Online
Pašreiz BMWPower skatās 137 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto
Autors | Ziņojums |
Indo | 28. Nov 2023, 17:51 |
#7201
|
| Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5121
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
27 Nov 2023, 21:26:53 @Deivid rakstīja:
Lai benzīna mazmotors dotu kaut kādu ekonomiju ir jābūt ļoti pacietīgam/mierīgam braucējam. Ja tos zāģē, tad tur cipari aiziet raznosā. Viennozīmīgi esmu par 2.0 pret 1.4. Braukts ar abiem un arī tagad uz brīdi lietošanā paņēmu 1.3T. Neteikšu cik man tērē, iedos vēl balto lapu
Long range avg. consumption 10L (8.9L vasara).. Desmit, Karl! Un nav tā, ka es pa pilsētu/štoperiem braucu. "EKO ceļu" TM arī nepiekopju, tas fakts.
Ne velti pieminēju - "Izmēram (apjomam) ir nozīme"! | Offline | | |
ATB | 28. Nov 2023, 18:59 |
#7202
|
| Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5257
Braucu ar: ♛ ♛
| 1.5TSi vidējais pilsētā 10-11L
Ārpus - 4,5L
6speed
Besī eco režīms. Nākamreiz noteikti ņemtu 2.0Tsi | Offline | | |
MrBadman | 28. Nov 2023, 19:32 |
#7203
|
| Kopš: 12. Apr 2019
No: Ikšķile
Ziņojumi: 412
Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu
| Mani 0,05 EUR.
Iepriekšējā darbā tiku pie jaunas Octavia ar 1,6 TDI bezmotoru un aizvēsturisko kārbu. Nobraucu kādus 3+ gadus līdz aptuveni 90k km. Pēc tam bija kkādas rokādes ar transporta līdzekļiem, tiku pie WV passaC 2,0 TDI ar DSG. Toreiz bija jāraksta ikmēneša ceļazīmes (degviela, km, patēriņš).
Rezumē: aptuveni līdzīgos maršrutos, braukšanas režīmos patēriņs bija līdzīgs, 5,7 - 6,3 l/100 km (atkarībā no gadalaika) mēneša griezumā abām lamatām. Nekāda ekonomija ar mazmotoru nesanāk, tik ne vella neiet.
| Offline | | |
martins_usars | 28. Nov 2023, 19:37 |
#7204
|
| Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| B48B20O0 xdrive 60-90kkm vidējais peld starp 9,8L-10,2 uz 100km. Virs 12 nav kāpis arī stumdoties sastrēgumos. BMW ir ļoti ekonomisks motors GME T4 25kkm pa korķiem 14,2, citādi vidējais 10,2 uz 100 [ Šo ziņu laboja martins_usars, 28 Nov 2023, 20:14:19 ] | Offline | | |
michals1 | 28. Nov 2023, 20:12 |
#7205
|
| Kopš: 17. Apr 2019
No: Salaspils
Ziņojumi: 2029
Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!
| A kā te,LV kotējas kabrio?
Ir iespējams pārdot,vai nopērkot ir laulība uz ilgu laiku? | Offline | | |
Deivid | 28. Nov 2023, 20:19 |
#7206
|
| Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Grūti. Tikai tie kam ir bijuši zin ka mums laikapstākļi ir gana pateicīgi tam. Pārējie domā ka tos tikai Floridā, Kalifornijā u.c var lietot... Ja apstākļi spiež, var pat ziemā braukt, tik auduma jumts ilgi nedzīvos. Tā citādi tur kaifu var ķert arī pavasarī un rudenī. Kā reiz karstās dienās ir par traku | Offline | | |
michals1 | 28. Nov 2023, 20:22 |
#7207
|
| Kopš: 17. Apr 2019
No: Salaspils
Ziņojumi: 2029
Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!
| https://www.hans-brandenburg.de/fahrzeugmarkt/b...c06359ee4c19e9a3
Tā kā drīz pirmo pensiju saņemšu,gribas sevi ar kaut ko iepriecināt. Ko konkrēti gribu,pats nezinu.Lūru uz visādiem brīnumiem,cabrio,bmw135i,audi s3.... | Offline | | |
michals1 | 28. Nov 2023, 20:28 |
#7208
|
| Kopš: 17. Apr 2019
No: Salaspils
Ziņojumi: 2029
Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!
| Da tur jau tā lieta,ka pats nesaprotu ko vēlos.
Pa dzīvi ir bijuši dažādi brīnumi,sākot ar 412 moskviču,beidzot ar GL nu LC.
Tāpēc tagad mokos neziņā,ko vēl? | Offline | | |
|
protams | 28. Nov 2023, 20:28 |
#7209
|
| Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5624
Braucu ar: null ziiben
|
28 Nov 2023, 20:12:12 @michals1 rakstīja:
A kā te,LV kotējas kabrio?
Ir iespējams pārdot,vai nopērkot ir laulība uz ilgu laiku?
Tie tikai bagātiem
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
Deivid | 28. Nov 2023, 20:44 |
#7210
|
| Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
28 Nov 2023, 20:28:06 @michals1 rakstīja:
Da tur jau tā lieta,ka pats nesaprotu ko vēlos.
Pa dzīvi ir bijuši dažādi brīnumi,sākot ar 412 moskviču,beidzot ar GL nu LC.
Tāpēc tagad mokos neziņā,ko vēl?
Kabrio noteikti vajag pamēģināt. Sapratīsi ka nav problēmu bez jumta braukt arī zemā temp un ja gana ātri, tad arī lietus netraucē
Nezinu kā ar jauno Z, bet Z3/Z4 E85 nav piemērots gara auguma lietotājiem. Tur ar 190cm ne tikai būs neerti, bet arī izskatīsies dīvaini no malas. Tas drīzāk tiem tuvāk un zem 180cm. | Offline | | |
michals1 | 28. Nov 2023, 20:46 |
#7211
|
| Kopš: 17. Apr 2019
No: Salaspils
Ziņojumi: 2029
Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!
|
28 Nov 2023, 20:44:39 @Deivid rakstīja:
28 Nov 2023, 20:28:06 @michals1 rakstīja:
Da tur jau tā lieta,ka pats nesaprotu ko vēlos.
Pa dzīvi ir bijuši dažādi brīnumi,sākot ar 412 moskviču,beidzot ar GL nu LC.
Tāpēc tagad mokos neziņā,ko vēl?
Kabrio noteikti vajag pamēģināt. Sapratīsi ka nav problēmu bez jumta braukt arī zemā temp un ja gana ātri, tad arī lietus netraucē
Nezinu kā ar jauno Z, bet Z3/Z4 E85 nav piemērots gara auguma lietotājiem. Tur ar 190cm ne tikai būs neerti, bet arī izskatīsies dīvaini no malas. Tas drīzāk tiem tuvāk un zem 180cm.
180/108 | Offline | | |
Deivid | 28. Nov 2023, 20:54 |
#7212
|
| Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Vispār Z ir savdabīgs auto. Kā jekbkurš 2vietīgais
Drošāka izvēle būtu F33. Noteikti vieglāk būs pārdot, pašam arī krietni ērtāk un ja taisies gāzt, arī stipri drošāk, jo Z kļūdas nepieļauj | Offline | | |
MrBadman | 28. Nov 2023, 21:20 |
#7213
|
| Kopš: 12. Apr 2019
No: Ikšķile
Ziņojumi: 412
Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu
|
28 Nov 2023, 20:22:48 @michals1 rakstīja:
https://www.hans-brandenburg.de/fahrzeugmarkt/b...c06359ee4c19e9a3
Tā kā drīz pirmo pensiju saņemšu,gribas sevi ar kaut ko iepriecināt. Ko konkrēti gribu,pats nezinu.Lūru uz visādiem brīnumiem,cabrio,bmw135i,audi s3....
Cabrio ir jāizmēģina vai der/neder, nepatīk. Šogad Corfu nomā paņēmu cabri, lai saprastu fīlingu. Rezultāts: pie +30 grādiem, cepina kā uz pannas, komforts nekāds, no rīta pie +20 grādiem braucot ārpus pilsētas arī nebija komfortabli, kundze palūdza apstāties un "dabūt atpakaļ" jumtu. | Offline | | |
Indo | 28. Nov 2023, 21:59 |
#7214
|
| Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5121
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
28 Nov 2023, 20:12:12 @michals1 rakstīja:
A kā te,LV kotējas kabrio?
Ir iespējams pārdot,vai nopērkot ir laulība uz ilgu laiku?
Kalifornijā ar kabri brauc vienīgi muļķi. Pārējie brauc ar kondicionieri.[ Šo ziņu laboja Indo, 28 Nov 2023, 22:01:11 ] | Offline | | |
AV89 | 29. Nov 2023, 21:37 |
#7215
|
| Kopš: 27. Dec 2009
Ziņojumi: 1785
Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā
| KIA E-niro 2020 pie 45k mazais aķis izbeidzās | Offline | | |
Amphiney | 30. Nov 2023, 00:53 |
#7216
|
| Kopš: 04. Apr 2014
Ziņojumi: 1027
Braucu ar: F11
| Dos jaunu? | Offline | | |
|
xn3x | 30. Nov 2023, 08:35 |
#7217
|
| Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2691
Braucu ar: ģimenes universāli
|
28 Nov 2023, 20:22:48 @michals1 rakstīja:
https://www.hans-brandenburg.de/fahrzeugmarkt/b...c06359ee4c19e9a3
Tā kā drīz pirmo pensiju saņemšu,gribas sevi ar kaut ko iepriecināt. Ko konkrēti gribu,pats nezinu.Lūru uz visādiem brīnumiem,cabrio,bmw135i,audi s3....
Tieši šitādu dabūju vienu dienu pa kalnu pārejām pamocīt, likās ļoti patīkams auto, gāja ļoti labi. 2 cilindru trūkums nebija manāms ne jaudas, ne vibrāciju un pat ne skaņas ziņā
Vienīgi LV bedres šim varētu būt problēma, viņš ir daaaaudz cietāks par f11 ar m piekari. Tādā ziņā e89 35is es arceros kā baigo laivu, pa bedrēm domāju būt daudz komfortablāks. Un cietais jumts LV klimatam arī varētu būt atbilstošāks (ja ir doma braukt arī pa ziemu). | Offline | | |
Locis | 30. Nov 2023, 09:07 |
#7218
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11202
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
17 Feb 2013, 17:28:17 @Locis rakstīja:
Tā kā šeit apgrozās daudz cilvēki,tad gan jau daļai ir bijis kāds privātais,ģimenes,darba auto vai autoparkā ,par kuru atbild, ir jauni auto par kuru remontiem,brāķiem,nepilnībām viss smalki zināms.
Respektīvi, rakstam savu pieredzi hronoloģiskā secībā par to kas,pie cik km ,nobeidzies, salūzis ,nolūzis,nokritis,izkritis,sarūsējis,pilējis,grabējis,t.sk. hadene,izņemot bremžu klučus un diskus ,apkopes,logu slotiņas,halogēna spuldzes. Der arī pieminēt kaut kādas remonta īpatnības, piemēram, lai nomainītu spuldzi ritens jānoskrūvē utt.
Vēlams arī norādīt pa kādiem ceļiem pārsvarā tiek braukts,cik žēlīgi vai nežēlīgi tiek braukts.
Droši dalamies ar savu personīgo pieredzi arī ar kravas auto ,vilcējiem ,busiem, autobusiem ,mazauto, sporta auto.
Domāju būtu interesanti paklausīties tieši pašu lietotāju,atbildīgo pieredzi,nevis čoma radenieka stāstīto.
Tāpat pieminiet dīlera atsaucību un attieksmi šajā pašā 0-100k periodā, kad ir jāveic kāds garantijas remonts.
Manuprāt topiks ,neizskatās tā kā sākotnēji domāts. Bija doma ka cilvēks nopērk auto un kad no viņa atvadās, uzraksta hronoloģisku reportu ,kā ir gājis. | Offline | | |
Locis | 30. Nov 2023, 09:09 |
#7219
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11202
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
17 Feb 2013, 17:59:07 @e34 rakstīja:
Ok,īsumā - Renault Trafic,2.0dci 115zs 6 ātrumu manual,passenger,garā bāze. 2008 gada modelis, lietošanā no 2008 gada Aprīļa līdz šodienai un būs vēl kādu gadu,domājams, esmu nobraucis no 0-132XXX
Ļoti uzticama automašīna, elastīgs un atsaucīgs dzinējs, pārsvarā tikai apkopes un nekas īpašs ārpus tām,izņemot:
1. Pa garantiju nomainīts pakaļējais audio sistēmas skaļrunis;
2. Pie 80tk salūza pakaļējo durvju atvēršanas mehānisms (izmaucās trosīte, kas sajūgta ar durvju atvēršanas rokturi);
3. Pie dīlera garantijas laikā (2gadi vai 80k) izjaukts un sakārtots sānu durvju atvēršanas mehānisms (kloķis nefiksējās atpakaļ)
4.Pie 100k ABS lampa iedegās, pie vainas izrādījās notrūcis vadiņš pie devēja.
5.No vibrācijas no hamuta atrāvās trubiņa, kur cirkulē stūres pastiprinātāja eļļa, trubiņa pārrīvējās pie viena no skriemeļiem un ļerga pa gaisu.
6. Pirms 2 nedēļām ātrumkārbas troses (vadulas), kuras savieno pārslēdzēja sviru ar kārbu saeļļotas, iztīrītas, pie reizes nomainīta kārbas eļļa - iemesls - pārslēgšanās bija palikusi kā "caur zapti", īpaši aukstā laikā, pie vainas atklātā (neaizsargātā) vieta pie ievada kārbā, kur sakrājās 5 gadu LV sāļi un netīrumi.
7.Otro reizi iztīrīts EGR vārsts (šim modelim to nevar pagriezt pa 180 grādiem, tādējādi noglušījot atgāzu atveri kā to varēja iepriekšējam Trafic.Tā,ka pienācis laiks to tīrīt simptomi ir izteikta turbo bedre, pēkšņi jaudas iekritieni no zemākiem apgriezieniem.
Īsumā viss, pie īpatnībām - regulāri, jau jaunam auto esot, izdeg tuvo gaismu lampas, vismaz 1x 3 mēnešu laikā. Akumulatora atrašanās vieta idiotiska - zem vadītāja grīdas, visi netīrumi tiek klāt, ziemā pārsedzes vāka skrūves atskrūvēt ir neiespējami, tātad auto piepīpēt nevar.5 gadu laikā šoruden mainīju akumulatoru.TA debīleņiem nav iespējas automašīnu izgāzēt atgāzu pārbaudei, brīvgaitā vairāk par 3.2k nekāpj,ideāli!TA lapā ieraksta "mērījumu veikt nav iespējams" Kaut ko tādu esmu novērojis tikai jaunajam roomsteram. Lietoju 70:30 pilsēta:ārpus,pārsvarā asfaltēti ceļa segumi, braukšanas stils - dinamisks. Priekš 2.0 dīzeļa uz to masu iet 190km/h pēc spido, ar pilnu auto Ja ir kādi jautājumi - welcome.
Piemēram. | Offline | | |
cmax | 30. Nov 2023, 10:22 |
#7220
|
| Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1065
Braucu ar:
|
30 Nov 2023, 09:07:57 @Locis rakstīja:
17 Feb 2013, 17:28:17 @Locis rakstīja:
Tā kā šeit apgrozās daudz cilvēki,tad gan jau daļai ir bijis kāds privātais,ģimenes,darba auto vai autoparkā ,par kuru atbild, ir jauni auto par kuru remontiem,brāķiem,nepilnībām viss smalki zināms.
Respektīvi, rakstam savu pieredzi hronoloģiskā secībā par to kas,pie cik km ,nobeidzies, salūzis ,nolūzis,nokritis,izkritis,sarūsējis,pilējis,grabējis,t.sk. hadene,izņemot bremžu klučus un diskus ,apkopes,logu slotiņas,halogēna spuldzes. Der arī pieminēt kaut kādas remonta īpatnības, piemēram, lai nomainītu spuldzi ritens jānoskrūvē utt.
Vēlams arī norādīt pa kādiem ceļiem pārsvarā tiek braukts,cik žēlīgi vai nežēlīgi tiek braukts.
Droši dalamies ar savu personīgo pieredzi arī ar kravas auto ,vilcējiem ,busiem, autobusiem ,mazauto, sporta auto.
Domāju būtu interesanti paklausīties tieši pašu lietotāju,atbildīgo pieredzi,nevis čoma radenieka stāstīto.
Tāpat pieminiet dīlera atsaucību un attieksmi šajā pašā 0-100k periodā, kad ir jāveic kāds garantijas remonts.
Manuprāt topiks ,neizskatās tā kā sākotnēji domāts. Bija doma ka cilvēks nopērk auto un kad no viņa atvadās, uzraksta hronoloģisku reportu ,kā ir gājis.
Braucējs viduvējais parasti brauc 4-5 gadus un pa šo laiku jau ir iznācis nākošais modelis, attiecīgi jauna auto pircējam info kļūst lieka un lietota auto pircējam jauna auto problēmas parasti nav aktuālas, protams, var iedot virzienu ar izteiktākām problēmām. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|