Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 147 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
aaziits
10. Jan 2024, 21:40 #7361

Kopš: 09. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 468

Braucu ar: e39

ā, tad ir tas, ko es arī domāju, šis vairāk pat izplatīts tiem auto, kam ir kloķis, ne tas mazais, manuprāt. Bet jāgaida, kad beigsies garantija, tad šī kļūda 100% uzrādīsies.

Oktaviju īpašniekiem vēl viens jautājums - vai nenāk kāda skaņas no stūres, kaut kur taures rajonā, tāda kā grabēšana pie zemiem apgriezieniem un arī vienkārši tuksģaitā? Biju pie dīlera, šo pateicu, bet, protams, grūti pierādīt, jo grūti to izstāstit un ar mani izbraukt neviens tajā brīdi nebija gatavs.

Vēl kas interesants - multimediju ekrāns tagad ziemā katru reizi uz 3min iefrīzo pēc pielaišanas. Beigās ne radio, ne siltumu ieslēgt nevar.
Offline
ATB
10. Jan 2024, 21:43 #7362

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5257

Braucu ar: ♛ ♛


10 Jan 2024, 21:40:41 @aaziits rakstīja:
ā, tad ir tas, ko es arī domāju, šis vairāk pat izplatīts tiem auto, kam ir kloķis, ne tas mazais, manuprāt. Bet jāgaida, kad beigsies garantija, tad šī kļūda 100% uzrādīsies.

Oktaviju īpašniekiem vēl viens jautājums - vai nenāk kāda skaņas no stūres, kaut kur taures rajonā, tāda kā grabēšana pie zemiem apgriezieniem un arī vienkārši tuksģaitā? Biju pie dīlera, šo pateicu, bet, protams, grūti pierādīt, jo grūti to izstāstit un ar mani izbraukt neviens tajā brīdi nebija gatavs.

Vēl kas interesants - multimediju ekrāns tagad ziemā katru reizi uz 3min iefrīzo pēc pielaišanas. Beigās ne radio, ne siltumu ieslēgt nevar.


Man stūre negrab (sportiniece).

Besī 1.5Tsi eco režīms, jūtu vibrāciju tajā režīmā
Offline
Chainsaw
10. Jan 2024, 21:48 #7363

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6491

Braucu ar: trimmeri

Man uzlika to selektoru jaunu, kļūdas nav, bet laikam noresetoja adaptāciju un tas gan konkrēti zajebal. Stabilizatoru atsaites un plauktu gala bukses iet biežāk kā eļļa. Par to el ručņika atlaišanu ar pogu nesaprotu, tur tak nekas nav jādara. Tiešam neviens nestāstīs pr kia ceed agregātsiksnu atsaukumu un visu to saistīto pistūzi?
Offline
RaL
10. Jan 2024, 21:48 #7364

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3552

Braucu ar: kruīzu


10 Jan 2024, 21:40:41 @aaziits rakstīja:
ā, tad ir tas, ko es arī domāju, šis vairāk pat izplatīts tiem auto, kam ir kloķis, ne tas mazais, manuprāt. Bet jāgaida, kad beigsies garantija, tad šī kļūda 100% uzrādīsies.

Oktaviju īpašniekiem vēl viens jautājums - vai nenāk kāda skaņas no stūres, kaut kur taures rajonā, tāda kā grabēšana pie zemiem apgriezieniem un arī vienkārši tuksģaitā? Biju pie dīlera, šo pateicu, bet, protams, grūti pierādīt, jo grūti to izstāstit un ar mani izbraukt neviens tajā brīdi nebija gatavs.

Vēl kas interesants - multimediju ekrāns tagad ziemā katru reizi uz 3min iefrīzo pēc pielaišanas. Beigās ne radio, ne siltumu ieslēgt nevar.


Uzfilmē video, kur var dzirdēt, un to parādi
Offline
cipargalva
11. Jan 2024, 11:21 #7365

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6616

Braucu ar: quattro


10 Jan 2024, 21:48:18 @Chainsaw rakstīja:
Stabilizatoru atsaites un plauktu gala bukses iet biežāk kā eļļa.

Pa 70k nekas nav bijis jāmaina
Ikdienā gan arī netiek braukts pa metropoles offroad.
Offline
Stators
11. Jan 2024, 11:57 #7366

Kopš: 12. Mar 2017

Ziņojumi: 110

Braucu ar: spirtu

Braucu ar 2021 gada oktāviju 1.5 GTEC (CNG)
Kā jau biedri minēja, rokasbremze automātiski atlaižas viegli piespiežot gāzi.
Nessen tika samainīts jau pieminētais selektors, tur gan nevis mikroslēdža gļkuks kā iepriekšējai paauzei, bet gan kontakti uz plates esot tikai iespiesti nevis ielodēti. Drive2 šī tēma diezgan aktuāla, jo ar sankcijām laikam jaunus selektorus viņi nedabūn un tāpēc remontē.
Bagāžnieka grabēšana ar tika novērsta ar atduru maiņu pie dīlera.
Pie -10 basa nav vispār, bet kopumā es teiktu, ka šai oktāvijai ar skaņas sistēmu ir bēdīgi, pat ja ir canton skan daudz sliktāk nekā superb vai kodiaq vai pat iepriekšēja oktāvija.
Multiēdijam ir bijuši pāris atjuaninājumi pie dīlera, globāli gļuki baigi nav novēroti, tik dažreiz vajag manuāli restartēt (varbūt reizi divās via 3 nedēļās)
Iphone izmanto kautkādu savu savādāku (nekā samsung) bezvadu lādētāja antenu un to daudzi lādētāji uztver kā svešķermeni tāpēc iphone var ari nemaz nemēģināt lādēt. Dažreiz iet, bet baigi paļauties nevar. Tāpat tas uzlādes ātrums ir tik niecīgs, ka izmantojot kopā ar carplay telefons silst un lādējas ārā.
Kopumā esmu ļoti apmierināts ar auto, tā cena (2021 gada cena) pret dažiem nebūtiskiem sīkumiem ir laba.
Offline
yo_G
11. Jan 2024, 13:40 #7367

Kopš: 27. Oct 2008

Ziņojumi: 1062

Braucu ar: GTI


11 Jan 2024, 12:33:51 @michals1 rakstīja:
Opel Insignia 1,6d 2020gada auto.
Kādam ir pieredze ar šo mazo dīzelīti? Cik izturīgi ir šie opelīši,kādas tiem vājās vietas,ar ko jārēķinās?
Patīk šis eksemplārs
https://bravo-auto.lv/auto/opel/opel-insignia-p-09032023125737

Bija darbā tāda 2019 gada ar manuāli no kuras nesen veiksmīgi tikām vaļā. Nobraucām no 0 līdz 69k km Bija 2 reizes problēmas ar NOX sensoru, kuru mainīja pa garantiju. Kaut kādi random check engine arī leca ārā un pēdējais garantijas gadījums bija kad auto palika Polijā uz ceļa. Kaut kas ar AdBlue sistēmu noklājās un ieslēdzās km skaitītājs un auto nevarēja slāpēt nost. Nācās remontēt Polijā pie Opel dīlera, lai tiktu atpakaļ uz Latviju. Cik skatos auto vēsturē, nekādi citi ārpus kārtas remonti nebija.
Offline
Marteens
11. Jan 2024, 14:09 #7368

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10805

Braucu ar:

Insignijas labi auto. Diviem paziņām ir. Viens 8ņus un otrs trīs gadus brauc. Nekā tur traka nav. Vienam 400tk.noskrējiens,bet nekas neliecina. Manuālā kārba,bet nav nekas izļurkāts. Par 1,6 hvz. Viens ir 1,7. Par otru nezinu. Un jā...es par iepriekšējo paaudzi.
Offline
beerzinsh
11. Jan 2024, 16:02 #7369

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2544

Braucu ar:


11 Jan 2024, 12:33:51 @michals1 rakstīja:
Opel Insignia 1,6d 2020gada auto.
Kādam ir pieredze ar šo mazo dīzelīti? Cik izturīgi ir šie opelīši,kādas tiem vājās vietas,ar ko jārēķinās?
Patīk šis eksemplārs
https://bravo-auto.lv/auto/opel/opel-insignia-p-09032023125737



1,6 labāk neņemt. Ķēde kā Nsērijas BMW, aizmugurē, lai samainītu, jāceļ laukā dzinējs un kārba!
Labāk ņemt 2.0, var būt problēmas ar nox sensoriem, bet nu tur vai nu ja liels fetišs, var sūtīt un mainīt analogus jeb kodēt nost+ obligāti jānomaina ķēde sadales vārpstām un zobsiksna, tad vairāk itkā problēmu nav!

P.S. konkrētajam Bravo eksemplāram ir parastās lampas, nevar salīdzināt ar matrix, kas nāk pilnākās komplektācijās.

Ir ceļā 2,0 dīzelis, universālis, OPC line, melns, ar brūnu salonu, panorāmu R20 diskiem. Vācijas auto, 180K nobraucis, dārgi

[ Šo ziņu laboja beerzinsh, 11 Jan 2024, 16:07:25 ]

Offline
JohnyB
11. Jan 2024, 19:49 #7370

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1548

Braucu ar:


11 Jan 2024, 13:40:55 @yo_G rakstīja:

11 Jan 2024, 12:33:51 @michals1 rakstīja:
Opel Insignia 1,6d 2020gada auto.
Kādam ir pieredze ar šo mazo dīzelīti? Cik izturīgi ir šie opelīši,kādas tiem vājās vietas,ar ko jārēķinās?
Patīk šis eksemplārs
https://bravo-auto.lv/auto/opel/opel-insignia-p-09032023125737

Bija darbā tāda 2019 gada ar manuāli no kuras nesen veiksmīgi tikām vaļā. Nobraucām no 0 līdz 69k km Bija 2 reizes problēmas ar NOX sensoru, kuru mainīja pa garantiju. Kaut kādi random check engine arī leca ārā un pēdējais garantijas gadījums bija kad auto palika Polijā uz ceļa. Kaut kas ar AdBlue sistēmu noklājās un ieslēdzās km skaitītājs un auto nevarēja slāpēt nost. Nācās remontēt Polijā pie Opel dīlera, lai tiktu atpakaļ uz Latviju. Cik skatos auto vēsturē, nekādi citi ārpus kārtas remonti nebija.


Citroen 1.6 BlueHdi zem 100tk km, nav vecs auto.
faking same
nox nomainiju (bij dargs), pec brīža adblue kļūda un skaitītajs iesledzas, paldies dievam LV, bij planots drīz braukt talu. Prasīja neadekvati daudz par remontu, Izprogrammeju nah viņu.

Dusmigs uz AdBlue esmu

Offline
Samsasi
11. Jan 2024, 19:53 #7371

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4441

Braucu ar:


11 Jan 2024, 16:02:01 @beerzinsh rakstīja:

11 Jan 2024, 12:33:51 @michals1 rakstīja:
Opel Insignia 1,6d 2020gada auto.
Kādam ir pieredze ar šo mazo dīzelīti? Cik izturīgi ir šie opelīši,kādas tiem vājās vietas,ar ko jārēķinās?
Patīk šis eksemplārs
https://bravo-auto.lv/auto/opel/opel-insignia-p-09032023125737



1,6 labāk neņemt. Ķēde kā Nsērijas BMW, aizmugurē, lai samainītu, jāceļ laukā dzinējs un kārba!
Vācijas auto, 180K nobraucis, dārgi


nu interesanti, cik tai ķēdei ir mūžs? un 180k un dārgi neiet kopā.
Offline
beerzinsh
11. Jan 2024, 22:59 #7372

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2544

Braucu ar:


11 Jan 2024, 19:53:57 @Samsasi rakstīja:

11 Jan 2024, 16:02:01 @beerzinsh rakstīja:

11 Jan 2024, 12:33:51 @michals1 rakstīja:
Opel Insignia 1,6d 2020gada auto.
Kādam ir pieredze ar šo mazo dīzelīti? Cik izturīgi ir šie opelīši,kādas tiem vājās vietas,ar ko jārēķinās?
Patīk šis eksemplārs
https://bravo-auto.lv/auto/opel/opel-insignia-p-09032023125737



1,6 labāk neņemt. Ķēde kā Nsērijas BMW, aizmugurē, lai samainītu, jāceļ laukā dzinējs un kārba!
Vācijas auto, 180K nobraucis, dārgi


nu interesanti, cik tai ķēdei ir mūžs? un 180k un dārgi neiet kopā.



Ļoti bieži pie 100k jau ir graboņa startējot no rītiem. Eiropā diezgan bieži var atrast ar 150+ un motorshaden, kad jau ir plīsusi #longlife
Offline
pelu_junkurs
14. Jan 2024, 09:50 #7373

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2338

Braucu ar: žurx

Kā var saprast, kad kabluks ar 5 sēdvietām skaitās N1? Izsolē ir foto ar tehpasi, tur redzu burtu M un aiz komata N1. Nav bijusi saskarsme un negribas nofeilot un locīt VUTN.
Dīlera mājaslapā liekas bija līdzīgi auto, kādam bija N1, kādam nebija.

[ Šo ziņu laboja pelu_junkurs, 14 Jan 2024, 10:01:19 ]

Offline
Mizx
14. Jan 2024, 16:31 #7374

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6124

Braucu ar:


14 Jan 2024, 09:50:08 @pelu_junkurs rakstīja:
Kā var saprast, kad kabluks ar 5 sēdvietām skaitās N1? Izsolē ir foto ar tehpasi, tur redzu burtu M un aiz komata N1. Nav bijusi saskarsme un negribas nofeilot un locīt VUTN.
Dīlera mājaslapā liekas bija līdzīgi auto, kādam bija N1, kādam nebija.
Var būt gan viens, gan otrs. Pasi, kurā norādīti abi, es gan neesmu redzējis. Vienīgi 5 sēdvietas N1 tāpat nozīmē maksāt valstij, nav vairs baigā atšķirība, ja vien nebraukā uz Lietuvu.
Offline
pelu_junkurs
14. Jan 2024, 20:21 #7375

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2338

Braucu ar: žurx

Pasē nevis M1, bet vienkārši M.
Man tumša bilde par šādām lietām, bet jaunums, ka N1 tāpat jāloca nodoklis.
Varbūt tad ir info, kāpēc dīlerim ir divi varianti bez un ar N1 (konkrēti var paskatīt Berlingo pie dīlera no noliktavas 6.lpp).
Offline
Mizx
14. Jan 2024, 21:43 #7376

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6124

Braucu ar:


14 Jan 2024, 20:21:01 @pelu_junkurs rakstīja:
Pasē nevis M1, bet vienkārši M.
Man tumša bilde par šādām lietām, bet jaunums, ka N1 tāpat jāloca nodoklis.
Varbūt tad ir info, kāpēc dīlerim ir divi varianti bez un ar N1 (konkrēti var paskatīt Berlingo pie dīlera no noliktavas 6.lpp).
N1 Latvijā nav nodokļa tikai ja vietu skaits automašīnā ir līdz 3. Citur ir citādi, tāpēc ražotājs piedāvā visādas kategorijas.

[ Šo ziņu laboja Mizx, 14 Jan 2024, 21:43:33 ]

Offline
pelu_junkurs
14. Jan 2024, 21:51 #7377

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2338

Braucu ar: žurx

Liels paldies par info.
Offline
oshels638
16. Jan 2024, 21:22 #7378

Kopš: 19. Oct 2007

Ziņojumi: 391

Braucu ar: X5


14 Jan 2024, 21:43:01 @Mizx rakstīja:

14 Jan 2024, 20:21:01 @pelu_junkurs rakstīja:
Pasē nevis M1, bet vienkārši M.
Man tumša bilde par šādām lietām, bet jaunums, ka N1 tāpat jāloca nodoklis.
Varbūt tad ir info, kāpēc dīlerim ir divi varianti bez un ar N1 (konkrēti var paskatīt Berlingo pie dīlera no noliktavas 6.lpp).
N1 Latvijā nav nodokļa tikai ja vietu skaits automašīnā ir līdz 3. Citur ir citādi, tāpēc ražotājs piedāvā visādas kategorijas.

Tā jau sen ir, vienalga ka ir N1 pasē, tikko, kā ir vairākas sēdvietas, tā jāmaksā uzņēmuma nodoklis. Ir vairāki Berlingo, visiem ir pasē N1, kraviniekiem ar divām vietām nodoklis nav jāmaksā, bet ar piecām nodoklis pa pilnu programmu.
Offline
ATB
19. Jan 2024, 07:36 #7379

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5257

Braucu ar: ♛ ♛

Tiem, kam jaunās bembas : ar zvaigznīti atzīmētas riepas, kas nepieciešamas Jūsu bmw ir dažādas atšķirībā no modeļa. 750i domātās vienāda izmēra un viena un tā paša ražotāja riepas atšķirsies no, piemēram, 750d. Benzīnam riepu malas ir cietākas. Un ir vēl vairāki faktori, kāpēc riepas vakag piemeklēt ne tikai čekša pēc, ka ir "zvaigznīte", bet arī reāli domātās konkrētajam modelim
Offline
aaziits
19. Jan 2024, 09:54 #7380

Kopš: 09. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 468

Braucu ar: e39


10 Jan 2024, 21:48:18 @Chainsaw rakstīja:
Man uzlika to selektoru jaunu, kļūdas nav, bet laikam noresetoja adaptāciju un tas gan konkrēti zajebal. Stabilizatoru atsaites un plauktu gala bukses iet biežāk kā eļļa. Par to el ručņika atlaišanu ar pogu nesaprotu, tur tak nekas nav jādara. Tiešam neviens nestāstīs pr kia ceed agregātsiksnu atsaukumu un visu to saistīto pistūzi?



Bingo, tieši nesen iedomājos, kaut to kļūdu àtrāk izmestu, kamēr garanti. Un vualā - ir selektora kļūda. 75k nobraukums

Vizīte jau pieteikta, bet nu … šausmīgi daudz gļuki pēdejā laikā. Es saprotu, ka to selektoru pa garantiju mainīs, ja? Nevis tikai kaut ko apdeitos jeb piečinīs. Lai zinu, uz ko jāuzstāj, ja nu piedāvā tik “apskatīt”

[ Šo ziņu laboja aaziits, 19 Jan 2024, 09:56:53 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo