Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 209 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
janusheks78
28. Oct 2010, 08:34 #741

Kopš: 21. Oct 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 59

Braucu ar: Quattro


21 Oct 2010, 14:34:24 janusheks78 rakstīja:
Sveiki!
Braucot ar savu BMW 528 (2000.gada) mainās motora temperatūra - te tā pazeminās un tad atjaunojas līdz normālai darba temperatūrai. Brīdī, kad motora temperatūra krītas, tad mainās (svārstas) dzinēja apgriezieni 1000-2000apgr/min. Kas varētu būt par iemeslu?


Vakar beidzot izmeta kļūdu, ka ir beigts temperatūras devējs (sensors). Bet kur tāds atrodas?
Offline
boocis83
28. Oct 2010, 09:43 #742

Kopš: 07. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 796

Braucu ar: rAUDI 1.8TQ


28 Oct 2010, 08:34:27 janusheks78 rakstīja:

21 Oct 2010, 14:34:24 janusheks78 rakstīja:
Sveiki!
Braucot ar savu BMW 528 (2000.gada) mainās motora temperatūra - te tā pazeminās un tad atjaunojas līdz normālai darba temperatūrai. Brīdī, kad motora temperatūra krītas, tad mainās (svārstas) dzinēja apgriezieni 1000-2000apgr/min. Kas varētu būt par iemeslu?


Vakar beidzot izmeta kļūdu, ka ir beigts temperatūras devējs (sensors). Bet kur tāds atrodas?

Piebrauc uz diagnostiku pie speciaalista un pateiks kas tieshi ir pa vainu un arii nomainiis-ja veeleesies...iedoshu koordinaates liepaajaa kur...PM
Offline
janusheks78
28. Oct 2010, 09:52 #743

Kopš: 21. Oct 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 59

Braucu ar: Quattro


28 Oct 2010, 09:43:50 boocis83 rakstīja:

28 Oct 2010, 08:34:27 janusheks78 rakstīja:

21 Oct 2010, 14:34:24 janusheks78 rakstīja:
Sveiki!
Braucot ar savu BMW 528 (2000.gada) mainās motora temperatūra - te tā pazeminās un tad atjaunojas līdz normālai darba temperatūrai. Brīdī, kad motora temperatūra krītas, tad mainās (svārstas) dzinēja apgriezieni 1000-2000apgr/min. Kas varētu būt par iemeslu?


Vakar beidzot izmeta kļūdu, ka ir beigts temperatūras devējs (sensors). Bet kur tāds atrodas?

Piebrauc uz diagnostiku pie speciaalista un pateiks kas tieshi ir pa vainu un arii nomainiis-ja veeleesies...iedoshu koordinaates liepaajaa kur...PM


Kādus speciālistus iesaki Liepājā?
Offline
karro
28. Oct 2010, 11:18 #744

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4613

Braucu ar: studentu variantu

Kas tas ir par e39 nikji: aizsviideet prieksheejo kreiso lukturi? Kas tur ir-gaisa truba tuvumaa? Daudziem esmu maniijis, manam arii paraadiijies :¦

Ar miglaam tas pats. Ko dariit? (zalju kraasot un laist liktenjupee negribu )
Offline
boocis83
28. Oct 2010, 11:41 #745

Kopš: 07. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 796

Braucu ar: rAUDI 1.8TQ


28 Oct 2010, 09:52:22 janusheks78 rakstīja:

28 Oct 2010, 09:43:50 boocis83 rakstīja:

28 Oct 2010, 08:34:27 janusheks78 rakstīja:

21 Oct 2010, 14:34:24 janusheks78 rakstīja:
Sveiki!
Braucot ar savu BMW 528 (2000.gada) mainās motora temperatūra - te tā pazeminās un tad atjaunojas līdz normālai darba temperatūrai. Brīdī, kad motora temperatūra krītas, tad mainās (svārstas) dzinēja apgriezieni 1000-2000apgr/min. Kas varētu būt par iemeslu?


Vakar beidzot izmeta kļūdu, ka ir beigts temperatūras devējs (sensors). Bet kur tāds atrodas?

Piebrauc uz diagnostiku pie speciaalista un pateiks kas tieshi ir pa vainu un arii nomainiis-ja veeleesies...iedoshu koordinaates liepaajaa kur...PM


Kādus speciālistus iesaki Liepājā?


Lauris-Rudbarzu ielaa serviss.
Offline
noface
28. Oct 2010, 12:00 #746

Kopš: 20. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar: VW Golf II

iesakiet labu un ne kosmosa kantori (vēlams pārdaugavā), kurā varētu palēnam sākt vest kārtībā savu e39.
Thx.

[ Šo ziņu laboja noface, 28 Oct 2010, 12:00:54 ]

Offline
immis
28. Oct 2010, 12:40 #747

Kopš: 27. Jun 2009

Ziņojumi: 1246

Braucu ar: smaidu

Kur restaurē E39 šarnīrus?
Offline
heinomen
28. Oct 2010, 12:47 #748

Kopš: 07. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5631

Braucu ar: 15


28 Oct 2010, 12:40:30 immis rakstīja:
Kur restaurē E39 šarnīrus?

Rūjienas iela, adresi nezinu, bet izkārtne ir, atrast nav grūti
Offline
osk
28. Oct 2010, 12:51 #749

Kopš: 29. Nov 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1342

Braucu ar: E61


28 Oct 2010, 12:40:30 immis rakstīja:
Kur restaurē E39 šarnīrus?


rūjienas 6
Offline
janusheks78
28. Oct 2010, 12:59 #750

Kopš: 21. Oct 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 59

Braucu ar: Quattro


Kādus speciālistus iesaki Liepājā?


Lauris-Rudbarzu ielaa serviss.


Ir zināms cilvēks! Bet paldies par to pašu!
Offline
Austrums
29. Oct 2010, 19:17 #751

Kopš: 10. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 201

Braucu ar:

manam traktoram sāk parādīties kuiņas viena pēc otras.
pagaidām aktuālā ir tāda- nestrādā nekādi ventilatori, vai kā pareizi nosaukt, krč uzliek uz loga pūst maksimālajā ātrumā nekā. nepūš nekādu gaisu, nekādā ātrumā. tik var dzirdēt skaņu itkā kkas tītos. čo za kuj?


āā e39 tourings 530d 01'

[ Šo ziņu laboja Austrums, 29 Oct 2010, 19:18:22 ]

Offline
Peecis
29. Oct 2010, 19:20 #752

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


19 Oct 2010, 08:45:26 subaru rakstīja:
Tā ... kurš no šeit esošajiem ir mainījis e39 touringam bagāžnieka vāka amīšus?

Kur un pa cik naudām darbs savilka ?

Man 1 amīc nosprūda, ka pat ciet vairs neverās

Kur mainīji un cik $ iztērēji? Man arī tas jādara, jo vāks jau reizēm mēdz uzkrist uz galvas.
Offline
Peecis
29. Oct 2010, 19:22 #753

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


29 Oct 2010, 19:17:50 Austrums rakstīja:
manam traktoram sāk parādīties kuiņas viena pēc otras.
pagaidām aktuālā ir tāda- nestrādā nekādi ventilatori, vai kā pareizi nosaukt, krč uzliek uz loga pūst maksimālajā ātrumā nekā. nepūš nekādu gaisu, nekādā ātrumā. tik var dzirdēt skaņu itkā kkas tītos. čo za kuj?


āā e39 tourings 530d 01'

Vaina jāmeklē saistībā ar salona ventilatora motoriņu- vai nu drošinātājs, vai pats motoriņš. Varbūt arī klimas vadība. Vispār diagnostika vajadzīga.
Offline
Andris_323i
09. Nov 2010, 16:23 #754

Kopš: 05. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1757

Braucu ar: štoku, cilindru un bloku

Jautajums:

Vai 530d 2001. g 184 z.s. sprausla der 530d 99g.?
Offline
barons13
10. Nov 2010, 17:18 #755

Kopš: 26. May 2008

Ziņojumi: 214

Braucu ar: 5,7 litru bobiku un supermoto

Tātad, lai neceltu jaunu topiku atļaušos izpausties šeit.

Jautājums ir par E39 540 iegādi. Precīzāk, jautājumi ir vairāki. Pa lielam auto tiktu izmatots, lai pārvietotos pa šoseju vismaz 50 km attālumā, pa pilsētu baigi viņu ekspluatēt netaisos. Ideja ir meklēt 540 ar 6gang manual kārbu. Automāti nepatīk kā suga, tapēc tādu variantu atmetam jau sākumā. Uz mazajiem dzinējiem, cik saprotu, nav jēgas pārāk skatīties.

1) Tipiskie gļuki, uz ko jāvērš uzmanība pērkot?
2) Dzinēji, cik saprotu, pa gadiem ir dažādi, abi ar 4,4 tilpumu. Kādas tiem atšķirības tehniskajā ziņā un uzturēšanā?
3) Nebūtisks points, bet tomēr - degvielas patēriņš baigi nevelkot?

Pa lielam tas ir viss, kas mani pagaidām interesē, paldies jau iepriekš
Offline
smagratis
10. Nov 2010, 18:13 #756

Kopš: 01. Apr 2009

Ziņojumi: 357

Braucu ar: kaķi

kaads var pastaastiit kaa jaapievieno e39 feislifa aizmugureejaas diozu lampas ar blokiem uz e39 pirms feislifta, varbuut ir kaada sheema.
Offline
Kasics
10. Nov 2010, 18:20 #757

Kopš: 19. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2528

Braucu ar: kuģi pa bruģi.


10 Nov 2010, 17:18:03 barons13 rakstīja:
Tātad, lai neceltu jaunu topiku atļaušos izpausties šeit.

Jautājums ir par E39 540 iegādi. Precīzāk, jautājumi ir vairāki. Pa lielam auto tiktu izmatots, lai pārvietotos pa šoseju vismaz 50 km attālumā, pa pilsētu baigi viņu ekspluatēt netaisos. Ideja ir meklēt 540 ar 6gang manual kārbu. Automāti nepatīk kā suga, tapēc tādu variantu atmetam jau sākumā. Uz mazajiem dzinējiem, cik saprotu, nav jēgas pārāk skatīties.

1) Tipiskie gļuki, uz ko jāvērš uzmanība pērkot?
2) Dzinēji, cik saprotu, pa gadiem ir dažādi, abi ar 4,4 tilpumu. Kādas tiem atšķirības tehniskajā ziņā un uzturēšanā?
3) Nebūtisks points, bet tomēr - degvielas patēriņš baigi nevelkot?

Pa lielam tas ir viss, kas mani pagaidām interesē, paldies jau iepriekš

1) lukturu korektori, lufte reduktorā, sajūgs, ziemā vajag labas ziemenes. Pirms pirkt aizdzen uz diagnostiku un pacel uz pacēlāja.
2) viens laikam bija ar vanos
3) Man vidējais 13,4 l/100km. Ārpus pilsētas ieliekot kruīzā 8-9 l/100km
Offline
Aigis
10. Nov 2010, 19:09 #758

Kopš: 13. Mar 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 10202

Braucu ar: kūtiņu


10 Nov 2010, 18:13:03 smagratis rakstīja:
kaads var pastaastiit kaa jaapievieno e39 feislifa aizmugureejaas diozu lampas ar blokiem uz e39 pirms feislifta, varbuut ir kaada sheema.

jautā biedram Driver
Offline
marex25
13. Nov 2010, 11:04 #759

Kopš: 22. Feb 2010

Ziņojumi: 180

Braucu ar: e39 3.0d

Man te tads jautajums, ja e39 prieksejas lampas nevar noregulet, tatad ir beigts tas plasmasas korektors, bet vai taa ir taisniba ka lai to sudinu nomainitu jajauc visa lampa araa?
Offline
boocis83
13. Nov 2010, 20:41 #760

Kopš: 07. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 796

Braucu ar: rAUDI 1.8TQ


13 Nov 2010, 11:04:36 marex25 rakstīja:
Man te tads jautajums, ja e39 prieksejas lampas nevar noregulet, tatad ir beigts tas plasmasas korektors, bet vai taa ir taisniba ka lai to sudinu nomainitu jajauc visa lampa araa?


Tieshi taa-jaajauc aaraa-es pie vienas reizes arii iztiiriju no iekshpuses reflektorus un starp stikliem+ieliku CCFL baltaas engelacis.Uz abiem lukturiem praatiigi darbojoties laiks pagaaja ~2h
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo