Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 60 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Jautājumi celtniekiem

AutorsZiņojums
jaanys
11. Nov 2013, 23:22 #7341

Kopš: 30. Aug 2013

Ziņojumi: 34

Braucu ar: BMW e39

Nopirkšu makita perferatoram sds patronu.
piedāvājumus ar cenām PM.
Offline
ozo
11. Nov 2013, 23:28 #7342

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar


09 Nov 2013, 16:23:45 raivis88 rakstīja:
ko iespējams darīt ar piebriedušām durvīm?


dzīvoklis pa vasaru izremontēts, sākumā viss bija ok pāris nedēļas, kopš ievācos, bet tad atnāca septembris un palika vēsāks ārā, tad arī durvis sāka ķerties. cerēju, ka, pieslēdzot apkuri, viņas izžūs, bet nekā

vai pastāv kāds variants? vai vienīgais ir noēvelēt malu vienu nost?


Durvis no Depo? Man nākamreiz būs mācība nepirkt lētās poļu kartona durvis, cīnīties diez gan bezjēdzīgi.
Offline
shmurger
11. Nov 2013, 23:54 #7343

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


11 Nov 2013, 18:26:21 restar79 rakstīja:
Kuram te bija tas problemas ar skarda jumtu un neieliktu kondensata plevi ?
Izradas,ka ir tam risinajums.
Sodien pasi ar to saskaramies,bet tas ir Norvegija.
Ir jau gatavas noperkamas preskartonam lidzigas loksnes,kas piesucinatas ar kaut ko un iestradata skiedra. Loksnem ir jau gatavas locijuma vietas,un ja spares saliktas pareizi,pa 60cm,tad tik mauc starp sparem. Tai loksnei malinas atlocas uz 3cm,vienu laiz gar jumta segumu,naglojot ar krampisiem,otru atloca uz leju un palaiz 3cm zemak. Basta Cerams,ka sapratis,ko te uzrakstiju
par tām maliņām nekas nav skaidrs abas atloka un palaiž,vai vienu un kas tie par krampīšiem. Karoče,neko nevar saprast.
Offline
Burkaans
12. Nov 2013, 08:40 #7344

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


11 Nov 2013, 23:54:54 shmurger rakstīja:

11 Nov 2013, 18:26:21 restar79 rakstīja:
Kuram te bija tas problemas ar skarda jumtu un neieliktu kondensata plevi ?
Izradas,ka ir tam risinajums.
Sodien pasi ar to saskaramies,bet tas ir Norvegija.
Ir jau gatavas noperkamas preskartonam lidzigas loksnes,kas piesucinatas ar kaut ko un iestradata skiedra. Loksnem ir jau gatavas locijuma vietas,un ja spares saliktas pareizi,pa 60cm,tad tik mauc starp sparem. Tai loksnei malinas atlocas uz 3cm,vienu laiz gar jumta segumu,naglojot ar krampisiem,otru atloca uz leju un palaiz 3cm zemak. Basta Cerams,ka sapratis,ko te uzrakstiju
par tām maliņām nekas nav skaidrs abas atloka un palaiž,vai vienu un kas tie par krampīšiem. Karoče,neko nevar saprast.


Cik es sapratu, ka katrai malai ir divas maliņas, viena uz augšu, atduras pret segumu,otra uz leju, kur piestiprināt, bet man ļooooti māc šaubas par anticon funkciju, es būt domāt , ka tas ir domāts gaisa šķirkārtas veidošanai un vēja barjeras funkcijas pildīšanai, un nekāds sakars ar anticonu, bet nepataustot precīzu verdiktu nesniegšu.
Offline
suhariks1
12. Nov 2013, 10:13 #7345

Kopš: 06. Jul 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 410

Braucu ar: 4x4


12 Nov 2013, 08:40:44 Burkaans rakstīja:

11 Nov 2013, 23:54:54 shmurger rakstīja:

11 Nov 2013, 18:26:21 restar79 rakstīja:
Kuram te bija tas problemas ar skarda jumtu un neieliktu kondensata plevi ?
Izradas,ka ir tam risinajums.
Sodien pasi ar to saskaramies,bet tas ir Norvegija.
Ir jau gatavas noperkamas preskartonam lidzigas loksnes,kas piesucinatas ar kaut ko un iestradata skiedra. Loksnem ir jau gatavas locijuma vietas,un ja spares saliktas pareizi,pa 60cm,tad tik mauc starp sparem. Tai loksnei malinas atlocas uz 3cm,vienu laiz gar jumta segumu,naglojot ar krampisiem,otru atloca uz leju un palaiz 3cm zemak. Basta Cerams,ka sapratis,ko te uzrakstiju
par tām maliņām nekas nav skaidrs abas atloka un palaiž,vai vienu un kas tie par krampīšiem. Karoče,neko nevar saprast.


Cik es sapratu, ka katrai malai ir divas maliņas, viena uz augšu, atduras pret segumu,otra uz leju, kur piestiprināt, bet man ļooooti māc šaubas par anticon funkciju, es būt domāt , ka tas ir domāts gaisa šķirkārtas veidošanai un vēja barjeras funkcijas pildīšanai, un nekāds sakars ar anticonu, bet nepataustot precīzu verdiktu nesniegšu.


Ir vēl speciālas krāsas, šķiedras ar ko var to skārdu no apakšas noklāt. Šīs krāsas pilda funkciju līdzīgi - uzsūc kondensātu un pie labas ventilācijas protams atkal izžūst. Izmaksas ~ 3 - 4EUR m/2. Šādu risinājumu mēs aukstajos angāros piekopjam.
Offline
kasp
12. Nov 2013, 15:42 #7346

Kopš: 28. Aug 2002

Ziņojumi: 831

Braucu ar:

Jautājums par daudzīvokļu mājai atlupušu apmetumu - šogad ir vēl vērts iespringt un meklēt, kurš ir spējīgs apmest pa jaunu (4stāvu mājai diezgan daudzās vietās ir nost - apakšā ķieģelis, apmetums no tādiem kā maziem akmentiņiem)?
Vai arī mitrums gaisā tāds, ka līdz vasarai labāk atlikt, jo nevarēs nožūt?
Offline
CivikS_new
12. Nov 2013, 17:10 #7347

Kopš: 29. Sep 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 252

Braucu ar: 328i manual cabrio ; Suzuki LTR450 race ready #26

Spečuki, vai šeit viss ir pareizi:
[IMG][url=http://postimg.org/image/x9nhj4etn/full/]
[/url] photo hosting[/IMG]


Vai nebūtu pareizāk:
1.Tērauda profilloksne
2.Latojums
3.Antikondensāta izolācija
4.Gareniska diafragma
5.Spāres
?
Pēc plāna liekot, tā plēve iekārsies starp spārēm

[ Šo ziņu laboja CivikS_new, 12 Nov 2013, 17:13:30 ]

Offline
CivikS_new
12. Nov 2013, 17:27 #7348

Kopš: 29. Sep 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 252

Braucu ar: 328i manual cabrio ; Suzuki LTR450 race ready #26

Laikam jau ir pareizi, jo plēvi var elementāri mēģināt ar skavām piešaut. Tik tad kāda jēga no gareniskās diafragmas? domaju, kā tā domāta plēves noturēšanai.
Offline
Soilwork
12. Nov 2013, 18:38 #7349

Kopš: 20. Jul 2010

Ziņojumi: 1537

Braucu ar: N46 un grabošu vanosu


12 Nov 2013, 15:42:32 kasp rakstīja:
Jautājums par daudzīvokļu mājai atlupušu apmetumu - šogad ir vēl vērts iespringt un meklēt, kurš ir spējīgs apmest pa jaunu (4stāvu mājai diezgan daudzās vietās ir nost - apakšā ķieģelis, apmetums no tādiem kā maziem akmentiņiem)?
Vai arī mitrums gaisā tāds, ka līdz vasarai labāk atlikt, jo nevarēs nožūt?


Nevis mitrums, bet sals
Jebkuram apmetumam ir zināms ūdens % iekšā (vai nu pats maisa vai pērk jau gatavu), un šādā laikā, kad temperatūras naktī grozās ap 0, nebūtu prātīgi neko pasākt
Kā arī - prosta apmest gan jau nav prāta darbs, jāskatās tā virsma reāli dzīvē, un kā minimums - jāgruntē (atkal sals / lietus fasādei rada draudus)

Firma, kurā šancēju, šobrīd, graužot nagus (termiņi deg) velk dekoratīvo, sildot ar "lielgabalu", tāpat nežūst normāli jo zema temperatūra, kas tur sanāks, nezinu, neesmu uz "fasādes".

[ Šo ziņu laboja Soilwork, 12 Nov 2013, 18:43:05 ]

Offline
suhariks1
12. Nov 2013, 19:43 #7350

Kopš: 06. Jul 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 410

Braucu ar: 4x4


12 Nov 2013, 17:27:38 CivikS_new rakstīja:
Laikam jau ir pareizi, jo plēvi var elementāri mēģināt ar skavām piešaut. Tik tad kāda jēga no gareniskās diafragmas? domaju, kā tā domāta plēves noturēšanai.


JA tu to plēvi normāli nostiepsi liekot, nekas tev tur nekarāsies. Diafragma drīzāk veido atstarpi no latas līdz plēvei. Neesmu vēl redzējis, ka latas liek pa taisno uz plēves. Plēvei ir jābūt gaisa spraugai zem latas, lai spēj ventilēties, jo tam kondensātam no bleķa kaut kā būs jāizžūst, ja uzliksi uzreiz zem latas, tad bloķēsi ventilāciju.

[ Šo ziņu laboja suhariks1, 12 Nov 2013, 19:45:30 ]

Offline
SpOrcMeN
12. Nov 2013, 20:03 #7351

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33995

Braucu ar: banderautomobili

par tiem skarda jumtiem ir taa ka gribas jau tomer aizshut tos griestus ar regjipsi var ar vagonku tikai taja jusu jaunaja risinajuma man nav skaidrs kur paliek kondensats ?? sanak ka tas ir kaut kads tipo puselpojush materials kursh lidizgi ka ta pleve notecina kondensatu lejaa ?? vai ari uzsutsu n tad pats izgaro bet ka tad es varu noshut griestus ??? neponil to shemu davia velriez un pilniem teikumiem.

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
suhariks1
12. Nov 2013, 20:22 #7352

Kopš: 06. Jul 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 410

Braucu ar: 4x4


12 Nov 2013, 20:03:14 SpOrcMeN rakstīja:
par tiem skarda jumtiem ir taa ka gribas jau tomer aizshut tos griestus ar regjipsi var ar vagonku tikai taja jusu jaunaja risinajuma man nav skaidrs kur paliek kondensats ?? sanak ka tas ir kaut kads tipo puselpojush materials kursh lidizgi ka ta pleve notecina kondensatu lejaa ?? vai ari uzsutsu n tad pats izgaro bet ka tad es varu noshut griestus ??? neponil to shemu davia velriez un pilniem teikumiem.


Tev nekas neliedz aizšūt griestus pēc tam tikai atstāj virs un zem kondensāta plēves spraugu, jo šī plēve kondensātu uzsūc sevī, vai arī ja nespēj uzsūkt tad viņš tek lejā. Kondensāts jau tev šinī gadījumā būs no bleķa, uz plēves. Pati plēve ūdeni cauri nelaiž, uzkrāj un ventilācijas rezultātā tas izžūst. Kondensāts pats par sevi veidojas pie straujas temperatūras maiņas, pārsvarā no rītiem. Tev pat zem tās plēves vēl ir vieta, kur vēja barjeru ielikt, siltumizolāciju un tad vari to visu apšūt. šinī gadījumā var vēl vienkāršāku risinājumu izvēlēties.

Augstāk jau minēju, ka tagad ir tādas krāsas, ko mēs žargonā par šķiedru saucam ( Fiber), kas tieši tā pat kā plēve uzsūc kondensātu un neļauj tam tecēt, pilēt un dienas gaitā izžūst. Tā krāsa izmaksā ( lai noklātu bleķi no apakšas) 3 - 4 eur m/2 .Visas tās koka latas, diafragmas var aizstāt ar metāla latu ventilējošo. Ja nebūs slinkums iemetīšu izgriezumu no rasējuma.

Un ir jau vēl eternīta jumti, kam nevajag kondensāta plēves, bet neatceros no kāda slīpuma sākot tos varēja likt.
Offline
CivikS_new
12. Nov 2013, 20:49 #7353

Kopš: 29. Sep 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 252

Braucu ar: 328i manual cabrio ; Suzuki LTR450 race ready #26


12 Nov 2013, 19:43:44 suhariks1 rakstīja:


JA tu to plēvi normāli nostiepsi liekot, nekas tev tur nekarāsies. Diafragma drīzāk veido atstarpi no latas līdz plēvei. Neesmu vēl redzējis, ka latas liek pa taisno uz plēves. Plēvei ir jābūt gaisa spraugai zem latas, lai spēj ventilēties, jo tam kondensātam no bleķa kaut kā būs jāizžūst, ja uzliksi uzreiz zem latas, tad bloķēsi ventilāciju.

Skaidrs, paldies par skaidrojumu.
Offline
restar79
12. Nov 2013, 20:56 #7354

Kopš: 24. Jan 2010

Ziņojumi: 2867

Braucu ar: Amandas apartamenti Kuldīga. Ford sierra coupe

Kad vins ir ielikts starp sparem,tad veido gaisa spraugu un kondensata noteku,tad liek 200mm vati ar papiru pret vinu,sit latas atkariba kas bus pie griestiem,pleve un izveletais apsuvuma elements
Offline
Lafter
12. Nov 2013, 21:03 #7355

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

Kap€c uzreiz neliekat skārda jumtu ar pretkondesāta pārklājumu kas apakšā skārdam uzlīmēts?
Kopsummā sanāk lētāk, kā sipāties ar visiām plēvēm utt. Vai bija jau sporc tev iemaukusi pa ,,kruto,,?
1)Asvalta plaksne
2)Restar variants
3)sipāties ar plēvi
Izvelies kuru vēlies.
Tikai nodoršini drošības pēc, kondensatam kur iztecēt un jābūs visam hermētiskam.
Nopūt apaksu ar putām mok, plānu kārtu, nezinu cik tas prieks naak, kkādas firmas ņemās ar to.
Pašu skārdu.

[ Šo ziņu laboja Lafter, 12 Nov 2013, 21:05:20 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Soilwork
15. Nov 2013, 23:05 #7356

Kopš: 20. Jul 2010

Ziņojumi: 1537

Braucu ar: N46 un grabošu vanosu

Kungi, kāds tagad + - izcenojums logu aiļu apdarei?

Cik nāk apdare ar reģipsi tek.m (t.sk plastmasas pieslēgumu skrūvēšana etc) un cik apmēram špaktelēšana & krāsošana?

Paldies.

[ Šo ziņu laboja Soilwork, 16 Nov 2013, 00:26:10 ]

Offline
Hektors
16. Nov 2013, 08:50 #7357

Kopš: 11. Aug 2005

Ziņojumi: 3838

Braucu ar: Kas ir ar to arī braucu!

Kurs ņemās ar metala durvim??

-----------------




Ja jūs domājat ka es rakstu kā daunis un kautkur nav komatu tad aizrijaties ar viņiem un saliekat paši!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, © Toms

Offline
janzi
16. Nov 2013, 09:45 #7358

Kopš: 30. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1507

Braucu ar: D Power

Pirms pāris gadiem no skursteņa caur sienu izsūcās melna, smirdīga zampa! Ar ko labāk to aizsmērēt vai nokrāsot?
Offline
morris
16. Nov 2013, 09:58 #7359

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


16 Nov 2013, 09:45:09 janzi rakstīja:
Pirms pāris gadiem no skursteņa caur sienu izsūcās melna, smirdīga zampa! Ar ko labāk to aizsmērēt vai nokrāsot?



Pirmais ko izdari, ir izsauc skursteņslauķi. Tā zampa ir darva uz skursteņa sienām, kas mēdz aizdegties. Iespējams kad vajag kādu čaulu likt skurstenī.

Pēctam jau to vajag mehāniski notīrīt un skursteni nokrāsot gaišā krāsā.
Offline
321
16. Nov 2013, 15:50 #7360

Kopš: 12. Aug 2013

Ziņojumi: 70

Braucu ar: lidojosho paklaju

To zampu var izdedzinat, jakurina pilnā ručkā
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo