Online

Pašreiz BMWPower skatās 154 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Murphy
08. Jan 2024, 21:16 #7301

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8477

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport


08 Jan 2024, 10:14:22 @smudo rakstīja:
Sievai gadu vecs darba Passats 2,0d 150zs DSG (manuāļi, manuprāt, vairs nemaz nav aktuālajiem modeļiem?). 27k km. Kopumā braukt var - ja iemin pedāli, tad kaut ko kustās uz priekšu un iet uz gaisa (pa šoseju pie 120kmh ap 6l momentānais), bet visādi citādi ļoti bēdīga sajuta, kad no G05 pārsēdies pa tiešo uz šo auto. Iespējams dēļ eko prasībām tā kārba miegaina saregulēta un pat sport režīms neko daudz nepalīdz (senāk man bija A6 C7 FL ar 2,0d 140kW dzinēju un S-tronic) - tas auto bija kā diena pret nakti dinamikas un kārba darbības ziņā pret šo Passat. Kādreiz pašam pirmais jaunais auto bija 2010. gada B6 highline ar 1,8 TFSI - ļoti patika tas auto un sajūta tāda, ka kaut kāds regress noticis VAGam vai arī es esmu izlepis pa šiem gadiem. Infotainment arī tāds palēns un nemāku pastāvīgi atslēgt lane assist, kas stūri rausta visu laiku - kā pieslēdz ACC, tad pieslēdzas lane assist, ko var izslēgt, bet līdz nākamajam auto restartam. Varbūt kaut kur dziļāk menu to var pavisam atslēgt?

Passat pluss ir tas, ka vietas ir ļoti daudz salonā otrajā rindā un ja nav ļoti piekasīgs, tad īsti nekas cits īpaši netraucē tajā auto.


Nezinu kā ir dirselim (sen laikam ne ar vienu VAG dirseli neesmu braucis) - benzīnam ar atsaucību viss ir kārtībā. Varbūt 1.4/1.5 TSI bija nedaudz tupāks, bet esošais 2.0 TSI ir ļoti ok (katrā ziņā nav krasu izmaiņu ar iepriekš īpašumā bijušo F30 330d).

lane assist atslēgt vispār nevar (pre-face B8 vēl varēja to menu izdarīt), bet pagrieziena slēdža galā ir poga ar kuru atver asistentu menu - izslēgt viņu katru reizi iedarbinot ir 5 sek jautājums. Kā jau te viens rakstīja, iekāpjot nu jau 2 automātiskas darbības - lane assist off un start/stop off

mani gan vairāk kaitina bezvadu lādētājs kurš nevienu mūsdienu iphone normāli nelādē - katras 10 sekundes met menu paziņojumu ka nevar uzlādēt
Offline
josi
08. Jan 2024, 21:57 #7302

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3098

Braucu ar: Puf-puf

Nekā tamlīdzīga, priekš VAG vienreiz nopērkam starp-stop pogas atmiņas emulatoru un OBDeleven vai tamlīdzīgu rīku un sakodējam lane assist atmiņu. Vēl no noderīgām lietām var iekodēt:
- vadītāja sēdekļa apsildes pogas atmiņu
- lai ACC nereaģē uz šķēršļiem kreisajā pusē

Offline
Samsasi
08. Jan 2024, 22:00 #7303

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4441

Braucu ar:

pag nu ar to roceni nav tā, ka jabūt siksnai piespraustai un tad automātiski atlaižas? corollai vispār nav nekādu nosacījumu... liec D un dod gāzi - atlaižas pie jebkura razklada...
Online
Murphy
08. Jan 2024, 22:13 #7304

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8477

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport


08 Jan 2024, 21:57:26 @josi rakstīja:
Vēl no noderīgām lietām var iekodēt:
- lai ACC nereaģē uz šķēršļiem kreisajā pusē

jā, šis arī ir kaitinoši, BMW acc tāda 'fīča' nebija
Offline
ATB
08. Jan 2024, 22:23 #7305

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5257

Braucu ar: ♛ ♛


08 Jan 2024, 21:57:26 @josi rakstīja:
Nekā tamlīdzīga, priekš VAG vienreiz nopērkam starp-stop pogas atmiņas emulatoru un OBDeleven vai tamlīdzīgu rīku un sakodējam lane assist atmiņu. Vēl no noderīgām lietām var iekodēt:
- vadītāja sēdekļa apsildes pogas atmiņu
- lai ACC nereaģē uz šķēršļiem kreisajā pusē




Nu nejau garantijas laikā
Offline
kaprons
08. Jan 2024, 22:27 #7306

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5248

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...

Vispār jau komiski te lasot(līdz kādam absurdam ir nonākts)
Cilvēki pērk pajaunu vai pavisam jaunu preci
Un tad ir spiesti meklēt visādus kreisos ceļus, lai prece kaut nedaudz nebesītu un būtu lietojama bez slikta garastāvokļa

Offline
smudo
08. Jan 2024, 22:39 #7307

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3619

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


08 Jan 2024, 22:27:11 @kaprons rakstīja:
Vispār jau komiski te lasot(līdz kādam absurdam ir nonākts)
Cilvēki pērk pajaunu vai pavisam jaunu preci
Un tad ir spiesti meklēt visādus kreisos ceļus, lai prece kaut nedaudz nebesītu un būtu lietojama bez slikta garastāvokļa




Pieaugot "drošības" un ekoloģijas prasībām, pieaug arī dažādas traucējošas lietas. Kāds tās integrē labāk, kāds sliktāk. Savam pēdējamm ikdienas auto (A6 C7) Start & stop vienmēr izslēdzu pēc auto piestartēšanas, jo nepatika, bet G05 ar mild hybrid tas strādā tik nemanāmi, ka man tas netraucē. Savukārt, visas drošibas fīčas gan uzreiz atslēdzu, saregulējot individual braukšanas profilu, atstājot tikai collision warning un nekas nav jādara katru reizi iekāpjot auto.

2024. gada jaunajie auto modeliem ir parādījusies jauna atslēdzama lieta - brīdinājums par ātruma pārsniegšanu (ko lasa no speedo, nevis GPS). Katram ražotājam gan tas brīdinājums savādāk izpaužas. Visiem ES tirgotajiem auto modeļiem, kas bija ražošanā līdz 2024. gadam, tas būs obligāts no 2024. gada jūlija.
Offline
kaprons
08. Jan 2024, 22:52 #7308

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5248

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...

Nē nu ja pērkat tās problemātiskās miskastes tad tas ir balsojums “par” nevajag nevienu mānīt
Offline
Amphiney
08. Jan 2024, 22:54 #7309

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 1027

Braucu ar: F11


08 Jan 2024, 22:23:45 @ATB rakstīja:

08 Jan 2024, 21:57:26 @josi rakstīja:
Nekā tamlīdzīga, priekš VAG vienreiz nopērkam starp-stop pogas atmiņas emulatoru un OBDeleven vai tamlīdzīgu rīku un sakodējam lane assist atmiņu. Vēl no noderīgām lietām var iekodēt:
- vadītāja sēdekļa apsildes pogas atmiņu
- lai ACC nereaģē uz šķēršļiem kreisajā pusē




Nu nejau garantijas laikā

Tie parkingi gļuko vai pie 26k km jau izbeidzās, ka x3 atgādina? Rakstīji augstāk. Garantija tiem?
Offline
ATB
08. Jan 2024, 23:16 #7310

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5257

Braucu ar: ♛ ♛


08 Jan 2024, 22:54:02 @Amphiney rakstīja:

08 Jan 2024, 22:23:45 @ATB rakstīja:

08 Jan 2024, 21:57:26 @josi rakstīja:
Nekā tamlīdzīga, priekš VAG vienreiz nopērkam starp-stop pogas atmiņas emulatoru un OBDeleven vai tamlīdzīgu rīku un sakodējam lane assist atmiņu. Vēl no noderīgām lietām var iekodēt:
- vadītāja sēdekļa apsildes pogas atmiņu
- lai ACC nereaģē uz šķēršļiem kreisajā pusē




Nu nejau garantijas laikā

Tie parkingi gļuko vai pie 26k km jau izbeidzās, ka x3 atgādina? Rakstīji augstāk. Garantija tiem?



Nē, ar parkingiem viss tip-top. No servisa varēja saprast, ka pie vainas centrālais displejs kas salonā, jo viss ar to sajūgts kopā, bet pagaidām neko nevarot izdarīt.

To x3 biju domājis, ka katrā reizē kad tā kļūda izlec mašīna kaitinoši nevis vienreiz par to paziņo, bet paziņo par to ar trim dažādām kļūdām. Tjipa: iedarbini auto, *ding* Kļūda par parkingiem; *ding* Kļūda par izbraukšanas asistantu; *ding* kļūda par vēl kautko; un kad izkusties no vietas nez kāpēc ir vēlviens *ding* kļūda par parkingu vai kas tāds. Nevarat iedomāties cik tas ir kaitinoši, jo tie skaņas signāli arī ir tādā samērā pretīgā skaņā.

Ps. Pie tam tas nav regulāri. Dažreiz izmetās, dažreiz nē. Vispār jau ilgu laiku nebija bijis, bet tagad atkal parādījās pēc viena sistēmas updeita.
Offline
jancuksz
09. Jan 2024, 08:39 #7311

Kopš: 09. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1687

Braucu ar: ziemas miskasti visu gadu


08 Jan 2024, 15:15:52 @sonx33 rakstīja:
iemetišu par oktāvijām.
iepriekšējā paaudze, 1,6d automāts, nobraucu 150k 4,5 gados, pa lielam nekas īpašs-mainija kondiškas sistēmai kkadus o-riņķus, par garantiju pat kkadas bukses samainija, bēt pie 125k, kad tieši garantija cauri, iepludes kolektora kkads antifrīza ratiators caurs,antifrīzu dzina cilindros, remonts 1,2k.
Tagad no maija ir jauna oktāvija, nedēļas begas uz apkopi 30k jādzen, jau biju pie dīlera-pasažiera durvim apakša lampiņa, kas izgaismo skoda logo uz zemes izkrita un taisot durvis sapisa blīvgumiju, tas neesot nekas jauns. lielakais besis sākas ziema, slotiņas visu laiku sasalušas, jo pūtējs uz stikla ir kadus 20cm virs slotiņam un ne sūda nesilda. Adaptīvajam kruizam ka aizsnieg sensors, ta ari parastais kruizs nestrādā. Besī, ka automātu noslapējot automata ieliek parkinga un norauj elektro roceni, iedarbinot, ieliekot draiva rocene paliek, pašam manuali visu laiku jāatlaiž, kkads sviests.
Pasutot šo varēju izvēleties Octavia vai Corolla, laikam Corollu vajadzēja pamēģināt.
P.S kolēģim jaunā octavija jau gadu, 3 lampas pa garantiju riņķi mainitas, cits kolēģis 3 mēnešus bez ekrāna nobraukāja, kas bija noklājies un labākais bija ka velvienam pirmajos 5k km tas 48v a;kis nosedas un ar evakuatoru pie dīlera...


Pamēģini corolla, īpaši iesaku sedanu ar 1.5 3cyl
Lūgsies atpakaļ pēc škodu problēmām, es varētu eseju sarakstīt par to kāpēc corolla sedan ir sliktākais auto pasaulē
Offline
casivupi
09. Jan 2024, 08:46 #7312

Kopš: 28. Jul 2023

Ziņojumi: 197

Braucu ar:

B8-18.gada gan parkingi, gan adaptīvais strādā ideāli, ja vien nav fiziski aplipuši ar ledu. City safety jau ir pāris reizes sevi atpelnījis
Offline
cipargalva
09. Jan 2024, 09:03 #7313

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6616

Braucu ar: quattro

Šķēršļi kreisajā pusē ir pa kreiso joslu braucošie auto
Problēma ar durvīm aukstumā škodām ir jau gadus 10.
Bet, ja atkausē, tad pēc tam strādā līdz nākamajam atkušņa - sala ciklam.
Man vienam aparātam šofera durvis neslēdzas vaļā, otram aizmugurējās pasažieru neslēdzas ciet.
Offline
Celtnieks7
09. Jan 2024, 09:29 #7314

Kopš: 08. Jul 2016

Ziņojumi: 189

Braucu ar:


09 Jan 2024, 08:39:33 @jancuksz rakstīja:

08 Jan 2024, 15:15:52 @sonx33 rakstīja:
iemetišu par oktāvijām.
iepriekšējā paaudze, 1,6d automāts, nobraucu 150k 4,5 gados, pa lielam nekas īpašs-mainija kondiškas sistēmai kkadus o-riņķus, par garantiju pat kkadas bukses samainija, bēt pie 125k, kad tieši garantija cauri, iepludes kolektora kkads antifrīza ratiators caurs,antifrīzu dzina cilindros, remonts 1,2k.
Tagad no maija ir jauna oktāvija, nedēļas begas uz apkopi 30k jādzen, jau biju pie dīlera-pasažiera durvim apakša lampiņa, kas izgaismo skoda logo uz zemes izkrita un taisot durvis sapisa blīvgumiju, tas neesot nekas jauns. lielakais besis sākas ziema, slotiņas visu laiku sasalušas, jo pūtējs uz stikla ir kadus 20cm virs slotiņam un ne sūda nesilda. Adaptīvajam kruizam ka aizsnieg sensors, ta ari parastais kruizs nestrādā. Besī, ka automātu noslapējot automata ieliek parkinga un norauj elektro roceni, iedarbinot, ieliekot draiva rocene paliek, pašam manuali visu laiku jāatlaiž, kkads sviests.
Pasutot šo varēju izvēleties Octavia vai Corolla, laikam Corollu vajadzēja pamēģināt.
P.S kolēģim jaunā octavija jau gadu, 3 lampas pa garantiju riņķi mainitas, cits kolēģis 3 mēnešus bez ekrāna nobraukāja, kas bija noklājies un labākais bija ka velvienam pirmajos 5k km tas 48v a;kis nosedas un ar evakuatoru pie dīlera...


Pamēģini corolla, īpaši iesaku sedanu ar 1.5 3cyl
Lūgsies atpakaļ pēc škodu problēmām, es varētu eseju sarakstīt par to kāpēc corolla sedan ir sliktākais auto pasaulē


Kas ir slikti ar to Corolla? Esmu braucis ar 1.8 hibrīdu, tur viss pa lielam ok.
Vienkārši tagad meklēju jaunu braucamo, svārstos starp Hyundai i30, Ford Focus un Corolla. Corollām baigais cenu lēciens noticis, kosmoss.
Offline
beerzinsh
09. Jan 2024, 09:35 #7315

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2544

Braucu ar:


09 Jan 2024, 09:29:59 @Celtnieks7 rakstīja:

09 Jan 2024, 08:39:33 @jancuksz rakstīja:

08 Jan 2024, 15:15:52 @sonx33 rakstīja:
iemetišu par oktāvijām.
iepriekšējā paaudze, 1,6d automāts, nobraucu 150k 4,5 gados, pa lielam nekas īpašs-mainija kondiškas sistēmai kkadus o-riņķus, par garantiju pat kkadas bukses samainija, bēt pie 125k, kad tieši garantija cauri, iepludes kolektora kkads antifrīza ratiators caurs,antifrīzu dzina cilindros, remonts 1,2k.
Tagad no maija ir jauna oktāvija, nedēļas begas uz apkopi 30k jādzen, jau biju pie dīlera-pasažiera durvim apakša lampiņa, kas izgaismo skoda logo uz zemes izkrita un taisot durvis sapisa blīvgumiju, tas neesot nekas jauns. lielakais besis sākas ziema, slotiņas visu laiku sasalušas, jo pūtējs uz stikla ir kadus 20cm virs slotiņam un ne sūda nesilda. Adaptīvajam kruizam ka aizsnieg sensors, ta ari parastais kruizs nestrādā. Besī, ka automātu noslapējot automata ieliek parkinga un norauj elektro roceni, iedarbinot, ieliekot draiva rocene paliek, pašam manuali visu laiku jāatlaiž, kkads sviests.
Pasutot šo varēju izvēleties Octavia vai Corolla, laikam Corollu vajadzēja pamēģināt.
P.S kolēģim jaunā octavija jau gadu, 3 lampas pa garantiju riņķi mainitas, cits kolēģis 3 mēnešus bez ekrāna nobraukāja, kas bija noklājies un labākais bija ka velvienam pirmajos 5k km tas 48v a;kis nosedas un ar evakuatoru pie dīlera...


Pamēģini corolla, īpaši iesaku sedanu ar 1.5 3cyl
Lūgsies atpakaļ pēc škodu problēmām, es varētu eseju sarakstīt par to kāpēc corolla sedan ir sliktākais auto pasaulē


Kas ir slikti ar to Corolla? Esmu braucis ar 1.8 hibrīdu, tur viss pa lielam ok.
Vienkārši tagad meklēju jaunu braucamo, svārstos starp Hyundai i30, Ford Focus un Corolla. Corollām baigais cenu lēciens noticis, kosmoss.


1.8 vai 2.0 hibrīds ir ok. 1.5 trīscilindru ir diezgan drausmīgs izstrādājums, apdzīt nereāli pat pilsētā, patēriņš virs 10 . Nepilnu gadu bija kā darba auto, prieks braukt nekāds.

Nedēļu pirms atdošanas saplīsa aizmugurējais stikla pacēlājs, bet tā ļoti populāra problēma sedaniem!
Offline
agniSV
09. Jan 2024, 10:12 #7316

Kopš: 10. Nov 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 134

Braucu ar: F36


09 Jan 2024, 09:29:59 @Celtnieks7 rakstīja:

09 Jan 2024, 08:39:33 @jancuksz rakstīja:

08 Jan 2024, 15:15:52 @sonx33 rakstīja:
iemetišu par oktāvijām.
iepriekšējā paaudze, 1,6d automāts, nobraucu 150k 4,5 gados, pa lielam nekas īpašs-mainija kondiškas sistēmai kkadus o-riņķus, par garantiju pat kkadas bukses samainija, bēt pie 125k, kad tieši garantija cauri, iepludes kolektora kkads antifrīza ratiators caurs,antifrīzu dzina cilindros, remonts 1,2k.
Tagad no maija ir jauna oktāvija, nedēļas begas uz apkopi 30k jādzen, jau biju pie dīlera-pasažiera durvim apakša lampiņa, kas izgaismo skoda logo uz zemes izkrita un taisot durvis sapisa blīvgumiju, tas neesot nekas jauns. lielakais besis sākas ziema, slotiņas visu laiku sasalušas, jo pūtējs uz stikla ir kadus 20cm virs slotiņam un ne sūda nesilda. Adaptīvajam kruizam ka aizsnieg sensors, ta ari parastais kruizs nestrādā. Besī, ka automātu noslapējot automata ieliek parkinga un norauj elektro roceni, iedarbinot, ieliekot draiva rocene paliek, pašam manuali visu laiku jāatlaiž, kkads sviests.
Pasutot šo varēju izvēleties Octavia vai Corolla, laikam Corollu vajadzēja pamēģināt.
P.S kolēģim jaunā octavija jau gadu, 3 lampas pa garantiju riņķi mainitas, cits kolēģis 3 mēnešus bez ekrāna nobraukāja, kas bija noklājies un labākais bija ka velvienam pirmajos 5k km tas 48v a;kis nosedas un ar evakuatoru pie dīlera...


Pamēģini corolla, īpaši iesaku sedanu ar 1.5 3cyl
Lūgsies atpakaļ pēc škodu problēmām, es varētu eseju sarakstīt par to kāpēc corolla sedan ir sliktākais auto pasaulē


Kas ir slikti ar to Corolla? Esmu braucis ar 1.8 hibrīdu, tur viss pa lielam ok.
Vienkārši tagad meklēju jaunu braucamo, svārstos starp Hyundai i30, Ford Focus un Corolla. Corollām baigais cenu lēciens noticis, kosmoss.


Iesaku izskatīt arī KIA Ceed. Darba auto ir ar 1.5 turbo benzīnu un automāts. Tas viņu DCT. Ļoti dinamisks un ērts. Man ir LX arīkojums (laikam tipa bāzes), bet ir Apple CarPlay. auto gaismas, divzonu klimats, parastais kruīzs. Pietrūkst no svarīgākajām lietām lietus sensors. Pārējais ļoti labi. Esmu nobraucis kādus 10k km kopā, nekādu sūdzību.
Offline
sonx33
09. Jan 2024, 10:29 #7317

Kopš: 08. Sep 2008

Ziņojumi: 2080

Braucu ar: 320d


09 Jan 2024, 10:12:12 @agniSV rakstīja:

09 Jan 2024, 09:29:59 @Celtnieks7 rakstīja:

09 Jan 2024, 08:39:33 @jancuksz rakstīja:

08 Jan 2024, 15:15:52 @sonx33 rakstīja:
iemetišu par oktāvijām.
iepriekšējā paaudze, 1,6d automāts, nobraucu 150k 4,5 gados, pa lielam nekas īpašs-mainija kondiškas sistēmai kkadus o-riņķus, par garantiju pat kkadas bukses samainija, bēt pie 125k, kad tieši garantija cauri, iepludes kolektora kkads antifrīza ratiators caurs,antifrīzu dzina cilindros, remonts 1,2k.
Tagad no maija ir jauna oktāvija, nedēļas begas uz apkopi 30k jādzen, jau biju pie dīlera-pasažiera durvim apakša lampiņa, kas izgaismo skoda logo uz zemes izkrita un taisot durvis sapisa blīvgumiju, tas neesot nekas jauns. lielakais besis sākas ziema, slotiņas visu laiku sasalušas, jo pūtējs uz stikla ir kadus 20cm virs slotiņam un ne sūda nesilda. Adaptīvajam kruizam ka aizsnieg sensors, ta ari parastais kruizs nestrādā. Besī, ka automātu noslapējot automata ieliek parkinga un norauj elektro roceni, iedarbinot, ieliekot draiva rocene paliek, pašam manuali visu laiku jāatlaiž, kkads sviests.
Pasutot šo varēju izvēleties Octavia vai Corolla, laikam Corollu vajadzēja pamēģināt.
P.S kolēģim jaunā octavija jau gadu, 3 lampas pa garantiju riņķi mainitas, cits kolēģis 3 mēnešus bez ekrāna nobraukāja, kas bija noklājies un labākais bija ka velvienam pirmajos 5k km tas 48v a;kis nosedas un ar evakuatoru pie dīlera...


Pamēģini corolla, īpaši iesaku sedanu ar 1.5 3cyl
Lūgsies atpakaļ pēc škodu problēmām, es varētu eseju sarakstīt par to kāpēc corolla sedan ir sliktākais auto pasaulē


Kas ir slikti ar to Corolla? Esmu braucis ar 1.8 hibrīdu, tur viss pa lielam ok.
Vienkārši tagad meklēju jaunu braucamo, svārstos starp Hyundai i30, Ford Focus un Corolla. Corollām baigais cenu lēciens noticis, kosmoss.


Iesaku izskatīt arī KIA Ceed. Darba auto ir ar 1.5 turbo benzīnu un automāts. Tas viņu DCT. Ļoti dinamisks un ērts. Man ir LX arīkojums (laikam tipa bāzes), bet ir Apple CarPlay. auto gaismas, divzonu klimats, parastais kruīzs. Pietrūkst no svarīgākajām lietām lietus sensors. Pārējais ļoti labi. Esmu nobraucis kādus 10k km kopā, nekādu sūdzību.

Sievai iepriekšējais darba autoa bija ceed, tiesa gan baigi nabadzigs 1.0l ar manuāli, priecēja, ka bomž komplktācija apsildāmā stūre, ka ari line assist nevajadzēja atslēgt jo nepisa prātu.
Par corollu jau nokavēts, vēl 4 gadi ka minimums jādrellē octavija.
Par octavijas centrālo displeju runājot, kolēģim viņs atteica un jaunu gaidija 3 mēnešus, tas gan gadu atpakaļ bija, beet, vņam pečka palika ieregulēti +25 grādi ar kuriem bija jāsadzivo visu laiku
Offline
sonx33
09. Jan 2024, 10:30 #7318

Kopš: 08. Sep 2008

Ziņojumi: 2080

Braucu ar: 320d


08 Jan 2024, 20:48:34 @ATB rakstīja:
Ā, un line assist ir kaķim zem astes.

Pārējiem jautājums: vai tad jums jau nav automātiski izstrādājies ieradums iesēžoties auto, uzreiz :
1. start-stop off
2. line assist off

Es jau pieradis pie tā, ka kaut kas ir vienmēr jāaizslēdz, kad sāc braukt

SLiņķi

Jā, nu šie ritu
ali ir jāpieņem, lai uzsāktu braukšanu, bet vismaz vari sajusties ka lidmašīnas pilots pirms starta.
Offline
sys9291
09. Jan 2024, 10:32 #7319

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT

Nu man piemēram start/stop netrucē...
P.S nesaprotu paranoju viņu atslēgt...
Offline
cmax
09. Jan 2024, 10:41 #7320

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1065

Braucu ar:


09 Jan 2024, 10:32:32 @sys9291 rakstīja:
Nu man piemēram start/stop netrucē...
P.S nesaprotu paranoju viņu atslēgt...

+ tā globāli, bet šīs var mainīties no mašīnas uz mašīnu, VAG 1.0 turbo tā startera skaņa tik mokoša un ilga ka start stop tikai tāpēc vien gribas atslēgt lane assist nu tā ka traucē ir tikai tagad sniegā traucē kad mašīna pati mēģina pa špūrēm kko lavierēt. Avārijas bremzēšanas ir vairāk glābusi kā traucējusi, traucē ja grib šahu paspēlēt starp cieši braucošām mašīnām
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo