Online
Pašreiz BMWPower skatās 248 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 20
Autors | Ziņojums |
Kathy | 21. Jan 2011, 23:58 |
#7301
|
| Kopš: 03. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 723
Braucu ar: gāzi
| ta saucamais " ezis " kondishkai
ka vinju, kaa detalju sauc officiali? | Offline | | |
Kathy | 21. Jan 2011, 23:59 |
#7302
|
| Kopš: 03. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 723
Braucu ar: gāzi
|
21 Jan 2011, 23:34:03 Markijs rakstīja:
21 Jan 2011, 17:54:00 Kathy rakstīja:
21 Jan 2011, 16:51:18 Markijs rakstīja:
Ir sekojoša problēma, Ceļot augšā logu ar elektrisko cēlēju, nevis airējamo, pašā augšā ir sajūta tāda ka rautos riņķi zobrats, bet pētīju iekšas motoriņam un neredzēju kad tur zobrats būtu mega nodilis, un vēl ir lieka brīvkustība logam augšā lejā, to kkā var novērst ? P.S el logu mehānisms no e30 nepārejnieka.
man bija lidzigi e39. Vaditaja puse logs veras valja/ciet nelabpratigi un ejot ciet biezhi bija tada skanja it ka butu ieksha sabirushi akmeni, kas sava starpa rivejaas. Izardijam durvis utt. protams, neko neatradam- motorins vizuali un citadi tehniska kartiba, galu gala, ilgi petot secinajums: trosei partrucis viena nodilusi stiiga, kas savukart apvinkelejusies apkart pasai trosei un trauceja motorinjam staigat. Divaini- bet fakts.
Viss tika atrisināts, trose bija nodilusi kad pacelts logs augšā, un zobrats negāja pa savu kā teikt sliedi jo tās tur vnk nebija
nu redz ka jau mineju- man tas pats bija | Offline | | |
Zinchux | 22. Jan 2011, 00:04 |
#7303
|
| Kopš: 18. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 814
Braucu ar: un reizēm arī bez.
|
21 Jan 2011, 23:58:23 Kathy rakstīja:
ta saucamais " ezis " kondishkai
ka vinju, kaa detalju sauc officiali?
Pretestība
http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=18064[ Šo ziņu laboja Zinchux, 22 Jan 2011, 00:04:33 ] | Offline | | |
jurci-s | 22. Jan 2011, 00:34 |
#7304
|
| Kopš: 13. Mar 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3386
Braucu ar: 3-er...M-tech e30, e46
|
21 Jan 2011, 23:38:33 aarsts rakstīja:
21 Jan 2011, 23:14:26 jurci-s rakstīja:
Pēc kā var noteikti vai ir comonrail. ?
pēc tā ka sprauslas ir ar vadu un motora kodam beigās nāk skaitlis 4.dzinējs arī klusāk murrā (nedaudz). comon rail sprauslu trubas nāk no rampas kā bens/dz ,bet v tipa sūkņiem katram cilindram sava caurulīte uz sprauslu no sūkņa.
no rampas uz katru atsevišķi pa taisno. ? Bet sudigajam variantam ank ta kas pāriet no viena uz otru sprauslu ? | Offline | | |
Driver | 22. Jan 2011, 01:41 |
#7305
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
21 Jan 2011, 21:26:53 otomars rakstīja:
21 Jan 2011, 15:44:51 RedCap rakstīja:
Jautajums par m50b25 zondi....No masinas nak 4 vadi zaljsh, dzeltens, melns, man liekas sarkans, bet zondei ir melns, peleks, 2x balti. Kurs vadus vienot kopa, shtekeris man ir tikai nezinu ka jasaliek. Paldies
pravodka gadiijumaa nav prieksh siemens....tad taa zonde nederees
nav jabaz savi likie priksti tur, kur nevajag
ari siemens zondem ir divi veidi ...tas taa.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Driver | 22. Jan 2011, 01:42 |
#7306
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
22 Jan 2011, 00:04:18 Zinchux rakstīja:
21 Jan 2011, 23:58:23 Kathy rakstīja:
ta saucamais " ezis " kondishkai
ka vinju, kaa detalju sauc officiali?
Pretestība
http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=18064
pretestiba ir e30, uz e39 tas ir blower final stage unit
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Driver | 22. Jan 2011, 01:44 |
#7307
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
21 Jan 2011, 21:56:32 aarsts rakstīja:
21 Jan 2011, 20:55:16 jurci-s rakstīja:
Jautājums e39 2.5 diesel vs e36 2.5 diesel vs e46 2.0 diesel.. varētu lūdzu ieteikt, uzturēšanas ziņā cik liela starpība starp šiem 3 manis pieminētajiem modeļiem. Kā ar aprūpēm.
Paldies.
tikai un vienīgi E46,tikai skaties lai nav ar veco sūkni. (neatkarīgi no modeļa,bet obligāti comon-rail). pārējie ir tuvu kapiem.
tak viena CR sprausla maksas tikpat cik veco savest kartiba, tur suknis bezmaz kaa treshajam golfam
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
nagla | 22. Jan 2011, 02:00 |
#7308
|
| Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
22 Jan 2011, 01:41:06 Driver rakstīja:
21 Jan 2011, 21:26:53 otomars rakstīja:
21 Jan 2011, 15:44:51 RedCap rakstīja:
Jautajums par m50b25 zondi....No masinas nak 4 vadi zaljsh, dzeltens, melns, man liekas sarkans, bet zondei ir melns, peleks, 2x balti. Kurs vadus vienot kopa, shtekeris man ir tikai nezinu ka jasaliek. Paldies
pravodka gadiijumaa nav prieksh siemens....tad taa zonde nederees
nav jabaz savi likie priksti tur, kur nevajag
ari siemens zondem ir divi veidi ...tas taa.
taisniba shitam unversala zonde neder! | Offline | | |
|
Driver | 22. Jan 2011, 02:13 |
#7309
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| vispar pec krasam palasiju, ko sarakstijis un ko grib izdarit.
zonde der, tikai kads ir savacis veco nokniebjot kopa ar stepseli
pec krasam tas ir nevis siemens zondes krasas, bet gan auto pravodkas krasas lidz zondes stepselim...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Driver | 22. Jan 2011, 02:16 |
#7310
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| zalsh > balts
bruns > balts
dzeltens > melns
melnjs > peleks
bet neparko neatbildu ...lai vadi kuup
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
12 | 22. Jan 2011, 09:25 |
#7311
|
| Kopš: 11. Jun 2006
No: Tukums
Ziņojumi: 1548
Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.
| vasali. Varbūt kādam kāda informācija par SIA "ITF Europe". Tie ir kravu pārvadātāji. | Offline | | |
R1100R | 22. Jan 2011, 10:53 |
#7312
|
| Kopš: 05. Jan 2011
Ziņojumi: 57
Braucu ar: R1100R ,320d
| Tātad.. Kas par h..ņu,ka pēc pāris tūkstošu nogriezšanas no alpeļiem parādijās dīvaina skaņa,kas saistīta ar turbīnu.. šorīt iedarbinu ...2min pasildās,sāku braukt un pārslēdzoties atmetu pedāli ,un tieši pie gāzes atlaišanas iesvilpjās turbīna,kad dodu virsū,tad nesvilpj un stāvot uz vietas arī nekādu blakus skaņu nav... neko nesaprotu,jo neko neredz ..viss vienās apšivkās un plastmasos... | Offline | | |
Rudzix | 22. Jan 2011, 11:12 |
#7313
|
| Kopš: 18. Oct 2009
Ziņojumi: 200
Braucu ar: Bayerische Motoren Werke
|
22 Jan 2011, 10:53:03 R1100R rakstīja:
Tātad.. Kas par h..ņu,ka pēc pāris tūkstošu nogriezšanas no alpeļiem parādijās dīvaina skaņa,kas saistīta ar turbīnu.. šorīt iedarbinu ...2min pasildās,sāku braukt un pārslēdzoties atmetu pedāli ,un tieši pie gāzes atlaišanas iesvilpjās turbīna,kad dodu virsū,tad nesvilpj un stāvot uz vietas arī nekādu blakus skaņu nav... neko nesaprotu,jo neko neredz ..viss vienās apšivkās un plastmasos...
Itka tas ir normali nostrada Blow Off | Offline | | |
R1100R | 22. Jan 2011, 11:16 |
#7314
|
| Kopš: 05. Jan 2011
Ziņojumi: 57
Braucu ar: R1100R ,320d
|
22 Jan 2011, 11:12:33 Rudzix rakstīja:
22 Jan 2011, 10:53:03 R1100R rakstīja:
Tātad.. Kas par h..ņu,ka pēc pāris tūkstošu nogriezšanas no alpeļiem parādijās dīvaina skaņa,kas saistīta ar turbīnu.. šorīt iedarbinu ...2min pasildās,sāku braukt un pārslēdzoties atmetu pedāli ,un tieši pie gāzes atlaišanas iesvilpjās turbīna,kad dodu virsū,tad nesvilpj un stāvot uz vietas arī nekādu blakus skaņu nav... neko nesaprotu,jo neko neredz ..viss vienās apšivkās un plastmasos...
Itka tas ir normali nostrada Blow Off
Vari nedaudz paskaidrot,kas tas ...blow off.. un kāpēc tas nedaudz nosvilpo? | Offline | | |
Bagio | 22. Jan 2011, 11:20 |
#7315
|
| Kopš: 30. Aug 2005
Ziņojumi: 1427
Braucu ar: V8, 954ccm
|
22 Jan 2011, 11:16:43 R1100R rakstīja:
22 Jan 2011, 11:12:33 Rudzix rakstīja:
22 Jan 2011, 10:53:03 R1100R rakstīja:
Tātad.. Kas par h..ņu,ka pēc pāris tūkstošu nogriezšanas no alpeļiem parādijās dīvaina skaņa,kas saistīta ar turbīnu.. šorīt iedarbinu ...2min pasildās,sāku braukt un pārslēdzoties atmetu pedāli ,un tieši pie gāzes atlaišanas iesvilpjās turbīna,kad dodu virsū,tad nesvilpj un stāvot uz vietas arī nekādu blakus skaņu nav... neko nesaprotu,jo neko neredz ..viss vienās apšivkās un plastmasos...
Itka tas ir normali nostrada Blow Off
Vari nedaudz paskaidrot,kas tas ...blow off.. un kāpēc tas nedaudz nosvilpo?
Man ir līdzīgi, bet dīzelim ar cauru izpūtēju! | Offline | | |
Rudzix | 22. Jan 2011, 11:25 |
#7316
|
| Kopš: 18. Oct 2009
Ziņojumi: 200
Braucu ar: Bayerische Motoren Werke
|
22 Jan 2011, 11:16:43 R1100R rakstīja:
22 Jan 2011, 11:12:33 Rudzix rakstīja:
22 Jan 2011, 10:53:03 R1100R rakstīja:
Tātad.. Kas par h..ņu,ka pēc pāris tūkstošu nogriezšanas no alpeļiem parādijās dīvaina skaņa,kas saistīta ar turbīnu.. šorīt iedarbinu ...2min pasildās,sāku braukt un pārslēdzoties atmetu pedāli ,un tieši pie gāzes atlaišanas iesvilpjās turbīna,kad dodu virsū,tad nesvilpj un stāvot uz vietas arī nekādu blakus skaņu nav... neko nesaprotu,jo neko neredz ..viss vienās apšivkās un plastmasos...
Itka tas ir normali nostrada Blow Off
Vari nedaudz paskaidrot,kas tas ...blow off.. un kāpēc tas nedaudz nosvilpo?
Par Blow-off Valve. Blow-off valve vispareizāk būtu saukt par spiediena atlaišanas vārstu. Tas atbrīvo turbīnas spiedienu pēc tam, kad ir atlaists no gāzes, bet turbīna vēljoprojām griežas radot spiedienu, Kad BOV pamana vakūmu izplūdē, tas vai nu atver vārstu pilnībā, vai tikai nedaudz. Tas ļauj spiedienam izmukt no trubas, kur tas ir iesprūdis. Lai viss darbotos gaisam ir jāatgriežas līdz gaisa tvērējam pirms turbīnas, jo gaisa plūsmas mērītājs ir ieskaitījis šo gaisu kurš netika izmantots un centīsies pieprasīt papildus benzīnu, liekot motoram aizlieties.
Shis bija rakstiits par bendziniekiem bet princips tas pats. | Offline | | |
|
R1100R | 22. Jan 2011, 11:26 |
#7317
|
| Kopš: 05. Jan 2011
Ziņojumi: 57
Braucu ar: R1100R ,320d
|
22 Jan 2011, 11:20:20 Bagio rakstīja:
22 Jan 2011, 11:16:43 R1100R rakstīja:
22 Jan 2011, 11:12:33 Rudzix rakstīja:
22 Jan 2011, 10:53:03 R1100R rakstīja:
Tātad.. Kas par h..ņu,ka pēc pāris tūkstošu nogriezšanas no alpeļiem parādijās dīvaina skaņa,kas saistīta ar turbīnu.. šorīt iedarbinu ...2min pasildās,sāku braukt un pārslēdzoties atmetu pedāli ,un tieši pie gāzes atlaišanas iesvilpjās turbīna,kad dodu virsū,tad nesvilpj un stāvot uz vietas arī nekādu blakus skaņu nav... neko nesaprotu,jo neko neredz ..viss vienās apšivkās un plastmasos...
Itka tas ir normali nostrada Blow Off
Vari nedaudz paskaidrot,kas tas ...blow off.. un kāpēc tas nedaudz nosvilpo?
Man ir līdzīgi, bet dīzelim ar cauru izpūtēju!
Domā,ir tāda iespēja,ka izdedzis caurms kaut kur?? Būs jāpaskata uz pacēlāja. | Offline | | |
mastermind | 22. Jan 2011, 13:00 |
#7318
|
| Kopš: 24. May 2010
Ziņojumi: 366
Braucu ar:
| Kurš var šodien uzmest aci audio vadiem un sataisīt lai skan rīgā, pārdaugavā? | Offline | | |
beerzinsh | 22. Jan 2011, 13:02 |
#7319
|
| Kopš: 04. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2548
Braucu ar:
| kuraa vietaa vareeja iegaadaaties paklaajinjus kas dereeja uz OEM stiprinaajumiem??? interesee prieksh 36 kupejas!!! | Offline | | |
Gra | 22. Jan 2011, 15:13 |
#7320
|
| Kopš: 25. Sep 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 890
Braucu ar: Coupè; Cabrio; Roadster
| Varbūt kādam ir bijusi šada problēma! Kas ir pie vainas,ja ir šitāda sitoša skaņa,kā klipā?
Auto 320d facelift! (Lūdz bez liekas d..šanas)
sitoša skaņa | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|