Online
Pašreiz BMWPower skatās 107 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Banānrepublika V
Autors | Ziņojums |
smudo | 12. Jan 2025, 15:52 |
#7361
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3714
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
10 Jan 2025, 13:35:53 @user rakstīja:
Fakts ir tads - izmantoju gramatvedibas uznemumu, somenes atautija visiem algu sarakstu, kas jamaksa un aptuveni 150eur mazakas algas visiem. Ko teikt man tam uznemumam, ka idioti un nemak rekinat jo rihards un kexx bwwpowera raksta savadak? Fakts tads ka algas sanema dzeki mazakas
Visi kas rekina algas jau sen bija informeti par tam izmainam. Tika atvieglota IIN piemerosana algam no 1/01/2025, atcelot diferenceto neapliekamo minojumu un visiem, kam gross alga lidz 4300 bus neliels pieaugums, visiem, kam vairak, neliels met algas samazinajums. Principa si ir 2 min laika atrodama info | Offline | | |
RSAWorkshop | 12. Jan 2025, 20:37 |
#7362
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7220
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| https://www.delfi.lv/bizness/37264250/biznesa_v...au-menesiem-ilgi
Tuvākajā laikā tai jāpiesaista investoru, jāsāk kotēt akcijas biržā un jāpārfinansē neizdevīgo aizdevumu. Uzņēmuma padome uzskata – lai tas izdotos, atkal nepieciešama valsts nauda, ziņo "Nekā personīga".
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Elviss | 12. Jan 2025, 20:39 |
#7363
|
| Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22305
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| Gada laikā padirsti 100 mlj. Nesen ielikām 500.
Tad kādi 200-300 pēdējos gados katrā gadā sanāk padirsti.
Nē, nu liekam tālāk.
Nav svarīgi, cik tie mani cipari pareizi. Mēs ieliekam naudu un tur viss iet mīnusā tā pat.
Tas pats būs ar otru megaprojektu. [ Šo ziņu laboja Elviss, 12 Jan 2025, 20:42:58 ]
-----------------
RT Translations | Offline | | |
RSAWorkshop | 12. Jan 2025, 20:42 |
#7364
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7220
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Un vēl zicpriekšsēdim 1mlj uz ķepas gadā
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
aep_det | 12. Jan 2025, 21:28 |
#7365
|
| Kopš: 12. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2236
Braucu ar: Grand Scenic, X5
| Iedomājamies situāciju, ka nav vairs airBaltic. Vairs neaizlidosim no Rīgas ne uz pusi tik daudz galamērķiem kā tagad. Braukāsim uz Tallinu vai Viļņu, vai lidosim uz Kopenhāgenu, Helsinkiem, lai tiktu tālāk kaut kur tepat Eiropā, kaut vai.
airBaltic tiešām vajag. Bet...
Izskatās, ka šo apstākli tiešām kāds izmanto savtīgos nolūkos jau daudzu gadu garumā. Jau iepriekšējais aizmukušais CEO par to liecina.
Būšu naivs un cerēšu, ka airBaltic paliks un spēsim kaut kā risināt šo situāciju. Savādāk, Viļņa ar savām ambīcijām ātri visu savāks un Rīga kļūs par patiešām provinci... | Offline | | |
RSAWorkshop | 12. Jan 2025, 21:50 |
#7366
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7220
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Lai tik grimst nost, nebūs viena kompānija, atnāks cita
Gausu gan derētu paturēt zem apsardzes, lai neaizmūk kad FailBaltic sāks jukt pa vīlēm ārā un sāksies visādas izmeklēšanas[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 12 Jan 2025, 21:53:33 ]
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Mizx | 12. Jan 2025, 22:07 |
#7367
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6375
Braucu ar:
| Krimināllikums:
213.pants. Novešana līdz maksātnespējai
(1) Par juridiskās personas maksātnespējas procesa subjekta novešanu līdz maksātnespējai nolaidības dēļ, ja ar to radīts būtisks kaitējums ar likumu aizsargātām citas personas interesēm, —
soda ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz vienam gadam vai ar īslaicīgu brīvības atņemšanu, vai ar probācijas uzraudzību, vai ar sabiedrisko darbu, vai ar naudas sodu, atņemot tiesības uz noteiktu vai visu veidu komercdarbību vai uz noteiktu nodarbošanos vai tiesības ieņemt noteiktu amatu uz laiku līdz trim gadiem.
(2) Par juridiskās personas maksātnespējas procesa subjekta tīšu novešanu līdz maksātnespējai, ja ar to radīts būtisks kaitējums ar likumu aizsargātām citas personas interesēm, —
soda ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz trim gadiem vai ar īslaicīgu brīvības atņemšanu, vai ar probācijas uzraudzību, vai ar sabiedrisko darbu, vai ar naudas sodu, atņemot tiesības uz noteiktu vai visu veidu komercdarbību vai uz noteiktu nodarbošanos vai tiesības ieņemt noteiktu amatu uz laiku no diviem līdz pieciem gadiem.
Sanāk, ka vissliktākajā variantā Gausam par AB vairāk kā 3 gadi nedraud... | Offline | | |
Mizx | 12. Jan 2025, 22:11 |
#7368
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6375
Braucu ar:
|
12 Jan 2025, 20:39:47 @Elviss rakstīja:
Gada laikā padirsti 100 mlj. Nesen ielikām 500.
Tad kādi 200-300 pēdējos gados katrā gadā sanāk padirsti.
Nē, nu liekam tālāk.
Nav svarīgi, cik tie mani cipari pareizi. Mēs ieliekam naudu un tur viss iet mīnusā tā pat.
Tas pats būs ar otru megaprojektu.
Labrīt, par otru megaprojektu valsts jau kādu laiku neko nemaksā. Par to tematu var atslābt un lieki nepiesaukt. Tajā šobrīd valstij ir tikai īstemiņa izdevumi t.i. par kaut ko atsevišķu un globālam projektam nenozīmīgu. | Offline | | |
|
Mizx | 12. Jan 2025, 22:24 |
#7369
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6375
Braucu ar:
| Pielejot eļļu ugunij no masu medijiem:
"Šonedēļ Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs sācis pārbaudi par iespējamu interešu konfliktu Martina Gausa darbā. "airBaltic" biļešu tirdzniecības sistēmu izstrādājis Vācijas uzņēmums, kurā ir daļas arī Gausa firmai. Viņš gan apgalvo, ka "airBaltic" ar vācu uzņēmumu līgumu slēdza vairākus gadus pirms Gauss sāka darbu Latvijas aviokompānijā." | Offline | | |
ensure | 13. Jan 2025, 08:26 |
#7370
|
| Kopš: 13. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 177
Braucu ar:
|
Tuvākajā laikā tai jāpiesaista investoru, jāsāk kotēt akcijas biržā un jāpārfinansē neizdevīgo aizdevumu.
Šitas gan smieklīgi, ka jāpārfinansē neizdevīgais aizdevums (jeb izlaistās obligācijas), jo lielāko daļu ar visu 14,5% likmi ir sapirkusi tieši valsts.
Par pašu AB runājot, atverot pārskatu, nav jau tik slikti, jāmāk tikai skatīties pareizi. No mīnusiem lielākā daļa ir grāmatvedības efekts - nolietojums (ko manuprāt uz 9m rezultātiem skaidroja ar to, ka kaut kam, laikam dzinējiem, ir ierubīts paātrinātais nolietojums) + valūtu kursa svārstību efekts, kurš uz gada rezultātiem noteikti būs vēl lielāks, jo AB tur USD.
Kopumā ņemot, ka nelido ap 15 lidmašīnām un ka katru gadu paredzēts saņemt vēl kaudzi ar lidmašīnām viss ir ok, jo cash priekš operacionālās darbības ir. To IPO jau vajag tikai, lai turpinātu īstenot to apstiprināto izaugsmes plānu, jeb 100 lidmašīnas līdz 2030.
Būs lidmašīnas, būs dzinēji, būs arī uzreiz profits, jo tur plānā laikam 1/3 vai 1/2 flotes izīrēt uz āru, kur šobrīd aviācijā ir vislielākais piķis. | Offline | | |
josi | 13. Jan 2025, 08:47 |
#7371
|
| Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3133
Braucu ar: Puf-puf
|
13 Jan 2025, 08:26:14 @ensure rakstīja:
Būs lidmašīnas, būs dzinēji, būs arī uzreiz profits, jo tur plānā laikam 1/3 vai 1/2 flotes izīrēt uz āru, kur šobrīd aviācijā ir vislielākais piķis.
Tad jau Vivi arī varētu ķerties pie tāda biznesa modeļa - izdīkt pārsimt miljonus no valsts, sapirkt jaunus vilcienus un iznomāt apkārtējiem. | Offline | | |
Elviss | 13. Jan 2025, 09:00 |
#7372
|
| Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22305
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| Kaut kā neesmu izjutis to, ka kaut kur nevarētu aizlidot, jo maksimāli izvairos ar to sūdu lidot.
Un, ja arī tā kompānija nebūs, gan jau atradisies kāds, kurš gribēs lidot viņu vietā, vismaz populārākajos gala punktos.
-----------------
RT Translations | Offline | | |
RaL | 13. Jan 2025, 10:37 |
#7373
|
| Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3684
Braucu ar: kruīzu
|
13 Jan 2025, 09:00:12 @Elviss rakstīja:
Kaut kā neesmu izjutis to, ka kaut kur nevarētu aizlidot, jo maksimāli izvairos ar to sūdu lidot.
Un, ja arī tā kompānija nebūs, gan jau atradisies kāds, kurš gribēs lidot viņu vietā, vismaz populārākajos gala punktos.
speciāli aviokompāniju neizvēlos, skatos vairāk uz vajadzīgo galapunktu un laiku, akd un kur jānokļūst un pārsvarā sanāk ar airBaltic. pat neatceros, kad no/uz Rīgu būtu ar citu aviokompāniju bijis jālido. Ja ir savienotais reiss, tad reizēm ir cita kompānija līdz/no pārsēšanās vietas, bet, kur lidojums sanāk uz/no Rīgas, tur tikai un vienīgi airBaltic
Nelidoju gan baigi daudz - kaut kur 3-4 reizes gadā pēdējos gados[ Šo ziņu laboja RaL, 13 Jan 2025, 10:38:35 ] | Offline | | |
versatile | 13. Jan 2025, 11:30 |
#7374
|
| Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1237
Braucu ar:
| Bet bija laiki, kad tā nebija. Bija visādi Wizzair, bija EasyJet, bija arī ne-budžeta alternatīvas.
Pilsētā runā par lobiju un pretimnākšanu, vismaz kādreiz, priekš BT un FR.
Lidotājiem konkurences trūkums par labu nekādi nenāk.
Pirms covida apmēram pusotru reizi mēnesī lidinājos turpu šurpu.[ Šo ziņu laboja versatile, 13 Jan 2025, 11:31:00 ] | Offline | | |
RVR | 13. Jan 2025, 12:06 |
#7375
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22389
Braucu ar: RVR
| Vai tad tagad nav citu iespēju?
Ja nepatīk BT vai FR, var taču no RIX pa Eiropu lidot ar LOT, LH, Finnair, BA, Norwegian... | Offline | | |
Mizx | 13. Jan 2025, 13:44 |
#7376
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6375
Braucu ar:
|
13 Jan 2025, 09:00:12 @Elviss rakstīja:
Kaut kā neesmu izjutis to, ka kaut kur nevarētu aizlidot, jo maksimāli izvairos ar to sūdu lidot.
Un, ja arī tā kompānija nebūs, gan jau atradisies kāds, kurš gribēs lidot viņu vietā, vismaz populārākajos gala punktos.
Aviācijā tā interesanti, ka lidsabiedrības savā starpā vienojas kura kurp lidos un kādus savienotos reisus varēs izveidot. Jo pārsvarā nebūs tā, ka no abām valstīm pa vienu maršrutu mēģinās abas puses konkurēt, ja vien nav ļoti liela pasažieru plūsma. Un tad sanāk nepatīkamais, ja viena puse "pazūd" — pazūd arī šo citu aviosabiedrību piedāvātie galamērķi. Jāplāno optimāla lidmašīnu noslogošana, lidošana pa maršrutiem un kāda posma izkrišana visbiežāk nojauc veselu sistēmu. | Offline | | |
|
Elviss | 13. Jan 2025, 14:23 |
#7377
|
| Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22305
Braucu ar: VAZ 2101 80'
|
13 Jan 2025, 13:44:17 @Mizx rakstīja:
13 Jan 2025, 09:00:12 @Elviss rakstīja:
Kaut kā neesmu izjutis to, ka kaut kur nevarētu aizlidot, jo maksimāli izvairos ar to sūdu lidot.
Un, ja arī tā kompānija nebūs, gan jau atradisies kāds, kurš gribēs lidot viņu vietā, vismaz populārākajos gala punktos.
Aviācijā tā interesanti, ka lidsabiedrības savā starpā vienojas kura kurp lidos un kādus savienotos reisus varēs izveidot. Jo pārsvarā nebūs tā, ka no abām valstīm pa vienu maršrutu mēģinās abas puses konkurēt, ja vien nav ļoti liela pasažieru plūsma. Un tad sanāk nepatīkamais, ja viena puse "pazūd" — pazūd arī šo citu aviosabiedrību piedāvātie galamērķi. Jāplāno optimāla lidmašīnu noslogošana, lidošana pa maršrutiem un kāda posma izkrišana visbiežāk nojauc veselu sistēmu.
No Rīgas uz Franfurkti var tikt ar ntajām sabiedrībām. No kuras var tikt uz visu Pasauli. Ja paliks viena mazāk, nevienam nekas nemainīsies[ Šo ziņu laboja Elviss, 13 Jan 2025, 14:24:15 ]
-----------------
RT Translations | Offline | | |
RVR | 13. Jan 2025, 14:26 |
#7378
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22389
Braucu ar: RVR
|
13 Jan 2025, 14:23:43 @Elviss rakstīja:
No Rīgas uz Franfurkti var tikt ar ntajām sabiedrībām. No kuras var tikt uz visu Pasauli. Ja paliks viena mazāk, nevienam nekas nemainīsies
N-tajām divām, LH un BT.
| Offline | | |
DiksIrseejs | 13. Jan 2025, 14:34 |
#7379
|
| Kopš: 08. Oct 2020
No: Dobele
Ziņojumi: 1195
Braucu ar: Hibrīdu
| No Rīgas uz Liepāju var tikt pa n-tājiem ceļiem. Nahuj jābūvē kaut kāds viens ar četrām joslām? | Offline | | |
Elviss | 13. Jan 2025, 14:40 |
#7380
|
| Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22305
Braucu ar: VAZ 2101 80'
|
13 Jan 2025, 14:34:36 @DiksIrseejs rakstīja:
No Rīgas uz Liepāju var tikt pa n-tājiem ceļiem. Nahuj jābūvē kaut kāds viens ar četrām joslām?
Jo nav 'FianSIĀlaiS PAmaTojumS'
Tāpēc arī nevajadzētu to lidsabiedrību, ne?[ Šo ziņu laboja Elviss, 13 Jan 2025, 14:40:21 ]
-----------------
RT Translations | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|