Online
Pašreiz BMWPower skatās 112 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Vēsturiskas bildes/video. Otrais sējums.
Autors | Ziņojums |
RG | |  Kopš: 02. Nov 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 685
Braucu ar:
| He, paskaties kuru gadu tehnoloģijas tur izmantotas. Un mani māc dziļas šaubas, ka Touarega motors spētu valkāt tās drausmīgās tonnas pa aukstu tundru un ēst krievu dīzeli 
Nezinu kāda veida degvielas padeve izmantota tajos krievu dzinējos, bet pieļauju, ka ne commonrail, kurs parādijās tikai 90tajos gados  | Offline | | |
El_Camino  | |  Kopš: 20. Jul 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1419
Braucu ar: 96' Dodge RAM 5.9
| Kāds Comonrail - tur čurkas ar spaini lēja iekšā! 
-----------------
| Offline | | |
RG | |  Kopš: 02. Nov 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 685
Braucu ar:
| nu tad par ko Tu brīnies? Tikko salīdzināji commonrail ar čurku spani. | Offline | | |
martinssh | | Kopš: 04. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1610
Braucu ar:
|
06 Jan 2010, 17:21:02 RG rakstīja:
He, paskaties kuru gadu tehnoloģijas tur izmantotas. Un mani māc dziļas šaubas, ka Touarega motors spētu valkāt tās drausmīgās tonnas pa aukstu tundru un ēst krievu dīzeli 
Nezinu kāda veida degvielas padeve izmantota tajos krievu dzinējos, bet pieļauju, ka ne commonrail, kurs parādijās tikai 90tajos gados 
tu vispar zini kur un kada veida tika izmantots pirmais comonrail un kura gada tehnologji taa ir ?? ps un Nm tiem monstriem ajbut noteikti daudz vairaak
Ps ja slinkums mekleet avr palasiit te common rail 
Vickers used common rail systems in submarine engines circa 1916. Doxford Engines Ltd.[5] (opposed piston heavy marine engines) used a common rail system (from 1921 to 1980) whereby a multi-cylinder reciprocating fuel pump generated a pressure of approximately 600bar with the fuel being stored in accumulator bottles. Pressure control was achieved by means of an adjustable pump discharge stroke and a "spill valve". Camshaft operated mechanical timing valves were used to supply the spring loaded Brice/CAV/Lucas injectors which injected through the side of the cylinder into the chamber formed between the pistons. Early engines had a pair of timing cams, one for ahead running and one for astern. Later engines had two injectors per cylinder and the final series of constant pressure turbocharged engines were fitted with four injectors per cylinder. This system was used for the injection of both diesel oil and heavy fuel oil (600cSt heated to a temperature of approximately 130°C).[ Šo ziņu laboja martinssh, 06 Jan 2010, 17:31:53 ] | Offline | | |
Redliner  | |  Kopš: 05. May 2004
Ziņojumi: 4327
Braucu ar: Cadillac
|
06 Jan 2010, 16:19:00 Saabich rakstīja:
Kautkaa jau neticās par tiem pāri 500zs, pats izdomāji, vai krievi teorētiski izfilozofējuši 
Noperc un izmeiģini  | Offline | | |
kapustella | |  Kopš: 28. Jul 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1925
Braucu ar: VW T6 ABT
|
Audi S1 | Offline | | |
RG | |  Kopš: 02. Nov 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 685
Braucu ar:
| nav tur nekā vairāk. Paskaties tehniskos datus.
Nu jā, par commonrail nolohojos. Inžektors arī tika izmantots jau sen, bet tik un tā 50 gadus visi braukāja ar karbūžiem. | Offline | | |
martinssh | | Kopš: 04. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1610
Braucu ar:
|
06 Jan 2010, 17:40:44 RG rakstīja:
nav tur nekā vairāk. Paskaties tehniskos datus.
Nu jā, par commonrail nolohojos. Inžektors arī tika izmantots jau sen, bet tik un tā 50 gadus visi braukāja ar karbūžiem.
par comonrail
ps ja tur nav nekaa vairaak tad ir nereaalas atrumkastes ar nereaaliem pazeminaajumiem jo savadak to visu butu gruuti kur aizvilkt  [ Šo ziņu laboja martinssh, 06 Jan 2010, 17:46:13 ] | Offline | | |
|
RG | |  Kopš: 02. Nov 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 685
Braucu ar:
| domāju, ka tā arī ir. Nekādi skrējēji jau viņi nav.
Nez kas par motoriem ir kravas vilcieniem? Tur ari kaut kas nereāli liels... | Offline | | |
RG | |  Kopš: 02. Nov 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 685
Braucu ar:
|
Lūk šitam jauda ir 2x1000 zs. | Offline | | |
OrlandO24 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 280
Braucu ar: quattro Opi
| Vēl krievu smagie | Offline | | |
OrlandO24 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 280
Braucu ar: quattro Opi
|
Video | Offline | | |
defekc  | |  Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14465
Braucu ar: BMW
|
06 Jan 2010, 17:58:48 RG rakstīja:
domāju, ka tā arī ir. Nekādi skrējēji jau viņi nav.
Nez kas par motoriem ir kravas vilcieniem? Tur ari kaut kas nereāli liels...
muusu zaljajaam kravas lokomatiiveem ir ap 3000 zs diizelja gjeneratori, kas darbina elektro motorus  | Offline | | |
Archuks  | |  Kopš: 31. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7947
Braucu ar: EVO
|
06 Jan 2010, 17:37:57 Redliner rakstīja:
06 Jan 2010, 16:19:00 Saabich rakstīja:
Kautkaa jau neticās par tiem pāri 500zs, pats izdomāji, vai krievi teorētiski izfilozofējuši 
Noperc un izmeiģini 
Gribu tādu kā vienīgais auto gan būtu neparocīgs | Offline | | |
Archuks  | |  Kopš: 31. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7947
Braucu ar: EVO
| Bet vispār gribētos kādreiz ko šādu un pa ielām/rīgu pabraukāt 
| Offline | | |
RG | |  Kopš: 02. Nov 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 685
Braucu ar:
| Tas sniega traktors ir baigā štelle! Superīgs! | Offline | | |
|
Redliner  | |  Kopš: 05. May 2004
Ziņojumi: 4327
Braucu ar: Cadillac
|
06 Jan 2010, 18:20:24 OrlandO24 rakstīja:
Vēl krievu smagie
Žēl skatīties kā sapūst.  | Offline | | |
zetech | |  Kopš: 26. Nov 2004
Ziņojumi: 278
Braucu ar:
| Ja bet ar sito ir problemas, jo motora resurs ir ierobezots.Domats aizbrauci, izsavi un muc(protams ar kajam)
06 Jan 2010, 19:12:39 Archuks rakstīja:
06 Jan 2010, 17:37:57 Redliner rakstīja:
06 Jan 2010, 16:19:00 Saabich rakstīja:
Kautkaa jau neticās par tiem pāri 500zs, pats izdomāji, vai krievi teorētiski izfilozofējuši 
Noperc un izmeiģini 
Gribu tādu kā vienīgais auto gan būtu neparocīgs
| Offline | | |
illbeedat | |  Kopš: 26. Nov 2005
Ziņojumi: 385
Braucu ar:
| nez vai ir bijis šeit...
| Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6544
Braucu ar:
|
06 Jan 2010, 17:58:48 RG rakstīja:
domāju, ka tā arī ir. Nekādi skrējēji jau viņi nav.
Nez kas par motoriem ir kravas vilcieniem? Tur ari kaut kas nereāli liels...
12 litru tilpums, dīzelis. Principā nekas tāds, cilindru skaits arī nekas īpašs, parasts motors tikai lielāks.
Bet vispār tur mūsu lokomotīves sen par konstruktorem kļuvušas. Visādi ASV vilcienu motori iekšā salikti utt. Paziņa strādā LDZ augstā amatā un tieši krāmējas ar šīm lietām. Domāju, ka reti kura vēl ir oriģinālā izpildījumā. Tas pats kas ar vagoniem — ārpusei 40 gadi, iekšas mainās, teiksim, reizi 10 gados. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|