Online

Pašreiz BMWPower skatās 192 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Mixzzz
09. Jan 2024, 11:13 #7321

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


08 Jan 2024, 16:00:28 @m8archa rakstīja:
Mk8 golfam kaitina “colission warning” sūds, kad skaidri redzams, ka pietiek atlaist gāzi (kāds priekšā nogriežas pa labi / kreisi) tas reizēm pretīgi brēc. Joslu asistentu esmu iemācījies katru reizi izslēgt jau sākot braukt. Pagaidām 50 k un atskaitot eļļas maiņas nav pisis prātu. Tā pati cūcība ar slotiņām, mūžīgais sasalums apakšā.
Nevis auto vainīgs, bet distance jāmāk
Offline
ATB
09. Jan 2024, 11:49 #7322

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


09 Jan 2024, 10:30:17 @sonx33 rakstīja:

08 Jan 2024, 20:48:34 @ATB rakstīja:
Ā, un line assist ir kaķim zem astes.

Pārējiem jautājums: vai tad jums jau nav automātiski izstrādājies ieradums iesēžoties auto, uzreiz :
1. start-stop off
2. line assist off

Es jau pieradis pie tā, ka kaut kas ir vienmēr jāaizslēdz, kad sāc braukt

SLiņķi

Jā, nu šie ritu
ali ir jāpieņem, lai uzsāktu braukšanu, bet vismaz vari sajusties ka lidmašīnas pilots pirms starta.



Ha, labi teikts
Offline
Mixzzz
09. Jan 2024, 11:58 #7323

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


08 Jan 2024, 15:34:53 @sonx33 rakstīja:

08 Jan 2024, 15:21:28 @cipargalva rakstīja:
Nevajadzēja corollu pamēģināt

Automātisks P un rocene, atverot durvis, jau tagad ir visiem jaunajiem auto ar automātiskajām kārbām. Besī atlaist roceni katru reizi? A ko darītu, ja būtu vecais štoks kaut vai? Nelietotu?
Vispār elektrisko roceni vari arī neatlaist, vienkārši slēgt draivā un braukt. Pati atlaidīsies.

Jaunajam modelim klasika vēl ir kļūda par selektoru.
Tā mild hibrīda sadaļa ir tāda šaubīga. Kolēģim jau 2x tas 48v aķis par sevi atgādināja. Dīleris saka, ka vajag vairāk braukt, lai gan cilvēks katru dienu nobrauc ap 100 km

Jā, var sakt braukt ar izspolešanu un palēcienu. iepriekšējai oktāvijai bija automāts ar parasto kloķi un parasto roceni, roceni reti kad izmantoju.
Dīlerim vienmēr ir ģeniālas atbildes, ari pārdošanas bukleta tad lai ieraksta to
A, vel oktāvijai besi line assist, ka nedaudz uzbrauc līnijai ta pretigi pīkst, jau vairakas reizes sikai mašīna no ši ir piemodies. Sievai ir kamiq, tam nebrēc tik traki, nav tik jutigs
Je iepriekšējai oktāvijai būtu bijis adaptīvais kruizs un keyless, tad viennozīmigi labāks autiņš par jauno..
Rocene gadījumā automātiski nenoraujas, ja ir ieslēgts auto hold? Vismaz Golpam tā bija
Offline
jancuksz
09. Jan 2024, 12:55 #7324

Kopš: 09. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1687

Braucu ar: ziemas miskasti visu gadu


09 Jan 2024, 09:29:59 @Celtnieks7 rakstīja:

09 Jan 2024, 08:39:33 @jancuksz rakstīja:

08 Jan 2024, 15:15:52 @sonx33 rakstīja:
iemetišu par oktāvijām.
iepriekšējā paaudze, 1,6d automāts, nobraucu 150k 4,5 gados, pa lielam nekas īpašs-mainija kondiškas sistēmai kkadus o-riņķus, par garantiju pat kkadas bukses samainija, bēt pie 125k, kad tieši garantija cauri, iepludes kolektora kkads antifrīza ratiators caurs,antifrīzu dzina cilindros, remonts 1,2k.
Tagad no maija ir jauna oktāvija, nedēļas begas uz apkopi 30k jādzen, jau biju pie dīlera-pasažiera durvim apakša lampiņa, kas izgaismo skoda logo uz zemes izkrita un taisot durvis sapisa blīvgumiju, tas neesot nekas jauns. lielakais besis sākas ziema, slotiņas visu laiku sasalušas, jo pūtējs uz stikla ir kadus 20cm virs slotiņam un ne sūda nesilda. Adaptīvajam kruizam ka aizsnieg sensors, ta ari parastais kruizs nestrādā. Besī, ka automātu noslapējot automata ieliek parkinga un norauj elektro roceni, iedarbinot, ieliekot draiva rocene paliek, pašam manuali visu laiku jāatlaiž, kkads sviests.
Pasutot šo varēju izvēleties Octavia vai Corolla, laikam Corollu vajadzēja pamēģināt.
P.S kolēģim jaunā octavija jau gadu, 3 lampas pa garantiju riņķi mainitas, cits kolēģis 3 mēnešus bez ekrāna nobraukāja, kas bija noklājies un labākais bija ka velvienam pirmajos 5k km tas 48v a;kis nosedas un ar evakuatoru pie dīlera...


Pamēģini corolla, īpaši iesaku sedanu ar 1.5 3cyl
Lūgsies atpakaļ pēc škodu problēmām, es varētu eseju sarakstīt par to kāpēc corolla sedan ir sliktākais auto pasaulē


Kas ir slikti ar to Corolla? Esmu braucis ar 1.8 hibrīdu, tur viss pa lielam ok.
Vienkārši tagad meklēju jaunu braucamo, svārstos starp Hyundai i30, Ford Focus un Corolla. Corollām baigais cenu lēciens noticis, kosmoss.


Ir miljons puslīdz subjektvīvu lietu, bet no kaut cik objektīvajām:
- tas mAtors ir drausma, skaļš, neiet. apdzīt var, bet ir nedaudz piedzîvojums. patēriņš pilsētā 9-15l
- kruīzs konstanti brauc par 1kmh lēnāk kā esi iestatījis & auto krīt panikā (kaitinoši pīkst), ja ripojot no kalna, nejauši pats pārsniedz iestatīto ātrumu
- apdzenot ir bijisi, ka apdzenamo (vai tālu esošu pretī braucošo) auto uztver kā potenciālu negadījumu, un izlienot pretējā joslā uzmet pa bremzēm, protams, radot bīstamu situāciju
- kondicionieris nespēj piesildīt / noņemt mitrumu tai kabīnei ziemā, auto režīms gavno, vislaik jāslēgā opcijas/temperatūras
- startējot auto, pusstundu rāda drive safe uz ekrāna, kā arī spidometrs/tahometrs startējas 2x, ieliekot atslēgu un pagriežot aizdedzi. reizēm gļuko carplay
- skaņas izolācija drausmīga, īpaši arkām/apakšai. kopumā arī materiālu kvalitāte un ergonomika pēc vag lietošanas apšaubāma
- ja kaut cik interesē braukšanas process, nevis auto ir sabiedriskais ko pašam diemžēl jāstūrē, cvt ir pilnīgs murgs. tāpat arī vadāmība, īpaši ar pilnāku auto kādā atraktīvākā šosejas posmā pat liekas nedroši reizēm un no moderniem auto tik ļoti nav bijis jāsamazina ātrums zināmos posmos (piemēram, no ērgļu šosejas izvairos tagad)
- pirms mīnusiem sanāca atstāt ne vairāk kā 1/4 bačoka (kurš atrodas kaut kur aiz bampera pie arkas) ar vasaras šķīdumu, pielēju atlikumu pilnu ar ziemas -20. tāpat neatsala, pat braucot 2h pa šoseju (neko neredzot uz priekšu) un 2h stāvot apsildāmā stāvvietā. vajadzēja vest pie dīlera, kur kaut kādu drošinātāju mainīja un skaloja sistēmu ar kardtu ūdeni
- “standarta” komplektācijā nav pat parkingu
- pats dīleris (wess) arī “interesants”, piemēram, nav bezmaksas kafijas (ok ir kupons vienam dzērienam)

ja neinteresē nekas no iepriekš minētā, tad ok, diez gan ietilpīgs, uz šosejas patēriņš normāls. bet tā es noteikti ņemtu vw/skoda/seat/hyundai/kia, kaut vai mazlietotu, pliku un ar mešalku

cik izbraukts ar ģimenē esošo i30 un citybee focus, noteikti ņemtu focus. liekas salons foršāks un vadāmība, infotainment. hyundai kia aktuālie modeļi arī liekas diez gan novecojuši, īpaši salonā

[ Šo ziņu laboja jancuksz, 09 Jan 2024, 12:57:49 ]

Offline
sonx33
09. Jan 2024, 14:13 #7325

Kopš: 08. Sep 2008

Ziņojumi: 2080

Braucu ar: 320d


09 Jan 2024, 11:58:18 @Mixzzz rakstīja:

08 Jan 2024, 15:34:53 @sonx33 rakstīja:

08 Jan 2024, 15:21:28 @cipargalva rakstīja:
Nevajadzēja corollu pamēģināt

Automātisks P un rocene, atverot durvis, jau tagad ir visiem jaunajiem auto ar automātiskajām kārbām. Besī atlaist roceni katru reizi? A ko darītu, ja būtu vecais štoks kaut vai? Nelietotu?
Vispār elektrisko roceni vari arī neatlaist, vienkārši slēgt draivā un braukt. Pati atlaidīsies.

Jaunajam modelim klasika vēl ir kļūda par selektoru.
Tā mild hibrīda sadaļa ir tāda šaubīga. Kolēģim jau 2x tas 48v aķis par sevi atgādināja. Dīleris saka, ka vajag vairāk braukt, lai gan cilvēks katru dienu nobrauc ap 100 km

Jā, var sakt braukt ar izspolešanu un palēcienu. iepriekšējai oktāvijai bija automāts ar parasto kloķi un parasto roceni, roceni reti kad izmantoju.
Dīlerim vienmēr ir ģeniālas atbildes, ari pārdošanas bukleta tad lai ieraksta to
A, vel oktāvijai besi line assist, ka nedaudz uzbrauc līnijai ta pretigi pīkst, jau vairakas reizes sikai mašīna no ši ir piemodies. Sievai ir kamiq, tam nebrēc tik traki, nav tik jutigs
Je iepriekšējai oktāvijai būtu bijis adaptīvais kruizs un keyless, tad viennozīmigi labāks autiņš par jauno..
Rocene gadījumā automātiski nenoraujas, ja ir ieslēgts auto hold? Vismaz Golpam tā bija

nop, izmēģinajos visādi gan ar autoholdu gan bez.
ka ari izkapt no rūcoša auto ir iespējams tikai ieliekot N un nospiežot roceni, ieliekot P, ka vaditājs izkapj, ta noslapst.
Offline
sonx33
09. Jan 2024, 14:15 #7326

Kopš: 08. Sep 2008

Ziņojumi: 2080

Braucu ar: 320d

Kas vispār notiek ar jaunajiem Fordiem un Opeļiem? kaut ka ielas baigi nemana.
Offline
deadalive
09. Jan 2024, 14:15 #7327

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 1544

Braucu ar: fiat panda 0,7tdi


09 Jan 2024, 14:13:24 @sonx33 rakstīja:
izkapt no rūcoša auto ir iespējams tikai ieliekot N un nospiežot roceni, ieliekot P, ka vaditājs izkapj, ta noslapst.

Šīs laikam pagaidām ir jautrākais, kas dzirdēts

-----------------
crapwork

JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI

Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline
Offline
sonx33
09. Jan 2024, 14:34 #7328

Kopš: 08. Sep 2008

Ziņojumi: 2080

Braucu ar: 320d


09 Jan 2024, 14:15:49 @deadalive rakstīja:

09 Jan 2024, 14:13:24 @sonx33 rakstīja:
izkapt no rūcoša auto ir iespējams tikai ieliekot N un nospiežot roceni, ieliekot P, ka vaditājs izkapj, ta noslapst.

Šīs laikam pagaidām ir jautrākais, kas dzirdēts

Tobiš, lai mašīna palitku rūcoša stāvēt, durvis jau var atvērt.
un tapat atverot durvis sak skaī pīkstet ar visu N+roceni, šis ar sikajiem aktuāli, piebraucot pie mājas ja aizmidzis un gribi lai vel paguļa, a tur sak pīkstet
Offline
cipargalva
09. Jan 2024, 15:06 #7329

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Start stop izslēdz.
Offline
sonx33
09. Jan 2024, 15:17 #7330

Kopš: 08. Sep 2008

Ziņojumi: 2080

Braucu ar: 320d


09 Jan 2024, 15:06:11 @cipargalva rakstīja:
Start stop izslēdz.

Ar izslegtu tas pats!
Offline
cipargalva
09. Jan 2024, 15:20 #7331

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Kura gada auto?
Offline
m8archa
09. Jan 2024, 15:38 #7332

Kopš: 28. Dec 2009

Ziņojumi: 1086

Braucu ar: Zirdzinnu


09 Jan 2024, 11:13:24 @Mixzzz rakstīja:

08 Jan 2024, 16:00:28 @m8archa rakstīja:
Mk8 golfam kaitina “colission warning” sūds, kad skaidri redzams, ka pietiek atlaist gāzi (kāds priekšā nogriežas pa labi / kreisi) tas reizēm pretīgi brēc. Joslu asistentu esmu iemācījies katru reizi izslēgt jau sākot braukt. Pagaidām 50 k un atskaitot eļļas maiņas nav pisis prātu. Tā pati cūcība ar slotiņām, mūžīgais sasalums apakšā.
Nevis auto vainīgs, bet distance jāmāk


Muļķības. Distanci vienmēr ieturu, bet ja priekšējais uzskata, ka labo pagriezienu jāveic ar 5 km/h tad šaubos, ka pats arī pilnībā apstāsies 20m no viņa, lai “ieturētu distanci”.

Offline
kkas
09. Jan 2024, 15:49 #7333

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu

kas jums tie par jauniem auto? Man šitā uzvedās 2011. gada volvo kad kāds nogriezās es lasu un kujeju kādas elementāra lietas nevar citi uztaisīt 10 gadus vēlāk. rocene tik elemntāri. sāc braukt un pati atlaižās bez specefektiem. un tas bija 2011. gada volvo.
Offline
Digital
09. Jan 2024, 15:56 #7334

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


09 Jan 2024, 15:38:37 @m8archa rakstīja:

09 Jan 2024, 11:13:24 @Mixzzz rakstīja:

08 Jan 2024, 16:00:28 @m8archa rakstīja:
Mk8 golfam kaitina “colission warning” sūds, kad skaidri redzams, ka pietiek atlaist gāzi (kāds priekšā nogriežas pa labi / kreisi) tas reizēm pretīgi brēc. Joslu asistentu esmu iemācījies katru reizi izslēgt jau sākot braukt. Pagaidām 50 k un atskaitot eļļas maiņas nav pisis prātu. Tā pati cūcība ar slotiņām, mūžīgais sasalums apakšā.
Nevis auto vainīgs, bet distance jāmāk


Muļķības. Distanci vienmēr ieturu, bet ja priekšējais uzskata, ka labo pagriezienu jāveic ar 5 km/h tad šaubos, ka pats arī pilnībā apstāsies 20m no viņa, lai “ieturētu distanci”.




BMW šo ļauj regulēt pa līmeņiem, pieļauju, ka arī Golfs prot.
Offline
cmax
09. Jan 2024, 16:10 #7335

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1071

Braucu ar:


09 Jan 2024, 15:49:44 @kkas rakstīja:
kas jums tie par jauniem auto? Man šitā uzvedās 2011. gada volvo kad kāds nogriezās es lasu un kujeju kādas elementāra lietas nevar citi uztaisīt 10 gadus vēlāk. rocene tik elemntāri. sāc braukt un pati atlaižās bez specefektiem. un tas bija 2011. gada volvo.

Nūūūū, Vulvo ir prēmiums, kad "tās pašas" ekstras nonāk līdz ekonomklas tad sanāk visādi
Offline
yo_G
09. Jan 2024, 18:16 #7336

Kopš: 27. Oct 2008

Ziņojumi: 1062

Braucu ar: GTI


09 Jan 2024, 12:55:13 @jancuksz rakstīja:

09 Jan 2024, 09:29:59 @Celtnieks7 rakstīja:

09 Jan 2024, 08:39:33 @jancuksz rakstīja:

08 Jan 2024, 15:15:52 @sonx33 rakstīja:
iemetišu par oktāvijām.
iepriekšējā paaudze, 1,6d automāts, nobraucu 150k 4,5 gados, pa lielam nekas īpašs-mainija kondiškas sistēmai kkadus o-riņķus, par garantiju pat kkadas bukses samainija, bēt pie 125k, kad tieši garantija cauri, iepludes kolektora kkads antifrīza ratiators caurs,antifrīzu dzina cilindros, remonts 1,2k.
Tagad no maija ir jauna oktāvija, nedēļas begas uz apkopi 30k jādzen, jau biju pie dīlera-pasažiera durvim apakša lampiņa, kas izgaismo skoda logo uz zemes izkrita un taisot durvis sapisa blīvgumiju, tas neesot nekas jauns. lielakais besis sākas ziema, slotiņas visu laiku sasalušas, jo pūtējs uz stikla ir kadus 20cm virs slotiņam un ne sūda nesilda. Adaptīvajam kruizam ka aizsnieg sensors, ta ari parastais kruizs nestrādā. Besī, ka automātu noslapējot automata ieliek parkinga un norauj elektro roceni, iedarbinot, ieliekot draiva rocene paliek, pašam manuali visu laiku jāatlaiž, kkads sviests.
Pasutot šo varēju izvēleties Octavia vai Corolla, laikam Corollu vajadzēja pamēģināt.
P.S kolēģim jaunā octavija jau gadu, 3 lampas pa garantiju riņķi mainitas, cits kolēģis 3 mēnešus bez ekrāna nobraukāja, kas bija noklājies un labākais bija ka velvienam pirmajos 5k km tas 48v a;kis nosedas un ar evakuatoru pie dīlera...


Pamēģini corolla, īpaši iesaku sedanu ar 1.5 3cyl
Lūgsies atpakaļ pēc škodu problēmām, es varētu eseju sarakstīt par to kāpēc corolla sedan ir sliktākais auto pasaulē


Kas ir slikti ar to Corolla? Esmu braucis ar 1.8 hibrīdu, tur viss pa lielam ok.
Vienkārši tagad meklēju jaunu braucamo, svārstos starp Hyundai i30, Ford Focus un Corolla. Corollām baigais cenu lēciens noticis, kosmoss.

- pirms mīnusiem sanāca atstāt ne vairāk kā 1/4 bačoka (kurš atrodas kaut kur aiz bampera pie arkas) ar vasaras šķīdumu, pielēju atlikumu pilnu ar ziemas -20. tāpat neatsala, pat braucot 2h pa šoseju (neko neredzot uz priekšu) un 2h stāvot apsildāmā stāvvietā. vajadzēja vest pie dīlera, kur kaut kādu drošinātāju mainīja un skaloja sistēmu ar kardtu ūdeni

Corollām logu apskalošanas sistēma tiešām baigi jūtīga pret salu. Pie lielākiem mīnusiem švaki strādā un bieži aizsalst. Kad aizsalst, tad izmantojot logu apskalošanu, izsit drošinātāju. Nav vajadzības vest pie dīlera, pats var vnk samainīt drošinātāju motortelpā un skalot nekad neko nav bijusi vajadzība.
Offline
Fandulis
09. Jan 2024, 19:56 #7337

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13371

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

A vēl var toyotai ar lodlampu atkausēt smidzinātājus un nemaz oficiāls dīlers nebūs vajadzīgs.

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 09 Jan 2024, 19:57:44 ]

Offline
casivupi
09. Jan 2024, 20:49 #7338

Kopš: 28. Jul 2023

Ziņojumi: 211

Braucu ar:

Kad bija pirmais -15 uznāciens man aizsala visas 4 durvis. Nācās vērt ar atslēgu
Offline
aaziits
10. Jan 2024, 00:18 #7339

Kopš: 09. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 468

Braucu ar: e39


08 Jan 2024, 15:21:28 @cipargalva rakstīja:
Nevajadzēja corollu pamēģināt

Automātisks P un rocene, atverot durvis, jau tagad ir visiem jaunajiem auto ar automātiskajām kārbām. Besī atlaist roceni katru reizi? A ko darītu, ja būtu vecais štoks kaut vai? Nelietotu?
Vispār elektrisko roceni vari arī neatlaist, vienkārši slēgt draivā un braukt. Pati atlaidīsies.

Jaunajam modelim klasika vēl ir kļūda par selektoru.
Tā mild hibrīda sadaļa ir tāda šaubīga. Kolēģim jau 2x tas 48v aķis par sevi atgādināja. Dīleris saka, ka vajag vairāk braukt, lai gan cilvēks katru dienu nobrauc ap 100 km


Par mild hibrīdu jā - varu apstiprināt, pie dīlera aizvedu Octaviu mild hybrid un saka, ka aķi lādējuši, jo bijis gandrīz jau izlādējies. Tas nekas, ka tikko bija nobraukti 500km

a kas par selektora kļūdu?
Offline
agniSV
10. Jan 2024, 09:23 #7340

Kopš: 10. Nov 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 134

Braucu ar: F36


09 Jan 2024, 14:15:34 @sonx33 rakstīja:
Kas vispār notiek ar jaunajiem Fordiem un Opeļiem? kaut ka ielas baigi nemana.


Ar Opel ir tā, ka tur mainījās importētājs, līdz ar to, šobrīd ir neliels bardaks dīleros un neiet pārdošana kā gribētos. Ford - komercnieki iet, lielie džipi iet, jo tos abus ikdienas cilvēki grib. No visa piedāvātā tirgū, nezinu kādēļ lai gribētos izvēlēties, piemēram, Ford Kuga vai Puma, ja tev ir Karoq, lētais Formentors, QQ, Kamiq utt utt. Tik pat labi var pajautāt - kas notiek ar mazdu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo