Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 147 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
sliir
29. Sep 2023, 00:24 #7361

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 803

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Hvz varbūt tie bloki ir drusku šķībi vai paliek šķībi. N47 nav tik gari un tur nav tādu problēmu.
Offline
Briize
29. Sep 2023, 07:11 #7362

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


29 Sep 2023, 00:24:42 @sliir rakstīja:
Hvz varbūt tie bloki ir drusku šķībi vai paliek šķībi. N47 nav tik gari un tur nav tādu problēmu.

Zinu gadījumu f11 525d ar 218zs tas ir četru cilindru dvižoks ar 2 turbīnām un arī aprāva šāles.
Offline
spriditis
29. Sep 2023, 07:57 #7363

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4019

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Bla paši mainīs šāles un kloķeni,nav jau nekāda raķešu zinātne
Offline
martins_usars
29. Sep 2023, 08:07 #7364

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Ja paši mainīs, tad liec vecās šāles Pirms likt visu kopā, pakasi dirsu un paosti pirkstu
Offline
Asch
29. Sep 2023, 13:51 #7365

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4270

Braucu ar:

Nu ja, uzliek vel folliju uz sales, ka agrak un aida uz tirdzinu.
Vel jau aizmirsti tadi hiti ka virzulis, kas izvirpots no koka, utt
Offline
snowy
29. Sep 2023, 14:07 #7366

Kopš: 05. Feb 2011

Ziņojumi: 1229

Braucu ar: Kapeiku

Letiņi tak ir viena dulla tauta.

Kāds nav mēģinājis Fkā ielikt M47/M57 motoru?
Offline
Kaross
29. Sep 2023, 21:36 #7367

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4351

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


29 Sep 2023, 07:57:21 @spriditis rakstīja:
Bla paši mainīs šāles un kloķeni,nav jau nekāda raķešu zinātne


I wish you luck! Tur jau tā lieta, ka ir raķešu zinātne. Ja paveiksies, tad dzinējs ies. JA paveiksies. Šiem sūdiem/dzinējiem ir 100 un 1 nianse par ko var grāmatu sarakstīt. Cik nav redzēti un dzirdēti stāsti kā pēc tādiem: bļa paši samainīs, nafig servisam maksāt, noiet tas dzinējs max 1000km.
Uzraksti, galvenais, pēc tam kā tev tur gāja. Pēc pirmā jautājuma jau skaidrs, ka diemžēl nav nekādu priekšzināšanu, kur nu vēl vajadzīgie instrumenti. Dinamometriskā atslēga nesastāda visus vajadzīgos instrumentus.


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
29. Sep 2023, 21:43 #7368

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4351

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


28 Sep 2023, 23:42:02 @Briize rakstīja:
Runāts ir daudz un gari par n47/n57 dzinēju šāļu problēmām un pilns internets ar bēdu stāstiem, bet kāds tad ir sausais atlikums beigu beigās vnk tupa nolietojums, resurss beidzies, jo nevirns tā arī nemāk nodefinēt to galveno problēmu, kura izraisa tādus bojājumus dzinējà ?


Kā nemāk nodefinēt?! Tur taču nav viena problēma visiem. Tepat pāris postus atpakaļ jau nosauca pāris no iespējamiem variantiem. Demferis, eļļas maiņas intervāli, manuālim arī spararats, eļļas filtra korpuss.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Briize
29. Sep 2023, 21:50 #7369

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


29 Sep 2023, 21:43:21 @Kaross rakstīja:

28 Sep 2023, 23:42:02 @Briize rakstīja:
Runāts ir daudz un gari par n47/n57 dzinēju šāļu problēmām un pilns internets ar bēdu stāstiem, bet kāds tad ir sausais atlikums beigu beigās vnk tupa nolietojums, resurss beidzies, jo nevirns tā arī nemāk nodefinēt to galveno problēmu, kura izraisa tādus bojājumus dzinējà ?


Kā nemāk nodefinēt?! Tur taču nav viena problēma visiem. Tepat pāris postus atpakaļ jau nosauca pāris no iespējamiem variantiem. Demferis, eļļas maiņas intervāli, manuālim arī spararats, eļļas filtra korpuss.

Nu jā sanāk tad tāds kā vairāku faktoru kopums, no kura dažādos gadījumos viens vai vairāki no šiem faktoriem var veicināt šāļu izdilumu un galu beigās to apraušanu...
Offline
pelu_junkurs
29. Sep 2023, 21:58 #7370

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2330

Braucu ar: žurx

Izklausas, ka Briize grib f11, bet veca misene bija Golf III kuru pa Stuku nogruda un tagad fantaze, ka varetu pirkt f11, bet vispirms jasaprot vai kads pa 7k bus samainijis vismaz kedi. Beigas kreditu nemaz neiedos un viss veltitais laiks f11 izzinasanai veja
Principa piezvani vel cipotajiem uzprasi cik zirgus var izspiest un cik tas maksas
Ka butu ja butu nez @Accessdenien dzivokli nopirka?

[ Šo ziņu laboja pelu_junkurs, 29 Sep 2023, 22:01:04 ]

Offline
cipargalva
29. Sep 2023, 22:10 #7371

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6591

Braucu ar: quattro

Kā eļļas filtra korpuss šeit vainojams?

Bet vispār kāpēc tāds izbrīns, ka dzinējs neiet divus mūžus? Ar 250k km un/vai desmit gadiem tā kā vajadzētu būt gana
Offline
sliir
29. Sep 2023, 22:16 #7372

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 803

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Ar 250k km un/vai desmit gadiem tā kā vajadzētu būt gana


Normālam 3L 6 cilindru dīzelim būtu jāiet vismaz 3x tik daudz, bez pārjaukšanas. Citādi pazūd jēga no tāda dzinēja, ja dzīvo tik ilgi kā 1.6 benzīns.
Offline
Briize
29. Sep 2023, 22:17 #7373

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


29 Sep 2023, 22:10:46 @cipargalva rakstīja:
Kā eļļas filtra korpuss šeit vainojams?

Bet vispār kāpēc tāds izbrīns, ka dzinējs neiet divus mūžus? Ar 250k km un/vai desmit gadiem tā kā vajadzētu būt gana

Eļļas filtra korpusa blīve ir no metāla un ja tā ir pušu pastāv risks tosolam sajaukties ar eļļu, jo tie kanāli ir paralēli blakus motora blokā un eļļas filtra korpusā. Šo mainīju diviem n57 dzinējiem gan uz f11, gan f15. Uz f11 jau bija pušu tā blīve un viss motors zem eļļas filtra korpusa bija nopunķojies ar eļļas/tosola sajaukumu, f15 to izdarīju preventīvi zinot iespējamās sekas...

[ Šo ziņu laboja Briize, 29 Sep 2023, 22:19:12 ]

Offline
RSAWorkshop
29. Sep 2023, 22:21 #7374

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6823

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Tikko vienu izjaucu, Viena pamata šāle lupatās, izdzirdēja mazliet skaņas izmaiņas un neko citu nesabojāja. Gan eļļas sūknis kā jauns, gan klaņu šāles visas kā jaunas, gan pamata šāles pārējās kā jaunas un arī antifrīzs eļļā nav bijis

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Briize
29. Sep 2023, 22:29 #7375

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


29 Sep 2023, 22:21:05 @RSAWorkshop rakstīja:
Tikko vienu izjaucu, Viena pamata šāle lupatās, izdzirdēja mazliet skaņas izmaiņas un neko citu nesabojāja. Gan eļļas sūknis kā jauns, gan klaņu šāles visas kā jaunas, gan pamata šāles pārējās kā jaunas un arī antifrīzs eļļā nav bijis

1. cilindra pamata šāle ?
Offline
RSAWorkshop
29. Sep 2023, 22:36 #7376

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6823

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


29 Sep 2023, 22:29:25 @Briize rakstīja:

29 Sep 2023, 22:21:05 @RSAWorkshop rakstīja:
Tikko vienu izjaucu, Viena pamata šāle lupatās, izdzirdēja mazliet skaņas izmaiņas un neko citu nesabojāja. Gan eļļas sūknis kā jauns, gan klaņu šāles visas kā jaunas, gan pamata šāles pārējās kā jaunas un arī antifrīzs eļļā nav bijis

1. cilindra pamata šāle ?



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Briize
29. Sep 2023, 22:59 #7377

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


29 Sep 2023, 22:36:41 @RSAWorkshop rakstīja:

29 Sep 2023, 22:29:25 @Briize rakstīja:

29 Sep 2023, 22:21:05 @RSAWorkshop rakstīja:
Tikko vienu izjaucu, Viena pamata šāle lupatās, izdzirdēja mazliet skaņas izmaiņas un neko citu nesabojāja. Gan eļļas sūknis kā jauns, gan klaņu šāles visas kā jaunas, gan pamata šāles pārējās kā jaunas un arī antifrīzs eļļā nav bijis

1. cilindra pamata šāle ?



O tātad ir jau viena kopsakarība daudzos gadījumos tas izdilums sākas tieši ar 1.cilindra pamatšāli, jo uz to esot vislielākā slodze, itsevišķi agresīvas brauksanas apstākļos, tāda infa klīst interneta dzīlēs...
Offline
cipargalva
29. Sep 2023, 23:00 #7378

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6591

Braucu ar: quattro


29 Sep 2023, 22:16:55 @sliir rakstīja:
Normālam 3L 6 cilindru dīzelim būtu jāiet vismaz 3x tik daudz, bez pārjaukšanas. Citādi pazūd jēga no tāda dzinēja, ja dzīvo tik ilgi kā 1.6 benzīns.

Tās ir tavas gaidas un pagātnes nostaļģija, taču tagadnes situacija zīmējas savādāka. Ar ražotāja noteikto apkopju intervālu auto savu mūžu noiet. Kāpēc neiet pāri pusmiljonam? Nu tāpēc, ka mūžs jau cauri Tu taču arī diez vai novilksi līdz 150 gadiem, lai kā arī sevi koptu.
Konsensuss šeit ir, ka N57 ir mēsli, bet tai pat laikā milzīga sabiedrības daļa turpina tos pirkt un priecāties, jo ef bembijs ir pašlaik sasniedzamais pačota līmenis un dīzelītis ir ekonomisks.
Nebūtu pieprasījuma, nebūtu piedāvājuma. Mēs esam traktoristu tauta, un katrs mācās tikai no savām kļūdām.
Offline
michals1
29. Sep 2023, 23:55 #7379

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2015

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!

Lasu šo murgu un brīnos.
A nopirkt nenopistu bembi esat mēģinājuši?
Kāpēc nē?
Online
RSAWorkshop
30. Sep 2023, 00:38 #7380

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6823

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


29 Sep 2023, 22:59:10 @Briize rakstīja:

29 Sep 2023, 22:36:41 @RSAWorkshop rakstīja:

29 Sep 2023, 22:29:25 @Briize rakstīja:

29 Sep 2023, 22:21:05 @RSAWorkshop rakstīja:
Tikko vienu izjaucu, Viena pamata šāle lupatās, izdzirdēja mazliet skaņas izmaiņas un neko citu nesabojāja. Gan eļļas sūknis kā jauns, gan klaņu šāles visas kā jaunas, gan pamata šāles pārējās kā jaunas un arī antifrīzs eļļā nav bijis

1. cilindra pamata šāle ?



O tātad ir jau viena kopsakarība daudzos gadījumos tas izdilums sākas tieši ar 1.cilindra pamatšāli, jo uz to esot vislielākā slodze, itsevišķi agresīvas brauksanas apstākļos, tāda infa klīst interneta dzīlēs...

Nē, visbiežāk grab 4 cilindra klaņu šāle

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo