Online
Pašreiz BMWPower skatās 227 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 3. sērija E90
Autors | Ziņojums |
josi | 14. Mar 2018, 18:54 |
#7201
|
| Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
14 Mar 2018, 16:24:06 @N53series rakstīja:
Kas tas par sviestu? Galva tak slēdzaas pie mdl moduļa! Paskati shēma, bet cik atceros - nekāds sakars ar kopējiem caniem.
Uz aci iet kopējais PT CAN, tas varētu būt diezgan kritisks pasākums. Bet vismaz labi, ka acs WakeUp signāls ir atdalīts, citādi bojājuma gadījumā auto nemaz vaļā neslēgtos
| Offline | | |
sys9291 | 14. Mar 2018, 19:02 |
#7202
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| parasti pati aktīvā kruīza galva sapūst - eksperimenta dēļ vajadzētu mēģināt noštepselēt viņu nost...
vake-up signāls ir dublējošais, jo pati komanda iet pa CAN[ Šo ziņu laboja sys9291, 14 Mar 2018, 19:03:02 ] | Offline | | |
N53series | 14. Mar 2018, 19:06 |
#7203
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| bet, pag, preciizi - kas taa par kljuudu? + kas par papildparametriem tiek seivoti? kaadi tie ir?
peec loga daudz ko var nojaust, peec kaadiem paramatriem taa kljuuda izlidojusi. shobriiid pat aptuveni [vismaz man] nav skaidrs, par ko teema. | Offline | | |
Negantelis | 15. Mar 2018, 00:03 |
#7204
|
| Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1462
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
| Nezinu es kodus,kad klāt bija diagnostikas iekārta,tajā brīdī viss bija ok. Tagad pastāvēja pāris stundas un arī ok. Bet gan jau ja pabrauktu, atkal noklātos.
Simptomi.
Kruīzs+asc,dsp utt, off. Kārba avārijas režīmā,un panelī central electric failure + automatic transmission bla bla.bla. it is not possible.to.continue journey.
Kā jau teicu, ārā to galvu nedabonu,tas kronšteins traucē, un štekeri ja arī dabūtu nost tad atpakaļ jau diez vai un arī ko tas īsti dotu nav skaidrs jo paskatīties iekšā vai kaut vai štekeros jau nevarēs tāpat.
Cik tā pajebācija maksā lietota?
| Offline | | |
N53series | 15. Mar 2018, 07:39 |
#7205
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| taatad, par ko ir staasts:
[IMG][URL=http://bildites.lv/a/ya4me6df#cqtxdygd][/URL][/IMG]
noseivojot kljuudu, dzineeja vadiiba/svariigaakie bloki noglabaa chupu ar papildinformaaciju.
piemeeram, shajaa gadiijumaa redzams
odometrs, reizhu skaits, kata piesaarnjojums relatiivi, absoluuti, km peec peedeejaas desulfateeshanas, dzineeja rezhiims [2=homogeens], abu banku adapaacijas, integratori, borta spanis, utml.
katrai kljuudai shie papildparametri ir savaadaaki. PEEC TIEM var saprast, kas ir bijushi par iemesliem, kaapeec kljuuda ierakstiita.
Jaa, es zinu/ticu, ka skatot pasakumu ar neINPA, visu to neredz. es ticu, ka 88% arii ar INPA to neredz. bet te nav pat kljuudas kods. tur var buut miljons citu iemeslu!
un tupa vnk nodzeest kljuudas, nesaglabaajot visu info par taam - tas ir stulbaakais, ko var izdariit.
p.s. un, ja tas nerespondeejoshais modulis alja kauj not to pt-can, ir jaabuut kljuudaam par pt-can visos iespeejamajos/saistiitajos moduljos. jo katrs bloks redzees nesakritiibu starp transmitoto un liinijaa esosho liimeni, t.i.: konfliktsituaaciju.[ Šo ziņu laboja N53series, 15 Mar 2018, 07:59:11 ] | Offline | | |
i | 15. Mar 2018, 08:43 |
#7206
|
| Kopš: 07. Mar 2007
Ziņojumi: 480
Braucu ar:
|
13 Mar 2018, 08:30:03 @akrobaac rakstīja:
12 Mar 2018, 15:29:10 @N53series rakstīja:
12 Mar 2018, 14:53:52 @akrobaac rakstīja:
15 Dec 2016, 09:13:27 @akrobaac rakstīja:
defekts - kamēr auksts, ielikts ātrumā, tur uz bremzēm, kad atlaiž tā uzreiz tākā sitiens (straujāk paripo uz priekšu). bet tikai tad kad auksts. ir kādam bijis? jo vienā servisā ieteica eļļu nomainīt.
Pilnīgi tādi paši simptomi, arī gribētu saprast, kas par lietu. Eļļa kārbā ir mainīta, bet izmaiņas nav.
Interesanākais ir tas, ka ja iemet D/S režīmā pie krustojuma un tur bremzi - nav sitieni.
Krievijas forumos kāds ieminējās par kkadu neitrāles ieslēgšanos pie nospiesta bremžu pedāļa 5-15 sek.
Varbūt kāds ir ticis vaļā no šās problēmas???
virzienu pateikshu [uz sitiena SB neatradu, bet teemu labi atceros]:
a) softa upgrade
b) aukstas kaarbas torque kontroles navarota atslegshana, izmantojot NCS
BMW AG atzina probleemu, a risinaajums lazhu samazina, b - noveersh pilniiibaa. paskatiet Google, ja neizdodas atrast, proveshu samekleet savaas pieziimees.
wow, beidzot ir risinājums! kurš un pa cik to var izdarīt?
ir kāds LV kas kautko tādu arī dara, jo cik dīlerim jautāts par kārbas softa atjaunošanu vienmēr saka, ka tas netiek darīts?[ Šo ziņu laboja i, 15 Mar 2018, 08:45:05 ] | Offline | | |
N53series | 15. Mar 2018, 08:57 |
#7207
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
15 Mar 2018, 08:43:52 @i rakstīja:
13 Mar 2018, 08:30:03 @akrobaac rakstīja:
12 Mar 2018, 15:29:10 @N53series rakstīja:
12 Mar 2018, 14:53:52 @akrobaac rakstīja:
15 Dec 2016, 09:13:27 @akrobaac rakstīja:
defekts - kamēr auksts, ielikts ātrumā, tur uz bremzēm, kad atlaiž tā uzreiz tākā sitiens (straujāk paripo uz priekšu). bet tikai tad kad auksts. ir kādam bijis? jo vienā servisā ieteica eļļu nomainīt.
Pilnīgi tādi paši simptomi, arī gribētu saprast, kas par lietu. Eļļa kārbā ir mainīta, bet izmaiņas nav.
Interesanākais ir tas, ka ja iemet D/S režīmā pie krustojuma un tur bremzi - nav sitieni.
Krievijas forumos kāds ieminējās par kkadu neitrāles ieslēgšanos pie nospiesta bremžu pedāļa 5-15 sek.
Varbūt kāds ir ticis vaļā no šās problēmas???
virzienu pateikshu [uz sitiena SB neatradu, bet teemu labi atceros]:
a) softa upgrade
b) aukstas kaarbas torque kontroles navarota atslegshana, izmantojot NCS
BMW AG atzina probleemu, a risinaajums lazhu samazina, b - noveersh pilniiibaa. paskatiet Google, ja neizdodas atrast, proveshu samekleet savaas pieziimees.
wow, beidzot ir risinājums! kurš un pa cik to var izdarīt?
ir kāds LV kas kautko tādu arī dara, jo cik dīlerim jautāts par kārbas softa atjaunošanu vienmēr saka, ka tas netiek darīts?
protams, dara.
starp citu, diilera PIENAAKUMS ir atjaunot softu. veel jo vairaak - ja klients izsaka taadu veelmi/vajadziibu. | Offline | | |
sys9291 | 15. Mar 2018, 11:32 |
#7208
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| tikai pirms tam paņem autogrāfu, ka neuzņemas atbildību gadījumos, kad auto pārvēršas par ķirbi... | Offline | | |
|
N53series | 15. Mar 2018, 11:52 |
#7209
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
15 Mar 2018, 11:32:21 @sys9291 rakstīja:
tikai pirms tam paņem autogrāfu, ka neuzņemas atbildību gadījumos, kad auto pārvēršas par ķirbi...
par sho gan vareetu BMW AG vinjus paciipinaat. tb., integraacijas liimenja celshana - vinju pienaakums. ok, naudu var prasiit [iznjemot gadiijumus, ka SI aprakstits], bet ne jau kaut kaadas 'garantijas'.
cita teema, ja, piem., sajaa gadijumaa vajag novaakt to aukstas kaarbas D staaveeshanas kontroli. NCS diilerim nav, izmantot nedriikst. | Offline | | |
Negantelis | 15. Mar 2018, 12:09 |
#7210
|
| Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1462
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
| Par kruīza problēmu.
Atvienoju galvai štekeri,uzreiz viss tip top griežas un iet.
Ķibele.tā ka es viņu nevaru izņemt bez bampera noņemšanas. Ai nu nemāku vai arī tā nav paredzēts darīt.
Tagad meklēt lietotu vai noņemt un vērt vaļā ,skatīties vai ir labojams?
| Offline | | |
jankins | 15. Mar 2018, 12:33 |
#7211
|
| Kopš: 12. Jan 2010
Ziņojumi: 46
Braucu ar: E91
|
15 Mar 2018, 12:09:59 @Negantelis rakstīja:
Par kruīza problēmu.
Atvienoju galvai štekeri,uzreiz viss tip top griežas un iet.
Ķibele.tā ka es viņu nevaru izņemt bez bampera noņemšanas. Ai nu nemāku vai arī tā nav paredzēts darīt.
Tagad meklēt lietotu vai noņemt un vērt vaļā ,skatīties vai ir labojams?
Ta pat bez bampera nonemsanas vinu vevar iznemt un lietotu iespejams bus pagruti atrast.. | Offline | | |
sys9291 | 15. Mar 2018, 15:29 |
#7212
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
15 Mar 2018, 11:52:54 @N53series rakstīja:
15 Mar 2018, 11:32:21 @sys9291 rakstīja:
tikai pirms tam paņem autogrāfu, ka neuzņemas atbildību gadījumos, kad auto pārvēršas par ķirbi...
par sho gan vareetu BMW AG vinjus paciipinaat. tb., integraacijas liimenja celshana - vinju pienaakums. ok, naudu var prasiit [iznjemot gadiijumus, ka SI aprakstits], bet ne jau kaut kaadas 'garantijas'.
cita teema, ja, piem., sajaa gadijumaa vajag novaakt to aukstas kaarbas D staaveeshanas kontroli. NCS diilerim nav, izmantot nedriikst.
tikai tad, ja konstatēta kritiska problēma un to pieprasa ISTA... | Offline | | |
N53series | 15. Mar 2018, 15:33 |
#7213
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
15 Mar 2018, 15:29:02 @sys9291 rakstīja:
15 Mar 2018, 11:52:54 @N53series rakstīja:
15 Mar 2018, 11:32:21 @sys9291 rakstīja:
tikai pirms tam paņem autogrāfu, ka neuzņemas atbildību gadījumos, kad auto pārvēršas par ķirbi...
par sho gan vareetu BMW AG vinjus paciipinaat. tb., integraacijas liimenja celshana - vinju pienaakums. ok, naudu var prasiit [iznjemot gadiijumus, ka SI aprakstits], bet ne jau kaut kaadas 'garantijas'.
cita teema, ja, piem., sajaa gadijumaa vajag novaakt to aukstas kaarbas D staaveeshanas kontroli. NCS diilerim nav, izmantot nedriikst.
tikai tad, ja konstatēta kritiska problēma un to pieprasa ISTA...
pag, ISTA raadiis programeeshanu/kodeeshanu pat pirms paaris gadiem upgreidotam E90. Tb., buus tur ccc/cas/tel/mulf, veel kaadi siikumi. ja es esmu gatavs maksaat, ir jaaupgreido.
diileris jau nelemj: ir kritiska probleema, vai man vnk prasiibas kocmocaa.. | Offline | | |
sys9291 | 15. Mar 2018, 16:37 |
#7214
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| 4 gadus veca ISTA D!!! pieprasīja DME update uz N42 E46
a kas attiecas uz dīleri - tad :
1 procedūra taisam softa update VISAI mašīnai (jo pa blokiem viņi nevar)
2. pēc neveiksmīgas programmēšanas ISTA liek bloku nomaionīt....tret JAUNU
P.S abas procedūras par klienta naudu... [ Šo ziņu laboja sys9291, 15 Mar 2018, 16:39:28 ] | Offline | | |
N53series | 15. Mar 2018, 16:47 |
#7215
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
15 Mar 2018, 16:37:25 @sys9291 rakstīja:
4 gadus veca ISTA D!!! pieprasīja DME update uz N42 E46
a kas attiecas uz dīleri - tad :
1 procedūra taisam softa update VISAI mašīnai (jo pa blokiem viņi nevar)
2. pēc neveiksmīgas programmēšanas ISTA liek bloku nomaionīt....tret JAUNU
P.S abas procedūras par klienta naudu...
taa upgrade pieprasiishana - logjiska lieta.
ja auto no ruupniicas izripoja, un peec tam nav upgreidots, protams - buus upgrade DME. jo DME veel kaadu briitinju peec izlaishanas beigaam attiista, labo bugus.
protams, taada DME izpratnee - nav noziimes, vai tur ir 2015. vai 2017. gada SP Daten, bet ccc/mulf/cas upgreido veel shobriid [vismaz E60 LCI seerijai] - tur gan jeega celt augshaa Integraaciju lidz 2017+.
pag, tas nu gan ir pisec - peec upgrade likt blokus pirkt. tas ir.. manupraat, pretrunaa ar BMW AG direktiivaam.
Taa jau var visu peec kaartas nokaut un likt mainiit. | Offline | | |
sys9291 | 15. Mar 2018, 20:52 |
#7216
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| CCC programmēt - 99% ceļš uz miskasti... un nebija tur iekš CCC updates... | Offline | | |
|
RolandsK | 17. Mar 2018, 17:52 |
#7217
|
| Kopš: 06. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3533
Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni
| Kāds ir atradis pilnvērtīgas e90 elektriskās shēmas? Ir Haynes manuālis, bet tur vispār nav nekas par to kas saistīts ar dzinēju. | Offline | | |
josi | 17. Mar 2018, 18:33 |
#7218
|
| Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
| Skaties šeit, būs viss. Vēl var meklēt pēc atslēgvārdiem BMW WDS.
| Offline | | |
RolandsK | 17. Mar 2018, 19:07 |
#7219
|
| Kopš: 06. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3533
Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni
| Forši, paldies | Offline | | |
VRB | 20. Mar 2018, 12:11 |
#7220
|
| Kopš: 20. Jan 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 83
Braucu ar: F34 LCI
| Sveiki,
e91 330d 2008, M sport piekare, sulo aizmugurējie amortiņi. Kads varbūt pēc pieredzes var pateikt, kurš ir labākais (cena/kvalitāte) aizvietotājs?
Ko teiksiet par Bilstein B4? Vienīgais katalogā nevar saprast, vai tie ir M sport, vai tomēr parastie. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|