Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 76 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Jautājumi celtniekiem

AutorsZiņojums
AAE
31. Oct 2013, 15:35 #7221

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2345

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu

Jā, var arī līmēt ar putām, tik pa visu plakni. Lai neveidojas tukšumi.
Savādāk tukšumos būs tas pats kondensāts un atkal viss slikti.
Offline
Lala
31. Oct 2013, 16:48 #7222

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.

AAE, izstāsti, kāpēc vajag pretvēja plēvi, un tai pa virsu kondensāta plēvi?

Vienmēr esmu tieši domājis, kā tas kondensāts, un kur, notek, ja to vienīgo kondensāta plēvi, teorētiski, nolīmē, lai vējš neskrietu iekšā konstrukcijās...
Offline
ingusevo
31. Oct 2013, 19:09 #7223

Kopš: 04. Nov 2005

Ziņojumi: 9

Braucu ar:


31 Oct 2013, 09:48:10 AAE rakstīja:

31 Oct 2013, 07:08:01 SpOrcMeN rakstīja:
gribu parbuvet beninjus par dizvojamu telpu iztirijam beninjus, tur uzlikts jauns skarda jums bet gudrinieki nav uzlikushi pirms tam plevi, 2 varianti - raut visu skardu nost un mainit jumtu, 2 variants ??? no iekshpuses ??? tas vispar ir reali jo jaapiet katra sija tad

Ja zem skārda jumta seguma nav antikondensāta plēves, tad apsveicu - esi vinnējis loterijā.

Neieteiktu veikt turpmākus būvdarbus, kamēr plēve nav ielikta.

Kā ielikt? Visjēdzīgākais (pareizais) variants ir ņemt nost esošo segumu kopā ar visu latojumu.
Tad uz spārēm pretvēja plēve, tad latojums pa spāri, tad antikondensāta plēve (nenostiepta, ar vēderiņu uz leju), vēl viens latojums pa spāri, tad šķērslatojums segumam un vecais skārds atpakaļ, ja viņš ir noņemts civilizēti un bez traumām.

Vai labāks risinājums - visu noņemam līdz spārēm, tad ļoti laba difūzijas membrāna (bez vēderiņa, bet nepārstiepta). Tālāk latojums pa spāri, ar ko nostiprina plēvi, tālāk šķērslatojums jumta segumam un pats skārda segums atpakaļ. Šajā gadījumā var iztikt bez pretvēja plēves un siltumizolāciju var likt tieši pie difūzijas membrānas.

Vēl ir variants - ir tāda plēve kā TYVEK METALL. Var mēģināt viņu kaut kā lipināt pie seguma klāt no apakšas. Bet nedabūsi garantiju, ka viss tālāk izbūvētais jumta stāvs nesapelēs un nenopūs.

Variants, ko minēja MPBK nav pareizs. Pretvēja plātnes nekādā gadījumā neatrisina kondensāta problēmu. Atrisina tikai tik daudz, ka pretvēja vate mitrumu uzsūc sevī nedaudz lēnāk salīdzinājumā ar parasto siltumizolāciju.
A skārda jumti to saražo ļoooooti daudz.

Par šo tēmu nav problēmas nokonsultēt arī sīkāk. Ja interesē, PM

Valcprofilam apaksa var likt izoplati un tad kondesata plevi nevajag. Tad varbut var meginat starp sparem likt to izoplati. Baigi pareizi jau nav. Pareizakais jau nemt nost segumu un visu no jauna.
Offline
otomars
31. Oct 2013, 19:13 #7224

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

visas vates ar laiku samirks spaares taapat netiks izoleetas... taakaa janjem nost
Offline
janzi
31. Oct 2013, 19:41 #7225

Kopš: 30. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1507

Braucu ar: D Power

Kādas ir aptuvenās izmaksas 6m lodžijas aizstiklošanai? Ar lētākajiem plastmasas profiliem un stikla paketēm!
Bez apdares!
Varbūt kāds šeit ar to nodarbojas?
Offline
SpOrcMeN
31. Oct 2013, 19:57 #7226

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33995

Braucu ar: banderautomobili

vajadzigs jau ari ir ekonomiskais variants , man cilveki saka ka to pashu skardu atpakalj ir nereali uzlikt, lidz ar to man kaut ka vairak patik ta versija ar vel veinu falsho jumtu no iekshpuses tobish jaunas spares un rezhgjojums no iekshas - vai tas girta b versiju sapratu pareizi ??? ta var darit tas tachu bus letak ne ??? ci kvispr ir izmaksas shadiem darbiem ???

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
otomars
31. Oct 2013, 20:04 #7227

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

no taa blekja pilees uuden,iesit stap spaareem pleevi,vismaz vatee netiks .
Offline
sqzt
01. Nov 2013, 19:53 #7228

Kopš: 25. Mar 2013

Ziņojumi: 68

Braucu ar:

Nezinu kā sauc materiālu, bet vajadzīgas loksnes/plāksnes no materiāla kāds ir dokumentu mapēm vai ko līdzīgu. Vismaz 1m2 izmēros. Jābūt mapes biezumā(~1mm).



Kur meklēt?
Pagaidām esmu atradis http://adv24.lv/lv/127/165/ ,bet nevaru saprast vai būs īstais.

[ Šo ziņu laboja sqzt, 01 Nov 2013, 19:58:10 ]

Offline
GirtzB
01. Nov 2013, 20:01 #7229

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


31 Oct 2013, 19:57:05 SpOrcMeN rakstīja:
vajadzigs jau ari ir ekonomiskais variants , man cilveki saka ka to pashu skardu atpakalj ir nereali uzlikt, lidz ar to man kaut ka vairak patik ta versija ar vel veinu falsho jumtu no iekshpuses tobish jaunas spares un rezhgjojums no iekshas - vai tas girta b versiju sapratu pareizi ??? ta var darit tas tachu bus letak ne ??? ci kvispr ir izmaksas shadiem darbiem ???


manu versiju saprati pareizi, sanāk ka esošais jumts kalpo kā jumta segums un latojums un zem tā tiek izveidots pareizs jauns pīrāgs - galvenais mīnuss - zaudē telpu, savukārt pluss ka var neuztraukties par laika apstākļiem un lēnā garā čubināt visu gadu.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Noname
01. Nov 2013, 20:16 #7230

Kopš: 17. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 3541

Braucu ar: cauru izpūtēju


31 Oct 2013, 19:09:21 ingusevo rakstīja:

31 Oct 2013, 09:48:10 AAE rakstīja:

31 Oct 2013, 07:08:01 SpOrcMeN rakstīja:
gribu parbuvet beninjus par dizvojamu telpu iztirijam beninjus, tur uzlikts jauns skarda jums bet gudrinieki nav uzlikushi pirms tam plevi, 2 varianti - raut visu skardu nost un mainit jumtu, 2 variants ??? no iekshpuses ??? tas vispar ir reali jo jaapiet katra sija tad

Ja zem skārda jumta seguma nav antikondensāta plēves, tad apsveicu - esi vinnējis loterijā.

Neieteiktu veikt turpmākus būvdarbus, kamēr plēve nav ielikta.

Kā ielikt? Visjēdzīgākais (pareizais) variants ir ņemt nost esošo segumu kopā ar visu latojumu.
Tad uz spārēm pretvēja plēve, tad latojums pa spāri, tad antikondensāta plēve (nenostiepta, ar vēderiņu uz leju), vēl viens latojums pa spāri, tad šķērslatojums segumam un vecais skārds atpakaļ, ja viņš ir noņemts civilizēti un bez traumām.

Vai labāks risinājums - visu noņemam līdz spārēm, tad ļoti laba difūzijas membrāna (bez vēderiņa, bet nepārstiepta). Tālāk latojums pa spāri, ar ko nostiprina plēvi, tālāk šķērslatojums jumta segumam un pats skārda segums atpakaļ. Šajā gadījumā var iztikt bez pretvēja plēves un siltumizolāciju var likt tieši pie difūzijas membrānas.

Vēl ir variants - ir tāda plēve kā TYVEK METALL. Var mēģināt viņu kaut kā lipināt pie seguma klāt no apakšas. Bet nedabūsi garantiju, ka viss tālāk izbūvētais jumta stāvs nesapelēs un nenopūs.

Variants, ko minēja MPBK nav pareizs. Pretvēja plātnes nekādā gadījumā neatrisina kondensāta problēmu. Atrisina tikai tik daudz, ka pretvēja vate mitrumu uzsūc sevī nedaudz lēnāk salīdzinājumā ar parasto siltumizolāciju.
A skārda jumti to saražo ļoooooti daudz.

Par šo tēmu nav problēmas nokonsultēt arī sīkāk. Ja interesē, PM

Valcprofilam apaksa var likt izoplati un tad kondesata plevi nevajag. Tad varbut var meginat starp sparem likt to izoplati. Baigi pareizi jau nav. Pareizakais jau nemt nost segumu un visu no jauna.

Celtnieki wanabe
Mans ieteikums ir - aizmirsti visu ko šeit izlasīji :skārds ražo kondensātu: utt, un pakonsultējies pie speciālistiem.
Offline
GirtzB
01. Nov 2013, 20:37 #7231

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Detalizēšu ideju:
- skārds
- esošais dēļu klājs
- esošais latojums
- esošās spāres
Šīs kārtas jebkurā gadījumā sanāk krustiskas un attiecīgi nodrošina gaisa kustību abos virzienos pie tam spāres visdrīzāk ir 140+mm, attiecīgi ventilācijai vairāk kā pietiekošs biezums.
Ja grib papildus garantiju un ilgmūžību var esošās spāres apstrādāt ar pinotex/teksturdekors etc tīri trupes aizsardzībai.
Tālāk kondensāta/difūzijas plēve
jaunas spāres/dēļi vismaz 200mm(min kopējais izolācijas biezums var veidot arī 150 paralēli spārēm, 50 starp krustojošām latām un tad uz tām apdaress latas etc...) nostiprināti pie vecajām spārēm, ideālā gadījumā precīzi kopē veco spāru garumu un balstījuma vietas...
starp jauno koku siltumizolācija
tvaika izolācija(kur nepieciešams)
latojums
apdare.

izmaksu un darba apjoma ziņā sanāk uzbūvēt jaunu jumtu bez seguma, kas arī ir vienīgās ietaupītās pozīcijas pret jaunbūvi/pilnu jumta nomaiņu.

reāli jaunas koka konstrukcijas ir vajadzīgas jebkurā vecu aukstu jumtu siltināšanas variantā, jo reti kur spāre ir lielāka par tiem 140mm, ar ko mūsdienās nepietiek lai piepakotu ar pietiekošu siltumizolācijas daudzumu...

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 01 Nov 2013, 20:44:07 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
MPBK
01. Nov 2013, 20:44 #7232

Kopš: 24. Feb 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1939

Braucu ar: 500 un 800

Kā tu, 6. vai kurā tur stāvā, sastiepsi tās spāres un visu pārējo, plus vēl piedevām ļoti būtiski samazināsies telpa, kura droši vien tā jau nav liela. Tad jau vieglāk noravēt jumtu un uzlikt par jaunu.
Offline
GirtzB
01. Nov 2013, 20:49 #7233

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


01 Nov 2013, 20:44:36 MPBK rakstīja:
Kā tu, 6. vai kurā tur stāvā, sastiepsi tās spāres un visu pārējo, plus vēl piedevām ļoti būtiski samazināsies telpa, kura droši vien tā jau nav liela. Tad jau vieglāk noravēt jumtu un uzlikt par jaunu.


noravēt un uzlikt nozīmē gaidīt sausu laiku, lai nesalietu visu ēku... un kokmateriāli tādēļ ir kokmateriāli ka tos samērā viegli dabūt dajebkur augšā... un pagarināt ar skrūvētām uzlikām ja nevar uznest vajadzīgo garumu...
pie tam ja ļoti slinko nest gan jau ir jumta apkopes lūkas pa kurām tos dabūt iekšā ar celtni pa dažām spārēm vienā piegājienā....

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Noname
01. Nov 2013, 20:50 #7234

Kopš: 17. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 3541

Braucu ar: cauru izpūtēju


01 Nov 2013, 20:37:29 GirtzB rakstīja:
Detalizēšu ideju:
- skārds
- esošais dēļu klājs
- esošais latojums
- esošās spāres
Šīs kārtas jebkurā gadījumā sanāk krustiskas un attiecīgi nodrošina gaisa kustību abos virzienos pie tam spāres visdrīzāk ir 140+mm, attiecīgi ventilācijai vairāk kā pietiekošs biezums.
Ja grib papildus garantiju un ilgmūžību var esošās spāres apstrādāt ar pinotex/teksturdekors etc tīri trupes aizsardzībai.
Tālāk kondensāta/difūzijas plēve
jaunas spāres/dēļi vismaz 200mm nostiprināti pie vecajām spārēm, ideālā gadījumā precīzi kopē veco spāru garumu un balstījuma vietas...
starp jauno koku siltumizolācija
tvaika izolācija(kur nepieciešams)
latojums
apdare.

šim piekrītu.
(ps: ne jau skārds ražo kondensātu bet gan siltais gaiss nonākot aukstumā. Siltam gaisam nonākot aukstumā un atdziestot samazinās tā īpatnējā mitruma ietilpība, kā rezultātā tas "izkrīt". Pats galvenais ir nodrošināt to lai siltais (un mitrais) gaiss no iekštelpas nenonāk siltumizolācijā, kurā tas atdziestor izmestu mitrumu. No otras puses - aukstam gaisam sasilstot relatīvais mitrums tā samazinās ka rasaspunktu tam siltumizolācijā vienkārši nesasniegt.)
Offline
ingusevo
01. Nov 2013, 20:59 #7235

Kopš: 04. Nov 2005

Ziņojumi: 9

Braucu ar:


01 Nov 2013, 20:37:29 GirtzB rakstīja:
Detalizēšu ideju:
- skārds
- esošais dēļu klājs
- esošais latojums
- esošās spāres
Šīs kārtas jebkurā gadījumā sanāk krustiskas un attiecīgi nodrošina gaisa kustību abos virzienos pie tam spāres visdrīzāk ir 140+mm, attiecīgi ventilācijai vairāk kā pietiekošs biezums.
Ja grib papildus garantiju un ilgmūžību var esošās spāres apstrādāt ar pinotex/teksturdekors etc tīri trupes aizsardzībai.
Tālāk kondensāta/difūzijas plēve
jaunas spāres/dēļi vismaz 200mm(min kopējais izolācijas biezums var veidot arī 150 paralēli spārēm, 50 starp krustojošām latām un tad uz tām apdaress latas etc...) nostiprināti pie vecajām spārēm, ideālā gadījumā precīzi kopē veco spāru garumu un balstījuma vietas...
starp jauno koku siltumizolācija
tvaika izolācija(kur nepieciešams)
latojums
apdare.

izmaksu un darba apjoma ziņā sanāk uzbūvēt jaunu jumtu bez seguma, kas arī ir vienīgās ietaupītās pozīcijas pret jaunbūvi/pilnu jumta nomaiņu.

reāli jaunas koka konstrukcijas ir vajadzīgas jebkurā vecu aukstu jumtu siltināšanas variantā, jo reti kur spāre ir lielāka par tiem 140mm, ar ko mūsdienās nepietiek lai piepakotu ar pietiekošu siltumizolācijas daudzumu...

tikai kur paliks kondesats? Kur iztecēs arā?
Offline
Noname
01. Nov 2013, 21:06 #7236

Kopš: 17. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 3541

Braucu ar: cauru izpūtēju


01 Nov 2013, 20:59:37 ingusevo rakstīja:

01 Nov 2013, 20:37:29 GirtzB rakstīja:
...

tikai kur paliks kondesats? Kur iztecēs arā?

Kondensāts no KĀ???????????????
Offline
JZ
01. Nov 2013, 21:17 #7237

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

liecies mierā, skārds ražo kondensātu no gaisa, apstākļi nav svarīgi, tāpat kā poliuretāna montāžas putas uzsūc sevī mitrumu vienmēr un visur un pūdē kopā visu sev apkārt

eksaktās zinātnes ir sarežģītas, pat pamatskolas līmenī...
Offline
arny
01. Nov 2013, 21:33 #7238

Kopš: 27. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 966

Braucu ar: Insignia


31 Oct 2013, 19:57:05 SpOrcMeN rakstīja:
vajadzigs jau ari ir ekonomiskais variants , man cilveki saka ka to pashu skardu atpakalj ir nereali uzlikt, lidz ar to man kaut ka vairak patik ta versija ar vel veinu falsho jumtu no iekshpuses tobish jaunas spares un rezhgjojums no iekshas - vai tas girta b versiju sapratu pareizi ??? ta var darit tas tachu bus letak ne ??? ci kvispr ir izmaksas shadiem darbiem ???

es Tev ieteiktu taisīt tomēr pareizi, jo tas ekonomiskais variants var beigās sagriezties Tev dubultā (pēc savas pieredzes skatos). Jumts mājai ir ļoti svarīga sastāvdaļa.
Offline
Noname
01. Nov 2013, 21:33 #7239

Kopš: 17. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 3541

Braucu ar: cauru izpūtēju


01 Nov 2013, 21:17:10 JZ rakstīja:
skārds ražo kondensātu no gaisa, apstākļi nav svarīgi

OMG
Lūdzu saki ka nestrādā šaja jomā.
Offline
elbruss
01. Nov 2013, 21:53 #7240

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 1007

Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes

GirtzB visu ļoti labi un pareizi uzrakstīja

Kopsavilkums(ja negribi ņemt nost jumta virskārtu):
*) zaudēsi 200-220mm telpas augstuma
*) būs nepieciešams vairāk kokmateriālu, jo apakšā būs jāuzbūvē jauns karkass.
*) nesošās spāres ik pa laikam samirks, bet ņemot vērā labo vēdināšanu tajā vietā, tas neradīs problēmas vismaz gadus 50.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo