Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 113 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Viss par E36

AutorsZiņojums
Fii
11. Mar 2005, 00:30 #721

Kopš: 27. May 2003

Ziņojumi: 246

Braucu ar: SupraTT, Hachiroku


2005-03-11 00:10, GS rakstīja:
Risinajums viens turbanizet BMW Izmaksas aptuveni 5k euro un ja pareizi visu izdara no taa pasa e36 325 var dabut araa ~500hp gandriz nesamazinot motora resursu...

Nu, nu, BMW jau nav japaanis
Offline
kro
11. Mar 2005, 00:33 #722

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta


2005-03-10 22:19, JZ rakstīja:
par to griezes momentu



ja ka no enciklopedijas
viszmas kaut kas tagad aizkeras taja pumpa kas ir starp ausim
Offline
GS
11. Mar 2005, 01:05 #723

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six


2005-03-11 00:16, edzulis rakstīja:
nu, nu


Nuu reals piemers tas pats Dado no dtmpowera cik lasiju taja e36 m3 ir pari 600hp redz ka vizinas bez porblemam... pat visus players run Ntos tukstosus km nobrauca.. without any problems......

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
edzulis
11. Mar 2005, 01:09 #724

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Nau jau tā, ka vizinās bez problēmām. Palasi vairāk... ir tur pārkārsis, ir trubas plīsušas utt. Pie tam, naudu viņš tur ir nemērā sagrūdis!
Offline
GS
11. Mar 2005, 01:12 #725

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six


2005-03-11 01:09, edzulis rakstīja:
Nau jau tā, ka vizinās bez problēmām. Palasi vairāk... ir tur pārkārsis, ir trubas plīsušas utt. Pie tam, naudu viņš tur ir nemērā sagrūdis!


Nuu nedomaju ka tas del turbo drizak jau del pasas dzesesanas sistemas. Un par naudu cik zinu vinam stav kautkads standarta turbo kits + dinan intercooler kits.

[ This message was edited by: GS on 2005-03-11 01:12 ]

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
Fii
11. Mar 2005, 01:19 #726

Kopš: 27. May 2003

Ziņojumi: 246

Braucu ar: SupraTT, Hachiroku

600hp prieksh 3 litru motora ir beernu speeliites
Kaa buutu ar 1900?
Offline
GS
11. Mar 2005, 01:20 #727

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six

Sodien jau tika izrunats par BMW 1.5l turbo dzineju ar 1200hp

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
GirtzB
11. Mar 2005, 09:11 #728

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22091

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

JZ tu vēl aizmirisi eiropas turbo auto kas arī ir ikdienai paredzēti. Tur arīdzan grieze ļoooti plata un cipars normāls.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
foobar
11. Mar 2005, 09:11 #729

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6033

Braucu ar: M57TU2D30


2005-03-11 01:19, Fii rakstīja:
600hp prieksh 3 litru motora ir beernu speeliites
Kaa buutu ar 1900?


Uzskruuvee liidz 1900 un nobrauc 200K km peectam beedu nezinaadams
Offline
pozitiivais
11. Mar 2005, 09:35 #730

Kopš: 12. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 1988

Braucu ar: BMW 330 cabrio

problēma...

vakar grasoties mainīt eļļū notrūka priekšējās halbes trosīte...

Latbemā halbes atvēršana + trosītes maiņa maksāšot ap LVL 10 (darbs) un ap LVL 13 trosīte...un darbs esot uz +/- 1.5 stundām...

vai kāds var ieteikt ko lētāku un ātrāku
Offline
Artis_D
11. Mar 2005, 09:36 #731

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW

ja nu vienigi lomiks???
Offline
GirtzB
11. Mar 2005, 09:41 #732

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22091

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Kur tev viņa notrūka?
Pamēģini no salona tikt klāt, ja tajā galā notrūkusi.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
pozitiivais
11. Mar 2005, 09:51 #733

Kopš: 12. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 1988

Braucu ar: BMW 330 cabrio


2005-03-11 09:36, outlaw rakstīja:
ja nu vienigi lomiks???

neiejūtīgais maita
Offline
pozitiivais
11. Mar 2005, 09:52 #734

Kopš: 12. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 1988

Braucu ar: BMW 330 cabrio


2005-03-11 09:41, GirtzB rakstīja:
Kur tev viņa notrūka?
Pamēģini no salona tikt klāt, ja tajā galā notrūkusi.

būs japaskatās lai gan servisā teica ka otrā galā...līdz ar to esot diezgan liels čakars

pati tā trosīte tā arī maksā uz LVL 13
Offline
Regisss
11. Mar 2005, 10:00 #735

Kopš: 02. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7384

Braucu ar: BMW G01 X3 30d M-Sport '20, BMW X2 25d M-Sport '21, SUP Road Team Issue DI2 LTD '15, SUP Team 29 Iss

Mums Austrijaa shis pats notika ar Anders E38... Pajautaa vinjam kaa vinjsh Latvijaa dabuuja valjaa... Cik atceros tad baigi vienkaarshi!

-----------------
Hmmmzzzzz...
Offline
Permalat
11. Mar 2005, 10:03 #736

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:

Starp citu, kādēļ turbomotorus čipjot, efekts ir daudz jūtamāks? Tādēļ, ka apgriezienu augšējā galā griezes moments ir mākslīgi samazināts, lai turbīna ilgāk kalpotu, motoru būtu grūtāk pārgriezt, utt. Ja no turbomotora spiež ārā, ko var, tad griezes momentam jābūt lielākam pie lieliem apgriezieniem. Jo, sadegušā degmaisījuma daudzums vienā ciklā(attiecīgi enerģija, kas izdalās, kas ir par pamatu tam griezes momentam) ir proporcionāls arī apgriezieniem (pateicoties turbīnai).
Offline
Permalat
11. Mar 2005, 10:05 #737

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-03-11 09:35, pozitiivais rakstīja:
problēma...

vakar grasoties mainīt eļļū notrūka priekšējās halbes trosīte...

Latbemā halbes atvēršana + trosītes maiņa maksāšot ap LVL 10 (darbs) un ap LVL 13 trosīte...un darbs esot uz +/- 1.5 stundām...

vai kāds var ieteikt ko lētāku un ātrāku

Paga, uzzvani Oļegam!
Vismaz E30 zem dekoratīvās restes ir avārijas atvēršanas caurums! Vajadzētu būt arī E36.
Offline
pozitiivais
11. Mar 2005, 10:20 #738

Kopš: 12. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 1988

Braucu ar: BMW 330 cabrio


Paga, uzzvani Oļegam!
Vismaz E30 zem dekoratīvās restes ir avārijas atvēršanas caurums! Vajadzētu būt arī E36.

tas jau izklausās labāk...zvanīšu
vai sestdienās strādājat?
Offline
Permalat
11. Mar 2005, 10:48 #739

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-03-11 10:20, pozitiivais rakstīja:

Paga, uzzvani Oļegam!
Vismaz E30 zem dekoratīvās restes ir avārijas atvēršanas caurums! Vajadzētu būt arī E36.

tas jau izklausās labāk...zvanīšu
vai sestdienās strādājat?


www.permalat.lv

informācija sadaļās ’serviss’ un ’kontakti’
Offline
JZ
11. Mar 2005, 10:57 #740

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


2005-03-11 10:03, Permalat rakstīja:
Starp citu, kādēļ turbomotorus čipjot, efekts ir daudz jūtamāks? Tādēļ, ka apgriezienu augšējā galā griezes moments ir mākslīgi samazināts, lai turbīna ilgāk kalpotu, motoru būtu grūtāk pārgriezt, utt. Ja no turbomotora spiež ārā, ko var, tad griezes momentam jābūt lielākam pie lieliem apgriezieniem. Jo, sadegušā degmaisījuma daudzums vienā ciklā(attiecīgi enerģija, kas izdalās, kas ir par pamatu tam griezes momentam) ir proporcionāls arī apgriezieniem (pateicoties turbīnai).


tas ir tikai viens no iemesliem, manupraat, galvenais tomeer ir degvielas kvalitaates atshkjiriibas... razhotaajs vienkaarshi neveelas riskeet ar detonaaciju... kaa arii, ja kaads dachiks vai sprausla peekshnji saluuziis vai daljeeji sliktaak saaks straadaat, tad ir ljoti liels risks (daudz lielaaks kaa atmosfeerisko motoru gadiijumaa) dabuut liesu maisiijumu, kas dazhu sekunzhu laikaa pie max slodzes izniicinaas virzuli...

atmosfeeriskie pret dazhaadiem gljukiem motora vadiibas sisteemaa ir daudz droshaaki...

saliidzinaajumam, 3s-gte motoram(2l turbo 16v, 86/86 bore/stroke), kas tiek uzstaadiits visaas toyota celica turbo(kaa arii tagad Caldina) standartaa ir no 185zs/250nm liidz pat 245zs/350nm, un tie ir pilniigi ielas motori ar garanteetu resursu >200k km, bet ja panjem otraas paaudzes motoru, uzliek kaltos virzuljus, sprauslas no saab un paarregulee motoru, tad ar statoil 98 degvielu var dabuut aaraa 270zs/480nm ar garanteetu resursu vismaz 50k km... labaakais sasniegtais rezultaats ir 290/500, bet tas arii veel ir ar rezervi... ruupniicai ir jaaveido kompromis starp resursu/jaudu/ekonomiju, standartam taatad - 200 000km/~220zs/10-12l pateerinjsh, 50 000km/300zs/no12-50l pateerinjsh

ielas motoram kaads gljukains temperatuuras dachiks motoru nesabojaas, bez 300zs gadiijumaa tas sabeidz motoru dazhu km laikaa...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo