Online

Pašreiz BMWPower skatās 273 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Dzhanis
02. Feb 2012, 00:33 #721

Kopš: 29. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3734

Braucu ar: kreiso labejo


01 Feb 2012, 21:59:33 DrumB rakstīja:

01 Feb 2012, 21:53:28 KristsK rakstīja:

01 Feb 2012, 21:39:13 DrumB rakstīja:
Varbūt kāds var palīdzēt?

Automašīna 2 dienas stāvēja remontā, klemmes nost, mainīja motoram galvu, blīves utt. Tagad viss ok, bet automātiskā kārba ar diezgan spēcīgi sitienu pārslēdz ātrumus (gan vienkārši liekot no P uz D, gan pat slēdzoties 1-2-3). Tas varētu būt saistīts ar klemmju noņemšanu? Iepriekš nekādu problēmu nebija.

Diagnostiku pašlaik nevaru uztaisīt, jo vietējie mašīnu neatpazīst un uz Rīgu pašlaik nav laiks doties.

Tīri gribēju uzzināt, ar ko tas varētu būt saistīts.
Man tāds joks bij dēļ sapista akumulātora (nopietni) - mok tev tikmēr samainija - uzlika beiktu? Uzlādē un skaties atkal.

Mehāniķis pazīstams, pats biju klāt visu laiku, tā kā neko vecu neuzlika. Bet pamēģināt uzlādēt varētu.

mainot galvu radiators ari tika njemts nost? atrumkarbas apsilde/dzesesana ir radiatoraa. varbut mastjers kadus paris litrus izlejis uz gridas?
Offline
vadims
02. Feb 2012, 08:43 #722

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu


02 Feb 2012, 00:02:40 sandas_jaunkundze rakstīja:
Kā man tieši noskaidrot kāds akumulators nepieciešams manam auto? Vienā veikalā saka, ka 95Ah, citā 105Ah.
bmw 730, dīzelis, 2003 gada beigas.
Paldies
Te ievadi sava auto parmetrus un

[ Šo ziņu laboja vadims, 02 Feb 2012, 08:44:49 ]

Offline
KristsK
02. Feb 2012, 09:19 #723

Kopš: 22. Aug 2005

No: Ikšķile

Ziņojumi: 2729

Braucu ar: uzrakstu www.margas.lv

Kāds nezin cik izmaksātu piereģistrēt šeit piekabi, ja to ieved no vācijas?

-----------------
METĀLA IZSTRĀDĀJUMI , GRILU GALERIJA šeit

Offline
berny757
02. Feb 2012, 10:06 #724

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


01 Feb 2012, 21:59:33 DrumB rakstīja:

01 Feb 2012, 21:53:28 KristsK rakstīja:

01 Feb 2012, 21:39:13 DrumB rakstīja:
Varbūt kāds var palīdzēt?

Automašīna 2 dienas stāvēja remontā, klemmes nost, mainīja motoram galvu, blīves utt. Tagad viss ok, bet automātiskā kārba ar diezgan spēcīgi sitienu pārslēdz ātrumus (gan vienkārši liekot no P uz D, gan pat slēdzoties 1-2-3). Tas varētu būt saistīts ar klemmju noņemšanu? Iepriekš nekādu problēmu nebija.

Diagnostiku pašlaik nevaru uztaisīt, jo vietējie mašīnu neatpazīst un uz Rīgu pašlaik nav laiks doties.

Tīri gribēju uzzināt, ar ko tas varētu būt saistīts.
Man tāds joks bij dēļ sapista akumulātora (nopietni) - mok tev tikmēr samainija - uzlika beiktu? Uzlādē un skaties atkal.

Mehāniķis pazīstams, pats biju klāt visu laiku, tā kā neko vecu neuzlika. Bet pamēģināt uzlādēt varētu.

Man e39 ar veco aķi ar pa reizei parslēdzoties uzsita. bet kopš ieliku jaunu aķi rudenī, neko neesmu manijis...
Offline
Agritis
02. Feb 2012, 11:04 #725

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2092

Braucu ar: Astra ST

Šorīt instrumentu panelis laikam ir iesalis - sākumā nerādīja spido un tacho, spido ātri attapās, bet tacho visu laiku, kamēr tiku līdz darbam, rādīja vismaz 1000 rpm mazāk, nekā būtu jārāda, tukšgaitā vispār 0. Visi pārējie štrumi rādīja ok.

Vai kāds zin, kas par vainu? Vai e32 panelī arī ir iekšā kautkādi accu, kas no vecuma ir pabeigušies un aukstais laiks viņus piebeidz pavisam?
Offline
Gestus
02. Feb 2012, 11:13 #726

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1172

Braucu ar: Paseratti

Laikam jau uz aukstumu daudziem visādi gļuki lien ārā. Nesmu izņēmums Pie -24 mašīna pieleca diezgan labi , tik panelī trīsreiz nopīkstēja izsaukuma zīme un trīs reizes nopikstējās. Mašina kaut cik uzsila , nobraucot ar viņu kaut kādu pus h , pekšni krustojumā noslāpa, meginu darbināt, griez labi , bet nelec, tik iedegās panelī lampiņas un čus, nelec. Kā bik "pasit"pa gāze pedāli, tā aiziet, sāku braukt, gribu pārmest robā atkal noslāpst, bet ja visu laiku nedaudz tur gāzes pedāli , tad neslāpst nost :d , vienā brīdi apstājos, atlaižu gāzi , neslāpst, pēc 10 sek. sāku braukt un atmetos gāzi pilnī'ba, pie pārslēgšanās atkal slāpst un piekurbulēt var tikai pasitot pa gāzes pedēli.... kaut ka aizbraucu līdz stāvlaikumam pie darba , noprakojos , atlaidu gāzes pedali, vairs neslāpa nost kā būs pēc darba nezinu .... šitie simptomi nevarētu būt dēļ akmulatora ? lai gan pēc noslāpšanas grieza labi , arī no rīta pieleca ... vai arī kas cits pie aukstuma noklājās vai piesala gāzes trose aaa , auto A6 ar bendzina motoru (2.6 V6) , un akmulators 4.1 gadu vecs

[ Šo ziņu laboja Gestus, 02 Feb 2012, 11:14:44 ]

Offline
inferno-ex
02. Feb 2012, 11:19 #727

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:

Ir problēma - čurinātāji ieslēdzas un ārā slēgties
negrib, ir apturami tikai ja aizdedzi izslēdz. Kādu laiku
atpakaļ vēl mēdza paši arī izslēgties, divās no desmit
reizem, tātad lkm glābjams vel ir. Tgd nezinu, lietoti
praktiski netiek. Ko sākt skatīties? Sākumā likās ka
pats slēdzis gļuko, bet apskatijos - itkā viss čotka.
Offline
uldens1
02. Feb 2012, 11:32 #728

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16202

Braucu ar:


02 Feb 2012, 11:13:20 Gestus rakstīja:
Laikam jau uz aukstumu daudziem visādi gļuki lien ārā. Nesmu izņēmums Pie -24 mašīna pieleca diezgan labi , tik panelī trīsreiz nopīkstēja izsaukuma zīme un trīs reizes nopikstējās. Mašina kaut cik uzsila , nobraucot ar viņu kaut kādu pus h , pekšni krustojumā noslāpa, meginu darbināt, griez labi , bet nelec, tik iedegās panelī lampiņas un čus, nelec. Kā bik "pasit"pa gāze pedāli, tā aiziet, sāku braukt, gribu pārmest robā atkal noslāpst, bet ja visu laiku nedaudz tur gāzes pedāli , tad neslāpst nost :d , vienā brīdi apstājos, atlaižu gāzi , neslāpst, pēc 10 sek. sāku braukt un atmetos gāzi pilnī'ba, pie pārslēgšanās atkal slāpst un piekurbulēt var tikai pasitot pa gāzes pedēli.... kaut ka aizbraucu līdz stāvlaikumam pie darba , noprakojos , atlaidu gāzes pedali, vairs neslāpa nost kā būs pēc darba nezinu .... šitie simptomi nevarētu būt dēļ akmulatora ? lai gan pēc noslāpšanas grieza labi , arī no rīta pieleca ... vai arī kas cits pie aukstuma noklājās vai piesala gāzes trose aaa , auto A6 ar bendzina motoru (2.6 V6) , un akmulators 4.1 gadu vecs
gan jau ka tukšgaitas regulators salst ciet
Offline
gurkjis
02. Feb 2012, 11:57 #729

Kopš: 14. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 33

Braucu ar: WRX

Chau, vai ir atshkjiriiba M moldingu klipshiem un parastajiem e36 kupejas klipshiem?
Offline
gurkjis
02. Feb 2012, 12:02 #730

Kopš: 14. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 33

Braucu ar: WRX


02 Feb 2012, 11:59:56 OX rakstīja:

02 Feb 2012, 11:57:19 gurkjis rakstīja:
Chau, vai ir atshkjiriiba M moldingu klipshiem un parastajiem e36 kupejas klipshiem?

Cccaw
Jā ,ir


skaidrs, taatad vecie nederees. vai vareetu bildi no m klipshiem iemest?
Offline
7788
02. Feb 2012, 12:35 #731

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco

No rīta piedarbinot mašīnu kādu minūti skaļš ir stūres pastiprinātāja sūknis, vai tas varētu liecināt par ūdens klātbūtni eļļā? Jo eļļu mainiju pagājušogad, līmenis arī ir!
Offline
oose
02. Feb 2012, 12:38 #732

Kopš: 16. Dec 2006

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:


02 Feb 2012, 12:35:16 7788 rakstīja:
No rīta piedarbinot mašīnu kādu minūti skaļš ir stūres pastiprinātāja sūknis, vai tas varētu liecināt par ūdens klātbūtni eļļā? Jo eļļu mainiju pagājušogad, līmenis arī ir!

No trakā aukstuma vnk nevar būt sabiezējis stūres pastiprinātāja šķidrums ?
Offline
Czars
02. Feb 2012, 12:41 #733

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100


02 Feb 2012, 12:38:40 oose rakstīja:

02 Feb 2012, 12:35:16 7788 rakstīja:
No rīta piedarbinot mašīnu kādu minūti skaļš ir stūres pastiprinātāja sūknis, vai tas varētu liecināt par ūdens klātbūtni eļļā? Jo eļļu mainiju pagājušogad, līmenis arī ir!

No trakā aukstuma vnk nevar būt sabiezējis stūres pastiprinātāja šķidrums ?

domāju, ka tā arī ir, ka no aukstuma, mašīnā mētājās puslits 10w40, viņa nenormāli biezā massā pārvērtusies stāvot, kas varētu liecināt par to, ka arī ar citām eļļām tā varētu notikt.

[ Šo ziņu laboja Czar, 02 Feb 2012, 12:41:45 ]

Offline
inferno-ex
02. Feb 2012, 12:57 #734

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:

+1
Ja ņem vērā, ka naktī bija visi -30, tad nevajag brīnīties, kad piedarbinot uzreiz kkas neiet kā vajag. Praktiski visi šķidrumi sabiezējuši no sakuma ir, kamer viss aiziet ka nākas, pāris min. ir jāpaiet. Es piem 10 min vismaz gaidu kamer tahometrs atsalst un citas dīvainās skaņas noklust
Offline
7788
02. Feb 2012, 14:02 #735

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


02 Feb 2012, 12:57:18 inferno-ex rakstīja:
+1
Ja ņem vērā, ka naktī bija visi -30, tad nevajag brīnīties, kad piedarbinot uzreiz kkas neiet kā vajag. Praktiski visi šķidrumi sabiezējuši no sakuma ir, kamer viss aiziet ka nākas, pāris min. ir jāpaiet. Es piem 10 min vismaz gaidu kamer tahometrs atsalst un citas dīvainās skaņas noklust

šonakt darbinājām e70 3.0sd, biju pārsteidts cik klusu motors strādāja aukstu pielaižot pa -25 grādos un nekādi blakus trokšņi nebija
Offline
inferno-ex
02. Feb 2012, 14:11 #736

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:

Nu, man auto biku vecāks, respektīvi, ir vairāk kam grabēt šados rītos
Offline
Reinis_m
02. Feb 2012, 14:21 #737

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Autombilim ir divas AKB, saliktas paralēli. Ir jālādē abas uzreiz un saslēgtas kopā vai var lādēt arī pa vienai vai tikai vienu?

Zinu, ka baterijas, kuras ir virknē saslēgtas, ir jāmaina visas uzreiz.
Offline
Remjanis
02. Feb 2012, 14:47 #738

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 605

Braucu ar: Darba fordu


02 Feb 2012, 14:21:12 Reinis_m rakstīja:
Autombilim ir divas AKB, saliktas paralēli. Ir jālādē abas uzreiz un saslēgtas kopā vai var lādēt arī pa vienai vai tikai vienu?

Zinu, ka baterijas, kuras ir virknē saslēgtas, ir jāmaina visas uzreiz.



Ja tev ir lieks laiks ,vari lādēt katru atsevišķi,bet vienkāršāk ir tikai pieslēgt lādētāju-viss notiksies!
Offline
defekc
02. Feb 2012, 15:01 #739

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14460

Braucu ar: BMW

kursh sheit ir speejiigs paarlodeet GM5 bloka relejus?



[ Šo ziņu laboja defekc, 02 Feb 2012, 15:01:49 ]

Offline
dust
02. Feb 2012, 15:53 #740

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6535

Braucu ar: DD2

Kāds ir saskāries ar Sznajder AKB?

-----------------

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo