Online
Pašreiz BMWPower skatās 113 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E36
Autors | Ziņojums |
Fii | | Kopš: 27. May 2003
Ziņojumi: 246
Braucu ar: SupraTT, Hachiroku
|
2005-03-11 00:10, GS rakstīja:
Risinajums viens turbanizet BMW Izmaksas aptuveni 5k euro un ja pareizi visu izdara no taa pasa e36 325 var dabut araa ~500hp gandriz nesamazinot motora resursu...
Nu, nu, BMW jau nav japaanis | Offline | | |
kro | | Kopš: 17. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3508
Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta
|
2005-03-10 22:19, JZ rakstīja:
par to griezes momentu
ja ka no enciklopedijas
viszmas kaut kas tagad aizkeras taja pumpa kas ir starp ausim | Offline | | |
GS | | Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 46774
Braucu ar: džī six
|
2005-03-11 00:16, edzulis rakstīja:
nu, nu
Nuu reals piemers tas pats Dado no dtmpowera cik lasiju taja e36 m3 ir pari 600hp redz ka vizinas bez porblemam... pat visus players run Ntos tukstosus km nobrauca.. without any problems......
----------------- BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Nau jau tā, ka vizinās bez problēmām. Palasi vairāk... ir tur pārkārsis, ir trubas plīsušas utt. Pie tam, naudu viņš tur ir nemērā sagrūdis! | Offline | | |
GS | | Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 46774
Braucu ar: džī six
|
2005-03-11 01:09, edzulis rakstīja:
Nau jau tā, ka vizinās bez problēmām. Palasi vairāk... ir tur pārkārsis, ir trubas plīsušas utt. Pie tam, naudu viņš tur ir nemērā sagrūdis!
Nuu nedomaju ka tas del turbo drizak jau del pasas dzesesanas sistemas. Un par naudu cik zinu vinam stav kautkads standarta turbo kits + dinan intercooler kits.
[ This message was edited by: GS on 2005-03-11 01:12 ]
----------------- BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder | Offline | | |
Fii | | Kopš: 27. May 2003
Ziņojumi: 246
Braucu ar: SupraTT, Hachiroku
| 600hp prieksh 3 litru motora ir beernu speeliites
Kaa buutu ar 1900? | Offline | | |
GS | | Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 46774
Braucu ar: džī six
| Sodien jau tika izrunats par BMW 1.5l turbo dzineju ar 1200hp
----------------- BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22091
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| JZ tu vēl aizmirisi eiropas turbo auto kas arī ir ikdienai paredzēti. Tur arīdzan grieze ļoooti plata un cipars normāls.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
|
foobar | | Kopš: 04. Jun 2002
Ziņojumi: 6033
Braucu ar: M57TU2D30
|
2005-03-11 01:19, Fii rakstīja:
600hp prieksh 3 litru motora ir beernu speeliites
Kaa buutu ar 1900?
Uzskruuvee liidz 1900 un nobrauc 200K km peectam beedu nezinaadams | Offline | | |
pozitiivais | | Kopš: 12. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 1988
Braucu ar: BMW 330 cabrio
| problēma...
vakar grasoties mainīt eļļū notrūka priekšējās halbes trosīte...
Latbemā halbes atvēršana + trosītes maiņa maksāšot ap LVL 10 (darbs) un ap LVL 13 trosīte...un darbs esot uz +/- 1.5 stundām...
vai kāds var ieteikt ko lētāku un ātrāku | Offline | | |
Artis_D | | Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13419
Braucu ar: BMW
| ja nu vienigi lomiks??? | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22091
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Kur tev viņa notrūka?
Pamēģini no salona tikt klāt, ja tajā galā notrūkusi.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
pozitiivais | | Kopš: 12. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 1988
Braucu ar: BMW 330 cabrio
|
2005-03-11 09:36, outlaw rakstīja:
ja nu vienigi lomiks???
neiejūtīgais maita
| Offline | | |
pozitiivais | | Kopš: 12. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 1988
Braucu ar: BMW 330 cabrio
|
2005-03-11 09:41, GirtzB rakstīja:
Kur tev viņa notrūka?
Pamēģini no salona tikt klāt, ja tajā galā notrūkusi.
būs japaskatās lai gan servisā teica ka otrā galā...līdz ar to esot diezgan liels čakars
pati tā trosīte tā arī maksā uz LVL 13 | Offline | | |
Regisss | | Kopš: 02. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7384
Braucu ar: BMW G01 X3 30d M-Sport '20, BMW X2 25d M-Sport '21, SUP Road Team Issue DI2 LTD '15, SUP Team 29 Iss
| Mums Austrijaa shis pats notika ar Anders E38... Pajautaa vinjam kaa vinjsh Latvijaa dabuuja valjaa... Cik atceros tad baigi vienkaarshi!
----------------- Hmmmzzzzz... | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
| Starp citu, kādēļ turbomotorus čipjot, efekts ir daudz jūtamāks? Tādēļ, ka apgriezienu augšējā galā griezes moments ir mākslīgi samazināts, lai turbīna ilgāk kalpotu, motoru būtu grūtāk pārgriezt, utt. Ja no turbomotora spiež ārā, ko var, tad griezes momentam jābūt lielākam pie lieliem apgriezieniem. Jo, sadegušā degmaisījuma daudzums vienā ciklā(attiecīgi enerģija, kas izdalās, kas ir par pamatu tam griezes momentam) ir proporcionāls arī apgriezieniem (pateicoties turbīnai). | Offline | | |
|
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-03-11 09:35, pozitiivais rakstīja:
problēma...
vakar grasoties mainīt eļļū notrūka priekšējās halbes trosīte...
Latbemā halbes atvēršana + trosītes maiņa maksāšot ap LVL 10 (darbs) un ap LVL 13 trosīte...un darbs esot uz +/- 1.5 stundām...
vai kāds var ieteikt ko lētāku un ātrāku
Paga, uzzvani Oļegam!
Vismaz E30 zem dekoratīvās restes ir avārijas atvēršanas caurums! Vajadzētu būt arī E36. | Offline | | |
pozitiivais | | Kopš: 12. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 1988
Braucu ar: BMW 330 cabrio
|
Paga, uzzvani Oļegam!
Vismaz E30 zem dekoratīvās restes ir avārijas atvēršanas caurums! Vajadzētu būt arī E36.
tas jau izklausās labāk...zvanīšu
vai sestdienās strādājat? | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-03-11 10:20, pozitiivais rakstīja:
Paga, uzzvani Oļegam!
Vismaz E30 zem dekoratīvās restes ir avārijas atvēršanas caurums! Vajadzētu būt arī E36.
tas jau izklausās labāk...zvanīšu
vai sestdienās strādājat?
www.permalat.lv
informācija sadaļās ’serviss’ un ’kontakti’
| Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
2005-03-11 10:03, Permalat rakstīja:
Starp citu, kādēļ turbomotorus čipjot, efekts ir daudz jūtamāks? Tādēļ, ka apgriezienu augšējā galā griezes moments ir mākslīgi samazināts, lai turbīna ilgāk kalpotu, motoru būtu grūtāk pārgriezt, utt. Ja no turbomotora spiež ārā, ko var, tad griezes momentam jābūt lielākam pie lieliem apgriezieniem. Jo, sadegušā degmaisījuma daudzums vienā ciklā(attiecīgi enerģija, kas izdalās, kas ir par pamatu tam griezes momentam) ir proporcionāls arī apgriezieniem (pateicoties turbīnai).
tas ir tikai viens no iemesliem, manupraat, galvenais tomeer ir degvielas kvalitaates atshkjiriibas... razhotaajs vienkaarshi neveelas riskeet ar detonaaciju... kaa arii, ja kaads dachiks vai sprausla peekshnji saluuziis vai daljeeji sliktaak saaks straadaat, tad ir ljoti liels risks (daudz lielaaks kaa atmosfeerisko motoru gadiijumaa) dabuut liesu maisiijumu, kas dazhu sekunzhu laikaa pie max slodzes izniicinaas virzuli...
atmosfeeriskie pret dazhaadiem gljukiem motora vadiibas sisteemaa ir daudz droshaaki...
saliidzinaajumam, 3s-gte motoram(2l turbo 16v, 86/86 bore/stroke), kas tiek uzstaadiits visaas toyota celica turbo(kaa arii tagad Caldina) standartaa ir no 185zs/250nm liidz pat 245zs/350nm, un tie ir pilniigi ielas motori ar garanteetu resursu >200k km, bet ja panjem otraas paaudzes motoru, uzliek kaltos virzuljus, sprauslas no saab un paarregulee motoru, tad ar statoil 98 degvielu var dabuut aaraa 270zs/480nm ar garanteetu resursu vismaz 50k km... labaakais sasniegtais rezultaats ir 290/500, bet tas arii veel ir ar rezervi... ruupniicai ir jaaveido kompromis starp resursu/jaudu/ekonomiju, standartam taatad - 200 000km/~220zs/10-12l pateerinjsh, 50 000km/300zs/no12-50l pateerinjsh
ielas motoram kaads gljukains temperatuuras dachiks motoru nesabojaas, bez 300zs gadiijumaa tas sabeidz motoru dazhu km laikaa... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|