Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 190 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
Kathy
21. Jan 2011, 23:58 #7301

Kopš: 03. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 723

Braucu ar: gāzi

ta saucamais " ezis " kondishkai
ka vinju, kaa detalju sauc officiali?
Offline
Kathy
21. Jan 2011, 23:59 #7302

Kopš: 03. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 723

Braucu ar: gāzi


21 Jan 2011, 23:34:03 Markijs rakstīja:

21 Jan 2011, 17:54:00 Kathy rakstīja:

21 Jan 2011, 16:51:18 Markijs rakstīja:
Ir sekojoša problēma, Ceļot augšā logu ar elektrisko cēlēju, nevis airējamo, pašā augšā ir sajūta tāda ka rautos riņķi zobrats, bet pētīju iekšas motoriņam un neredzēju kad tur zobrats būtu mega nodilis, un vēl ir lieka brīvkustība logam augšā lejā, to kkā var novērst ? P.S el logu mehānisms no e30 nepārejnieka.
man bija lidzigi e39. Vaditaja puse logs veras valja/ciet nelabpratigi un ejot ciet biezhi bija tada skanja it ka butu ieksha sabirushi akmeni, kas sava starpa rivejaas. Izardijam durvis utt. protams, neko neatradam- motorins vizuali un citadi tehniska kartiba, galu gala, ilgi petot secinajums: trosei partrucis viena nodilusi stiiga, kas savukart apvinkelejusies apkart pasai trosei un trauceja motorinjam staigat. Divaini- bet fakts.


Viss tika atrisināts, trose bija nodilusi kad pacelts logs augšā, un zobrats negāja pa savu kā teikt sliedi jo tās tur vnk nebija
nu redz ka jau mineju- man tas pats bija
Offline
Zinchux
22. Jan 2011, 00:04 #7303

Kopš: 18. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 814

Braucu ar: un reizēm arī bez.


21 Jan 2011, 23:58:23 Kathy rakstīja:
ta saucamais " ezis " kondishkai
ka vinju, kaa detalju sauc officiali?


Pretestība

http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=18064

[ Šo ziņu laboja Zinchux, 22 Jan 2011, 00:04:33 ]

Offline
jurci-s
22. Jan 2011, 00:34 #7304

Kopš: 13. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3386

Braucu ar: 3-er...M-tech e30, e46


21 Jan 2011, 23:38:33 aarsts rakstīja:

21 Jan 2011, 23:14:26 jurci-s rakstīja:
Pēc kā var noteikti vai ir comonrail. ?



pēc tā ka sprauslas ir ar vadu un motora kodam beigās nāk skaitlis 4.dzinējs arī klusāk murrā (nedaudz). comon rail sprauslu trubas nāk no rampas kā bens/dz ,bet v tipa sūkņiem katram cilindram sava caurulīte uz sprauslu no sūkņa.

no rampas uz katru atsevišķi pa taisno. ? Bet sudigajam variantam ank ta kas pāriet no viena uz otru sprauslu ?
Offline
Driver
22. Jan 2011, 01:41 #7305

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


21 Jan 2011, 21:26:53 otomars rakstīja:

21 Jan 2011, 15:44:51 RedCap rakstīja:
Jautajums par m50b25 zondi....No masinas nak 4 vadi zaljsh, dzeltens, melns, man liekas sarkans, bet zondei ir melns, peleks, 2x balti. Kurs vadus vienot kopa, shtekeris man ir tikai nezinu ka jasaliek. Paldies

pravodka gadiijumaa nav prieksh siemens....tad taa zonde nederees

nav jabaz savi likie priksti tur, kur nevajag
ari siemens zondem ir divi veidi ...tas taa.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
22. Jan 2011, 01:42 #7306

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


22 Jan 2011, 00:04:18 Zinchux rakstīja:

21 Jan 2011, 23:58:23 Kathy rakstīja:
ta saucamais " ezis " kondishkai
ka vinju, kaa detalju sauc officiali?


Pretestība

http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=18064

pretestiba ir e30, uz e39 tas ir blower final stage unit

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
22. Jan 2011, 01:44 #7307

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


21 Jan 2011, 21:56:32 aarsts rakstīja:

21 Jan 2011, 20:55:16 jurci-s rakstīja:
Jautājums e39 2.5 diesel vs e36 2.5 diesel vs e46 2.0 diesel.. varētu lūdzu ieteikt, uzturēšanas ziņā cik liela starpība starp šiem 3 manis pieminētajiem modeļiem. Kā ar aprūpēm.
Paldies.


tikai un vienīgi E46,tikai skaties lai nav ar veco sūkni. (neatkarīgi no modeļa,bet obligāti comon-rail). pārējie ir tuvu kapiem.








tak viena CR sprausla maksas tikpat cik veco savest kartiba, tur suknis bezmaz kaa treshajam golfam

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
nagla
22. Jan 2011, 02:00 #7308

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


22 Jan 2011, 01:41:06 Driver rakstīja:

21 Jan 2011, 21:26:53 otomars rakstīja:

21 Jan 2011, 15:44:51 RedCap rakstīja:
Jautajums par m50b25 zondi....No masinas nak 4 vadi zaljsh, dzeltens, melns, man liekas sarkans, bet zondei ir melns, peleks, 2x balti. Kurs vadus vienot kopa, shtekeris man ir tikai nezinu ka jasaliek. Paldies

pravodka gadiijumaa nav prieksh siemens....tad taa zonde nederees

nav jabaz savi likie priksti tur, kur nevajag
ari siemens zondem ir divi veidi ...tas taa.
taisniba shitam unversala zonde neder!
Offline
Driver
22. Jan 2011, 02:13 #7309

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

vispar pec krasam palasiju, ko sarakstijis un ko grib izdarit.
zonde der, tikai kads ir savacis veco nokniebjot kopa ar stepseli
pec krasam tas ir nevis siemens zondes krasas, bet gan auto pravodkas krasas lidz zondes stepselim...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
22. Jan 2011, 02:16 #7310

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

zalsh > balts
bruns > balts
dzeltens > melns
melnjs > peleks

bet neparko neatbildu ...lai vadi kuup

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
12
22. Jan 2011, 09:25 #7311

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.

vasali. Varbūt kādam kāda informācija par SIA "ITF Europe". Tie ir kravu pārvadātāji.
Offline
R1100R
22. Jan 2011, 10:53 #7312

Kopš: 05. Jan 2011

Ziņojumi: 57

Braucu ar: R1100R ,320d

Tātad.. Kas par h..ņu,ka pēc pāris tūkstošu nogriezšanas no alpeļiem parādijās dīvaina skaņa,kas saistīta ar turbīnu.. šorīt iedarbinu ...2min pasildās,sāku braukt un pārslēdzoties atmetu pedāli ,un tieši pie gāzes atlaišanas iesvilpjās turbīna,kad dodu virsū,tad nesvilpj un stāvot uz vietas arī nekādu blakus skaņu nav... neko nesaprotu,jo neko neredz ..viss vienās apšivkās un plastmasos...
Offline
Rudzix
22. Jan 2011, 11:12 #7313

Kopš: 18. Oct 2009

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke


22 Jan 2011, 10:53:03 R1100R rakstīja:
Tātad.. Kas par h..ņu,ka pēc pāris tūkstošu nogriezšanas no alpeļiem parādijās dīvaina skaņa,kas saistīta ar turbīnu.. šorīt iedarbinu ...2min pasildās,sāku braukt un pārslēdzoties atmetu pedāli ,un tieši pie gāzes atlaišanas iesvilpjās turbīna,kad dodu virsū,tad nesvilpj un stāvot uz vietas arī nekādu blakus skaņu nav... neko nesaprotu,jo neko neredz ..viss vienās apšivkās un plastmasos...
Itka tas ir normali nostrada Blow Off
Offline
R1100R
22. Jan 2011, 11:16 #7314

Kopš: 05. Jan 2011

Ziņojumi: 57

Braucu ar: R1100R ,320d


22 Jan 2011, 11:12:33 Rudzix rakstīja:

22 Jan 2011, 10:53:03 R1100R rakstīja:
Tātad.. Kas par h..ņu,ka pēc pāris tūkstošu nogriezšanas no alpeļiem parādijās dīvaina skaņa,kas saistīta ar turbīnu.. šorīt iedarbinu ...2min pasildās,sāku braukt un pārslēdzoties atmetu pedāli ,un tieši pie gāzes atlaišanas iesvilpjās turbīna,kad dodu virsū,tad nesvilpj un stāvot uz vietas arī nekādu blakus skaņu nav... neko nesaprotu,jo neko neredz ..viss vienās apšivkās un plastmasos...
Itka tas ir normali nostrada Blow Off


Vari nedaudz paskaidrot,kas tas ...blow off.. un kāpēc tas nedaudz nosvilpo?
Offline
Bagio
22. Jan 2011, 11:20 #7315

Kopš: 30. Aug 2005

Ziņojumi: 1427

Braucu ar: V8, 954ccm


22 Jan 2011, 11:16:43 R1100R rakstīja:

22 Jan 2011, 11:12:33 Rudzix rakstīja:

22 Jan 2011, 10:53:03 R1100R rakstīja:
Tātad.. Kas par h..ņu,ka pēc pāris tūkstošu nogriezšanas no alpeļiem parādijās dīvaina skaņa,kas saistīta ar turbīnu.. šorīt iedarbinu ...2min pasildās,sāku braukt un pārslēdzoties atmetu pedāli ,un tieši pie gāzes atlaišanas iesvilpjās turbīna,kad dodu virsū,tad nesvilpj un stāvot uz vietas arī nekādu blakus skaņu nav... neko nesaprotu,jo neko neredz ..viss vienās apšivkās un plastmasos...
Itka tas ir normali nostrada Blow Off


Vari nedaudz paskaidrot,kas tas ...blow off.. un kāpēc tas nedaudz nosvilpo?


Man ir līdzīgi, bet dīzelim ar cauru izpūtēju!
Offline
Rudzix
22. Jan 2011, 11:25 #7316

Kopš: 18. Oct 2009

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke


22 Jan 2011, 11:16:43 R1100R rakstīja:

22 Jan 2011, 11:12:33 Rudzix rakstīja:

22 Jan 2011, 10:53:03 R1100R rakstīja:
Tātad.. Kas par h..ņu,ka pēc pāris tūkstošu nogriezšanas no alpeļiem parādijās dīvaina skaņa,kas saistīta ar turbīnu.. šorīt iedarbinu ...2min pasildās,sāku braukt un pārslēdzoties atmetu pedāli ,un tieši pie gāzes atlaišanas iesvilpjās turbīna,kad dodu virsū,tad nesvilpj un stāvot uz vietas arī nekādu blakus skaņu nav... neko nesaprotu,jo neko neredz ..viss vienās apšivkās un plastmasos...
Itka tas ir normali nostrada Blow Off


Vari nedaudz paskaidrot,kas tas ...blow off.. un kāpēc tas nedaudz nosvilpo?
Par Blow-off Valve. Blow-off valve vispareizāk būtu saukt par spiediena atlaišanas vārstu. Tas atbrīvo turbīnas spiedienu pēc tam, kad ir atlaists no gāzes, bet turbīna vēljoprojām griežas radot spiedienu, Kad BOV pamana vakūmu izplūdē, tas vai nu atver vārstu pilnībā, vai tikai nedaudz. Tas ļauj spiedienam izmukt no trubas, kur tas ir iesprūdis. Lai viss darbotos gaisam ir jāatgriežas līdz gaisa tvērējam pirms turbīnas, jo gaisa plūsmas mērītājs ir ieskaitījis šo gaisu kurš netika izmantots un centīsies pieprasīt papildus benzīnu, liekot motoram aizlieties.

Shis bija rakstiits par bendziniekiem bet princips tas pats.
Offline
R1100R
22. Jan 2011, 11:26 #7317

Kopš: 05. Jan 2011

Ziņojumi: 57

Braucu ar: R1100R ,320d


22 Jan 2011, 11:20:20 Bagio rakstīja:

22 Jan 2011, 11:16:43 R1100R rakstīja:

22 Jan 2011, 11:12:33 Rudzix rakstīja:

22 Jan 2011, 10:53:03 R1100R rakstīja:
Tātad.. Kas par h..ņu,ka pēc pāris tūkstošu nogriezšanas no alpeļiem parādijās dīvaina skaņa,kas saistīta ar turbīnu.. šorīt iedarbinu ...2min pasildās,sāku braukt un pārslēdzoties atmetu pedāli ,un tieši pie gāzes atlaišanas iesvilpjās turbīna,kad dodu virsū,tad nesvilpj un stāvot uz vietas arī nekādu blakus skaņu nav... neko nesaprotu,jo neko neredz ..viss vienās apšivkās un plastmasos...
Itka tas ir normali nostrada Blow Off


Vari nedaudz paskaidrot,kas tas ...blow off.. un kāpēc tas nedaudz nosvilpo?


Man ir līdzīgi, bet dīzelim ar cauru izpūtēju!

Domā,ir tāda iespēja,ka izdedzis caurms kaut kur?? Būs jāpaskata uz pacēlāja.
Offline
mastermind
22. Jan 2011, 13:00 #7318

Kopš: 24. May 2010

Ziņojumi: 366

Braucu ar:

Kurš var šodien uzmest aci audio vadiem un sataisīt lai skan rīgā, pārdaugavā?
Offline
beerzinsh
22. Jan 2011, 13:02 #7319

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2542

Braucu ar:

kuraa vietaa vareeja iegaadaaties paklaajinjus kas dereeja uz OEM stiprinaajumiem??? interesee prieksh 36 kupejas!!!
Offline
Gra
22. Jan 2011, 15:13 #7320

Kopš: 25. Sep 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 889

Braucu ar: Coupè; Cabrio; Roadster

Varbūt kādam ir bijusi šada problēma! Kas ir pie vainas,ja ir šitāda sitoša skaņa,kā klipā?
Auto 320d facelift! (Lūdz bez liekas d..šanas)

sitoša skaņa
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo