no prbl cēloņiem kā rezultātā būs 480/481. Un parasti arī kļūda par pretspiediena devēja neatbilstību.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 05 Jan 2021, 22:29:28 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Kaross
05. Jan 2021, 22:35 #760

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

jā, es sajaucu ar 452A.
Jebkurā gadījumā tie kļūdu kodi ir bezjēdzīgi bez jebkādas citas informācijas. To, ka tev ir sūdi ar DPF gan jau pats esi sapratis.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo