Online

Pašreiz BMWPower skatās 201 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Tīteņi (attītie auto nobraukumi)

AutorsZiņojums
Elviss
18. Dec 2017, 21:26 #721

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22122

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Varbūt labāk nopirkt mazāk glaunu auto, kuru var pavilkt, nevis pārtītu Bmw un pēc tam raudāt powerā, griezt ārā dpf un visu pārējo, ko lohi inženieri izdomājuši.

[ Šo ziņu laboja Elviss, 18 Dec 2017, 21:26:26 ]



-----------------

RT Translations
Offline
Sta4
18. Dec 2017, 21:37 #722

Kopš: 07. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 106

Braucu ar:

zinu, ka LV (vsm viena) takšu firma pirms skates tin nost, cerībā kādam pēc tam iesmērēt.
Zinu, jo uzrāvās dīlerī.

[ Šo ziņu laboja Sta4, 18 Dec 2017, 21:37:58 ]

Offline
karlsonss
18. Dec 2017, 21:38 #723

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Tari a tu atradi savu iiljoto behu? Jeb esi atmetis ceriibas
Offline
Mizx
18. Dec 2017, 21:54 #724

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


18 Dec 2017, 18:08:51 @bum_bumz rakstīja:
200-300K tur arī būs rūpnīcas piekare, ja nav pārmērīgi dzīts. Katrs gadījums individuāls. Līzings ar nobraukuma ierobežojumu - tur jau var teikt, ka riski lielāki.
Sameklēt Vācijā 500K nobrauktu sludinājumos nemaz nav tik viegli. 1 no 10 būs virs 300K, tā ka izdariet secinājumus.
1-2 īpašnieki ir mazāk risku. Pēc pirmajiem 3-4 lietošanas gadiem var daudzmaz izsecināt vidējo arī pēc 10 gadiem. Mazāk risku, ka katrs privātais uzreiz tīs no 30K uz 20K. Fiziski jau grūtāk tos 100km dienā, tas tāds normāls attālums, kurš veicams mājas-darbs-mājas.
Vācijā vieglo auto virs 300K sludinājumos redzēs retāk, jo viņiem tehniskā apskate pēc 300K auto pārbauda stingrāk, rūpīgāk, ir kritiskāka. Tāpēc viņi cenšas no tiem atbrivoties ātrāk, ja vien nav ļoti pārliecināti par auto stāvokli vai kāds cits subjektivs iemesls. Ja tas ir transportlīdzeklis sevis pārvietošanai un par to nav baigi iespringts, tad drīzāk kratīsies ātri vaļā, nevis gaidīs 300K. Galu galā dzīves līmenis cits un paņemt nākamo svaigo / jauno auto nav baigā problēma.
Offline
Mizx
18. Dec 2017, 21:59 #725

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


18 Dec 2017, 20:00:09 @ShrankY rakstīja:

Vai Tu dodies uz apkopi un pie lodziņa pasludini, ka esi notinis odometru? Vai arī iedomājies, ka viņi katrā apkopē slēdzas klāt un baigi pārbauda, vai nav kaut kas darīts. Kas pēc instrukcijas jādara, to tie dara un pēc instrukcijas varbūt visa apkope izteikti mehāniska, odometru nolasa no paneļa un viss. Viņiem nav laika darīt papildu lietas kā pārbaudīt iespējamas iejaukšanās, jo par to kādam būtu jāmaksā. Piedevām, es jau skaidroju, ka šie shēmotāji paralēli apmeklē mazu servisu, kurā visu dara par naudu. Attiecīgi skaidrs, ka var parēķināt, ka labāk mazajā servisā samainīt kādas bukses un sviras pret tādām pašām OEM, lai to nomaiņa pie maza nobraukuma nebūtu aizdomīga. Shēmotāji shēmo tīro auto vēsturi un tīrā auto vēsturē neietilpst nebeidzams saraksts ar garantijas problēmām, labāk izskatās, ja auto maz braucis un braucis vispār bez sūdzībām.


Es neesmu specs šajā jautājumā, labāk to iekomentētu reāls dīlera darbinieks.
Bet cik man zināms, jebkura iejaukšanās mašīnas kompī tiek fiksēta un autiņš uzreiz noleks no garantijas.
Te es runāju par jauniem BMW. Gan jau ne visii auto ražotāji ir tālu attīstījušies.
Tas pats ar čipu, piesēdz pie kompja un informācija uzreiz aiziet zviedriem, vai kam tur vēl un miers, nav nekādas starpības tu to dari kaktu servisā vai garāžā.
Un ja es esmu samaksājis 2k par 5 gadu garantiju, tad kāda velna pēc man to darīt?

Un pie kompja slēdz autiņu bieži, pie katras apkopes vai nu apdaitiņš vai vēl kāds fufelis.

Varbūt protams es kļūdos un garāžas spečuki jau sen soli priekšā BMW inženieriem

Pēc gada varat ņemt manu g30, nebūs notīts toeši bitkoinu bizītis būs aizgājis

uPD: svaiga infa, jādzēš visos blokos, tad varot dabūt cauri. Bet atkal esot jābūt dīlera kompjiem hvz.

Tas ir par pēdējo gadu auto, kam nopietnas lietas notiek caur internetu. Es runāju par pieredzi vēl mazliet vecākiem auto, bet kam tāpat tirgū augsta cena. Vai un kā apiet šos interneta datorus nezinu, gan jau tas ir temats hakeriem. Pieslēgšanās fakts vien jau nav nekāds noziegums, atliek hakerētājam prast nomainīt rādījumu tā, lai par to pieslēguma laikā nekas neliecina. Galu galā datoros pirātiskās programmas pamanās uzlikt arī par spīti to kontrolei caur internetu. Kas zina, varbūt modernais risinājums ir pat sliktāks un auto pie hakera pat nav jāved — tas tiek personīgajā garāžā uzlauzts caur internetu!

Edit, kā jau teicu, Škoda Fabia šādas manipulācijas diez vai atmaksājas. Paņemam kādu 100K vērtu auto, kam vērtība pa gadiem un līdz ar nobraukumu krīt pa pārdesmit tukstošiem gadā / uz 10000 km, motivācija kaut ko mainīt nobraukuma rādījumos ir jau citāda. Motivācija ir auto tālākpārdošanas vērtība, ko grib dabūt max augstu un kam būtu jāatpelna izdevumi par krāpšanos. Tie var būt pārdesmit tūkstoši EUR par, piemēram, 5 gadus vecu šādas sākotnējās vērtības auto. Principā tas pats, kas Rumbulā, tikai nebaidoties uzrādīt mākslīgi radītu tīru auto vēsturi.

[ Šo ziņu laboja Mizx, 18 Dec 2017, 22:04:38 ]

Offline
bum_bumz
18. Dec 2017, 23:32 #726

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6749

Braucu ar: E34


18 Dec 2017, 19:38:02 @Remjanis rakstīja:
Krutākais laikam bija vienam kaimiņam 12.gada oktāvija ar reāliem 400 (pa LV),bet uz paneļa skaistiem 150,kas pircējam likās ļoti ticami.(Neesmu personīgi nekādi iesaistīts šajā lietā).

Šitais privāti 80K gadā nobrauc? Baigi neticas, ka pa LV brauktam to nevar atkost. Sanāk, ka pie dīlera atzīmējas ķeksīša pēc un remontējas kaktu kantorī. Budžeta klases auto ar strauju vērtības kritumu un, bezmaz dzīvo tajā Škodā.
Offline
Remjanis
19. Dec 2017, 04:23 #727

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 605

Braucu ar: Darba fordu


18 Dec 2017, 23:32:11 @bum_bumz rakstīja:

18 Dec 2017, 19:38:02 @Remjanis rakstīja:
Krutākais laikam bija vienam kaimiņam 12.gada oktāvija ar reāliem 400 (pa LV),bet uz paneļa skaistiem 150,kas pircējam likās ļoti ticami.(Neesmu personīgi nekādi iesaistīts šajā lietā).

Šitais privāti 80K gadā nobrauc? Baigi neticas, ka pa LV brauktam to nevar atkost. Sanāk, ka pie dīlera atzīmējas ķeksīša pēc un remontējas kaktu kantorī. Budžeta klases auto ar strauju vērtības kritumu un, bezmaz dzīvo tajā Škodā.



Nu ne gluži privāti-izmanto savu auto darba vajadzībām ar sev izdevīgiem noteikumiem.Un uz auto apkopēm naudu nežēlo. Te jau LV dažs labs labāk pieskata un uztur auto nekā Vācijā,tā kā nav visi vienā maisā liekami.
Offline
Archy96
23. Dec 2017, 17:32 #728

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120

Paklau, eksperti, kur tādam lv jau reģistrētam passerati varētu pēc vin-a kaut kādu vēsturi izčekot, tīri tā, informatīvi, lai saprastu, cik tur reālais nobraukums varētu būt?
Offline
Archy96
23. Dec 2017, 19:05 #729

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120

Auto DNA man attiecībā par nobraukumu kaut kādu nereāli mazu ciparu izmeta.
Offline
alpins
23. Dec 2017, 19:25 #730

Kopš: 01. Sep 2003

Ziņojumi: 2557

Braucu ar:


23 Dec 2017, 18:09:18 @Apsitis rakstīja:
Ja nu kāds meklē Q7 tad neiesaku šo pirkt! Nobraukums ap 400kkm pirms mēneša motors noklapēja, krāsots, jo bija rūsa utt
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/audi/q7/bxlkxo.html
pie zīlnieces biji
Offline
karlsonss
24. Dec 2017, 09:44 #731

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


24 Dec 2017, 09:42:32 @VWfans rakstīja:
Man ir simtprocentīga pārliecība par to, ka viens cilvēks Latvijā savam premium zīmola auto tina odometru pirms apskates. Interesēja, kā tad cilvēkam gājis apskatē, palūrēju CSDD datus. Bet tur - nobraukuma pieaugums tikai par dažiem tūkstošiem km gadā, kas nav iespējams, jo es savām acīm bieži redzēju cilvēku braucam un zinu viņa ikdienas maršrutu.


bomaari nopeerk premium auto.....
Offline
Mizx
24. Dec 2017, 11:34 #732

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


24 Dec 2017, 09:44:36 @karlsonss rakstīja:

24 Dec 2017, 09:42:32 @VWfans rakstīja:
Man ir simtprocentīga pārliecība par to, ka viens cilvēks Latvijā savam premium zīmola auto tina odometru pirms apskates. Interesēja, kā tad cilvēkam gājis apskatē, palūrēju CSDD datus. Bet tur - nobraukuma pieaugums tikai par dažiem tūkstošiem km gadā, kas nav iespējams, jo es savām acīm bieži redzēju cilvēku braucam un zinu viņa ikdienas maršrutu.


bomaari nopeerk premium auto.....

Kāpēc uzreiz bomāri? Šis jau nav arī gluži rumbulnieku variants, kad no šrota Vācijā izvelk lūzni (taksi, nomas auto vai līdzīgi krietni lietotu) un pēc tam tirgo ar 160000 km. Šajā gadījumā īpašniekam pašam uz savu kabatu jāuzņemas visi premium auto iespējamie izdevumi pirmajos gados, kas nav kā labot otro golfu. Nevarēs braukt pie dīlera pelnutrauku tīrīt - tas būs pašam jādara! Kā man tāda auto īpašnieks teica - tāpēc jau ir nauda, ka rēķina līdzi un domā, kā pie tās tikt. Tā ka ar bomāriem nekāda sakara, te nākamais īpašnieks arī priecāsies, kāds labs auto. Cita lieta, kad būs reālais nobraukums virs pusmiljona un auto atradīsies pie mums - tad būs tāds pats kā vairums pārējo plačos salikto, tikai taisīts ar labākām detaļām un kalpos stabilāk.
Offline
karlsonss
24. Dec 2017, 11:37 #733

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Tiit km nost pirms servisa un ta ir bomaaarisms. Cieti. Un ie, kuri to dara ir gariigi bomzhi.
Offline
Mizx
24. Dec 2017, 11:42 #734

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


24 Dec 2017, 11:37:39 @karlsonss rakstīja:
Tiit km nost pirms servisa un ta ir bomaaarisms. Cieti. Un ie, kuri to dara ir gariigi bomzhi.
Tu zini cik maksā kvalitatīvi notīt odometru jaunam auto? Te jau teica par sarežģījumiem. Un viss balstās uz to, ka muļķi auto pērk pēc nobraukuma. Kamēr tas būs kritērijs iegādes brīdī, tikmēr tas ir bizness. Seksa industriju arī var lamāt, bet citi tajā pelna miljonus. Viss balstās uz to, ka patērētājam jāpiedāvā tieši tas, par ko viņš sapņo.
Offline
karlsonss
24. Dec 2017, 12:37 #735

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Offline
sn
24. Dec 2017, 12:40 #736

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879723

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

@Mizx aizstāv bomžus, kuri nespēj uzņemties atbildību

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
karlsonss
24. Dec 2017, 12:44 #737

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Gaņaukapats cītīgi tin
Offline
sn
24. Dec 2017, 13:45 #738

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879723

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

Jelgava var!



-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
Staris
24. Dec 2017, 14:12 #739

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


24 Dec 2017, 11:42:45 @Mizx rakstīja:

24 Dec 2017, 11:37:39 @karlsonss rakstīja:
Tiit km nost pirms servisa un ta ir bomaaarisms. Cieti. Un ie, kuri to dara ir gariigi bomzhi.
Tu zini cik maksā kvalitatīvi notīt odometru jaunam auto? Te jau teica par sarežģījumiem. Un viss balstās uz to, ka muļķi auto pērk pēc nobraukuma. Kamēr tas būs kritērijs iegādes brīdī, tikmēr tas ir bizness. Seksa industriju arī var lamāt, bet citi tajā pelna miljonus. Viss balstās uz to, ka patērētājam jāpiedāvā tieši tas, par ko viņš sapņo.

Diršana. Cilvēks grib pirkt auto ar ORĢINĀLO 200k nobraukumu nevis tīto. Kurā brīdī tas ir korekts bizness
Nejau nobraukumu pērk skaistu ciparu pēc, bet potenciàlo auto stāvokli kāds vidēji tiem ir pie tā nobraukuma. Nu nebūs 200k dzinejs tikpat izjāts kā 500k dzinējs. A kā pārbaudīt dzinēja izdilumu pirms pirkšanas? Izcelt motoru ? Kurš to ļaus? Tāpat auto sagurst laika gaitā. Daudzām tehniskajām vienībām ir konkrēts lietojuma daudzums ko tā spēj izturēt pirms sāk plīst. Kloķi, ručkas, savienojumi un t.t.
Jābût loham vai uzmetējam pa dzīvi, lai uzskatītu, ka ir pareizi tīteni smērēt cilvēkam, kurš meklē netīteni. Pārdevējs ir lohs, ja nopērk nobrauktu sūdu tirgošanai un dubultlohs, kad notin spido, jo godīgā ceļā to sūdu ar profitu notirgot brvar.
Offline
Mizx
24. Dec 2017, 15:41 #740

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


24 Dec 2017, 14:12:04 @Staris rakstīja:

24 Dec 2017, 11:42:45 @Mizx rakstīja:

24 Dec 2017, 11:37:39 @karlsonss rakstīja:
Tiit km nost pirms servisa un ta ir bomaaarisms. Cieti. Un ie, kuri to dara ir gariigi bomzhi.
Tu zini cik maksā kvalitatīvi notīt odometru jaunam auto? Te jau teica par sarežģījumiem. Un viss balstās uz to, ka muļķi auto pērk pēc nobraukuma. Kamēr tas būs kritērijs iegādes brīdī, tikmēr tas ir bizness. Seksa industriju arī var lamāt, bet citi tajā pelna miljonus. Viss balstās uz to, ka patērētājam jāpiedāvā tieši tas, par ko viņš sapņo.

Diršana. Cilvēks grib pirkt auto ar ORĢINĀLO 200k nobraukumu nevis tīto. Kurā brīdī tas ir korekts bizness
Nejau nobraukumu pērk skaistu ciparu pēc, bet potenciàlo auto stāvokli kāds vidēji tiem ir pie tā nobraukuma. Nu nebūs 200k dzinejs tikpat izjāts kā 500k dzinējs. A kā pārbaudīt dzinēja izdilumu pirms pirkšanas? Izcelt motoru ? Kurš to ļaus? Tāpat auto sagurst laika gaitā. Daudzām tehniskajām vienībām ir konkrēts lietojuma daudzums ko tā spēj izturēt pirms sāk plīst. Kloķi, ručkas, savienojumi un t.t.
Jābût loham vai uzmetējam pa dzīvi, lai uzskatītu, ka ir pareizi tīteni smērēt cilvēkam, kurš meklē netīteni. Pārdevējs ir lohs, ja nopērk nobrauktu sūdu tirgošanai un dubultlohs, kad notin spido, jo godīgā ceļā to sūdu ar profitu notirgot brvar.
Stari, Tu pats saprati, ko uzrakstīji? Kāds tam visam(!) tiešs sakars ar nobraukumu? Mazs! Tagad auto 50% ir elektronika, kam būtu jārēķina darba stundas, nevis kilometri. To kaut kā neviens neuzrāda. Motoru arī pa sastrēgumiem bez kāda nobraukuma nokauj, dažreiz pat problēmas izrādās lielākas kā bāņu auto. Runa ir tikai par tehnisko stāvokli, kurš vai nu ir OK, vai nav, nevis par rumbulas uzmetējiem. Kādas vēl ručkas max 5 gadus vecam auto, kas nav taksis??? Es runāju tikai par auto tādā stāvoklī, uz kura muša nav sēdējusi, nevis sēdējis krāsotājs Lietuvā. Ā, aizmirsu, Latvijā vairums tādus tikai bildītēs redzējuši... Tad turpiniet akli ticēt dīleru datubāzēm, iepriekšējo īpašnieku bezgalīgam sirdsšķīstumam un bildītēm internetā! Iemācieties pirkt auto pēc tā tehniskā stāvokļa, nevis sludinājuma datiem!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo