Online
Pašreiz BMWPower skatās 234 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF kvēpu filtrs
Autors | Ziņojums |
streetking | | Kopš: 06. Nov 2017
Ziņojumi: 203
Braucu ar:
|
Aiziet | Offline | | |
osk | | Kopš: 29. Nov 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1342
Braucu ar: E61
| Ko powers saka par šo DPF tīrīšanu - Links
ir te apspriests vai kāds notestējis | Offline | | |
amons | | Kopš: 14. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 845
Braucu ar: 325
|
16 Nov 2020, 21:25:37 @osk rakstīja:
Ko powers saka par šo DPF tīrīšanu - Links
ir te apspriests vai kāds notestējis
Kad dēļ beigta termostata bija apstājušās reģenerācijas un pēc tam ar piespiedu reģenerācijām nevarēja dabūt vaļā filtru, tad es aizvedu uz šo kantori http://www.dpfcleaninggroup.lv/
Pec tīrīšanas pretspiediens normāls, ka arī servisā tika reģistrēta filtra tīrīšana/nomaiņa. Itkā atstāja iespaidu, ka zin ko dara. | Offline | | |
Janis_Janis | | Kopš: 15. Nov 2018
Ziņojumi: 163
Braucu ar:
| Sveiki.
Nepieciešama konsultācija..
E61 FL DPF neveic reģenerācijas, arī piespiedu ar Rheingoldu nevar veikt.
Izmet kļūdu "004020 DDE-Datchik temperaturi OG pered mikrofiltrom, signal"
Mērījumi ir sekojoši -
1)Exhaust-gas temperature before particulate filter: tukšgaitā 39 C, braucot ap 107 C.
2)Exhaust-gas temperature before cat.:140 C tukšgaitā un 169 C braucot.
Ja pareizi saprotu, lai ieslēgtos reģenerācija, temperatūrai pirms katalizatora jāsasniedz 234 C.
Pretspiediens ir liels..tukšgaitā 50, braucot 130 mbar.
Vai varētu būt vaina kādā no devējiem? | Offline | | |
RR04 | | Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3778
Braucu ar: 41
| gan jau jāmaina dpf | Offline | | |
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
|
28 Dec 2020, 15:18:02 @Janis_Janis rakstīja:
Sveiki.
Nepieciešama konsultācija..
E61 FL DPF neveic reģenerācijas, arī piespiedu ar Rheingoldu nevar veikt.
Izmet kļūdu "004020 DDE-Datchik temperaturi OG pered mikrofiltrom, signal"
Mērījumi ir sekojoši -
1)Exhaust-gas temperature before particulate filter: tukšgaitā 39 C, braucot ap 107 C.
2)Exhaust-gas temperature before cat.:140 C tukšgaitā un 169 C braucot.
Ja pareizi saprotu, lai ieslēgtos reģenerācija, temperatūrai pirms katalizatora jāsasniedz 234 C.
Pretspiediens ir liels..tukšgaitā 50, braucot 130 mbar.
Vai varētu būt vaina kādā no devējiem?
Tā kļūda gan diezgan skaidri norāda virzienu. Arī pēc taviem cipariem izskatās ka tas devējs dod nekorektus mērījumus.
Pēc interneta diagnostikas sāktu ar tā devēja nomaiņu! | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Tukšgaitā spiediens 5x par lielu. Gaitā tas cipars neko neizsaka, jo nav normāls mērījums. Čunčinot pa pilsētu neskaitās.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| Neesmu spečuks, bet temperatūras dačiks rāda smagi par zemu temperatūru. un dēļ tā ir aizaudzis dpfs. Galvenais, negriez viņu ārā | Offline | | |
|
Janis_Janis | | Kopš: 15. Nov 2018
Ziņojumi: 163
Braucu ar:
| griezt nav vēlēšanās.
2x ir veikta piespiedu tīrīšana pie viena no foruma biedriem. Tad kādu laiciņu ir gājis. No pēdējās tīrīšanas ap 20k tika noripoti un aizgāja kļūdas režīmā.
Kaross - tie mērījumi braucienā ir veikti uz 80km/h.
Pretspiediena devējs ir kaut kā saistīts ar šiem temp devējiem?[ Šo ziņu laboja Janis_Janis, 28 Dec 2020, 21:14:38 ] | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11224
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Jāmēra ir kārtigi atvelkot, piemēram no tiem 80 kmh paatrinoties līdz 140kmh,ieraudzisi pavisam citus ciparus. | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: Alfu
| Es varbūt kko nesaprotu , nav nācies saskarties, bet ja tev skaidri un gaiši rāda, ka kkas nav ar t devēju, kapēc tu nemeklē un nerisini to kļūdu? Imho dēļ tās arī nekas tev nekad neģenerēsies. | Offline | | |
Janis_Janis | | Kopš: 15. Nov 2018
Ziņojumi: 163
Braucu ar:
| Tāpēc, ka palasot ārzemju forumos - ar tādu kļūdu, ne vienmēr cilvēkam ir izdevies atrisināt problēmu nomainot šo devēju.
28 Dec 2020, 21:22:00 @kkas rakstīja:
Es varbūt kko nesaprotu , nav nācies saskarties, bet ja tev skaidri un gaiši rāda, ka kkas nav ar t devēju, kapēc tu nemeklē un nerisini to kļūdu? Imho dēļ tās arī nekas tev nekad neģenerēsies.
[ Šo ziņu laboja Janis_Janis, 28 Dec 2020, 21:26:27 ] | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
28 Dec 2020, 20:51:58 @Janis_Janis rakstīja:
griezt nav vēlēšanās.
2x ir veikta piespiedu tīrīšana pie viena no foruma biedriem. Tad kādu laiciņu ir gājis. No pēdējās tīrīšanas ap 20k tika noripoti un aizgāja kļūdas režīmā.
Kaross - tie mērījumi braucienā ir veikti uz 80km/h.
Pretspiediena devējs ir kaut kā saistīts ar šiem temp devējiem?
Kaut vai pie 200km/h ja brauc kā sieviete satiksmē, tad mērījums ir bezjēdzīgs.
Ir tāds termins angliski - load. Ātrums nekādā veidā neizsaka pie kāda load/slodzes tas filtrs ir mērīts. Elementāra fizika.
Pirmkārt vajag normāli pārbaudīt to DPF un otrkārt tikt galā ar temperatūras sensora kļūdu.[ Šo ziņu laboja Kaross, 28 Dec 2020, 23:43:02 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| https://datazap.me/u/kaross/log-1606139438?log=...2-4&solo=1-2
Te vari apskatīties kā jāizskatās normālam log failam ar 3šo ātrumu. Pedālis grīdā. Tikai un vienīgi.
Tādiem procesiem vislabāk izmantot TestO, jo ISTA salīdzinot ar šo ir pamatskolnieku līmenī.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Mikuzz | | Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
| Kā esat risinājuši problēmu,kad ilgi nav notikusi reģenerācija un pārpildīts filtrs,met ārā 480A un 481A kļūdas?
Viss izdevās,bet kādi ir ašākie varianti? | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Kas tieši izdevās? Piespiest reģenerēties?
Vai ir skaidrs kāpēc nereģenerējās? Dzinēja temperatūra ir atbilstoša? | Offline | | |
|
Mikuzz | | Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
| Jā,izdevās palaist piespiedu reģenerāciju.
Temp.ir ok,nezinu vēsturi, kādēļ aizauga, bet bija aktīva kļūda par ātruma signālu, to sarisināju. | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Viena no tām ir DPF intervāla kļūda un no viņas var tikt vaļā tikai "uzstādot" jaunu filtru.
Tas, ka vienreiz izdevās palaist piespiedu reģenerāciju nenozīmē, ka filtrs ir labs. Otra kļūda ir par to, ka kvēpu daudzums filtrā ir liels un vadības bloks par to ziņo. Sākumā vajag kaut kādus vismaz parametrus no filtra, lai saprastu ko ar viņu darīt.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
05 Jan 2021, 22:12:14 @Kaross rakstīja:
Viena no tām ir DPF intervāla kļūda un no viņas var tikt vaļā tikai "uzstādot" jaunu filtru.
Tas, ka vienreiz izdevās palaist piespiedu reģenerāciju nenozīmē, ka filtrs ir labs. Otra kļūda ir par to, ka kvēpu daudzums filtrā ir liels un vadības bloks par to ziņo. Sākumā vajag kaut kādus vismaz parametrus no filtra, lai saprastu ko ar viņu darīt.
Runājot par E sērijas DPF kļūdām tad 480A = palielināts pretspiediens DPF un 481A = maksimāls pretspiediens ārpus pieļautā DPF, kas galīgi nav DPF intervāla kļūda.
Pie abām kļūdām logos filtra reģenerācija nenotiks.
Par 480 var uzzināt tikai diag softa logos, 481 jau būs msg panelī.
28 Dec 2020, 20:51:58 @Janis_Janis rakstīja:
Pretspiediena devējs ir kaut kā saistīts ar šiem temp devējiem?
Pretspiediena devējs bieži vien ir viens no prbl cēloņiem kā rezultātā būs 480/481. Un parasti arī kļūda par pretspiediena devēja neatbilstību. [ Šo ziņu laboja Angelz, 05 Jan 2021, 22:29:28 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| jā, es sajaucu ar 452A.
Jebkurā gadījumā tie kļūdu kodi ir bezjēdzīgi bez jebkādas citas informācijas. To, ka tev ir sūdi ar DPF gan jau pats esi sapratis.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|