Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 53 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
kexxx
06. May 2021, 15:55 #7321

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12328

Braucu ar:


06 May 2021, 15:52:56 @DM-101 rakstīja:

06 May 2021, 15:37:04 @kexxx rakstīja:
Un vispār- vai pie vainas nevar būt izstiepta ķēde (jo kļūdas ir par abām sadalenēm)?


Nu,cilveeks,kas rot ne tikai kljuudas nolasiit,maaceetu apskatiit arii ref veertiibas uc lietas.



Man liktos interesanti palūrēt nobīdi no normas dažādos režīmos- tukšgaitā, gaitā, pilnā slodzē...
Offline
bokens
06. May 2021, 15:58 #7322

Kopš: 07. Feb 2012

Ziņojumi: 532

Braucu ar: E84

OEM solenoīdus vajag izjaukt (atloci ķepiņas un velc ārā), izmazgā, saliec kopā un viss strādās. Kalpos ilgi. Mērcēšana, pūšana neko nedos, tie sūdi kas iekšā ārā nenāks. Papildus iztīri sānu sietiņus, vai labāk nomaini. Arī eļļu iesaku nomainīt, ja vien nav nesen tas darīts. Sagriez veco eļļas filtru un izpēti vai nav palielas metāla skaidas varbūt ir kāda nopietna problēma un skaidas būs atkal.
Offline
josi
06. May 2021, 17:07 #7323

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


06 May 2021, 15:58:55 @bokens rakstīja:
OEM solenoīdus vajag izjaukt (atloci ķepiņas un velc ārā), izmazgā, saliec kopā un viss strādās. Kalpos ilgi. Mērcēšana, pūšana neko nedos, tie sūdi kas iekšā ārā nenāks. Papildus iztīri sānu sietiņus, vai labāk nomaini. Arī eļļu iesaku nomainīt, ja vien nav nesen tas darīts. Sagriez veco eļļas filtru un izpēti vai nav palielas metāla skaidas varbūt ir kāda nopietna problēma un skaidas būs atkal.

Tieši arī gribēju uzsvērt, ka ja tie VANOS solenoīd bija izteikti netīri, tad derētu arī pārbaudīt/nomainīt abus eļļas pretvārstus galvā.
Offline
bokens
06. May 2021, 22:36 #7324

Kopš: 07. Feb 2012

Ziņojumi: 532

Braucu ar: E84


06 May 2021, 20:42:59 @DM-101 rakstīja:
Nestabils VANOS

Vari lūdzu uzrakstīt INPAi izvēļu rindu (F5/utt) lai līdz šiem rādītājiem nonāktu? Pieņemu ka n52 būs tā pat kā n53.
Solenoīdus esmu pircis ne OEM, bet sapratu, ka ja tie maksā ap 40 eur gabalā, tad nav brīnums, ka noklājās. Arī vizuāli OEM ir pamatīgāk taisīti - izslīpēti caurumi.
Offline
Araajz
07. May 2021, 09:36 #7325

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28305

Braucu ar: E39

BMW benzīnu gadījumā gan jāņem vērā, ka problēmu gadījumā tos nav kur remontēt (ja nezina galus kaut kādus)

Edit: Staris jau visu pateica

[ Šo ziņu laboja Araajz, 07 May 2021, 09:37:59 ]

Offline
RR04
07. May 2021, 09:37 #7326

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3784

Braucu ar: 41


06 May 2021, 20:42:59 @DM-101 rakstīja:
Nestabils VANOS

Paldies
Offline
uldens1
07. May 2021, 09:38 #7327

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16216

Braucu ar:


07 May 2021, 09:26:58 @DM-101 rakstīja:

07 May 2021, 07:21:25 @shirminieks rakstīja:
Atkal panesās teksti par veiktspējām un patēriņiem:
1. Pie dīzeļa degvielas patēriņa vienkārši jārēķina klāt dārgākā uzturēšana;
2. Ja gribas ātri braukt ar 5er, bet nav naudas šo auto uzturēt, tad nevis jāmeklē īsceļi ko nelabot, bet jābrau lēnāk ar twingo.

Nevajag lekt augstāk par savu maku


kapeikpishi saak savu melu [oi, uzvaras] gaajienu.

1. paterrisnjah esot 6/10 litri. Pilniigas dumiibas. 10 ir M54, agresiivi braucot. N52 ir jau par litru mazaak. N53 - man, piem., videejais ir 6.9 [topiijot]. Diizelim, savukaart, reaalos pateerinjus odometraa esmu redzeejis 9.5..13.0. Piedodiet, juusu nopistenjiem nekad/nevienam neko mazu redzeejis neesmu;
2. par veiktspeeju. Liidz 100 N53 ieskrienaas ljoti liidziigi kaa 535d [ideaalaa kaartiibaa, nevis nopists], 150+ diizelis vnk paliek aizmuguree. Piedevaam - ar juusu nopistenjiem jau juus nemaz patopiit nevariet - bail, ka kaarba izjuks reizinaataajos un aizmuguree paliek taads duumu maakonis, ka bail, ka kaads vnk neiedod taafelee.

Staastus par to, kaa patiik soljaras smaka, vibraacija - sho visu variet aiztaupiit.

Iemesli, kaapeec kapeikpishi peerk diizeljus.

1. liizinga noformeeshanai 100X vienkaarshaak, ja miskaste jau ir LV. LV diizelju ir daudz. kaapeec? Taapeec, ka no diizeljiem, kas nespeej iziet TA attiistiitaas valstiis, normaali cilveeki krataas valjaa.
2. diizelji ir leetaaki. kaapeec? taapeec, ka 99% ievesto ir taadi, kas normaalaas valstiis TA iziet nespeej, tiek paardoti ''eksportam''. Uz LT, LV. 99% ar tiitiem odometriem, izgrieztiem DPF.

Taapeec, puikas, beidziet te melot. Jums vnk nebija naudas ne peerkot, ne veelaak - tos luuznjus uzturot. Un nedzejojoet te par ekonomiju. Ekonomija ir max kaads 1 litrs/100, ja bauc ar N52. Pie nosaciijuma, ka dirselis ir ideaalaa kaartiibaa. Kas uz jums neattiecas.
nojāta dīzeļa ipašnieks,pārsēžoties un benzīnu,nekļūs par pedantiskā kārtība uzturošu benzīnieka īpašnieku Maksimāli ko tie kapeikpiši ir spējīgi,uzlikt ''vossenus''
Offline
sys9291
07. May 2021, 09:45 #7328

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


07 May 2021, 09:36:27 @Araajz rakstīja:
BMW benzīnu gadījumā gan jāņem vērā, ka problēmu gadījumā tos nav kur remontēt (ja nezina galus kaut kādus)

Edit: Staris jau visu pateica

un kapēc nav kur remontēt - tapēc, ka trūkst pieredzes, jo esošās paaudzes diagnosti ir redzējuši tikai dīzeļus...
Darboties pēc M54 filozofijas arī nesanāk tobiš CAT un Labmda delete vairs nerullē... un LPG adekvāti uzlikt ir praktiski nereāli... Un te nu salīdzinājums vietā - manam CAT vai mainam DPF tāpat zāģis, ko neviens negrib darīt (tas tak dārgi) - un tā nu sāga turpinās...
Offline
sys9291
07. May 2021, 09:58 #7329

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


07 May 2021, 09:51:40 @DM-101 rakstīja:

07 May 2021, 09:45:50 @sys9291 rakstīja:

07 May 2021, 09:36:27 @Araajz rakstīja:
BMW benzīnu gadījumā gan jāņem vērā, ka problēmu gadījumā tos nav kur remontēt (ja nezina galus kaut kādus)

Edit: Staris jau visu pateica

un kapēc nav kur remontēt - tapēc, ka trūkst pieredzes, jo esošās paaudzes diagnosti ir redzējuši tikai dīzeļus...
Darboties pēc M54 filozofijas arī nesanāk tobiš CAT un Labmda delete vairs nerullē... un LPG adekvāti uzlikt ir praktiski nereāli... Un te nu salīdzinājums vietā - manam CAT vai mainam DPF tāpat zāģis, ko neviens negrib darīt (tas tak dārgi) - un tā nu sāga turpinās...


Bet, buusim reaali - arii ar diizelju remontu jau 99% kantoru ir nozheelojami. Vai tad kaads jeedz kaadu sarezgjitaku probleemu? Nee. Bet, nevajag arii, jo vibreedams tas suuds kaut kaa uz priekshu iet.
Un, kad delj nekorekta degmaisiijuma un nekorektas taa sadegshanas izdemolee izpluudi, tad vnk visu izrauj aaraa.
Tak pat saprast, kaapeec kveelsvechu ''relejs'' nekarse - mission impossible! Vnk klientiem ljoti zemas prasiibas, nulle sajeegas [tapat kaa remontnjikiem] un poh - braukaa visi kuupeedami.

zini - kantoros vairāk nodarbojas ar nahrenezāciju nevis remontu. Pilsoņi nav gatavi pat termostatus jaunus uzlikt - jo redziet DPF ir delete - un EGR arī - tobiš termostatus neesot jāmaina... Toties zvanās un braukā pa kantoriem zondējot kurš vēl kaut ko deletēs pēc iespējas lētāk...un pēc tam lai auto neraustītos, nedūmotu, tērētu vēl mazāk - toties ietu kā raķete...un galvenais lai vispār nebūtu nekas jādara...
Offline
sys9291
07. May 2021, 10:00 #7330

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


07 May 2021, 09:53:43 @Vantage rakstīja:
Īsāk sakot, VISUS šitos zvejnieku stāstus par 6l vidējo var nolaist atejā, jo reāli jebkāds 3.0d normālā lietošanā ēdīs ~8l. Benzīns divus/trīs l vairāk. Nevajag resetot borta kompi un rādīt muļķības, pie borta kompja aprēķina litru var droši skaitīt klāt, lai būtu reālais. Ierakstiet spritmonitor un apskatieties paši.

Reāli palika interesanti un saskaitot visu kopā, neekonomiski braucot (nedomājot par patēriņu) reālais faktiskais saļaras patēriņš man iznāk 9,05l. Tas ir pierīga. Nav maz, nav daudz.

https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/1010562.html

3.0 benzīns (piem. 540i) ar manu braukšanu ēdīs faktiski provizoriski ~12l. Jeb ~45 eur vairāk vs. diesel uz 1000km. Vairāk ir, bet OK ciešami.

degvielas patēriņs jau ir tikai viena no izdevumu pozīcijām - vēl jau paliek arī uzturēšana...
Offline
HiJaCKeR
07. May 2021, 10:07 #7331

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


07 May 2021, 09:58:51 @sys9291 rakstīja:

07 May 2021, 09:51:40 @DM-101 rakstīja:

07 May 2021, 09:45:50 @sys9291 rakstīja:

07 May 2021, 09:36:27 @Araajz rakstīja:
BMW benzīnu gadījumā gan jāņem vērā, ka problēmu gadījumā tos nav kur remontēt (ja nezina galus kaut kādus)

Edit: Staris jau visu pateica

un kapēc nav kur remontēt - tapēc, ka trūkst pieredzes, jo esošās paaudzes diagnosti ir redzējuši tikai dīzeļus...
Darboties pēc M54 filozofijas arī nesanāk tobiš CAT un Labmda delete vairs nerullē... un LPG adekvāti uzlikt ir praktiski nereāli... Un te nu salīdzinājums vietā - manam CAT vai mainam DPF tāpat zāģis, ko neviens negrib darīt (tas tak dārgi) - un tā nu sāga turpinās...


Bet, buusim reaali - arii ar diizelju remontu jau 99% kantoru ir nozheelojami. Vai tad kaads jeedz kaadu sarezgjitaku probleemu? Nee. Bet, nevajag arii, jo vibreedams tas suuds kaut kaa uz priekshu iet.
Un, kad delj nekorekta degmaisiijuma un nekorektas taa sadegshanas izdemolee izpluudi, tad vnk visu izrauj aaraa.
Tak pat saprast, kaapeec kveelsvechu ''relejs'' nekarse - mission impossible! Vnk klientiem ljoti zemas prasiibas, nulle sajeegas [tapat kaa remontnjikiem] un poh - braukaa visi kuupeedami.

zini - kantoros vairāk nodarbojas ar nahrenezāciju nevis remontu. Pilsoņi nav gatavi pat termostatus jaunus uzlikt - jo redziet DPF ir delete - un EGR arī - tobiš termostatus neesot jāmaina... Toties zvanās un braukā pa kantoriem zondējot kurš vēl kaut ko deletēs pēc iespējas lētāk...un pēc tam lai auto neraustītos, nedūmotu, tērētu vēl mazāk - toties ietu kā raķete...un galvenais lai vispār nebūtu nekas jādara...

man pazīstams cilvēciņš, kurš visu laiku braukāja ar beigtu termostatu, ziemā saldējās, bija lielāks degvielas patēriņš. uz jautājumu, kāpēc nemaina termostatu, atbildēja dārgi, ap 70 EUR ........

bet par patēriņu, N52 man kompis rāda 10,1 l/100 km ar vidējo atrumu kaut kur pie 50 km/h. principā patērē tāpat kā kad bija M50/M52 ar 2,5i, varbūt pat nedaudz mazāk.
Offline
Staris
07. May 2021, 10:13 #7332

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


07 May 2021, 09:35:15 @DM-101 rakstīja:

+101. Bet - paarakums tirguu ir taapeec, ka muusu TA kriteeriji un prasiibas ir atpalikushi par 10 gadiem, attieciibaa pret normaalaam EU daliibvalstiim. Taapeec, ka mums joprojaam normaali skjiet indet sevi un savus tuvaakos [nee, te runa nav par ekologjiju - par pingviiniem un ziemeljbriezhiem, tankkugjiem un lidmashiinaam - cita teema].

Diemžēl ekonomiskā situācija arī valstī atpaliek par 10+ gadiem. Būsim reāli - dzīvot zaļi ir jāvar atļauties un mēs to šobrīd nevaram. Situācija lēnām uzlabojas, bet tāpat te nav ātra risinājuma. Ja vien neieslēdz egoistu no tēmas - ja kāds nevar atļauties normālu auto, tad lai staigā ar kājām vai brauc uz citurieni dzīvot, tad nāksies pagaidīt, kad kompleksi nonāksim līdz zaļam dzīvesveidam.
Tieši tas pats attiecas uz minimālās algas celšanu. Retais tikai saprot iemeslus, kāpēc nevar šobrīd uzlikt minimālo algu 1000e.
Es vienmēr atbalstīšu iespējamu bez-piesārņojuma vidi, bet es labi saprotu, ka tas ir ļoti komplekss pasākums, kurā nevar strādāt tikai ar vienu specifisku lietu.


Un par tavu auto remontēšanu runājot - kā jau esmu teicis. Katrs cilvēks ir individuāls. Katram ir savas prasības. Prieks, ka tev auto dzīvē ir ļoti augstā plauktiņā nolikts. Kādam citam varbūt aktuālāk ir naudu ielikt šmigā, aifonā, ceļojumos. Varam jau kritizēt katra izvēles, bet suņi turpinās riet un karavāna dosies tālāk.

[ Šo ziņu laboja Staris, 07 May 2021, 10:15:29 ]

Offline
Cipotsdizels
07. May 2021, 10:49 #7333

Kopš: 13. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 351

Braucu ar: Jaguar XK8, e91

Ir tikai loģiski (nesaku, ka pareizi), ka cilvēki vēlas braukt ar max krutu un jaudīgu tachku tērējot maksimāli maz. Tāda mums tā mentalitāte un nekas to nemainīs, kamēr aldzinjas lāpstas operātoriem (no offence, pats arī esmu ar lāpstu strādājis) nebūs kā eiropā. Un arī tad šaubos, ka kāds remontēs savu dirseli pareizi. Vienkārši pirks vēl krutāku un remontēs pa vecam.
Offline
RS7
07. May 2021, 10:59 #7334

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu

Ar to bākas metodi ar tā mierīgāk vantage, dus sūkņu kļudas %
bākas tilpums, esi izmērijis no 0 līdz pilnai?

Izmēri cik ielēji l?
Offline
Cipotsdizels
07. May 2021, 11:09 #7335

Kopš: 13. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 351

Braucu ar: Jaguar XK8, e91


07 May 2021, 10:55:20 @DM-101 rakstīja:

07 May 2021, 10:49:03 @Cipotsdizels rakstīja:
Ir tikai loģiski (nesaku, ka pareizi), ka cilvēki vēlas braukt ar max krutu un jaudīgu tachku tērējot maksimāli maz. Tāda mums tā mentalitāte un nekas to nemainīs, kamēr aldzinjas lāpstas operātoriem (no offence, pats arī esmu ar lāpstu strādājis) nebūs kā eiropā. Un arī tad šaubos, ka kāds remontēs savu dirseli pareizi. Vienkārši pirks vēl krutāku un remontēs pa vecam.


jaa, tieshi taapeec ir ljaunaas uzraugoshaas instituucijas, kuru pienaakums buutu ciniities par to, lai cilveeki pashi sevi neindee. Diemzheel, kaa man izskataas, shajaas instituucijaas straadaa iipatnji, kuri ar fiziku ir uz juus un nepajeedz, ka MP nav nekaads sakars ar ziemeljbriezhiem, tankkugjiem un ekologjiju.
Diemzheel, stulbums pagaidaam uzvar. Gan individuaalais, gan kolektiivais.
Bet, lasot/dzirdot, ko/kaa cilveeku tuukstoshi murgo par vakciinaam, 5G u.c. murgu - man nav iluziju. Mees esam dirsaa. U tikai taapeec, ka vidusmeera cilveeks ir bezceriigi dumjsh un neizgliitots + izgliitoties neveelosh.

Instituciju darbinieki paši ar kastrētiem dirseļiem mauc, negrib sev kājā šaut ar stingrāku kontroli
Offline
sys9291
07. May 2021, 11:14 #7336

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


07 May 2021, 10:13:47 @Staris rakstīja:

07 May 2021, 09:35:15 @DM-101 rakstīja:

+101. Bet - paarakums tirguu ir taapeec, ka muusu TA kriteeriji un prasiibas ir atpalikushi par 10 gadiem, attieciibaa pret normaalaam EU daliibvalstiim. Taapeec, ka mums joprojaam normaali skjiet indet sevi un savus tuvaakos [nee, te runa nav par ekologjiju - par pingviiniem un ziemeljbriezhiem, tankkugjiem un lidmashiinaam - cita teema].

Diemžēl ekonomiskā situācija arī valstī atpaliek par 10+ gadiem. Būsim reāli - dzīvot zaļi ir jāvar atļauties un mēs to šobrīd nevaram. Situācija lēnām uzlabojas, bet tāpat te nav ātra risinājuma. Ja vien neieslēdz egoistu no tēmas - ja kāds nevar atļauties normālu auto, tad lai staigā ar kājām vai brauc uz citurieni dzīvot, tad nāksies pagaidīt, kad kompleksi nonāksim līdz zaļam dzīvesveidam.
Tieši tas pats attiecas uz minimālās algas celšanu. Retais tikai saprot iemeslus, kāpēc nevar šobrīd uzlikt minimālo algu 1000e.
Es vienmēr atbalstīšu iespējamu bez-piesārņojuma vidi, bet es labi saprotu, ka tas ir ļoti komplekss pasākums, kurā nevar strādāt tikai ar vienu specifisku lietu.


Un par tavu auto remontēšanu runājot - kā jau esmu teicis. Katrs cilvēks ir individuāls. Katram ir savas prasības. Prieks, ka tev auto dzīvē ir ļoti augstā plauktiņā nolikts. Kādam citam varbūt aktuālāk ir naudu ielikt šmigā, aifonā, ceļojumos. Varam jau kritizēt katra izvēles, bet suņi turpinās riet un karavāna dosies tālāk.



10+ gadus atpakaļ arī auto skaits nebija tāds kā tagad
Un kuru EU interesē ekonomiskā situācija valstī? EU uzspiedīs stingrāku emisiju kontroli (un tas visdrīzāk pienāks pēkšņi un negaidīti) un 70% dieseļu dosies uz tolmetu... varianu nebūs...varēsi dusmoties - lamāties utt...
Ņemot pēdējās tendences EU pat jaunu dieseli pirkt ir diezgan liels risks...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 07 May 2021, 11:15:16 ]

Offline
Cipotsdizels
07. May 2021, 11:18 #7337

Kopš: 13. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 351

Braucu ar: Jaguar XK8, e91

Tīri intereses pēc, ir iespējams vispār smuki sachipsot 3.0d neamputējot neko?
Offline
sys9291
07. May 2021, 11:25 #7338

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


07 May 2021, 11:19:48 @DM-101 rakstīja:

07 May 2021, 11:18:48 @Cipotsdizels rakstīja:
Tīri intereses pēc, ir iespējams vispār smuki sachipsot 3.0d neamputējot neko?



uz kaa reekjina?
kaa tu to iedomaajies? kur atrast mega 'sleeptaas rezerves'?


nu gan jau kaut ko var - neesi tik skeptisks, bet tā jau ir čipšotāju tēma - a viņu nav daudz...
Offline
Cipotsdizels
07. May 2021, 11:29 #7339

Kopš: 13. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 351

Braucu ar: Jaguar XK8, e91


07 May 2021, 11:19:48 @DM-101 rakstīja:

07 May 2021, 11:18:48 @Cipotsdizels rakstīja:
Tīri intereses pēc, ir iespējams vispār smuki sachipsot 3.0d neamputējot neko?



uz kaa reekjina?
kaa tu to iedomaajies? kur atrast mega 'sleeptaas rezerves'?


Es nez, man 0 saprašana par šo visu tāpēc jautāju jums
Offline
kexxx
07. May 2021, 12:07 #7340

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12328

Braucu ar:

Tiešām tie visi jūsu izslavētie 530 un 535 dīzeļi ne sūda neiet un tikai pēc čipošanas parādās kkāda jauda? Un jūs visu laiku maucat ar pedāli grīdā un izmantojat visu maksimālo jaudu?

Man kkā liekas, ka tā čipošana ir tāda kā modes lieta- skaitās kruta un tāpēc obligāti VAJAG

[ Šo ziņu laboja kexxx, 07 May 2021, 12:08:05 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4