Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 238 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
cmax
30. Nov 2023, 11:07 #7221

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1071

Braucu ar:

Ja par tēmu:
MK8 golfs, 1,5 etsi 130zs
Divi gadi 50k kilometri, patēriņš 5,5-6,5 litri.
Kasjaki konstruktīvie:
-salona priekšā sānu gaisa atveres dikti zemu, attiecīgi sānu logiem tendence aizsvīst, tas pats ar vējstiklu, gaisa izplūde pa vidu un mazas atveres pa loga apakšu-augšējiem stūriem tendence aizsvīst.
- skārienekrāns kā kuru dienu bet nu galīgi nav precīzs un atsaucīgs.
Kasjaki konkrētajam auto:
- jau praktiski no paša sākuma salonā tecēja ūdens caur aizmugurējām durvīm
-izplūda apgaismojums sānu spoguļos, par to gan te Seat un Skoda sakarā arī cilvēki ir rakstījuši.
-divreic bijusi kļūda par 48V bateriju, brīdi pabraucot pazuda.
-periodiski motoram iedarbojoties ar startera ģeneratoru ir dzirdams detonācijas krakšķis, dīleris rausta plecus.
-dsg šad tad netrāpa ar ātruma, izvēlētā pārnesuma , motora apgriezieniem un sajūga izslēgšanas momentu-sanāk nedaudz izslidināta saslēgšanās, pēdējā laikā šis moments papildinās ar skaņas efektiem.
Offline
Deivid
30. Nov 2023, 11:21 #7222

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Tikko izgājām TA pa nullēm Peugeuot Rifter 2019g , 1.2 130zs benzins automāts. Pa šiem 4 gadiem norullējis 85km

Ikdienas lietotājs īpaši nelauž, bet sēņotājs un bedru šūpinātājs ar nav. Regulāri ticis piekrauts pilns līdz lūpai un kad nonāk manās rokās tad mēdz arī atrauties no zemes kā dopā

Piekare perfekta. Skatos ka rēķinos ir tikai eļļa un sveces

Nopietns kasjaks bija zobene. Kaut kur pie 40-50 sāka dalīties eļļā peldošā gumija. To pa garantiju samainīja.

Ar šo motoru un kulbu nevajag braukt virs atļautā. Patēriņš kā sportiniekam

Bet tā citādi ļoti labs darba auto. Garantija vēl gads. Dīleris piedāva atpirkt pa 14 ar PVN kas arī ir mazs vērtības kritums, bet diemžēl nav ko vietā ņemt. Vismaz gadu vēl brauksim un tad jādomā. Mazliet biedē man tas mazais motorollera motors bet pateicoties astotniecei kārbai ar dinamiku ikdienā viss ir kārtībā

Kaitinošas ir divas konstruktīvas lietas:
- Nereāla aklā zonā. Nu tik daudz avārijas situācijas nav bijis ne ar vienu auto
- Pārāk jūtigs parkings. Kad viņš ziņo ka esi avarējis, vēl ir kādi 20cm palikuši. Kaitinoši braucot šaurās vietās
- Ātrumpārslēga ripa regulāri paliek R , ne P. Nu tā kaut kā viņu kustinot sanāk. Tas ir radījis efektu ka kāpjot ārā auto mūk prom un ne man vienam.

[ Šo ziņu laboja Deivid, 30 Nov 2023, 11:24:24 ]

Offline
AV89
30. Nov 2023, 11:59 #7223

Kopš: 27. Dec 2009

Ziņojumi: 1786

Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā


30 Nov 2023, 00:53:44 @Amphiney rakstīja:
Dos jaunu?

Nē, 2 gadu garantija, varu pats mainīt..
Offline
IELEJAM
30. Nov 2023, 12:26 #7224

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3207

Braucu ar: prieku


30 Nov 2023, 11:59:38 @AV89 rakstīja:

30 Nov 2023, 00:53:44 @Amphiney rakstīja:
Dos jaunu?

Nē, 2 gadu garantija, varu pats mainīt..

Atvaino, tīri sportiska interese. kas ir mazā baterija, cik km auto noripojis un cik tādas baterijas nomaiņa maksā?
Offline
cipargalva
30. Nov 2023, 12:29 #7225

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro


30 Nov 2023, 11:21:46 @Deivid rakstīja:
- Ātrumpārslēga ripa regulāri paliek R , ne P. Nu tā kaut kā viņu kustinot sanāk. Tas ir radījis efektu ka kāpjot ārā auto mūk prom un ne man vienam.

Lauviņa vai tad nebrīdina, kad atver durvis pie ieslēgta pārnesuma?
Offline
smudo
30. Nov 2023, 13:15 #7226

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


30 Nov 2023, 12:26:23 @IELEJAM rakstīja:

30 Nov 2023, 11:59:38 @AV89 rakstīja:

30 Nov 2023, 00:53:44 @Amphiney rakstīja:
Dos jaunu?

Nē, 2 gadu garantija, varu pats mainīt..

Atvaino, tīri sportiska interese. kas ir mazā baterija, cik km auto noripojis un cik tādas baterijas nomaiņa maksā?



12v baterija
Offline
casivupi
30. Nov 2023, 19:07 #7227

Kopš: 28. Jul 2023

Ziņojumi: 211

Braucu ar:


30 Nov 2023, 11:07:28 @cmax rakstīja:
Ja par tēmu:
MK8 golfs, 1,5 etsi 130zs
Divi gadi 50k kilometri, patēriņš 5,5-6,5 litri.
Kasjaki konstruktīvie:
-salona priekšā sānu gaisa atveres dikti zemu, attiecīgi sānu logiem tendence aizsvīst, tas pats ar vējstiklu, gaisa izplūde pa vidu un mazas atveres pa loga apakšu-augšējiem stūriem tendence aizsvīst.
- skārienekrāns kā kuru dienu bet nu galīgi nav precīzs un atsaucīgs.
Kasjaki konkrētajam auto:
- jau praktiski no paša sākuma salonā tecēja ūdens caur aizmugurējām durvīm
-izplūda apgaismojums sānu spoguļos, par to gan te Seat un Skoda sakarā arī cilvēki ir rakstījuši.
-divreic bijusi kļūda par 48V bateriju, brīdi pabraucot pazuda.
-periodiski motoram iedarbojoties ar startera ģeneratoru ir dzirdams detonācijas krakšķis, dīleris rausta plecus.
-dsg šad tad netrāpa ar ātruma, izvēlētā pārnesuma , motora apgriezieniem un sajūga izslēgšanas momentu-sanāk nedaudz izslidināta saslēgšanās, pēdējā laikā šis moments papildinās ar skaņas efektiem.



Svīst tiem, kam patīk kruķīt apkuri
Offline
protams
30. Nov 2023, 22:09 #7228

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5649

Braucu ar: null ziiben


30 Nov 2023, 19:07:36 @casivupi rakstīja:

30 Nov 2023, 11:07:28 @cmax rakstīja:
Ja par tēmu:
MK8 golfs, 1,5 etsi 130zs
Divi gadi 50k kilometri, patēriņš 5,5-6,5 litri.
Kasjaki konstruktīvie:
-salona priekšā sānu gaisa atveres dikti zemu, attiecīgi sānu logiem tendence aizsvīst, tas pats ar vējstiklu, gaisa izplūde pa vidu un mazas atveres pa loga apakšu-augšējiem stūriem tendence aizsvīst.
- skārienekrāns kā kuru dienu bet nu galīgi nav precīzs un atsaucīgs.
Kasjaki konkrētajam auto:
- jau praktiski no paša sākuma salonā tecēja ūdens caur aizmugurējām durvīm
-izplūda apgaismojums sānu spoguļos, par to gan te Seat un Skoda sakarā arī cilvēki ir rakstījuši.
-divreic bijusi kļūda par 48V bateriju, brīdi pabraucot pazuda.
-periodiski motoram iedarbojoties ar startera ģeneratoru ir dzirdams detonācijas krakšķis, dīleris rausta plecus.
-dsg šad tad netrāpa ar ātruma, izvēlētā pārnesuma , motora apgriezieniem un sajūga izslēgšanas momentu-sanāk nedaudz izslidināta saslēgšanās, pēdējā laikā šis moments papildinās ar skaņas efektiem.



Svīst tiem, kam patīk kruķīt apkuri

Vai taupa taupījumu izslēdzot kondiķi : hvz:

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
cmax
30. Nov 2023, 23:02 #7229

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1071

Braucu ar:


30 Nov 2023, 22:09:01 @protams rakstīja:

30 Nov 2023, 19:07:36 @casivupi rakstīja:

30 Nov 2023, 11:07:28 @cmax rakstīja:
Ja par tēmu:
MK8 golfs, 1,5 etsi 130zs
Divi gadi 50k kilometri, patēriņš 5,5-6,5 litri.
Kasjaki konstruktīvie:
-salona priekšā sānu gaisa atveres dikti zemu, attiecīgi sānu logiem tendence aizsvīst, tas pats ar vējstiklu, gaisa izplūde pa vidu un mazas atveres pa loga apakšu-augšējiem stūriem tendence aizsvīst.
- skārienekrāns kā kuru dienu bet nu galīgi nav precīzs un atsaucīgs.
Kasjaki konkrētajam auto:
- jau praktiski no paša sākuma salonā tecēja ūdens caur aizmugurējām durvīm
-izplūda apgaismojums sānu spoguļos, par to gan te Seat un Skoda sakarā arī cilvēki ir rakstījuši.
-divreic bijusi kļūda par 48V bateriju, brīdi pabraucot pazuda.
-periodiski motoram iedarbojoties ar startera ģeneratoru ir dzirdams detonācijas krakšķis, dīleris rausta plecus.
-dsg šad tad netrāpa ar ātruma, izvēlētā pārnesuma , motora apgriezieniem un sajūga izslēgšanas momentu-sanāk nedaudz izslidināta saslēgšanās, pēdējā laikā šis moments papildinās ar skaņas efektiem.



Svīst tiem, kam patīk kruķīt apkuri

Vai taupa taupījumu izslēdzot kondiķi : hvz:

Apkure stāv automātiskā režīmā uz vidējo ātrumu, kad sāk svīst tad uzslēdz defog windows un uz brīdi ir labi, turpinās tik ilgi kamēr liekais mitrums ir izvēdinājies.
Offline
protams
01. Dec 2023, 07:44 #7230

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5649

Braucu ar: null ziiben

Automātiskā režīmā var darboties arī ar izslēgtu kondicionieri tad svīdīs logi. Jeb jauns golps vispār bez kondiķa

[ Šo ziņu laboja protams, 01 Dec 2023, 07:45:09 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Araajz
01. Dec 2023, 08:40 #7231

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39

Golfiem ir šitas niķis - svīst ciet ar kondišku un pa nakti vēl ledus iekšā uz stikliem. Lieku uz to, ka parasti ir ar gumijas paklājiņiem un tur ir baseins
Offline
Deivid
01. Dec 2023, 09:12 #7232

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Viņš jau raksta ka salonā tek ūdens, kur tad citur tas mitrums var likties ja ne uz logiem

Man kad tecēja lūka bija tas pats. Es gan to pamanīju tikai pie ļoti stiprām lietus gāzēm
Offline
cipargalva
01. Dec 2023, 09:14 #7233

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Loģiski, ka tas ir dēļ mitruma salonā.
Bet auto režīms jau nenozīmē, ka visu laiku pūš pa visām lūkām vienlīdzīgi. Manuāli uzslēdzot uz stiklu (ne max režīmu), problēma atrisinās.

Ūdens tecēšana gar pakaļējām durvīm jau bija MK7 problēma. Acīmredzot nekas nav mainījies
Kolēģim garantijas ietvaros veica kaut kādu upgreidu + nomainīja skaļruņus abās durvīs.
Offline
cmax
01. Dec 2023, 15:12 #7234

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1071

Braucu ar:

Problēma jau nav ar globālu svīšanu-nu tā ka visu aliku aizsvīduši. Stāsts ir par to ka gaisa atvere ir tikai pa vidu un normālos ventilatora ātrumos gaisa plūsma līdz stikla stūriem nedasniedzas vai jau ir atdzisusi.
Kad tecēja par durvīm tad svīda visu laiku, arī citiem auto kondiška kad auto režimā tad logi mēdz piesvīst bet tad praktiski vienmērīgi pa visu stiklu.
Offline
cmax
01. Dec 2023, 15:12 #7235

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1071

Braucu ar:

Problēma jau nav ar globālu svīšanu-nu tā ka visu aliku aizsvīduši. Stāsts ir par to ka gaisa atvere ir tikai pa vidu un normālos ventilatora ātrumos gaisa plūsma līdz stikla stūriem nedasniedzas vai jau ir atdzisusi.
Kad tecēja par durvīm tad svīda visu laiku, arī citiem auto kondiška kad auto režimā tad logi mēdz piesvīst bet tad praktiski vienmērīgi pa visu stiklu.
Offline
Rhs1992
15. Dec 2023, 00:00 #7236

Kopš: 09. Apr 2016

Ziņojumi: 649

Braucu ar: W211 E350

Ne līdz galam uzrakstīju. Jauns par dārgu, interesē mazlietots auto.
Pagaidām tās 2t piekabes velk ar 2.0tdi b8 pasātu. Pavilkt var, bet tagad sniegā pietrūkst 4x4.
Pirmā izvēle būtu kodiaq, bet nu te lasot atsauksmes, parādās, ka var būt problēmas ar viņiem.
Lc noteikti nederēs, jo arhaisks. Interesē vismaz kautkas b8 līmenī.
Offline
deadalive
15. Dec 2023, 09:04 #7237

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 1544

Braucu ar: fiat panda 0,7tdi

drīz būs 2 gadi kā braucu ar Q7 otro paaudzi. paņēmu ~ ar 70k km ja nemaldos, tagad 123k km.
Pa šo laiku tīri remontos (priekšējie bremžu diski (oem, ~700e), kluči, ūdenssūknis, dzesēšanas vārsts, apkopēs, kasko (~750ex2) - teikšu ~4.5k ( varu mājās precīzi rēķinus apskatīties.
Bet nenopirku pa 35k e ar 200+ k km.
So tādam 200k+ km loti iespējams, ka pat ir tie ~5k gadā uzturēšana.
Esam mierīgi braukuši 7 cilvēki tālus gabalus, trešā rinda nesūdzas.
p.s. vilkt piekabi ar 1-2t ir super ērti. aizmugurē zirneklis pacēlājs vispār nejūtams, ja salīdzina ar f11 uzkrauts tralis ka pūciņa. 750kg piekabe pārkrauta nav vispār jūtama nevienā situācija.
USĀ visi starā kā ir velkāt 15m 3t laivas. Fēcīti grupā liek regulāri bildes kā velk laivu kas ir x3 garāka un x2 augstāks par autiņu.
Ja piekabe ir svarīgs faktors, tad autiņš super tam. Manam pilna masa ir 2940kg

[ Šo ziņu laboja deadalive, 15 Dec 2023, 09:21:34 ]



-----------------
crapwork

JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI

Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline
Offline
smudo
15. Dec 2023, 10:26 #7238

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


14 Dec 2023, 23:46:01 @Locis rakstīja:

14 Dec 2023, 22:31:56 @Rhs1992 rakstīja:
Draugam gaidāms ģimenes pieaugums. Vajag 7 vietīgu un lai varētu vilkt 2t piekabes.
Kā ar q7 otro paaudzi? Nav 5k katru gadu jāieliek remontos?

Remontos varbūt ne ,bet uzturēt tādu auto ,labas riepas ,apdrosinasas ,apkopes ,dilstošs lietas ,kāda lielaka dzinēja apkope ,tā arī var sanākt. Premium SUV nav tie lētākie uzturēšana.. Man piemēram ,SUV 2 gados ,un kaut kādos 80 k,bez nekādiem ,glukiem,riepas bremzes ,apkopes,KASKO,octa ,CSDD utt ap 12k nostājās.


G05 X5 pie nobraukuma līdz 15k km gadā aptuveni šādi:

Kasko bez pašriska 1120 EUR
OCTA Swedā: 145 EUR
Keramika, pulēšana un daļējs PPF pie auto iegādes 1500 EUR
Ziemas OE paklājiņi, ieskaitot bagāžnieka vannu, nedaudz virs 400 EUR - paldies @ Protest
Šerlogs (pārliku no vecā auto, kas ir bez maksas) - abonēšana 20 EUR mēnesī, ja slēdz 3 gadu līgumu.
Ārpuskārtas eļļas maiņas apkope pie dīlera uz 6k km - 200 EUR
Labas ziemas riepas 20" + pārmonēšana 865 EUR.

Otrajā gadā būs kasko/OCTA/sherlogs/2xriepu maiņas/apkope = ap 2k EUR gadā.

Īsas pārdomas pēc 9 mēnešu lietošanas:

Uz piesniguša ceļa no vietas izkustās gandrīz kā vasarā - laikam lielā masa palīdz. Atslēdzot pretslīdi vadās arī OK - varbūt aizbraukšu ar čomiem uz kādu ziemas trasi, ja sanāks laiks just for fun.

Ar M piekari paciets pat ar 20" ratiem, bet nav tik slikti, ka kaitinātu pat ar runflatiem. Es gan visos režīmos, arī sporta, esmu uzlicis SOFT amortizatoru režīmu. Uz šosejas arī uz divīša turas ļoti labi un nekad negrīļojas un nešūpojas, bet lielos perpendikulāros ceļa nelīdzenumos (ceļa iesēdumi, sasēdušies rakšanas darbi), nedaudz paknābā - masu pilnībā nenoslēpsi. Bremzes pa ielu ir OK (M-pack ir nedaudz lielākas), bet kārtīgu slodzi nav redzējušas un diez vai jebkad redzēs. Nav šis auto tam paredzēts.

Sākumā nedaudz neērta škita Sporta sēdēkļu apakšas daļa pēc A6 C7 Sporta krēsliem, bet ar laiku pieradu. M stūre arī likās pārāk bieza un mazāk feedback nododoša, bet arī pieradu un nav tā, ka tur kaut ko caur to stūri tāpat var just.

Salona apdare ir laba (panelis un durvis ir apšūtas ar mākslīgo ādu), izņemot durvju apakšējās daļas, kas ir cieta plastmasa. Pagaidām nekādas liekas skaņas salonā nav parādijušās. Visas pogas un slēdži ir kvalitatīvi un patīkami lietojami. HK mūzika ir OK vidējam klausītājam.

Nepatīk, ka noput durvju sliekšņi un iekšmalas - A6 tā nebija. Papildus gumijas nosedzošā blīve ir tikai vienā vietā starp priekšas un pakaļas durvīm.

M-pakas slieksnis ir izbīdīts uz āru - tas jāņem vērā kāpjot iekšā/ārā, lai nenosmērētu drēbes - skaJstums prasa upurus

Dzinēju īpaši nedzird un nejūt, pat ziemā. Auto ir mild hibrid ar start/stop un coast režīmu, kad dzinēju slāpē nost ātrumos līdz pat 160kmh, ja tiek atlaista gāze un netiek lietotas bremzes. Dabā to nevar just (noslēpēšanu un piestartēšanu kustībā) - palīdz gan jau 8kW starteris. Sistēmu standarta režīmā nevar atspēgt un arī neprasās to darīt, bet ja nevēlies to izmantot, tad jāpārslēdz SPORT režīms un tad tā tiek deaktivizēta.

Ir parādījies darba auto ģimenē, tādēļ X5 vairāk stāv, nekā brauc pēdējā mēneša laikā, tādēļ varbūt pavasarī tirgošu nost, jo ir vēl citi auto, ko pa vasaru braukāt, bet kopumā G05 ir mazinājis manu skepsi pret SUViem.

Vēl arvien domāju, ka praktiskāks manām vajadzībām būtu kāds 5er/A6 universālis ar AWD, bet tagad vairs nebrīnos, kādēļ tik daudzi ar šādiem braukā pa Rīgu
Offline
Locis
15. Dec 2023, 10:34 #7239

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Nu man vēl ierekinats vēl viens disku komplekts ,jo virsū bija ziemas + nobraukums 2 gados bija stabili 80-90k.
Offline
deadalive
15. Dec 2023, 10:58 #7240

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 1544

Braucu ar: fiat panda 0,7tdi

Ja kādam ir interese/vēlme, tad var noskatīties šo 36min video.
AUDI Latvija klubs uztaisīja apskatu ar/par manu Q7
Spied "Play", lai skatītos video!


-----------------
crapwork

JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI

Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo