Online
Pašreiz BMWPower skatās 209 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E39
Autors | Ziņojums |
janusheks78 | | Kopš: 21. Oct 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 59
Braucu ar: Quattro
|
21 Oct 2010, 14:34:24 janusheks78 rakstīja:
Sveiki!
Braucot ar savu BMW 528 (2000.gada) mainās motora temperatūra - te tā pazeminās un tad atjaunojas līdz normālai darba temperatūrai. Brīdī, kad motora temperatūra krītas, tad mainās (svārstas) dzinēja apgriezieni 1000-2000apgr/min. Kas varētu būt par iemeslu?
Vakar beidzot izmeta kļūdu, ka ir beigts temperatūras devējs (sensors). Bet kur tāds atrodas? | Offline | | |
boocis83 | | Kopš: 07. Jan 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 796
Braucu ar: rAUDI 1.8TQ
|
28 Oct 2010, 08:34:27 janusheks78 rakstīja:
21 Oct 2010, 14:34:24 janusheks78 rakstīja:
Sveiki!
Braucot ar savu BMW 528 (2000.gada) mainās motora temperatūra - te tā pazeminās un tad atjaunojas līdz normālai darba temperatūrai. Brīdī, kad motora temperatūra krītas, tad mainās (svārstas) dzinēja apgriezieni 1000-2000apgr/min. Kas varētu būt par iemeslu?
Vakar beidzot izmeta kļūdu, ka ir beigts temperatūras devējs (sensors). Bet kur tāds atrodas?
Piebrauc uz diagnostiku pie speciaalista un pateiks kas tieshi ir pa vainu un arii nomainiis-ja veeleesies...iedoshu koordinaates liepaajaa kur...PM | Offline | | |
janusheks78 | | Kopš: 21. Oct 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 59
Braucu ar: Quattro
|
28 Oct 2010, 09:43:50 boocis83 rakstīja:
28 Oct 2010, 08:34:27 janusheks78 rakstīja:
21 Oct 2010, 14:34:24 janusheks78 rakstīja:
Sveiki!
Braucot ar savu BMW 528 (2000.gada) mainās motora temperatūra - te tā pazeminās un tad atjaunojas līdz normālai darba temperatūrai. Brīdī, kad motora temperatūra krītas, tad mainās (svārstas) dzinēja apgriezieni 1000-2000apgr/min. Kas varētu būt par iemeslu?
Vakar beidzot izmeta kļūdu, ka ir beigts temperatūras devējs (sensors). Bet kur tāds atrodas?
Piebrauc uz diagnostiku pie speciaalista un pateiks kas tieshi ir pa vainu un arii nomainiis-ja veeleesies...iedoshu koordinaates liepaajaa kur...PM
Kādus speciālistus iesaki Liepājā? | Offline | | |
karro | | Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4613
Braucu ar: studentu variantu
| Kas tas ir par e39 nikji: aizsviideet prieksheejo kreiso lukturi? Kas tur ir-gaisa truba tuvumaa? Daudziem esmu maniijis, manam arii paraadiijies :¦
Ar miglaam tas pats. Ko dariit? (zalju kraasot un laist liktenjupee negribu ) | Offline | | |
boocis83 | | Kopš: 07. Jan 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 796
Braucu ar: rAUDI 1.8TQ
|
28 Oct 2010, 09:52:22 janusheks78 rakstīja:
28 Oct 2010, 09:43:50 boocis83 rakstīja:
28 Oct 2010, 08:34:27 janusheks78 rakstīja:
21 Oct 2010, 14:34:24 janusheks78 rakstīja:
Sveiki!
Braucot ar savu BMW 528 (2000.gada) mainās motora temperatūra - te tā pazeminās un tad atjaunojas līdz normālai darba temperatūrai. Brīdī, kad motora temperatūra krītas, tad mainās (svārstas) dzinēja apgriezieni 1000-2000apgr/min. Kas varētu būt par iemeslu?
Vakar beidzot izmeta kļūdu, ka ir beigts temperatūras devējs (sensors). Bet kur tāds atrodas?
Piebrauc uz diagnostiku pie speciaalista un pateiks kas tieshi ir pa vainu un arii nomainiis-ja veeleesies...iedoshu koordinaates liepaajaa kur...PM
Kādus speciālistus iesaki Liepājā?
Lauris-Rudbarzu ielaa serviss. | Offline | | |
noface | | Kopš: 20. Jul 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 93
Braucu ar: VW Golf II
| iesakiet labu un ne kosmosa kantori (vēlams pārdaugavā), kurā varētu palēnam sākt vest kārtībā savu e39.
Thx. [ Šo ziņu laboja noface, 28 Oct 2010, 12:00:54 ] | Offline | | |
immis | | Kopš: 27. Jun 2009
Ziņojumi: 1246
Braucu ar: smaidu
| Kur restaurē E39 šarnīrus? | Offline | | |
heinomen | | Kopš: 07. Nov 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 5631
Braucu ar: 15
|
28 Oct 2010, 12:40:30 immis rakstīja:
Kur restaurē E39 šarnīrus?
Rūjienas iela, adresi nezinu, bet izkārtne ir, atrast nav grūti | Offline | | |
|
osk | | Kopš: 29. Nov 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1342
Braucu ar: E61
|
28 Oct 2010, 12:40:30 immis rakstīja:
Kur restaurē E39 šarnīrus?
rūjienas 6 | Offline | | |
janusheks78 | | Kopš: 21. Oct 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 59
Braucu ar: Quattro
|
Kādus speciālistus iesaki Liepājā?
Lauris-Rudbarzu ielaa serviss.
Ir zināms cilvēks! Bet paldies par to pašu! | Offline | | |
Austrums | | Kopš: 10. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 201
Braucu ar:
| manam traktoram sāk parādīties kuiņas viena pēc otras.
pagaidām aktuālā ir tāda- nestrādā nekādi ventilatori, vai kā pareizi nosaukt, krč uzliek uz loga pūst maksimālajā ātrumā nekā. nepūš nekādu gaisu, nekādā ātrumā. tik var dzirdēt skaņu itkā kkas tītos. čo za kuj?
āā e39 tourings 530d 01'[ Šo ziņu laboja Austrums, 29 Oct 2010, 19:18:22 ] | Offline | | |
Peecis | | Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
19 Oct 2010, 08:45:26 subaru rakstīja:
Tā ... kurš no šeit esošajiem ir mainījis e39 touringam bagāžnieka vāka amīšus?
Kur un pa cik naudām darbs savilka ?
Man 1 amīc nosprūda, ka pat ciet vairs neverās
Kur mainīji un cik $ iztērēji? Man arī tas jādara, jo vāks jau reizēm mēdz uzkrist uz galvas. | Offline | | |
Peecis | | Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
29 Oct 2010, 19:17:50 Austrums rakstīja:
manam traktoram sāk parādīties kuiņas viena pēc otras.
pagaidām aktuālā ir tāda- nestrādā nekādi ventilatori, vai kā pareizi nosaukt, krč uzliek uz loga pūst maksimālajā ātrumā nekā. nepūš nekādu gaisu, nekādā ātrumā. tik var dzirdēt skaņu itkā kkas tītos. čo za kuj?
āā e39 tourings 530d 01'
Vaina jāmeklē saistībā ar salona ventilatora motoriņu- vai nu drošinātājs, vai pats motoriņš. Varbūt arī klimas vadība. Vispār diagnostika vajadzīga. | Offline | | |
Andris_323i
| | Kopš: 05. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1757
Braucu ar: štoku, cilindru un bloku
| Jautajums:
Vai 530d 2001. g 184 z.s. sprausla der 530d 99g.? | Offline | | |
barons13 | | Kopš: 26. May 2008
Ziņojumi: 214
Braucu ar: 5,7 litru bobiku un supermoto
| Tātad, lai neceltu jaunu topiku atļaušos izpausties šeit.
Jautājums ir par E39 540 iegādi. Precīzāk, jautājumi ir vairāki. Pa lielam auto tiktu izmatots, lai pārvietotos pa šoseju vismaz 50 km attālumā, pa pilsētu baigi viņu ekspluatēt netaisos. Ideja ir meklēt 540 ar 6gang manual kārbu. Automāti nepatīk kā suga, tapēc tādu variantu atmetam jau sākumā. Uz mazajiem dzinējiem, cik saprotu, nav jēgas pārāk skatīties.
1) Tipiskie gļuki, uz ko jāvērš uzmanība pērkot?
2) Dzinēji, cik saprotu, pa gadiem ir dažādi, abi ar 4,4 tilpumu. Kādas tiem atšķirības tehniskajā ziņā un uzturēšanā?
3) Nebūtisks points, bet tomēr - degvielas patēriņš baigi nevelkot?
Pa lielam tas ir viss, kas mani pagaidām interesē, paldies jau iepriekš | Offline | | |
smagratis | | Kopš: 01. Apr 2009
Ziņojumi: 357
Braucu ar: kaķi
| kaads var pastaastiit kaa jaapievieno e39 feislifa aizmugureejaas diozu lampas ar blokiem uz e39 pirms feislifta, varbuut ir kaada sheema. | Offline | | |
|
Kasics | | Kopš: 19. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2528
Braucu ar: kuģi pa bruģi.
|
10 Nov 2010, 17:18:03 barons13 rakstīja:
Tātad, lai neceltu jaunu topiku atļaušos izpausties šeit.
Jautājums ir par E39 540 iegādi. Precīzāk, jautājumi ir vairāki. Pa lielam auto tiktu izmatots, lai pārvietotos pa šoseju vismaz 50 km attālumā, pa pilsētu baigi viņu ekspluatēt netaisos. Ideja ir meklēt 540 ar 6gang manual kārbu. Automāti nepatīk kā suga, tapēc tādu variantu atmetam jau sākumā. Uz mazajiem dzinējiem, cik saprotu, nav jēgas pārāk skatīties.
1) Tipiskie gļuki, uz ko jāvērš uzmanība pērkot?
2) Dzinēji, cik saprotu, pa gadiem ir dažādi, abi ar 4,4 tilpumu. Kādas tiem atšķirības tehniskajā ziņā un uzturēšanā?
3) Nebūtisks points, bet tomēr - degvielas patēriņš baigi nevelkot?
Pa lielam tas ir viss, kas mani pagaidām interesē, paldies jau iepriekš
1) lukturu korektori, lufte reduktorā, sajūgs, ziemā vajag labas ziemenes. Pirms pirkt aizdzen uz diagnostiku un pacel uz pacēlāja.
2) viens laikam bija ar vanos
3) Man vidējais 13,4 l/100km. Ārpus pilsētas ieliekot kruīzā 8-9 l/100km | Offline | | |
Aigis | | Kopš: 13. Mar 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 10202
Braucu ar: kūtiņu
|
10 Nov 2010, 18:13:03 smagratis rakstīja:
kaads var pastaastiit kaa jaapievieno e39 feislifa aizmugureejaas diozu lampas ar blokiem uz e39 pirms feislifta, varbuut ir kaada sheema.
jautā biedram Driver | Offline | | |
marex25 | | Kopš: 22. Feb 2010
Ziņojumi: 180
Braucu ar: e39 3.0d
| Man te tads jautajums, ja e39 prieksejas lampas nevar noregulet, tatad ir beigts tas plasmasas korektors, bet vai taa ir taisniba ka lai to sudinu nomainitu jajauc visa lampa araa? | Offline | | |
boocis83 | | Kopš: 07. Jan 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 796
Braucu ar: rAUDI 1.8TQ
|
13 Nov 2010, 11:04:36 marex25 rakstīja:
Man te tads jautajums, ja e39 prieksejas lampas nevar noregulet, tatad ir beigts tas plasmasas korektors, bet vai taa ir taisniba ka lai to sudinu nomainitu jajauc visa lampa araa?
Tieshi taa-jaajauc aaraa-es pie vienas reizes arii iztiiriju no iekshpuses reflektorus un starp stikliem+ieliku CCFL baltaas engelacis.Uz abiem lukturiem praatiigi darbojoties laiks pagaaja ~2h | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|