Autors | Ziņojums |
martinssh | 05. Nov 2012, 21:41 |
#7321
|
|
Kopš: 04. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1610
Braucu ar:
|
05 Nov 2012, 21:31:55 Sovis rakstīja:
Tātad, ar šo problēmu, jau mokos, kādu laiku!
No rītiem reizēm slikti pielec, liekas, ka nav jaudas līdz galam un auksts motors nevienmērīgi strādā un raustās! Kad iesilst līdz 70-90 grādi, tad beidz tik traki raustīties, bet tik un tā dzird un jūt, ka nav mierīgs motors!
Motors kļūdas met uz lambda zondēm 1 un 2 before kat un utt...
Kas darīts lietas labā:
1. Nomainīju visas sveces - nepalīdzēja;
2. Nomainīju degvielas sūkni, jo mira nost arī - nepalīdzēja;
3. Samainīju ar draugu Gaisa masas mērītāju - draugam iet, kā gājis, man nekas nemainījās;
4. Samainīju abas zondes pirms katalizatora - nekas nemainījās...
Ko, darīt? Any idea?...
Vēl domā ir no drauga pārmest sveču spoles visas un skatīties, kas mainās!
Kas vēl pa vainu varbūt, jo sāk idejas beigties!
Servisā ar neko lādzīgu nevar pateikt...tikai, to, ko es jau esmu izdarījis visi iesaka! :@:@
Ir viens variants kaa Kartera ventilaacija !!![ Šo ziņu laboja martinssh, 05 Nov 2012, 21:42:28 ] |
Offline | |
|
Sovis | 05. Nov 2012, 21:53 |
#7322
|
|
Kopš: 17. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 647
Braucu ar: AA-3555
| Par to arī domāju!
Džeks, kas servisā strādā ieteica pamēģināt papūst izsmidzināmo ēteri pa kartera ventilācijas trubām! Teica,ja ir, kaut, kur caurumi, tad uzreiz var just, ka rauj iekša un motoram mainās apgriezieni! Pus flakoniņu izpūtām, bet bez jebkādām pazīmēm!
OK, tas maybe nav rādītājs, bet nu tomēr! |
Offline | |
|
martinssh | 05. Nov 2012, 21:58 |
#7323
|
|
Kopš: 04. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1610
Braucu ar:
|
05 Nov 2012, 21:53:05 Sovis rakstīja:
Par to arī domāju!
Džeks, kas servisā strādā ieteica pamēģināt papūst izsmidzināmo ēteri pa kartera ventilācijas trubām! Teica,ja ir, kaut, kur caurumi, tad uzreiz var just, ka rauj iekša un motoram mainās apgriezieni! Pus flakoniņu izpūtām, bet bez jebkādām pazīmēm!
OK, tas maybe nav rādītājs, bet nu tomēr!
Parbaudi trubas ,, + varbut nomaini kartera ventilaciju !! pa ljaunu jau nenaaks bet siptoni pavelk uz ventilaaciju . Kad sataisi ieraksti kas bija pa vainu |
Offline | |
|
artc | 10. Nov 2012, 16:25 |
#7324
|
|
Kopš: 23. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2934
Braucu ar: muti
| Biju skatīties vienu e46, kuram ir sēdekļu apsilde, taču gan pasažieru sēdeklim, gan vadītāja sēdeklim, kad nospiež pogu, diodes nomirgo un automātiski izslēdzās ārā.
Cik palasīju netā, tad pie vainas var būt sildelements, kaut kāds relejs vai arī temp sensors? Kā uzzināt, kas par lietu un vai tas ir sataisāms? |
Offline | |
|
defekc | 12. Nov 2012, 03:24 |
#7325
|
|
Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14460
Braucu ar: BMW
| E46 coupe mtech2 pr. mazo podkrilniku oem kodus studijaa! luudzu |
Online | |
|
defekc | 12. Nov 2012, 03:28 |
#7326
|
|
Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14460
Braucu ar: BMW
| vajag aizvakar coupe facelift lampas bez xenona. LHD! |
Online | |
|
aupinsh | 20. Nov 2012, 16:23 |
#7327
|
|
Kopš: 26. Oct 2004
Ziņojumi: 5599
Braucu ar: 1 un S
| Aizdomas, ka izpūsta galvas blīve, jo diezgan strauji zūd antifrīzs un pa izplūdi nāk balti dūmi, citas antifrīza noplūdes netika atrastas, tad nu jautājums, uz cik varētu pavilkties remonts, respektīvi uz daļām, dzinējs M47B20!!! |
Offline | |
|
DFS | 26. Nov 2012, 15:27 |
#7328
|
|
Kopš: 08. Feb 2004
Ziņojumi: 15278
Braucu ar: 979
| kādās cenās nāk gaisa masas mērītājs un zondes abas [ Šo ziņu laboja DFS, 26 Nov 2012, 15:28:10 ] |
Offline | |
|
|
defekc | 26. Nov 2012, 15:50 |
#7329
|
|
Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14460
Braucu ar: BMW
| meeriitaajs 6cyl benzinam bija siemens 130-150ls
bosch zondes pie drivera kadreiz vareeja iecelt laikam pa 40ls/gab |
Online | |
|
DFS | 26. Nov 2012, 16:01 |
#7330
|
|
Kopš: 08. Feb 2004
Ziņojumi: 15278
Braucu ar: 979
| paldies par info
vismaz skaidrs,cik $$ šonedēļ remontā aizies |
Offline | |
|
LG | 26. Nov 2012, 16:35 |
#7331
|
|
Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3207
Braucu ar: E53/E70
| Jautājums,e46, 320 benzins, zūd scuka tosols,doma bija ka radiatora razširitelnajam ba4okam pizda, nomainits, pazut tosols, kovriki sausi, nekas nespiezas ara, motora ari itka netiek jo eljas limeneis ir ka vajag, nu kur suka vins pazud, katru dienu pa biwkinjam bet limenis kritas
Idejas?servisa dzeki ari plecus rausta jo nezin no kur gala tagad klat darboties? |
Offline | |
|
DoubleD | 26. Nov 2012, 16:40 |
#7332
|
|
Kopš: 01. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 50162
Braucu ar: HH-325
| Vajag paskatīties pie termostata savienojumus, viņam ir quick release sistēma, man motoram vienai trubai, iekšējā blīvējošā gumija bija deformējusies un gar turieni spieda laukā.
Vēl var paskatīties, viņam nāk temp.devējs izplūdes pusē, vai gar to nelaiž garām.
----------------- раз пошла такая пьянка ... |
Offline | |
|
Sovis | 26. Nov 2012, 20:18 |
#7333
|
|
Kopš: 17. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 647
Braucu ar: AA-3555
|
05 Nov 2012, 21:31:55 Sovis rakstīja:
Tātad, ar šo problēmu, jau mokos, kādu laiku!
No rītiem reizēm slikti pielec, liekas, ka nav jaudas līdz galam un auksts motors nevienmērīgi strādā un raustās! Kad iesilst līdz 70-90 grādi, tad beidz tik traki raustīties, bet tik un tā dzird un jūt, ka nav mierīgs motors!
Motors kļūdas met uz lambda zondēm 1 un 2 before kat un utt...
Kas darīts lietas labā:
1. Nomainīju visas sveces - nepalīdzēja;
2. Nomainīju degvielas sūkni, jo mira nost arī - nepalīdzēja;
3. Samainīju ar draugu Gaisa masas mērītāju - draugam iet, kā gājis, man nekas nemainījās;
4. Samainīju abas zondes pirms katalizatora - nekas nemainījās...
Ko, darīt? Any idea?...
Vēl domā ir no drauga pārmest sveču spoles visas un skatīties, kas mainās!
Kas vēl pa vainu varbūt, jo sāk idejas beigties!
Servisā ar neko lādzīgu nevar pateikt...tikai, to, ko es jau esmu izdarījis visi iesaka! :@:@
Beidzot tiku galā ar šo problēmu, ar kuru cīnījos pusgadu!
Pie vainas bija gļukains ieplūdes vārpsta datčiks un kartera ventilācijas sistēma! Tagad, atkal sajutu, kā ir jāiet BMW! [ Šo ziņu laboja Sovis, 26 Nov 2012, 20:19:09 ] |
Offline | |
|
FIB | 27. Nov 2012, 13:30 |
#7334
|
|
Kopš: 08. Sep 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 905
Braucu ar: Touringu un kabrio
| man arī met kļūdas par zondēm un no rītiem sūdīgi grib pielekt ! Un arī ēd eļļu un tad laikam tas viss varētu būt dēļ tā ka ir ciet kartera ventilācija !
varbūt kāds var nosaukt kuras ir tās detaļas,kuras ir jāmaina tajā kartera ventilācija,vai tur vnk pietiek ar iztīrīšanu ? |
Offline | |
|
artE46 | 27. Nov 2012, 15:19 |
#7335
|
|
Kopš: 03. May 2011
No: Baldone
Ziņojumi: 449
Braucu ar: E46
|
28 Oct 2012, 15:38:58 Lory rakstīja:
28 Oct 2012, 15:14:56 gael rakstīja:
Ja nav navi, tad pulkstenis regulējas griežot labo puļķi panelī. Hz kā ir, ja ir navigācija.
šķiet, ka tā mēģināju, vienalga nesanāca
ieslēdzot aizdedzi labo puļķi paturi pret pulksteņa virzienu |
Offline | |
|
DoubleD | 27. Nov 2012, 15:22 |
#7336
|
|
Kopš: 01. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 50162
Braucu ar: HH-325
|
27 Nov 2012, 13:30:22 FIB rakstīja:
man arī met kļūdas par zondēm un no rītiem sūdīgi grib pielekt ! Un arī ēd eļļu un tad laikam tas viss varētu būt dēļ tā ka ir ciet kartera ventilācija !
varbūt kāds var nosaukt kuras ir tās detaļas,kuras ir jāmaina tajā kartera ventilācija,vai tur vnk pietiek ar iztīrīšanu ?
----------------- раз пошла такая пьянка ... |
Offline | |
|
|
Black_russian | 27. Nov 2012, 15:26 |
#7337
|
|
Kopš: 11. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 4469
Braucu ar: BMW
| So komplektu jamaina katram 2, M54 dzineja 100%.
|
Offline | |
|
DFS | 27. Nov 2012, 15:35 |
#7338
|
|
Kopš: 08. Feb 2004
Ziņojumi: 15278
Braucu ar: 979
| cik $$$ |
Offline | |
|
FIB | 27. Nov 2012, 15:59 |
#7339
|
|
Kopš: 08. Sep 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 905
Braucu ar: Touringu un kabrio
| detaļas :
11 61 7 533 400 - Oil Separator Valve
11 15 7 532 629 - Vent Hose
11 61 7 533 398 - Vent Pipe
11 61 7 533 399 - Connecting Line
11 61 7 504 536 - Return Pipe
11 72 7 545 323 - Vacuum Hose
11 43 1 740 045 - Oil dip stick o-ring
eparts sanāca drusku virs 100ls
un vajag ņemt tā srubas kas ir ar papildus izlolāciju apkārt,jo kā nekā mums tomēr ārā ir arī reizēm -30 un tas tām tubām galīgi nepatīk,viņas paliek neelastīgas un lūzt[ Šo ziņu laboja FIB, 27 Nov 2012, 16:02:28 ] |
Offline | |
|
pokoloko | 27. Nov 2012, 16:24 |
#7340
|
|
Kopš: 08. Jan 2009
Ziņojumi: 392
Braucu ar:
|
27 Nov 2012, 15:59:18 FIB rakstīja:
detaļas :
11 61 7 533 400 - Oil Separator Valve
11 15 7 532 629 - Vent Hose
11 61 7 533 398 - Vent Pipe
11 61 7 533 399 - Connecting Line
11 61 7 504 536 - Return Pipe
11 72 7 545 323 - Vacuum Hose
11 43 1 740 045 - Oil dip stick o-ring
eparts sanāca drusku virs 100ls
un vajag ņemt tā srubas kas ir ar papildus izlolāciju apkārt,jo kā nekā mums tomēr ārā ir arī reizēm -30 un tas tām tubām galīgi nepatīk,viņas paliek neelastīgas un lūzt
Latvijā esošajiem, pašu vārstu (Oil Separator Valve) arī ieteiktu ņemt ar siltumizolāciju. [ Šo ziņu laboja pokoloko, 27 Nov 2012, 18:41:10 ] |
Offline | |
|