Online

Pašreiz BMWPower skatās 222 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Audio, video un multimēdiju forums

Tēma: ATAMAH E28 600 hp Video un Foto!

AutorsZiņojums
7788
23. May 2006, 10:23 #721

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


2006-05-23 10:11, Puce rakstīja:
Malacis, ATAMAN! Turies! Lai tev izdodas!

Moš man ar pateikt uz cik ponijiem tēmēju ar savu turbu-ļubo? un kurus lietotājus taisos izkabināt.. Nu tā lai pīpļiem būtu par ko runāt, tad kad ATAMANs klusē

J.K.jr.bad.
VW Lupo
BMW 323 e21 ’82

<font size=1>[ This message was edited by: Puce on 2006-05-23 10:12 ]</font>

temet un sķuuņingot jau var, galvenais,lai paliek kapeikas kefiram un baltmaizei.....
Offline
SteelRat
23. May 2006, 10:25 #722

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163799

Braucu ar: E95

biju es vAkar tavaa krajaa neviens tur neperdoljiija

-----------------
Offline
-ATAMAH-
23. May 2006, 11:17 #723

Kopš: 30. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5564

Braucu ar: zirgu

Vakar kad vinja atkal saluza,garastavoklis bija pizdec kads,jau za*ebalo ka kaut kas karru dienu luzt! Pec tam atvilcis vingu uz trosa garazhaa un tam delj atnacu pie drauga ar butilku laj nazratsja s gorja! Dzeram lidz 2 nakti! Shodien no pasha rita 6:30 get up un atkal garazhaa,pec 2 stundas izdariju nepoladku un vinja atkal strada! Kad braucu pie majam TURBA puteja praktiski no pasha sakuma,sakot no 2000 apgriezieniem ja ne mazak,pats nesaprotu kapec vinja tik agri sak put,TURBAS diapozons praktiski tads pats ka BITURBO dzinejam!
[ This message was edited by: -ATAMAH- on 2006-05-23 11:18 ]
Offline
DK
23. May 2006, 11:34 #724

Kopš: 13. Nov 2005

Ziņojumi: 397

Braucu ar:

labi, labi viss ir ļoti skaisti ar to motoru.... paskaidro uz ko jaudu dabūji uz 600-700 zirgiem?!
Offline
JV
23. May 2006, 11:56 #725

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 649

Braucu ar: E39 M5 superčārdžots


2006-05-23 11:48, Duke rakstīja:

2006-05-23 11:17, -ATAMAH- rakstīja:
TURBA puteja praktiski no pasha sakuma,sakot no 2000 apgriezieniem ja ne mazak,pats nesaprotu kapec vinja tik agri sak put, TURBAS diapozons praktiski tads pats ka BITURBO dzinejam!


1) turbo push sakot no 2000rpm tas ir kā? pilns (max) noregulētais turbo spiediens @ 2000rpm, vai pie 2000rpm sāk celties turbo spiediens?

2) diapozons kaa biturbo dzinejam? hmmm...

Neatkarigi no atbildes uz Nr1, runājot par kapēc - pārāk liela litrāža vai arī pārāk maza turba droši var likt lielāku un būs visi 1200hp kā Suprām


Rēķini ka motora tilpums ir 3.5 un K27 ir par mazu šim motoram. Līdz ar to motors ātri spēj iegriest turbu, bet turbas efektivitāte jau pirms 5000rpm strauji krīt. Bāru bez elektroniskā boost kontroliera tā turba jau var sasniegt ap 2500rpm.

-----------------
www.trackday.lv

Offline
-ATAMAH-
23. May 2006, 11:59 #726

Kopš: 30. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5564

Braucu ar: zirgu


2006-05-23 11:34, DK rakstīja:
labi, labi viss ir ļoti skaisti ar to motoru.... paskaidro uz ko jaudu dabūji uz 600-700 zirgiem?!

Tas kas bija augsha,tas viss bija isuma! Es nestastiju ko tiesham bija izdarits ar galvu,turbinu,porwniem un citiem dzineja daljam un kadas detaljas tur tagad stav! Prieksh kam man bezmaksas stastit par to kas izdarits un ar ko es jebalsja vajrak neka viens menesis katru dienu bez brivdienam! Shita informacija bezmaksas nepardodas!
Vot kad tu atnac centralaja bibliotekaa,tev tur dod bezmaksas lasit gramatas?! Ne! Ja gribesi kaut ko palasit,uzzinat kaut kadu informaciju tad jamaksa! Par visu informaciju jamaksa! Isklju4enie labi draugi!
Offline
Fii
23. May 2006, 12:04 #727

Kopš: 27. May 2003

Ziņojumi: 246

Braucu ar: SupraTT, Hachiroku


2006-05-23 11:17, -ATAMAH- rakstīja:
Vakar kad vinja atkal saluza,garastavoklis bija pizdec kads,jau za*ebalo ka kaut kas karru dienu luzt!

Welcome to the world of BMW


2006-05-23 11:17, -ATAMAH- rakstīja:
TURBAS diapozons praktiski tads pats ka BITURBO dzinejam!

Un tas buutu?
Offline
-ATAMAH-
23. May 2006, 12:06 #728

Kopš: 30. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5564

Braucu ar: zirgu


2006-05-23 11:48, Duke rakstīja:

2006-05-23 11:17, -ATAMAH- rakstīja:
TURBA puteja praktiski no pasha sakuma,sakot no 2000 apgriezieniem ja ne mazak,pats nesaprotu kapec vinja tik agri sak put, TURBAS diapozons praktiski tads pats ka BITURBO dzinejam!


1) turbo push sakot no 2000rpm tas ir kā? pilns (max) noregulētais turbo spiediens @ 2000rpm, vai pie 2000rpm sāk celties turbo spiediens?

2) diapozons kaa biturbo dzinejam? hmmm...

Neatkarigi no atbildes uz Nr1, runājot par kapēc - pārāk liela litrāža vai arī pārāk maza turba droši var likt lielāku un būs visi 1200hp kā Suprām

Jau pie 1800 apgr stingri sak celties TURBO spiediens!
Tur jau nav originala TURBA! Litrazs tur jau 3.6 litri! Es tejcis praktiski ka BITURBO dzinejam,es netejcis ka BITURBO dzineja,lasi uzmanigak!
Offline
-ATAMAH-
23. May 2006, 12:08 #729

Kopš: 30. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5564

Braucu ar: zirgu


2006-05-23 11:56, JV rakstīja:

2006-05-23 11:48, Duke rakstīja:

2006-05-23 11:17, -ATAMAH- rakstīja:
TURBA puteja praktiski no pasha sakuma,sakot no 2000 apgriezieniem ja ne mazak,pats nesaprotu kapec vinja tik agri sak put, TURBAS diapozons praktiski tads pats ka BITURBO dzinejam!


1) turbo push sakot no 2000rpm tas ir kā? pilns (max) noregulētais turbo spiediens @ 2000rpm, vai pie 2000rpm sāk celties turbo spiediens?

2) diapozons kaa biturbo dzinejam? hmmm...

Neatkarigi no atbildes uz Nr1, runājot par kapēc - pārāk liela litrāža vai arī pārāk maza turba droši var likt lielāku un būs visi 1200hp kā Suprām


Rēķini ka motora tilpums ir 3.5 un K27 ir par mazu šim motoram. Līdz ar to motors ātri spēj iegriest turbu, bet turbas efektivitāte jau pirms 5000rpm strauji krīt. Bāru bez elektroniskā boost kontroliera tā turba jau var sasniegt ap 2500rpm.

Tur stav gibrids,partajsita K29 TURBA! Takshto vinja nebus maza! vel lidz projektam vinja viegli puteja 1.1 bar,bet spej daudz vajrak!
[ This message was edited by: -ATAMAH- on 2006-05-23 12:12 ]
Offline
JV
23. May 2006, 12:21 #730

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 649

Braucu ar: E39 M5 superčārdžots


2006-05-23 11:59, -ATAMAH- rakstīja:

2006-05-23 11:34, DK rakstīja:
labi, labi viss ir ļoti skaisti ar to motoru.... paskaidro uz ko jaudu dabūji uz 600-700 zirgiem?!

Tas kas bija augsha,tas viss bija isuma! Es nestastiju ko tiesham bija izdarits ar galvu,turbinu,porwniem un citiem dzineja daljam un kadas detaljas tur tagad stav! Prieksh kam man bezmaksas stastit par to kas izdarits un ar ko es jebalsja vajrak neka viens menesis katru dienu bez brivdienam! Shita informacija bezmaksas nepardodas!
Vot kad tu atnac centralaja bibliotekaa,tev tur dod bezmaksas lasit gramatas?! Ne! Ja gribesi kaut ko palasit,uzzinat kaut kadu informaciju tad jamaksa! Par visu informaciju jamaksa! Isklju4enie labi draugi!


Ai, slinkums šodien strādāt, padalīšos informācijā par savu mūžīgo un nebeidzamo projektu...
Šogad mērķis tika nedaudz pacelts un tagad ir ~500-600 dzinēja zirgi. Līdz ar to visi bleķi tiek iepirkti ar šo domu. Kas, manuprāt, tam nepieciešams (kaut laikam sanāks tā ka nepieciešams būs tomēr vairāk):

Standarta M106 dzinējs 3.5l ar 8:1 kompresijas pakāpi. (bloks, virzuļi, galva utt.)
Turba Precision SC61 A/R 0.82 - pasūtīta, cerams ka būs šonedēļ.
"Front mount" starpdzesētājs - tika pasūtīts igauņos un jau ir atskrējis
Tial 38mm wastegate - pasūtīts un ceru ka ar šo izmēru pietiks.
GoFastBits blow-off vārts - ir
520cc strauslas - ir
"Custom" izplūdes kolektors kurš tiks locīts, metināts un mocīts.
3" izplūde
Spec stage 3 sajūgs - ir (ražotājs saka ka izturēt vajadzētu)
No elektronikas ir Megasquirt ’n Spark pilna degvielas un aizdedzes kontrole - (kā sanāks ar aizdedzes regulēšanu gan īsti nezinu...) - ir
Innovate LM1 platjoslas lambda ar kontrolieri (sajūgts ar MS) - ir

Ko tomēr laikam vēl vajadzēs:
MLS galvas blīve un ARP skrūves
M30B35 galva (M106 galva sūdīgi "elpo" + vārsti mazāki)
Elektronisko boost kontrolieri.
Un droši vien čupa citu štruntu!

Nu vo, sarakstīju ne pa jokam!

-----------------
www.trackday.lv

Offline
Fii
23. May 2006, 12:32 #731

Kopš: 27. May 2003

Ziņojumi: 246

Braucu ar: SupraTT, Hachiroku


2006-05-23 12:21, JV rakstīja:
...
Nu vo, sarakstīju ne pa jokam!

Izklausaas peec interesanta projekta. Gaidiisim rezultaatus.
Offline
DK
23. May 2006, 13:24 #732

Kopš: 13. Nov 2005

Ziņojumi: 397

Braucu ar:


2006-05-23 12:21, JV rakstīja:

2006-05-23 11:59, -ATAMAH- rakstīja:

2006-05-23 11:34, DK rakstīja:
labi, labi viss ir ļoti skaisti ar to motoru.... paskaidro uz ko jaudu dabūji uz 600-700 zirgiem?!

Tas kas bija augsha,tas viss bija isuma! Es nestastiju ko tiesham bija izdarits ar galvu,turbinu,porwniem un citiem dzineja daljam un kadas detaljas tur tagad stav! Prieksh kam man bezmaksas stastit par to kas izdarits un ar ko es jebalsja vajrak neka viens menesis katru dienu bez brivdienam! Shita informacija bezmaksas nepardodas!
Vot kad tu atnac centralaja bibliotekaa,tev tur dod bezmaksas lasit gramatas?! Ne! Ja gribesi kaut ko palasit,uzzinat kaut kadu informaciju tad jamaksa! Par visu informaciju jamaksa! Isklju4enie labi draugi!


Ai, slinkums šodien strādāt, padalīšos informācijā par savu mūžīgo un nebeidzamo projektu...
Šogad mērķis tika nedaudz pacelts un tagad ir ~500-600 dzinēja zirgi. Līdz ar to visi bleķi tiek iepirkti ar šo domu. Kas, manuprāt, tam nepieciešams (kaut laikam sanāks tā ka nepieciešams būs tomēr vairāk):

Standarta M106 dzinējs 3.5l ar 8:1 kompresijas pakāpi. (bloks, virzuļi, galva utt.)
Turba Precision SC61 A/R 0.82 - pasūtīta, cerams ka būs šonedēļ.
"Front mount" starpdzesētājs - tika pasūtīts igauņos un jau ir atskrējis
Tial 38mm wastegate - pasūtīts un ceru ka ar šo izmēru pietiks.
GoFastBits blow-off vārts - ir
520cc strauslas - ir
"Custom" izplūdes kolektors kurš tiks locīts, metināts un mocīts.
3" izplūde
Spec stage 3 sajūgs - ir (ražotājs saka ka izturēt vajadzētu)
No elektronikas ir Megasquirt ’n Spark pilna degvielas un aizdedzes kontrole - (kā sanāks ar aizdedzes regulēšanu gan īsti nezinu...) - ir
Innovate LM1 platjoslas lambda ar kontrolieri (sajūgts ar MS) - ir

Ko tomēr laikam vēl vajadzēs:
MLS galvas blīve un ARP skrūves
M30B35 galva (M106 galva sūdīgi "elpo" + vārsti mazāki)
Elektronisko boost kontrolieri.
Un droši vien čupa citu štruntu!

Nu vo, sarakstīju ne pa jokam!



nu vot, cilvēks vismaz daudz maz normāli apstāsta, kas un kā..... nevis kā te dēļ dažiem labiem jau iet 40 lpp. beztolkā..... un tikai šīfujet un šļifujet, hiļi ti hočeš
Offline
ixers
24. May 2006, 22:16 #733

Kopš: 29. Jul 2004

No: Ludza

Ziņojumi: 3273

Braucu ar: svešu auto


2006-03-25 01:25, -ATAMAH- rakstīja:


VIDEO 4 (ATAMAH E28 VS Opel Calibra 4x4 Turbo) : <a href="http://yy.lv/download.php?f=162" target="_blank" target="_new">http://yy.lv/download.php?f=162</a>

Starts Calibra uzvateja tikaj tapec ka vinja bija 4x4 un pirms starta gaja sniegs,man visu lajku spole,pec 140km/h vaj druscinj vajrak vinja paliek aiz mani!

pastāsti man kā jo..no video dabut noskatoties??
Offline
-ATAMAH-
24. May 2006, 23:44 #734

Kopš: 30. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5564

Braucu ar: zirgu


2006-05-24 22:16, ixers rakstīja:

2006-03-25 01:25, -ATAMAH- rakstīja:


VIDEO 4 (ATAMAH E28 VS Opel Calibra 4x4 Turbo) : <a href="http://yy.lv/download.php?f=162" target="_blank" target="_new">http://yy.lv/download.php?f=162</a>

Starts Calibra uzvateja tikaj tapec ka vinja bija 4x4 un pirms starta gaja sniegs,man visu lajku spole,pec 140km/h vaj druscinj vajrak vinja paliek aiz mani!

pastāsti man kā jo..no video dabut noskatoties??

http://yy.lv/download.php?f=1160["" target="_blank" title="http://yy.lv/download.php?f=1160["" class="postlink">http://yy.lv/download.php?f=1160[" target="_blank" target="_new">http://yy.lv/download.php?f=1160[]
Offline
-ATAMAH-
24. May 2006, 23:59 #735

Kopš: 30. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5564

Braucu ar: zirgu

Kurus diskus labak uzstadit?!

1.


2.
Offline
edzulis
24. May 2006, 23:59 #736

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Tas komentētājs ar saviem izteicieniem varētu kļūt par TV zvaigzni
Offline
DK
25. May 2006, 00:00 #737

Kopš: 13. Nov 2005

Ziņojumi: 397

Braucu ar:

eeee, Koļa atoiģi, ooo pizda pašol tas jau nebūs ATAMAHA viģoks, ja nebūs šī lieliskā komentētāja
Offline
NEC
25. May 2006, 00:23 #738

Kopš: 13. Apr 2006

Ziņojumi: 1451

Braucu ar: cibiņu


2006-05-24 23:59, -ATAMAH- rakstīja:
Kurus diskus labak uzstadit?!

1.


2.



Nr.2 odnozna4no, no ja bi postavil ALPINA... A tak Nr.2 potomy 4to na ALPINu pohozi
Offline
Fii
25. May 2006, 00:42 #739

Kopš: 27. May 2003

Ziņojumi: 246

Braucu ar: SupraTT, Hachiroku


2006-05-25 00:39, MOnk rakstīja:
neapspriediishu to, ko nezinu, bet vienu zinu tochna - ja tev ir konkreets pisiens diapozonaa 2.5k, atliek piemekleet kaarbu, reduktoru un izmantot tikai to diapozonu, kaada starpiiba vai paarsleedzies pie 3.5k rpm vai pie 8.0k rpm - galvenais, lai tu paarsleegtos tieshi pirms kritiena. tas, ja runaajam par dragu.

Tikai paarnesumus vajadzees kaadus 10, lai finishu sasniegtu
Offline
-ATAMAH-
25. May 2006, 01:34 #740

Kopš: 30. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5564

Braucu ar: zirgu


2006-05-25 00:23, NEC rakstīja:

2006-05-24 23:59, -ATAMAH- rakstīja:
Kurus diskus labak uzstadit?!

1.


2.



Nr.2 odnozna4no, no ja bi postavil ALPINA... A tak Nr.2 potomy 4to na ALPINu pohozi

Pod nomerom "2" eto i estj diski ALPINA!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, Mberg, PERFS, RVR, Staris, SteelRat, VLD, linda, maxell, mrc, noisex, smudo