Online

Pašreiz BMWPower skatās 152 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
smudo
18. Dec 2023, 10:42 #7241

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3619

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Neliels update par to, ko pirms pāris mēnešim rudenī rakstīju. Papētot infotainment datus, izrādijās, ka ārpuskārtas eļļas maiņa tomēr parādās auto apkopju sarakstā, pretēji tam, ko minēja BM Auto servisa pieņēmējs (vai arī es viņa teikto pārpratu). Tas, kas netiek darīts, ir netiek resetots standarta apkopju intervāls un laiks. Te var redzēt, ka pie 9k km nobraukuma pirmo "standarta" eļļas maiņu rāda pēc 24k km, kas būtu pie 33k km, bet ne vēlāk, ka pēc 22 mēneši pēc auto reģistrācijas.

Offline
AigarsV
18. Dec 2023, 11:11 #7242

Kopš: 26. May 2003

Ziņojumi: 473

Braucu ar:

Autobrava eļļas maiņas intervālu resetoja (pie ārpus intervāla maiņas), standarta apkopja intervālu nē (jo tur protams nekas netika darīts).
Offline
martins_usars
18. Dec 2023, 11:22 #7243

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Inchcape stāstīja, ka BMW G sērijas apkopju intervāls nosaka darāmo darbu sarakstu. Ja ātrāk noresetosi 30kkm apkopes intervālu, tad ātrāk pienāks 60kkm apkope, kas ir "lielā". Līdz ar to jādara vairāk darbi, lai tā skaitītos paveikta. Apakšā loģika un matemātika. Paralēli iet otrs skaitītājs pēc laika, teiksim bremžu eļļa reizi 2 gados utt.
Offline
cipargalva
18. Dec 2023, 13:11 #7244

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6616

Braucu ar: quattro

Nu, ja 30k apkopi veic ātrāk, tad tikai loģiski būtu arī ar 60k darīt to pašu.
Offline
Deivid
18. Dec 2023, 13:18 #7245

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Jo?

Ne jau par visu mezglu apkopi tiek lauzti šķēpi. Nobraukums ir tikai viens no parametriem. Bremžu kluči un diski nav jāmaina mainoties laikapstākļiem.
Offline
cipargalva
18. Dec 2023, 13:23 #7246

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6616

Braucu ar: quattro

Bremžu klučus un diskus jau arī neviens nemaina tā vienkārši ar akmenī iecirstu intervālu.
Vienīgie, kas no šķidrumiem varētu nebūt jāmaina ātrāk, būtu kaut kāda reduktora/diferenciāļa eļļa un bremžu šķidrums, kuri, stāvot sastrēgumā, netiek īsti "slogoti". Viss pārējais jau jādara vai nu tu mauc pa bāni, vai stāvi ar ieslēgtu kle kle kle uz krastenes.
Offline
martins_usars
18. Dec 2023, 13:27 #7247

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Gašas benzīnam pie 30k jāmaina eļļa + filtrs, pie 60k eļļa + filtrs, kā arī sveces un salona gaisa filtrs Salona gaisa filtrs maksā 200 ar kaut ko eiro, sveces kaut kas ap 30 eiro gabalā - premium braucējiem tādas naudas nav Priekšlaicīgi mainot auto prasīs mainīt arī dzeses šķidrumu un siksnu pirms ražotāja noteiktā intervāla. Visādi citādi Latvijas auto dīleri dara visu, lai klientam nebūtu jāmaksā nauda

Bremžu šķidrums ir jāmaina reizi 2 gados, jo tas uzsūc ūdeni. Ūdens uzvārās un iztvaiko ātrāk par eļļu, tādēļ bremžu eļļa zaudē ar laiku efektivitāti - bremzējot uzkarst kluči un suporti, ūdens eļļas sastāvā iztvaiko un kļūst par tvaiku, kas samazina bremzēšanas spēku.

[ Šo ziņu laboja martins_usars, 18 Dec 2023, 13:37:44 ]

Offline
Deivid
18. Dec 2023, 13:37 #7248

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Ko viņi tai filtrā ir iestrādājuši?


18 Dec 2023, 13:23:33 @cipargalva rakstīja:
kas no šķidrumiem varētu nebūt jāmaina ātrāk, būtu kaut kāda reduktora/diferenciāļa eļļa un bremžu šķidrums, kuri, stāvot sastrēgumā, netiek īsti "slogoti". Viss pārējais jau jādara vai nu tu mauc pa bāni, vai stāvi ar ieslēgtu kle kle kle uz krastenes.


Ja par dzinēja darbu un eļļas maiņu man ir viedoklis un turpināšu mainīt ik 10k, tad 60k apkopē paredzēto 2x ātrāk laikam ka izlaidīšu. Vai būs kāds ieguvums nomainot sveces pie 30k?

Starp citu iestājoties ziemai sievas 1.6T C5X vairs nevibrē. Darbojas perfekti.
Offline
martins_usars
18. Dec 2023, 13:47 #7249

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Sveces ir katra individuālais kretīnisms Manuprāt tiešās iesmidzes benzīnam pilsētas un sastrēgumu apstākļos sveces aizaug. Tik tikko mainīju sveces Alfai uz 26kkm, auto drusku vairāk par 2 gadiem. Beidza purināties tukšgaitā un virsū ņem plūdenāk. Patēriņš nokrita par litru no 11.1 uz 10.1. Pirms tam auto pus gadu stāvēja, pirms tam pus gadu ikdienā brauca sastrēgumos, gan no rīta un vakarā.

Lai būtu par tēmu. 2021. gada Giulia

0kkm - lampas no rūpnīcas nav noregulētas
6kkm - rūpnīcas atsaukums degvielas trubiņai, dīleris nomaina.
24kkm - kreisais motora balsts tiek nomainīts pa garantiju, nomaiņas procesā izrādās, ka arī labais ir "uz robežas"
26kkm - tiek mainīts arī labais balsts.

Pirmā eļļas maiņa 5kkm, pēc tam veikta reizi 8kkm, kā rekomendēja dīleris. Rūpnīcas intervāls 15kkm vai 1 gads. Mēdz gļukot priekšējie parking sensori. Šogad ziemā TPMS spītīgi uzstāj, ka vienam ritenim ir par 0.1bar mazāks spiediens kā ir patiesībā. USB-C ligzda elkoņbalstā dzīvo savu dzīvi un uz bedrēm mēdz pazust CarPlay. Dažreiz infotainment sistēma restartējas pati par sevi. Citādi problēmu nav.

[ Šo ziņu laboja martins_usars, 18 Dec 2023, 13:54:28 ]

Offline
cipargalva
18. Dec 2023, 13:56 #7250

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6616

Braucu ar: quattro


18 Dec 2023, 13:27:24 @martins_usars rakstīja:
Bremžu šķidrums ir jāmaina reizi 2 gados, jo tas uzsūc ūdeni. Ūdens uzvārās un iztvaiko ātrāk par eļļu, tādēļ bremžu eļļa zaudē ar laiku efektivitāti - bremzējot uzkarst kluči un suporti, ūdens eļļas sastāvā iztvaiko un kļūst par tvaiku, kas samazina bremzēšanas spēku.

Un tieši tāpēc šim ir divi paralēli skatītāji - nobraukums un laiks. Ņem vērā to, kurš pienāk pirmais.
Mainīt eļļu biežāk dēļ bezdēšanas sastrēgumos ir ok, bet salona filtru, siksnu un ruļļus ne?
Offline
martins_usars
18. Dec 2023, 14:02 #7251

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Iespējams siksnām arī skaita laiku. To precīzāk pateiks kāds šejienes BMW mehāniķis. Inchcape atruna neresetot intervālu bija tāda, ka tad ātrāk pienāks lielā apkope, kur jādara vairāk darbi, ko nevajag uzreiz darīt. Vidējais klients nopērk jaunu, nobrauc garantijas laiku pilnīgi nedarot neko ārpus reglamenta. Un nekas slikts no tā nenotiek Pēc garantijas perioda beigām klients pazūd un cenu dēļ vairs dīleri neapmeklē.
Offline
Deivid
03. Jan 2024, 18:07 #7252

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Ar "Komforta bloku" iepazinos e36 un gan jau bija arī vecākos auto. Citrons trešo reizi pa gadu atrasts ar visiem logiem vaļā. Versija ka nejauši nospiedās un turējās poga nav reāla. Kļūdas protams nav. Labi ka visās reizēs nav bijuši nokrišņi, interesanti kā būtu šo risināt kad viss sniegā/peļķē salonā. Izžāvēt salonu bez sekām galīgi nav vienkārši.

Pagaidām cerība uz kādu sistēmas uzlabojumu pie dīlera. Es lieku uz keyless gluķiem. Man besī ka katram sava atslēga kabatā un tuvumā esot to vien dara ka veras vaļā/ciet ja tuvojies jau par dažiem metriem, mājās un ofisā tas notiek N reizes. Tas nevar būt veselīgi akumulatoram un gan jau arī kāda no desmitiem reižu dienā aiziet ciet un paliek uz nospiestu "atvērt" režīmu visu laiku kas izraisa standarta darbību - atvērt visu ko var
Offline
Karavs
03. Jan 2024, 21:41 #7253

Kopš: 05. Apr 2019

Ziņojumi: 507

Braucu ar:

Visi mani paziņu lokā, kuri tika pie citroniem, pežo un reno, 30 gadu laikā shēma nemainās. Pēc ieguvuma un gadu pēc tam visi stāsta leputriju cik izdevīgs pirkums ir bijis....par sīceni gandrīz premiums .... Pēc gadiem 3-4 visiem stāsts diezgan līdzīgs, remonti apnikuši...pārdot nevar, nu ok 1/4 no cenas.... Bet par to zaudējumu varēja braukt šo laiku ar Premiuma auto, pirkt dārgāk, pārdot dārgāk.
Offline
pelu_junkurs
03. Jan 2024, 21:55 #7254

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2338

Braucu ar: žurx

Ja jau par francūžiem, kādam ir komentārs par franču 1.5 dīzļiem, kas nāk pēdējos komercniekos (maybe arī ikdienas auto, bet tādus nepārzinu). Skatos uz 125tkm francūzi ikdienas darba gaitām, automāts. Skaidrs, ka pirmos 100-150tkm nekas vērā ņemams nenotiek, bet varbūt kādam firmas kaste jau nodzīta līdz +/-200?

[ Šo ziņu laboja pelu_junkurs, 03 Jan 2024, 21:56:40 ]

Offline
beerzinsh
03. Jan 2024, 22:53 #7255

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2544

Braucu ar:


03 Jan 2024, 21:55:55 @pelu_junkurs rakstīja:
Ja jau par francūžiem, kādam ir komentārs par franču 1.5 dīzļiem, kas nāk pēdējos komercniekos (maybe arī ikdienas auto, bet tādus nepārzinu). Skatos uz 125tkm francūzi ikdienas darba gaitām, automāts. Skaidrs, ka pirmos 100-150tkm nekas vērā ņemams nenotiek, bet varbūt kādam firmas kaste jau nodzīta līdz +/-200?


AD Blue problēmas visticamāk sagaida, ko var risināt ar sistēmas atslēgšanu.

Jāsamaina ķēde, kas piedzen sadales vārpstas, ja pārplīst, tad motorshadeen. Cik atceros, vairāk īpašu problēmu nebija, vadiem vēl patika zem automašīnas palikt zaļiem, visādi ABS gļuki dēļ tā veidojās.

Lodbalsts kāds jānomaina, atsaite, bet pie mūsu ceļiem tas sīkums
Offline
pelu_junkurs
03. Jan 2024, 23:25 #7256

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2338

Braucu ar: žurx


03 Jan 2024, 22:53:57 @beerzinsh rakstīja:

03 Jan 2024, 21:55:55 @pelu_junkurs rakstīja:
Ja jau par francūžiem, kādam ir komentārs par franču 1.5 dīzļiem, kas nāk pēdējos komercniekos (maybe arī ikdienas auto, bet tādus nepārzinu). Skatos uz 125tkm francūzi ikdienas darba gaitām, automāts. Skaidrs, ka pirmos 100-150tkm nekas vērā ņemams nenotiek, bet varbūt kādam firmas kaste jau nodzīta līdz +/-200?


AD Blue problēmas visticamāk sagaida, ko var risināt ar sistēmas atslēgšanu.

Jāsamaina ķēde, kas piedzen sadales vārpstas, ja pārplīst, tad motorshadeen. Cik atceros, vairāk īpašu problēmu nebija, vadiem vēl patika zem automašīnas palikt zaļiem, visādi ABS gļuki dēļ tā veidojās.

Lodbalsts kāds jānomaina, atsaite, bet pie mūsu ceļiem tas sīkums


Super, paldies par viedokli.
Bembim jau adblue norāva pauri ar vienu reizi, tā kā kablukam labāk off, par cik nav tik liels stress par resell value (Kā piemēram bembim)

Standarta apkopes ok, ķēdei pievērst uzmanību uzreiz (125tkm)?

P.S. Kā ar AppleCar play uzlikšanu interfeisam? Konkrētajam nenāk, bet pusgadu jaunākiem jau redzu, ka ir.

[ Šo ziņu laboja pelu_junkurs, 03 Jan 2024, 23:28:40 ]

Offline
Sch
03. Jan 2024, 23:25 #7257

Kopš: 28. May 2002

Ziņojumi: 424

Braucu ar: Toyota

Bija dažus mēnešus lietošanā Peugeot 5008 (2019) ar 1.5 dīzeli.

Pozitīvais.
Ļoti, ļoti ekonomisks priekš tāda izmēra auto.
Pilsētas satiksmē diezgan ciešami paātrinājās (ņemot vērā, ka tas tomēr ir 1.5) (te, laikam kārbai + pienāktos).
Servisu nenācās ne reizes apmeklēt
Pārdot bija super viegli.

Negatīvais.
Uz šosejas pilnīgs sprāgonis.




Offline
pelu_junkurs
03. Jan 2024, 23:30 #7258

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2338

Braucu ar: žurx


03 Jan 2024, 23:25:38 @Sch rakstīja:
Bija dažus mēnešus lietošanā Peugeot 5008 (2019) ar 1.5 dīzeli.

Pozitīvais.
Ļoti, ļoti ekonomisks priekš tāda izmēra auto.
Pilsētas satiksmē diezgan ciešami paātrinājās (ņemot vērā, ka tas tomēr ir 1.5) (te, laikam kārbai + pienāktos).
Servisu nenācās ne reizes apmeklēt
Pārdot bija super viegli.

Negatīvais.
Uz šosejas pilnīgs sprāgonis.







Paldies. Iemetīsi kādos nobraukumos un kur lietoji? Šoseja skaidrs, bet par cik jāsēž daudz ekrānā, tad nesteidzos
Offline
beerzinsh
03. Jan 2024, 23:34 #7259

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2544

Braucu ar:


03 Jan 2024, 23:25:24 @pelu_junkurs rakstīja:

03 Jan 2024, 22:53:57 @beerzinsh rakstīja:

03 Jan 2024, 21:55:55 @pelu_junkurs rakstīja:
Ja jau par francūžiem, kādam ir komentārs par franču 1.5 dīzļiem, kas nāk pēdējos komercniekos (maybe arī ikdienas auto, bet tādus nepārzinu). Skatos uz 125tkm francūzi ikdienas darba gaitām, automāts. Skaidrs, ka pirmos 100-150tkm nekas vērā ņemams nenotiek, bet varbūt kādam firmas kaste jau nodzīta līdz +/-200?


AD Blue problēmas visticamāk sagaida, ko var risināt ar sistēmas atslēgšanu.

Jāsamaina ķēde, kas piedzen sadales vārpstas, ja pārplīst, tad motorshadeen. Cik atceros, vairāk īpašu problēmu nebija, vadiem vēl patika zem automašīnas palikt zaļiem, visādi ABS gļuki dēļ tā veidojās.

Lodbalsts kāds jānomaina, atsaite, bet pie mūsu ceļiem tas sīkums


Super, paldies par viedokli.
Bembim jau adblue norāva pauri ar vienu reizi, tā kā kablukam labāk off, par cik nav tik liels stress par resell value (Kā piemēram bembim)

Standarta apkopes ok, ķēdei pievērst uzmanību uzreiz (125tkm)?

P.S. Kā ar AppleCar play uzlikšanu interfeisam? Konkrētajam nenāk, bet pusgadu jaunākiem jau redzu, ka ir.


Ja nav pierādāma maiņa, tad labāk samainīt! Jo mēdza beigties arī pirms 100k pro-eisiem mazajiem

Par CarPlay nemācēšu pateikt, bet drīzāk nē, kā jā, ja nav nācis no rūpnīcas jau!
Pieļauju, ka būs jāmeklē kāds aftermarket risinājums!
Offline
Sch
03. Jan 2024, 23:36 #7260

Kopš: 28. May 2002

Ziņojumi: 424

Braucu ar: Toyota

Nobraukums tam auto bija nepilni 100k, ja pareizi atceros. Nobraucām kādus 3k. 50% pa Rīgu, 50% pa Latviju.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo