Online

Pašreiz BMWPower skatās 227 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
josi
14. Mar 2018, 18:54 #7201

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


14 Mar 2018, 16:24:06 @N53series rakstīja:
Kas tas par sviestu? Galva tak slēdzaas pie mdl moduļa! Paskati shēma, bet cik atceros - nekāds sakars ar kopējiem caniem.

Uz aci iet kopējais PT CAN, tas varētu būt diezgan kritisks pasākums. Bet vismaz labi, ka acs WakeUp signāls ir atdalīts, citādi bojājuma gadījumā auto nemaz vaļā neslēgtos
Offline
sys9291
14. Mar 2018, 19:02 #7202

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

parasti pati aktīvā kruīza galva sapūst - eksperimenta dēļ vajadzētu mēģināt noštepselēt viņu nost...
vake-up signāls ir dublējošais, jo pati komanda iet pa CAN

[ Šo ziņu laboja sys9291, 14 Mar 2018, 19:03:02 ]

Offline
N53series
14. Mar 2018, 19:06 #7203

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

bet, pag, preciizi - kas taa par kljuudu? + kas par papildparametriem tiek seivoti? kaadi tie ir?
peec loga daudz ko var nojaust, peec kaadiem paramatriem taa kljuuda izlidojusi. shobriiid pat aptuveni [vismaz man] nav skaidrs, par ko teema.
Offline
Negantelis
15. Mar 2018, 00:03 #7204

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1462

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Nezinu es kodus,kad klāt bija diagnostikas iekārta,tajā brīdī viss bija ok. Tagad pastāvēja pāris stundas un arī ok. Bet gan jau ja pabrauktu, atkal noklātos.

Simptomi.

Kruīzs+asc,dsp utt, off. Kārba avārijas režīmā,un panelī central electric failure + automatic transmission bla bla.bla. it is not possible.to.continue journey.

Kā jau teicu, ārā to galvu nedabonu,tas kronšteins traucē, un štekeri ja arī dabūtu nost tad atpakaļ jau diez vai un arī ko tas īsti dotu nav skaidrs jo paskatīties iekšā vai kaut vai štekeros jau nevarēs tāpat.

Cik tā pajebācija maksā lietota?
Offline
N53series
15. Mar 2018, 07:39 #7205

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

taatad, par ko ir staasts:
[IMG][URL=http://bildites.lv/a/ya4me6df#cqtxdygd]
[/URL][/IMG]

noseivojot kljuudu, dzineeja vadiiba/svariigaakie bloki noglabaa chupu ar papildinformaaciju.
piemeeram, shajaa gadiijumaa redzams
odometrs, reizhu skaits, kata piesaarnjojums relatiivi, absoluuti, km peec peedeejaas desulfateeshanas, dzineeja rezhiims [2=homogeens], abu banku adapaacijas, integratori, borta spanis, utml.

katrai kljuudai shie papildparametri ir savaadaaki. PEEC TIEM var saprast, kas ir bijushi par iemesliem, kaapeec kljuuda ierakstiita.

Jaa, es zinu/ticu, ka skatot pasakumu ar neINPA, visu to neredz. es ticu, ka 88% arii ar INPA to neredz. bet te nav pat kljuudas kods. tur var buut miljons citu iemeslu!

un tupa vnk nodzeest kljuudas, nesaglabaajot visu info par taam - tas ir stulbaakais, ko var izdariit.

p.s. un, ja tas nerespondeejoshais modulis alja kauj not to pt-can, ir jaabuut kljuudaam par pt-can visos iespeejamajos/saistiitajos moduljos. jo katrs bloks redzees nesakritiibu starp transmitoto un liinijaa esosho liimeni, t.i.: konfliktsituaaciju.

[ Šo ziņu laboja N53series, 15 Mar 2018, 07:59:11 ]

Offline
i
15. Mar 2018, 08:43 #7206

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 480

Braucu ar:


13 Mar 2018, 08:30:03 @akrobaac rakstīja:

12 Mar 2018, 15:29:10 @N53series rakstīja:

12 Mar 2018, 14:53:52 @akrobaac rakstīja:

15 Dec 2016, 09:13:27 @akrobaac rakstīja:
defekts - kamēr auksts, ielikts ātrumā, tur uz bremzēm, kad atlaiž tā uzreiz tākā sitiens (straujāk paripo uz priekšu). bet tikai tad kad auksts. ir kādam bijis? jo vienā servisā ieteica eļļu nomainīt.


Pilnīgi tādi paši simptomi, arī gribētu saprast, kas par lietu. Eļļa kārbā ir mainīta, bet izmaiņas nav.
Interesanākais ir tas, ka ja iemet D/S režīmā pie krustojuma un tur bremzi - nav sitieni.
Krievijas forumos kāds ieminējās par kkadu neitrāles ieslēgšanos pie nospiesta bremžu pedāļa 5-15 sek.



Varbūt kāds ir ticis vaļā no šās problēmas???


virzienu pateikshu [uz sitiena SB neatradu, bet teemu labi atceros]:
a) softa upgrade
b) aukstas kaarbas torque kontroles navarota atslegshana, izmantojot NCS

BMW AG atzina probleemu, a risinaajums lazhu samazina, b - noveersh pilniiibaa. paskatiet Google, ja neizdodas atrast, proveshu samekleet savaas pieziimees.

wow, beidzot ir risinājums! kurš un pa cik to var izdarīt?

ir kāds LV kas kautko tādu arī dara, jo cik dīlerim jautāts par kārbas softa atjaunošanu vienmēr saka, ka tas netiek darīts?

[ Šo ziņu laboja i, 15 Mar 2018, 08:45:05 ]

Offline
N53series
15. Mar 2018, 08:57 #7207

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


15 Mar 2018, 08:43:52 @i rakstīja:

13 Mar 2018, 08:30:03 @akrobaac rakstīja:

12 Mar 2018, 15:29:10 @N53series rakstīja:

12 Mar 2018, 14:53:52 @akrobaac rakstīja:

15 Dec 2016, 09:13:27 @akrobaac rakstīja:
defekts - kamēr auksts, ielikts ātrumā, tur uz bremzēm, kad atlaiž tā uzreiz tākā sitiens (straujāk paripo uz priekšu). bet tikai tad kad auksts. ir kādam bijis? jo vienā servisā ieteica eļļu nomainīt.


Pilnīgi tādi paši simptomi, arī gribētu saprast, kas par lietu. Eļļa kārbā ir mainīta, bet izmaiņas nav.
Interesanākais ir tas, ka ja iemet D/S režīmā pie krustojuma un tur bremzi - nav sitieni.
Krievijas forumos kāds ieminējās par kkadu neitrāles ieslēgšanos pie nospiesta bremžu pedāļa 5-15 sek.



Varbūt kāds ir ticis vaļā no šās problēmas???


virzienu pateikshu [uz sitiena SB neatradu, bet teemu labi atceros]:
a) softa upgrade
b) aukstas kaarbas torque kontroles navarota atslegshana, izmantojot NCS

BMW AG atzina probleemu, a risinaajums lazhu samazina, b - noveersh pilniiibaa. paskatiet Google, ja neizdodas atrast, proveshu samekleet savaas pieziimees.

wow, beidzot ir risinājums! kurš un pa cik to var izdarīt?

ir kāds LV kas kautko tādu arī dara, jo cik dīlerim jautāts par kārbas softa atjaunošanu vienmēr saka, ka tas netiek darīts?


protams, dara.

starp citu, diilera PIENAAKUMS ir atjaunot softu. veel jo vairaak - ja klients izsaka taadu veelmi/vajadziibu.
Offline
sys9291
15. Mar 2018, 11:32 #7208

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

tikai pirms tam paņem autogrāfu, ka neuzņemas atbildību gadījumos, kad auto pārvēršas par ķirbi...
Offline
N53series
15. Mar 2018, 11:52 #7209

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


15 Mar 2018, 11:32:21 @sys9291 rakstīja:
tikai pirms tam paņem autogrāfu, ka neuzņemas atbildību gadījumos, kad auto pārvēršas par ķirbi...


par sho gan vareetu BMW AG vinjus paciipinaat. tb., integraacijas liimenja celshana - vinju pienaakums. ok, naudu var prasiit [iznjemot gadiijumus, ka SI aprakstits], bet ne jau kaut kaadas 'garantijas'.
cita teema, ja, piem., sajaa gadijumaa vajag novaakt to aukstas kaarbas D staaveeshanas kontroli. NCS diilerim nav, izmantot nedriikst.
Offline
Negantelis
15. Mar 2018, 12:09 #7210

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1462

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Par kruīza problēmu.

Atvienoju galvai štekeri,uzreiz viss tip top griežas un iet.

Ķibele.tā ka es viņu nevaru izņemt bez bampera noņemšanas. Ai nu nemāku vai arī tā nav paredzēts darīt.

Tagad meklēt lietotu vai noņemt un vērt vaļā ,skatīties vai ir labojams?

Offline
jankins
15. Mar 2018, 12:33 #7211

Kopš: 12. Jan 2010

Ziņojumi: 46

Braucu ar: E91


15 Mar 2018, 12:09:59 @Negantelis rakstīja:
Par kruīza problēmu.

Atvienoju galvai štekeri,uzreiz viss tip top griežas un iet.

Ķibele.tā ka es viņu nevaru izņemt bez bampera noņemšanas. Ai nu nemāku vai arī tā nav paredzēts darīt.

Tagad meklēt lietotu vai noņemt un vērt vaļā ,skatīties vai ir labojams?



Ta pat bez bampera nonemsanas vinu vevar iznemt un lietotu iespejams bus pagruti atrast..
Offline
sys9291
15. Mar 2018, 15:29 #7212

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


15 Mar 2018, 11:52:54 @N53series rakstīja:

15 Mar 2018, 11:32:21 @sys9291 rakstīja:
tikai pirms tam paņem autogrāfu, ka neuzņemas atbildību gadījumos, kad auto pārvēršas par ķirbi...


par sho gan vareetu BMW AG vinjus paciipinaat. tb., integraacijas liimenja celshana - vinju pienaakums. ok, naudu var prasiit [iznjemot gadiijumus, ka SI aprakstits], bet ne jau kaut kaadas 'garantijas'.
cita teema, ja, piem., sajaa gadijumaa vajag novaakt to aukstas kaarbas D staaveeshanas kontroli. NCS diilerim nav, izmantot nedriikst.

tikai tad, ja konstatēta kritiska problēma un to pieprasa ISTA...
Offline
N53series
15. Mar 2018, 15:33 #7213

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


15 Mar 2018, 15:29:02 @sys9291 rakstīja:

15 Mar 2018, 11:52:54 @N53series rakstīja:

15 Mar 2018, 11:32:21 @sys9291 rakstīja:
tikai pirms tam paņem autogrāfu, ka neuzņemas atbildību gadījumos, kad auto pārvēršas par ķirbi...


par sho gan vareetu BMW AG vinjus paciipinaat. tb., integraacijas liimenja celshana - vinju pienaakums. ok, naudu var prasiit [iznjemot gadiijumus, ka SI aprakstits], bet ne jau kaut kaadas 'garantijas'.
cita teema, ja, piem., sajaa gadijumaa vajag novaakt to aukstas kaarbas D staaveeshanas kontroli. NCS diilerim nav, izmantot nedriikst.

tikai tad, ja konstatēta kritiska problēma un to pieprasa ISTA...


pag, ISTA raadiis programeeshanu/kodeeshanu pat pirms paaris gadiem upgreidotam E90. Tb., buus tur ccc/cas/tel/mulf, veel kaadi siikumi. ja es esmu gatavs maksaat, ir jaaupgreido.

diileris jau nelemj: ir kritiska probleema, vai man vnk prasiibas kocmocaa..
Offline
sys9291
15. Mar 2018, 16:37 #7214

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

4 gadus veca ISTA D!!! pieprasīja DME update uz N42 E46
a kas attiecas uz dīleri - tad :
1 procedūra taisam softa update VISAI mašīnai (jo pa blokiem viņi nevar)
2. pēc neveiksmīgas programmēšanas ISTA liek bloku nomaionīt....tret JAUNU
P.S abas procedūras par klienta naudu...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 15 Mar 2018, 16:39:28 ]

Offline
N53series
15. Mar 2018, 16:47 #7215

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


15 Mar 2018, 16:37:25 @sys9291 rakstīja:
4 gadus veca ISTA D!!! pieprasīja DME update uz N42 E46
a kas attiecas uz dīleri - tad :
1 procedūra taisam softa update VISAI mašīnai (jo pa blokiem viņi nevar)
2. pēc neveiksmīgas programmēšanas ISTA liek bloku nomaionīt....tret JAUNU
P.S abas procedūras par klienta naudu...


taa upgrade pieprasiishana - logjiska lieta.
ja auto no ruupniicas izripoja, un peec tam nav upgreidots, protams - buus upgrade DME. jo DME veel kaadu briitinju peec izlaishanas beigaam attiista, labo bugus.
protams, taada DME izpratnee - nav noziimes, vai tur ir 2015. vai 2017. gada SP Daten, bet ccc/mulf/cas upgreido veel shobriid [vismaz E60 LCI seerijai] - tur gan jeega celt augshaa Integraaciju lidz 2017+.

pag, tas nu gan ir pisec - peec upgrade likt blokus pirkt. tas ir.. manupraat, pretrunaa ar BMW AG direktiivaam.
Taa jau var visu peec kaartas nokaut un likt mainiit.
Offline
sys9291
15. Mar 2018, 20:52 #7216

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

CCC programmēt - 99% ceļš uz miskasti... un nebija tur iekš CCC updates...
Offline
RolandsK
17. Mar 2018, 17:52 #7217

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3533

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni

Kāds ir atradis pilnvērtīgas e90 elektriskās shēmas? Ir Haynes manuālis, bet tur vispār nav nekas par to kas saistīts ar dzinēju.
Offline
josi
17. Mar 2018, 18:33 #7218

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf

Skaties šeit, būs viss. Vēl var meklēt pēc atslēgvārdiem BMW WDS.
Offline
RolandsK
17. Mar 2018, 19:07 #7219

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3533

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni

Forši, paldies
Offline
VRB
20. Mar 2018, 12:11 #7220

Kopš: 20. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 83

Braucu ar: F34 LCI

Sveiki,
e91 330d 2008, M sport piekare, sulo aizmugurējie amortiņi. Kads varbūt pēc pieredzes var pateikt, kurš ir labākais (cena/kvalitāte) aizvietotājs?
Ko teiksiet par Bilstein B4? Vienīgais katalogā nevar saprast, vai tie ir M sport, vai tomēr parastie.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo