Online

Pašreiz BMWPower skatās 87 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
Kaross
07. Sep 2023, 15:07 #7261

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4368

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Nu nē. Auto pirkts jauns. Īpašnieks nopircis sievai. Sieva mierīgi braukā uz darbu. 50km dienā. Nav 25 gadīga lidotāja. Tas viennozīmīgi ir brāķis. arī nekādi CAN bremzes nestāv. Pēc auto/dzinēja vizuālā stāvokļa var redzēt, ka nobraukums nekāds. Neviena eļļas pilīte. Pie 300 000km tas dzinējs jau ir slapjš.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
crime
07. Sep 2023, 15:25 #7262

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8521

Braucu ar: m635csi

nu tas tikai vēlreiz pierāda faktu, ka eļļas maiņas ik pa 30tk km ir fufels, droši, ka vēl pa pilsētu muļļāts šurpu turpu visu laiku. 4 gados 2 eļļas maiņas, tas ir stipri par maz, pie tam arī kaut kādu defektu nevar izslēgt. es mainu ik pa 10tk, attiecīgi sanāk 2 eļļas maiņas gadā, pret 2 eļļas maiņām 4 gados. nu tomēr jāsaprot, ka akli paļauties uz dīlera ieteikumiem vālēt tos 30tk km pa pilsētu dzinēja uzsilšanas režīmā diez vai vajadzētu, no otras puses sabiedrība ir tik tupa, ka paļaujas uz visu ko dīleris stāsta, finālā rezultāts ir tāds kāds šobrīd ir, dzinējs sūds, bmw sūds, utt
Offline
crime
07. Sep 2023, 15:28 #7263

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8521

Braucu ar: m635csi

pie tam, fakts, ka sieva nav lidotāja, būs viens no iemesliem, kas samazināja tā dzinēja mūžu, tam n57 tieši ir jāpaspaida tas akselerators, nevis jamīca kā ar jēlu olu

[ Šo ziņu laboja crime, 07 Sep 2023, 15:28:21 ]

Offline
crime
07. Sep 2023, 15:43 #7264

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8521

Braucu ar: m635csi

te vēl rodas jautājums, eļļa mainīta ik pa 30tk, attiecīgi pēdējā maiņa bija uz 60tk, tagad rāda 67tk un visam kapi. pie eļļas noliešanas uz 60tk dīlera mehi vismaz novērtēja pašas eļļas un eļļas filtra stāvokli, nu vai nav skaidas, utt.? tur arī droši visiem viss pohuj, diezgan neticami, ka bloks, šāles, utt sabruka vienā momentā, vispār bez mazākās priekšvēstures.
Offline
520i
07. Sep 2023, 15:45 #7265

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2689

Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS

kaut kā jau liekas, ka šajā stāstā kaut kas ir izlaists. Nu vismaz labo vili jau nu būtu piešķīrūši arī pēc garantijas beigām.
Offline
RSAWorkshop
07. Sep 2023, 15:46 #7266

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7081

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

nu jā, 30k nomuļļāt pa pilsētu ir diezgan ilgs pasākums, tur labi daudz motorstundas. Priekš kam vispār lai muļļātos pa pilsētu vajag dīzeli un vēl pie tam 3.0? Labi, man arī ikdienai ir BMW dīzelis, bet vismaz 1.6 (2.0) un ņēmu ar apziņu, ka minimums 2x nedēļā būs arī trase. Benzīns tomēr ātrāk uzsilst utt

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
smudo
07. Sep 2023, 16:26 #7267

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3640

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


07 Sep 2023, 15:45:27 @520i rakstīja:
kaut kā jau liekas, ka šajā stāstā kaut kas ir izlaists. Nu vismaz labo vili jau nu būtu piešķīrūši arī pēc garantijas beigām.


Garantija nemaz vēl nav beigusies!
Offline
Locis
10. Sep 2023, 22:18 #7268

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11229

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


07 Sep 2023, 15:46:40 @RSAWorkshop rakstīja:
nu jā, 30k nomuļļāt pa pilsētu ir diezgan ilgs pasākums, tur labi daudz motorstundas. Priekš kam vispār lai muļļātos pa pilsētu vajag dīzeli un vēl pie tam 3.0? Labi, man arī ikdienai ir BMW dīzelis, bet vismaz 1.6 (2.0) un ņēmu ar apziņu, ka minimums 2x nedēļā būs arī trase. Benzīns tomēr ātrāk uzsilst utt

Pilnīgi piekrītu. Varbūt tāpēc man jau ar otro N57 un kopsummā jau ap 250k nobrauktiem nav problēmas ,jo īsajos parbraucinos cenšos neizmantot bet tur kur var vilkt. Protams meistari ,kas remonte dzinējus ,zin tos izbeogusos n57,es atkal no kadiem 6 zināmiem tikai vienu zinu kam šāles kirdik bija ,bet tur pēc nopirksnas visur citur bija jāliek ,jo saguris bija.
Offline
Saabich
10. Sep 2023, 22:51 #7269

Kopš: 12. Aug 2007

No: Dagda

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: WC numurzīmēm

Vai tad 250 štukas odo tagad bmw skaitās wooow ir nogājis bez īpašām problēmām?
Offline
Locis
10. Sep 2023, 23:12 #7270

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11229

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Tas domāts nevis odo,bet cik k es esmu nobraucis ar N57. nu tādā ziņā ,teiksim ,pietiekami ,manuprāt ,lai spriestu cik labs /slikts dzinējs.

[ Šo ziņu laboja Locis, 10 Sep 2023, 23:13:56 ]

Offline
Briize
16. Sep 2023, 10:11 #7271

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)

Labs rīts. Jautājums: kā f10 ir ar benzīna dzinējiem ? Kādas ir izplatītākās problēmas un dargākie remonti šiem dzinējiem ?
Paldies !
Offline
RSAWorkshop
16. Sep 2023, 10:48 #7272

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7081

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

kurš no visiem? Viņi ir diezgan daudz

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Deivid
16. Sep 2023, 10:51 #7273

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Ja grib lai strādā ka vajag, tad dārgs ir absolūti viss, tāpat kā citiem nobrauktiem premium auto. Es skatitos 535i virzienā ar N55 dzinēju
Offline
Deivid
16. Sep 2023, 10:59 #7274

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Esmu pārsteigts ka 530i nāca tikai ar N53 dzinēju. Saprotu ka tehnoloģiski kruts bet nekad nepirktu ja man Kaspich nebūtu kaimiņos vai uz speed dial. Dīvaini ka N52 nelika ar šo tilpumu. Neko zemāku uz to virsbūvi neskatītos un V8 N63 arī neuzrunatu. Skaņa - ok, bet N55 tomēr kaut cik uzticams un ja gribas ari viegli paceļama jauda
Offline
Briize
16. Sep 2023, 11:20 #7275

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


16 Sep 2023, 10:48:06 @RSAWorkshop rakstīja:
kurš no visiem? Viņi ir diezgan daudz

523i un 530i ?
Offline
RSAWorkshop
16. Sep 2023, 11:21 #7276

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7081

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


16 Sep 2023, 11:20:34 @Briize rakstīja:

16 Sep 2023, 10:48:06 @RSAWorkshop rakstīja:
kurš no visiem? Viņi ir diezgan daudz

523i un 530i ?

Tie gan jau N53
Kamēr savesti kārtība nav ne vainas, bet pašam apniks pisties ar to n53 ja būs visu pēc kārtas jāmaina un iepriekš ir bijis nopistenis

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Briize
16. Sep 2023, 11:24 #7277

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


16 Sep 2023, 11:21:45 @RSAWorkshop rakstīja:

16 Sep 2023, 11:20:34 @Briize rakstīja:

16 Sep 2023, 10:48:06 @RSAWorkshop rakstīja:
kurš no visiem? Viņi ir diezgan daudz

523i un 530i ?

Tie gan jau N53
Kamēr savesti kārtība nav ne vainas, bet pašam apniks pisties ar to n53 ja būs visu pēc kārtas jāmaina un iepriekš ir bijis nopistenis

Tas sanāk, ka tie benzīni ir vēl lielāks briesmu stāsts par n57 dīzeli ?
Offline
sys9291
16. Sep 2023, 11:28 #7278

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


16 Sep 2023, 11:24:47 @Briize rakstīja:

16 Sep 2023, 11:21:45 @RSAWorkshop rakstīja:

16 Sep 2023, 11:20:34 @Briize rakstīja:

16 Sep 2023, 10:48:06 @RSAWorkshop rakstīja:
kurš no visiem? Viņi ir diezgan daudz

523i un 530i ?

Tie gan jau N53
Kamēr savesti kārtība nav ne vainas, bet pašam apniks pisties ar to n53 ja būs visu pēc kārtas jāmaina un iepriekš ir bijis nopistenis

Tas sanāk, ka tie benzīni ir vēl lielāks briesmu stāsts par n57 dīzeli ?

nobraukts auto ir nobraukts auto - tātad nepieciešamas investīcijas...un nav svarīgi benzīns vai dīzelis...
Offline
Briize
16. Sep 2023, 11:30 #7279

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


16 Sep 2023, 11:28:28 @sys9291 rakstīja:

16 Sep 2023, 11:24:47 @Briize rakstīja:

16 Sep 2023, 11:21:45 @RSAWorkshop rakstīja:

16 Sep 2023, 11:20:34 @Briize rakstīja:

16 Sep 2023, 10:48:06 @RSAWorkshop rakstīja:
kurš no visiem? Viņi ir diezgan daudz

523i un 530i ?

Tie gan jau N53
Kamēr savesti kārtība nav ne vainas, bet pašam apniks pisties ar to n53 ja būs visu pēc kārtas jāmaina un iepriekš ir bijis nopistenis

Tas sanāk, ka tie benzīni ir vēl lielāks briesmu stāsts par n57 dīzeli ?

nobraukts auto ir nobraukts auto - tātad nepieciešamas investīcijas...un nav svarīgi benzīns vai dīzelis...

To es ļoti labi zinu, ir bijuši divi n57 dīzeļi, kuriem ļoti daudz kas mainīts, lai uzturētu tos labā tehniskā stavoklī...
Offline
RSAWorkshop
16. Sep 2023, 11:35 #7280

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7081

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


16 Sep 2023, 11:24:47 @Briize rakstīja:

16 Sep 2023, 11:21:45 @RSAWorkshop rakstīja:

16 Sep 2023, 11:20:34 @Briize rakstīja:

16 Sep 2023, 10:48:06 @RSAWorkshop rakstīja:
kurš no visiem? Viņi ir diezgan daudz

523i un 530i ?

Tie gan jau N53
Kamēr savesti kārtība nav ne vainas, bet pašam apniks pisties ar to n53 ja būs visu pēc kārtas jāmaina un iepriekš ir bijis nopistenis

Tas sanāk, ka tie benzīni ir vēl lielāks briesmu stāsts par n57 dīzeli ?

Nu ne gluži, abi var būt nojāti un var būt nenojāti

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo