Online
Pašreiz BMWPower skatās 273 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
Dzhanis | | Kopš: 29. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3734
Braucu ar: kreiso labejo
|
01 Feb 2012, 21:59:33 DrumB rakstīja:
01 Feb 2012, 21:53:28 KristsK rakstīja:
01 Feb 2012, 21:39:13 DrumB rakstīja:
Varbūt kāds var palīdzēt?
Automašīna 2 dienas stāvēja remontā, klemmes nost, mainīja motoram galvu, blīves utt. Tagad viss ok, bet automātiskā kārba ar diezgan spēcīgi sitienu pārslēdz ātrumus (gan vienkārši liekot no P uz D, gan pat slēdzoties 1-2-3). Tas varētu būt saistīts ar klemmju noņemšanu? Iepriekš nekādu problēmu nebija.
Diagnostiku pašlaik nevaru uztaisīt, jo vietējie mašīnu neatpazīst un uz Rīgu pašlaik nav laiks doties.
Tīri gribēju uzzināt, ar ko tas varētu būt saistīts.
Man tāds joks bij dēļ sapista akumulātora (nopietni) - mok tev tikmēr samainija - uzlika beiktu? Uzlādē un skaties atkal.
Mehāniķis pazīstams, pats biju klāt visu laiku, tā kā neko vecu neuzlika. Bet pamēģināt uzlādēt varētu.
mainot galvu radiators ari tika njemts nost? atrumkarbas apsilde/dzesesana ir radiatoraa. varbut mastjers kadus paris litrus izlejis uz gridas? | Offline | | |
vadims | | Kopš: 27. Feb 2005
No: Baldone
Ziņojumi: 1951
Braucu ar: piedziņu
|
02 Feb 2012, 00:02:40 sandas_jaunkundze rakstīja:
Kā man tieši noskaidrot kāds akumulators nepieciešams manam auto? Vienā veikalā saka, ka 95Ah, citā 105Ah.
bmw 730, dīzelis, 2003 gada beigas.
Paldies
Te ievadi sava auto parmetrus un [ Šo ziņu laboja vadims, 02 Feb 2012, 08:44:49 ] | Offline | | |
KristsK | | Kopš: 22. Aug 2005
No: Ikšķile
Ziņojumi: 2729
Braucu ar: uzrakstu www.margas.lv
| Kāds nezin cik izmaksātu piereģistrēt šeit piekabi, ja to ieved no vācijas?
----------------- METĀLA IZSTRĀDĀJUMI , GRILU GALERIJA šeit
| Offline | | |
berny757 | | Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
|
01 Feb 2012, 21:59:33 DrumB rakstīja:
01 Feb 2012, 21:53:28 KristsK rakstīja:
01 Feb 2012, 21:39:13 DrumB rakstīja:
Varbūt kāds var palīdzēt?
Automašīna 2 dienas stāvēja remontā, klemmes nost, mainīja motoram galvu, blīves utt. Tagad viss ok, bet automātiskā kārba ar diezgan spēcīgi sitienu pārslēdz ātrumus (gan vienkārši liekot no P uz D, gan pat slēdzoties 1-2-3). Tas varētu būt saistīts ar klemmju noņemšanu? Iepriekš nekādu problēmu nebija.
Diagnostiku pašlaik nevaru uztaisīt, jo vietējie mašīnu neatpazīst un uz Rīgu pašlaik nav laiks doties.
Tīri gribēju uzzināt, ar ko tas varētu būt saistīts.
Man tāds joks bij dēļ sapista akumulātora (nopietni) - mok tev tikmēr samainija - uzlika beiktu? Uzlādē un skaties atkal.
Mehāniķis pazīstams, pats biju klāt visu laiku, tā kā neko vecu neuzlika. Bet pamēģināt uzlādēt varētu.
Man e39 ar veco aķi ar pa reizei parslēdzoties uzsita. bet kopš ieliku jaunu aķi rudenī, neko neesmu manijis... | Offline | | |
Agritis | | Kopš: 25. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2092
Braucu ar: Astra ST
| Šorīt instrumentu panelis laikam ir iesalis - sākumā nerādīja spido un tacho, spido ātri attapās, bet tacho visu laiku, kamēr tiku līdz darbam, rādīja vismaz 1000 rpm mazāk, nekā būtu jārāda, tukšgaitā vispār 0. Visi pārējie štrumi rādīja ok.
Vai kāds zin, kas par vainu? Vai e32 panelī arī ir iekšā kautkādi accu, kas no vecuma ir pabeigušies un aukstais laiks viņus piebeidz pavisam? | Offline | | |
Gestus | | Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1172
Braucu ar: Paseratti
| Laikam jau uz aukstumu daudziem visādi gļuki lien ārā. Nesmu izņēmums Pie -24 mašīna pieleca diezgan labi , tik panelī trīsreiz nopīkstēja izsaukuma zīme un trīs reizes nopikstējās. Mašina kaut cik uzsila , nobraucot ar viņu kaut kādu pus h , pekšni krustojumā noslāpa, meginu darbināt, griez labi , bet nelec, tik iedegās panelī lampiņas un čus, nelec. Kā bik "pasit"pa gāze pedāli, tā aiziet, sāku braukt, gribu pārmest robā atkal noslāpst, bet ja visu laiku nedaudz tur gāzes pedāli , tad neslāpst nost :d , vienā brīdi apstājos, atlaižu gāzi , neslāpst, pēc 10 sek. sāku braukt un atmetos gāzi pilnī'ba, pie pārslēgšanās atkal slāpst un piekurbulēt var tikai pasitot pa gāzes pedēli.... kaut ka aizbraucu līdz stāvlaikumam pie darba , noprakojos , atlaidu gāzes pedali, vairs neslāpa nost kā būs pēc darba nezinu .... šitie simptomi nevarētu būt dēļ akmulatora ? lai gan pēc noslāpšanas grieza labi , arī no rīta pieleca ... vai arī kas cits pie aukstuma noklājās vai piesala gāzes trose aaa , auto A6 ar bendzina motoru (2.6 V6) , un akmulators 4.1 gadu vecs [ Šo ziņu laboja Gestus, 02 Feb 2012, 11:14:44 ] | Offline | | |
inferno-ex | | Kopš: 04. May 2011
Ziņojumi: 1556
Braucu ar:
| Ir problēma - čurinātāji ieslēdzas un ārā slēgties
negrib, ir apturami tikai ja aizdedzi izslēdz. Kādu laiku
atpakaļ vēl mēdza paši arī izslēgties, divās no desmit
reizem, tātad lkm glābjams vel ir. Tgd nezinu, lietoti
praktiski netiek. Ko sākt skatīties? Sākumā likās ka
pats slēdzis gļuko, bet apskatijos - itkā viss čotka. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16202
Braucu ar:
|
02 Feb 2012, 11:13:20 Gestus rakstīja:
Laikam jau uz aukstumu daudziem visādi gļuki lien ārā. Nesmu izņēmums Pie -24 mašīna pieleca diezgan labi , tik panelī trīsreiz nopīkstēja izsaukuma zīme un trīs reizes nopikstējās. Mašina kaut cik uzsila , nobraucot ar viņu kaut kādu pus h , pekšni krustojumā noslāpa, meginu darbināt, griez labi , bet nelec, tik iedegās panelī lampiņas un čus, nelec. Kā bik "pasit"pa gāze pedāli, tā aiziet, sāku braukt, gribu pārmest robā atkal noslāpst, bet ja visu laiku nedaudz tur gāzes pedāli , tad neslāpst nost :d , vienā brīdi apstājos, atlaižu gāzi , neslāpst, pēc 10 sek. sāku braukt un atmetos gāzi pilnī'ba, pie pārslēgšanās atkal slāpst un piekurbulēt var tikai pasitot pa gāzes pedēli.... kaut ka aizbraucu līdz stāvlaikumam pie darba , noprakojos , atlaidu gāzes pedali, vairs neslāpa nost kā būs pēc darba nezinu .... šitie simptomi nevarētu būt dēļ akmulatora ? lai gan pēc noslāpšanas grieza labi , arī no rīta pieleca ... vai arī kas cits pie aukstuma noklājās vai piesala gāzes trose aaa , auto A6 ar bendzina motoru (2.6 V6) , un akmulators 4.1 gadu vecs
gan jau ka tukšgaitas regulators salst ciet | Offline | | |
|
gurkjis | | Kopš: 14. Jul 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 33
Braucu ar: WRX
| Chau, vai ir atshkjiriiba M moldingu klipshiem un parastajiem e36 kupejas klipshiem? | Offline | | |
gurkjis | | Kopš: 14. Jul 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 33
Braucu ar: WRX
|
02 Feb 2012, 11:59:56 OX rakstīja:
02 Feb 2012, 11:57:19 gurkjis rakstīja:
Chau, vai ir atshkjiriiba M moldingu klipshiem un parastajiem e36 kupejas klipshiem?
Cccaw
Jā ,ir
skaidrs, taatad vecie nederees. vai vareetu bildi no m klipshiem iemest? | Offline | | |
7788 | | Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
| No rīta piedarbinot mašīnu kādu minūti skaļš ir stūres pastiprinātāja sūknis, vai tas varētu liecināt par ūdens klātbūtni eļļā? Jo eļļu mainiju pagājušogad, līmenis arī ir! | Offline | | |
oose | | Kopš: 16. Dec 2006
Ziņojumi: 4190
Braucu ar:
|
02 Feb 2012, 12:35:16 7788 rakstīja:
No rīta piedarbinot mašīnu kādu minūti skaļš ir stūres pastiprinātāja sūknis, vai tas varētu liecināt par ūdens klātbūtni eļļā? Jo eļļu mainiju pagājušogad, līmenis arī ir!
No trakā aukstuma vnk nevar būt sabiezējis stūres pastiprinātāja šķidrums ? | Offline | | |
Czars | | Kopš: 13. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14367
Braucu ar: 3 sek līdz 100
|
02 Feb 2012, 12:38:40 oose rakstīja:
02 Feb 2012, 12:35:16 7788 rakstīja:
No rīta piedarbinot mašīnu kādu minūti skaļš ir stūres pastiprinātāja sūknis, vai tas varētu liecināt par ūdens klātbūtni eļļā? Jo eļļu mainiju pagājušogad, līmenis arī ir!
No trakā aukstuma vnk nevar būt sabiezējis stūres pastiprinātāja šķidrums ?
domāju, ka tā arī ir, ka no aukstuma, mašīnā mētājās puslits 10w40, viņa nenormāli biezā massā pārvērtusies stāvot, kas varētu liecināt par to, ka arī ar citām eļļām tā varētu notikt.[ Šo ziņu laboja Czar, 02 Feb 2012, 12:41:45 ] | Offline | | |
inferno-ex | | Kopš: 04. May 2011
Ziņojumi: 1556
Braucu ar:
| +1
Ja ņem vērā, ka naktī bija visi -30, tad nevajag brīnīties, kad piedarbinot uzreiz kkas neiet kā vajag. Praktiski visi šķidrumi sabiezējuši no sakuma ir, kamer viss aiziet ka nākas, pāris min. ir jāpaiet. Es piem 10 min vismaz gaidu kamer tahometrs atsalst un citas dīvainās skaņas noklust | Offline | | |
7788 | | Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
|
02 Feb 2012, 12:57:18 inferno-ex rakstīja:
+1
Ja ņem vērā, ka naktī bija visi -30, tad nevajag brīnīties, kad piedarbinot uzreiz kkas neiet kā vajag. Praktiski visi šķidrumi sabiezējuši no sakuma ir, kamer viss aiziet ka nākas, pāris min. ir jāpaiet. Es piem 10 min vismaz gaidu kamer tahometrs atsalst un citas dīvainās skaņas noklust
šonakt darbinājām e70 3.0sd, biju pārsteidts cik klusu motors strādāja aukstu pielaižot pa -25 grādos un nekādi blakus trokšņi nebija | Offline | | |
inferno-ex | | Kopš: 04. May 2011
Ziņojumi: 1556
Braucu ar:
| Nu, man auto biku vecāks, respektīvi, ir vairāk kam grabēt šados rītos | Offline | | |
|
Reinis_m | | Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
| Autombilim ir divas AKB, saliktas paralēli. Ir jālādē abas uzreiz un saslēgtas kopā vai var lādēt arī pa vienai vai tikai vienu?
Zinu, ka baterijas, kuras ir virknē saslēgtas, ir jāmaina visas uzreiz. | Offline | | |
Remjanis | | Kopš: 31. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 605
Braucu ar: Darba fordu
|
02 Feb 2012, 14:21:12 Reinis_m rakstīja:
Autombilim ir divas AKB, saliktas paralēli. Ir jālādē abas uzreiz un saslēgtas kopā vai var lādēt arī pa vienai vai tikai vienu?
Zinu, ka baterijas, kuras ir virknē saslēgtas, ir jāmaina visas uzreiz.
Ja tev ir lieks laiks ,vari lādēt katru atsevišķi,bet vienkāršāk ir tikai pieslēgt lādētāju-viss notiksies! | Offline | | |
defekc | | Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14460
Braucu ar: BMW
| kursh sheit ir speejiigs paarlodeet GM5 bloka relejus?
[ Šo ziņu laboja defekc, 02 Feb 2012, 15:01:49 ] | Offline | | |
dust | | Kopš: 12. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 6535
Braucu ar: DD2
| Kāds ir saskāries ar Sznajder AKB?
-----------------
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|