Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 169 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
RaL
10. Jan 2024, 09:27 #7341

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3571

Braucu ar: kruīzu

tiem Lane assist VAGiem laikam ir dažādas versijas - maksas un obligātā.
Vasarā braucu ar pāris gadus vecu Tiguanu, kam tā bija maksas opcija, tur viņš centās mašīnu noturēt pa vidu joslā un tīri labi arī tas sanāca, un pati funkcija bija atslēdzama pie asistenitiem. Kā bija uzlikts, tā arī saglabājās nākamjā reizē. Likās jau, ka tā arī tas strādās visiem auto, tad tīri ok Kā tad, gribēji jau!
Nesen sanāca izbraukt ar Škoda Kamiq, laikam 2023. gada, kuram tā "fīča" ir obligātā... Jā, katru reizi jāatslēdz no jauna (ar 3 klikšķiem uz stūres), bet to parasti atcerējos tikai tad, kad jau bija patraucējis. Un pati funkcija ir reāli tizla - nostrādā tikai tad, kad jau esi piebraucis pie gandrīz pašas līnijas, tad strauji griež atpakaļ uz joslas centra pusi un bļauj... Visstulbāk sanāk, kad esi aizmirsis izslēgt un veic apdzīšanu - uzsākot manevru parādi pagriezienu, bet atpakaļ savā joslā mašīna negrib laist, ja nerādi pagriezienu

brīdinājums obligātajam avārijas bremzēšanas asistentam konkrētajai Škodai arī tāds "smieklīgs" kā piebrauc par tuvu, kas, manuprāt, ir vēl samērā droša distance, tā sāk mirgot maza nemanāma ikoniņa panelī
Tādā ziņā 10 gadus vecākam audi paziņojumu met ārā, kad reāli arī sāk bremzēt, kas liekas loģiskāk. Tas, ka 10 gadīgam audi viņš reizēm nesaprot, ka es veicu apdzīšanas manevru - kā pareizi - uzsāku ieskrieties savā joslā un ar trajektoriju eju garām fūrei, bet pie fūres aizmugures, kad reāli jau esmu pretējā joslā, izdomā uz sekundi bremzēt, tas jau cits stāsts
Offline
Deivid
10. Jan 2024, 10:37 #7342

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Īpaši briesmīgi šie asistenti ir ziemā. Ja vēl melnais ledus un tad tev sāk stūri raustīt.

Vai nu es vadu auto vai autopilots, bet viss pa vidam ir paša autovadītaja notrulināšana.

Adaptīvais kruizs ari... Ielieku savu ātrumu, redzu ka tuvojos lēnāk braucošam, pretī neviena nav, neko nemainot varētu ar to pašu kruīza ātrumu pabraukt garam, bet figu, nav tadas opcijas, jo laicigi jau sabremzēsies un nerekinoties ar apstakliem uz ceļa.

Offline
abyss
10. Jan 2024, 10:56 #7343

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8249

Braucu ar: e39 523



Izmetam 20-40k un 50% laika neciešam ar to ko braucam

Kā var nebūt iespējams izveidot manuāli savu profilu? Braucējs A, atslēgts start - stop, lane assist, automātiskā bremzēšana min.distance. braucējs B viss atstāts ieslēgts, mašîna comfort režīmā, hz kas vēl.

Iekāp, izvēlies profilu ekrānā un brauc. Tā taču būtu jābūt visam, kas ir pēdejos 10 gados ražots.

Varbūt jāprasa savādāk, vai ir kāds ražotājs, kurš kaut ko tik revolucionāru nodrošina?
Offline
AigarsV
10. Jan 2024, 11:14 #7344

Kopš: 26. May 2003

Ziņojumi: 477

Braucu ar:


10 Jan 2024, 10:37:12 @Deivid rakstīja:

Adaptīvais kruizs ari... Ielieku savu ātrumu, redzu ka tuvojos lēnāk braucošam, pretī neviena nav, neko nemainot varētu ar to pašu kruīza ātrumu pabraukt garam, bet figu, nav tadas opcijas, jo laicigi jau sabremzēsies un nerekinoties ar apstakliem uz ceļa.




Ja man ir slinkums slēgt ārā ACC, tad pieturu akceleratora pedāli, pie mazākas distances darbojas, kā elektroauto (ja atlaiž, tad sāk bremzēt), ja izmanto asistentus, tad ir jāsaprot arī asistentu funkcionālie limiti un kā tos apiet.
Offline
BE23
10. Jan 2024, 11:17 #7345

Kopš: 10. Sep 2013

Ziņojumi: 112

Braucu ar: tiguan un bmw

20.gada tiguanam standards kā iesēžos tā atslēdzu start-stop un lane assist (to var atslēgt VAG ļoti ātri caur multistūri, ir ātrā poga assistenti uz stūres nospiežot to atveras uzreiz menu kur pirmais ir lane assist, nospiežot ok, uzreiz izslēdzas. Aizņem tas 2-3sek.)
šogad jāmaina darba mašīna, vajag kko ietilpigāku par tiguan, kā ir ar jaunajiem superb ?
Offline
beerzinsh
10. Jan 2024, 11:19 #7346

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2548

Braucu ar:


10 Jan 2024, 09:23:15 @agniSV rakstīja:

09 Jan 2024, 14:15:34 @sonx33 rakstīja:
Kas vispār notiek ar jaunajiem Fordiem un Opeļiem? kaut ka ielas baigi nemana.


Ar Opel ir tā, ka tur mainījās importētājs, līdz ar to, šobrīd ir neliels bardaks dīleros un neiet pārdošana kā gribētos. Ford - komercnieki iet, lielie džipi iet, jo tos abus ikdienas cilvēki grib. No visa piedāvātā tirgū, nezinu kādēļ lai gribētos izvēlēties, piemēram, Ford Kuga vai Puma, ja tev ir Karoq, lētais Formentors, QQ, Kamiq utt utt. Tik pat labi var pajautāt - kas notiek ar mazdu


Ford un Opel manliekas cenu politika un OP Līzinga atlikumi nav tik izdevīgi kā VAG un Toyotai, līdz ar ko baigam fanātam jābūt lai pārmaksātu pie līdzīgas klases auto.
Offline
Garajs
10. Jan 2024, 11:32 #7347

Kopš: 11. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 235

Braucu ar: Subaru Legacy


10 Jan 2024, 11:17:52 @BE23 rakstīja:
20.gada tiguanam standards kā iesēžos tā atslēdzu start-stop un lane assist (to var atslēgt VAG ļoti ātri caur multistūri, ir ātrā poga assistenti uz stūres nospiežot to atveras uzreiz menu kur pirmais ir lane assist, nospiežot ok, uzreiz izslēdzas. Aizņem tas 2-3sek.)
šogad jāmaina darba mašīna, vajag kko ietilpigāku par tiguan, kā ir ar jaunajiem superb ?


Precīzi tas pats iedarbināšanas rituāls 19.g. Tarraco

"Jaunie" Superb ir tikai prezentēti, vēl pat cenas nav. Tieši šonedēļ meklēju, pat CZ mājas lapā ir pāris komplektācijas un nepilns konfigurators. "Drīz būšot"
Offline
kkas
10. Jan 2024, 12:00 #7348

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu


10 Jan 2024, 11:19:34 @beerzinsh rakstīja:

10 Jan 2024, 09:23:15 @agniSV rakstīja:

09 Jan 2024, 14:15:34 @sonx33 rakstīja:
Kas vispār notiek ar jaunajiem Fordiem un Opeļiem? kaut ka ielas baigi nemana.


Ar Opel ir tā, ka tur mainījās importētājs, līdz ar to, šobrīd ir neliels bardaks dīleros un neiet pārdošana kā gribētos. Ford - komercnieki iet, lielie džipi iet, jo tos abus ikdienas cilvēki grib. No visa piedāvātā tirgū, nezinu kādēļ lai gribētos izvēlēties, piemēram, Ford Kuga vai Puma, ja tev ir Karoq, lētais Formentors, QQ, Kamiq utt utt. Tik pat labi var pajautāt - kas notiek ar mazdu


Ford un Opel manliekas cenu politika un OP Līzinga atlikumi nav tik izdevīgi kā VAG un Toyotai, līdz ar ko baigam fanātam jābūt lai pārmaksātu pie līdzīgas klases auto.

ja skatās līzinga izsolēs Opel un Ford eiropā ir apmēram 2x nepopulārāks par vāciešiem. pat pežo un šķodu ir pa kādiem 30% vairāk pārdošanā kā opel.
lv tak vispār opelis un fords tiek uzskatīts par bomāru auto
Offline
sonx33
10. Jan 2024, 12:09 #7349

Kopš: 08. Sep 2008

Ziņojumi: 2080

Braucu ar: 320d

Vēl jau tirgu problēma, ka pārsvara darba auto nāk no operatīvajiem līzingiem tipa ALD un Hertz, un viņie piedāvā šauru modeļu loku ar ko ari jāsamierinas, lai dabūtu kaut cik normālu dīlu.
kad man bija jāizvēlas, no ALD puses diezgan spēcīgi lobēja Skodu
Offline
agniSV
10. Jan 2024, 12:55 #7350

Kopš: 10. Nov 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 134

Braucu ar: F36


10 Jan 2024, 12:09:32 @sonx33 rakstīja:
Vēl jau tirgu problēma, ka pārsvara darba auto nāk no operatīvajiem līzingiem tipa ALD un Hertz, un viņie piedāvā šauru modeļu loku ar ko ari jāsamierinas, lai dabūtu kaut cik normālu dīlu.
kad man bija jāizvēlas, no ALD puses diezgan spēcīgi lobēja Skodu


Strādāju Hertz, neko nelobējam Ko klients jautā/ tirgus piedāvā, to mēs tālāk piedāvājam. Pēdējā mēneša laikā palaidām akciju uz Octavia un Superb, jo tik labi cipari, ka prieks tirgot!
Offline
kasparsc
10. Jan 2024, 14:47 #7351

Kopš: 11. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 115

Braucu ar: Octavia IV, GS500E

Noripināti 8 mēneši un 22'000 km ar Octavia 2023.gada 1.5etsi ar DSG:
2x garantijas darbi:
1. pēc kāda update sāka regulāri restartēties multimediju sistēma - dīleris zināja, kas par vainu, un uzlika jaunāku atjauninājumi - problēma pazuda.
2. Pie eļļas maiņas teica, ka kaut kādas kļūdas rādot durvju slēdzenes. Palūdza pēc nedēļas aizbraukt, salika jaunas. Pats neko nebiju novērojis, bet esot bijusi iespēja, ka kādas durvis, iespējams, paliek vaļā.

Ir bijušas dažas kļūdas, bet cik ātri parādījās, tik ātri pazuda:
1. Pirms pusgada paātrinoties auto sāka raustīties un slēgāt ātrumus šurpu-turpu. Check engine un vēl kaut kāda kļūda. Pie veikala pastāvēja 1h un pazuda tā, it kā nekas nebūtu bijis.
2. Pirms 3 mēnešiem parādījās 48V baterija kļūda. Manuālī rakstīts, ka jāmēģina piedarbināt pa jaunu. Ja pazūd, tad viss labi. Tā arī bija - noslāpēju, piedarbināju - kļūda pazuda.
3. Pie -24 grādiem pēc piedarbiņāšanas interesants paziņojums "12v baterijas ierobežota darbība. Brauciet prātīgi". Nezinu, kas notiktu, ja brauktu neprātīgi.
4. Kļūda par parkingiem, radaru utt. - dēļ sniega. It kā jau normāli, ja katru reizi parkojoties viņš par to brīdina - vismaz mazāka iespēja kaut kur ielikt, bet mazliet kaitinoši.

Kaitinoši novērojumi:
1. Pie -10 un zemākas temperatūras audio sistēmai pazūd basi (kad auksta, atdzisusi mašīna). Pabraucot 20min viss normalizējas. Vēl kādam tāds gļuks vai tas tā normāli?
2. Grab kaut kas bagāžnieka vākam. Saprotu, ka jābrauc pie dīlera, lai maina tās buksītes vai kā viņas sauc...
3. Lane assist kā jau citiem bieži kaitina, bet reāli bīstams uz apledojuša ceļa. Vienu reizi līkumā sameta auto, jo par tuvu līnijai piebraucu.
Tā jau noderīga fīča tiem, kam vajag salonā visu laiku krāmēties vai patīk iemigt - iespējams, izglābs no grāvja.
4. ACC vienīgais trūkums - uz šosejas neļauj apsteigt citus auto pa labo pusi. Laikam, drošības jautājums, jo citviet to pat ir aizliegts darīt. Bet mūsu sēņotāji uz Jūrmalas šosejas čakarē braukšanu.

Kopumā auto ļoti apmierina - jauda pietiekama, moderns, labi izskatās, apdare arī diezgan laba, izcila ietilpība.
Bieži sanāk braukt tumsā - matrix gaismas ideālas.
Ziemā stikla apsilde ļoti noderīga - nevienu reizi neesmu kasījis ledu. Dažas minūtes un auto gatavs braukšanai.

Vēl viens trūkums dēļ piegādes problēmām - atnāca bez atpakaļskata kameras. Pats varu iztikt, bet sieva gan čīkst katru reizi, kad kaut kur jābrauc.
Varbūt kāds ir atradis, kur var uzstādīt? Pagaidām dīleris nepiedāvā.

[ Šo ziņu laboja kasparsc, 10 Jan 2024, 14:53:10 ]

Offline
Deivid
10. Jan 2024, 14:54 #7352

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


10 Jan 2024, 10:56:24 @abyss rakstīja:
Varbūt jāprasa savādāk, vai ir kāds ražotājs, kurš kaut ko tik revolucionāru nodrošina?


Noteikti piedāvā, bet ne Eiropā. Šeit visas šīs lietas iet pēc EU regulām. Ražotājs lapbrāt piedāvātu tev auto bez līniju assistenta un start/stop bet nav ļauts. Dīlerim arī nav ļauts iejaukties, kas loģiski. Atliek vien meklēt kādu urķi...
Offline
sonx33
10. Jan 2024, 14:57 #7353

Kopš: 08. Sep 2008

Ziņojumi: 2080

Braucu ar: 320d


10 Jan 2024, 14:47:44 @kasparsc rakstīja:
Noripināti 8 mēneši un 22'000 km ar Octavia 2023.gada 1.5etsi ar DSG:
2x garantijas darbi:
1. pēc kāda update sāka regulāri restartēties multimediju sistēma - dīleris zināja, kas par vainu, un uzlika jaunāku atjauninājumi - problēma pazuda.
2. Pie eļļas maiņas teica, ka kaut kādas kļūdas rādot durvju slēdzenes. Palūdza pēc nedēļas aizbraukt, salika jaunas. Pats neko nebiju novērojis, bet esot bijusi iespēja, ka kādas durvis, iespējams, paliek vaļā.

Ir bijušas dažas kļūdas, bet cik ātri parādījās, tik ātri pazuda:
1. Pirms pusgada paātrinoties auto sāka raustīties un slēgāt ātrumus šurpu-turpu. Check engine un vēl kaut kāda kļūda. Pie veikala pastāvēja 1h un pazuda tā, it kā nekas nebūtu bijis.
2. Pirms 3 mēnešiem parādījās 48V baterija kļūda. Manuālī rakstīts, ka jāmēģina piedarbināt pa jaunu. Ja pazūd, tad viss labi. Tā arī bija - noslāpēju, piedarbināju - kļūda pazuda.
3. Pie -24 grādiem pēc piedarbiņāšanas interesants paziņojums "12v baterijas ierobežota darbība. Brauciet prātīgi". Nezinu, kas notiktu, ja brauktu neprātīgi.
4. Kļūda par parkingiem, radaru utt. - dēļ sniega. It kā jau normāli, ja katru reizi parkojoties viņš par to brīdina - vismaz mazāka iespēja kaut kur ielikt, bet mazliet kaitinoši.

Kaitinoši novērojumi:
1. Pie -10 un zemākas temperatūras audio sistēmai pazūd basi (kad auksta, atdzisusi mašīna). Pabraucot 20min viss normalizējas. Vēl kādam tāds gļuks vai tas tā normāli?
2. Grab kaut kas bagāžnieka vākam. Saprotu, ka jābrauc pie dīlera, lai maina tās buksītes vai kā viņas sauc...
3. Lane assist kā jau citiem bieži kaitina, bet reāli bīstams uz apledojuša ceļa. Vienu reizi līkumā sameta auto, jo par tuvu līnijai piebraucu.
Tā jau noderīga fīča tiem, kam vajag salonā visu laiku krāmēties vai patīk iemigt - iespējams, izglābs no grāvja.
4. ACC vienīgais trūkums - uz šosejas neļauj apsteigt citus auto pa labo pusi. Laikam, drošības jautājums, jo citviet to pat ir aizliegts darīt. Bet mūsu sēņotāji uz Jūrmalas šosejas čakarē braukšanu.

Kopumā auto ļoti apmierina - jauda pietiekama, moderns, labi izskatās, apdare arī diezgan laba, izcila ietilpība.
Bieži sanāk braukt tumsā - matrix gaismas ideālas.
Ziemā stikla apsilde ļoti noderīga - nevienu reizi neesmu kasījis ledu. Dažas minūtes un auto gatavs braukšanai.

Vēl viens trūkums dēļ piegādes problēmām - atnāca bez atpakaļskata kameras. Pats varu iztikt, bet sieva gan čīkst katru reizi, kad kaut kur jābrauc.
Varbūt kāds ir atradis, kur var uzstādīt? Pagaidām dīleris nepiedāvā.

kada komplektācija? Stikla apsilde ir elektriskā? papildus aprīkojums?
Offline
kasparsc
10. Jan 2024, 17:27 #7354

Kopš: 11. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 115

Braucu ar: Octavia IV, GS500E


10 Jan 2024, 14:57:46 @sonx33 rakstīja:
kada komplektācija? Stikla apsilde ir elektriskā? papildus aprīkojums?


Elegance. Jā, ar plēvi. Bija kā papildaprīkojums.
Offline
kasparsc
10. Jan 2024, 17:35 #7355

Kopš: 11. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 115

Braucu ar: Octavia IV, GS500E


08 Jan 2024, 15:15:52 @sonx33 rakstīja:
iemetišu par oktāvijām.
iepriekšējā paaudze, 1,6d automāts, nobraucu 150k 4,5 gados, pa lielam nekas īpašs-mainija kondiškas sistēmai kkadus o-riņķus, par garantiju pat kkadas bukses samainija, bēt pie 125k, kad tieši garantija cauri, iepludes kolektora kkads antifrīza ratiators caurs,antifrīzu dzina cilindros, remonts 1,2k.
Tagad no maija ir jauna oktāvija, nedēļas begas uz apkopi 30k jādzen, jau biju pie dīlera-pasažiera durvim apakša lampiņa, kas izgaismo skoda logo uz zemes izkrita un taisot durvis sapisa blīvgumiju, tas neesot nekas jauns. lielakais besis sākas ziema, slotiņas visu laiku sasalušas, jo pūtējs uz stikla ir kadus 20cm virs slotiņam un ne sūda nesilda. Adaptīvajam kruizam ka aizsnieg sensors, ta ari parastais kruizs nestrādā. Besī, ka automātu noslapējot automata ieliek parkinga un norauj elektro roceni, iedarbinot, ieliekot draiva rocene paliek, pašam manuali visu laiku jāatlaiž, kkads sviests.
Pasutot šo varēju izvēleties Octavia vai Corolla, laikam Corollu vajadzēja pamēģināt.
P.S kolēģim jaunā octavija jau gadu, 3 lampas pa garantiju riņķi mainitas, cits kolēģis 3 mēnešus bez ekrāna nobraukāja, kas bija noklājies un labākais bija ka velvienam pirmajos 5k km tas 48v a;kis nosedas un ar evakuatoru pie dīlera...


Motors gan pats automātiski izslēdzas, ja darba t ir sasniegta. Ja auksts, tad turpina rūkt.
Par elektrisko rokasbremzi - man viņa ļoti viegli pati atbrīvojas piespiežot gāzes pedāli.
Varbūt tajā brīdī neesi piesprādzējies?
Offline
Indo
10. Jan 2024, 17:36 #7356

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5142

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


10 Jan 2024, 14:47:44 @kasparsc rakstīja:

1. Pie -10 un zemākas temperatūras audio sistēmai pazūd basi (kad auksta, atdzisusi mašīna). Pabraucot 20min viss normalizējas. Vēl kādam tāds gļuks vai tas tā normāli?



Jā, tas ir normāli. Un pat labi. Diezvai, gribētu mainīt skaļruņus dēļ saplēstas diafragmas iegriežot bassssssu Nezinu kā citiem ražotājiem/modeļiem/gadiem, bet 2016. gada VW Golf ir tā pat.

[ Šo ziņu laboja Indo, 10 Jan 2024, 17:37:39 ]

Offline
sliir
10. Jan 2024, 17:56 #7357

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 831

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Obligātais lane assist ir kaut kāds kārtējais EU birokrātu kontrolfrīku izmurgojums. Grib lai visi plebeji būtu kā zirgi ar acu aizsegiem abās pusēs tā ka var redzēt tikai uz priekšu.

Kārtējā brīvības aprobežošana, tāpat kā ātruma kameru bāzšana visās malās. (nu jau pat ar drouniem gaisā!).

Distopejisks murgs.
Offline
bills
10. Jan 2024, 18:55 #7358

Kopš: 02. Jan 2009

Ziņojumi: 1066

Braucu ar:


10 Jan 2024, 17:56:27 @sliir rakstīja:
Obligātais lane assist ir kaut kāds kārtējais EU birokrātu kontrolfrīku izmurgojums. Grib lai visi plebeji būtu kā zirgi ar acu aizsegiem abās pusēs tā ka var redzēt tikai uz priekšu.

Kārtējā brīvības aprobežošana, tāpat kā ātruma kameru bāzšana visās malās. (nu jau pat ar drouniem gaisā!).

Distopejisks murgs.



Ja pie line assist vēl var pierast, tad roku turēšana uz stūres ir kaut kāds murgs, tiklīdz nedaudz pabrauc taisni negrozot stūri sāk pīkstēt tā drausmīgā skaņa. Tā vien šķiet, sistēmu izstrādājot aizmirsa pieaicināt inženieri.

[ Šo ziņu laboja bills, 10 Jan 2024, 18:55:48 ]

Offline
cipargalva
10. Jan 2024, 20:07 #7359

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro


10 Jan 2024, 00:18:37 @aaziits rakstīja:
a kas par selektora kļūdu?

Kad parādīsies, sapratīsi

Universālim atmetās bagāžnieka slēdzene. Dīleris gan teica, ka neraksturīgi.
Hečbekam grab arī vāks, problēma zināma, maina gumijas.
Mēdz sabirt abs gredzeni, tad līkumos sāk parādīties dīvainas skaņas un vibrācijas.

Nu neslāpst motors pie izslēgta start stopa, izkāpjot no auto. Nu nav tā.
Offline
Indo
10. Jan 2024, 20:21 #7360

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5142

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


10 Jan 2024, 20:07:51 @cipargalva rakstīja:

10 Jan 2024, 00:18:37 @aaziits rakstīja:
a kas par selektora kļūdu?

Kad parādīsies, sapratīsi

Universālim atmetās bagāžnieka slēdzene. Dīleris gan teica, ka neraksturīgi.
Hečbekam grab arī vāks, problēma zināma, maina gumijas.
Mēdz sabirt abs gredzeni, tad līkumos sāk parādīties dīvainas skaņas un vibrācijas.

Nu neslāpst motors pie izslēgta start stopa, izkāpjot no auto. Nu nav tā.


"Error workshop only leave vehicle in position P" Parasti parādās ziemā, retāk siltajā laikā. Pāris dienas atpakaļ pie -28 kladzināja līdz pat darbam (~25km/15min) Huiņa ir mikroslēdzī pie ātrum pāslēdzēja selektora. Kļudu droši var ignorēt un turpināt braukt.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo