Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 97 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
ATB
07. May 2021, 12:11 #7341

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

KASPICH, bildes ar jauno salona beņķi STUDIJĀ
Offline
uldens1
07. May 2021, 13:14 #7342

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16216

Braucu ar:

sen atpakal man bij passāts ar 1.9tdi 110zs,bāka 62 litri,ar bāku varēja nobraukt 1100+km,nezinu ar kādu benzīnieku varētu dabūt tādu patēriņu,golfi vēl drusku mazāk tērēja dēl mazāka svara.Zinu ka kaspič neticēs tam,bet tiem kam ir bijuši šie tdi tie apliecinās ka ļoti maz tērē tie dzinēji,ziemā patēriņš pieauga nebūtiski,pa kādu 0,5 litri.Cik man bijuši benzīnieki,tiem ziemā ļoti jūtami pieauga patēriņi
Offline
FFL
07. May 2021, 13:48 #7343

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


07 May 2021, 10:15:50 @DM-101 rakstīja:

07 May 2021, 10:10:03 @Vantage rakstīja:

07 May 2021, 10:04:38 @DM-101 rakstīja:

07 May 2021, 09:53:43 @Vantage rakstīja:
Īsāk sakot, VISUS šitos zvejnieku stāstus par 6l vidējo var nolaist atejā, jo reāli jebkāds 3.0d normālā lietošanā ēdīs ~8l. Benzīns divus/trīs l vairāk. Nevajag resetot borta kompi un rādīt muļķības, pie borta kompja aprēķina litru var droši skaitīt klāt, lai būtu reālais. Ierakstiet spritmonitor un apskatieties paši.

Reāli palika interesanti un saskaitot visu kopā, neekonomiski braucot (nedomājot par patēriņu) reālais faktiskais saļaras patēriņš man iznāk 9,05l. Tas ir pierīga. Nav maz, nav daudz.

https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/1010562.html

3.0 benzīns (piem. 540i) ar manu braukšanu ēdīs faktiski provizoriski ~12l. Jeb ~45 eur vairāk vs. diesel uz 1000km. Vairāk ir, bet OK ciešami.


nu, pag.
3L dizneeji ir dazhaadi.
ja tu mini 540i, tad jaadomaa, ka runa ir par kaadu turbinizeetu, pareizi?
Nu jaa, nav pats ekonomiskaakais.
12/100? padaudz. Bet atkal.
1. ja pateerinjsh ir palielinaats eelj taa, ka ka sprauslas nav ideaalas - vai kaads 10 gadiigam auto investees reaalus ciparus?
2. ja paterinjsh ir palielinaats deelj CO katiem, to karseeshanas?
3. ja pateerinjsh ir palielinaats deelj taa, ka HVA nojaati deelj retaam elljas mainjaam un 40..50% degvielas tuksgaitaa tiek sadedzinaata katos?

Iisaa moraale - pateerinjsh izklausaas palielinaats, bet teemas sakaartoshana var buut daarga.


540 B58 motors, kāds nāk 2016+ G30. tas būtu provizorisks aprēķins un nekādi nojāteņi.

https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/6-BMW...&powerunit=2

Te jūzeriem vidējais ir 10,21. 15l max. es domāju, ka iekļautos 12l ar pedal2metal latvijas apstākļiem. Par kādiem 7-8l te var būt runa? tie droši vien ir tikai bāņa lēnie braucēji.

Neuzskatu, ka 12l benz. vs. tagadējie 9l diesel ir baigi daudz.


Pag, bet kapeec ir ideja, ka identiskos apstaakljos diizelim buutu 9/100 paterinjsh?
Es saprotu, ka fizika ir taa zinaatne, ko nahuj nevajag maaceet, bet taa saka, ka lietderibaa un degvielas energjijaa nav tik lielas atskjiriibas.
Piedevaam, dirselim jaapiemet veel papildus paterinjsh DPF tiiriishanai
Un iisajaam distanceem - samazinaats lietderiibas koefs deelj neuzsilusha dzineeja.
12/9 nekaadi nesanaaks.

Un benzīna dzinēji tāpat silda katus. Dīzelis saknē ir ekonomiskāks dēļ zemākas degšanas temp, līdz ar to mazāk izveistotas siltumenerģijas.
Offline
uldens1
07. May 2021, 14:02 #7344

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16216

Braucu ar:


07 May 2021, 13:35:13 @DM-101 rakstīja:

07 May 2021, 13:14:11 @uldens1 rakstīja:
sen atpakal man bij passāts ar 1.9tdi 110zs,bāka 62 litri,ar bāku varēja nobraukt 1100+km,nezinu ar kādu benzīnieku varētu dabūt tādu patēriņu,golfi vēl drusku mazāk tērēja dēl mazāka svara.Zinu ka kaspič neticēs tam,bet tiem kam ir bijuši šie tdi tie apliecinās ka ļoti maz tērē tie dzinēji,ziemā patēriņš pieauga nebūtiski,pa kādu 0,5 litri.Cik man bijuši benzīnieki,tiem ziemā ļoti jūtami pieauga patēriņi


kaapeec lai es neticeetu?
es pats ar 60 litur baaku 1100 weekendu tripos nobraucu..
man nebij tripi,bet 70 % mazpilsētas režimi ar 98.gada auto.Uz šodienu ar tādu 110 zs dirseli jau ar 4,5 litru patēriņu var braukāt,nezinu cik tie forda ecoboosti tērē?Teorētiski vajadzētu maz,jo ir pārbāzti ar jaunākajām tehnoloģijām,bet nu cik dzirdēts tad ar resursu pašvaki
Offline
Zalespljavejs
07. May 2021, 14:09 #7345

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2496

Braucu ar: tautas auto


07 May 2021, 13:35:13 @DM-101 rakstīja:

07 May 2021, 13:14:11 @uldens1 rakstīja:
sen atpakal man bij passāts ar 1.9tdi 110zs,bāka 62 litri,ar bāku varēja nobraukt 1100+km,nezinu ar kādu benzīnieku varētu dabūt tādu patēriņu,golfi vēl drusku mazāk tērēja dēl mazāka svara.Zinu ka kaspič neticēs tam,bet tiem kam ir bijuši šie tdi tie apliecinās ka ļoti maz tērē tie dzinēji,ziemā patēriņš pieauga nebūtiski,pa kādu 0,5 litri.Cik man bijuši benzīnieki,tiem ziemā ļoti jūtami pieauga patēriņi


kaapeec lai es neticeetu?
es pats ar 60 litur baaku 1100 weekendu tripos nobraucu..


Ir A4 B5 ar AFN, 110zs dīzeļmotoru. Pirms pandēmijas 50/50 bija pilsēta/šoseja, tagad vairāk 20/80 pilsēta/šoseja. pre-Covid kombinētais bija ap 5.5-6 litri, tagad ir ap 5 litriem. Dzinējs nav nopists, dūmu nesit un ēd maz.
Es hvz kā ir ar BMW motoriem un mani tas neinteresē, bet es neticu ka lielais E60 benzīna motors var dabūt tieši tādu pašu patēriņu kā VAG izslavētais "vecajs lapajs sūkņa matars". Nu neticu.
Offline
diesel
07. May 2021, 14:26 #7346

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9

Ja runa tīri par patēriņu - B58 (40i) vs B47 (2.0d) vienādās virsbūvēs reālais patēriņš vidējais - benzīnam 11.9 vs 7.9 dīzelim.
Šoseja 7.8 vs 6.6 pie atļautā 0/+20
Offline
uldens1
07. May 2021, 14:27 #7347

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16216

Braucu ar:


07 May 2021, 14:22:11 @DM-101 rakstīja:

07 May 2021, 14:02:12 @uldens1 rakstīja:

07 May 2021, 13:35:13 @DM-101 rakstīja:

07 May 2021, 13:14:11 @uldens1 rakstīja:
sen atpakal man bij passāts ar 1.9tdi 110zs,bāka 62 litri,ar bāku varēja nobraukt 1100+km,nezinu ar kādu benzīnieku varētu dabūt tādu patēriņu,golfi vēl drusku mazāk tērēja dēl mazāka svara.Zinu ka kaspič neticēs tam,bet tiem kam ir bijuši šie tdi tie apliecinās ka ļoti maz tērē tie dzinēji,ziemā patēriņš pieauga nebūtiski,pa kādu 0,5 litri.Cik man bijuši benzīnieki,tiem ziemā ļoti jūtami pieauga patēriņi


kaapeec lai es neticeetu?
es pats ar 60 litur baaku 1100 weekendu tripos nobraucu..
man nebij tripi,bet 70 % mazpilsētas režimi ar 98.gada auto.Uz šodienu ar tādu 110 zs dirseli jau ar 4,5 litru patēriņu var braukāt,nezinu cik tie forda ecoboosti tērē?Teorētiski vajadzētu maz,jo ir pārbāzti ar jaunākajām tehnoloģijām,bet nu cik dzirdēts tad ar resursu pašvaki


nu, bet tad saliidzini uzreiz tos 50cm3 mopeedus ar jumtu virsuu.

Jaasaprot, ka pusliidz moderns auto ir kuda smagaaks.
un 110hp tomeer.. ok, ja arguments ir tevis mineetais pateerinjsh - nu, tad nah te visi alja chipso 3.0d ar 200+hp???
kur logjika???
Nu un nahuj tad tu bāz salīdzināšanai pašu modernāko benzīna dzinēju,pret vecu dīzeli,tur ir pretī jasalīdzina tāds pats 98.g benzīns.
Jā N53/43 ir kruti,ar mazu patēriņu,bet bez viņiem nekā cita arī nav,tas pat m54 jauktajā ciklā nekad nebūs zem 10,kamēr m57 būs ap 9 litri
Offline
uldens1
07. May 2021, 14:34 #7348

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16216

Braucu ar:


07 May 2021, 14:09:27 @Zalespljavejs rakstīja:

07 May 2021, 13:35:13 @DM-101 rakstīja:

07 May 2021, 13:14:11 @uldens1 rakstīja:
sen atpakal man bij passāts ar 1.9tdi 110zs,bāka 62 litri,ar bāku varēja nobraukt 1100+km,nezinu ar kādu benzīnieku varētu dabūt tādu patēriņu,golfi vēl drusku mazāk tērēja dēl mazāka svara.Zinu ka kaspič neticēs tam,bet tiem kam ir bijuši šie tdi tie apliecinās ka ļoti maz tērē tie dzinēji,ziemā patēriņš pieauga nebūtiski,pa kādu 0,5 litri.Cik man bijuši benzīnieki,tiem ziemā ļoti jūtami pieauga patēriņi


kaapeec lai es neticeetu?
es pats ar 60 litur baaku 1100 weekendu tripos nobraucu..


Ir A4 B5 ar AFN, 110zs dīzeļmotoru. Pirms pandēmijas 50/50 bija pilsēta/šoseja, tagad vairāk 20/80 pilsēta/šoseja. pre-Covid kombinētais bija ap 5.5-6 litri, tagad ir ap 5 litriem. Dzinējs nav nopists, dūmu nesit un ēd maz.
Es hvz kā ir ar BMW motoriem un mani tas neinteresē, bet es neticu ka lielais E60 benzīna motors var dabūt tieši tādu pašu patēriņu kā VAG izslavētais "vecajs lapajs sūkņa matars". Nu neticu.
Nu bet kaspich jau saka ka viņam tripā ap 6 litri,un es ticu,bet tas 110zs dizelis tripā pa taisnīti ja nelaiž virs 100 tad zem 4,5 pat iet.Un oficiālajos datos tas n53 figurē,jauktajā ciklā 7-7,5 litri,kas priekš tādas liela auto ir ļoti labs rādītājs.Vienīgi tas mazais patēriņš maz ko dod ja lielas naudas ir jāinvestē lai viņu uzturētu labā stāvoklī,un vēl jāatrod kas viņu vispār māk savest kārtībā
Offline
uldens1
07. May 2021, 14:37 #7349

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16216

Braucu ar:


07 May 2021, 14:32:21 @DM-101 rakstīja:

07 May 2021, 14:27:24 @uldens1 rakstīja:

07 May 2021, 14:22:11 @DM-101 rakstīja:

07 May 2021, 14:02:12 @uldens1 rakstīja:

07 May 2021, 13:35:13 @DM-101 rakstīja:

07 May 2021, 13:14:11 @uldens1 rakstīja:
sen atpakal man bij passāts ar 1.9tdi 110zs,bāka 62 litri,ar bāku varēja nobraukt 1100+km,nezinu ar kādu benzīnieku varētu dabūt tādu patēriņu,golfi vēl drusku mazāk tērēja dēl mazāka svara.Zinu ka kaspič neticēs tam,bet tiem kam ir bijuši šie tdi tie apliecinās ka ļoti maz tērē tie dzinēji,ziemā patēriņš pieauga nebūtiski,pa kādu 0,5 litri.Cik man bijuši benzīnieki,tiem ziemā ļoti jūtami pieauga patēriņi


kaapeec lai es neticeetu?
es pats ar 60 litur baaku 1100 weekendu tripos nobraucu..
man nebij tripi,bet 70 % mazpilsētas režimi ar 98.gada auto.Uz šodienu ar tādu 110 zs dirseli jau ar 4,5 litru patēriņu var braukāt,nezinu cik tie forda ecoboosti tērē?Teorētiski vajadzētu maz,jo ir pārbāzti ar jaunākajām tehnoloģijām,bet nu cik dzirdēts tad ar resursu pašvaki


nu, bet tad saliidzini uzreiz tos 50cm3 mopeedus ar jumtu virsuu.

Jaasaprot, ka pusliidz moderns auto ir kuda smagaaks.
un 110hp tomeer.. ok, ja arguments ir tevis mineetais pateerinjsh - nu, tad nah te visi alja chipso 3.0d ar 200+hp???
kur logjika???
Nu un nahuj tad tu bāz salīdzināšanai pašu modernāko benzīna dzinēju,pret vecu dīzeli,tur ir pretī jasalīdzina tāds pats 98.g benzīns.
Jā N53/43 ir kruti,ar mazu patēriņu,bet bez viņiem nekā cita arī nav,tas pat m54 jauktajā ciklā nekad nebūs zem 10,kamēr m57 būs ap 9 litri


daargais Uldeen, N43/53 razho no 2008.gada saakua [pat 2007.gada beigaam].
Taa ir M47/M57 eera. Par kaadu baashanu tu te runaa???

ok, M54=10, M57=9. Nu, jaa, taada attieciiba varetu but. nu, ofigetj ekonomija.
Vidusmeera pilsonis nobraucot 15kkm gadaa.
1.5 tonnas-10%= ap 200 EUR gadaa delta. 16 EUR meensii delta. Pareizi?
OHUJETJ ekonomija!
Pag,tu tak atbildēji par manu passūdu,ka tu arī varot 1100 nobraukt!!!
Ja es varētu atļauties remontēt to n53 es viņu nopirktu,bet esmu bomzis,to naudu iztērēju interesantākās lietās,saprotu tev tas hobijs un fetiš.Man ir citas lietas kas aizrauj
Offline
uldens1
07. May 2021, 14:41 #7350

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16216

Braucu ar:


07 May 2021, 14:36:49 @DM-101 rakstīja:

07 May 2021, 14:34:54 @uldens1 rakstīja:

07 May 2021, 14:09:27 @Zalespljavejs rakstīja:

07 May 2021, 13:35:13 @DM-101 rakstīja:

07 May 2021, 13:14:11 @uldens1 rakstīja:
sen atpakal man bij passāts ar 1.9tdi 110zs,bāka 62 litri,ar bāku varēja nobraukt 1100+km,nezinu ar kādu benzīnieku varētu dabūt tādu patēriņu,golfi vēl drusku mazāk tērēja dēl mazāka svara.Zinu ka kaspič neticēs tam,bet tiem kam ir bijuši šie tdi tie apliecinās ka ļoti maz tērē tie dzinēji,ziemā patēriņš pieauga nebūtiski,pa kādu 0,5 litri.Cik man bijuši benzīnieki,tiem ziemā ļoti jūtami pieauga patēriņi


kaapeec lai es neticeetu?
es pats ar 60 litur baaku 1100 weekendu tripos nobraucu..


Ir A4 B5 ar AFN, 110zs dīzeļmotoru. Pirms pandēmijas 50/50 bija pilsēta/šoseja, tagad vairāk 20/80 pilsēta/šoseja. pre-Covid kombinētais bija ap 5.5-6 litri, tagad ir ap 5 litriem. Dzinējs nav nopists, dūmu nesit un ēd maz.
Es hvz kā ir ar BMW motoriem un mani tas neinteresē, bet es neticu ka lielais E60 benzīna motors var dabūt tieši tādu pašu patēriņu kā VAG izslavētais "vecajs lapajs sūkņa matars". Nu neticu.
Nu bet kaspich jau saka ka viņam tripā ap 6 litri,un es ticu,bet tas 110zs dizelis tripā pa taisnīti ja nelaiž virs 100 tad zem 4,5 pat iet.Un oficiālajos datos tas n53 figurē,jauktajā ciklā 7-7,5 litri,kas priekš tādas liela auto ir ļoti labs rādītājs.Vienīgi tas mazais patēriņš maz ko dod ja lielas naudas ir jāinvestē lai viņu uzturētu labā stāvoklī,un vēl jāatrod kas viņu vispār māk savest kārtībā


tripaa, pa taisniiti, ja nelaizh virs 100, man ir 5.0
un?
4.5 vs 5.0
vo, te jau mees vareetu saakt pretveeju meerit.
Nu apsveicu,esi pārspējis rūpnīcas norādīto patēriņu Tev es ticu vairāk nekā ražotājam
Offline
kb
07. May 2021, 15:02 #7351

Kopš: 02. Jan 2007

Ziņojumi: 199

Braucu ar: i3s / Lexus GS300

Šajā internet kaujā katram sava taisnība. Uz taisnas šosejas kruīzā 100kmh N53 iekš F10 rāda piecu litru patēriņu. E60 ir kādus 200kg vieglāks, tā ka tam vajadzētu tērēt mazāk. Un man borta datora rādījums = reāli Neste iepildītais.
Vidēji Rīga-Valmiera var dabūt zem 7. Vidēji Rīga/šoseja 20/80 sanāk 8,5. Rīga-Berlīne-Rīga pagājušā vasarā bija tieši 8. Viss ar riteņiem R17 ziemā un R18 vasarā.
Tai pat laikā, N53 523i līdzīgu ikdienas dinamiku varētu dabūt no 520d, kas ar manu pensionāra braukšanu tērētu par diviem litriem vidēji mazāk.
Offline
K_K
07. May 2021, 15:13 #7352

Kopš: 24. Nov 2016

Ziņojumi: 177

Braucu ar:

Kāds ir tavs viedoklis par mazlitrāžas turbo benzīniem?
Man,personīgi, neceļās roka pirkt 150+ k nobraukušu auto ar šādu dzinēju, rēķinoties, ka iespējamība ielidot uz kaut ko nopietnu kā virzuļgrupa, atkal, manuprāt, ir krietni lielāka nekā dīzelim
Vai mani subjektīvie uzskati ir maldinoši šajā gadījumā?
Offline
sys9291
07. May 2021, 15:35 #7353

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


07 May 2021, 14:26:08 @diesel rakstīja:
Ja runa tīri par patēriņu - B58 (40i) vs B47 (2.0d) vienādās virsbūvēs reālais patēriņš vidējais - benzīnam 11.9 vs 7.9 dīzelim.
Šoseja 7.8 vs 6.6 pie atļautā 0/+20

un kur tad paliek kaifs no braukšanas? kaut kā nesalīdzināmas lietas mēģinam salīdzināt....
Pat ar B48 salīdzinot ar B47 braukšanas bauda daudz lielāka...
Offline
Mikels
07. May 2021, 15:50 #7354

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4946

Braucu ar: cieņu

Es teiktu, ka par patēriņu 5 litri uz 100km Kaspars piepušķo, 5 litru patēriņš tur varbūt rādās jau ieskrienoties, tad nometot patēriņu pa 0 un vienlaicīgi ieslēdzot kruīzu uz 90 km/h, bet tas līdz pirmo reizi nāksies apstāties vai paātrināties. Pēc rūpnīcas datiem tur ir 5.7 litri/100 km, bet nevajag aizmirst, ka tas ir pēc NEDC metodikas, kurai ar reālās dzīves degvielas patēriņu bija ļoti mazs sakars un ne par velti tā tika nomainīta kā neobjektīva, tāpēc teikt, ka reālais patēriņš ir zem rūpnīcas apgalvotā, kurš turklāt realitātē jau bija nesasniedzams ir perebors

[ Šo ziņu laboja Mikels, 07 May 2021, 15:52:21 ]

Offline
K_K
07. May 2021, 16:11 #7355

Kopš: 24. Nov 2016

Ziņojumi: 177

Braucu ar:


07 May 2021, 15:56:00 @DM-101 rakstīja:

07 May 2021, 15:13:02 @K_K rakstīja:
Kāds ir tavs viedoklis par mazlitrāžas turbo benzīniem?
Man,personīgi, neceļās roka pirkt 150+ k nobraukušu auto ar šādu dzinēju, rēķinoties, ka iespējamība ielidot uz kaut ko nopietnu kā virzuļgrupa, atkal, manuprāt, ir krietni lielāka nekā dīzelim
Vai mani subjektīvie uzskati ir maldinoši šajā gadījumā?


150kkm kaados apstaakljos?
Pa baani DE?
Normaalaa aatrumaa ar videejo 60km/h?
Chunchinot pa pilseetu ar videejo 15km/h?



Pagaidām skatos Latvijā,vidējais gan jau ap 30 būtu.
Domā pa bāni dzīts šāds būs labāks
Offline
Kidd
07. May 2021, 16:37 #7356

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8243

Braucu ar: 400Zs

man nez kapēc liekas, ka lielākā starpība ir stāvot sastrēgumos. saki, ko gribi, bet dirselis tērē mazāk sēžot probkā :

Diesels have better idling characteristics than gasoline engines and can idle four times as long on the same amount of fuel.
Offline
uldens1
07. May 2021, 16:42 #7357

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16216

Braucu ar:

Nu ja pafilozofējam,tad cik tam N53 ir lietderības koeficents???Tur varētu tuvoties dīzelim,lielākā benzīnieku problēma ka degmaisījumu problemātiski sadedzināt bez detonācijas ja ir augsta kompresijas pakāpe.To gan mēģina attālināt ar EGR un tiešo iesmidzi.Bet nu laikam tur vairs neko tālāk nekad neatīstīs jo lielākā daļa auto ražotāju pēc 2030g.maksimāli koncentrēsies uz elektro,jeb ir kas revolucionārs izstrādē??
Offline
uldens1
07. May 2021, 16:43 #7358

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16216

Braucu ar:


07 May 2021, 16:37:01 @Kidd rakstīja:
man nez kapēc liekas, ka lielākā starpība ir stāvot sastrēgumos. saki, ko gribi, bet dirselis tērē mazāk sēžot probkā :

Diesels have better idling characteristics than gasoline engines and can idle four times as long on the same amount of fuel.
plus dīzeļa patīkamā grieze,tas gan subjektīvs katram,bet man patīk
Offline
uldens1
07. May 2021, 16:50 #7359

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16216

Braucu ar:


07 May 2021, 16:47:16 @koderis rakstīja:
mūsdienu auto ir start-stop sistēma, kur motors sastrēgumā nedarbojas nav vairs starpības starp dīzeli vai benzīnu. pieļauju, ka benzīns ir efektīvāks, jo zemāka kompresija, mazākas masas kloķene, mazāks starteris, vieglāk iegriezt, mazāk aķi tērē. turbo benzīna grieze ir tāda pati kā dīzelim, bez smirdoņas
Lietderības koeficents gan ir tieši atkarīgs cik augsta kompresija,jo augstāka jo lielāks koeficents
Offline
RS7
07. May 2021, 18:47 #7360

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu

btw, to dūmu sataisīji, vai vēl kūp?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4