Online

Pašreiz BMWPower skatās 226 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: E46 īpašnieku topiks II

AutorsZiņojums
martinssh
05. Nov 2012, 21:41 #7321

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:


05 Nov 2012, 21:31:55 Sovis rakstīja:
Tātad, ar šo problēmu, jau mokos, kādu laiku!
No rītiem reizēm slikti pielec, liekas, ka nav jaudas līdz galam un auksts motors nevienmērīgi strādā un raustās! Kad iesilst līdz 70-90 grādi, tad beidz tik traki raustīties, bet tik un tā dzird un jūt, ka nav mierīgs motors!
Motors kļūdas met uz lambda zondēm 1 un 2 before kat un utt...
Kas darīts lietas labā:
1. Nomainīju visas sveces - nepalīdzēja;
2. Nomainīju degvielas sūkni, jo mira nost arī - nepalīdzēja;
3. Samainīju ar draugu Gaisa masas mērītāju - draugam iet, kā gājis, man nekas nemainījās;
4. Samainīju abas zondes pirms katalizatora - nekas nemainījās...

Ko, darīt? Any idea?...
Vēl domā ir no drauga pārmest sveču spoles visas un skatīties, kas mainās!

Kas vēl pa vainu varbūt, jo sāk idejas beigties!
Servisā ar neko lādzīgu nevar pateikt...tikai, to, ko es jau esmu izdarījis visi iesaka! :@:@
Ir viens variants kaa Kartera ventilaacija !!!

[ Šo ziņu laboja martinssh, 05 Nov 2012, 21:42:28 ]

Offline
Sovis
05. Nov 2012, 21:53 #7322

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 647

Braucu ar: AA-3555

Par to arī domāju!
Džeks, kas servisā strādā ieteica pamēģināt papūst izsmidzināmo ēteri pa kartera ventilācijas trubām! Teica,ja ir, kaut, kur caurumi, tad uzreiz var just, ka rauj iekša un motoram mainās apgriezieni! Pus flakoniņu izpūtām, bet bez jebkādām pazīmēm!
OK, tas maybe nav rādītājs, bet nu tomēr!
Offline
martinssh
05. Nov 2012, 21:58 #7323

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:


05 Nov 2012, 21:53:05 Sovis rakstīja:
Par to arī domāju!
Džeks, kas servisā strādā ieteica pamēģināt papūst izsmidzināmo ēteri pa kartera ventilācijas trubām! Teica,ja ir, kaut, kur caurumi, tad uzreiz var just, ka rauj iekša un motoram mainās apgriezieni! Pus flakoniņu izpūtām, bet bez jebkādām pazīmēm!
OK, tas maybe nav rādītājs, bet nu tomēr!
Parbaudi trubas ,, + varbut nomaini kartera ventilaciju !! pa ljaunu jau nenaaks bet siptoni pavelk uz ventilaaciju . Kad sataisi ieraksti kas bija pa vainu
Offline
artc
10. Nov 2012, 16:25 #7324

Kopš: 23. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2934

Braucu ar: muti

Biju skatīties vienu e46, kuram ir sēdekļu apsilde, taču gan pasažieru sēdeklim, gan vadītāja sēdeklim, kad nospiež pogu, diodes nomirgo un automātiski izslēdzās ārā.

Cik palasīju netā, tad pie vainas var būt sildelements, kaut kāds relejs vai arī temp sensors? Kā uzzināt, kas par lietu un vai tas ir sataisāms?
Offline
defekc
12. Nov 2012, 03:24 #7325

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14460

Braucu ar: BMW

E46 coupe mtech2 pr. mazo podkrilniku oem kodus studijaa! luudzu
Online
defekc
12. Nov 2012, 03:28 #7326

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14460

Braucu ar: BMW

vajag aizvakar coupe facelift lampas bez xenona. LHD!
Online
aupinsh
20. Nov 2012, 16:23 #7327

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5599

Braucu ar: 1 un S

Aizdomas, ka izpūsta galvas blīve, jo diezgan strauji zūd antifrīzs un pa izplūdi nāk balti dūmi, citas antifrīza noplūdes netika atrastas, tad nu jautājums, uz cik varētu pavilkties remonts, respektīvi uz daļām, dzinējs M47B20!!!
Offline
DFS
26. Nov 2012, 15:27 #7328

Kopš: 08. Feb 2004

Ziņojumi: 15278

Braucu ar: 979

kādās cenās nāk gaisa masas mērītājs un zondes abas

[ Šo ziņu laboja DFS, 26 Nov 2012, 15:28:10 ]

Offline
defekc
26. Nov 2012, 15:50 #7329

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14460

Braucu ar: BMW

meeriitaajs 6cyl benzinam bija siemens 130-150ls
bosch zondes pie drivera kadreiz vareeja iecelt laikam pa 40ls/gab
Online
DFS
26. Nov 2012, 16:01 #7330

Kopš: 08. Feb 2004

Ziņojumi: 15278

Braucu ar: 979

paldies par info
vismaz skaidrs,cik $$ šonedēļ remontā aizies
Offline
LG
26. Nov 2012, 16:35 #7331

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3207

Braucu ar: E53/E70

Jautājums,e46, 320 benzins, zūd scuka tosols,doma bija ka radiatora razširitelnajam ba4okam pizda, nomainits, pazut tosols, kovriki sausi, nekas nespiezas ara, motora ari itka netiek jo eljas limeneis ir ka vajag, nu kur suka vins pazud, katru dienu pa biwkinjam bet limenis kritas
Idejas?servisa dzeki ari plecus rausta jo nezin no kur gala tagad klat darboties?
Offline
DoubleD
26. Nov 2012, 16:40 #7332

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325

Vajag paskatīties pie termostata savienojumus, viņam ir quick release sistēma, man motoram vienai trubai, iekšējā blīvējošā gumija bija deformējusies un gar turieni spieda laukā.
Vēl var paskatīties, viņam nāk temp.devējs izplūdes pusē, vai gar to nelaiž garām.

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
Sovis
26. Nov 2012, 20:18 #7333

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 647

Braucu ar: AA-3555


05 Nov 2012, 21:31:55 Sovis rakstīja:
Tātad, ar šo problēmu, jau mokos, kādu laiku!
No rītiem reizēm slikti pielec, liekas, ka nav jaudas līdz galam un auksts motors nevienmērīgi strādā un raustās! Kad iesilst līdz 70-90 grādi, tad beidz tik traki raustīties, bet tik un tā dzird un jūt, ka nav mierīgs motors!
Motors kļūdas met uz lambda zondēm 1 un 2 before kat un utt...
Kas darīts lietas labā:
1. Nomainīju visas sveces - nepalīdzēja;
2. Nomainīju degvielas sūkni, jo mira nost arī - nepalīdzēja;
3. Samainīju ar draugu Gaisa masas mērītāju - draugam iet, kā gājis, man nekas nemainījās;
4. Samainīju abas zondes pirms katalizatora - nekas nemainījās...

Ko, darīt? Any idea?...
Vēl domā ir no drauga pārmest sveču spoles visas un skatīties, kas mainās!

Kas vēl pa vainu varbūt, jo sāk idejas beigties!
Servisā ar neko lādzīgu nevar pateikt...tikai, to, ko es jau esmu izdarījis visi iesaka! :@:@


Beidzot tiku galā ar šo problēmu, ar kuru cīnījos pusgadu!
Pie vainas bija gļukains ieplūdes vārpsta datčiks un kartera ventilācijas sistēma! Tagad, atkal sajutu, kā ir jāiet BMW!

[ Šo ziņu laboja Sovis, 26 Nov 2012, 20:19:09 ]

Offline
FIB
27. Nov 2012, 13:30 #7334

Kopš: 08. Sep 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 905

Braucu ar: Touringu un kabrio

man arī met kļūdas par zondēm un no rītiem sūdīgi grib pielekt ! Un arī ēd eļļu un tad laikam tas viss varētu būt dēļ tā ka ir ciet kartera ventilācija !

varbūt kāds var nosaukt kuras ir tās detaļas,kuras ir jāmaina tajā kartera ventilācija,vai tur vnk pietiek ar iztīrīšanu ?
Offline
artE46
27. Nov 2012, 15:19 #7335

Kopš: 03. May 2011

No: Baldone

Ziņojumi: 449

Braucu ar: E46


28 Oct 2012, 15:38:58 Lory rakstīja:

28 Oct 2012, 15:14:56 gael rakstīja:
Ja nav navi, tad pulkstenis regulējas griežot labo puļķi panelī. Hz kā ir, ja ir navigācija.

šķiet, ka tā mēģināju, vienalga nesanāca


ieslēdzot aizdedzi labo puļķi paturi pret pulksteņa virzienu
Offline
DoubleD
27. Nov 2012, 15:22 #7336

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325


27 Nov 2012, 13:30:22 FIB rakstīja:
man arī met kļūdas par zondēm un no rītiem sūdīgi grib pielekt ! Un arī ēd eļļu un tad laikam tas viss varētu būt dēļ tā ka ir ciet kartera ventilācija !

varbūt kāds var nosaukt kuras ir tās detaļas,kuras ir jāmaina tajā kartera ventilācija,vai tur vnk pietiek ar iztīrīšanu ?




-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
Black_russian
27. Nov 2012, 15:26 #7337

Kopš: 11. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 4469

Braucu ar: BMW

So komplektu jamaina katram 2, M54 dzineja 100%.



Offline
DFS
27. Nov 2012, 15:35 #7338

Kopš: 08. Feb 2004

Ziņojumi: 15278

Braucu ar: 979

cik $$$
Offline
FIB
27. Nov 2012, 15:59 #7339

Kopš: 08. Sep 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 905

Braucu ar: Touringu un kabrio

detaļas :

11 61 7 533 400 - Oil Separator Valve
11 15 7 532 629 - Vent Hose
11 61 7 533 398 - Vent Pipe
11 61 7 533 399 - Connecting Line
11 61 7 504 536 - Return Pipe
11 72 7 545 323 - Vacuum Hose
11 43 1 740 045 - Oil dip stick o-ring

eparts sanāca drusku virs 100ls

un vajag ņemt tā srubas kas ir ar papildus izlolāciju apkārt,jo kā nekā mums tomēr ārā ir arī reizēm -30 un tas tām tubām galīgi nepatīk,viņas paliek neelastīgas un lūzt

[ Šo ziņu laboja FIB, 27 Nov 2012, 16:02:28 ]

Offline
pokoloko
27. Nov 2012, 16:24 #7340

Kopš: 08. Jan 2009

Ziņojumi: 392

Braucu ar:


27 Nov 2012, 15:59:18 FIB rakstīja:
detaļas :

11 61 7 533 400 - Oil Separator Valve
11 15 7 532 629 - Vent Hose
11 61 7 533 398 - Vent Pipe
11 61 7 533 399 - Connecting Line
11 61 7 504 536 - Return Pipe
11 72 7 545 323 - Vacuum Hose
11 43 1 740 045 - Oil dip stick o-ring

eparts sanāca drusku virs 100ls

un vajag ņemt tā srubas kas ir ar papildus izlolāciju apkārt,jo kā nekā mums tomēr ārā ir arī reizēm -30 un tas tām tubām galīgi nepatīk,viņas paliek neelastīgas un lūzt


Latvijā esošajiem, pašu vārstu (Oil Separator Valve) arī ieteiktu ņemt ar siltumizolāciju.

[ Šo ziņu laboja pokoloko, 27 Nov 2012, 18:41:10 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo