Online
Pašreiz BMWPower skatās 222 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: ATAMAH E28 600 hp Video un Foto!
Autors | Ziņojums |
7788 | | Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
|
2006-05-23 10:11, Puce rakstīja:
Malacis, ATAMAN! Turies! Lai tev izdodas!
Moš man ar pateikt uz cik ponijiem tēmēju ar savu turbu-ļubo? un kurus lietotājus taisos izkabināt.. Nu tā lai pīpļiem būtu par ko runāt, tad kad ATAMANs klusē
J.K.jr.bad.
VW Lupo
BMW 323 e21 ’82
<font size=1>[ This message was edited by: Puce on 2006-05-23 10:12 ]</font>
temet un sķuuņingot jau var, galvenais,lai paliek kapeikas kefiram un baltmaizei..... | Offline | | |
SteelRat | | Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163799
Braucu ar: E95
| biju es vAkar tavaa krajaa neviens tur neperdoljiija
-----------------
| Offline | | |
-ATAMAH- | | Kopš: 30. Dec 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5564
Braucu ar: zirgu
| Vakar kad vinja atkal saluza,garastavoklis bija pizdec kads,jau za*ebalo ka kaut kas karru dienu luzt! Pec tam atvilcis vingu uz trosa garazhaa un tam delj atnacu pie drauga ar butilku laj nazratsja s gorja! Dzeram lidz 2 nakti! Shodien no pasha rita 6:30 get up un atkal garazhaa,pec 2 stundas izdariju nepoladku un vinja atkal strada! Kad braucu pie majam TURBA puteja praktiski no pasha sakuma,sakot no 2000 apgriezieniem ja ne mazak,pats nesaprotu kapec vinja tik agri sak put,TURBAS diapozons praktiski tads pats ka BITURBO dzinejam!
[ This message was edited by: -ATAMAH- on 2006-05-23 11:18 ] | Offline | | |
DK | | Kopš: 13. Nov 2005
Ziņojumi: 397
Braucu ar:
| labi, labi viss ir ļoti skaisti ar to motoru.... paskaidro uz ko jaudu dabūji uz 600-700 zirgiem?! | Offline | | |
JV | | Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 649
Braucu ar: E39 M5 superčārdžots
|
2006-05-23 11:48, Duke rakstīja:
2006-05-23 11:17, -ATAMAH- rakstīja:
TURBA puteja praktiski no pasha sakuma,sakot no 2000 apgriezieniem ja ne mazak,pats nesaprotu kapec vinja tik agri sak put, TURBAS diapozons praktiski tads pats ka BITURBO dzinejam!
1) turbo push sakot no 2000rpm tas ir kā? pilns (max) noregulētais turbo spiediens @ 2000rpm, vai pie 2000rpm sāk celties turbo spiediens?
2) diapozons kaa biturbo dzinejam? hmmm...
Neatkarigi no atbildes uz Nr1, runājot par kapēc - pārāk liela litrāža vai arī pārāk maza turba droši var likt lielāku un būs visi 1200hp kā Suprām
Rēķini ka motora tilpums ir 3.5 un K27 ir par mazu šim motoram. Līdz ar to motors ātri spēj iegriest turbu, bet turbas efektivitāte jau pirms 5000rpm strauji krīt. Bāru bez elektroniskā boost kontroliera tā turba jau var sasniegt ap 2500rpm.
----------------- www.trackday.lv
| Offline | | |
-ATAMAH- | | Kopš: 30. Dec 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5564
Braucu ar: zirgu
|
2006-05-23 11:34, DK rakstīja:
labi, labi viss ir ļoti skaisti ar to motoru.... paskaidro uz ko jaudu dabūji uz 600-700 zirgiem?!
Tas kas bija augsha,tas viss bija isuma! Es nestastiju ko tiesham bija izdarits ar galvu,turbinu,porwniem un citiem dzineja daljam un kadas detaljas tur tagad stav! Prieksh kam man bezmaksas stastit par to kas izdarits un ar ko es jebalsja vajrak neka viens menesis katru dienu bez brivdienam! Shita informacija bezmaksas nepardodas!
Vot kad tu atnac centralaja bibliotekaa,tev tur dod bezmaksas lasit gramatas?! Ne! Ja gribesi kaut ko palasit,uzzinat kaut kadu informaciju tad jamaksa! Par visu informaciju jamaksa! Isklju4enie labi draugi! | Offline | | |
Fii | | Kopš: 27. May 2003
Ziņojumi: 246
Braucu ar: SupraTT, Hachiroku
|
2006-05-23 11:17, -ATAMAH- rakstīja:
Vakar kad vinja atkal saluza,garastavoklis bija pizdec kads,jau za*ebalo ka kaut kas karru dienu luzt!
Welcome to the world of BMW
2006-05-23 11:17, -ATAMAH- rakstīja:
TURBAS diapozons praktiski tads pats ka BITURBO dzinejam!
Un tas buutu?
| Offline | | |
-ATAMAH- | | Kopš: 30. Dec 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5564
Braucu ar: zirgu
|
2006-05-23 11:48, Duke rakstīja:
2006-05-23 11:17, -ATAMAH- rakstīja:
TURBA puteja praktiski no pasha sakuma,sakot no 2000 apgriezieniem ja ne mazak,pats nesaprotu kapec vinja tik agri sak put, TURBAS diapozons praktiski tads pats ka BITURBO dzinejam!
1) turbo push sakot no 2000rpm tas ir kā? pilns (max) noregulētais turbo spiediens @ 2000rpm, vai pie 2000rpm sāk celties turbo spiediens?
2) diapozons kaa biturbo dzinejam? hmmm...
Neatkarigi no atbildes uz Nr1, runājot par kapēc - pārāk liela litrāža vai arī pārāk maza turba droši var likt lielāku un būs visi 1200hp kā Suprām
Jau pie 1800 apgr stingri sak celties TURBO spiediens!
Tur jau nav originala TURBA! Litrazs tur jau 3.6 litri! Es tejcis praktiski ka BITURBO dzinejam,es netejcis ka BITURBO dzineja,lasi uzmanigak! | Offline | | |
|
-ATAMAH- | | Kopš: 30. Dec 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5564
Braucu ar: zirgu
|
2006-05-23 11:56, JV rakstīja:
2006-05-23 11:48, Duke rakstīja:
2006-05-23 11:17, -ATAMAH- rakstīja:
TURBA puteja praktiski no pasha sakuma,sakot no 2000 apgriezieniem ja ne mazak,pats nesaprotu kapec vinja tik agri sak put, TURBAS diapozons praktiski tads pats ka BITURBO dzinejam!
1) turbo push sakot no 2000rpm tas ir kā? pilns (max) noregulētais turbo spiediens @ 2000rpm, vai pie 2000rpm sāk celties turbo spiediens?
2) diapozons kaa biturbo dzinejam? hmmm...
Neatkarigi no atbildes uz Nr1, runājot par kapēc - pārāk liela litrāža vai arī pārāk maza turba droši var likt lielāku un būs visi 1200hp kā Suprām
Rēķini ka motora tilpums ir 3.5 un K27 ir par mazu šim motoram. Līdz ar to motors ātri spēj iegriest turbu, bet turbas efektivitāte jau pirms 5000rpm strauji krīt. Bāru bez elektroniskā boost kontroliera tā turba jau var sasniegt ap 2500rpm.
Tur stav gibrids,partajsita K29 TURBA! Takshto vinja nebus maza! vel lidz projektam vinja viegli puteja 1.1 bar,bet spej daudz vajrak!
[ This message was edited by: -ATAMAH- on 2006-05-23 12:12 ] | Offline | | |
JV | | Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 649
Braucu ar: E39 M5 superčārdžots
|
2006-05-23 11:59, -ATAMAH- rakstīja:
2006-05-23 11:34, DK rakstīja:
labi, labi viss ir ļoti skaisti ar to motoru.... paskaidro uz ko jaudu dabūji uz 600-700 zirgiem?!
Tas kas bija augsha,tas viss bija isuma! Es nestastiju ko tiesham bija izdarits ar galvu,turbinu,porwniem un citiem dzineja daljam un kadas detaljas tur tagad stav! Prieksh kam man bezmaksas stastit par to kas izdarits un ar ko es jebalsja vajrak neka viens menesis katru dienu bez brivdienam! Shita informacija bezmaksas nepardodas!
Vot kad tu atnac centralaja bibliotekaa,tev tur dod bezmaksas lasit gramatas?! Ne! Ja gribesi kaut ko palasit,uzzinat kaut kadu informaciju tad jamaksa! Par visu informaciju jamaksa! Isklju4enie labi draugi!
Ai, slinkums šodien strādāt, padalīšos informācijā par savu mūžīgo un nebeidzamo projektu...
Šogad mērķis tika nedaudz pacelts un tagad ir ~500-600 dzinēja zirgi. Līdz ar to visi bleķi tiek iepirkti ar šo domu. Kas, manuprāt, tam nepieciešams (kaut laikam sanāks tā ka nepieciešams būs tomēr vairāk):
Standarta M106 dzinējs 3.5l ar 8:1 kompresijas pakāpi. (bloks, virzuļi, galva utt.)
Turba Precision SC61 A/R 0.82 - pasūtīta, cerams ka būs šonedēļ.
"Front mount" starpdzesētājs - tika pasūtīts igauņos un jau ir atskrējis
Tial 38mm wastegate - pasūtīts un ceru ka ar šo izmēru pietiks.
GoFastBits blow-off vārts - ir
520cc strauslas - ir
"Custom" izplūdes kolektors kurš tiks locīts, metināts un mocīts.
3" izplūde
Spec stage 3 sajūgs - ir (ražotājs saka ka izturēt vajadzētu)
No elektronikas ir Megasquirt ’n Spark pilna degvielas un aizdedzes kontrole - (kā sanāks ar aizdedzes regulēšanu gan īsti nezinu...) - ir
Innovate LM1 platjoslas lambda ar kontrolieri (sajūgts ar MS) - ir
Ko tomēr laikam vēl vajadzēs:
MLS galvas blīve un ARP skrūves
M30B35 galva (M106 galva sūdīgi "elpo" + vārsti mazāki)
Elektronisko boost kontrolieri.
Un droši vien čupa citu štruntu!
Nu vo, sarakstīju ne pa jokam!
----------------- www.trackday.lv
| Offline | | |
Fii | | Kopš: 27. May 2003
Ziņojumi: 246
Braucu ar: SupraTT, Hachiroku
|
2006-05-23 12:21, JV rakstīja:
...
Nu vo, sarakstīju ne pa jokam!
Izklausaas peec interesanta projekta. Gaidiisim rezultaatus. | Offline | | |
DK | | Kopš: 13. Nov 2005
Ziņojumi: 397
Braucu ar:
|
2006-05-23 12:21, JV rakstīja:
2006-05-23 11:59, -ATAMAH- rakstīja:
2006-05-23 11:34, DK rakstīja:
labi, labi viss ir ļoti skaisti ar to motoru.... paskaidro uz ko jaudu dabūji uz 600-700 zirgiem?!
Tas kas bija augsha,tas viss bija isuma! Es nestastiju ko tiesham bija izdarits ar galvu,turbinu,porwniem un citiem dzineja daljam un kadas detaljas tur tagad stav! Prieksh kam man bezmaksas stastit par to kas izdarits un ar ko es jebalsja vajrak neka viens menesis katru dienu bez brivdienam! Shita informacija bezmaksas nepardodas!
Vot kad tu atnac centralaja bibliotekaa,tev tur dod bezmaksas lasit gramatas?! Ne! Ja gribesi kaut ko palasit,uzzinat kaut kadu informaciju tad jamaksa! Par visu informaciju jamaksa! Isklju4enie labi draugi!
Ai, slinkums šodien strādāt, padalīšos informācijā par savu mūžīgo un nebeidzamo projektu...
Šogad mērķis tika nedaudz pacelts un tagad ir ~500-600 dzinēja zirgi. Līdz ar to visi bleķi tiek iepirkti ar šo domu. Kas, manuprāt, tam nepieciešams (kaut laikam sanāks tā ka nepieciešams būs tomēr vairāk):
Standarta M106 dzinējs 3.5l ar 8:1 kompresijas pakāpi. (bloks, virzuļi, galva utt.)
Turba Precision SC61 A/R 0.82 - pasūtīta, cerams ka būs šonedēļ.
"Front mount" starpdzesētājs - tika pasūtīts igauņos un jau ir atskrējis
Tial 38mm wastegate - pasūtīts un ceru ka ar šo izmēru pietiks.
GoFastBits blow-off vārts - ir
520cc strauslas - ir
"Custom" izplūdes kolektors kurš tiks locīts, metināts un mocīts.
3" izplūde
Spec stage 3 sajūgs - ir (ražotājs saka ka izturēt vajadzētu)
No elektronikas ir Megasquirt ’n Spark pilna degvielas un aizdedzes kontrole - (kā sanāks ar aizdedzes regulēšanu gan īsti nezinu...) - ir
Innovate LM1 platjoslas lambda ar kontrolieri (sajūgts ar MS) - ir
Ko tomēr laikam vēl vajadzēs:
MLS galvas blīve un ARP skrūves
M30B35 galva (M106 galva sūdīgi "elpo" + vārsti mazāki)
Elektronisko boost kontrolieri.
Un droši vien čupa citu štruntu!
Nu vo, sarakstīju ne pa jokam!
nu vot, cilvēks vismaz daudz maz normāli apstāsta, kas un kā..... nevis kā te dēļ dažiem labiem jau iet 40 lpp. beztolkā..... un tikai šīfujet un šļifujet, hiļi ti hočeš | Offline | | |
ixers | | Kopš: 29. Jul 2004
No: Ludza
Ziņojumi: 3273
Braucu ar: svešu auto
|
2006-03-25 01:25, -ATAMAH- rakstīja:
VIDEO 4 (ATAMAH E28 VS Opel Calibra 4x4 Turbo) : <a href="http://yy.lv/download.php?f=162" target="_blank" target="_new">http://yy.lv/download.php?f=162</a>
Starts Calibra uzvateja tikaj tapec ka vinja bija 4x4 un pirms starta gaja sniegs,man visu lajku spole,pec 140km/h vaj druscinj vajrak vinja paliek aiz mani!
pastāsti man kā jo..no video dabut noskatoties?? | Offline | | |
-ATAMAH- | | Kopš: 30. Dec 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5564
Braucu ar: zirgu
|
2006-05-24 22:16, ixers rakstīja:
2006-03-25 01:25, -ATAMAH- rakstīja:
VIDEO 4 (ATAMAH E28 VS Opel Calibra 4x4 Turbo) : <a href="http://yy.lv/download.php?f=162" target="_blank" target="_new">http://yy.lv/download.php?f=162</a>
Starts Calibra uzvateja tikaj tapec ka vinja bija 4x4 un pirms starta gaja sniegs,man visu lajku spole,pec 140km/h vaj druscinj vajrak vinja paliek aiz mani!
pastāsti man kā jo..no video dabut noskatoties??
http://yy.lv/download.php?f=1160["" target="_blank" title="http://yy.lv/download.php?f=1160["" class="postlink">http://yy.lv/download.php?f=1160[" target="_blank" target="_new">http://yy.lv/download.php?f=1160[] | Offline | | |
-ATAMAH- | | Kopš: 30. Dec 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5564
Braucu ar: zirgu
| Kurus diskus labak uzstadit?!
1.
2.
| Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Tas komentētājs ar saviem izteicieniem varētu kļūt par TV zvaigzni | Offline | | |
|
DK | | Kopš: 13. Nov 2005
Ziņojumi: 397
Braucu ar:
| eeee, Koļa atoiģi, ooo pizda pašol tas jau nebūs ATAMAHA viģoks, ja nebūs šī lieliskā komentētāja | Offline | | |
NEC | | Kopš: 13. Apr 2006
Ziņojumi: 1451
Braucu ar: cibiņu
|
2006-05-24 23:59, -ATAMAH- rakstīja:
Kurus diskus labak uzstadit?!
1.
2.
Nr.2 odnozna4no, no ja bi postavil ALPINA... A tak Nr.2 potomy 4to na ALPINu pohozi | Offline | | |
Fii | | Kopš: 27. May 2003
Ziņojumi: 246
Braucu ar: SupraTT, Hachiroku
|
2006-05-25 00:39, MOnk rakstīja:
neapspriediishu to, ko nezinu, bet vienu zinu tochna - ja tev ir konkreets pisiens diapozonaa 2.5k, atliek piemekleet kaarbu, reduktoru un izmantot tikai to diapozonu, kaada starpiiba vai paarsleedzies pie 3.5k rpm vai pie 8.0k rpm - galvenais, lai tu paarsleegtos tieshi pirms kritiena. tas, ja runaajam par dragu.
Tikai paarnesumus vajadzees kaadus 10, lai finishu sasniegtu | Offline | | |
-ATAMAH- | | Kopš: 30. Dec 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5564
Braucu ar: zirgu
|
2006-05-25 00:23, NEC rakstīja:
2006-05-24 23:59, -ATAMAH- rakstīja:
Kurus diskus labak uzstadit?!
1.
2.
Nr.2 odnozna4no, no ja bi postavil ALPINA... A tak Nr.2 potomy 4to na ALPINu pohozi
Pod nomerom "2" eto i estj diski ALPINA! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, Mberg, PERFS, RVR, Staris, SteelRat, VLD, linda, maxell, mrc, noisex, smudo
|