Online

Pašreiz BMWPower skatās 198 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
beerzinsh
08. Jan 2024, 08:05 #7281

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2548

Braucu ar:


07 Jan 2024, 15:54:35 @michals1 rakstīja:
Octavia 2,0D 110kw/150zs,iepriekšējā paaudze/19-20 gads/nobraukums 100k. Kādas problēmas šim auto,cik labs/slikts tas ir?


Jāpievērš uzmanība amortizatoriem, vai negrab divmasu spararats un rūsai!

Visādi citādi labs un ietilpīgs ikdienas auto!
Offline
smudo
08. Jan 2024, 10:14 #7282

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Sievai gadu vecs darba Passats 2,0d 150zs DSG (manuāļi, manuprāt, vairs nemaz nav aktuālajiem modeļiem?). 27k km. Kopumā braukt var - ja iemin pedāli, tad kaut ko kustās uz priekšu un iet uz gaisa (pa šoseju pie 120kmh ap 6l momentānais), bet visādi citādi ļoti bēdīga sajuta, kad no G05 pārsēdies pa tiešo uz šo auto. Iespējams dēļ eko prasībām tā kārba miegaina saregulēta un pat sport režīms neko daudz nepalīdz (senāk man bija A6 C7 FL ar 2,0d 140kW dzinēju un S-tronic) - tas auto bija kā diena pret nakti dinamikas un kārba darbības ziņā pret šo Passat. Kādreiz pašam pirmais jaunais auto bija 2010. gada B6 highline ar 1,8 TFSI - ļoti patika tas auto un sajūta tāda, ka kaut kāds regress noticis VAGam vai arī es esmu izlepis pa šiem gadiem. Infotainment arī tāds palēns un nemāku pastāvīgi atslēgt lane assist, kas stūri rausta visu laiku - kā pieslēdz ACC, tad pieslēdzas lane assist, ko var izslēgt, bet līdz nākamajam auto restartam. Varbūt kaut kur dziļāk menu to var pavisam atslēgt?

Passat pluss ir tas, ka vietas ir ļoti daudz salonā otrajā rindā un ja nav ļoti piekasīgs, tad īsti nekas cits īpaši netraucē tajā auto.
Offline
casivupi
08. Jan 2024, 10:35 #7283

Kopš: 28. Jul 2023

Ziņojumi: 211

Braucu ar:

nesaprotu šos pilsētas street racerus - kurš pirmais pie nākamā sarkanā kas tieši tur var būt par lēnu DSG
Offline
saab21
08. Jan 2024, 10:52 #7284

Kopš: 11. Nov 2011

Ziņojumi: 374

Braucu ar: MJ


07 Jan 2024, 09:39:46 @lietus rakstīja:

07 Jan 2024, 07:59:56 @yo_G rakstīja:

07 Jan 2024, 00:42:09 @Koljan rakstīja:

06 Jan 2024, 00:24:10 @xrp rakstīja:

03 Jan 2024, 21:55:55 @pelu_junkurs rakstīja:
Ja jau par francūžiem, kādam ir komentārs par franču 1.5 dīzļiem, kas nāk pēdējos komercniekos (maybe arī ikdienas auto, bet tādus nepārzinu). Skatos uz 125tkm francūzi ikdienas darba gaitām, automāts. Skaidrs, ka pirmos 100-150tkm nekas vērā ņemams nenotiek, bet varbūt kādam firmas kaste jau nodzīta līdz +/-200?

Jau 2 mēnešus gaidu proace city ar 1.5 dīzeli, pie 95000 beidzās motors, ķēde vēl nebija mainīta.


Ļoti līdzīgs gadijums mums arī firmā ar Proace City '21g, bet mums motors izbeidzās pie 67tkm, saromentēja pa garantiju, bet tagad pie 90tkm atkal stāv wess'ā ar pastiprinātu eļļas patēriņu

Darbā ir 20 gab 2022 gada ProAce City. Ne tikai dīzeļiem ir problēmas. Arī 1.2 benzīni ar 96kw rij eļļu, mēdz arī vispār pazust eļļas spiediens. Gada laikā visi 20 gab ir bijuši pie dīleriem uz dažādiem garantijas remontiem.
Kas vēl raksturīgi, regulāri izbeidzas visādas spuldzītes, spēj tik mainīt.


1.2 bija probleema ar zobsiksnu. To izdomaaja eljljot, bet nepadomaaja, ka zobsiksna dilst un taas daljinjas nonaak eljljoshanas sisteemaa un to nosprosto. Man liekas bija ruupniicas atsaukums ar to saistībā.


Autoparkā ir divi Berlingo L2 ar 1.5, 130zs dīzeļiem, viens trīs gadīgs manuālis ar 100+k km otrs automāts (automāts pārsteidz, 8 robu un slēdzas, priekš komercnieka, ļoti labi) tieši gadu vecs auto ar kādiem 30+ km. Ar dzinējiem, ptu, ptu, nav nekādu problēmu bijušas, bet nu jārēķinas, ka eļļas intervāli mums nepārsniedz 15-20k km un pirmā eļļas maiņa abem bija uz 8k km (pieļauju, ka lielākajai daļai, kas lietoti ir tirgošanā, eļļas intervāli ir dīlera rekomendētie 40k km, jau sākot ar pirmo maiņu). Pagaidām par šiem 1.5 nevar teikt nevienu sliktu vārdu, gan patēriņa, eksplutācijas un jaudas ziņā. Redzēs, kas būs pēc laika, un nav ne jausmas cik dinamiskas ir tās divas mazāk jaudīgās versijas).
Vienīgās problēmas, kas nāk prātā ir bijušas ar trīsgadīgo - ap 100k km viens kārbas blīvslēgs izbiedzās (garantijas remonts), izbeidzās sajūga cilindrs (laikam cilindrs, pedālis atpakaļ negāja) un viena numura apgaismojuma ligzda sadega, bet tur es pieļauju, ka paši vainīgi bijām.
Komentārs par "slapjo" zobsiksnu, viss atkarīgs vai tiek lieta rekomendējamā eļļa, tad zobenes nodiluma daļiņu problēmas neesot (it kā).

[ Šo ziņu laboja saab21, 08 Jan 2024, 10:54:57 ]

Offline
josi
08. Jan 2024, 11:04 #7285

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


08 Jan 2024, 10:14:22 @smudo rakstīja:
Infotainment arī tāds palēns un nemāku pastāvīgi atslēgt lane assist, kas stūri rausta visu laiku - kā pieslēdz ACC, tad pieslēdzas lane assist, ko var izslēgt, bet līdz nākamajam auto restartam. Varbūt kaut kur dziļāk menu to var pavisam atslēgt?

Jā, sākot ar MY2021 VW pamainīja, ka Lane Assist vienmēr ir ieslēgts (to laikam diktē kādas EU prasības), bet caur kodēšanu joprojām var ieslēgt lai auto atcerās pēdējo on/off vērtību. Tāpat caur kodēšanu var nedaudz pamainīt atsaucību uz gāzes pedāli.
Offline
Mikels
08. Jan 2024, 11:10 #7286

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu


08 Jan 2024, 10:35:59 @casivupi rakstīja:
nesaprotu šos pilsētas street racerus - kurš pirmais pie nākamā sarkanā kas tieši tur var būt par lēnu DSG

Kāds sakars tam, ka auto tupī ar pilsētas street raceriem? Tas ir reāli kaitinoši un šī problēma ir novērota diezgan daudziem jaunajiem auto. Protams, ja nav nekādas prasības attiecībā uz to kā auto brauc, tad nekas arī netraucē.
Offline
k-k
08. Jan 2024, 11:41 #7287

Kopš: 21. Aug 2008

No: Zilupe

Ziņojumi: 161

Braucu ar: G34 Gen 5, G31 '21


08 Jan 2024, 10:14:22 @smudo rakstīja:
Sievai gadu vecs darba Passats 2,0d 150zs DSG (manuāļi, manuprāt, vairs nemaz nav aktuālajiem modeļiem?). 27k km. Kopumā braukt var - ja iemin pedāli, tad kaut ko kustās uz priekšu un iet uz gaisa (pa šoseju pie 120kmh ap 6l momentānais), bet visādi citādi ļoti bēdīga sajuta, kad no G05 pārsēdies pa tiešo uz šo auto. Iespējams dēļ eko prasībām tā kārba miegaina saregulēta un pat sport režīms neko daudz nepalīdz (senāk man bija A6 C7 FL ar 2,0d 140kW dzinēju un S-tronic) - tas auto bija kā diena pret nakti dinamikas un kārba darbības ziņā pret šo Passat. Kādreiz pašam pirmais jaunais auto bija 2010. gada B6 highline ar 1,8 TFSI - ļoti patika tas auto un sajūta tāda, ka kaut kāds regress noticis VAGam vai arī es esmu izlepis pa šiem gadiem. Infotainment arī tāds palēns un nemāku pastāvīgi atslēgt lane assist, kas stūri rausta visu laiku - kā pieslēdz ACC, tad pieslēdzas lane assist, ko var izslēgt, bet līdz nākamajam auto restartam. Varbūt kaut kur dziļāk menu to var pavisam atslēgt?

Passat pluss ir tas, ka vietas ir ļoti daudz salonā otrajā rindā un ja nav ļoti piekasīgs, tad īsti nekas cits īpaši netraucē tajā auto.

Tas pats ar sievas darba VW Arteon, Lane assist čakarē prātu visu laiku, 2.0l bencīns, nesilst normāli, kārba jocīga.

Pārkāpjot uz brīdi no g31, gribās lauzt krēslus.
Offline
kkas
08. Jan 2024, 11:55 #7288

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu

dēļ eko šmeko visiem viss nogriezts un tizls. Volvo katru startu atgriežas comfort mode ,start stop pats par sevi (bet interesanti, ka vēljoprojām konfigurācijā ir memory režīms, bet oficiāli neviens tev viņu neieslēgs). labā ziņa, ka start stop tizlību beidzot atrisinājuši ar mild hybrid.
nezinu kā tagadējiem, bet 2020 vismaz var lane assist atslēgt. Smieklīgākais, ka Polestar čipoto režīmu arī katru reizi jāieslēdz.
Offline
smudo
08. Jan 2024, 13:28 #7289

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


08 Jan 2024, 10:35:59 @casivupi rakstīja:
nesaprotu šos pilsētas street racerus - kurš pirmais pie nākamā sarkanā kas tieši tur var būt par lēnu DSG


Ir forši, ja auto reaģē momentāni uz pedēļa nospiešanu. Kad sieva tikko šo darba auto dabūja - pirmajā dienā atbraucot mājās teica, lai izmetu līkumu, jo viņai škita, ka tam "esot kaut kas salūzis - neejot un piekare pa bedrēm skanot" (pēc G05 un Audi A6, kas ir privātie auto). Izmetot loku pa rajonu pateicu, ka viss tam auto OK un parādīju kārbai sporta režīmu, bet tas nepalīdz ar akseleratora pedāļa mappingu. Viss ir relatīvs un katrs to salīdzina ar citiem auto, ko sanāk braukt.
Offline
smudo
08. Jan 2024, 13:31 #7290

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


08 Jan 2024, 11:55:28 @kkas rakstīja:
dēļ eko šmeko visiem viss nogriezts un tizls. Volvo katru startu atgriežas comfort mode ,start stop pats par sevi (bet interesanti, ka vēljoprojām konfigurācijā ir memory režīms, bet oficiāli neviens tev viņu neieslēgs). labā ziņa, ka start stop tizlību beidzot atrisinājuši ar mild hybrid.
nezinu kā tagadējiem, bet 2020 vismaz var lane assist atslēgt. Smieklīgākais, ka Polestar čipoto režīmu arī katru reizi jāieslēdz.



Salīdzinājumam, 2023. gada G05 Comfort mode nekas netupī.
Offline
sonx33
08. Jan 2024, 15:15 #7291

Kopš: 08. Sep 2008

Ziņojumi: 2080

Braucu ar: 320d

iemetišu par oktāvijām.
iepriekšējā paaudze, 1,6d automāts, nobraucu 150k 4,5 gados, pa lielam nekas īpašs-mainija kondiškas sistēmai kkadus o-riņķus, par garantiju pat kkadas bukses samainija, bēt pie 125k, kad tieši garantija cauri, iepludes kolektora kkads antifrīza ratiators caurs,antifrīzu dzina cilindros, remonts 1,2k.
Tagad no maija ir jauna oktāvija, nedēļas begas uz apkopi 30k jādzen, jau biju pie dīlera-pasažiera durvim apakša lampiņa, kas izgaismo skoda logo uz zemes izkrita un taisot durvis sapisa blīvgumiju, tas neesot nekas jauns. lielakais besis sākas ziema, slotiņas visu laiku sasalušas, jo pūtējs uz stikla ir kadus 20cm virs slotiņam un ne sūda nesilda. Adaptīvajam kruizam ka aizsnieg sensors, ta ari parastais kruizs nestrādā. Besī, ka automātu noslapējot automata ieliek parkinga un norauj elektro roceni, iedarbinot, ieliekot draiva rocene paliek, pašam manuali visu laiku jāatlaiž, kkads sviests.
Pasutot šo varēju izvēleties Octavia vai Corolla, laikam Corollu vajadzēja pamēģināt.
P.S kolēģim jaunā octavija jau gadu, 3 lampas pa garantiju riņķi mainitas, cits kolēģis 3 mēnešus bez ekrāna nobraukāja, kas bija noklājies un labākais bija ka velvienam pirmajos 5k km tas 48v a;kis nosedas un ar evakuatoru pie dīlera...

[ Šo ziņu laboja sonx33, 08 Jan 2024, 15:18:47 ]

Offline
cipargalva
08. Jan 2024, 15:21 #7292

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Nevajadzēja corollu pamēģināt

Automātisks P un rocene, atverot durvis, jau tagad ir visiem jaunajiem auto ar automātiskajām kārbām. Besī atlaist roceni katru reizi? A ko darītu, ja būtu vecais štoks kaut vai? Nelietotu?
Vispār elektrisko roceni vari arī neatlaist, vienkārši slēgt draivā un braukt. Pati atlaidīsies.

Jaunajam modelim klasika vēl ir kļūda par selektoru.
Tā mild hibrīda sadaļa ir tāda šaubīga. Kolēģim jau 2x tas 48v aķis par sevi atgādināja. Dīleris saka, ka vajag vairāk braukt, lai gan cilvēks katru dienu nobrauc ap 100 km

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 08 Jan 2024, 15:28:23 ]

Offline
sonx33
08. Jan 2024, 15:34 #7293

Kopš: 08. Sep 2008

Ziņojumi: 2080

Braucu ar: 320d


08 Jan 2024, 15:21:28 @cipargalva rakstīja:
Nevajadzēja corollu pamēģināt

Automātisks P un rocene, atverot durvis, jau tagad ir visiem jaunajiem auto ar automātiskajām kārbām. Besī atlaist roceni katru reizi? A ko darītu, ja būtu vecais štoks kaut vai? Nelietotu?
Vispār elektrisko roceni vari arī neatlaist, vienkārši slēgt draivā un braukt. Pati atlaidīsies.

Jaunajam modelim klasika vēl ir kļūda par selektoru.
Tā mild hibrīda sadaļa ir tāda šaubīga. Kolēģim jau 2x tas 48v aķis par sevi atgādināja. Dīleris saka, ka vajag vairāk braukt, lai gan cilvēks katru dienu nobrauc ap 100 km

Jā, var sakt braukt ar izspolešanu un palēcienu. iepriekšējai oktāvijai bija automāts ar parasto kloķi un parasto roceni, roceni reti kad izmantoju.
Dīlerim vienmēr ir ģeniālas atbildes, ari pārdošanas bukleta tad lai ieraksta to
A, vel oktāvijai besi line assist, ka nedaudz uzbrauc līnijai ta pretigi pīkst, jau vairakas reizes sikai mašīna no ši ir piemodies. Sievai ir kamiq, tam nebrēc tik traki, nav tik jutigs
Je iepriekšējai oktāvijai būtu bijis adaptīvais kruizs un keyless, tad viennozīmigi labāks autiņš par jauno..

[ Šo ziņu laboja sonx33, 08 Jan 2024, 15:36:27 ]

Offline
m8archa
08. Jan 2024, 16:00 #7294

Kopš: 28. Dec 2009

Ziņojumi: 1086

Braucu ar: Zirdzinnu

Mk8 golfam kaitina “colission warning” sūds, kad skaidri redzams, ka pietiek atlaist gāzi (kāds priekšā nogriežas pa labi / kreisi) tas reizēm pretīgi brēc. Joslu asistentu esmu iemācījies katru reizi izslēgt jau sākot braukt. Pagaidām 50 k un atskaitot eļļas maiņas nav pisis prātu. Tā pati cūcība ar slotiņām, mūžīgais sasalums apakšā.
Offline
cmax
08. Jan 2024, 16:37 #7295

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1071

Braucu ar:


08 Jan 2024, 15:34:53 @sonx33 rakstīja:

08 Jan 2024, 15:21:28 @cipargalva rakstīja:
Nevajadzēja corollu pamēģināt

Automātisks P un rocene, atverot durvis, jau tagad ir visiem jaunajiem auto ar automātiskajām kārbām. Besī atlaist roceni katru reizi? A ko darītu, ja būtu vecais štoks kaut vai? Nelietotu?
Vispār elektrisko roceni vari arī neatlaist, vienkārši slēgt draivā un braukt. Pati atlaidīsies.

Jaunajam modelim klasika vēl ir kļūda par selektoru.
Tā mild hibrīda sadaļa ir tāda šaubīga. Kolēģim jau 2x tas 48v aķis par sevi atgādināja. Dīleris saka, ka vajag vairāk braukt, lai gan cilvēks katru dienu nobrauc ap 100 km

Jā, var sakt braukt ar izspolešanu un palēcienu. iepriekšējai oktāvijai bija automāts ar parasto kloķi un parasto roceni, roceni reti kad izmantoju.
Dīlerim vienmēr ir ģeniālas atbildes, ari pārdošanas bukleta tad lai ieraksta to
A, vel oktāvijai besi line assist, ka nedaudz uzbrauc līnijai ta pretigi pīkst, jau vairakas reizes sikai mašīna no ši ir piemodies. Sievai ir kamiq, tam nebrēc tik traki, nav tik jutigs
Je iepriekšējai oktāvijai būtu bijis adaptīvais kruizs un keyless, tad viennozīmigi labāks autiņš par jauno..

Par rokasbremzi-nav tā ka auto hold ieslēgts?
Offline
Domeniks
08. Jan 2024, 17:15 #7296

Kopš: 14. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2957

Braucu ar: Toyota

Divgadīga octavia, 120000 nobraukums. Aizmugurējais papildus bremžu led apgaismojums nomainīts (garantija). Nokrita salonā atpakaļskata spogulis, nomainīts ar visu vējstiklu (garantija).Izlādējās aķis, izrādās kautkāds relejs nenostrādāja (garantija).
Offline
beerzinsh
08. Jan 2024, 17:34 #7297

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2548

Braucu ar:


08 Jan 2024, 15:15:52 @sonx33 rakstīja:
iemetišu par oktāvijām.
iepriekšējā paaudze, 1,6d automāts, nobraucu 150k 4,5 gados, pa lielam nekas īpašs-mainija kondiškas sistēmai kkadus o-riņķus, par garantiju pat kkadas bukses samainija, bēt pie 125k, kad tieši garantija cauri, iepludes kolektora kkads antifrīza ratiators caurs,antifrīzu dzina cilindros, remonts 1,2k.
Tagad no maija ir jauna oktāvija, nedēļas begas uz apkopi 30k jādzen, jau biju pie dīlera-pasažiera durvim apakša lampiņa, kas izgaismo skoda logo uz zemes izkrita un taisot durvis sapisa blīvgumiju, tas neesot nekas jauns. lielakais besis sākas ziema, slotiņas visu laiku sasalušas, jo pūtējs uz stikla ir kadus 20cm virs slotiņam un ne sūda nesilda. Adaptīvajam kruizam ka aizsnieg sensors, ta ari parastais kruizs nestrādā. Besī, ka automātu noslapējot automata ieliek parkinga un norauj elektro roceni, iedarbinot, ieliekot draiva rocene paliek, pašam manuali visu laiku jāatlaiž, kkads sviests.
Pasutot šo varēju izvēleties Octavia vai Corolla, laikam Corollu vajadzēja pamēģināt.
P.S kolēģim jaunā octavija jau gadu, 3 lampas pa garantiju riņķi mainitas, cits kolēģis 3 mēnešus bez ekrāna nobraukāja, kas bija noklājies un labākais bija ka velvienam pirmajos 5k km tas 48v a;kis nosedas un ar evakuatoru pie dīlera...



Ja sāpe ir par aizsnigušu radaru un nestrādājošu kruīzu, tad pilnīgi visiem auto tāpat ir. Ar auto rokas bremzi arī Corollā tieši tāpat bija!
+ Corolla īsti nav salīdzināma ar Octaviu pēc salona izmēriem, tur reāli ļoti šaurība mājo.
Corolla Cross varbūt vēl būtu salīdzināma opcija, ja nevajag mega daudz vietas bagāžas nodaalījumā!

Bet vispār vajag paskatīties lietotāja grāmatiņā, vismaz atceros Peugeot jaunajiem bija aprakstīta procedūra, kā atslēgt auto rokasbremzi, lai ziemā neiesalst!
Offline
casivupi
08. Jan 2024, 19:02 #7298

Kopš: 28. Jul 2023

Ziņojumi: 211

Braucu ar:

VAG DSG kaross var nočipot
Offline
ATB
08. Jan 2024, 20:39 #7299

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


08 Jan 2024, 15:15:52 @sonx33 rakstīja:
iemetišu par oktāvijām.
iepriekšējā paaudze, 1,6d automāts, nobraucu 150k 4,5 gados, pa lielam nekas īpašs-mainija kondiškas sistēmai kkadus o-riņķus, par garantiju pat kkadas bukses samainija, bēt pie 125k, kad tieši garantija cauri, iepludes kolektora kkads antifrīza ratiators caurs,antifrīzu dzina cilindros, remonts 1,2k.
Tagad no maija ir jauna oktāvija, nedēļas begas uz apkopi 30k jādzen, jau biju pie dīlera-pasažiera durvim apakša lampiņa, kas izgaismo skoda logo uz zemes izkrita un taisot durvis sapisa blīvgumiju, tas neesot nekas jauns. lielakais besis sākas ziema, slotiņas visu laiku sasalušas, jo pūtējs uz stikla ir kadus 20cm virs slotiņam un ne sūda nesilda. Adaptīvajam kruizam ka aizsnieg sensors, ta ari parastais kruizs nestrādā. Besī, ka automātu noslapējot automata ieliek parkinga un norauj elektro roceni, iedarbinot, ieliekot draiva rocene paliek, pašam manuali visu laiku jāatlaiž, kkads sviests.
Pasutot šo varēju izvēleties Octavia vai Corolla, laikam Corollu vajadzēja pamēģināt.
P.S kolēģim jaunā octavija jau gadu, 3 lampas pa garantiju riņķi mainitas, cits kolēģis 3 mēnešus bez ekrāna nobraukāja, kas bija noklājies un labākais bija ka velvienam pirmajos 5k km tas 48v a;kis nosedas un ar evakuatoru pie dīlera...


20.gada 1.5Tsi manuālis, hetčbeks (ar elektrisko roķeni), 26k km

Kā jau minēja, roķene pati atlaižas, kad uzsāc braukt. Manuālim ieliec pirmajā vai atpakaļgaitā un mazliet palaid vaļā sajūgu - ja piešaujas, pat nejūt aizturi, protams, ja laidīsi, domājot, ka ir pati noņēmusies jau, tad tas leciens ir jūtams (atkarībā, cik strauji gribi uzsākt). Ikdienā man pašam ērtāk tomēr atslēgt pašrocīgi.

Par slotiņām - problēmu atrisina elektriska vējstikla apsildes opcija. Tiesa gan, tagad pie -20 bija tā, ka tiklīdz kā izslēdzas vējstikla apsilde, tā uzreiz sāka augšējās daļas stikla piesalt (slotiņas sāk tricināties). PS. Kad bija aizsalis stikls, ļoti labi varēja redzēt kā zem slotiņām smuki kūst rīta sarma - tiesa gan, ja pašas slotas ar ledus, tās vajadzēs pašam manuāli attīrīt no sasalušiem gabaliem, ja tādi būtu.

Par adaptīvo kruīzu - jā, mazākā šļura aizsit ciet un viss uzreiz pārstāj strādāt. Nebūtu ņēmis to opciju, ja zinātu.

Bet vis-vis-visvairāk besī kļūda par parkingsensoriem, kas izmetās startējot. Un pat ja ne pats fakts, ka parkingi nestrādā, bet tieši kā tā kļūda tiek paziņota - ieprogrammēts ir tā, ka no sākuma izmetas kļūda par nestrādājošiem parkingiem, pēc tam par nestrādājošu izbraukšanas assistentu un vēl par kaut ko. Ā, un kad izkusties no vietas atkal izmetas kļūda, ka JA NU TU NESAPRATI, TAD TEV NESTRĀDĀ PARKINGIIIIIIIIIIII Un pie katra paziņojuma kaitinoš signāls noskan. Man ne tik ļoti netraucētu tas , ka nav parkingi (jo pietiek noslāpēt un pielaist auto un viss strādā) kā man besī tā skaļā paziņojumu skaņa. x3

Krakšķ sinhronizatori kārbai Aukstā laikā vairāk, siltā mazāk, bet tik un tā. Ā un kārbai vēl ir tāds niķis, ka liekot 1 vai R dažreiz sanāk ielikt tikai līdz pusei un laižot sajūgu vaļā nevis vienkārši izmet no ātruma, bet atskan skaļš TRRRRRRRRRRRR un ātrumupārslēgs kā negudrs raustās un protams stajankā smaidi garantēti un kauns pašam arī, ka jauna škoda skan kā vecs gaziks ar beigtiem sinhronizatoriem

Vēl pa garantiju nomainīja aizmugurē grabošas bagāžnieka buksītes/hvz kā to nosaukt. Tā kā ja braucot pa bedrēm ir graboņa aizmugurē, tad varbūt tas ir tas - ārzemju forumos daudziem tā ir.

No plusiem :

Ļoti patīk, ka paneļa vidējās ventilācijas režģus var pavērst uz ātrumupārslēdzēja kloķi. Aukstā laikā sanāk improvizēti uzsildīt arī ātrumupārslēgu ar siltu gaisu
Infotainment sistēma patīk. Bet nu man nebija problēmas arī ar e60 aizvēsturisko IDrive (ko visi zākā), tā kā tas laikam man subjektīvais viedoklis
Patīk, ka ja, telefons saslēgts bluetooth, tad, ja skan radio, un gribi ieslēgt youtube mūziku, tad nevajag iet caur menu un pārslēgtu uz bluetooth skaņas avotu. Multimēdījs pats automātiski detektē, ka no telefons atskaņo video un izslēdz radio un ieslēdz bluetooth avotu.
LED Matrix gaismas bliež Patīk ļoti. Nav bijis problēmu.

Šī gada hīts ir, ka aukstumā vairs neslēdzās durvis ciet pasažieru pusē. Biju jau pieradis, ka nolokāmie spoguļi var palikt nolocīti, kamēr auksts Bet par durvīm man bija jaunums Dīlera atbilde - iedzeniet siltās telpās un mēģiniet izpūst ar gaisu. Izplatīta problēma, kad ārā ātri krītas temperatūra un mitrums paliek durvīs un sasalst

Vispār izklausās traki, bet es tomēr vairāk apmierināts nekā neapmierināts ar auto. Tomēr tā ir škoda nevis kaut kas ārkārtējs un man nav traku ekspektāciju.
Offline
ATB
08. Jan 2024, 20:48 #7300

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Ā, un line assist ir kaķim zem astes.

Pārējiem jautājums: vai tad jums jau nav automātiski izstrādājies ieradums iesēžoties auto, uzreiz :
1. start-stop off
2. line assist off

Es jau pieradis pie tā, ka kaut kas ir vienmēr jāaizslēdz, kad sāc braukt

SLiņķi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo