Online

Pašreiz BMWPower skatās 217 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
hatim
04. Apr 2013, 20:44 #7241

Kopš: 05. Feb 2009

No: Jaunjelgava

Ziņojumi: 78

Braucu ar:


04 Apr 2013, 16:36:59 Uzmeteejs rakstīja:

04 Apr 2013, 16:33:49 edzulis rakstīja:

04 Apr 2013, 15:22:00 Uzmeteejs rakstīja:
Variet apsveikt es ari pievienojos kapeikpiseeju pulcinjam, nakamnedelj pie kojota lieku gaazi. :smacinja: :vecasolas:


Varbūt beidzot par cilvēku paliksi un mācēsi uzvesties forumā?


stipri shaubos vai shaja jautajuma kas mainisies. fakts ir ka gaze parsvara rada impotenci, bet man ir risinajums - talakos gabalos vilkshu gaazmasku.

prezi ari uzvelc, lai droshak
Offline
BMW-Valcha
04. Apr 2013, 21:03 #7242

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi

Es tavam auto pie sprauslām pielikšu dinamītu, lai vairs gāzi negribātu.

04 Apr 2013, 20:44:53 hatim rakstīja:

04 Apr 2013, 16:36:59 Uzmeteejs rakstīja:

04 Apr 2013, 16:33:49 edzulis rakstīja:

04 Apr 2013, 15:22:00 Uzmeteejs rakstīja:
Variet apsveikt es ari pievienojos kapeikpiseeju pulcinjam, nakamnedelj pie kojota lieku gaazi. :smacinja: :vecasolas:


Varbūt beidzot par cilvēku paliksi un mācēsi uzvesties forumā?


stipri shaubos vai shaja jautajuma kas mainisies. fakts ir ka gaze parsvara rada impotenci, bet man ir risinajums - talakos gabalos vilkshu gaazmasku.

prezi ari uzvelc, lai droshak
Offline
dzhonsons
04. Apr 2013, 21:07 #7243

Kopš: 03. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1132

Braucu ar:


04 Apr 2013, 20:32:06 zzips rakstīja:

04 Apr 2013, 20:11:05 dzhonsons rakstīja:
Vai tagad visur liek šos tizlos, viegli pazaudējamos korķus? Vai arī normāli korķi ir ekstra un par tiem pienākas papildu samaksa?


Kaads tad ir krutais korkjis

Tāds, kuru atverot, tas netiek fiziski atdalīts no bampera. Iedomājies plastmasas kečupa pudeles vāciņu.
Offline
Staris
04. Apr 2013, 21:24 #7244

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

atsūtiet kāds man PM Vecais_ numuru. Pašreizējā telefonā ir tikai vecais numurs
Offline
jaks
04. Apr 2013, 22:50 #7245

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:


04 Apr 2013, 16:31:59 Uzmeteejs rakstīja:

04 Apr 2013, 16:13:17 rumpis rakstīja:

03 Apr 2013, 19:59:43 Udritis rakstīja:
...
Beidz vienreiz č&$&^%$ēt cilvēkiem prātu. Vēl jātiek līdz Holandei vai sliktākā gadījumā līdz Poļiem.
Neviens eļļas pilinātājs nepalīdzēs subāram, neviens šķidrais neizmainīs gāzes degšanas īpatnības, ja nepieskatīs vārstus, subāram galvām agri vai vēlu kirdih.
Par to naudu, ko tas šķidrais brīnums maksā, labāk uztaisa galvu un mašīna ies daudz labāk un ekonomiskāk pat ar plītiņu, un ja vēl bik regulējamu sadaleni.....

No kurienies šāda informācija ir par subaru motoriem un vārstiem Principā, sanāk, ka visiem subaru, kuri ir pārtaisīti uz gāzes, būs jāmaina galvas Kas tas tāds te ir sarakstīts, kas tā par plītiņu priekš subaru


viniem tur bija divu veidu galvas, shaibinieces un ar kompensatoriem, taam ar kompensatoriem man liekas ka viss labi, man bija impreza ar kompensatoru motoru, nobraucu kadus 70tukstoshus uz gaazi un nekas neliecinaaja par kautkadam probleemaam.

Nautmen parunā ar cilvēkiem kuri skrūvē tikai subaru, gāzētajiem aptuveni 50k pēc sagāzēšanas sākas seksiņš
Offline
NautMEN
04. Apr 2013, 23:35 #7246

Kopš: 16. May 2011

Ziņojumi: 158

Braucu ar:


04 Apr 2013, 22:50:57 jaks rakstīja:

04 Apr 2013, 16:31:59 Uzmeteejs rakstīja:

04 Apr 2013, 16:13:17 rumpis rakstīja:

03 Apr 2013, 19:59:43 Udritis rakstīja:
...
Beidz vienreiz č&$&^%$ēt cilvēkiem prātu. Vēl jātiek līdz Holandei vai sliktākā gadījumā līdz Poļiem.
Neviens eļļas pilinātājs nepalīdzēs subāram, neviens šķidrais neizmainīs gāzes degšanas īpatnības, ja nepieskatīs vārstus, subāram galvām agri vai vēlu kirdih.
Par to naudu, ko tas šķidrais brīnums maksā, labāk uztaisa galvu un mašīna ies daudz labāk un ekonomiskāk pat ar plītiņu, un ja vēl bik regulējamu sadaleni.....

No kurienies šāda informācija ir par subaru motoriem un vārstiem Principā, sanāk, ka visiem subaru, kuri ir pārtaisīti uz gāzes, būs jāmaina galvas Kas tas tāds te ir sarakstīts, kas tā par plītiņu priekš subaru


viniem tur bija divu veidu galvas, shaibinieces un ar kompensatoriem, taam ar kompensatoriem man liekas ka viss labi, man bija impreza ar kompensatoru motoru, nobraucu kadus 70tukstoshus uz gaazi un nekas neliecinaaja par kautkadam probleemaam.

Nautmen parunā ar cilvēkiem kuri skrūvē tikai subaru, gāzētajiem aptuveni 50k pēc sagāzēšanas sākas seksiņš


Man reāls lietotājs teica, ka pēc 80k remonts bija vajadzīgs galvai, bet tā kā pa 80k apmaksājas jebkāds remonts un paliek plus, tad pie kājas - liekam jaunajam auto arī virsū gāzi

[ Šo ziņu laboja NautMEN, 04 Apr 2013, 23:58:38 ]

Offline
Udritis
05. Apr 2013, 07:40 #7247

Kopš: 06. Jan 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 48

Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG


04 Apr 2013, 16:31:59 Uzmeteejs rakstīja:

04 Apr 2013, 16:13:17 rumpis rakstīja:

03 Apr 2013, 19:59:43 Udritis rakstīja:
...
Beidz vienreiz č&$&^%$ēt cilvēkiem prātu. Vēl jātiek līdz Holandei vai sliktākā gadījumā līdz Poļiem.
Neviens eļļas pilinātājs nepalīdzēs subāram, neviens šķidrais neizmainīs gāzes degšanas īpatnības, ja nepieskatīs vārstus, subāram galvām agri vai vēlu kirdih.
Par to naudu, ko tas šķidrais brīnums maksā, labāk uztaisa galvu un mašīna ies daudz labāk un ekonomiskāk pat ar plītiņu, un ja vēl bik regulējamu sadaleni.....

No kurienies šāda informācija ir par subaru motoriem un vārstiem Principā, sanāk, ka visiem subaru, kuri ir pārtaisīti uz gāzes, būs jāmaina galvas Kas tas tāds te ir sarakstīts, kas tā par plītiņu priekš subaru


viniem tur bija divu veidu galvas, shaibinieces un ar kompensatoriem, taam ar kompensatoriem man liekas ka viss labi, man bija impreza ar kompensatoru motoru, nobraucu kadus 70tukstoshus uz gaazi un nekas neliecinaaja par kautkadam probleemaam.

Cik zinu, tad 2.0 turbo pirmā impreza ir vienīgā ar kompensatoriem, tās iet ilgāk, pat pāri 100 tk.

Vispār bokserim galvas ir vājākā vieta arī bez gāzes.

[ Šo ziņu laboja Udritis, 05 Apr 2013, 07:49:01 ]

Offline
Udritis
05. Apr 2013, 07:45 #7248

Kopš: 06. Jan 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 48

Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG



Man reāls lietotājs teica, ka pēc 80k remonts bija vajadzīgs galvai, bet tā kā pa 80k apmaksājas jebkāds remonts un paliek plus, tad pie kājas - liekam jaunajam auto arī virsū gāzi

Tas gan tiesa atmaksājas ar uzviju un taisot galvu pie viņas var mēģināt piestrādāt lai vairāk tādu problēmu nav.
Offline
Uzmeteejs
05. Apr 2013, 07:58 #7249

Kopš: 12. Mar 2013

Ziņojumi: 1054

Braucu ar:


05 Apr 2013, 07:40:33 Udritis rakstīja:

04 Apr 2013, 16:31:59 Uzmeteejs rakstīja:

04 Apr 2013, 16:13:17 rumpis rakstīja:

03 Apr 2013, 19:59:43 Udritis rakstīja:
...
Beidz vienreiz č&$&^%$ēt cilvēkiem prātu. Vēl jātiek līdz Holandei vai sliktākā gadījumā līdz Poļiem.
Neviens eļļas pilinātājs nepalīdzēs subāram, neviens šķidrais neizmainīs gāzes degšanas īpatnības, ja nepieskatīs vārstus, subāram galvām agri vai vēlu kirdih.
Par to naudu, ko tas šķidrais brīnums maksā, labāk uztaisa galvu un mašīna ies daudz labāk un ekonomiskāk pat ar plītiņu, un ja vēl bik regulējamu sadaleni.....

No kurienies šāda informācija ir par subaru motoriem un vārstiem Principā, sanāk, ka visiem subaru, kuri ir pārtaisīti uz gāzes, būs jāmaina galvas Kas tas tāds te ir sarakstīts, kas tā par plītiņu priekš subaru


viniem tur bija divu veidu galvas, shaibinieces un ar kompensatoriem, taam ar kompensatoriem man liekas ka viss labi, man bija impreza ar kompensatoru motoru, nobraucu kadus 70tukstoshus uz gaazi un nekas neliecinaaja par kautkadam probleemaam.

Cik zinu, tad 2.0 turbo pirmā impreza ir vienīgā ar kompensatoriem, tās iet ilgāk, pat pāri 100 tk.

Vispār bokserim galvas ir vājākā vieta arī bez gāzes.


man shkjiet ka kompensatoru galvas naaca liidz 98 gadam visiem subaru. impreza, legacy un outback.
ari ne turbo imprezaam visam bija kompensatori. 1.6, 1.8, 2.0, pat vel ilgak bija kompensatori. taka pirmo gadu imprezas mierigi var gaazeet un nekada vaina.

par tam shaibiniecem es nezinu, bet varu paprasiit ganibu dambja uukjii, man tur choms skurvee, ganjau vins zinaas, jo vienam no viniem tur bija sagazeets 3 litrigais outbacks.

[ Šo ziņu laboja Uzmeteejs, 05 Apr 2013, 08:01:52 ]

Offline
_----_
05. Apr 2013, 20:47 #7250

Kopš: 12. Nov 2002

No: Ventspils

Ziņojumi: 47

Braucu ar: Četru riņķu plīti

Man čomam ir divi subāri - Impreza(laikam) un Legacy, abi ar 2l dzinējiem. Viens ir 2006 gada, otrs 2008 gada. Abus pirka jaunus. Abiem pērkot uzreiz ielika gāzi pie Heinriha, abiem ir tā vārsu eļošanas sistēma ar pilināšanu. Vienam no subāriem šodien(bija pie manis atbraucis) ir 219000km, otram par kādiem 50 000 mazāk. Ar dzinējiem problēmas NAV, tā ka nav nemaz tik traki ar tiem subāriem...

[ Šo ziņu laboja _----_, 05 Apr 2013, 20:48:09 ]

Offline
Modjo
05. Apr 2013, 22:07 #7251

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Ko, lai saka. Csdd ir apstiprinatie auto parbuvetaji korektam auto darbam uz lpg. Tiem defaulta ir jazin vajag vai nevajag ellotaju. Jap auto tos parasti vajag. Vaiir jega milet kapeiku
Offline
Vecais
06. Apr 2013, 00:15 #7252

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

Koijot, šīram ieliec paralēlo sprauslu(0,1mm) ar ievadu salonā un uzpildei izņem atsperi ar bumbiņu + uzpildi spārnā

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
edzulis
06. Apr 2013, 00:17 #7253

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

šīrim vienu sprauslu uz salona pečku un uz atvadām pendeli
Offline
edzulis
06. Apr 2013, 00:17 #7254

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Karoče palika siltāks un pazuda gļuki ar aukstu motoru. Moš sveces
Offline
Vecais
06. Apr 2013, 00:18 #7255

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


03 Apr 2013, 19:59:43 Udritis rakstīja:
Vēl jātiek līdz Holandei vai sliktākā gadījumā līdz Poļiem.

Pietiek līdz manīm atbraukt


-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
Kashelz
06. Apr 2013, 00:20 #7256

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Kāds cipars tai šķidrajai iesmidzei?
Offline
edzulis
06. Apr 2013, 00:22 #7257

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Rīt pērku Audi S6 5.2 V10 FSI 2008+. Tam var to šķidro uzlikt??? Mani nenormāli uzstrauc izmeši, negribu piesārņot dabu

[ Šo ziņu laboja edzulis, 06 Apr 2013, 00:26:33 ]

Offline
Vecais
06. Apr 2013, 00:22 #7258

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


06 Apr 2013, 00:17:59 edzulis rakstīja:
Karoče palika siltāks un pazuda gļuki ar aukstu motoru. Moš sveces

Aukstumā gan vairāk spoles/ tūtes/ svečvadi spēlejas.. bet zīlnieks neesmu



-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
Vecais
06. Apr 2013, 00:23 #7259

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


06 Apr 2013, 00:20:37 Kashelz rakstīja:
Kāds cipars tai šķidrajai iesmidzei?

No 999Ls

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
Kashelz
06. Apr 2013, 00:27 #7260

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Kas tur pamatā sastāda cenu pa pozicijām procentuāli? Sūknis specifiskais vai sprauslas?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo