Online

Pašreiz BMWPower skatās 248 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: Par un ap 3. sēriju F30

AutorsZiņojums
sys9291
18. Nov 2020, 21:15 #721

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


18 Nov 2020, 21:02:51 @neomatrix123 rakstīja:
Labs jautājums karro. Es arī gribētu dzirdēt speciālistu viedokļus par šo tēmu.

Neiedziļinoties tehniskās lietās, manuprāt, katram auto ražotājam ir savi daudzi tehniski un ekonomiski iemesli to nedarīt, bet droši vien tas lielākais ir tīri peļņa. Viņiem nav īsti izdevīgi tā pa taisno visu izspiest no non performance mašīnām. Izdevīgāk ir piedāvāt vai nu citas, vai papildus opcijas, piemēram, to pašu augstāk minēto m performance paku.

Ja paskatās uz to pašu f30 - 318d un 320d ir tas pats motors un kārba. Līdz ar to, tas ir diezgan skaidri saprotams, ka 318d motora jauda tiek elektroniski nogriezta, lai būtu vēlviens budžeta modelis, ko pārdot.


ja jau tu saki, ka dzinēji ir vienādi - tad kapēc viņiem ir cits detaļas kods? kapēc komponentēm ir citi kodi ja reiz viņas ir vienādas? tad jau laikam tomēr nav vienādas - bet tikai līdzīgas...
Offline
neomatrix123
18. Nov 2020, 21:39 #722

Kopš: 01. Aug 2017

Ziņojumi: 5

Braucu ar: F31 LCI

Nav ne jausmas par tiem kodiem, nestrādāju tajā nozarē.

Fakts ir tāds, ka abiem minētajiem LCI modeļiem stāv iekšā B47D20 mototrs un tās pašas ZF 8HP vai 6 ātrumu manuālās kārbas. Gan jau, ka tā arī ir, kā tu saki, ka ir kaut kādi sīkumi, kas atšķirās. Vai tie sīkumi ir saistīti ar performance? Hz, tapēc arī ir laba ideja painteresēties sīkāk pirms veikt, kaut kādus performance uzlabojumus.

[ Šo ziņu laboja neomatrix123, 18 Nov 2020, 21:43:55 ]

Offline
sys9291
18. Nov 2020, 22:02 #723

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


18 Nov 2020, 21:39:47 @neomatrix123 rakstīja:
Nav ne jausmas par tiem kodiem, nestrādāju tajā nozarē.

Fakts ir tāds, ka abiem minētajiem LCI modeļiem stāv iekšā B47D20 mototrs un tās pašas ZF 8HP vai 6 ātrumu manuālās kārbas. Gan jau, ka tā arī ir, kā tu saki, ka ir kaut kādi sīkumi, kas atšķirās. Vai tie sīkumi ir saistīti ar performance? Hz, tapēc arī ir laba ideja painteresēties sīkāk pirms veikt, kaut kādus performance uzlabojumus.

nu ja gribi konkrētas atšķirības, tad uz ātro:
-turbīnas savādākas
-sprauslas savādākas
- virzuļi savādāki
Tilpums gan vienāds...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 18 Nov 2020, 22:03:11 ]

Offline
neomatrix123
18. Nov 2020, 22:10 #724

Kopš: 01. Aug 2017

Ziņojumi: 5

Braucu ar: F31 LCI

Interesanti,

Drīkst tev jautāt, vai tu zini galvenās atsķirības motora daļām starp LCI 320d uin 325d?

Zinu, ka 325d nāk otra turbīna, bet neko vairāk...
Offline
protams
18. Nov 2020, 22:12 #725

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben


18 Nov 2020, 22:10:00 @neomatrix123 rakstīja:
Interesanti,

Drīkst tev jautāt, vai tu zini galvenās atsķirības motora daļām starp LCI 320d uin 325d?

Zinu, ka 325d nāk otra turbīna, bet neko vairāk...


Otra turbina
Neblamejies..

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
sys9291
18. Nov 2020, 22:20 #726

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


18 Nov 2020, 22:10:00 @neomatrix123 rakstīja:
Interesanti,

Drīkst tev jautāt, vai tu zini galvenās atsķirības motora daļām starp LCI 320d uin 325d?

Zinu, ka 325d nāk otra turbīna, bet neko vairāk...


atveram 2 realoem lapas, katrā izvēlamies savu modeli, tālāk dzinēju (vai daļas ko gribam salīdzināt) un salīdzinām vienu ar otru pēc nummuriem...
Offline
sys9291
18. Nov 2020, 22:22 #727

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


18 Nov 2020, 22:12:45 @protams rakstīja:

18 Nov 2020, 22:10:00 @neomatrix123 rakstīja:
Interesanti,

Drīkst tev jautāt, vai tu zini galvenās atsķirības motora daļām starp LCI 320d uin 325d?

Zinu, ka 325d nāk otra turbīna, bet neko vairāk...


Otra turbina
Neblamejies..

ir gan divas...
https://www.realoem.com/bmw/ru/showparts?id=8D3...p;diagId=11_6474
Offline
crime
18. Nov 2020, 22:24 #728

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8514

Braucu ar: m635csi


18 Nov 2020, 22:12:45 @protams rakstīja:

18 Nov 2020, 22:10:00 @neomatrix123 rakstīja:
Interesanti,

Drīkst tev jautāt, vai tu zini galvenās atsķirības motora daļām starp LCI 320d uin 325d?

Zinu, ka 325d nāk otra turbīna, bet neko vairāk...


Otra turbina
Neblamejies..

Pats labak neblamējies B47 dzinējs nāca arī ar 2 ljurbām
Offline
Kaross
18. Nov 2020, 22:56 #729

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

arī N47 325D nāca ar divām turbīnām.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
protams
18. Nov 2020, 23:27 #730

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben

Pardon pardon, es vainigs...iedomajos 325d ar R6 bet tas pie E90

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
DOPING
03. Jan 2021, 14:08 #731

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5407

Braucu ar: BMW

PM

-----------------
Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
Offline
freimo
28. Jan 2021, 08:17 #732

Kopš: 26. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2400

Braucu ar: F31 M-Sport

Pēc sniegoto dienu intensīvākas braukšanas ar DSC OFF un šķērsām, kārba tagad uzsākot no vietas īsti negrib pāatrināties, kā tas bija iepriekš...

Uzsākot no vietas, diezgan gausi ceļās apgriezieni līdz ~ 1800 rpm, pēc tam viss notiek "kā parasti".
Adoptācijas nometu (pēc i-neta pamācības ar gāzes pedāļa turēšanu ).
Sākumā likās, ka palīdzēja, bet tad DSC OFF un atkal tas pats. Tagad nometot adoptāciju nekas nemainās.
Kā vēl tai kārbai palīdzēt??

F31 325D AT.
Offline
protams
28. Jan 2021, 09:13 #733

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben

Ar automātu šķērsām jābrauc rokas režīmā, vienā ātrumā nevis DS, gan jau esi nosvilinājis to kasti

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
marciss
28. Jan 2021, 13:43 #734

Kopš: 02. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar: G30 un F31

man ar F31 320d gluži tas pats, sākumā likās, ka varbūt iedomas bet nē. Reizēm tāda ~1sec aizture liekas kad uzsāk. Pēc tam ar rāvienu aiziet
Sķērsām gan licis esmu minimāli
Offline
Kaross
28. Jan 2021, 18:19 #735

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


28 Jan 2021, 08:17:57 @freimo rakstīja:
Pēc sniegoto dienu intensīvākas braukšanas ar DSC OFF un šķērsām, kārba tagad uzsākot no vietas īsti negrib pāatrināties, kā tas bija iepriekš...

Uzsākot no vietas, diezgan gausi ceļās apgriezieni līdz ~ 1800 rpm, pēc tam viss notiek "kā parasti".
Adoptācijas nometu (pēc i-neta pamācības ar gāzes pedāļa turēšanu ).
Sākumā likās, ka palīdzēja, bet tad DSC OFF un atkal tas pats. Tagad nometot adoptāciju nekas nemainās.
Kā vēl tai kārbai palīdzēt??

F31 325D AT.


Es te kaut ko nesapratu. Kāds sakars ātrumam kādā pieaug apgriezieni ar kārbu? Kārba taču ir vienā pārnesumā.
Es teiktu, ka jāsāk ar normālu dzinēja diagnostiku.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Murphy
28. Jan 2021, 20:01 #736

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport


28 Jan 2021, 13:43:30 @marciss rakstīja:
man ar F31 320d gluži tas pats, sākumā likās, ka varbūt iedomas bet nē. Reizēm tāda ~1sec aizture liekas kad uzsāk. Pēc tam ar rāvienu aiziet
Sķērsām gan licis esmu minimāli



man līdzīgi, retu reizi
330d
šķērsām arī daudz neesmu licis
Offline
sys9291
28. Jan 2021, 22:47 #737

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


28 Jan 2021, 18:19:35 @Kaross rakstīja:

28 Jan 2021, 08:17:57 @freimo rakstīja:
Pēc sniegoto dienu intensīvākas braukšanas ar DSC OFF un šķērsām, kārba tagad uzsākot no vietas īsti negrib pāatrināties, kā tas bija iepriekš...

Uzsākot no vietas, diezgan gausi ceļās apgriezieni līdz ~ 1800 rpm, pēc tam viss notiek "kā parasti".
Adoptācijas nometu (pēc i-neta pamācības ar gāzes pedāļa turēšanu ).
Sākumā likās, ka palīdzēja, bet tad DSC OFF un atkal tas pats. Tagad nometot adoptāciju nekas nemainās.
Kā vēl tai kārbai palīdzēt??

F31 325D AT.


Es te kaut ko nesapratu. Kāds sakars ātrumam kādā pieaug apgriezieni ar kārbu? Kārba taču ir vienā pārnesumā.
Es teiktu, ka jāsāk ar normālu dzinēja diagnostiku.

+1
Offline
freimo
29. Jan 2021, 08:16 #738

Kopš: 26. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2400

Braucu ar: F31 M-Sport


28 Jan 2021, 18:19:35 @Kaross rakstīja:
Es te kaut ko nesapratu. Kāds sakars ātrumam kādā pieaug apgriezieni ar kārbu? Kārba taču ir vienā pārnesumā.
Es teiktu, ka jāsāk ar normālu dzinēja diagnostiku.


Nu sorry, fāter - tā pēc sajūtām likās
Piemēram šorīt, "gļuks" ir pazudis un viss notiek kā agrāk...

[ Šo ziņu laboja freimo, 29 Jan 2021, 08:17:36 ]

Offline
hrusts
03. Feb 2021, 22:45 #739

Kopš: 17. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1303

Braucu ar: F11 530D, F31 320D, e36 cabrio 328i ///M,

RHD salona regulācija atšķirās no LHD??? Runa ir par beņķiem ar mehānisko regulāciju.... Zinu, ka ir modeļi, kur šofera beņķi var noregulēt vairāk nekā pasažiera un ir modeļi, kur viss regulējas vienādi....
Offline
Negantelis
04. Feb 2021, 10:42 #740

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1462

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Kādas ir gaitas īpašibu starpības starp e91 un F31? Teiksim 335d pret 335d. Bedres,skaļums,līkumi.

Kāds ir provējis Xdelete softu.

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo