Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 215 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF filtra izņemšana (nabagu topiks)

AutorsZiņojums
968-jk
19. May 2015, 13:39 #74

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13613

Braucu ar: 30niekiem


19 May 2015, 13:33:31 PASSATizhi rakstīja:

19 May 2015, 13:29:56 smudo rakstīja:

19 May 2015, 12:56:34 funkyasshit rakstīja:
Kāpēc jābrauc ar dīzeli, ja jāņem/jāprogrammē nost EGR/DPF un tad vēl jāizdomā kādi risinājumi, lai samazinātu smakas?


Pienemu, ka tas ir retorisks jautajums
Tapat var jautat:
Kapec jabrauc ar gazi?
Kapec japerk lietots auto?
Kapec liek lietotas riepas?

P.S. Nav man benzina auto uzlikta gaze, nekad neesmu licis lietotas riepas. Uz so postu var neatbildet un jauztver ka OT

vecīt, tev jādzēšas ārā. tu šeit galīgi neiederies

Kāreiz iederas, jo šeit visi par kko dirš.
Offline
Laoshi
19. May 2015, 13:57 #75

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


19 May 2015, 13:39:15 968-jk rakstīja:
Kāreiz iederas, jo šeit visi par kko dirš.


Beidz, čalis pilnā nopietnībā teica, ka viņam nav gāze, bet ir jaunas riepas
Offline
Driver
19. May 2015, 14:16 #76

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


19 May 2015, 12:56:34 funkyasshit rakstīja:
Kāpēc jābrauc ar dīzeli, ja jāņem/jāprogrammē nost EGR/DPF un tad vēl jāizdomā kādi risinājumi, lai samazinātu smakas?

tak puse ja varetu panjemtu sev e90, bet ar 2.4td motoru ieksha no e28, kam butu virsu mehaniskais suknis.

no arpuses gandriz kaa m3, bet visadi citadi viss pa leto un nav nedz CR sprauslas jaremonte, nedz DPF un EGR japisina

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
roliks
20. May 2015, 08:36 #77

Kopš: 25. Jan 2003

Ziņojumi: 2773

Braucu ar: neizgrieztu dpf un EX80**

dpf griezēji jūs keramiku atdodat klientam atpakaļ vai paši "utilizējat"?
Offline
kkas
20. May 2015, 08:52 #78

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu


20 May 2015, 08:02:42 VWfans rakstīja:
Tomēr neskaidrs ir palicis jautājums - kāpēc DPF filtrs maksā TIK DĀRGI??? Ja tas maksātu normālu cenu (100-200 eiro), tad varētu mainīt un nepārdzīvot...

nu hvz. skatījos avensim ebrejā 500 eur. imho priekš vienreizēja ieguldījuma tas nekas nav.
bet nu ja cilvēks līzingam knapi mēneša maksu var sakasīt, tad pat 200 eur ir nepaceļama summa
Offline
PowerBMW
20. May 2015, 09:31 #79

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


19 May 2015, 14:16:40 Driver rakstīja:

19 May 2015, 12:56:34 funkyasshit rakstīja:
Kāpēc jābrauc ar dīzeli, ja jāņem/jāprogrammē nost EGR/DPF un tad vēl jāizdomā kādi risinājumi, lai samazinātu smakas?

tak puse ja varetu panjemtu sev e90, bet ar 2.4td motoru ieksha no e28, kam butu virsu mehaniskais suknis.

no arpuses gandriz kaa m3, bet visadi citadi viss pa leto un nav nedz CR sprauslas jaremonte, nedz DPF un EGR japisina

jap un benzīngalvām jāliek LPG un jajājas ar dzinēja darbību
Offline
JDS
20. May 2015, 09:36 #80

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10961

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


20 May 2015, 08:36:15 roliks rakstīja:
dpf griezēji jūs keramiku atdodat klientam atpakaļ vai paši "utilizējat"?

Arii interesee
Offline
Laoshi
20. May 2015, 10:00 #81

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


20 May 2015, 09:36:15 JDS rakstīja:

20 May 2015, 08:36:15 roliks rakstīja:
dpf griezēji jūs keramiku atdodat klientam atpakaļ vai paši "utilizējat"?

Arii interesee


Nu Kaross kādu laiku atpakaļ bija iepostējis attēlu ar uz galda sakrautu DPF grēdu
Offline
funkyasshit
20. May 2015, 10:09 #82

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

ADblue gan ir štelle. Smidzina urīnu izpūtējā un samazina dīzeļa mēslainību par 90%.
Kāds vai tad arī uzpērk tos keramikas DPF un katalizatorus? Cik zinu visi grib platīnu, nevis keramiku.
Offline
JDS
20. May 2015, 10:28 #83

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10961

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


20 May 2015, 10:09:34 funkyasshit rakstīja:
ADblue gan ir štelle. Smidzina urīnu izpūtējā un samazina dīzeļa mēslainību par 90%.
Kāds vai tad arī uzpērk tos keramikas DPF un katalizatorus? Cik zinu visi grib platīnu, nevis keramiku.

pilns ss ar uzpirceejiem
Offline
Mizx
20. May 2015, 11:05 #84

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:

Mēs esam trešās pasaules valsts, kurā griež visu laukā un sūta uz attīstītajām valstīm, lai tur stellētu atpakaļ. Pats savulaik vedu uz Vāciju, laba naudiņa sanāca. Tas par izņemtiem labajiem, ne nokalpojušajiem elementiem.
Offline
nagla
20. May 2015, 11:22 #85

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


20 May 2015, 08:52:20 kkas rakstīja:

20 May 2015, 08:02:42 VWfans rakstīja:
Tomēr neskaidrs ir palicis jautājums - kāpēc DPF filtrs maksā TIK DĀRGI??? Ja tas maksātu normālu cenu (100-200 eiro), tad varētu mainīt un nepārdzīvot...

nu hvz. skatījos avensim ebrejā 500 eur. imho priekš vienreizēja ieguldījuma tas nekas nav.
bet nu ja cilvēks līzingam knapi mēneša maksu var sakasīt, tad pat 200 eur ir nepaceļama summa
tika parasta nomaina nevar dot efektu,jaiegulda ari dzinaja remonta vispirms,jauns EGR un varbut pat dzineja kapremonts,lai jaunais PDF jau pec menesha nebutu aizdirsies!
Offline
nagla
20. May 2015, 11:24 #86

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


20 May 2015, 10:09:34 funkyasshit rakstīja:
ADblue gan ir štelle. Smidzina urīnu izpūtējā un samazina dīzeļa mēslainību par 90%.
Kāds vai tad arī uzpērk tos keramikas DPF un katalizatorus? Cik zinu visi grib platīnu, nevis keramiku.
platins jau ari ir taja keramikaa viss izdevigak iz vest kur taisa analizes tur pat laikam kautkada 4litru taurega kats bija nodots pa 200ls kilograma
Offline
notary
09. Jun 2015, 11:23 #87

Kopš: 16. Feb 2015

Ziņojumi: 6

Braucu ar: E61, 2007.g.

Sveiki visiem. Gribēju padalīties pieredzē. E60d 2007.g., nesen izņemts PDF ar visu programmēšanu. Pēdējā laikā gan uz vietas darbinot, vienalga silts vai auksts, gan braucot (it īpaši ka uzber protams) no ispūtēja zilgani dūmi nāk. Neteikšu, ka baigi, bet redzami. Nogājis autiņš 300k. Eļļu ēd 1 l uz 10 000 k. Kāds var padalīties pieredzē par iespējo vainu?? Jeb varbūt tas ir normāli.
Offline
sn
09. Jun 2015, 12:20 #88

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879722

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

man kolēģim e91 tas notika uzreiz pēc DPF izgriešanas+čipošanas. garāžā iedarbinot auto zils dūms iznāk un piesmirdina garāžu.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
notary
09. Jun 2015, 12:48 #89

Kopš: 16. Feb 2015

Ziņojumi: 6

Braucu ar: E61, 2007.g.

Viņam zils dūms tikai iedarbinot vai visu laiku??? Es vienkārši mēģinu saprast cik daudz tas zilais dūms ir normāla parādība pēc pdf izņemšanas un kad ir jau jāsāk uztraukties.
Offline
DrumB
09. Jun 2015, 12:51 #90

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

PDF
Es ieteiktu aizbraukt pie tā, kas šo procesu veica un parunāt par blakusefektiem.
Offline
sn
09. Jun 2015, 12:54 #91

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879722

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

viņam tas dūms ir tikai iedarbinot.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
notary
09. Jun 2015, 13:51 #92

Kopš: 16. Feb 2015

Ziņojumi: 6

Braucu ar: E61, 2007.g.


09 Jun 2015, 12:51:28 DrumB rakstīja:
PDF
Es ieteiktu aizbraukt pie tā, kas šo procesu veica un parunāt par blakusefektiem.


Tev kaut kas zināms par blakusefektiem?
Offline
Lauriko
09. Jun 2015, 13:55 #93

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW

Sprauslu stāvoklis?
Bet var būt arī kaut kas nepareizs programmā!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo